Beoordelingen over Hotel Noordzee 3-sterren

Boulevard 72, 2225 AG Katwijk, Nederland

#3 van de 5 hotels in Katwijk

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 12 november 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer Dune

Ik had het ontbijt iets uitgebreider verwacht. Ontbijt servies zag er wat oud uit. Daarom is prijs kwaliteit iets minder beoordeeld.

De bedden lagen lekker. De douche was fijn. Mooi uitzicht op zee. Genoeg ruimte voor koffers

• Beoordeeld op: 11 november 2018

De ligging was perfect aan de boulevard van Katwijk.
    • Compacte Tweepersoonskamer

Kamer was klein, er was geen nachtkastje en tv stond op onlogische plaats aan de zijkant van de kamer.

De ligging was perfect aan de boulevard van Katwijk. Ontbijt was uitgebreid.

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Heerlijk genoten, maakte een feestje van ons weekendje weg!

Niet van toepassing

De gastvrije uitstraling was erg prettig, fijn hotel, leuke bar om te zitten en ontbijt was top! De ligging zo vlak bij zee en het parkeergemak voor de auto maakten het helemaal af!

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Verder een prima verblijf gehad voor 1 nacht
    • Compacte Tweepersoonskamer

S’avonds bij een drankje geen hapje (zelfs geen pinda of andere nootjes)te krijgen. Dat is erg kaal.....

Dicht bij strand en bij de locatie waar wij naar toe gingen

• Beoordeeld op: 2 november 2018

heerlijk genoten!!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

het bad is erg ondiep. vloerbedekking, gordijnen en badkamer wel wat verouderd.

toplocatie. zelfs vanuit het toilet en de douche spectaculair uitzicht! super gemoedelijk hotel. heerlijk bed. goed ontbijt met wederom mooi uitzicht over zee.

• Beoordeeld op: 2 november 2018

Het waren aangename vakantiedagen, mede door het goede hotel.

De ligging was goed. De bus stopte voor de deur. Het personeel was vriendelijk, vol passie en heeft meegedacht om een ander dekbed/deken te regelen, daar ik allergische ben voor polyester.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

degelijk verblijf voor 1 overnachting.
    • Compacte Tweepersoonskamer

De kamer was erg verouderd en heel klein. niet wat je verwacht voor deze prijs. Wanneer de buurman aan het hoesten was of de wc doorspoeld zat je rechtop in bed. Ook de gang was erg gehorig.

De locatie was perfect en het ontbijt was top

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

Het is een gezellig hotel, kamer werd iedere dag netjes...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het is een gezellig hotel, kamer werd iedere dag netjes schoon gemaakt. Wij hadden een dag zo'n storm gehad, je kon niks meer door het raam zien. De volgende dag was het raam weer netjes gezeemd. Het ontbijt was voldoende keus.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

een prettig en rustig verblijf
    • Eenpersoonskamer met een Klein Tweepersoonsbed

De ontbijtzaal heeft een beperkte capaciteit. Op de eerste ochtend moest ik door de drukte een tafel delen met een Italiaanse gast die graag een praatje wilde maar geen engels sprak :-) . De lift is erg klein en vermoedelijk in dezelfde schacht als de afzuigkap van de frituur in de keuken van het restaurant (vette lucht).

Het hotel ligt pal tegenover het strand, erg prettig, en het winkelcentrum is ook om de hoek. Fijn dat het hotel een eigen ondergrondse parkeergarage heeft.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Een heerlijk weekend gehad met dit mooie hotel als uitvalsbasis.

Jammer dat er geen koffievoorzieningen op de kamer waren en dat er geen koelkastje was.

Heerlijk bed! Dus lekker geslapen. Heel vriendelijk personeel die allemaal Nederlands praten. Altijd iemand achter de balie. Goede parkeergelegenheid .Goed ontbijtbuffet. keuze uit twee restaurants: a la carte en pizzeria.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Goed, maar kan zeker (qua sanitair) beter.

