Beoordelingen over Strandhotel Nassau-Bergen 3-sterren

Van der Wijckplein 4, 1865 AP Bergen aan Zee, Nederland

#9 van de 16 hotels in Bergen aan Zee

• Beoordeeld op: 21 september 2018

De ligging is perfect, je loopt zo het strand op.

Het diner was niet zo lekker helaas, de patatas bravas zaten in een tomatensaus waar een hele pot gerookte paprika in was gevallen zo leek het, en ik weet hoe patatas bravas moeten smaken! Verder had ik te droge gamba’s, smakeloos, zonder sausje. Heel jammer. Dat viel wat tegen. Maar er zijn leuke strandtenten waar je wel heerlijk kan eten! Kun je op de terugweg lekker uitwaaien en je eten laten zakken met een wandeling langs de zee. Verder was het hotel een beetje ‘muf’, vergane glorie zo voelde het. Toch hebben we het wel prima naar ons zin gehad, vooral door het vriendelijke personeel en de fantastische ligging.

De ligging is perfect, je loopt zo het strand op. Personeel zeer vriendelijk en ontbijt was heerlijk, vers warm brood, overheerlijke koffie. Kamer was eenvoudig maar netjes.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel is wel wat gedateerd. Kleine ruimte om met veel mensen te ontbijten. Ontbijt stond aangegeven als heel uitgebreid. Dat viel wat tegen

Dicht bij het strand

Mooi pand maar vergane glorie

Achterstallig onderhoud kamer en patio buiten! Allesbehalve geluidsdichte kamer aan het begin van de hal na de receptie; herrie van langslopende gasten! Drankjes aan de bar echt te duur (daarom ook zo stil?)

Van oorsprong een prachtig pand met historie!! Mooie locatie bij zee, let op: alleen sommige kamers boven hebben uitzicht op zee. Zwembadje. Ontbijt lekker. Aardig personeel. Kluisje op kamer.

Een verblijf in een te kleine niet comfortabele kamer tegen een te hoge prijs!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was zo klein, twee aan elkaar geschoven bedden waar je maar aan één kant langs kon lopen en slechts 1 nachtkastje zonder stopcontact, dwars opgemaakt met 2 één persoons dekbedden. Het closet stond achter de wastafel onder en in de doucheruimte zoiets zou je in Azië verwachten maar niet in een comfort kamer in Nederland, Dit was ook niet wat we geboekt dachten te hebben en dit nemen wij niet het Hotel maar Booking.com wel erg kwalijk. Voor 145 per nacht mag je toch in ieder geval een comfortabele badruimte verwachten en niet het closet in de douche, met een plastic douchegordijn, Deze foto's zie je niet op Booking.com

Het personeel was vriendelijk en het ontbijt was heerlijk. De ligging was super en fijn om vanuit te wandelen. De kamer zelf was erg klein en niet wat we geboekt hadden de foto's kloppen in de verste verte niet van wat je kan verwachten.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Heerlijke locatie aan zee.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche-ruimte is erg klein en benauwd. Verder mag de receptie voor wat mij betreft, wat meer aandacht geven aan zijn gasten. Meer info verstrekken in het kort wat er zoal te doen is.

De locatie is prachtig! Ooit al eens op een duin aan zee willen logeren! Dat is dus prachtig gelukt. Kamer redelijk ruim, mèt balkonnetje. Schoon. Het ontbijt was goed. Een mooi breed strand met genoeg strand-paviljoens om uit te kiezen Bergen Binnen is dus vlak bij, mooie plek om te wandelen en voor museum-bezoek. Ruime keuze aan gezellige terrasjes en eetgelegenheden. Zeker een plek om naar terug te komen.

Prettig middenklasse hotel in mooie omgeving.

Parkeerplaats klein en erg vol maar daar werd jouw aan gepast. Gratis parkeren voor hotel.

Prima ligging. Goede bedden. Goed ontbijt. Prettige ontvangst.

Mijn enthousiaste nichtje.

