Beoordelingen over Hotel Milano 3-sterren

#48 van de 58 hotels in Rotterdam

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Geen tweede keer !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt: de croissants...wij hebben er tevergeefs naar gezocht, waren blijkbaar op !!? Hebben bij inchecken brief ondertekend waarin stond dat het verboden was te roken ! Dit hebben blijkbaar vele jongeren, die op dezelfde gang sliepen, genegeerd...de geur van tabak (?) die onze kamer binnenkwam... Veel nachtlawaai op de gang, en je hoort elk geluid op de kamer van je buur...

De kamers waren in orde. Beschikbaarheid van parkeergarage.

De kamers waren prijs kwaliteit voldoende.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel lag buiten centrum in een niet zo propere buurt. Het uitzicht vanuit hotelkamer was een afvalberg. Het ontbijt leek mij ook niet vers of stond al even zonder koeling open.

De kamers waren prijs kwaliteit voldoende.

Aanrader
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kwam om +/- 00.00 terug van t centrum en trof een hermetisch afgesloten receptie plus bar aan, je kon dus ook niet nog ff biertje pakken!!...maar waar maak je mee dat een receptie van een hotel s'avonds om 23.00 gesloten wordt dat je niet meer als klant binnen kunt, aan een gesloten deu staan, naja deur, stalen rolluiken bedekken de hele ingang.. een receptie hoort 24/7 open te zyn!!...belachelyk!!!

Verder rest was t mooi schoon hygienisch mooie badkamer heel tevreden over alles eigelyk heel uitgebreid ontbyt heel veel keuze...

Zeker een goed hotel [prijs/kwaliteit] voor kort verblijf in Rotterdam
    • Standaard Driepersoonskamer

Airco kon helaas niet gebruikt worden. 2de dag geen wasgel meer voor handen , was niet aangevuld. Vanuit eetzaal geen geweldige blik in de achtertuin , wildgroei en bouwspullen. Nadeel als je 3 hoog ligt dat er geen lift ter beschikking is , dus das telkens 54 trappen oplopen [ook met koffers / tassen] , maar daarin tegen krijg je wel weer een mooi uitzicht.

Ontbijt was best uitgebreid , voor ieder wat wils, grootte badkamer, tv en koelkast voorhanden. Ventilator boven bed , balkon biedt mooi uitzicht over de stad Rotterdam. Auto was veilig gestald in de parkeergarage. Vriendelijke Gastvrouw , die zelfs rekening hield met de verjaardag , kreeg een mooie fles wijn en doos truffels aangeboden.

Prima verblijf gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prullenbak en vloer waren vergeten schoon te maken Meisje receptie erg timide, zwak in communicatie Één van onze kamers had badkamer aan voorzijde (312) en s morgens net een sauna; zonwerend gordijntje en lost dit op, evt airco op kamer

Zeer aardige manager Goede bedden en nieuwe schone badkamers Kamer 120 wel voorzien van airco Manager erg coulant in oplossingen

Heerlijk ontspannen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De omgeving, we hadden een wat gezelliger omgeving verwacht met authentieke barretjes en koffiezaakjes.

Hotel was van binnen zowel op de kamer als de ontbijtzaal zeer netjes en schoon. Heerlijk ontbijt, we kwamen niets tekort.

Goede kamer badkamer ontbijt en vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen airco en ingang naast de hoofdingang naast een opvang. Graag meer info gehad tevoren hoe het ging met parkeren.

Goede kamer badkamer ontbijt en vriendelijk personeel.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat we €20 borg moesten betalen voor de afstandsbediening van de airco. Bij binnenkomst heeft de medewerker hier niets over gezegd, maar na de kamer helemaal te hebben afgezocht hebben we de receptie gebeld en alles werd keurig geregeld. Nooit geweten dat deze afstandsbedieningen zo gewild zijn!

Dat we last minute ('smiddags on 16.00uur) konden boeken. Kamer was prima - grote ramen die opengezet konden worden - prima douche. Ontbijt was ook prima!

Prima hotel. Zou het anderen aanraden.

