Beoordelingen over Best Western Plus Hotel Groningen Plaza 3-sterren

Laan Corpus den Hoorn 300, 9728 JT Groningen, Nederland

#19 van de 23 hotels in Groningen

Bediening aan de bar erg traag. Deze bedienen ook het Restaurant en lopen zich dan klem op het restaurant waardoor ze geen of weinig tijd hebben voor de bar. Terwijl er ook in het restaurant een bar zit.

De rust

• Beoordeeld op: 5 september 2018

heerlijk verblijf, net even te duur
    • Grote Familiekamer

Prijs was al op het randje, en dan nog zonder toeristenbelasting, babybed en ontbijt

Grote kamer (familiekamer) Binnenzwembad Veel groen achter het hotel voor hardlopen, wandelen etc.

redelijk, volgende keer graag een opgeknapte kamer zoals op de foto's te zien is bij booking.com

voegen in badkamer waren vies. prullenbakje was vies, lange haren op de (sier) kussentjes op het bed. Deze kamer is écht aan een opknapbeurt toe.

Ontbijt was heerlijk, kamer 15 op 6e verdieping hadden we met prachtig uitzicht.

Lang weekend in Groningen

Het hotel maakt een wat gedateerde indruk zowel aan de buitenkant (waterzijde) als de kamers. Ramen van de hotelkamers waren vrij vuil zowel binnen als buiten. is wat achterstallig onderhoud, meubilair beschadigd en tapijt met vlekken. Het zou allemaal wel een opfrisbeurt kunnen gebruiken. Het hotel heeft wel een mooie lobby met al dat glas. Het is zeker geen duur hotel en het is ook niet zo dat bovenstaand een negatieve indruk maakt maar het kan altijd beter.

comfort van de familie kamer

Dicht bij de snelweg en dichtbij Groningen stad

De comfort kamer is veel te kleine (een meter om je bed heen om precies te zijn) en verre van comfort, bedden te zacht.... klimaatbeheersing werkt niet...... de gang was erg smerig de dode vliegen lagen op de vensterbanken..... facilitair .... en stoffig was het in de kamer.

Het ontbijt was heerlijk

Super hotel!
    • Grote Familiekamer

Super hotel! We waren met zijn 3e en de kamer was mega groot. Genoeg ruimte voor ons allemaal. Daarnaast was de pendelbus erg handig! Personeel was super vriendelijk en het eten was top!

Fijn verblijf in Groningen in grote gezinskamer
    • Grote Familiekamer

Hotel maakt een wat afgeleefde indruk.

Grote kamer. Rustig, relaxte sfeer. Aan zuid kant van Groningen aan de rand van natuurgebied. Goede voorzieningen.

Goede lokatie, kleine en minder goed te ventileren kamers, weinig variatie ontbijt.
    • Comfort Kamer met Uitzicht - Nieuw

Temperatuurregeling kamer, de grootte van de kamer, te weinig frisse lucht in de kamer.

Ontbijt matig, weinig variatie. Prijs-kwaliteit verhouding matig

Aangenaam rustig hotel.
    • Comfort Kamer met Uitzicht - Nieuw

Menukeuze in het resto is misschien wat te beperkt...

Dit hotel is goed. Heeft en is alles wat het moet zijn. Niet meer en niet minder. zoals het hoort

Voor een enkele nacht een prima hotel.
    • Ruime Comfort Kamer met Bad

De kamer was behoorlijk aan de krappe kant; eigenlijk niet echt genoeg ruimte rondom het bed en de kleerkast was ook heel krap; kleerhangers moest schuin hangen anders past het niet. De badkamer was ook vrij klein maar voldeed verder aan de verwachting.