Het weer was net wat te winderig, maar daar kunnen jullie niks aan doen. De douchecabine was niet goed schoon

Mijn enthousiaste nichtje. Het heerlijke voorverwarmde zwembad

Ontbijt was goed en prima lokatie dichtbij het strand
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat verouderd hotel, prijs/kwaliteit niet in verhouding met elkaar. Kleine badkamer en douche niet echt geschikt voor lange mensen. Niet veel parkeergelegenheid op eigen terrein, kon dan wel op openbare weg parkeren met een vergunning van het hotel; fietsen moesten gestald worden in een soort van opslagruimte.

Ontbijt was goed en prima lokatie dichtbij het strand

Heerlijke locatie

Gehorige kamer.

Grote kamers, de onze had uitzicht op zee en een terras. Onze kamer bevond zich op de begane grond, vlakbij de ontbijtzaal, dit was een tikkeltje gehorig. Zeker aangezien er ook honden in het hotel mogen verblijven. Het ontbijt was prima en werd continu aangevuld. De locatie was uitstekend, direct aan het strand.

Fijn hotel op superlocatie

Als je vanuit de gang onze kamer binnenkwam, was je meteen in het slaapgedeelte zonder een overloopje o.i.d. We sliepen dus vrij dicht op de gang. 's Nachts was het wel erg rustig, dus we hebben er geen last van gehad.

Toplocatie, mooi gebouw met historie, heerlijk ontbijt, goed bed, we hadden een bad en er is zelfs een zwembad buiten! Ook het personeel was heel vriendelijk. Wij hebben een erg leuk weekend gehad en verlangen ernaar terug. We gaan zeker terugkomen.

Heerlijk verblijf op toplocatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beenruimte bij toilet. Minibar?

Fantastische kamer op zee zijde. S nachts in slaap gevallen met het geluid van de golven. Kamer is klein maar prima . Bijzonder goed ontbijt. Fietsen huren op 30 sec lopen vanaf hotel. Fijn bad/douche.

Prachtig uitzicht

Er hing een heftige riool lucht in de kamer. We hebben dit bij de receptie gemeld, en volgens de receptioniste is dit normaal, als de wind uit een bepaalde hoek komt.

Prachtig uitzicht

De locatie is direct aan zee en met kamer+ zeezicht was het...
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer heeft alleen een schuifpui, geen raam of ventilatierooster. S avonds en s nachts hadden wij onweer na een erg warme dag. De schuifpui kon eigenlijk niet open ivm inregenen. Daardoor wel benauwd in de kamer.

De locatie is direct aan zee en met kamer+ zeezicht was het er heerlijk. Goede bedden. Op verzoek kregen we een waterkoker op de kamer waarmee we (met eigen thee/glazen) een kopje thee konden zetten.

prima hotel, perfect gelegen, gastvrije-uitstekende bediening

Jammer dat er geen lift is. Vooral als je op de 2e verdieping zit. Echter! Onze bagage werd naar boven gebracht. Was dit een uitzondering? Ik hoop van niet voor de andere gasten.

Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk De kamer was netjes, het uitzicht prachtig Heel fijn dat er gratis parkeergelegenheid is

Heerlijk ontspannen

We werden zeer gastvrij ontvangen. De kamer die we kregen was aan de zee kant en dat is toch wel ontzettend fijn! S'avonds lig je in je bed naar de zee te kijken.

Prima voor een overnachting, maar voor een verblijf van meerdere dagen zou ik hier niet boeken.

De kamer was wel héél erg minimalistisch. Bed, bureau, stoel. Op geen enkele manier geprobeerd de gast positief te verrassen. Prima om te slapen, maar daar is ook alles mee gezegd. Gemiste kans.

De ligging van het hotel is geweldig, personeel vriendelijk en professioneel.

Prima, we hebben ons vermaakt. Het kan beter:).
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een deluxe kamer met zeezicht. Alleen kon je niet over de duinen zien op de begane grond. Dus geen zeezicht, jammer en niet zo goed geïnformeerd over de telefoon. Kamer was netjes en smaakvol, alleen klein, net als de badkamer. Verder was de parkeerplaats vol en het restaurant op maandag gesloten.