Het was erg warm op de kamers; kregen het niet gekoeld ondanks open ramen en ventilator aan.( Het was buiten 27 graden hoor!)

Ontbijt was prima. Keuze genoeg. Kamer was goed en heerlijke, ruime douche.

bed/ matras te zacht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

bed/ matras te zacht prijs m.i. te hoog tov kwaliteit accommodatie/ontbijt etc douchen moest met deur dicht, ivm mogelijk afgaan rookmelder door stoom (boete E250)

Prima voor een nacht, dichtbij het station
    • Standaard Eenpersoonskamer

De ramen in mijn kamer konden niet open maar het was wel erg warm en benauwd in de kamer.

De douche was erg comfortabel en het ontbijt stond al vroeg klaar.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prijs kwaliteit heel goed en vriendelijk behulpzaam personeel

Als je 1 minpuntje moet zeggen was op onze er kamer geen fraai uitzicht, daar er volop afbraakwerken waren. Dit heeft me echter niet gestoord daar we enkel in onze kamer waren om te slapen

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel vond ik geweldig. Prijs kwaliteit is zeker goed. Ongeveer een 15 minuten wandelen om in het centrum te komen . We komen hier zeker nog eens

Een aanrader!
    • Standaard Driepersoonskamer

Erg gehorig aan de straatkant. Het dichtmaken van de buitendeur is heel gehorig!

Netjes. Vriendelijk personeel. Prima verzorgd ontbijt! Dicht bij het centrum.w

Behalve geluidsoverlast prima. Zaterdagnacht, wel veel coffeeshops, weet in de straat gerookt.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Het lawaai op straat, auto's heen en weer, met extra geluid erop. Verschrikkelijk. Kamer warm, raam kon niet open. Ivm lawaai. Was dicht al heel erg.

Douche netjes en schoon

Ons verblijf was prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was jammer dat er geen bananen waren. Het ontbijt was vroeger omdat de marathon die dag was en een hardloper is gebaat bij een banaantje.

Het bed lag heerlijk!

Lekker ontbijt. Matige kamer.
    • Standaard Vierpersoonskamer

De badkamer was klein en aan de oudere kant. Hij was wel proper. In de slaapkamer was er veel geluid van de chauffage en de buren. We hadden een familiekamer.

Het ontbijt en het personeel. Men wachtte ons op omdat we maar tegen middernacht konden aankomen.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Heel slecht je wordt naar een krot begeleid langs buiten...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel slecht je wordt naar een krot begeleid langs buiten naast het hotel,tuin trekt op niks is precies een bouwwerf het ontbijt dat ze zeggen dat het heel goed is is ook niet waar er is amper iets!ik kom hier nooit meer terug ik kom alle weekenden naar hier en dit heb ik nog nooit meegemaakt er was een man die ons verwelkomde en die was onvriendelijk raar typetje!voor 100euro had ik wel ergens veel beter gezeten!

Onnodig lawaai zelfs overdag
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bijna niet geslapen door het lawaai van de andere kamer tot 3h30 en bij klacht aan de balie zij men dat men weinig kon doen omdat deze reeds op voorhand betaald hadden

Goede ligging en ontbijt

goede prijs / kwaliteit; mooie kamer en lekker bed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op straat iets minder; zat naast een soort evangelisch opvangcentrum waar (het leken) drugsverslaafden in en uit gingen. Moet je misschien niet op oordelen en het went ook al gauw.

Kamer was super prijs kwaliteit was prima

De bereikbaarheid van de kamers vanuit de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bereikbaarheid van de kamers vanuit de receptie/ontbijtruimte. Soms was het handiger om naar buiten te gaan om bvb. de hotelreceptie te bereiken. Blijkbaar is het hotel gegroeid door verschillende naast elkaar gelegen huizen samen te voegen. Zo moesten wij met onze hotelkaart binnen komen waar zo'n buitensensor hangt, dan de trap op naar het eerste verdiep, door een ruimte waar geen licht is, een trapje van enkele treden af (gevaarlijk!) en dan terug een trap naar beneden tot het gelijkvloers, waar onze kamer was (kamer 112) op het gelijkvloers van het huis naast het hotel.

