Beoordelingen over Hotel Nap 3-sterren

Torenstraat 55, 8881 BH West-Terschelling, Nederland

#10 van de 14 hotels in West-Terschelling

NAP, nooit weer! Amateurs.......
    • Budget Tweepersoonskamer (In Bijgebouw)

De kamer was vies, Oude tegels in de badkamer, plastic zeiltje, met zwarte voegen. Het bed was net een hangmat, Stof op tv en lampen. De kamer was gehorig, konden de buren naar het toilet horen gaan.Toen wij dit melden, ja meneer u heeft een budgetkamer €135,00 per nacht. Vind ik geen budget! Kwestie van vraag en aanbod, volgens de baliemedewerker! op mijn reactie een budget kamer behoort dus niet schoon te zijn, geen antwoord. Bij het uitchecken werd ons gevraagd wat wij er van vonden en gaf de eigenaar aan zelf de kamer schoongemaakt te hebben. Tuurlijk, chloorlucht hing in de hal, maar zelf schoongemaakt ho, maar! hij was al ruim dertig jaar hotelier, en hij wist hoe de hazen liepen. En steeds het zinnetje: "het maakt mij niet uit"! Uiteindelijk de helft betaald voor de kamer.

Het ontbijt was prima, niet bijzonder maar ok!

fantastisch....voorbeeld hoe het moet

Geweldig splitlevel kamer,heerlijke nwe douche/badkamer. Superrrrrrrrrrrrr vriendelijke bediening en een geweldig ontbijt en dat tot 1030!!! We felt home away from home !!!!!!!!! We komen terug......100%

Kamer was klein met een bovenverdieping waar je eigenlijk...
    • Budget Tweepersoonskamer (In Bijgebouw)

Geen uitzicht uit raam. Trap en bovenverdieping met een buro en stoelen niet echt praktisch.

Kamer was klein met een bovenverdieping waar je eigenlijk geen gebruik van maakt. Prima douche en leuke badkamer gemaakt in kleine ruimte. Ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Erg prettig

Gastvrijheid aan de balie (niet dus). Ontbijt is zo langzamerhand aan wat verandering toe

De ligging van het hotel is geweldig. De kamer was erg goed.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Zeer netjes hotel met centrale ligging

Gordijnen wellicht aan de onderkant iets korter maken zodat frisse lucht naar binnen kan. Nu was het in de ochtend benauwd. Bar knusser vormgeven/inrichten: meer kroeg gevoel creëren zodat je in de avond aan de bar iets gaat drinken (bruin café sfeer) Analoog qua restaurant: nu te licht en te open. Meer sfeer qua verlichting vormgeven Kamers mooi gerenoveerd, wellicht nu met een kwast verf de gangen en ruimtes strak trekken Trapportaal zoveel mogelijk bruine kleuren vermijden zodat moderne look ontstaat.

De kamer was netjes en van alle noodzakelijke zaken voorzien: Moderne badkamer Alles schoon Uitstekende bedden Donkere gordijnen Ramen goed te openen Bagage hok voor de aftocht boot Ontbijt fantastisch Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Op een avond werden we door de barkeeper om 23.20 een beetje boers behandeld. Wij dachten nog wat te bestellen maar hij riep vtv al ik ga sluiten Wij meenden echt dat dat om 24 u was

Ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Hele mooie locatie en verder prima voor elkaar.

Er waren diverse hondenliefhebbers in het hotel die met hun honden bij het ontbijt zaten. Persoonlijk hoeft dat voor mij niet. Eén hond had men niet helemaal onder controle en dat was wel een beetje storend. Het zou een reden kunnen zijn om hier niet weer naar toe te gaan (ook al zijn we niet anti-hond).

Lekker ontbijt, goede bedden, vriendelijk personeel, mooie locatie (vlak bij boot en midden in dorp).

Uitstekend hotel midden in West-Terschelling

Tegen is een groot woord, er is geen lift en de stap in bad erg hoog daarom niet voor iedereen geschikt.

Het vriendelijke personeel, mooie grote kamer, gemoedelijke sfeer.