De kamer was netjes met mooi uitzicht over het meer. Het ontbijt was goed verzorgd met ruim voldoende keuze, de koffie was wat aan de sterke kant en het aroma was niet helemaal onze smaak. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

.Goed hotel voor een weekendje Groningen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel vriendelijk gastvrij personeel. Mooie net opgeknapte kamer. De shuttledienst naar Groningen centrum is echt ideaal: bespreken wegbrengen en bellen voor ophalen.

Dat weet ik niet

Wij hebben er heerlijk op het terras gezeten. Heel gezellig in het restaurant gegeten en ontbeten. Ik heb heerlijk gezwommen en het zwembad was ook prima.

Hotel is erg goed, prachtige moderne kamer hadden wij met...
    • Executive Kamer met Kingsize bed en Panoramisch Uitzicht

De boeking bij booking.com viel me erg tegen, tijdens de boeking werd gevraagd of we een kamer op de begane grond wouden, die zijn dus niet eens beschikbaar in het hotel, daarnaast werd gevraagd wanneer we verwachten aan te komen bij het hotel, ik gaf aan dat we tussen 12:00 en 13:00 wouden aankomen, eenmaal in het hotel, bleek dat de kamer pas om 15:00 beschikbaar was. Booking.com geeft dus allerlei opties die niet overeenkomen met het aangeboden hotel. Als laatste hebben we een duurdere kamer genomen omdat daar ontbijt bij inzat, dit bleek later bij alle kamers het geval te zijn.

Hotel is erg goed, prachtige moderne kamer hadden wij met een heerlijk bed en een geweldige badkamer. Ook het ontbijt was voortreffelijk.

Groot en comfortabel bed, airco, ruim in de handdoeken,,...
    • Executive Kamer met Kingsize bed en Panoramisch Uitzicht

Geen balkon, koffie apparaat niet super en geen twee maaręęn stoel.

Groot en comfortabel bed, airco, ruim in de handdoeken,, rustig, niet voor zessen inchecken.

Ondanks mijn telefonisch overleg ivm gewijzigde aankomst was...
    • Comfort Kamer met Uitzicht - Nieuw

Ondanks mijn telefonisch overleg ivm gewijzigde aankomst was dit niet bekend bij portier. De kamer was erg warm, ondanks de airco welke aanstond. Tot slot waren de matrassen volgens mij voorzien van een plastic hoes, vreselijk warm en wat glad. Niet voor herhaling vatbaar.

Fijn hotel lekker uitgerust en genoeg kunnen zien van groningen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst kregen we kamer 3027 dit was een invalide kamer Terwel wij dit niet zijn uiteindelijk wel geregeld dat we andere kamer kregen deze was prima

Mooie lokatie prima ontbijt eitjes werden vers voor je gebakken. Shuttle dienst echt ideaal je bent zo in het centrum en ook terug jammer dat het op zondag maar tot half 2 is

Super voor een stedentrip naar Groningen met het gratis...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Super voor een stedentrip naar Groningen met het gratis shuttlebusje. Maximaal 30 minuten moeten wachten voor vervoer tussen centrum Groningen en het hotel.

Mooi en modern hotel aan de rand van het centrum van Groningen met gratis parkeren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aan de achterkant van het hotel is een leuk terras, alleen kijk je daar uit op een braak stuk liggend terrein. Was best mogelijk geweest daar wat leuks van te maken.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt aan de Hoornse plas waar ook voldoende te doen is.

Prima hotel, verder weg van het centrum.
    • Comfort Kamer met Uitzicht - Nieuw

Ligt verder weg van het centrum (echter wel shuttle service voor)

Prima kamer, badkamer oogt netjes. Mooi uitzicht over het natuurgebied achter het hotel. Goede ontbijtvoorziening. Grote parkeerplaats voor het hotel

Nette kamers, luxe en nieuwe uitstraling.
    • Comfort Kamer met Uitzicht - Nieuw

Krappe kamer, maar wij hadden dan ook een babybedje en wandelwagen mee. Entree hotel komt kil/zakelijk over.

