Beoordelingen over Hotel Nes 3-sterren

Strandweg 39, 9163 GL Nes, Nederland

#9 van de 18 hotels in Nes

fijn hotel net buien nes

Eigenlijk niks. Ik had een kleine kamer, de standaardkamer maar voor de prijs was het prima aangezien ik er alleen verbleef.

De ligging, net buiten de drukte van Nes en op loopafstand van het strand, goed ontbijt en fijne bedden. Ook was er de mogelijkheid om via het hotel fietsen te huren.

Fijne locatie.

Eigenlijk niks.

Prima bedden en heerlijke kamer. Ontbijt was prima en bij vertrek met de boot van 08:30 was vroeger ontbijten prima mogelijk. Ook de fiets huur was prima geregeld door het hotel.

Vriendinnenweekend

De buitenkant van het hotel had niet zo veen uitstraling. Daarnaast ook wat slecht onderhouden beplanting.

Zag er binnen goed uit. We zaten op de begane grond, leuk dat we ons eigen terrasje hadden. 5 minuten fietsen en je bent bij de zee.

Geweldig genoten!

De matrassen van het bed schoven wat van mekaar weg, moesten we af en toe even tegen mekaar aan duwen.

Prima verblijf, vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Wij waren blij verrast toen we een comfort kamer kregen i.p.v. de standaard kamer. Het is dicht bij het strand, maar je rijd ook zo Nes in. Ideaal!

Heel gastvrij, ligging van het hotel, prijs kwaliteit...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Tijdstip ontbijt op zondag wordt erg strikt gehanteerd en dan is er geen ruimte om rustig uit te eten.

Heel gastvrij, ligging van het hotel, prijs kwaliteit verhouding.

We hebben het hier naar ons zin gehad. Dichtbij het strand en winkels. Tandemverhuur dichtbij.

De kamer was warm vooral als de zon er op staat. Na een aantal dagen wende je ook hier aan. De balkondeur stond ook de hele dag open. Een ventilator of airco was dan aangenamer als dit op de kamer aanwezig was.

DE kamers waren goed. de douche ruimte was goed en water liep goed weg. De handdoeken die werd verwisseld als je die op de grond had gelegd.

Een aanrader als je opzoek bent naar een rustig, mooi en gezellig verblijf op Ameland

Ontvangst was zeer vriendelijke. Iedere ochtend vriendelijk ontvangst bij het ontbijt. Ontbijt voldoet aan alle verwachtingen; je krijgt wat je kan verwachten bij een ontbijt in een hotel en alles voor een goede start van de dag. De kamers zijn mooi schoon! Een aanrader!

Hotel in mooie omgeving

De kamer was klein en donker.

Rustige omgeving, dichtbij het strand (5 min fietsen) en naast het Nesserbos. 10 minuten fietsen van af de boot. Bedden lagen goed. Kamers zijn wel gehorig. We mochten op dag van vertrek de bagage laten staan. Uitgebreid ontbijtbuffet. Waterkoker op de kamer.

Ontbijt was prima, lekker op terras gezeten.

Bij mooi weer ook de tafels buiten dekken. Dat nodigt meer uit. En ipv kunstbloemen echte bloemen op de tafel zetten.

Ontbijt was prima, lekker op terras gezeten. Kamer was schoon, netjes. Van de fietsenzaak, waar we de electrische fietsen wilden huren voor 3 dagen, kregen we te horen dat we de fietsen maar voor 1 dag konden huren. Alles was uitverkocht. Bij het hotel aangekomen werden er electrische fietsen voor ons geregeld, stonden de volgende dag klaar.

Heb een paar heerlijke dagen gehad samen met mijn kleinzoon het is aangenaam vertoeven bij jullie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Zonnedouche

Miste de verse Jus d' Orange bij ontbijt En vond het jammer dat de minibar niet elke dag werd bijgevuld Wilde 's avonds nog een witte wijn nuttigen maar helaas greep ik mis

Ligging van h et hotel en prima ruime kamer

Geweldig.

Uitchecktijd, tien uur wat asn vroege kant

Heerlijk verblijf, heerlijk ontbijt. Kamer wat gedateerd, maar prima bedden. Vriendelijk personeel. Mogelijkheid tot maken van lunchpakket.

Prima hotel, lekker rustig, aan de rand van Nes.

Misschien wat meer aankleding op de terrassen buiten? De locatie leent zich daar wel voor denk ik...