Zeker voor herhaling vatbaar

Erg warm in ontbijtzaal Brood beleg iedere dag hetzelfde Afwisseling met gebakken eitje zou lekker zijn Kamer keek uit op plat dak en op achterom van de slagerij. Kregen door klacht hierover een andere kamer. Was ‘s morgens wel een beetje rumoerig als containers geleegd werden. Hanger voor niet storen aan de deurknop ontbreekt

Schone kamer Vriendelijk personeel

De sfeervolle eenvoud en locatie van het hotel.

Beetje jammer dat het terras zo snel sluit, voelt wat ongezellig. Eventuele geluidsoverlast komt toch vooral van de straat, vooral tussen 01.00 en 3.00 uur s’nachts.

De sfeervolle eenvoud en locatie van het hotel.

Jammer dat ik ziek werd maar het is een top hotel.

Helemaal niks viel er tegen.Mensen moeten wel weten het is wat ouderwets bij binnenkomst.Maar de kamers zijn redelijk modern.

Ik werd daar helaas ziek,maar werd goed voorzien van thee en kippeboulion. Had de kok speciaal voor me gemaakt.Dat noem ik klantvriendelijk.Tenslotte zijn ze dat niet verplicht te doen. Top dus.We zijn in dit hotel al eerder geweest. Altijd fijn om er heen te gaan.

Top hotel pal onder de brandaris
    • Budget Tweepersoonskamer (In Bijgebouw)

Wij sliepen op kamer 19 en deze kamer keek uit op de achterkant van de Keurslager waar elke ochtend heel vroeg iemand ontzettend hard aan het praten was (deze man had een hele harde stem). Dit was niet heel chill aangezien wij wilden uitslapen, maar daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen. Daarnaast ontbraken er 'niet-storen'hangers voor aan de deur. Wij kwamen namelijk om te feesten en iedere ochtend kwamen de schoonmaaksters binnen terwijl wij nog lagen te slapen. Ze kloppen wel, maar wachten maar heel kort op reactie. Een hanger voor aan de deur zou daarom ideaal zijn!!

De schoonmaaksters hielden op een gegeven moment rekening met ons en kwamen steeds later op de ochtend onze kamer binnen. Super vriendelijk personeel in het hele hotel!! De ligging is echt perfect, pal onder de brandaris. Bedden zijn goed, badkamer was met ligbad.

prima,

dekbedden zijn uit de tijd en versleten. We zaten in de dependance, dat erg ongezellig was en veel te veel meubels . Wel heerlijke bedden. Ontbijt was matig.

goede ligging

Uitstekende locatie
    • Budget Tweepersoonskamer (In Bijgebouw)

Dat medewerkster ijsblokjes met haar hand pakte voor n glas cola. Kamers waren schoon.

De locatie is midden in t centrum, loopafstand van veerboot. Aardig personeel.

Prima hotel voor een kort verblijf op Terschelling
    • Budget Tweepersoonskamer (In Bijgebouw)

Het ontbijt viel qua keuze wat tegen.

De locatie is perfect, naast de Brandaris midden in het gezellige centrum. De kamer was schoon en een prima badkamer.

Mooi gelegen maar wel (te) duur.

Ouderwets hotel met relatief kleine kamers. Als het warm is zijn de kamers erg benauwd en er is geen airconditioning . De straat kan erg rumoerig zijn. Ontbijt is beperkt. Prijs kwaliteit verhouding is wel zoek. Het is veel te duur voor wat het te bieden heeft.

Prachtige locatie pal onder de Brandaris. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goed aan te bevelen hotel

De bediening op het terras kon beter.

Ontbijt was perfect en ook de bediening bij het ontbijt. Het hotel was gedateerd, maar wel schoon, netjes, mooie sanitaire voorzieningen, goede bedden, geen negatieve opmerkingen op het hotel.

Centraal gelegen hotel met enigszins gedateerde inrichting

De kamers waren netjes, maar aan de kleine kant. Ventilatie bij dit warme weer hield niet over, 2 uitzetramen en 1 bovenraam. Douche in het bad is voor ouderen lastig. Wat mij het meest stoorde,dat honden op de kamers en in de ontbijtzaal werden toegelaten, voor mij onbegrijpelijk ivm hygiëne .

Centrale ligging van het hotel

Gezellig hotel Nap op Terschelling!

Geen airco en erg warm daardoor in de kamer. Jammer dat er geen croissantjes waren bij t ontbijt. En douche was niet op koude stand te krijgen waardoor toch te warme straal. Na 1x doorgeven bij receptie niet gemaakt maar hij beloofde beterschap bij uitchecken.