Nette kamers, luxe en nieuwe uitstraling. Fijne regendouche en mooi uitzicht over het Hoornsemeer.

top personeel en dicht bij het centrum
    • Comfort Kamer met Uitzicht - Nieuw

wij hadden een "grotere" kamer gekozen maar deze was nog steeds heeel klein dus voor dat geld kun je beter een normale kamer nemen..

het vriendelijke personeel

Ontbijt was prima, ruime keuze , lekker brood om zelf te...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was prima, ruime keuze , lekker brood om zelf te snijden ..kamers standaardmaar prijs kwaliteit is goed ,....vanaf daar op de fiets snel naar de stad maar ook snel naar het gebied er omheen.

Hotel op fietsafstand van Groningen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zoals bij veel Nederlandse middenklasse hotels is de badkamer functioneel, maar verouderd. Ook de kamer heeft een opknapbeurt nodig ( vlekken op tapijt etc) Er wordt kennelijk gerenoveerd, maar de prijs die wij betaalden vond ik hoog voor een niet gerenoveerde kamer. Een ander Nederlands middenklasse hotel euvel deed zich hier ook voor: het zwembad lijkt primair bedoeld voor zwemlessen. Als het zwembad de reden is om dat hotel te boeken, informeer dan wel eerst even hoe laat die lessen zijn. Bovendien heeft dit tot gevolg dat het allemaal erg functioneel is: practische banken ipv ontspannen ligbedjes, die prima zouden passen.

Heel vriendelijke receptionisten, fijn ontbijt. Met de fiets ben je zo in Groningen, terwijl je met het raam open kunt slapen, omdat het heel stil is s nachts. Het zwembad is ruim. Waterkoker op de kamer ( wat dan weer jammer is: met papieren bekers ipv kopjes).

De omgeving is stil.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zwembad was pas in de avond open in verband met zwemlessen. Kamers zijn in prijs kwaliteit verhouding redelijk duur. Geen duidelijke en vriendelijke uitleg bij de check-in. Het hotel is sfeerloos en doet kil aan. Kamers zijn klein.

De omgeving is stil.... kamers waren schoon

Zeer slechte service
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte service!!! Kamersleutel gaf toegang tot een kamer waar al mensen in zaten, nog nooit meegemaakt! Duurde te lang voordat dit opgelost werd en moest bij uitchecken onterecht betalen voor een tweede kamer.

Locatie en prijs

prima locatie met ruime kamer voor drie personen
    • Grote Familiekamer

kleine dingen in de kamer: het was er erg warm en duurde even voordat het weer gekoeld was. Enorme spin aanwezig. De afstandsbediening miste zijn achterkant. De televisie ging helaas niet zomaar aan. Miste de badslippers en badjassen. Miste trouwens ook informatie die je gewend bent die in een hotelkamer altijd aantreft, bijv ivm roomservice

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De locatie en gebouw was goed en de kamer was heerlijk ruim !

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Mwah, heb het wel eens beter getroffen
    • Comfort Kamer met Uitzicht - Nieuw

De schoonmaak om te janken (zit zelf in de branche). Douchedeuren waren ronduit vies, haren in het doucheputje en de glanzende wanden in de badkamer zaten vol vingertasten en vette vegen. Spiegel was niet afgenomen en de vloer was vet. Onder het bed erg veel stof en randen/richels/plinten konden echt beter. Personeel was correct en ontbijt goed. Personeel op het terras mag wat actiever zijn. Als er maar 3 mensen op het terras zitten is het van de zotte dat ik 10 min moet wachten tot er iemand komt voor mijn bestelling.

Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Het verblijf is me tegengevallen ik vond de prijs kwaliteit absoluut niet in evenwicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was zichtbaar een verbouwing gaande; het tapijt was bedekt met plastic ter bescherming. Daar moest je overheen lopen. De kamer rook muf. De doucheruimte gedateerd. De afstandbediening van de tv was ronduit smerig..

