Beoordelingen over Hotel Molendal 3-sterren

#2 van de 16 hotels in Arnhem

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Gewoonweg heeeeeerlijk!
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Tja.... dat het niet storen bordje niet op te hangen was....?😁

Gewoonweg heerlijk. Mooi pand, mooie omgeving, goede locatie (rustig en toch heel nabij centrum en voorzieningen), grote kamer, goed bed, goed ontbijt....

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Heel nette kamer, prima ontbijt voor 10 euro.
    • Classic Tweepersoonskamer

Alleen betaald parkeren helaas. Via het hotel voor 15 euro per nacht.

Heel nette kamer, prima ontbijt voor 10 euro. En op 5 min lopen van het centrum en het (bus)station. Late check out. Sfeervol oud pand met veel karakter.

Geweldig!
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Ontzettend mooi klassiek gebouw met een grote, schone kamer in de klassieke stijl van het gebouw. Zeer vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt!

Top locatie voor een weekendje weg
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Een prachtige herenhuis. Pure nostalgie. Vriendelijk personeel en lekker dicht bij het centrum. Ideaal voor een weekendje shoppen en stappen in Arnhem.

Stijlvol overnachten in Arnhem

Wij hadden 2x Deluxe kamers geboekt waarvan er 1 heel klein was met een ruime badkamer en 1 redelijk ruim was (vergeleken met de andere) maar met een hele kleine badkamer. Éen van de bedden had een matras dat scheef was wat er voor zorgde dat je naar 1 kant rolde.

Mooi centraal gelegen Jugendstil hotel (tot in details) Prima ontbijt met vers afgebakken broodjes en een variatie aan vers fruit. Alleen jammer dat de jus d'orange uit een pak kwam.

• Classic Tweepersoonskamer

De aankomst. De vrouw die toen aan het werk was, was niet erg gastvrij. Dit is echter helemaal goed gemaakt door haar collega’s in de momenten die erop volgden. En het feit dat er geen lift was maar dit wisten we. Echter zaten we op de 3e verdieping en was dat best een gezeul.

Locatie was top

Voor herhaling vatbaar.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Misschien ooit eens airco op de kamer? (Er was wel een ventilator aanwezig.)

Het ontbijt was prima en gevarieerd. De kamer was ruimer dan gemiddeld. Ook was de kamer erg schoon. Op loopafstand van het centrum.

6,0
    ZEER DICHT BIJ STADSCENTRUM EN TOCH IN RUSTIGE BUURT...

KAMER ZEER WARM BIJ HEET WEER / GEEN AIRCO

ZEER DICHT BIJ STADSCENTRUM EN TOCH IN RUSTIGE BUURT GELEGEN LEUK DAT HET OOK DICHT BIJ GROOT WANDELPARK GELEGEN IS

Goede ligging t.
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen koelkast, geen airco. Gordijnen laten veel licht door.

Goede ligging t.o.v treinstation. Bushalte voor de deur naar Burgers Zoo en openluchtmuseum. Prima ontbijt.

Voortaan boek ik direct bij het hotel, dan weet ik zeker dat ik niet voor verrassingen kom te staan.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer bleek op de 3e verdieping te liggen. Dat was me niet duidelijk geworden bij het boeken bij booking.com. Twee oudere dames moesten met kunst en vliegwerk hun koffer van 20 kg naar beneden zien te krijgen, want er was geen personeel aanwezig dat een helpende hand kon bieden.

Het hotel is heel mooi en sfeervol.

Zeer prachtige oplossing om verder te reizen.

Een alternatieve voor het brengen van de koffers naar de logeerkamers zou het hotel bijzonder goed maken.

Prima ontbijt en gunstige locatie voor het gebruiken van openbaar vervoer. Zeer vriendelijke personeel.

Genoten

Helemaal niks

Het interieur was fantastisch ! En schoon ! Eigenaresse en personeel enorm vriendelijk en behulpzaam !! Geweldige ligging , mooie wandelroute . En heerlijk geslapen met erna een ontbijt met meer dan genoeg keus wat voortreffelijk heeft gesmaakt ! Ik was er met m’n dochter en ik zeker voor herhaling vatbaar

Heerlijk rustig in statige wijk op loopafstand van het centrum.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Dekbed was wat warm. In de winter lekker, maar in zomer te warm.