perfecte lokatie , zeer goed ontbijt, schone- en ruime kamer en een goed werkende badkamer
    • Standaard Driepersoonskamer

het uitzicht vanuit de kamer (314). We keken uit op een rommelige tuinen o.a een hoop defecte fietsen in verder niet onderhouden tuinen.

de mogelijkheid die geboden werd om de auto in de parkeergarage te laten staan buiten de uren van kamerhuur.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Het ontbijt was fijn!
    • Standaard Eenpersoonskamer

De verwarming deed het niet omdat er geen water was. Toen hij het uiteindelijk deed duurde het heel lang voordat het warm was. Ik heb het heel koud gehad!

Het ontbijt was fijn! Goede lokatie!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Degelijk hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Harde kussens. Uitgifte ontbijtbuffet was te klein, dringen geblazen als het druk is.

Goede prijs/kwaliteit, ligging t.o.v het centrum. Schoon en ruim. Geschikt hotel voor een nacht of een weekend.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Goed hotel met vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk viel niks tegen was allemaal prima in orde

Ontbijt was ruimmmmmm voldoende in aantal en variatie kamer was fijn ruim en badkamer was nieuw en royaal

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Gastvrije verzorgde locatie vlakbij station
    • Standaard Driepersoonskamer

Nette verzorgde kamer met ruime badkamer. Vriendelijk behulpzaam personeel. Parkeren kan (indien gewenst) in een nette afgesloten parkeergarage. Voor €11 geen gedoe om een plekje te zoeken en je kan de volgend ochtend relaxed ontbijten zonder parkeermeter stress. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Dikke prima , 20 minuten lopen naar de markthal.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tops :Ruime slaapkamer, ruim bed wat goed lag en schone badkamer Tips: Ontbijt basic maar goed Geen douchekop bevestiging aan muur. Dit was een beetje onhandig. Parkeren bij hotel mogelijk. 11 euro per dag. Mag wel duidelijker aangegeven worden.

We hebben enorm genoten van Rotterdam.
    • Standaard Driepersoonskamer

de badkamer was wat klein. Bij het ontbijt mistte ik wat donkerbruin brood.

de kamer was groot,schoon en compleet. Makkelijk naar het centrum te lopen.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Af en toe werkt niet alles zoals het moet (raam niet goed dicht, geen mogelijkheid om douchekop vast te maken). Maar er wordt volop gerenoveerd.

Grote kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt en prima ligging (10 minuutjes wandelen van Rotterdam CS).

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Ruime, rustige kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat we trappen op en af moesten om dan via de straat in de ontbijtruimte te komen. Dit had voor een stuk te maken door de renovatiewerken in het hotel. Pech! Constante sigarettengeur via verluchtingssysteem in de badkamer.

Ruime, rustige kamer.

prima verblijf gehad en heerlijk geslapen en ontbeten.
    • Standaard Vierpersoonskamer

badkamer waarvan de toilet wat kort tegen de muur stond en de douchekraan en douchekop wat behelpen was. geen stukjes vers fruit bij het ontbijt.

Prijs-kwaliteit is prima. Locatie is goed. Vierpersoonskamer lekker ruim en goede bedden. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Prima voor één nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De temperatuur op de kamer was vrij hoog. De balkondeur zat op slot, er was geen raam dat geopend kon worden en de ventilator gaf wel verkoeling maar maakte zodanig geluid dat deze 's nachts wel uit moest. Bij het bureau geen stopcontact voor bijv. de laptop of de waterkoker en er waren maar twee spotjes om de kamer mee te verlichten. Bij het uitchecken niet gevraagd naar de bevindingen. Van het aanwezig personeel in de ontbijtzaal was er maar één waar een goedemorgen vanaf kon.