Prima hotel voor kort verblijf in mooie parkachtige omgeving.
    • Comfort Kamer met Uitzicht - Nieuw

Grootte van de kamer, wat meer ruimte zou comfortabeler zijn.

Ontbijt zeer uitgebreid en goed. Gratis shuttle van/naar station. Vriendelijk personeel. Goede wifi.

• Comfort Kamer met Uitzicht - Nieuw

Er lag gebruikt bestek (van eerdere hotelgasten) op de grond!? Het raam kon niet open, het was wat warm en benauwd.

het personeel was supervriendelijk en grappig. Ze deden er alles aan om onze decoder (van een escape room bordspel) te openen zodat we ee batterijen in konden plaatsen. En het is gelukt! Daarnaast heerlijke ruime regendouche. De kamer was verder prima.

Fijn verblijf op een mooie relaxte plek toch dichtbij het centrum van Groningen.
    • Comfort Kamer met Uitzicht - Nieuw

Badjassen in de kamer zou fijn zijn en handdoeken in het zwembad.

Nette schone kamers, goede bedden. Heel erg fijn dat er een gratis shutteldienst gaat naar het centrum. 2x lekker gezwommen in het zwembad wat een mooi uitzicht heeft. Eromheen ligt een stuk natuur. Er wordt op dit moment nog wel verbouwd maar het ligt in een prachtige omgeving. Ook heel fijn dat het ontbijt in het weekend tot 11.30 uur is en uitchecken altijd om 12.00 uur.

Genieten!!
    • Executive Kamer met Kingsize bed en Panoramisch Uitzicht

Haha een erg klein dingetje, de koffie viel wat tegen maar dat kwam mede doordat er te weinig suiker+melk op de kamer aanwezig was.

Het uitzicht was geweldig vanaf de 7e etage, jammer dat het wat mistig/ bewolkt was. Super service om de shuttletaxi in te zetten, wij hebben daar dit x geen gebruik van gemaakt. De uitstraling van de kamer was erg luxe. Wij hebben genoten!!!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

De hygiëne !
    • Grote Familiekamer

De hygiëne ! Zowel in badkamer, toilet als de vloerbedekking. Je vraagt een familiekamer met 3 bedden en he krijgt 2 bedden met een slechte slaapbank!

Ruime kamer met apart bed, goed met kinderen.
    • Grote Familiekamer

Het restaurant was niet erg indrukwekkend qua smaak (paar tamelijk smakeloze gerechten) en extreem langzaam

Ruime kamer met apart bed, goed met kinderen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Comfort voor de zakelijk reiziger
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg fijn was de ruimere werktafel met lamp en koffie/thee zet mogelijkheid. Precies wat ik nodig had. Verder normaal comfortabele kamer, goed ontbijt en gezellig cafe voor s avonds

Goed restaurant met vriendelijke bediening.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bouwcontainer die om 6.30 werd geleegd.(geen communicatie over) Kamers worden dubbel ingeboekt Excuus is in alle gevallen we gaan over naar nieuwe organisatie. Geen reactie/ aandacht voor ingevulde feedback formulieren.

Goed restaurant met vriendelijke bediening. Zwembad

• Grote Familiekamer

kamer wat krap voor 3 personen, er was niet op 3 personen gerekend, alleen een extra bed neergezet maar bv geen extra kopje voor koffie ed... het was warm, we kregen de temp niet goed naar beneden

heerlijk ontbijt

Onvriendelijk ontvangt
    • Grote Familiekamer

Het meisje bij het inchecken was erg onvriendelijk. De mannen waren een stuk behulpzamer en vriendelijker.

De kamer was super. Lekkere bedden mooi douche

Het uitzicht op (en de nabijheid van) het Hoornse Meer, de...

Geen tegenvallers!