De ligging van het hotel en de uitstraling. Klantvriendelijkheid. Schone kamer.

Prima plek

Koffie/thee faciliteiten op de kamer zou fijn zijn. Het ontbijt was prima alleen de keuze in brood(jes) viel wat tegen, zeker als je er een aantal nachten bent is wat meer keus welkom. En eigenlijk misten we ook het gebakken spek met ei wel een beetje.

Prima locatie, fijn dat er een plek is om je eigen fiets te stallen achter gesloten deuren.

heerlijk verblijf in mooi ingericht hotel

kregen een gratis upgrade naar de bruissuite met jacuzzi! zeer vriendelijke hoteleigenaar / manager hotel centraal gelegen in West-terschelling

Prima uitvalsbasis voor een relaxed weekendje weg.

Kamers waren schoon, maar wat ouderwets. Badkamer daarentegen was wel modern en opgeknapt. (wel douchen in bad...)

De dame bij het ontbijt was erg aardig, prima ontbijt, niet super uitgebreid, wel netjes.

Op zich prima, Maar 5 dagen was lang genoeg om op dit eiland te zijn.

Dat er geen balkon of zitje in een tuin/terras of iets dergelijks was. Eigenlijk dus dat je niet naar buiten kon vanuit je kamer. Dus je moest altijd weg uit je kamer als je buiten wilde zijn.

Iets te duur verblijf op een prachtige locatie op Terschelling

De schoonmaak had iets beter gekund en het ontbijt was rounduit karig. Gezien de prijs moet geconcludeerd worden dat de verhouding matig is. Het is druk op Terschelling in deze tijd van het jaar en accomodaties zijn meestal volgeboekt, maar in mijn optiek houdt dat in dat je in ieder geval zorgt dat de klant een beleving krijgt die past bij het betaalde bedrag. Dat was niet het geval.

Kamer en bedden waren comfortabel, de locatie is top en de aangevraagde extra service (flesje wijn op de kamer) was keurig geregeld!

• Budget Tweepersoonskamer (In Bijgebouw)

Niets viel tegen. Alleen misten we een klein balkonnetje bij ons appartement waar we na een fijne lange dag nog even hadden kunnen zitten.

Het ontbijt was meer dan prima. Wij hadden een klein appartementje dat helemaal compleet was.

Rust en comfort.

Kamer was meer dan prima, prima bedden en sanitair. Ontbijt was meer dan voldoende, sfeer en verblijf was erg relaxed. Hotel goed gesitueerd in dorp.

tophotel voor de gast die lekker wil verblijven, eten, drinken en geen gedoe wil.
    • Budget Tweepersoonskamer (In Bijgebouw)

Hotel is oud, her en der ruikt het wel wat muf. De bedden in de annex zijn super zacht, te zacht maar ik heb er wel goed op geslapen.

Prachtig oud hotel met prettig personeel. Ontbijt prima maar de kannetjes koffie zijn gedateerd. Een moderne koffiemachine voor gebruik door de gasten is aan te raden.

Ik kwam voor Oerol

Ik ben zeer tevreden.

Ontbijt uitstekend, accommodatie ook .In de nacht was het stil wat ik helemaal niet had verwacht tijdens oerol. De locatie is ideaal overal dichtbij. De prijs van de kamer is hoog als je alleen hebt geboekt. Grote kamer en een heel fijne badkamer ws. nieuw. Geen koffie of thee mogelijkheden op de kamer.

Aanrader, wij gaan zeker weer

Rumoerigheid van uitgaansvolk rondom het hotel. gaat tot diep in de nacht door. Hotel kent goede geluidsisolatie, maar als je zoals wij houdt van open ramen, kan het af en toe rumoerig zijn.

Heerlijk hotel!

Aangenaam , gezellig en vriendelijk.

Er lag geen stukje handzeep in de badkamer.