We hadden een heerlijk ruime kamer met balkon. Het hotel ligt op een hoek, zodat je eigenlijk op veel plekken een leuk uitzicht hebt. Een comfortabel breed bed, goed gevulde minibar (niet gebruikt...), waterkoker voor koffie of thee, prettig en schoon sanitair, goede douche, nog nooit een sun-shower meegemaakt....Staande zonnebank, terwijl je onder de douche staat! Beetje vreemd, maar wel lekker....Verder een prima ontbijt en aardig personeel, met een no-nonsense aanpak.

Het was goed toeven.

De badkamer. Op kamer 8 ligt het doucheputje te diep ten opzichte van de vloer en het water stroomt niet zo snel het riool in. Putje is te klein danwel te nauw.

Het bed was goed.

De bedden en de kussens lagen niet lekker, dat heb ik nog niet eerder gehad! Dit is natuurlijk puur persoonlijk.

Vriendelijke mensen, verzorgde en schone kamer. Leuk A4'tje bij het ontbijt met daarop het weer, wat algemene informatie en enkele nieuwsberichten.

Toplocatie op hartje Ameland

Fijn , rustig en comfortabel hotel: heel netjes met goed verzorgd ontbijt , en zowel dichtbij strand en dorp. Vriendelijke eigenaren en personeel. Bushalte voor de deur is ook een pluspunt👍🏼

Prima, uitstekend bevallen en voor herhaling vatbaar.

De deurkruk van de douchedeur was gammel en zat los. Verder hadden we graag wat meer stopcontacten gehad, we hadden nu moeite om onze accu's van de fiets op te laden.

Het ontbijt was uitstekend en de bedden sliepen prima. Ook de aanwezigheid van een balkon was erg prettig. En de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend.

Heerlijk!!!!!

mini bar werd niet aangevuld,had flesje water gehad maar ze vulde het niet aan,misschien vergeten kan gebeuren natuurlijk

we kregen een mooie grote kamer,het voelde een beetje als een appartement! met een groot balkon,het was heerlijk weer dus veel gebruik van gemaakt

Prima verblijf maar je moet de wc doortrek geluiden voor lief nemen
    • Appartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De vloer was niet schoon en plakte aan onze schoenen. Dit was gelukkig snel verholpen toen de kinderen met zand voeten naar binnen liepen. Helaas is het zeer gehorig, wc doortrekken en gestommel is erg goed hoorbaar.

Ruime kamer met alles er op en eraan. Prima bedden en een ruime keuken.

De vriendelijkheid van de eigenaren en het personeel.

Ik miste een gezellige bar ( was er wel maar was niet open) Je kon een drankje drinken bij de receptie. De bedden vond ik te zacht (lag echt in een kuil)

De vriendelijkheid van de eigenaren en het personeel. Goede en schone kamers. Goed ontbijt , veel keus

Het heerlijke ontbijt

De kamer leek wel een grot. Er komt nooit direct zonlicht in door trap voor raam, uitbouw aan beide zijden en een balkon boven je. Bed en sanitair was wel in orde.

Het heerlijke ontbijt

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, attente medewerker(ster)s die...

Geen restaurant inpandig.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, attente medewerker(ster)s die altijd bereid zijn tot een stapje extra om je verder te helpen.

4,4
    Het ontbijt was goed en uitgebreid, personeel vriendelijk.

Het ontbijt was goed en uitgebreid, personeel vriendelijk. Het hotel is aan vernieuwing toe, vochtvlekken in het plafond, tafel in de ontbijt ruimte was stuk en de douchekop was vol van de kalk.

Fijn hotel met vriendelijk personeel en net buiten het centrum van Nes. Goed ontbijt.

Kamers zijn niet groot, maar voor een paar nachten is dit prima. Als het mooi weer is ben je toch buiten.

Prijs/kwaliteitsverhouding is goed en ook nog inclusief ontbijt.

Heerlijk relax weekend.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het matras in het 2 persoonsbed, was erg zacht (door gezakt). Het was erg warm op de kamer (het is nog maar voorjaar!).

Goed, uitgebreid ontbijt. Locatie, op loop afstand van Nes. Personeel is erg aardig.

Genoten!

Als er al wat tegenviel was het de grootte van de kamer maar voor 2 nachten was het voor ons prima.

Prima, schone, gezellige kamer. Gemoedelijke sfeer. Goed ontbijt en heel aardig personeel.