Het uitzicht op (en de nabijheid van) het Hoornse Meer, de prachtige glasgevel aan de voorzijde van het hotel en de ruime, gratis parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Okay
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Avondeten wel vrij matig - personeel in het restaurant erg onervaren, vergaten ook continue alles en kwamen niet uit zichzelf bij je aan de tafel. Ook geen haarfohn in de kamer aanwezig.

Goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

goed ontbijt , mooie inkom , goede ligging , koffie op de...
    • Comfort Kamer met Uitzicht - Nieuw

De kamer was niet proper , overal stof . We moesten wachten aan de receptie terwijl er een receptionist niet met klanten bezig was. Ik vind dat de klant voorgaat , ook als de receptionist nog administratief werk heeft. Het uitzicht was uitzicht op de snelweg. Noem het dan toch maar geen kamer met uitzicht want dan verwacht je een mooi panorama.

goed ontbijt , mooie inkom , goede ligging , koffie op de kamer , mooie kamer. Het was rustig bij het ontbijt ( ik had verwacht dat het met zoveel kamers wel heel druk zou zijn).

Goed, jammer van de receptie.
    • Comfort Kamer met Uitzicht - Nieuw

De receptie vond het vreemd dat ik daar zo vaak kwam. Ik kreeg letterlijk te horen "oh wat apart" ik bedoel, ik betaal voor mijn verblijf en dan is het nog al vreemd dat dit zo opgevat word.

Alles aan het ontbijt was top. Het was uitgebreid. Ik heb op de 5e verdieping gezeten op de comfort kamer nieuw. TOP

Op een paar toevallige factoren na, prima.
    • Executive Kamer met Kingsize bed en Panoramisch Uitzicht

We hebben vanwege de aanwezigheid van een zwembad gekozen voor dit hotel. Dat we er geen gebruik van konden maken vanwege een renovatie is dan een tegenvaller. Werd ook nergens vermeld bij het boeken. Verder niks tegen honden, maar door een hondenshow in hetzelfde weekend, waren het er wel erg veel in het hotel. De lift rook regelmatig stevig naar hond. Dan maar de trap.

Mooie ruime kamer en badkamer, prachtig hotel + entree. Mooi gelegen.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche wisselt erg van lauw naar extreem heet.

Zeer vriendelijk personeel: kwam laat aan, de bar was net dicht, maar kreeg van achter de balie nog een gratis biertje mee naar m’n kamer. 👍

Zeer slecht geregeld vanuit het hotel. Administratie totaal niet op orde.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn vooraf door mij afgerekend maar bij uitchecken wilde men mijn gasten niet laten gaan omdat er nog niet zou zijn afgerekend. Na vel discussie en tussenkomst van mij met overleg van een pinbon konden ze toch gaan. Men zou uitzoeken wat er mis gegaan is maar ik heb nooit meer iets gehoord. Slecht! Daarnaast bleef men mijn gasten lastig vallen over een upgrade of het toch boeken van een ontbijt.

Toch niet zo heel geweldig eigenlijk gezien de prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt behoorlijk prijzig voor 15 euri, zeker qua gebodene. Beter zelf iets meenemen. Op standaardkamer geen koffie/thee, ook niet 's avonds in hal te krijgen via machine of zo, geen goede service. Zwembad gesloten, waarom dan geen prijscompensatie. Eigenlijk zou er dan tijdelijk een ster af moeten.

Shuttle naar station prima. Ruim.

Weekendverblijf in Groningen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vlekken in het tapijt, beschadigingen in de wasbak. Geen waterkoker op kamer. Een oud model TV met matig beeld en zonder HDMI-aansluiting.

De kamer was schoon, netjes en goede bedden. Goede pakeergelegenheid nabij het hotel. Wifi verbinding was excellent.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer oudbollig......verdient een upgrade.

Locatie van het hotel is goed bereikbaar. Echter de kamer waar ik in verbleef is oudbollig en verdient een upgrade!

