Beoordelingen over Mozart Hotel 2-sterren

Prinsengracht 518-520, Amsterdam Centrum, 1017 KJ Amsterdam, Nederland

#263 van de 410 hotels in Amsterdam

Keurig hotel op een perfecte lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers in de kelder vond ik wat benauwd met 4 muren om je heen en alleen een klein raampje in een soort luchtkoker. Maar alles was wel keurig schoon.

Perfecte ligging vlak bij het Leidseplein met terrassen en cafeetjes. Maar ook voor de rest alles op loopafstand te doen

Zeker een aanrader voor een kort verblijf in deze bruisende stad (
    • Standaard Driepersoonskamer

Kamer aan de kleine kant. Veel over en weer geloop ('s nachts) waarschijnlijk van aankomers en vertrekkers.

De ligging van dit hotel is geweldig, alle bezienswaardigheden binnen enkele 100m ! Tram op enkele stappen, gratis koffie, thee, water en fruit ! Zeker aan te bevelen !

Geweldig!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was weinig keuze.Alleen sneetjes brood en beleg.

Prachtig hotel.Heerlijke kamer netjes en van alles voorzien.Top locatie op loopafstand Leidse Plein,DeLaMar theater,Vondelpark.

goed voor een kort verblijf
    • Standaard Driepersoonskamer

Beperkt ontbijt en kleine kamer en badkamer voor 3 personen maar goed genoeg omdat we slechts een beperkte tijd op de kamer waren (slapen en douchen)

Locatie aan de prinsengracht, vlakbij diverse restaurants

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Ideaal om na een nachtje stappen rond Leidse Plein hier te kunnen overnachten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen tegenvallers te melden.

De locatie, omdat wij vlakbij naar optreden van vriend gingen en niet 's ochtends om 4 uur nog terug naar huis wilden rijden. Comfortabele bedden, ontbijt was ook zeer naar tevredenheid en zeer vriendelijk personeel. Overdag tot 23.30 uur koffie, thee en fruit beschikbaar in lounge! Komen zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Zwak..
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer gehorig en dunne muren! De bedlakens waren vuil en zaten vlekken op. Kamers waren zeer klein maar dat wisten we vantevoren. Ontbijt was vrij beperkt. Personeel vroeg niet eens of we een prettig verblijf hebben gehad en bedankte niet eens, een schande!

Perfecte ligging, je ligt vlak aan de amstel en pal in het centrum. Comfortabel bed

Voordelige overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is erg basic, maar oke, voor deze prijs in Amsterdam kan je niet veel meer verwachten Trage lift

Gratis koffie en fruit de hele dag in de lobby en uitstekende ligging in buurt van Leidseplein. Vriendelijk personeel

• Standaard Driepersoonskamer

Het ontbijt viel ons erg tegen, er was weinig keus. In de badkamer zat veel schimmel lucht rooster, kit randen. En een douche gordijn zou ik ook niet voor kiezen ivm hygiëne.

Vriendelijk personeel, het zag er netjes uit.

Goed hotel als je de basisbehoeften wenst zonder extra's
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt buffet was zeer klein en weinig keuzes, niet aangepast voor iedereen. Veel lawaai van de infrastructuur De service mag wil iets beter

Goede service (hotel personeel maar in kleine mate) mooie ligging vlakbij restauranten, clubs, cafés en zeer dicht bij het Leidseplein

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Goed hotel voor een weekend op een toplocatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Hygiëne badkamer was wat minder. Kleine ruimte.

Goed bed! En mooi uitzicht over de gracht. Perfect voor als je naar de Paradiso, Melkweg en het Rijksmuseum wilt!

Locatie is goed.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Het ontbijt mag van mij met wat beter brood. Dat kan voor die 8 euro P.p prima uit denk ik.

Locatie is goed. Dicht bij tramhalte. Eenvoudig hotel maar voldoende

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Mooi, oud pand. Vriendelijk personeel. Goede ligging. Veel te duur.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine kamer. Slechte prijs- kwaliteitsverhouding. 193 euro voor kleine kamer zonder koffie-en theefaciliteiten en minibar is wel heel erg veel.

Goede ligging. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Redelijk verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Erg gehorig, de deur sluit aan de onderkant niet af daardoor komt er veel licht de kamer binnen. Er wordt door andere gasten gerookt en dat ruik je op de kamer, ook de leidingen van de douche en wc maken veel lawaai van het hele gebouw, met namen in de ochtend. De schoonmaak valt tegen de wastafel stinkt van uit het putje en er zaten tandpasta testen op de kraan, op de douche wanden zit aanslag.