Niet voor herhalingvatbaar

Accommodatie was gedateerd en standaard kamers waren klein en niet schoon. Tijdens douchen liep het water niet goed weg ( en deze klacht was ik al eerder tegengekomen bij de reviews)

De centrale ligging van het hotel. Het ontbijt was gewoon goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Een prettig verblijf in een gemoedelijke sfeer.

Prima service. Vriendelijk personeel. We kregen een onverwachte upgrade door foutje van hotel. Daardoor kwamen we in een grotere kamer, dat beviel prima! De mogelijkheid om tegen een klein bedrag een lunchpakket samen te stellen beviel goed. Bedden sliepen heerlijk!

Uitstekend! Dit is de derde keer dat we in dit hotel verblijven en we komen zeker weer terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Zonnedouche

Douchekop zat los en de waterstraal was soms matig. Onder het bed was het niet helemaal schoon. Verder geen enkele minpunten!

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt!

Heel leuk

Ontbijt; zelf nog het spek + ei bakken. Bakplaat was niet echt heet. Duurde lang. Tappunt voor jus d'orange was voor veel mensen niet duidelijk hoe het werkt. Onhandige hoogte van inschenken

Ontbijt was goed. Kamers goed. Geen overdreven luxe

Lekker bij getankt in een fantastisch hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Zonnedouche

Comfortabele kamers. Tijdens het uitgebreide ontbijtbuffet werd onze kamer opgeruimd, handdoeken aangevuld e.d., erg prettig. Op de kamer nog mogelijkheid om lekker kopje thee te zetten en via het hotel e-bikes gehuurd, we hebben prachtige fietstochten gemaakt. Het personeel was buitengewoon vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Ook is de afstand naar het gezellige dorpje Nes goed lopend te doen. Hotel Nes is wat ons betreft een aanrader!!!

De kamer te klein. En de badkamer te klein in vergelijking andere hotels. Tegel aan het plafond lag open?!

Vriendelijk personeel. Ontbijtzaal goed. Ook omdat je een tafeltje voor twee hebben. Lunch eenvoudig maar goed.

Nooit meer...!!

Ontbijt: croissants en cake was zeer snel op en werd niet aangevuld. Koffie niet smakelijk en jus d'orange niet vers. Kamers zeer stoffig. Badkamer zeer verouderd en onder de maat. Bedden staan niet goed waardoor die aan de wandel gaan. Zeer zeer gehorig kamers....!! Een gezette dame vd receptie was bij binnenkomst niet zo klantvriendelijk en liep chagrijnig rond. Andere personeelsleden waren uiterst vriendelijk.

Fantastisch en heerlijk genoten.

Het ontbijt was geweldig evenals de gastvrijheid. Komen hier vast en zeker nog een keer terug. Het was allemaal prima geregeld voor een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Ameland is prachtig
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Informatie van het personeel omtrent het gebruik van de huur e-bikes was matig. Als het raam open stond klapten de plafond platen open en dicht waardoor het raam ‘s nachts dicht moest blijven en dan is de kamer erg benauwd (#35)

Het was schoon

Comfortabel en prettig gelegen.

De douche had een wat slappe straal, maar was verder prima.

Heerlijke bedden en heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel. Hotel bevond zich net buiten het centrum, wat ik juist als prettig rustig ervaar.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Een zeer zonnig verblijf in een frisse omgeving met vriendelijke mensen

Geen commentaar

Heel vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt. Fijn dat er flexibel met onze wensen omgegaan wordt zoals aan de receptie fietsen huren.

erg gedateerd ondanks wat zij renovatie bedoelen.

Kamer erg gedateerd. Er was wel wat gerenoveerd maar dat was niet mooi gedaan, slordig en gedateerd. Zitje buiten zag er niet aantrekkelijk uit om te gaan zitten. In eetzaal erg veel lawaai van koelvitrine, wat in deze tijd niet meer hoeft dacht ik zo

Ons verblijf is prima bevallen,en zeker voor herhaling vatbaar.

Een beetje jammer dat er niet echt een eetgelegenheid is.

De kamers zijn uitstekend. Het ontbijt is goed....ruime keuze. Alles is er gewoon. Het personeel gastvrij,vriendelijk,gemoedelijk..

Ik heb genoten! En kom nog eens!

Beetje gehorig wat betreft de bovenburen.

Gewoon goede faciliteiten (ook) voor een alleenreizende. Koffie/ thee kunnen zetten, mini bar benutten. Balkon erbij is lekker. Ontbijt heerlijk. Goed bed. Gemoedelijke, rustige sfeer. Friessprekend is een pré. Vlakbij het strand èn vlakbij Nes. Fiets mooi achter in het rek. Prima!