Matig ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was bijzonder slecht schoon gemaakt. Glasscherven van een eerdere gast in de badkamer. Gevaarlijk dus ! We durfden geen gebruik van de douche te maken.

Matig ontbijt

Geweldige kamers, heel rustig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen tandenborstels aanwezig. verder prima in orde.

Geweldige kamers, heel rustig. Helaas werd in de voor ons gereserveerde kamer flink gerookt. Vervolgens kregen we direct een andere kamer toegewezen. Top!

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Heerlijk geslapen in mooi hotel, fijne douche en supersnel met shuttle in het centrum.
    • Comfort Kamer met Uitzicht - Nieuw

Zwembad was echt een domper. Helemaal niks te doen.. saai voor mijn dochter. Geen mat, spel of bal. De kamer was mooi maar wel erg klein, ik miste een zitje of fauteuil.

Uitstraling kamers en lobby mooi. Badkamer prachtig met mooie douche. De shuttle naar centrum ideaal!

Perfecte ligging van locatie en vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers waren wat gedateerd. Hoge kosten per hond per avond.

Heel mooie locatie direct gelegen aan park. Vriendelijkheid van het personeel. Goed restaurant waar je heerlijk kunt eten.

Ontbijt is super.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij kwamen met hond. Kamer was echt heel klein en past niet echt een bench in. Dus dat kan beter. Met kleine honden prima maar als je middenslag hebt of groter is de kamer echt veel te klein

Ontbijt is super. Personeel vriendelijk

Helaas niet wat ik er van verwacht had
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- kamer was niet goed schoongemaakt, de hond vond een plastic lepel onder het bureau - duidelijker benoemen op website dat je met huisdier alleen in een standaard kamer kan - duidelijk benoemen wat de extra kosten zijn van huisdier - beter bed , de veren kwamen door het bed heen en was doorgezakt - werd in invalide kamer gezet omdat er geen andere kamer beschikbaar was - Geen waterkoker of minibar in de kamer

De ontbijt service was niet uitgebreid maar prima gegeten. Daarnaast kon ik een telefoon oplader lenen omdat ik deze was vergeten.

eens maar niet weer!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruimte kamer; minder dan één meter rond het bed. Geen gemakkelijke stoel op de kamer. Pas na boeking bleek dat het zwembad wegens renovatie gesloten was en dat was de reden van onze keuze op dit hotel. Lawaai van de gang; klappende deuren en blaffende honden op de gang. Geluid naastliggende douche is duidelijk waarneembaar

Bedden en ontbijt. Vriendelijkheid en efficiency receptie

Wij zijn zeer ontevreden en hopen nog iets te horen van Hampsire.
    • Grote Familiekamer

Wij zijn vooraf niet geïnformeerd dat het zwembad gesloten was. Wij hebben dit gemeld bij de receptie en er werd ons beloofd dat dit uitgezocht zou worden en aan ons teruggekoppeld zou worden. Wij hebben hier drie keer zelf om moeten vragen. De derde keer zijn wij zeer slecht behandeld door de medewerker van Hampshire. Eerst werd ons gezegd dat het onze eigen schuld was omdat wij via booking.com geen mailadres hadden achtergelaten. Nadat ik kon bewijzen dat dit wel zo was werd als excuus aangevoerd dat de communicatie tussen Hampshire en Booking.com vaker verkeerd gaat. Hamsphire wist er dus van! Daarna werd verteld dat door de grootte van het hotel het onmogelijk is om alle klanten te benaderen. Dit betekent dus dat het management niet in staat is om het hotel goed te leiden. Daarna werd nog gemeld dat het zwembad een gratis service waar we niet voor hoeven te betalen dus daar ook geen aanspraak op kunnen maken. Onze teleurstelling en verbazing werd steeds groter over deze werkwijze en de manier wij zijn behandeld. Een bizarre ervaring!