Ontbijt was ruim voorzien van plaatselijke lekkernijen en uitgebreid. Vriendelijk personeel. Een heel goed bed en alles heel goed schoon.

ontbijt ondermaats

ontbijt ondermaats. broodjes niet vers. assortiment beleg beperkt op vleesschaal zaten vliegen. koffie categorie slootwater

kamers zijn gerenoveerd maar bedden smal en iets minder comfortabel

prima verblijf en zeker voor herhaling

ontbijt en de vriendelijkheid bij het ontbijt we waren nog op tijd (iets voor 10 en tot half 11 ontbijt) en toch werd er gezegd "kan nog net". Werd ook niets meer bijgevuld....Voelde ons niet welkom op dat moment

kamer prima , ontvangst prima mooie lokatie

De locatie is zeker een pluspunt
    • Budget Tweepersoonskamer (In Bijgebouw)

De kamers in het bijgebouw zijn erg gedateerd, vooral de badkamer is echt aan vernieuwing toe. Hygiëne kon ook op veel vlakken beter. Ontbijt was matig, weinig keuze en weinig luxeproducten.

De locatie is zeker een pluspunt

Maakt verwachtingen niet waar

Hotel oogt op foto’s moderner. Badkamer gemoderniseerd, maar net niet handig aangepakt (douchen in bad, roest op kastje, ‘ouderwets’ toilet). Kamer zelf is nog beetje vergane glorie. Tv erg klein voor hedendaagse begrippen. Al met al te duur voor wat je krijgt helaas.

Bedden waren goed.

Was heel gezellig.

We wilden koffie drinken, maar alle twee de avonden kon het niet, het apparaat wa kapot. Kopje thee lukte ook niet. Waarom niet de waterkoker gebruikt om alsnog een kopje thee te drinken.

Het ontbijt was goed

Kamers voor die prijs te klein

Ontbijt een aanfluiting

Ontbijt achterhaald , geen mooie lakens en te weinig hedendaagse uitstraling zonder warme gerechten , een gekookt ei kan ik ook als horeca deskundige bedenken.

De locatie was top, beneden en personeel top, kamer viel tegen

De kamer was heel erg klein. Wij konden amper om het bed lopen, er was een zolder met 2 stoelen en een TV met een stijle trap in de kamer waardoor de ruimte bij het bed verschrikkelijk klein was. Wij hadden aangegeven dat wij met een Labrador zouden verblijven en die kon eigenlijk alleen in de badkamer liggen. (vond hij gelukkig niet erg omdat de tegels koel waren en de temperatuur hoog was tijdens ons verblijf). Wij zaten in kamer 14 en ik vond het heel storend dat mede gasten buiten op het dak rookten waardoor ik de ramen niet open kon doen (op moest meeroken)

De locatie midden in het centrum onder de Brandaris is top. Het restaurant en de lounge/bar zijn ook prima.

prima naar myn zin gehad

badkamer zat een badkuip in je moest in badkuip staan om te kunnen douchen dit kan vervelende situatie opleveren voor oudere mensen of mensen met een fysiek ongemak (uitglyden) weet niet of alle badkamers zo ingericht zyn ??? ik zelf vind dit onhandig

ontbyt prima kamer prima vriendelyk personeel lokatie hotelprima dagelyks schoonmaak kamer/badkamer vry en ongedwongen sfeer

Een super aanrader!

Niets viel tegen alles viel mee of voldeed aan de verwachtingen... Super toch?!

De kamers waren modern (gerenoveerd) en erg schoon. Het ontbijt was super! Het personeel was zeer behulpzaam en erg vriendelijk. Hotel Nap is een fantastisch mooi hotel met super service. De locatie is natuurlijk geweldig zo vlak bij de Brandaris. Jammer dat we vanwege de wind niet op het terras hebben kunnen genieten want je zit natuurlijk op een prima kruispunt. Woow, een echte aanrader!!!!

voor ons doel voldeed het hotel prima.

tips: Nachtkastjes plaatsen. Zoemtoon buiten - hoorbaar in kamer, uitzicht op kamers waar we binnen konden kijken en zij bij ons. Licht hele nacht aan op die kamers is storend. Stelling voor fietsen mag groter evt. overdekt.

Het ontbijt was goed verzorgt, vriendelijk personeel, midden in het centrum

Prima, maar kan beter!

Hygiëne, tegels badkamer smerig en ramen erg vies aan binnen en buitenkant. En er werd schoongemaakt met erge agressieve chloor middelen, stonk nogal

Het personeel

De kamer was prima, netjes en schoon.
    • Budget Tweepersoonskamer (In Bijgebouw)

Het restaurant viel wat tegen. We hebben er EEn avond gegeten. De andere avonden elders. In West-Terschelling zijn gelukkig veel restaurants.