Heerlijk paar dagen fietsen op dit mooie wadden eiland is zeker de moeite waard!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Zonnedouche

Kamer erg warm. Ondanks dat we de radiatoren volledig dicht gedraaid hebben en de balkondeur open hadden bleef de kamer erg warm. Bij een verblijf van vijf dagen mag er best een keer tussendoor gestofzuigd worden.

Mooie kamer met prima zonne-douche.

redelijk maar geen aanrader

Er zat een trap boven mijn kamer van verdieping erboven, liep over mijn bed. Dus dat was enorm gestommel en meer lawaaiig dan thuis met stel kids.

niets , matig

• Tweepersoonskamer met Balkon

Badkamer erg nat na douchen. Kamer had ik iets ruimer verwacht in verhouding tot de prijs. Mogelijkheid om in het hotel rustig te zitten en een spelletje te doen miste ik wel.

Het personeel, vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk.

Als ik het goed gezien heb is de koffie, diepvrieskoffie. Daar houd ik niet van.

De eigenaars van het hotel. Deze twee mensen zijn geweldig. Hartelijke uitstraling, vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Koud ivm het weer, maar een heerlijk verblijf!

Niet zozeer dat het tegenviel, maar we hadden graag ‘ s avonds wat willen drinken in de bar, maar omdat er weinig mensen waren, werd deze al vroeg gesloten. Begrijpelijk, maar jammer.

Mooie ruime kamers en een zonnedouche. Erg welkom met dit koude weer. Koffie en thee faciliteiten op de kamer. Een zeer hartelijke ontvangst. Zeer attente medewerkers. Omdat er dit weekend laag water was, gingen diverse afvaarten niet door. Omdat we laat arriveerden werden we nog gebeld of we toevallig hadden moeten wachten in verband met de gecancelde afvaarten. Heel attent!

Goed en net hotel, een aanradar!

Dunne en oude kamerdeur, in de ochtend hoorde je de mensen naar het ontbijt lopen. Verder niet heel veel last van gehad.

Nette, ruime en schone kamer, inrichting leek recentelijk vernieuwd. Het ontbijt was erg goed en uitgebreid. Vriendelijk personeel.

Rust, hygiene en goed ontbijt

Niets, echt niets

De donkere kamer om te slapen, alleen kier boven het gordijn en plafond, en de rust, geen geluiden gehoord, binnen en buiten het hotel,, het ontbijt is goed en je kan zelf een ei bakken.

Behoudens mijn loopprobleem prima.

Bij toiletbezoek grote teen flink gestoten tegen drempel badkamer. Verstuikt gewricht met pijn en moeilijk lopen wellicht is verlichting met led de oplossing?

Ontbijt was prime, prima bedden, goede service

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Ameland is een leuk eiland om te wandelen.

Wij hadden kamer op de bovenste verdieping, daar wij praktisch de enige gasten waren , had dit ook begane grond kunnen zijn .

Ontbijt oké, kamer prima.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

We hadden een mooie grote kamer, en alles was keurig schoon.

De douche is aan vervanging toe (tenzij je houdt van een fontein).

We hadden een mooie grote kamer, en alles was keurig schoon. Het ontbijt was prima in orde.

geweldig, en zeker voor herhaling vatbaar!

er zijn altijd wel minpuntjes, onderhoud gebouw kan iets beter, deur naar achteruitgang klemde, ik heb dit zelf even verholpen [ben timmerman] half minuutje werk, is niemand opgevallen, haha.. en jammer dat parkeerplaatsen niet meer zijn benut, is een grasveldje wat na mijn mening niet word gebruikt , had mooi bij de parkeergelegenheid aan kunnen worden getrokken. maar verder alles perfect hoor.

geweldig ontbijt, goede service, kamers elke dag schoongemaakt, mooie lokatie, aardige medewerkers.

Prettig verblijf in ruime kamers

Ik zou het niet weten.

Het waren heerlijk ruime kamers. Een vriendelijke ontvangst en een heerlijk, uitgebreid ontbijt de volgende morgen. Volop keus, zelfs eieren met spek!

Het eiland is de moeite waard

De kamers waren wat aan vervanging toe. Als je het raam open deed, die overigens ook moeilijk sloot. Dan klapperde de platen in het plafond. Douche straal was matig, kwam bijna geen water uit de douche kop.

Heel vriendelijk personeel. De koffie en thee service op kamer.

De locatie was ideaal.