De locatie is echt top, midden in het centrum op loop afstand van alle bezienswaardigheden. Parkeergelegenheid 50m verder op.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Ik heb 2 super leuke dagen gehad samen met mijn dochter! Kom er zeker nog eens terug!

Eigenlijk helemaal niets!

Het was een prima hotel: mooie ruime nette kamer met uitzicht op de gracht (niet geboekt wel gekregen! super!) het ontbijt was eenvoudig maar goed. Personeel was erg vriendelijk en hotel lag op toplocatie: dichtbij Leidseplein!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

De ligging is perfect, aan een mooie gracht, om de hoek bij...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ligging is perfect, aan een mooie gracht, om de hoek bij het Leidse Plein en alle theaters. Het personeel was zeer vriendelijk, het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Locatie perfect, kamer gehorig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douchebak was verstopt en gehorigheid (gang/trappenhuis, doorspoelen van de toiletten van de boven gelegen kamers)

Ontbijt was eenvoudig maar prima, de kamer is niet al te groot maar op zich geen probleem echter bijzonder gehorig.

Zit op een top locatie vlak bij Rijksmuseum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn erg klein. Het is super gehorig dus mensen die in het holst van de nacht in hotel terug komen daar word je wakker van.

Ontbijt bij geboekt voor €8,00 p.p. Zeker een aanrader 3 soorten brood fruit en yoghurt en goede koffie. Ook nog cornflakes beschuit en ontbijtkoek en ruim beleg en gekookt ei.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Prima hotel na een avondje stappen in Amsterdam! 12 uur pas uitchecken dat was heel relaxed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was prima, goede bedden badkamer beetje klein maar goed te doen. Prima ligging kwartiertje lopen van Rembrandtplein. Personeel heel vriendelijk. Ontbijt hebben we niet gedaan dus dat weet ik niet maar je mocht wel net zoveel thee en koffie pakken als je wilde. Prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed.

Slecht!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Alle nachten gewekt door het alarmsysteem dat afgaat ivm de niet goede afzuiging in de badkamers. Schande dat men hier de gasten toch laat boeken. Ik voel me goed genaaid! Te weten als je door een kei hard alarm geluid boven je hoofd je helemaal dood schrikt en daarna dis niet meer in slaap valt. Je betaald toch voor je nachtrust!? Voelt dus echt als onrecht en wil eigelijk mn geld terug.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Klein beetje gehorig. Vanaf de 1e etage was het heel erg warm op de kamers/gang/lift

Mooie ruime nette schone kamers, uitzicht op gracht was super. Locatie was echt perfect, kon niet beter. Midden in het centrum maar niet bij alle drukte. Alle leuke eettentje en kroegjes zaten om de hoek!

Prachtige locatie dichtbij alle bezienswaardigheden van Amsterdam !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Uitzicht vanuit bed op de grachten, geweldig. Voor het ontbijt even een wandelingetje langs de gracht, super gewoon en het is toch een rustige locatie waar je heerlijk bij kunt komen van de hectiek van de stad. Vanaf de Prinsengracht ben je snel in het centrum en het Leidseplein en het Museum gebied binnen enkele minuten lopen, een betere locatie kun je niet hebben in de hele stad.

sommige zaken in de badkamer gaven een afgeleefde indruk...
    • Standaard Driepersoonskamer

sommige zaken in de badkamer gaven een afgeleefde indruk (niet proper) maar over het algemeen was het verblijf een goede prijs / kwaliteitsverhouding

Prima hotel op een geweldige locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was op zich prima, al misten wij de harde broodjes..

De locatie is geweldig, aan de Prinsengracht op loopafstand van het Leidseplein. De kamers waren klein, maar schoon met een prima douche en bed. Het personeel is aardig en wil je overal mee helpen.

Geweldige uitvalsbasis om Amsterdam te leren kennen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Redelijk lawaaierig 's nachts, veel hotelgasten die midden in de nacht thuis kwamen en helaas geen parkeergelegenheid bij het hotel, voor 1,5 dag voor de deur parkeren, reken op €70.

Locatie is echt geweldig, binnen een paar honderd meter op het Leidse plein en veel restaurantjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Als je een bed in het centrum van Amsterdam nodig hebt
    • Kleine Eenpersoonskamer

De muren in mijn kamer zaten vol vegen. Er waren vrolijke tulpen op geplakt, maar ik had een heel klein kamertje, waarin vorige gasten blijkbaar regelmatig tegen de muren hebben gebotst, ofzo.