De kamer was prima, netjes en schoon.

Prima.
    • Budget Tweepersoonskamer (In Bijgebouw)

Gedateerde badkamer, kalkaanslag in de vloer. Verwacht geen luxe, het is eenvoudig. Wel schoon.

Het ontbijt was gewoon goed.We waren eerder op het eiland, konden eerder in onze kamer...dat was attent!

Het was prima

Vriendelijk en op service gericht personeel. Mooie locatie in centrum West-Terschelling aan de voet van de Brandaris. Uitstekend ontbijtbuffet

Ideaal voor een paar dagen waddenverblijf.

Iets gedateerd hotel, maar voldeed aan alle verwachtingen.

Locatie, dichtbij de haven en aan de voet van de Brandaris. Hotel passend in de waddensfeer, prima kamers, goede hygiëne, vriendelijk personeel, uitgebreid en lekker ontbijtbuffet.

Prima hotel pal onder de Brandaris

Het douchen in de badkuip. Ik had toch angst om te vallen.

De ligging en het eten. Verder een plezierige zithoek waar je rustig één van de aanwezige kranten kunt lezen.

Mooie locatie, goed hotel.

De kamerprijs vonden wij tamelijk hoog (€134,-per nacht) buiten de schoolvakanties, daardoor is het cijfer nèt geen 8,voor verder een overigens fijn verblijf.

Het ontbijt was goed, vers gezette filterkoffie in een potje, aan tafel geserveerd, vind ik persoonlijk heel lekker, ook hoef je niet voor elk kopje op te staan. Locatie is prima, onze kamer (1) was ruim en rustig aan de achterkant. Het hotel is middenin hetvgezellige centrum. Het terras is gezellig aan het plein bij de vuurtoren. Het hotel is op loopafstand van het strand.

verblijf op het eiland super Hotel wat minder

Het personeel is nou niet echt vrolijk behoorlijk kortaf met alles komt er een diepe zucht eerst Voorbeeld voor het ontbijt. Nemen wij graag eerst even een bakkie koffie met een sigaret. Dus wij vragen een bakje koffie om mee naar buiten te nemen. Dat mag niet werd ons gezegd. Wel na het ontbijt mag men een kopje koffie meenemen maar liever niet

Het ontbijt is matig qua wat er aanwezig was verders redelijk schoon

Top locatie, prima kamer en goed ontbijt

Diner eten viel tegen. Patatjes waren nog rauw en als je kabeljauw filet besteld krijg je geparkeerde vissticks. Voor een goed hotel viel het diner eten tegen.

Ontbijt was goed. Top locatie

hotel Nap

dat er geen lift was. Is met bagage iets lastig, maar ook niet heel erg. En miste lampje bij de spiegel in de badkamer

aardige mensen, gemoedelijke sfeer, perfecte ligging naast de Brandaris

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Zakelijk verblijf op terschelling.

DE Wifi in de kamer was slecht, rest van het hotel prima!!

Gewoon een perfect hotel met een eigenaar die liefde voor zijn hotel heeft. Personeel zeer vriendelijk, je voelt je meteen welkom als je binnenkomt. Complimenten voor de keuken en bediening. Een absolute aanrader, ik kom zeker terug. Kees Colson

Het voldoet prima aan de verwachtingen en was eigenlijk veel te kort met slechts één overnachting.

Prima ontbijt. Daarnaast ook gezellig in de middag drankjes gehad en lekker gegeten. Ontvangst was al mogelijk om 10 uur 's ochtends terwijl officieel om 13 uur ingecheckt zou moeten worden! Prima locatie met ligbad en comfortabele bedden.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Uitstekend familiehotel op loopafstand van de haven. Gezellig in het Centrum.

Geen koffie of thee mogelijkheid op de kamer. En de herrie s nacht onder het raam. Maar daar was wel voor gewaarschuwd. Maar we slapen graag met het raam open. Miste croissantje bij het ontbijt.