Het is een mooi statig huis in de oude stijl bewaard. Heerlijk rustig. Grote kamer en uitstekende badkamer. Uitgebreid ontbijt in gezellige serre.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

een sfeervol hotel, maar de service viel tegen
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer lag op de 3e etage en er was geen lift. Het viel ons tegen dat we onze 2 koffers 6 trappen omhoog en naar beneden moesten dragen.

De kamer was erg mooi. Het hotel was heel sfeervol. De bediening was vriendelijk

Zeer goed bevallen! Prachtig pand! Op loopafstand van het centrum!

Kamer: de Grand de Luxe...de naam spreekt voor zich. Ontbijt: Prima! Met ons gezelschap van 6 personen aan de gedekte tafel in de woonkeuken het ontbijt genuttigd. Gezellig hoor en gaf ons een fijn 'thuisgevoel'.

Zeer prettig en prachtig hotel op een schitterende locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer

Een tip die ik ook met de receptie heb gedeeld: de handdoeken hoeven niet elke dag gewassen te worden. Geef de gasten de mogelijkheid deze meerdere dagen te gebruiken door ze op te hangen.

Prachtig interieur en exterieur van het gebouw in Jugendstil. Goed ontbijt, prachtige ligging vlakbij Park Sonsbeek en het centrum van Arnhem.

Gezellig hotel op prachtige locatie, hier komen we vast nog eens terug.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Her en der kan een nieuw laagje verf geen kwaad. De toiletpot was grauw en dat zag er onfris uit.

Prettige sfeer, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, gezellig balkonnetje, maar vooral de locatie. Op loopafstand van het centrum en van een prachtig groot park.

Zeer vriendelijk personeel.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Schoonmaak liet te wensen over. In de kamer was duidelijk te zien dat er stof lag op een tafeltje. Verder niks opgemerkt qua hygiëne.

Zeer vriendelijk personeel. Fantastische locatie. Mooi uitzicht vanaf ons balkon. Lekker ontbijt.

Goed verblijf, op een goede locatie
    • Classic Tweepersoonskamer

Parkeren is wat onduidelijk. Misschien betere uitleg waar te parkeren in samenwerking met het hotel

Ontbijt was goed. Kamer was prima. Locatie goed. Personeel vriendelijk

We hebben genoten van een mooi en authentiek hotel met 's morgens een heerlijk ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer

We hadden op de eerste dag aangegeven dat de afvoer van de wastafel in de badkamer niet goed doorliep. Helaas kon dit probleem niet tijdens ons verblijf opgelost worden.

De kamer was gezellig ingericht en schoon. Het ontbijtbuffet was prima, er was genoeg keuze voor iedereen.

Redelijk
    • Classic Tweepersoonskamer

Mijn verwachting over de kamer was groter. Ik vond de kamer er niet heel lux uit zien, het was jammer dat er geen wasbakje in het toilet aanwezig was. Het water bij de douche duurde lang voordat het warm genoeg was. En er was geen lift/ assistentie om de koffers naar boven te brengen (3e verdieping, stijle trappen). Bij de boeking heb ik gelezen dat er gratis parkeergelegenheid was, maar bij aankomst werd mij vertelt dat het betaald was, dat viel nog het meest tegen!

Ik werd vriendelijk geholpen aan de receptie, en ook snel!

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

De ligging tov de stad en de klassieke stijl van het hotel
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Onderhoud van het gebouw kon hier en daar beter. Hier en daar verfbladders. Enige minpuntje bij het ontbijt vonden wij dat er 3 personeelsleden naast het buffet zaten die ons weliswaar goed hielpen maar toen wij voor de tweede keer bij het buffet aankwamen zaten zij in gesprek. Vervolgens stoppen zij daar mee als we in hun richting kwamen waardoor we een beetje opgelaten gevoel hadden. Doet verder niks af van de vriendelijkheid en kwaliteit.

De ligging tov de stad en de klassieke stijl van het hotel

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Classic Tweepersoonskamer

Bagage naar derde verdieping krijgen zonder lift viel wat tegen. Derde verdieping is misschien voor ouderen minder geschikt.