De locatie was uitstekend, de omgeving was geweldig. Inchecken was vriendelijk en snel, net als uitchecken. Ontbijt was basic, maar ik vond er alles wat ik nodig had. De hele dag door is er gratis koffie en thee. Er is douchegel/shampoo op de kamer.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De temperatuur op de kamer. Er was geen klep op het toilet. Minimum aan comfort.

Het ontbijt was voldoende en lekker. Zeer vriendelijk personeel. Uitchecken 12.00 u.

Nooit meer!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij (mijn dochter en ik) kregen bij het inchecken een kamer toegewezen (nr 406). Toen we de deur van onze kamer openden, lagen er twee mensen in bed. Onmiddellijk terug naar het onthaal, waar de receptioniste vaststelde dat er eigenlijk geen kamers meer vrij waren en alles volboekt was. Wij hadden nochtans al weken op voorhand geboekt en 's middags onze bagage gaan afzetten in afwachting van de check-in. Na wat over en weer getelefoneer, kregen we dan toch nog een kamertje (nr 404), of eerder een soort hok, met een piepklein venstertje dat uitgaf op een koker. De vloer was vies en zeker niet gestofzuigd, er was geen deksel aan het WC, het was er snikheet en de ganse nacht muziek van de buren. Om niet te stikken, moesten we het kleine venstertje wel open laten, maar zo was het lawaai van de buren nog intenser. Geen oog dichtgedaan.

De mevrouw aan de receptie deed wel haar best om zich te excuseren, maar daar bleef het bij. Het ontbijt was, in vergelijking met al de rest, nog vrij behoorlijk.

een beetje naar de prijzige kant al naargelang de kamer
    • Kleine Eenpersoonskamer

ik had eenpersoonskamer denk 2.5 m op 1.5 m ( als je rekent dat een bed 90 cm is ) + badkamer met douche denk 2 m. op 80 cm allemaal toch maar erg klein , niet groot genoeg om lang te blijven, denk dat een cel in gevangenis nog groter is maar voor 1 nachtje kan het wel vol tapijt vloerbekleding - liever een propere vloer

ontbijt was goed , kamer was proper , direct warm water in badkamer

• Beoordeeld op: 26 april 2017

de kennis van het nederlands was beperkt,
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de kennis van het nederlands was beperkt, de kamer zeer klein en warm, raam openzetten niet mogelijk door geurhinder toilet niet afsluitbaar en bril kon niet oplijven opstaan

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Prima hotel voor hartje Amsterdam. Aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets wanneer je de prijs-kwaliteitverhouding in aanmerking neemt.

Hulp bij parkeren mogelijk maar uiteindelijk niet nodig gehad. Erg service gerichte medewerkers, vriendelijk, behulpzaam: complimenten. Gaan zeker ook privé eens terugkeren. Kamer prima voor de prijs. Nul uitzicht vanaf K107, maar in ruil daarvoor geen straatgeluiden :-)

• Beoordeeld op: 6 april 2017

De ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was 's nachts enorm benauwd in de kamer, waar slechts een klein raampje de ruimte van bunker naar hotelkamer kon upgraden. Het raampje opende naar een binnenplaats, dus bleef de ventilatie minimaal. Wij werden met enorm knallende hoofdpijn wakker en konden niet meer slapen.

De ligging. De kamer is basic, maar voor 1 nachtje prima.

Prima uitvalsbasis zonder franjes, voor een aantrekkelijke prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer 005 was vrij klein maar wel netjes. De badkamer was in verhouding tot de kamer vrij groot. In de badkamer was geen verwarming aanwezig Weet niet wat dit in de winterperiode betekent.... Je kan het slaapkamerraam wel openen, alleen komt het uit op een 'schacht' waar verschillende kamers op uitkomen. Dus, geen uitzicht en 'geluiden' vanuit andere kamers.

Hotel Mozart is een ideale uitvalsbasis om de stad te verkennen Door de ligging kan je, zonder op een onmogelijk uur uit bed te moeten springen, al vroeg op het museumplein zijn. Je vermijdt hierdoor lange wachttijden en dat is toch wel fijn. Om de hoek heb je een ruime keuze aan allerlei restaurantjes : van Italiaans tot Chinees...