De grootte van de kamer en het uitgebreide ontbijtbuffet waren de grootste pluspunten. De ligging tov het centrum is goed. In verband met de ligging van het hotel had ik om een rustige kamer gevraagd en dit was zeker ook het geval.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Rotterdam: beperkte comfort; prima ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hadden een kamer aan de straatzijde met veel verkeer, waardoor je het raam niet open kon doen. De badkamer was ruim, we konden echter de verwarming niet uitzetten omdat de thermostaatkraan niet functioneerde. Hierdoor was het s’ nachts te warm. Je moest douchen in het bad en een stang om de douchekop aan te bevestigen ontbrak. De douche kop zat los en kon niet terug gezet worden. Beide mankementen zijn gemeld en dezelfde dag nog gerepareerd. Kamer straalde geen gezelligheid en comfort uit. Bed sliep prima ondanks dat de matrassen wat doorgezakt waren.

Het ontbijt was prima! Het personeel was vriendelijk. De ligging van het hotel is gunstig.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

prima hotel om een weekendje Rotterdam te doen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontvangst door man aan receptie kon echt vriendelijker. gelukkig waren de dames de volgende dag vriendelijker

kamers waren netjes, wel erg verschillend in grootte. Ontbijt was prima. Hotel ligt vlakbij tramhalte 23 die via het centrum naar de Erasmusbrug en Kop van Zuid gaat. Parkeergelegenheid is goed geregeld.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Goed uitgebreid gratis onbijt, vriendelijke schoonmaakster s...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Zeer onbeleefde en respectloze baliemedewerkster bij het inchecken, ging daarna ook nog eens moeilijk doen om 0,15 cent...0,15 cent!!!? Nogal een behoorlijk slecht visietekaartje voor reputatie hotel. Haar gedrag was ronduit onbeschoft.

Goed uitgebreid gratis onbijt, vriendelijke schoonmaakster s ochtends.

Prima hotel voor stedentrip Rotterdam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer met bed met traagschuimmatras. Even wennen. Deur naar andere kamer. We hoorden de buren in de ochtend.

Prima hotel voor stedentrip Rotterdam. Centraal gelegen. Goed ontbijt.

Ruime 4 persoons kamer.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Hele nacht last van muggen, en dus bijna niet geslapen. TIP! horren voor de ramen.

Ruime 4 persoons kamer. Goed ontbijt, vriendelijk ontvangst gastheer

• Standaard Vierpersoonskamer

Een meisje ( getinte meisje) die er werkt heeft een enorm chagrijnig gezicht en nodigde niet uit om haar iets te vragen.

De eigenares was erg vriendelijk en behulpzaam

het ontbijt was lekker en de kamer was ruim
    • Standaard Driepersoonskamer

De wijze van communicatie van het personeel; leek een beetje op een kruisverhoor. Waren vooral gefocust op het duidelijk maken van 'huisregels'. Kamer lag op de tweede verdieping en was enkel bereikbaar via een zeer steile trap

het ontbijt was lekker en de kamer was ruim

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Heel goede ervaring met dit hotel op alle gebied!!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Heel vriendelijk personeel. Had vertraging met het vliegtuig en daarna met de trein waardoor ik alle aansluitingen gemist heb en twee uur later aankwam in de accomodatie dan gepland en dat 's nachts. Ben heel dankbaar dat ze op me gewacht hebben!! Geweldig gewoonweg!! Zeer aangename kamer met zeer mooie badkamer. Goed bed! Lekker ontbijt met zeker genoeg keuze. En dat allemaal op wandelafstand van het Centraal Station en voor die prijs!! Zeker en vast zijn geld waard!!

buiten het ontbijt was het voor ons een teleurstelling.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het nachtlawaai ,we sliepen aan de voorkant van het hotel en konden de ramen niet laten openstaan ,geen douche ,geen ijskastje voor uw drinken koel te houden ,het was er wel proper.

het ontbijt da was heel lekker veel keuze en verzorgd.

Leuk verblijf in Rotterdam. =)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets, prijs kwaliteit een goed hotel!

Nette en ruime kamer: Dubbel bed, zit mogelijkheid en bureautje. Apparte WC, nette badkamer met goede douche en regendouche. Ontbijt is een buffet met een mooie keuze, voor elk wat wils. Goed wifi signaal op de kamer (gratis) en een grote tv.

keurig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was warm, de airco had beter gekund, al was er wel een waaier.