Zwembad was een uitkomst met het mooie weer. Schoon en op temperatuur. Personeel erg vriendelijk.

Op site werden te hoge verwachtingen gewekt over de...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op site werden te hoge verwachtingen gewekt over de kwaliteit van het eten en het comfort van de kamers. Wij vonden alles acceptabel maar niet bijzonder. De ligging is mooi.

Geen tweepersoonsbed zoals verzocht Erg gehorig, je hoorde mensen op de gang alsof ze bij je op de kamer stonden.

Locatie Tuintje op begane grond Goed ontbijt

Heerlijke locatie voor een weekendje weg, wel wat opmerking op het Hotel.

In eerste instantie hadden we een standaard kamer. Deze lag direct aan de gang waar elke gast doorheen liep. Zeer gehorig. Deze kamers vind ik persoonlijk veel te duur voor wat je ervoor krijgt. Vriendelijk personeel, maar bij het uitchecken was meneer vergeten dat wij nog kwamen uitchecken. Kwam een beetje onverschillig over. Het zwembad buiten was smerig en helemaal groen van de alg. Geeft het hotel een beetje een slordige uitstraling. Zal in de zomer wel anders zijn denk ik.

Met een upgrade een kamer met zeezicht gekregen die ook niet zo gehorig was. Prachtig uitzicht op de zee. Heerlijk geluid van de zee bij het slapen. Prachtige locatie om vanuit de mountainbiken of wandelen. Binnen een paar minuten ben je lopend op het strand. We konden onze auto na het uitchecken nog op de parkeerplaats laten staan. Lekker ontbijt met vriendelijke mevrouw die het ontbijt verzorgde.

een erg prettig verblijf, van alles goed voorzien, en zeer vriendelijk personeel.

Er is helemaal niets dat beter had gekund.

de gastvrijheid van het personeel. Zeer vriendelijk, en behulpzaam. En natuurlijk de locatie, zo dicht aan de zee kun je zelden in een hotel verblijven. Bovendien werd onze kamer, die oorspronkelijk aan de achterzijde lag, omgeboekt tot een kamer met uitzicht op zee. Dus wat wil je nog meer.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Mooi hotel op een prachtige locatie

Het comfort van de bedden. Vrij harde matrassen en 1 persoons dekbedden. Verder was het comfort goed wat betreft de stoelen en banken.

Prachtige locatie, het is een hotel met veel geschiedenis wat je ook terug kunt vinden binnen. Aardig personeel en als kers op de taart een ongelofelijk lieve en knuffelige hotelkat!

veel te duur, maar mooie locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamers zijn veel kleiner dan de site doet vermoeden. Er wordt uitzicht beloofd, was er niet. groot 2 persoonsbed ingevuld , was er niet. de accomodatie is oud, rommelig, niet schoon en gedateerd, "ouwe zooi" Er is mi iets prachigs van te maken, maar nu is de prijs prestatie verhouding beneden peil

locatie,

Leuk gastvrij hotel met prima restaurant, en uitstekend gelegen voor een strandvakantie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hier en daar is de badkamer en kamer aan opfrisbeurtje toe, verfwerk is hier en daar beschadigd.

Leuk hotel, en werkelijk prima gelegen in de duinen vlak aan het strand en naast de belangrijkste duinovergang in Bergen aan zee. Diner was uitstekend, en de bediening in het restaurant erg vriendelijk. Lekker uitgebreid ontbijt in knusse ontbijtzaal. Prima bed en schone kamer met leuk terras op de begane grond.

Een goed hotel op een uitstekende locatie.

Geen faciliteiten om thee te zetten op de kamer. Het menu in het restaurant is nogal beperkt waardoor het minder aantrekkelijk wordt om tijdens alle verblijfsdagen van dit restaurant gebruik te maken.

Ruime prettige kamer (wat wel mag worden verwacht van een suite) in hotel op uitstekende locatie. Het gratis kunnen parkeren bij het hotel is met name voor een badplaats een belangrijk voordeel.