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Prima verblijf op een mooie locatie in het centrum van Amsterdam
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Het ontbijt was prima. Niet heel uitgebreid of luxe, maar de kwaliteit was goed. Hotel ligt op een mooie locatie in het centrum van Amsterdam was. Prijs/kwaliteit is in goede verhouding.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Concertbezoek en nacht stappen in Amsterdam.
    • Standaard Driepersoonskamer

Ik was blij dat ik gekozen had voor een driepersoonskamer. Ik moet zeggen, het was wel 'knus'. Als dit al zo klein is, wil ik niet weten hoe klein een tweepersoonskamer is.

De locatie van het hotel, vlakbij het Leidseplein en de Melkweg. Prettig dat het dichtbij is, vooral na concertbezoek en avond stappen in Amsterdam waarbij het alcoholpercentage in het bloed flink omhoog is gegaan... Dekens op 'alcoholstand' en slapen maar...

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Locatie top. Kwaliteit van hotel, zeer matig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Douchkraan lekte. Niet mogelijk om raam te openen, dus vochtig na het douchen. Slechte geluidsisolatie plafon/vloer. bouwwerkzaamheden op de gracht voor het hotel sochtends om 7uur, niet zo netjes om niet te vermelden of te verontschuldigen voor de overlast

Locatie is erg goed

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Fijn hotel voor een korte stedentrip.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De kamer is niet echt ruim en er was geen dichte kastruimte. Ook kon je in de badkamer je kleding niet kwijt aan een haakje oid.

De kamer was fris en de bedden liggen heerlijk! De locatie is TOP! Alles in het centrum op loopafstand te bezoeken.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Top locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer was vies. Toen ik het gemeld had bij de receptie kregen we het ontbijt gratis. De receptionist zei er meteen een melding van te maken.

Top locatie!

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

waardeloos hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer veel geluidsoverlast.Slecht geïsoleerde kamers.Deuren die keihard in het slot vallen en tenslotte werd er s'nachts cannabis gerookt op de gang.De geur sloeg onder de deuropening door de kamer in.Medegasten maakten kabaal tot diep in de nacht.Personeel reageert cq controleert s'nachts niets

helemaal niets.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Schoon, maar erg klein!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ruimte, erg klein en smalle douche. Het ontbijt was erg karig en weinig variatie .

Het bed was prima, maar de kamer zelf was een kleine schoenendoos en een nog kleinere toilet met douche!

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Aanrader
    • Kleine Eenpersoonskamer

Niets. De eenpersoonskamers zijn inderdaad echt klein, maar dat staat duidelijk bij booking.com dus geen verrassingen.

Toplocatie, zeer vriendelijk personeel, steeds gratis koffie en thee te verkrijgen. Een aanrader zonder meer.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Uitstekende locatie en een buitengewoon goede...

geen negatieve observaties

Uitstekende locatie en een buitengewoon goede prijs-kwaliteit verhouding (afhankelijk van het seizoen). Ik heb hier inmiddels 5x gelogeerd tot groot genoegen. Vriendelijk personeel; schone en redelijk moderne kamers, goede hygiene en een uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

In dit hotel komen we niet meer terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

zeer kleine kamer, mini-badkamer/toilet ineen, weinig licht in de kamer. schaamhaar van de vorige in de douche. kamer leek niet op de foto. Kamerdeur was eerst niet te sluiten (slot stuk). Uiteindelijk een gewone sleutel hiervoor gekregen op vraag van onszelf. 153 euro voor 1 nacht is geen juiste prijs voor deze kamer!

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Matige kwaliteit op perfecte locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Rioolstank in de kamer. Erg benauwde en warme kamer ondanks open raam en radiatoren uit tijdens de winter. Tv ontvangst met veel storing

De locatie is perfect. WiFi ook goed en vriendelijke staf. Kamer klein maar netjes.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Voor kort bezoek ideaal hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijskwaliteit viel het ontbijt wat tegen. Er was genoeg maar weinig keuze. Op de kamer was het erg warm. Douche gordijn was niet meer zo fris.

Hotel ligt op loopafstand afstand van Paradiso. Rustige locatie. Geen last van andere hotel gebruikers.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Kamer gereserveerd vanwege stappen tot in de late uurtjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Koffie en thee was wel verkrijgbaar maar helaas maar tot 22.00 uur.