Mooie oude villa met passend sfeervol interieur. Uitgebreid, goed ontbijtbuffet. Enkele minuten lopen naar winkelstraten.

Mooie kamer.

Onze kamer was wat aan de kleine kant. Een van de radiatoren kon niet uitgezet worden. Parkeren kost 15 euro per dag.

Mooie kamer. Zeer vriendelijk, attent personeel. Prima ontbijt.

• Grand Deluxe Tweepersoonskamer

De dame die bij het ontbijt was; er zat een hondje heel lief in zijn mand en mij werd onverbiddelijk te verstaan gegeven dat hij niet bij de gasten mocht komen. Ik wilde hem alleen maar aaien. Ps de gekookte eieren waren redelijk doorgekookt

De entourage, gezelligheid

Prachtig monumentaal hotel!
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer onder het dak had weinig sfeer, oud sanitair

Mooi oud gebouw, prachtige architectuur, prima ligging nabij station en binnenstad, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Gebouw is mooi qua architectuur en is centraal gelegen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij boekten de goedkoopste kamer en kregen er een op de zolder (3e etage) deze is te bereiken met 6 trappen. Kamer is netjes maar stijl is niet goed doorgevoerd: romantisch bed naast witte lelijke linnenkast. Badkamer ondermaats (douchegordijn, afzuiging maakt heel veel herrie maar doet eigenlijk niets, douchekop lekte). Het vervelendst was de gehorigheid van de kamer en dat het hotel erg leeg leek maar dat er 3 kamers naast elkaar waren ingedeeld. Door de gehorigheid van het pand erg vervelend als de buren midden in de nacht thuiskomen.

Gebouw is mooi qua architectuur en is centraal gelegen. Ontbijt heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

een heel mooi en vriendelijke en mooie kamers en alles was perfect de mensen in hotel heel vriendel
    • Classic Tweepersoonskamer

alleen het bed kraakte beetje en kleine slaper 1.40 breed maar de bedden lagen gewoon goed volgende dag werd het bed ook netjes vast gemakt zo dat het niet meer kraakte .

hey ontbijt was super heb echt genoten met me dochter bij jullie in het hotel. we komen in 28 december willen we weer komen maar dan mijn ouders die zijn dan zo veel jaar getrouwd

Het hotel ligt vlak bij het centrum, Centraal station, en...
    • Classic Tweepersoonskamer

Parkeren is duur (gemeenteparkeren, bijna 3 euro per uur), 15 euro voor een dag met een kortingskaart van het hotel. Daarnaast mochten we geen koffie meenemen naar onze hotelkamer, omdat ze slechte ervaringen hadden met vlekken. Dat vonden we, ondanks de vriendelijkheid van het personeel, heel raar.

Het hotel ligt vlak bij het centrum, Centraal station, en het sonsbeekpark. Perfect voor een weekeindje Arnhem. Het is een prachtig pand in een prachtige wijk. De prijs/kwaliteitverhouding was zeer goed.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Zolderkamer met een ouderwetse uitstraling
    • Classic Tweepersoonskamer

Mijn kamer bleek een zolderkamer te zijn: drie trappen omhoog, geen lift. De inrichting van de kamer vond ik een beetje ouderwets. Ook waren er geen faciliteiten om thee of koffie te maken. De badkamer is erg klein.

De villa ziet er prachtig uit.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Lekker weekend weg
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Kamer te warm, er kan alleen een balkondeur open, sanitair aan de eenvoudige/gedateerde kant, onvoldoende gelegeheid voor het ophangen van haddoeken.

Mooi sfeervol pand, lekker ontbijt, ruime kamer, op loopafstand van het gezellige centrum.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

prima hotel dicht bij het centrum
    • Classic Tweepersoonskamer

Niks wij zaten op de derde etage en trap lopen in zo'n mooi pand is geen straf.

Perfecte ligging dichtbij het centrum en park. Hotel met een geweldige uitstraling en fijne sfeer. Heerlijk ontbijt.

Voldoende
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Qua ontbijt was het iets te standaard wat afbakbroodjes en croissantjes betreft. Iets te sober voor de prijs naar mijn mening. Prijs/kwaliteit in zijn algeheel niet helemaal in balans wat Hotel betreft. Qua onderhoud kan het houtwerk aan de buitenzijde ook wel wat verfwerk gebruiken. Dat viel met name op vanaf het balkon.