Prima kamer, grote badkamer, goed ontbijt. Op 10 minuten loop afstand van het centraal station dus tevens een mooie uitvalsbasis om Rotterdam te verkennen.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Heb bed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat de parking op 5min wandelen was en er geen duidelijke uitleg gegeven werd. Bij aankomst was er geen toilet papier op de kamer. Het ontbijt werd vanaf 9u30 niet meer bijgevuld zo hadden wij de 1ste morgen geen eitje meer. Het ontbijt was tot 10u Het was er enorm luid je hoorde alles wat boven naast en onder de kamer gebeurde

Heb bed

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Goed, maar wel duur vier de kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen douchegordijn of haak om douchekop op te hangen. Douchen in bad. Ontbijt viel tegen. Brood was droog en pakken melk en karnemelk. Doe het gewoon in een kan een zet de rest achter.

Grote kamer en netjes

Goed hotel, gelegen in een multi-culturele wijk. (Oude Westen)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Omdat het warm weer was, was het warm op de kamer. Er was geen airco. Er hing wel een ventilator op de kamer.

Schone kamer. Goed bed. Nette, nieuwe badkamer. Alles te bereiken op loopafstand. Ontbijt goed verzorgd. Personeel was erg bereidwillig.

Kamers mogen netter!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gaten in de handoeken raam stuk en niet gerepareerd

Kamers mogen netter! Kleine bedden wel goed! Raam die stuk was en niet gerepareerd. Gaten in de handoeken

Prima hotel zou er zeker terug gaan
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De tuin daar zouden ze zeker wat aan kunnen doen zeker nu de zomer eraan komt zou je daar iets heel moois van moeten maken zodat je gasten ook buiten kunnen zitten bij ontbijt. Nu ziet het er niet uit.

De regen douche was echt top en balkon was geweldig.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Matig voor die prijs.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was matig schoon. Spinnewebben aan het plafond. Het toilet was gebruikt nadat de badkamer schoon was gemaakt en voordat ik de kamer betrok. Er was een hele doordingende rioollucht in de badkamer. De eerste nacht heb ik heel matig geslapen vanwege de vele muggen in de kamer, ik heb er zeker 6 geteld. Positief was het ontbijt. Maar al met al teveel geld voor wat geboden is.

goede prijs-kwaliteit !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In 208 was er een sterke 'putjesgeur' aanwezig en 109 was zeer warm ( raam kon niet open want gelegen aan de straatkant) Er is ruimte voor een prachtige tuin , het zou een pluspunt zijn mocht die aangelegd worden

Kamer 208, mooi en in verbinding met kamer 206 (kleiner maar ook met badkamer - de tussendeur kan je sluiten). Airco te verkrijgen en nodig. Kamer 109 : zeer ruim, geen airco Beide kamers zijn gelegen aan de achterzijde van het gebouw. prima ontbijt !

Prettig niet al te groot hotel met persoonlijk karakter. Goed ontbijt
    • Standaard Eenpersoonskamer

Er staat geen asbak buiten

Vriendelijke mensen. Prijs- kwaliteit is uitstekend. Boek altijd Milano als ik in Rotterdam ben. Je bent zo bij het station en luchthaven

Slecht hotel, nog slechtere service.

Na een gehaast ontvangst met een snelle uitleg over allerlei ingewikkelde huisregels (zo moet de badkamerdeur dichtblijven, anders gaat de rookmelder af), klommen we de trap op naar onze kamer. Op onze kamer was het ruim 35 graden. Maar een raam kon helaas niet open. Het raam was compleet dichtgespijkerd omdat de vensters volledig verrot waren. Meerdere malen contact gehad met de receptie hierover, maar er was geen andere kamer en een mobiele airco of andere oplossing was er ook niet. Beschamend om je gasten in zo'n afschuwelijke ongeventileerde hitte te laten verblijven! Een tegemoetkoming in de prijs kwam ook niet bij de baliemedewerker op. De volgende ochtend na een karig ontbijtje konden we gelukkig weer naar huis! Verlost van dit hotel. Er is veel mis met dit hotel en service om je verblijf iets minder onaangenaam te maken is er helaas helemaal niet. Een ECHTE afrader dit hotel!!!

het is betrekkelijk goedkoop hotel.

goede kamer, ondanks de "te hoge" temperatuur in de kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Verbeterpunt: de kamers hebben geen ventilatie, geen ramen die even open kunnen. de kamer aan de voorkant heeft geen? dubbele ramen, dus veel lawaai van buiten (racende auto's en motoren). Ook de deuren van kamer 109 "piepten" erg.