Badkamer is niet 4 sterren waardig. Douche in het bad, vervelend voor bezoekers, zoals mijn vrouw, die daar niet in kunnen stappen. Waarom geen aparte douche. Het (soort paraplu) douchegordijn is echt niet van deze tijd.

Prima ontbijt. Bedden prima.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

prima hotel voor dit korte verblijf.

aparte douche,,douchen in bad was gevaarlijk, kamer was erg warm, dekbed te warm voor dit mooie weer.

ontbijt was goed, uitzicht goed, balkon goed, tv prima.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

het ontbijt was super, heerlijk vers en goed verzorgd, de...

de kamers zijn erg klein en het was benauwd in de gangen

het ontbijt was super, heerlijk vers en goed verzorgd, de ruimte waar we zaten was echter wel erg krap

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

De plek met uitzicht op zee.
    • Compacte Tweepersoonskamer

Personeel bij de receptie. Zeer onvriendelijk. Werden behandeld als kleine kinderen. Ontbijt was goed. Wat alleen raar was dat we hadden aangegeven dat beschuiten over datum waren en ze de volgende dag er gewoon weer lagen.

De plek met uitzicht op zee. Geweldig! Rondom winkels en leuke eettentjes.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Geweldig hotel op goede locatie.

Airco in de ontbijtzaal was te koud afgesteld.

De ligging, uitzicht (zeezicht), ruime badkamer (met rollator kon je in de badkamer lopen!). Ontbijt, vriendelijke bediening en baliepersoneel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Geweldige locatie op mooie ligging.
    • Compacte Tweepersoonskamer

De airco in de ontbijtzaal stond te koud. Dat was niet echt prettig.

Alles was perfect. Baliemedewerkers vriendelijk en behulpzaam. Personeel kamers schoon, vriendelijk. Ligging hotel goed, ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Wij vonden het verblijf in Noordzee goed. De luxe kamer met zeezicht was oké
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De standaard kamer en badkamer was erg klein. Van het restaurant konden wij de tweede avond geen gebruik maken, er was een externe grote groep mensen eten. Dat vonden wij slecht. Je moet in je hotel van het restaurant gebruik kunnen maken.

Het ontbijt was goed, maar niet zo goed als in de recensies beschreven was. De kamer en badkamer waren erg klein. De luxe kamer met zeezicht was oké.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Warme maaltijd was prima!
    • Compacte Tweepersoonskamer

De kamer van € 122, 00 was wel erg klein en met name de badkamer. De zon scheen op de kamer en het was er best warm. Nu nog wel hanteerbaar, maar hoe was dat afgelopen zomer??

Warme maaltijd was prima!

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Wij hebben een geweldig verblijf gehad.

Kamers zijn rookvrij. Het verbaasde ons dat er toch een rookruimte was( binnenterras). Bij het gebruik van de rookruimte moest de deur naar de gang geopend blijven. Wij zagen liever een geheel rookvrij hotel. Als men op het rookterras de deur sloot, waren de rokers buitengesloten. Wij hebben tot 2x toe buitengesloten gasten moeten bevrijden. Dit gebeurde zelfs 1x midden in de nacht!!

Het totale plaatje was goed. Hotel aan de boulevard, zicht op strand. Zelfs nog 1 nacht bij kunnen boeken.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Prijsverhouding met de kamer was te duur: €160 voor een kamer met zeezicht die net ietsjes goedkoper was dan de suite.. kamer was erg klein

alles was prima

Goed maar prijzig hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Dat het ontbijt niet snel genoeg werd bij gevuld. Was wel goed maar als je later kwam had je toch bij veel dingen pech.

De kamer die we hadden was super maar aan de prijzige kant. Het uitzicht was geweldig. De kamer was heel ruim en de badkamer super.