Het Strandhotel Nassau-Bergen is ons goed bevallen, dus aanbevolen !
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was jammer, dat het restaurant 1 avond gesloten was. Gezien het geringe aantal gasten was dit echter ook wel te begrijpen.

De kamer schoon met mooi uitzicht op duinen en zee. Het ontbijt was uitgebreid en prima in orde. Vermeld moet ook de zeer vriendelijke ontvangst (met een flinke dosis humor) worden. Gezien de periode was het heerlijk rustig.

Locatie.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

2-persoonsbed liet te wensen over. Er waren geen extra dekens op de kamer beschikbaar. Trappen zijn vrij steil met smalle treden.

Locatie. Prima ontbijt.

Mooi gelegen hotel, de kamer met zicht op zee en duinen.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant steriel, voor ons niet gezellig genoeg om er lekker te gaan eten, ondanks dat er een lekker diner op de kaart stond. 1 van ons is allergisch voor poesen 🧐 vandaag geen gebruik gemaakt van de lounge. Verroest ventilator rooster badkamer mag vervangen worden.😉 kleinigheid rest perfect.

Mooi gelegen hotel, de kamer met zicht op zee en duinen. Prima ontbijt met heerlijk vers brood. Ruim assortiment. Kamer schoon en compleet pas gerenoveerd.

4 reeten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verwarming kon de buitentemperatuur niet aan. We moesten copuleren om het lekker warm te krijgen. Restaurant beneden zat vol. Ook niet heel veel beters in de nabije omgeving, maar daar kan hotel weinig aan doen.

Locatie helemaal fijn. Meneer achter receptie was vriendelijk. Kamer goed schoon en luxe badkamer.

De kamer met balkon is ruim genoeg, echter het balkon moest...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer met balkon is ruim genoeg, echter het balkon moest nog worden afgewerkt (is men mee bezig!). Ontbijt was goed, alsook het diner. Vanwege de drukt was de parkeermogelijkheid beperkt. Zeer plezierig personeel!

Mooie locatie, voor luxe zou ik een ander hotel aanraden.

Wij kamer nr 41, het is een kamer met een piepkleine verouderde badkamer met een douche opstap van 50cm en schuin plafond. Kamer kwam niet overeen met de foto,s op booking.com

Ontbijt was prima en uitgebreid en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Lekker even uitwaaien en bij komen in een fijn hotel.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er was geen verwarming in de douche, Dat is jammer en koud als je in februari weg bent.

de kamers waren mooi schoon. Ontbijt was erg goed verzorgt. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

We hebben genoten. We komen zeker een keer terug; ook als het een keer minder mooi weer is
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Van vrienden in Bergen aan Zee hoorde ik dat er plannen zijn om het hotel geheel opnieuw te bouwen. Of ik het dan nog zo leuk vind is nog te bezien. Het is nu weliswaar een beetje verouderd, (geen lift, ach ja natuurlijk; maar voor een keer is dat ook niet zo erg) maar het herinnert aan vroeger tijden, en dat mag van mij wel.

Geweldig uitzicht (Kamer 30) . Goed bed, goede douche etc. Lekkere stoelen. Het diner was smaakvol. Het contact met de bediening was prettig; net iets meer dan alleen maar bediend worden. (Marijke) Bij het ontbijt even een leuk contact met Lies.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De mevrouw die ons uitcheckte was onaangenaam. Hard pratend, neerbuigend en gemaakt. Kamers zijn erg gehorig. Moest oordoppen in vanwege televisie van de buren.

Kamer was ruim, fris en licht. Waarschijnlijk kort geleden gerenoveerd. Heel goed ontbijt. Aardige personeel bij ontbijt en diner.

Matig verblijf , goede keuken en ontbijt en vlotte bediening maakte dat de beoordeling net voldoende
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitzicht was pover. Beloofd uitzicht op duinen en zee was zeer pover door de lage ligging van kamer. Kamer had n verdieping hoger moeten liggen. Kamer had de betiteling luxe en naast pover uitzicht was de badkamer zeer klein, bevatte zelfs geen douche.