Leuke uitstraling en perfecte ligging van het hotel. Vriendelijk personeel en prima bedden.

Bij je oma op zolder op mooie locatie met goed ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was erg gedateerd. Een kuil in het bed en een slecht kussen. Spinnenwebben aan het plafond. Hier is echt een opfris beurt nodig. Al met al dan ook stevig aan de prijs.

De locatie is super, dicht bij het centrum en het station. Mooie sfeervolle locatie, lekker ontbijt.

parkeertarief was door booking.com niet goed aangegegen. Booking.com had duidelijker aan moeten geven dat je een goedkopere parkeerticket bij de balie vh hotel had kunnen kopen.

mooie gebouw

Maar 1 nacht verbleven, maar t voelde als een korte vak .
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Bij t ontbijt was er geen volle normale yoghurt, alleen hele zoete 'roze'..dat is wel een puntje.

Ontzettende schone en verrassend romantisch ingerichte kamer. Heerlijk bed !

• Classic Tweepersoonskamer

Er zat iemand onder ons buiten op zijn balkonnetje tot nogal laat te telefoneren. Omdat het warm was, hadden we de ramen open en konden zo 'meegenieten' van zijn conversatie.

Mooi oud herenhuis, sfeervol en dicht bij het station, prima ontbijt, kortom ik zou er zo weer eens heen gaan.

Prachtig klassiek hotel op een perfecte locatie.

Alles was perfect.

Een prachtig hotel op een prachtige plek. Op loopafstand van het station, het centrum van Arnhem en het mooie sonsbeek park. Van binnen ook al zo mooi, met een klassieke inrichting. Wij hadden een torenkamer met een goed bed, kleine, maar schattige badkamer en een fijne douche. Alles was schoon! Ontbijt was op de ochtend zelf nog te bestellen.

Vriendelijk en gastvrij
    • Classic Tweepersoonskamer

Voor mijn leeftijd (76) vond ik de bovenste verdieping zonder lift, veel te moeilijk. Ik had gevraagd om een lagere verdieping maar dat kon niet.

Het ontbijt was prima, maar niet inbegrepen en dat was een misrekening.

Schitterend verblijf in charmant kleinschalig hotel.

De badkamer is klein maar functioneel en netjes. Kamer is warm er is geen airco. Met open venster slapen is niet mogelijk wegens straatlawaai.

volop charme en nostalgie in dit hotel. Prachtig authentiek kader. Verzorgd ontbijt en vriendelijk personeel. De locatie is schitterend, 5minuten en je bent in hartje Arnhem met heel veel mooie en lekkere restaurantjes

Prachtig hotel in prachtige omgeving met vlakbij een park en de stad op loopafstand.
    • Classic Tweepersoonskamer

Duidelijker vermelden dat we voor de derde etage 60 treden op moesten. Even naar de kamer 120 treden. Dat viel echt tegen.

De sfeer en inrichting. Erg mooi

Prima verblijf en goed ontbijt
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Dat er een kunststof / plastic niet doorlatende laag aan het onder laken vast zat. Dus veel te warm / zweterig slapen

Mooi oud pand en perfecte ligging

Prachtig monumentaal hotel
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

We hadden een kamer met balkon en uitzicht gereserveerd, het balkon was tevens de nooduitgang met brandtrappen, het had geen uitzicht en was zeker niet gezellig gemaakt. Zonde! Fleur het een beetje op, het is nu wel treurig

Prachtig oud pand met een heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Fijn hotel met vriendelijk personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Op loopafstand van het station. Ruime kamer. We konden alleen de WiFi-code niet vinden. Hebben er ook niet meer naar gevraagd, eigen abo voldeed voor ons. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Sfeervol hotel.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Het ontbijt viel iets tegen. Het was wel een uitgebreid buffet, maar ik miste de verse knapperige broodjes van de bakker. Dit was volgens mij supermarkt brood en vrij droog.