Een schitterend hotel vlak aan het strand
    • Compacte Tweepersoonskamer

Jammer dat de bar dicht was bij terugkomst van de musical De Soldaat Van Oranje.

Het is mooi hotel op een uitstekende plek. Je krijgt goede service, andere hotels kunnen hier een voorbeeld van nemen. Super aardig personeel.

Katwijk, vriendelijke mensen, strand, zee, fijne winkels en verblijven in zo.n mooi hotel
    • Compacte Tweepersoonskamer

Graag een waterkoker om zelf kopje thee te zetten

De ligging van het Hotel, we kwamen met openbaar vervoer, We mochten ook onze bagage even ergens zetten voor we in de kamer konden

Mooi hotel op een mooie locatie .

We hadden een 3 pers kamer geboekt, maar we kregen een 2 pers kamer met extra bed en dat betekent geen ruimte voor een zitje . We vonden het jammer dat er geen koelkastje en waterkoker was.

Mooi hotel op een mooie locatie . Ontbijt was heel goed, gezellige ruimte en aardig personeel.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

De moeite waard!

Erg krappe doucheruimte.

Locatie is perfect, kamer heel schoon . In de Bistro kan je lekker eten en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik ga zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Geweldige locatie met supervriendelijk personeel en heerlijk ontbijt

niets viel tegen

Het ontbijt is super. Het personeel super vriendelijk. Na voorstelling Soldaat van Oranje konden we in de bar nog een drankje doen. Speciaal hiervoor bleven ze tot half een open. Kregen we ook nog een oranje drankje en nootjes van het huis. Superfijn

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Zie boven.

Helaas lag onze kamer, die we hadden geupgraded dicht bij het rokersterras en waren de buren goed te horen of de kamer nogal gehorig, waardoor de nachtrust niet optimaal was. We komen zeker nog eens terug, maar dan wel op een andere kamer

Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel is super en kamers zijn goed. Het diner dat we daar hebben genuttigd was geweldig. Helaas lag onze kamer dicht bij het rokersterras en waren de buren luidruchtig of de kamer nogal gehorig, waardoor de nachtrust niet optimaal was.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Uitslapen niet mogelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De tijd van het uitchecken om 10:30 vonden wij veel te vroeg. Gelukkig konden we een latere check-uit aanvragen en konden we op de kamer tot 12:00. Zelfde geld voor het ontbijt.. hebben wij geen gebruik van kunnen maken aangezien wij uit wilden slapen. Erg jammer.

Het bed en het kussen waren perfect qua comfort.

ons verblijf in het hotel was heerlijk.
    • Compacte Tweepersoonskamer

In de douchte was het douchegordijn te klein,

Het ontbijt was zeer goed , De kamer vonden wij ook prima ,makkelijk parkeren in de nabij gelegen parkeer garage,

Mooie locatie. Maak het iets meer van deze tijd en je hebt een goudmijntje!
    • Compacte Tweepersoonskamer

Hygiene badkamer. Zaten lange haren in ons bad, waren zeker niet van ons. Tip: verwijder het bad en maak er een moderne inloopdouche van. Voordelen, meeste gasten zijn 60+, veel veiliger. Meer ruimte in de kleine badkamer, lijkt in ieder geval ruimer met een glaswand. Veel minder schoonmaakwerk, met dat halfslachtige douchegordijn wordt alles drijfnat. Dagelijks minder schoonmaakwerk verdient zich snel terug. En gasten hebben meer comfort!

Ontbijt was prima, niet heel erg luxe. Maar gewoon goed. Receptie zeer vriendelijk, vroeg om een extra laken, werd meteen geregeld.

Mede dankzij het mooie weer hebben wij genoten.
    • Compacte Tweepersoonskamer

Badkamer aan de kleine kant met minimale voorzieningen. Met name het niet kunnen drogen van badlakens/handdoeken.