Goede keuken

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

prima voor 1 nachtje
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was zeer basic, de tv gaf alleen maar 'sneeuw' en de badkamer leek op die van mijn zoon in zijn studentenhuis. Wel keurig schoon overigens. Verder was het zeer gehorig en werden we wakker van late 'lounge-gangers

Het ontbijt was heerlijk. 'De ligging naast het strand was geweldig.

Een nacht gemist. Vroeg vertrokken om thuis weer bij te slapen zodat we na het weekend weer kond
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer op de begane grond lag naast de keuken en in de buurt van de receptie. We hebben bij inchecken gevraagd of er niet veel geluidsoverlast zou zijn, zowel van de keuken als de bar, die een verdieping lager was maar waar vandaan je langs onze kamer moest om de andere kamers te bereiken. Daarover zouden ze nog nooit klachten hebben ontvangen. We hebben tussen 2300 en 0100 uur last gehad van overlast van de keuken. Veel lawaai van schoonmaakwerk, slaan met deuren, en hard pratende en roepende personeelsleden op de gang voor de kamer. Rond een uur of 0100 kwam ook de stroom vanuit de bar naar de andere hotelkamers op gang, er werd veel geroepen en gepraat op de gang. Tot 0400 uur hebben we last gehad van personeel en gasten op de gang, en van slaan met deuren - in en uit het slot - tussen de receptie en de ruimte daarachter. De volgende ochtend bij het ontbijt lange wachttijden tot we een plekje kregen. Bij uitchecken vroeg de receptioniste of we overlast gehad hadden 's nachts, want andere gasten hadden ook geklaagd. Aangegeven dat de overlast inderdaad groot was, het niet alleen gasten waren maar duidelijk hoorbaar ook personeel. Er werd gezegd dat ze er niets anders aan kon doen dan excuses aanbieden, en ze het vervelend vond.

Mooie locatie voor een mooie strand wandeling

De kamer is een iets wat aan de kleine kant maar het uitzicht maakt wel alles goed!

De ligging is echt onwijs mooi. Vanuit de kamer keken wij uit over het strand. Daarnaast is er een heel goed ontbijt en zeer vriendelijke mensen.

geslaagd

Toen bij het uitchecken bleek dat wij vanwege ons vroege vertrek het ontbijt misten werd aangeboden te zorgen dat er zondag iets klaar stond. tot onze verrassing bleek dat een zeer royaal samengesteld ontbijt te zijn met drinken en fruit en iets lekkers, erg leuk.

We komen zeker terug!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vanaf het moment van inchecken zijn we goed en vriendelijk ontvangen. De kamer zag er prima uit met uitstekende bedden. De badkamer is modern met een heerlijke badvoorziening.. de verwachtingen zijn overtroffen.

Teleurstellend

Vloerbedekking in kamer was aantal dagen voor ons verblijf opnieuw gelegd. Zeer penetrante lijmgeur in kamer aanwezig. Nieuwe kamer gekregen, maar geen junior suite meer beschikbaar. Wel deel van geld terug gekregen voor kleinere kamer, maar was niet wat we geboekt hadden. En onbegrijpelijk om gasten te laten verblijven in een kamer waar de lijmgeur nog zo aanwezig is. Ook gevraagd om een 2 persoonsbed, maar waren 2 aparte bedden.

Ligging aan zee

Hotel staat op een prima locatie. Vlakbij het strand en de duinen.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De afwatering en ventilatie van de douche en badkamer. Het dorp Bergen aan zee is niet super.

Heerlijke douche en een goed ontbijt. Kamer was klein maar fijn en schoon. Goede bedden. Hotel staat vlakbij het strand, dat is mooi.

Bijzonder hotel

Het pand is ernstig verouderd, net als het meubilair op de kamers. De ontbijtzaal is aan de krappe kant.