Prima, uitstekend, met een relatief duur bakje yoghurt ;-)!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

O ja! Ik eet in de morgen de kosten van het ontbijt er wel vanaf. Mijn vrouw heeft aan een bakje yoghurt met wat muesli wel voldoende en dan is een bakje yoghurt voor 15 euro wel een 'prijzige delicatesse'. Misschien hebben jullie hier een oplossing voor!

Het ontbijt was prima, in overvloed en goed van kwaliteit. Door de ligging vlak buiten de binnenstad was het lekker rustig en toch ben je met een uitstekende taxi regeling van het Hotel zo in hartje Groningen.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Voldoet
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat als allerlei items van het verblijf vooraf zijn betaald, dat dan de diner rekening er niet meer bij kan, terwijl de totaal factuur nog gemaakt moet worden.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Zeer matig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Was lopend bij hampshire centrum aangekomen bleek verkeerde locatie moest lopend naar juiste hotel dit terwijl dit hotel shuttel service heeft. Werden op de 4e nog te renoveren geplaatst terwijl er een up grade mogelijkheid was maar dit niet werd aangeboden. Kreeg ik de volgende ochtend bij het afrekenen te horen. Personeel slordig met de service aan gast

rustige kleine kamer, goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

muziekje in de lift niet prettig Going down in de lift betekent: neerstorten. Niet prettig. Kamer te klein geen extra deken geen bekers op de badkamer spinneweb plafond

ontbijt was goed bar gezellig

Oké voor een nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer aan de kleine kant, weinig faciliteiten op de kamer (geen koffiezet, geen minibar, ...), zwembad pas vanaf 19u beschikbaar toen ik was wegens schoolzwemmen van de kindergroep, ...

zakelijk
    • Executive Kamer met Kingsize bed en Panoramisch Uitzicht

de toerit naar het hotel (hobbelweg) en de bewegwijzing naar de parkeerplaats.

Ligging ten zuiden van stad Groningen met een aanbieding van een grotere kamer.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Mooi, gunstig gelegen hotel met goeie aanbiedingen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs van Booking.com. Voor hetzelfde geld had ik er ook een diner via een andere site bij kunnen hebben. Vind ik een groot verschil

Ontbijt was goed, zwembad leuk, personeel erg vriendelijk

Prima plek voor kort verblijf van 1 of 2 nachten
    • Comfort Kamer met Uitzicht - Nieuw

Kamer kleiner dan verwacht. Zwembadniet groot, veel te warm damp kwam eraf. Chloorlucht kon je al ver buiten het zwembad ruiken. Zwembad vol kleine kinderen die volop aan het springen en stoeien waren , toen ik wilde gaan. Waren ook vrij luidruchtig. Verwacht je niet buiten de schoolvakanties Baantje trekken lukte daardoor niet. Dus direct weer vertrokken.

Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk Het was overal heel schoon en netjes

Teleurstellend, veel geluidoverlast in de kamers. Personeel beaamd de geluidoverlast.
    • Grote Familiekamer

's Avonds was de afzuiging van de bakamer konstant te horen. Ook een zoemend geluid in de kamer. We kregen een andere kamer, ook daar was er geluidsoverlast. In de derde kamer was het geluid wat minder, maar nog steeds hoorbaar. Het personeel beaamde deze geluidsoverlast, er was alleen niets aan te doen.

Mooi Hotel.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Nooit meer............
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op booking.com staat dat de kamers gerenoveerd zijn. De standaardkamers dus niet en die hadden wij. Klein, vieze vloerbedekking, niet gestoft, vieze kasten van binnen, slechte matrassen, schimmel in de douchecabine, geen waterkoker. Kortom, wij zijn goed misleid want dat de standaardkamers niet gerenoveerd zijn zie je dus nergens.

De vriendelijkheid van het personeel en de shuttlebus naar de stad.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Prijs- kwaliteit verhouding is goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De parkeerplaatsen zijn modderig. De kamer kon beter schoongemaakt worden.