De kamers zijn nogal gehorig. Je kunt duidelijk horen wanneer er mensen op de gang lopen of er deuren dichtgaan.

De locatie was ideaal. Het hotel ligt tussen het dorp en het strand in. Beide kanten op is het een leuke stukje om te wandelen

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Aanrader op Ameland

Als ik dan iets moet noemen dan zou het zijn dat de badkamer wat gedateerd is, maar hier heb ik me totaal niet aan gestoord.

Het personeel was erg vriendelijk en de kamer zag er netjes uit. Ook het ontbijt was erg uitgebreid en hebben we van genoten.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

De familie, die het hotel runt, is super aardig, behulpzaam...

Kan ik niet bedenken.

De familie, die het hotel runt, is super aardig, behulpzaam en indien nodig informatief. Wij kwamen ruim voor inchecktijd aan en konden gelijk op onze kamer terecht. De mooie lichte kamer was heerlijk ruim en met balkon. De WiFi was uitstekend! De badkamer was ook ruim en super schoon en had alles wat je nodig hebt. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk! Verschillende soorten kaas en vleeswaren, gekookte eitjes en je kan zelf een eitje bakken, er is fruit, sap, yoghurt e.d.. Het hotel ligt even buiten het dorp Nes en niet al te ver van het strand.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Het verblijf was uitstekend

De kamer was keurig. Stoelen moeten vervangen worden Vlekken en uitstekende veren van de stoelen bevorderen niet het zitcomfort.

vriendelijkheid van de eigenaren en medewerkers

Zeer getroffen met locatie, omgeving en gastvrijheid.

Het weer had beter gekund, maar voor de tijd van het jaar en op een eiland viel het nog erg mee.

Hotelkamer werd zonder meerprijs van éénpersoonskamer opgewaardeerd naar een luxe tweepersoonskamer. Had te maken met de verdeling van het aantal kamers afgezet tegen het aantal gasten. Ontbijt was zeer goed, ruime en afwisselende keuze en werd regelmatig aangevuld.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Goede ligging, vriendelijk personeel, geen huisdieren, goede...

Gehorig, gedateerd, krap, wat meer onderhoud nodig: b.v. douchekraan los, deurklink los. Koelkast deed het niet.

Goede ligging, vriendelijk personeel, geen huisdieren, goede kwaliteitsproducten voor het ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Heel fijn hotel qua prijsverhouding

Prima, degelijk ontbijt. Prima bed. Vriendelijke service. Heel aardige mensen (eigenaren en personeel). Bushalte vlak voor hotel. Fiets huren kon via hotel(wordt bij hotel afgeleverd). Schone kamers.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden

Helemaal niets viel tegen

Geweldig vriendelijk personeel ( eigenaren) en knus en schoon hotel! Mega lekker ontbijt en zelfs onze natte kleren werden in de droger gedaan en opgevouwen!

Het is een echt familie hotel. daar houden wij van.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Zonnedouche

de kussens zijn niet zo best. zitten losse stukjes in. niet fijn.

het is een gezellig huiselijk hotel. ontbijt prima. je kon zelf een eitje bakken . erg leuk.

Alles en alles heeft het ons bevallen en is voor herhaling geschikt.

De kamer was gehorig, en de bedden smal. de volgende keer zal ik een luxere kamer huren.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt was in een woord fantastisch. Ruimen keus, zelden zo uitgebreid buffet gezien.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

voor herhaling vatbaar

met een eigen restaurant zou het helemaal af zijn, maar er zijn voldoende eetgelegenheden in de buurt

ontbijt prima, ligging uitstekend. OV voor de deur.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima hotel voor een kort verblijf.

De temperatuur op de kamer kon niet zelf worden geregeld; het was er 's avonds koud en ook 's ochtends in de ontbijtzaal was het koud. Zachte matrassen en slechte kussens.

Een heerlijk en compleet ontbijt en vriendelijk personeel. Schone kamers. De ligging van het hotel is ideaal; dicht bij strand en dorp.

Niets bijzonders.

Bed was doorgezakt. Kamer niet erg schoon. Vieze vlekken op deur koelkast. Badkamer gedateerd en niet fris. Zelfs geen haakje om jas op te hangen. Het regende hard en het lekte in de kamer. Er ontbreekt in het hotel een gezellige plek om te zitten. Was laat aan ontbijt en er was alleen nog witbrood. Mij werd niets gevraagd en er werd ook niet gegroet. Volgens mij is dat laatste ook een beetje het lot van een alleenreizende, want dat komt erg veel voor. Gedreven en hardwerkende eigenaars, maar vergeten een beetje waar het om draait; gastheerschap! Dat is jammer, want ze verdienen het wel!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Heerlijk en gezellig familie hotel in een ongedwongen sfeer.