De ligging is prachtig. Het bed was goed en de kamer (junior suite) groot genoeg. Bij het ontbijt was de keuze ruim genoeg.

top

diervriendelijkheid en vriendelijkheid medewerkers prima kamers, netjes en schoon. Goede bedden.supper locatie supper ontbijt! Ook aan de dieetwensen wordt gedacht!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Personeel prima, management oke. Eten uitstekend.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lange meneer bij receptie die slecht is in feedback geven. Hond had tegen bloembak geplast. Bij terugkomst kregen we niet de kans om om een emmer warm water te vragen. Hij was gelijk snibbig. Hij heeft gelijk, maar dat kan ook anders gezegd worden. Personeel bij ontbijt houdt werkbespreking cq roddel in bijzijn gasten.

Bediening in restaurant en goede kwaliteit eten. Plek vlakbij strand. Parkeren voor de deur.

We werden warm welkom geheten met meteen een gezellig...

We hadden een kamer met uitzicht op strand/zee. Helaas was het zaterdag mistig....maar daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen ;-)

We werden warm welkom geheten met meteen een gezellig praatje.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Rust en een zeer vriendelijke ontvangst!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitzicht bemmering door zand op de ramen en dat de kamer bij aankomst koud was. De radiatoren waren wel aangezet. In de loop van de nacht werd de kamer wel warmer.

Lokatie direct aan het strand

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Prima hotel in een prachtige regio

Het was een koude dag en het was lastig om de kamer en de badkamer op temperatuur te krijgen.

Mooie en ruime kamer met uitzicht op zee. Prima ontbijt en gezellige sfeer.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Ok, maar waarschijnlijk niet voor herhaling vatbaar. Teveel geld, voor te weinig comfort.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden het hotel geboekt omdat er een leuke bar zou zijn, helaas was deze bar niet open ivm een renovatie. Dit werd nergens vermeld. Ook was het erg ongezellig bij binnenkomst. Er werd van alle opgeruimd, maar op een manier die veel chaos en viezigheid teweegbracht. De kamers waren ook matig. Eerst kregen we kleine, benauwde kamer. Na melding een veel betere, maar met minimale faciliteiten en niet echt schoon. Wel met een prachtig uitzicht.

De dame bij het ontbijt heeft alles goedgemaakt. Wat een warme, meedenkende dame (i.v.m. glutenallergie)! Nooit meer laten gaan!

Goed ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer aan de kleine kant Geen losse douchecabine waardoor er in bad moet worden gedouched. Erg gehorig waardoor onrustige nachtrust. Kamer 22 is vanwege de aangrenzende trap geen aanrader, erg veel lawaai.

Goed ontbijt Bedden waren schoon en netjes Nette kamer

Het kan zoveel beter!!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer, m.n. douchen in het bad, geen haak voor de douche, geen douchegordijn. Ook was er niet goed schoongemaakt, haren in de badkamer en vuile wijnglazen en fles op balkon.

ontbijt dik voor elkaar, fijne sfeer in het hotel en heel...

badkamer: kon amper rechtop staan in de douche, wc tegels stonken naar urine, bij elke doorspoelbeurt kwam er troep mee van onder de wc rand, het bed jeukte en er lagen 2 lakens op het bed als onderlaken met de randen in het midden van het bed, erg vreemd en oncomfortabel. Onder deze deze dwars gelegde eenpersoons lakens zat een -naar mijn mening- vies hoeslaken om het tweepersoons matras heen.

ontbijt dik voor elkaar, fijne sfeer in het hotel en heel vriendelijk personeel

Het was een plezierig verblijf

Je kunt het bed in kamer 41 maar van een kant instappen. De douche met schuin plafond is te laag voor lange mensen. De badkamer is heeeeeel klein. Wellicht kamer voor een persoon?

De vriendelijkheid van de medewerkers en de kookkunst van de kok

Zalige doorgewaaide koude winterse wandel dagen aan zee en duinen gehad.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles beviel eigenlijk heel goed. Behalve het koude buiten zwembad. Volgende keer gaan we met warmer weer, om er dan ook te kunnen zwemmen en zonnen 😎

Heel gastvrij hotel, geweldige locatie, heerlijk ontbijt.

Inrichting nogal gedateerd. Ook in kamer tapijt op de grond in ongelukkige kleur dat betere tijden heeft gezien. Verf van de plinten enzo.