Vriendelijk personeel. In het centrum. Uitstekende service. Goed ontbijt. Goed bed. Mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Goed ontbijtbuffet met lekkere koffie
    • Kamer met 2 eenpersoonsbedden en een fiets arrangement

Diner was goed maar kan iets gevarieerder. Wij hadden een arrangement met ontbijt en diner. Je kunt wel aangeven wanneer je liever iets anders eet dan het menu vd dag Dat waren we 1 x vergeten en er werd toch nog wat anders aangeboden. Top.

Goed ontbijtbuffet met lekkere koffie

Heerlijk eiland. Prettig hotel, maar verwacht niet teveel.

Badkamer niet schoon bij aankomst en voor de laatste van de 3 nachten van ons verblijf werd onze kamer helemaal niet schoongemaakt. Schone handdoeken waren voor de deur gelegd bij onze afwezigheid overdag. Vergeten zeker, werd er laconiek gereageerd.

Prachtig gelegen onder de Brandaris, in de voetgangerszone. Op 5 minuten lopen van de veerboot. Rijk ontbijt. Prettige bediening. Rustige kamer in januari.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, centrale locatie.

Kamer is aan de kleine kant en schuifdeur naar badkamer gehorig. Weinig kastruimte en geen nachtkastjes.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, centrale locatie. Kamer is schoon en ondanks de locatie is er weinig geluidshinder, ook niet vanuit de gang. Prima douche.

Uitstekend hotel op goeie locatie en met supervriendelijke staf.

Hotel NAP is een zeer prettig hotel waar een buitengewoon vriendelijke staf ervoor zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Fijne kamer, uitgebreid ontbijt, niet fancy maar gewoon goed en aangenaam. Bovendien ene fantastische ligging in het centrum van West-Terschelling dus alles onder handbereik. Echt een plek om nog eens naar terug te keren.

Lekker weekeind weg voor rust en gezelligheid

Wat ons tegenviel bij Nap was de menukaart. Het vlees was diepvries en de saus kwam uit een pot. Maar het ontbijt was prefect.diverse soorten brood en kreuze uit veel beleg. Eitjes er bij en sappen, noem maar op.

De lokatie was perfect . Midden in west en overal dicht bij. Het groene strand met de gezellige strandtent, de prachtige bossen en natuur. De stranden aan de Noordzee waren iets verder, maar met een fiets ben je daar in tien minuten. In West zijn gezellige kroegen en de mensen zijn vriendelijk. Ook hele leuke winkels . Wij zijn het hele eiland over gefietst en ondanks het slechte weer was het geweldig. De duimen, de bossen en overal de vriendelijke mensen.

Prettig

Zou het zo niet weten , Misschien een lift voor ouderen.

Het Ontbijt is goed.genoeg variatie.prettige gast vrouw. Het Hotel geeft een huiselijke sfeer weer en is heel toeganggelijk.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Even leegwaaien op Terschelling

De matrassen op de bedden waren niet slecht, maar hadden niet onze voorkeur. Onze kamer boven de hoofdingang had wat geluidsoverlast van op straat rokende gasten. De bad- en slaapkamer hadden naar ons idee onvoldoende mechanische ventilatiemogelijkheden. Wij waren er in de winter, maar bij gesloten ramen vanwege luidruchtige terrasbezoekers zal deze kamer in de zomer niet erg plezierig zijn.

Mooie plek in het hart van West Terschelling, op een paar honderd meter van de boot. Het interieur van het restaurant is een mooie combinatie tussen nostalgie en modern. Heerlijk vertrekpunt voor de verkenning van de rust van de rest van het eiland, maar toch ook veel vertier aanwezig.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding en indien bedden vernieuwd worden goed 3-sterren hotel

De bedden waren slecht en 3 dagen stram uit bed gekomen

Erg rustig en ietwat gedateerd hotel qua inrichting en een eenvoudig maar degelijk ontbijt ( keuze van brood was beperkt )

Comfortabel en rustig

Wat onpersoonlijk. Er werd wel gedineerd maar de eetzaal was vroeg leeg en ongezellig dus we zijn elders gezellig gaan eten. Dit was mogelijk ivm de filmdagen, de film begon om 8 uur.

Een goed wat gedateerd hotel, goede bedden, goed ontbijt. We hebben er niet gedineerd

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Heerlijk ontspannen!

Zou het niet weten!