De kamer was zeker gezien prijs/kwaliteit verhouding meer dan uitstekend. Heerlijk bed, dus prima geslapen. Personeel zeer vriendelijk en flexibel.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Pt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Achteraf een hogere prijs te moeten betalen door toeristenbelasting vind ik ook eigenlijk een misleiding van booking.com. Op document staan 2 prijsindicatie 1 inclusief alle toeslagen, vervolgens een hogere prijs als booking.com. voorsteld. En bij afrekenen komt daar nog eens een behoorlijk bedrag bovenop. Toon gewoon de reële kostprijs dan staat men niet voor verrassingen.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Prima hotel op superlocatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Beetje gehorig in het hotel.

Vriendelijke en gastvrije medewerker aan receptie. Hotel zit op een superlocatie. Dicht bij musea, winkels restaurants, cafe's etc. Nette kamers.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was veel te warm, terwijl verwarming uit was. We hadden nu de kamer voor ongeveer 50% van de prijs. 100% had ik schandalig duur gevonden voor de kamer. De kamer was klein en minimaal ingericht. Slechte tv ontvangst. Ontbijt hoek veel te klein, dringen en wachten het gevolg. Strict om 10 uur afruimen en schoonmaken met een sterk ruikend doekje, niet prettig als je zit te eten. Voor het einde al geen bruin brood verkrijgbaar

De locatie. Personeel was vriendelijk. De mogelijkheid om voor een redelijke prijs een eenvoudig ontbijt te krijgen.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

goede keuze voor zondag op maandag in Adam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

vrij gehorig, veel gekraak en stemmen.

De leuke prijs van de overnachting (euro 56.50) Locatie dicht bij Leidseplein en Rijksmuseum. Heel vriendelijk personeel. Goede standaard kamer met goede douche.

Niet groot of luxe maar prima

Het totale plaatje

Zeer kleine badkamer

Geen 5-sterrenhotel, maar echt niets op aan te merken!

Kan niets slecht zeggen

Praktische ligging in het centrum en toch betaalbaar!

Voor een uitje naar Amsterdam de perfecte oplossing
    • Standaard Driepersoonskamer

Het ligt midden in het centrum van Amsterdam. Alle leuke straten liggen heel dichtbij.

Oké
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen airco. Kleine kamer. Douche stuk bij aankomst. Geen raam met uitzicht naar buiten maar een raam met uitZicht op een donker binnenplaatsje

Kamer te klein maar locatie is weer perfect

Kamer te klein maar locatie is weer perfect

prima voor een kort verblijf

het bed

de locatie van het hotel is perfect

het bed lag heerlijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vrij onvriendelijk vond ik.

het bed lag heerlijk. als je vann een zacht bed houd

voldoende

geen airco in de kamers

zeer kleine kamers maar wel schoon

De kamer was heel klein en stink naar kattenpis

De kamer was heel klein en stink naar kattenpis

Het enige wat we hier missen is airco , anders is het hotel...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het enige wat we hier missen is airco , anders is het hotel voor ons perfect

Was netjes

Kleine kamer

Was netjes

Locatie en vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt kan veel beter

Locatie en vriendelijk personeel

De locatie toch een rustige kamer

De locatie toch een rustige kamer

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Toplocatie en betaalbaar ontbijt.

Warme kamer. Geen airco.

Toplocatie en betaalbaar ontbijt.

Hotel met toplocatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Perfecte locatie, aan de gracht en je loopt zo de stad in. We hebben alles kunnen lopen.

Ok

Grotere kamers

Alles ok

Gehorig

locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

zeer lawaaierig en matig ontbijt

locatie

Verzorgde ruime kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt kon wat beter, was zeer basic. Een pistolet of boterkoekje had wel gemogen

Verzorgde ruime kamer

Slechte bedden

Slechte bedden

nacht aan de gracht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamertemperatuur was erg hoog en brandalarm ging af tijdens douchen

Vriendelijk personeel, heel attent en gastvrij

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geluidsoverlast; doortrekken wc..last van hotelbezoekers baast en boven ons, nuet goed schoon, te weinig if bet genoeg toiletartikelen

de ligging was perfect
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

kamer heel klein, lawaaierig, echt ongezellig

de ligging was perfect

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Redelijk in verhouding tot ligging en geschikt voor 1 nachtje

Meubilair en gehorig

Erg dunne wandjes; gehorig. Oud meubilair. Wel uitstekende koffie

Simpel hotel met geweldige ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Erg lawaaiig in het hotel. Onze kamers lagen naast de lobby...

De ligging van het hotel js heel goed. Overal dichtbij en de tram is om de hoek.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Mozart Hotel