Ontbijt was prima. Veel variatie, alles vers. Zelfs keuze tussen hard en zacht gekookt eitje (naast de scrambled eggs)

heerlijk weekend mede dankzij het fantastische personeel en de mooie ligging van het hotel.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer is wat klein maar voldoet.

Het ontbijt was prima verzorgd en uitgebreid. Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Toen wij aangaven dat traplopen lastig was kregen we een kamer beneden die vrij was toegewezen.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Uitzicht vanuit hotelkamer & prima imtbijt buffet.

Deel kamers is aan vernieuwing toe. 1ste kamer was & verouderd, bovendien stank uit doucheafvoer. Nadat ee we dit hebben gemeld een andere veel ruimere kamer gekregen die wel modern was. Nergens aan zee een goed visrestaurant te vinden.

Uitzicht vanuit hotelkamer & prima imtbijt buffet. Vriendelijk personeel

Perfecte locatie en fijn diervriendelijk hotel met vriendelijk personeel

Perfecte locatie, 50 meter van het strand bovenop de duinen. Vriendelijk personeel en sfeervol hotel. Heerlijk gedineerd in restaurant en prime ontbijt. En de hond kon mee op de kamer

Genieten van een prima hotel welke op loopafstand van het strand ligt.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ietwat gehorig, maar niet storend.

Zonder er naar te vragen een kamer toegewezen gekregen met uitzicht op het strand. Het uiterst vriendelijke personeel was prettig aanwezig. Het ontbijt was super

Heerlijk er even tussen uit

Wij hadden een hond bij ons en waren verbaasd dat er overal vloerbedekking lag. Op de kamer waren stukken behang los of afgescheurd. Dat geeft een net wat minder verzorgd uiterlijk, verder was de kamer prima in orde

Ontbijt was prima en uitgebreid. Kamer was ruim.

Prima, niets op aan te merken!

Het ontbijt was prima, vriendelijk personeel, ook diner was erg goed en goede prijs/kwaliteit verhouding en de ligging is natuurlijk geweldig, uitzicht op zee en strand en je bent binnen 5 minuten op het strand!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Ontbijt was heerlijk, kamers zeer ruim met goede bedden.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was heerlijk, kamers zeer ruim met goede bedden. Bar is gezellig. Ze hadden ballonnen op de ontbijttafel vanwege onze huwelijksdag. Zeer attent!

matig, maar de ligging aan zee was positief.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen cappuccino bij het ontbijt inbegrepen, extra betalen. eetzaal e.d. heel ongezellige inrichting. poes in de accommodatie ( op tafel). een flesje douchegel e.d op een 2 persoonskamer.

Marion van het restaurant en de bar was heel vriendelijk, ze was heel gedreven in haar werk, toppie. lekker gegeten in het restaurant.

Tevreden
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parking ,er stonden veel wagens op de parking die heel klein is die niks met het hotel te maken hadden .We konden niet weg rijden ergens naar toe of we waren onze plaats kwijt en moesten dan langs de straat parkeren wat dan wel ook niet simpel was om dan weer een parkeerplaats terug te vinden daar het toch druk was op het strand jammer want ik was heel tevreden over het hotel .Strand is wel heel druk vond ik .

Het hotel voldeed aan de verwachtingen ,goed ontbijt ,mooie kamer en badkamer ,was er heel rustig om te slapen .Gerechten op de kaart niet uitgebreid maar heel lekker.

We zijn goed ontvangen en alles was ook in orde, maar voor ons niet iets om naar terug te keren.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is wat voorbijgestreefd. De trappen zijn moeilijk ( ronde trap) . Er is geen lift aanwezig. Interieur is in orde , deftig maar klassiek. Uitzicht op zee via klein venster. Op de site van het hotel lijkt het alsof je bij de zee zit , maar de foto's zijn mooier dan in werkelijkheid. Kleine standaardkamer. Bergen aan zee ligt er sjofel bij. De omringende huizen getuigen van verval, slecht verzorgt. Als je dan naar het dorpje Berg rijdt dan is het een verademing. Het zou goed zijn om Bergen aan zee eens aan te pakken en te renoveren. jammer want het strand en duinen zijn prachtig.