Het ontbijt is prima en de bedden zijn goed, zo ook de douche.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Ontbijt was goeddec
    • Standaard Driepersoonskamer

De douche, nauwelijks water 's ochtends Geen zonwering of gordijn waardoor veel te veel licht op de badkamer. Warme kamer, raam open geen optie teveel lawaai van verkeer. Hoeken niet schoon. Bed zakte door.

Ontbijt was goeddec

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Heerlijk genoten en veel van Rotterdam gezien!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In ons bad was geen houder om de douchekop aan op te hangen. Het hotel is bezig met renoveren, dus dit komt er wel (binnenkort?)

Het was op loopstand van CS. De kamers zagen er netjes uit. Het ontbijt was ook prima!

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Prima centrale lokatie voor een gunstige prijs in een mooi Jugenstil pand
    • Standaard Eenpersoonskamer

Voor de prijs/ kwaliteit was het uitstekend.

Uitgebreid ontbijt. Volop keuze in vleeswaren en eiergerechten. Prettige eetzaal. Opruimen van gebruikte ontbijtspullen was erg vlot.

De bedden waren zeer goed

er wordt een koffie/thee mogelijkheid op de kamer aangeboden op de website maar in praktijk zijn er dan geen tassen aanwezig op de kamer, ook geen bekertje om tanden te poetsen...,vensters waren zeer vuil, tijdens het ontbijt was de aangeboden omelet koud...

De bedden waren zeer goed

Ideaal voor stedentripje Rotterdam en superontbijt!

Alles was goed.

Uiterst prettig en schoon hotel. vriendelijk personeel en mooie ruime kamer. Ik had zelfs een bubbelbad! Het hotel lag dicht bij het centrum. Ideaal voor een stedentrip. Volgende keer weer hotel Milano als ik in Rotterdam ben.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Een tof hotel voor een citytrip Rotterdam!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer lijkt gerenoveerd, maar jammer dat de matrassen niet vervangen zijn. Grote mooie TV maar een heel slechte ontvangst. Jammer dat de warme gerechtjes van het ontbijt niet werden warm gehouden.

Het hotel is gelegen aan de rand van het centrum van Rotterdam, alles is vlot bereikbaar met de fiets. Het hotel is netjes en het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. De kamer is basic, badkamer is klein maar netjes. Ontbijt is lekker en voldoende, als je iets extra wil proberen ze dat ook voor je te maken. Je kan tegen betaling je auto in een afgesloten garage zetten.

niet heel luxe maar prima verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

parkeren wat lastig, bed was niet zo fijn, interieur echt gedateerd; alles kan wel een opfrissing gebruiken en ik zou echt iets met jullie ruime tuin doen!

aardig personeel, prima locatie, lekker ontbijt,

de douche was heerlijk warm bij het kille weer, ruim en goed...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de eerste nacht was er de ganse duur een vrij luid geronk wat het slapen belemmerde, vermoedelijk afkomstig van een ventilatietoestel afkomstig van de wasruimte naast de kamer, de 2de nacht van ons verblijf was het heerlijk stil

de douche was heerlijk warm bij het kille weer, ruim en goed bed

Basic maar gezellig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kregen kamer in woning paar huizen verder dan hotel Drie stijle trappen naar boven, geen lift. Zeer povere badkamer. Kraan zat los. Toilet net niet in douche.

Gezellig hotel in een gewone huizenrij langs één van de invalswegen van het centrum. Goedkoop parkeren.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden de deur op slot en konden s'morgens de deur niet open krijgen naar lang gemartel en gedoe kregen we het open.. hadden ze ons beter even van te voren kunnen zeggen.