De ligging van het hotel. Op een paar minuten afstand van het station en het centrum en toch rustig gelegen. Ruime kamer met balkon. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Een juweeltje
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Hotel Molendal is bijzonder sfeervol. Wie een stapje terug wil zetten in de tijd kan hier genieten van een mooi onderhouden gebouw uit het einde van de 19de eeuw. Dat er geen lift is moet je er maar bij nemen. De trappenzaal is breed opgezet en een juweel voor het oog. Ook de ontbijtruimte is bijzonder mooi en gezellig. Het hotel ligt op loopafstand van het station Arnhem-C, in de mooiste wijk van Arnhem. Van het hotel wandelt men zo naar het Sonsbeek Park.

Lawaai en geen behulpzaam personeel
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij 60+ vrouwen hadden elk een zware tas / koffer die we 6 (zes!) trappen op moesten slepen, we kregen een kamer op de 3e verdieping en er is geen lift. Op de vraag of we een kamer op een lagere verdieping konden krijgen i.v.m. de zware bagage was het antwoord "u heeft een goedkope kamer geboekt via booking.com dus ik kan u geen andere kamer geven!" Wij kregen een soort zolderkamer. Het ontbijt is (in elk geval op zondag) vanaf half 9. Op de vraag of we 10 minuten eerder konden ontbijten i.v.m. vertrek van onze bus naar Zwitserland was het antwoord "nee". Op de ochtend zelf bleek het toch mogelijk eerder te ontbijten. Voor cappuccino moet je overigens betalen, bij ontbijt is alleen gewone koffie inclusief.

Het ligt dichtbij het station, 5 minuten lopen. Het is een mooi, oud pand, smaakvol ingericht en een goed ontbijt(buffet). Goede bedden.

Lekker dicht bij de stad en naast het park gelegen.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

De kamer was erg warm. De ventilator bracht wel wat verkoeling, maar gaf ook veel herrie. Het stoeltjes van het bistrosetje op het balkon waren eigenlijk wel aan vervanging toe.

Mooi hotel met mooie inrichting. Het spreekt je aan of niet. Het uitzicht op het park was erg fraai. Het ontbijt was gewoon goed. Het personeel was erg vriendelijk.

Het personeel, het ontbijt, ruime kamer en Jet!
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Gordijnen sloten niet helemaal goed en lieten vrij veel licht door. Theekopjes waren helaas stuk aan onderkant, paste niet bij het verder volledige plaatje!

Het personeel, het ontbijt, ruime kamer en Jet!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Verblijf met een dienstkameraad.
    • Classic Tweepersoonskamer

Hotel had geen lift. Wij sliepen op de derde etage, elke keer trappen lopen.

Uitgebreid ontbijtbuffet, veel soorten brood, klantvriendelijk personeel. Gratis wifi.

Fijn kleinschalig hotel met vriendelijk personeel en een toplocatie voor zowel natuur als stad.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Voor mensen met een huistofmijtallergie of hondenallergie niet aan te raden. Geen bad in de badkamer (niet noodzakelijk, wel jammer).

Bijzondere stijl kamers, lekker bed, goed ontbijt, vriendelijk personeel en fijne locatie.

De ligging is prettig en de bediening is vriendelijk.

ontbijt viel wat tegen en jammer dat de afzuiging van de badkamer op het lichtnet zit aangesloten, daardoor altijd gezoem als je even met licht aan in de badkamer bent.

De ligging is prettig en de bediening is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

In de omschrijving stond dat het hotel geen lift had.
    • Classic Tweepersoonskamer

In de omschrijving stond dat het hotel geen lift had. Het was mij echter niet duidelijk dat wij voor deze kamer van €75/nacht naar de 3e verdieping moesten ...

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Zo moet een hotel zijn, alles klopte, genieten !!
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

We hebben genoten in dit prachtige sfeerhotel. Geweldig mooie kamer, zeer vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. Je loopt ook zo het centrum in, de lokatie is top! Wij komen zeker weer terug.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Locatie, inrichting, sfeer, bedden, faciliteiten,...

De prijs was exclusief ontbijt (luxe kamer geboekt), wat in de zeer kleine lettertjes te vinden was geweest. Voor de prijs van 95 euro per nacht valt het tegen nog eens 20 euro te betalen voor het ontbijt.