Buitengewoon aardig en attent personeel, prima ontbijt en heerlijk ‘s avonds gedineerd, gezellig café en restaurant, prachtige locatie in even prachtig dorp!

goed maar onderhoud nodig

De kwaliteit van de kamer. Het was allemaal nogal gedateerd en heeft onderhoud nodig. De kamer meisjes zijn aan het werk in de kamer als je terug komt van het ontbijt. Miste het 'niet storen bordje'

Vriendelijk personeel, leuke lounge. Avond eten was goed.

Goed verblijf in West Terschelling

Het hotel is wat gedateerd, ondanks de moderne badkamer/bed. Je merkt dit vooral aan het kraken en piepen van de vloeren. De muren zijn dun waardoor trillingen veroorzaakt door buren te merken zijn. Koffie kan wat sterker maar dit natuurlijk heel persoonlijk.

De locatie van het hotel is perfect, dichtbij de boot en in het centrum van het gezellige West Terschelling. Personeel kundig / servicegericht en vriendelijk. We konden bijvoorbeeld direct inchecken en bagage kon opgeslagen worden na het uitchecken. Duidelijk een familiehotel. Badkamer gemoderniseerd. Bed kwaliteit goed. Ontbijt is niet heel bijzonder maar wel ruim voldoende!

Gezellig

Het leek alsof er al geruime tijd geen aandacht was besteed aan het interieur. Ik houd van een oude sfeer, maar dit leek meer oud in de zin van: lang niets aan gedaan

Heel vriendelijk en bwhulpzaam personeel. Leuke, bijzondere kamer met de twee ‘verdiepingen’ en fantastische locatie!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Hotel zeer geschikt voor weekend weg

Hygiene onder het bed verdient enige aandacht.

Centrale ligging onder de Brandaris. gemoedelijk en gastvrij. Mooie oude grandeur. Mooie comfortabele badkamer. Uitstekend restaurant.

Met een paar kleine verbeteringen is dit een heel fijn hotel

Het ontbijt was eenvoudig en de kamer zeer gedateerd. Het bed was enigszins doorgezakt.

Sfeervol hotel, waar je graag thuiskomt na een strandwandeling of fietstocht. Gezellige lounge/restaurant voor een lunch of een drankje.

Verzorgd

De kamer was net ietsje te klein, het matras net iets te doorgezakt maar voor de prijs-kwaliteit verhouding eigenlijk prima.

Centrale ligging, persoonlijke benadering

Prima verblijfplaats, vriendelijk personeel

Een extra stopcontact voor opladen accu's elektrische fietsen en mobiele telefoons voor 2 personen zou 4 stopcontacten handig zijn. Er waren er 3. Ging wel, maar niet handig

Onrbijt prima, kamer simpel, maar prima

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Heerlijk 2 nachten, 3 dagen even heerlijk kunnen genieten !

We hebben een heerlijk verblijf gehad, ontbijt was prima en er was aardig behulpzaam personeel .De kamer was prima, badkamer erg comfortabel. (Wel in bad douchen) Diner heerlijk dus we komen zeker nog een keer terug en zullen deze locatie zeker aan vrienden aanbevelen.

Prima verblijf, goed verzorgd

De kamer is goed, schoon en verzorgd, iets wat gedateerd, badkamer is (ver)nieuwd Zeer vriendelijk personeel, goed verzorgd ontbijt. Wij zijn al diverse keren bij Hotel NAP geweest en bevelen dit hotel zeer aan. Wanneer wij weer nat Terschelling gaan voor een lang week-end of een mid week, zullen zeker weer bij Hotel Nap boeken.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Redelijk
    • Budget Tweepersoonskamer (In Bijgebouw)

Het ontbijt, het was voldoende maar niet meer dan dat, geen roerei bijvoorbeeld. De kamers waren voldoende maar geen enkele luxe. Wij zaten in het bijgebouw.

De ligging midden in het centrum, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Prettig!

Wat me opvalt is dat de ontvangst en bejegening altijd wat mat is. Het mist elan en dat maakt nou net dat beetje meer (of minder)!

De kamer en badkamer nieuw, praktisch en mooi ingericht. De geïsoleerde ramen maakten idd dat je niets van de straat hoorde.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Goed hotel voor een paar dagen vakantie.

Ontbijt was voldoende, maar de ingredienten en precentatie zou wat meer van deze tijd kunnen zijn.

Vriendelijke personeel. Hotel gelegen in centrum van West-terschelling.