Het bed was prima en we konden er rustig slapen geen last gehad van lawaai.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Stijle trap is een beetje opletten geblazen maar hoort natuurlijk ook bij een oud pand! Er is een lift aanwezig voor als je niet goed ter been bent

Loopafstand naar de stad was prima en leuk ontvangst van de gastvrouw! Bedjes lagen heerlijk!

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer slechte bedden. 2 persoonskamer geboekt met tweepersoonsbed, waren uiteindelijk 2 losse bedden met kastje er tussen. Geen directe verbinding hotel en kamers. Zeer gehorig.

Ligging in Rotterdam.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

heel vriendelijk personeel, kamers prima, goed verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt viel tegen, even zeuren, slecht brood, alleen appels, slechte kwaliteit yogurt en granen, teveel suikers. Wel lekkere koffie, beleg was voldoende, eitjes waren heerlijk, maar het brood was echt slecht.

kamers waren prima, alleen een min puntje, er was geen douche mutsje.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Gunstig gelegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Inrichting kamer, oa gordijnen. Kleine mankementen in gebouw/kamer. Uitzicht op tuin

Gunstig gelegen. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Goed ontbijt.

Vies, ongastvrij, gehorig
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik logeer bijna wekelijks in een hotel en deze gaat bij mij op de zwarte lijst. De badkamer stonk naar urine. De douchekop hing los en was helemaal verkalkt. En mijn handdoek was vies. Ik vond dat ik weinig te horen kreeg toen ik dit aan de balie vertelde. Niet eens een excuus. Ongastvrij, vies en supergehorig. Geen zestig euro waard.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Prima hotel voor fijne prijs!
    • Standaard Vierpersoonskamer

Bij het douchen wordt badkamer erg nat.

Prima kamer met lekkere bedden! Prima locatie voor een uitje naar Ahoy! Volgende ochtend een goed ontbijtje om vervolgens het centrum van Rotterdam te kunnen ontdekken.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Goede locatie, lekkere bedden en een prima ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden 2 tweepersoonskamers geboekt. Qua oppervlakte een groot verschil tussen beide kamers. Verder was 1 kamer met bad en de ander kamer zonder bad. De kamer met bad had helaas geen douchestang waardoor er in bad gedoucht moest worden met de douchekop in de hand.

Goede locatie, lekkere bedden en een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Ruime douche, vriendelijk personeel en een goed ingerichte...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Smal bed, geen haken voor de handdoeken (dus de handdoeken aan de douchegordijnstang) en koude gebakken eieren tijdens het eerste ontbijt.

Ruime douche, vriendelijk personeel en een goed ingerichte kamer.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Nog werk aan de winkel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

weinig luxe op een deluxe kamer, 2 nachtlampen kapot, wifi viel regelmatig uit maar dat kon niet volgens het personeel. Taalkennis van baliepersoneel nogal pover. Alle kosten op voorhand te betalen voor een meerdagenverblijf(toeristenbelasting, parking) ook een stadskaartje was te betalen - parking ligt niet aan het hotel. Geen topper

ontbijt

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Super verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niks. Aangezien er een aantal lege kamers waren mocht ik zelf kiezen in welke kamer ik het liefst verbleef.

Super vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt waar werkelijk niks ontbrak.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Ontbijt, ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Luide kamer, klein bed, geen douche (zitten in bad), extra moeten betalen voor de parking bij het uitchecken (ondanks de afgesproken prijs)

Ontbijt, ligging

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Ik heb dit zelf en te snel geboekt en had achteraf wel spijt van mijn keuze .
    • Standaard Driepersoonskamer

De inkom (onthaal ) doet heel oubollig aan , zoiets verwacht j niet in Rotterdam. Het Hotel ligt aan een héél drukke weg wat veel geluidsoverlast geeft .

Het ontbijt was eenvoudig maar goed (voldoende en gevarieerd)

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Ontbijt was redelijk in orde
    • Standaard Driepersoonskamer

Badkamer erg klein en zeer eenvoudig slechte vochtafvoer bovendien mocht de deur van de badkamer niet open voor tijdens of na gebruik. Luchtkwaliteit door verwarming liet ook te wensen over.

Ontbijt was redelijk in orde

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Milano