Het ontbijt was goed, maar wat jammer dat er geen versgeperst fruitsap kan zijn. Vriendelijk personeel, goede hygiene, goed bad

geen tweede keer
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als je net van een modern hotel in Egmond aan Zee komt, dan hier komt valt het tegen. Wat ouderwets hotel, doet wat aan als 'vergane glorie', vond het personeel ook wat suf. Gehorig, kleine kamer.

de locatie, midden in het duingebied en vlak aan zee. Ook het ontbijt was best goed. En leuk om het zee aquarium ernaast te bezoeken.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Fijn, rustig verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Licht in de badkamer, mag helderder. We hadden gevraagd om een tweepersoonsbed. Bij aankomst stonden er twee eenpersoonsbedden. Gelukkig is er een tweepersoonsbed van gemaakt.

Uitzicht op zee. Het ontbijt. Extra tijd om te parkeren, auto kon tot na de middag blijven staan.

Genoten

Ons verblijf was te kort.

Een heerlijk hotel met karakter en historie. Groot bed met fijne matrassen. Onze kamer had een mooi uitzicht op zee. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend eten. (ontbijt en diner)

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima hotel voor even nachtje weg.

Enige wat prettig was geweest was mogelijkheid tot koffie/thee zetten.

locatie (pal aan het strand) Personeel erg vriendelijk Kamer is klein maar comfortabel en schoon

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Ontbijt en diner waren goed/heerlijk, bediening goed,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor ons doel (met hond aan het strand) is er niets wat ons tegen viel, goede kamer met terras, goede bedden, fijne badkamer, en kortbij ontbijtzaal en parkeerplaats.

Ontbijt en diner waren goed/heerlijk, bediening goed, accommodatie is aan renovatie toe (is ook in overweging) ligging is super in de duinen aan het strand.

Een uitstekend en sfeervol hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een gezellig en sfeervol hotel. Vriendelijk en opgewekt personeel. Je voelt je hier welkom en thuis. Mooie "huiskamers" waar je gezellig kunt borrelen, lezen en spelletjes doen bij regenachtig weer.

Prima overnachting maar geen beleving.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren voor ons (100kg) matig comfortabel en voorzien van geplastificeerd hoeslaken. Dit voelt oncomfortabel plakkerig en warm ondanks de gladde katoenen bovenlakens. Nauwelijks plek in de badkamer om je toiletgerei kwijt te kunnen. Het aanbod in het restaurant was beperkt en vrij eenvoudig. Echter de directe omgeving van strandtenten biedt genoeg alternatief. De houding van het personeel is vrij informeel en naar mijn mening misschien iets te amicaal, maar dat wordt door anderen misschien juist gewaardeerd. De inrichting zag er keurig uit maar geeft toch ietwat een gedateerd gevoel.

De ligging is direct achter het duin en daardoor goed uitzicht op zee. Centraal gelegen. De kamer en badkamer waren goed schoon. Het ontbijt was prima en gevarieerd. Fietsen konden geparkeerd worden in de opslagruimte.

Viel tegen, prijs/kwaliteit te hoog

De kamer rook naar honden, vloerbedekking niet hygiënisch. Prijs te hoog in verhouding tot de zeer kleine zolderkamer, je moest over elkaar heen kruipen om in bed te komen. Alles is verouderd.

Dichtbij zee, uitzicht op zee Ontbijt was goed

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Karige kamer voor een 'Deluxe'. Niet het beloofde zeezicht en kapot interieur plus behang. Amateuristisch geüpdate badkamer met niet passende douchekop. Je staat te douchen met de slang tussen je benen! Ouderwetse tv. Niet de beloofde flatscreen. Wij komen er niet terug. Anderhalf honderd euro voor een budget kamer!

• Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche in het bad is voor oudere gasten niet ideaal. Voor deze catogarie is een inloopdouche en geen bad beter.

Vriendelijk personeel. Kamer netjes en schoon.