Het is een gezellig familie hotel met een typisch huiselijk en Amelands karakter. Geen commercieel of anoniem gevoel, maar een gezellig praatje met het personeel. Geen moeite is teveel om het je naar de zin te maken. Alles is praktisch ingedeeld en schoon zodat je je thuis voelt. Vooral de sunshower was erg lekker.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Heerlijk eiland, alleen het weer viel tegen :-(

De kamers waren schoon en de bedden goed. wij hadden 3 kamers en zaten in het oude gedeelte van het hotel. De kamers waren, vergeleken met de kamers in het nieuwe gedeelte, klein en vol. Het ontbijt was perfect, volop keuze. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prettige sfeer, prima locatie, goede prijs/kwaliteit-verhouding

Wifi op de kamers is niet al te krachtig, klein verbeterpuntje dus, is wel goed in lobby en ontbijtzaal.

Prettige sfeer, relaxte gastheer/-vrouw. Hotel en faciliteiten enigszins basic maar krijgen een ruime voldoende, zeker gelet op prijs/kwaliteit. Ontbijt was goed, Bedden idem. Zou hier weer boeken bij een volgende gelegenheid. Locatie is super, dicht bij strand en dorp en mooi centraal op t eiland. Fietsenverhuur via hotel goed geregeld. Bushalte voor de deur.

Prima hotel op zeer gunstige locatie.

Bed is naar ons idee wat te zacht. Maar dat is persoonlijk. Verder alles ok!

Ontbijt is prima, kamer ook. Fietsen huren kan bij hotel, lekker makkelijk. Verder prima service: we hadden een opmerking over de kamer en dat werd uitstekend opgepakt! Hotel zit precies tussen strand en centrum Nes, beide 10 minuten lopen of paar minuten fietsen. Dus ideaal.

Vooral door het heerlijke zonnige weer een goed verblijf op Ameland
    • Comfort Tweepersoonskamer met Zonnedouche

Er was een zonnebaddouche maar geen brilletje voor de oogbescherming. De toch al zeer kleine douche-en shampo tubes , na 1x gebruik reeds leeg, werden niet aangevuld, en we hadden niets van thuis meegenomen, weinig bagage vw het komen per fiets. Er moest, weliswaar eenmalig, betaald worden voor het kluisje op de kamer, niet van deze tijd vind ik. Sommige kamerdeuren vielen met een geweldige klap dicht, erg vervelend om zo 's morgens vroeg door je ganggenoten gewekt te worden. Er was te weinig openbare ruimte om bijslecht weer met een groepje bv een spelletje te doen.

Goed ontbijt, rustige omgeving, ruime kamer, goede wifi.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Een klein aandachts puntje: een beugel aan de muur in de douce zou heel mooi zijn. Voor iemand die wat ouder is of slechter te been heeft die wat steun bij het uitstappen van de douce in ver band met natt vloer en bang voor vallen of uit gleiden.

Alles is ons heel goed bevallen

• Beoordeeld op: 20 september 2017

prima bevallen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Zonnedouche

Geboekt met zonnedouche. Deze was helaas kapot. Toen ik er wat van zei, werd ons een andere kamer aangeboden, maar geen zin om alles weer om te ruilen. Had van te voren kunnen worden verteld, of gelijk een andere kamer geven.

lekker ontbijt, gevarieerd en ruim voldoende. Schoon. Elke dag schone handdoeken, ook voldoende.

We hebben een fijn weekend gehad op Ameland!

wij vinden een 2 persoonsbed wel fijn

Mooie locatie, gezellig hotel, vriendelijk personeel, koffie en thee faciliteiten op de kamer. Dichtbij het centrum van Nes, en ook nog op loopafstand van het strand!

Basic hotel

Geen faciliteiten als zwembad restaurant bar etc Ontzettend harde matras zodat we met rugpijn s ochtends opstonden

De locatie; dicht bij strand en dichtbij het centrum

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Een zeer goed Hotel zeker om nog eens terug te komen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Zonnedouche

Helaas de regen, maar verder uitstekend.

Ons verblijf op Ameland van 10 tot 13 september 2017 Het ontbijt was goed, ruime keus en ruim voldoende. De conf. Kamer van 31 m2 was zeer ruim en netjes. Personeel was zeer attent en vriendelijk.