Prijs- kwaliteit verhouding is goed. Er zijn voldoende gratis parkeerplaatsen.

Buitenkant is imponerend, maar dat was t dan ook.
    • Grote Familiekamer

Als je op je kamer komt, ligt er een boek met prijzen van alles wat je kunt krijgen. Ontbijt moet apart betaald worden, toeristenbelasting moet apart betaald worden, geen koelkastje op de kamer, voor shampoo moet je naar de receptie en dan is er nog maar 1 flesje voorradig. Dat komt een beetje amateuristisch over. Verder was de kamer mooi, schoon. Daar niks te klagen over. En het ontbijt werd ook niet supervroeg geserveerd en je kon lang blijven zitten, dat wel.

Ontbijt ging wel. Prijs was te hoog. Beetje karig met alles. Boeking was lekker goedkoop. Totdat je op plaats van bestemming bent. Dan komt er nog bijna €100,- bij. Beetje jammer.

Pas op misleidende informatie op site booking.com!!!!!!!!!
    • Comfort Kamer met Uitzicht - Nieuw

Alles was goed. Door misleiding op de booking.com site was er een probleempje met het ontbijt. Op de pagina van booking.com staat vermeld dat het ontbijt is inbegrepen. Het blijkt dat hiervoor afzonderlijk moet worden gekozen. Door personeel van het hotel al diverse malen aangegeven aan booking.com. Er wordt niets aan gedaan door booking.com, ondanks het feit dat diverse gasten hierover al hebben geklaagd.

Het hotel was uitstekend. Goede oplossing aangedragen voor problemen rondom ontbijt door misleidende informatie op website booking.com.

Een leuk en goed hotel
    • Ruime Comfort Kamer met Bad

Het enige wat er op de kamer miste was een strijkplank en strijkijzer maar ook die kon je gelukkig halen bij de balie

We waren er maar 1 nacht ivm oud en nieuw. Het personeel was goed als je vragen had of als je iets nodig had kon je hun er gewoon om vragen

Wij hebben genoten!
    • Executive Kamer met Kingsize bed en Panoramisch Uitzicht

De lift was langzaam haha. Ook mistte wij een afstandsbediening en glazen op de kamer.

Hele mooie schone kamer. Vooral de badkamer was echt prachtig. Uitzicht op de 7e verdieping was leuk met oud en nieuw. Wij hebben genoten.

Het hotel is mooi gelegen net buiten de stad met ruime...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij uitchecken noemde de receptioniste mij het totaalbedrag dat ik verschuldigd was voor de kamers en extra's en leek ervan uit te gaan dat ik dat zonder de rekening te zien zou voldoen. Ik moest nadrukkelijk vragen om een uitdraai van de rekening.

Het hotel is mooi gelegen net buiten de stad met ruime parkeergelegenheid. Prettig dat er in het weekend een shuttleservice naar de stad is. Ook leuk dat er een zwembad is dat voor een hotelzwembad redelijk groot is.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De boeking liep via Booking.com. Misleidend is de pagina die beloofd dat de boeking incl. ontbijt is. Dit is de openingspagina! Dit blijkt niet het geval! De fout zit bij booking.com Dit moet U corrigeren. Hampshire heeft dit goed opgelost.

Ontbijt was prima. Zie de tegenvaller.

Functioneel hotel met prima ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren iets ver, maar even baggage afzetten voor hotel en dan twee kleine rotondes terug is kleine moeite. Op kamer wat vreemde temperatuurregeling met flikkerende lichtjes (‘s nachts onprettig).

Ontbijt is prima!

Restaurant en ontbijt erg goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was wel erg basic. Geen mogelijkheid om een kopje thee te zetten of een comfortabele leesstoel.

Restaurant en ontbijt erg goed. Personeel gastvrij en erg vriendelijk.