Locatie, inrichting, sfeer, bedden, faciliteiten, mogelijkheid tot parkeren voor een dagkaart a 15 euro.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Hotel ligt erg dichtbij het centrum (minder dan 5 minuten...
    • Classic Tweepersoonskamer

Hotel ligt erg dichtbij het centrum (minder dan 5 minuten lopen) en het personeel is erg vriendelijk. Het personeel past ook perfect bij dit hotel. Het totaalplaatje klopt helemaal!

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Prachtig kleinschalig hotel op loopafstand centrum
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Kleinschalig hotel in prachtig Fin de siècle pand, op loopafstand van centrum Arnhem met leuke winkels en restaurants. Rustig gelegen en heel leuke grote kamers in oorspronkelijke stijl, heel mooi gedaan. Zeer vriendelijke staf en leuke ontbijkamer in de serre. Top!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

De koffie bij het ontbijt is matig.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

De koffie bij het ontbijt is matig. Het ontbijt redelijk, maar viel toch iets tegen. De kamers mooi en comfortabel. Het hele pand ademt een mooie sfeer.

Een mooi verblijf op een prachtige plek.
    • Classic Tweepersoonskamer

Toch even een detail...ik heb hier div. keren gelogeerd, maar zo jammer dat het gekookte eitje, -wat s'ochtend zo lekker kan zijn- altijd koud, hard en niet mooi van kleur is.... en daardoor niet lekker is, jammer (het wordt volgens mij de avond ervoor al gekookt). lijkt mij toch niet moeilijk om daar wat aan te doen!?

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Heerlijk Hotel

Het hotel ligt perfect. Vlakbij het centrum en park Sonsbeek. Het is prachtig ingericht en ook erg gezellig. De sfeer is prettig huiselijk maar niet té. Goed ontbijt en 's middags lekker kopje thee.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Positieve tik van de Molendal
    • Classic Tweepersoonskamer

Prachtig hotel vlakbij station en cemtrum. Goede zolderkamer en heerlijk ontbijt. Lieve dame die ons hartelijk ontving. Dikke aanrader in Arnhem!

• Beoordeeld op: 25 september 2016

ontbijt niet in de prijs begrepen - vrij uitgebreid en...

gelukkig kamer op 1ste verdiep, geen lift parkeren is een bijkomende kost.

ontbijt niet in de prijs begrepen - vrij uitgebreid en lekker. Perfecte ligging aan het park, het station en op loopafstand van de stad

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Prima hotel om Arnhem te bezoeken

Geen airco

Prima hotel om Arnhem te bezoeken

Mooie kamer, in een rustige wijk bij het centrum.
    • Classic Tweepersoonskamer

Mooie kamer, in een rustige wijk bij het centrum.

Zeer goed.

Geen opmerkingen

Ruime schone kamer. Goed ontbijt werd door 2 dames verzorgd die zeer vriendelijk waren. ontbijten in de sere is mooi.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

De locatie en de rust in de omgeving.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Kamer was een beetje gehorig.

De locatie en de rust in de omgeving. Het is heel dicht bij het Sonsbeek park.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

• Classic Tweepersoonskamer

Te kleine kamer voor de prijs, ventilatie in de badkamer te luid

Ruime kamer mooi hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Dat er geen lift was en geen airco

Kamer was ruim.het is een chique hotel ik was aangenaam verrast

Mooie lokatie dicht bij het centrum, op loop afstand.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Mooie lokatie dicht bij het centrum, op loop afstand.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

prettig verblijf in een mooi aangekleed hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen parkeergelegenheid bij het hotel ,voor de hoogste verdieping geen lift aanwezig

ontbijt was uitstekend en hotel rustig gelegen

Fijne huiselijke sfeer.

Parkeergeld. Geen info over fietsverhuur.

Ontbijt prima, ligging t. o. v het centrum prima. Kamer prima.

Netjes, vriendelijk en prima locatie

———-

Ontbijt, vers en genoeg variatie

Mooi plekje waar we nog eens terugkomen.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Badkamer een beetje klein met een douchegordijn.

Het is een heel mooi gebouw met een mooie ligging.

Het verblijf was matig.
    • Classic Tweepersoonskamer

Klimaatbeheersing was slecht, geen fietsenstalling.

Mooie, grote, lichte, stijlvolle kamer.

Kan niets bedenken.

Mooie, grote, lichte, stijlvolle kamer.