Centrale ligging en goede parkeermogelijkheden. Vriendelijk personeel Prima ontbijt met mooi uitzicht vanuit de ontbijtzaal De bedden waren uitstekend. Een gezellige bistro/restaurant met terras

Prima ligging voor matig hotel
    • Compacte Tweepersoonskamer

Kleine kamer simpel ingericht, geen airco en erg gehorig, uitzicht op het rookterras. Kleine badkamer waarvan raam niet open kan. Absoluut niet knus en oubollig. Ontbijt erg summier.

Super ligging en erg vriendelijk personeel / schoon / klein bed wat comfortabel ligt.

Kamer viel tegen, lokatie is prachtig
    • Compacte Tweepersoonskamer

De kamer was zeer klein. Geen airco en net te kleine gordijnen waardoor er veel licht naar binnen viel. Oude, kleine badkamer en douche in bad. Ontbijt is niet heel uitgebreid.

Prachtige lokatie

bij mooi weer natuurlijk geweldig, maar bij slecht weer van alles in de omgevingt te doen
    • Compacte Tweepersoonskamer

de grootte van de kamer (en in mindere mate de badkamer). Dit is echt niet meer van deze tijd om zo'n kleine kamer te verkopen voor die prijs

de ligging tov centrum en strand

Met de nodige aanpassingen en oplossingen een heerlijk uitje. Fantastisch gehad, zand, zee, zon.

Echtgenote is mindervalide. Ze heeft een spierziekte. De lift viel ons tegen, was erg klein, te klein, paste onze vouwscootmobiel niet in. De ontbijtruimte bevatte een trap. Nu waren er gelukkig wel enkele plekken boven. De toegangsdeuren waren voor haar te zwaar om open te duwen. En de doucheruimte was erg klein (en oud), te klein.

We zaten heel dicht bij het strand. Ontbijt was heerlijk en ook was het eten goed in het hotel.

Super!
    • Compacte Tweepersoonskamer

Kleine kamer, maar met het heerlijke zomerse weer geen probleem... want je bent dan grotendeels buiten. Bij het gezellige terras van Zon & Zee genoten van een heerlijke lunch , en een drankje bij ondergaande zon … Aanrader is het om bij Hotel Noordzee te genieten van een lekker diner. o.a . De flinterdunne krokante pizza is echt super! Dit hotel is al jaren favoriet, en dat zal zeker zo blijven!

De ligging van het hotel is fantastisch
    • Compacte Tweepersoonskamer

We badkamer was erg klein. Als je op het toilet zit, zit je tegen het bad aan. Je moet douchen in bad, hoge instap wat voor ouderen mogelijk niet haalbaar is.

De ligging van het hotel is fantastisch

Verstoorde trip
    • Deluxe Tweepersoonskamer Dune

Wij hadden een van de duurste kamers van het hotel. See side frontaal. Echter zonder airconditioning.. Ook heb ik nog gevraagd voor een wind blower, wat met 31gr niet zo'n vreemdd vraag is neem ik aan, maar de blower was ook jammer genoeg niet aanwezig. Daarom heb ik wegens de overweldige hitte op de kamer op de grond op het balkon moeten slapen. Op de side stond voorheen kamer zeezicht maar dit bleek dus een fout op uw site welke ik heb gemeld deze kamer heette dune en was aan de zijkant van het hotel met airconditioning! Voor frontaal zeezicht moesten wij dus iets bij betalen 'N.l,. €4,-- u heeft mij toegezegd deze terug te betalen. Dus met een meerprijs voor frontaal zeezicht bleek tot mijn grote verbazing geen airconditioning of enig ander verkoelings aparaat aanwezig te zijn. Mijn teleurstelling was groot. De kamers 401 tot 406 dune welke aan de zijkant liggen en goedkoper zijn bleken dus wel een airco te hebben. Een beetje verwarrend is dit wel en Jammer van de de hoge kosten. Mijn verblijf in Hotel Noordwijk was daardoor flink verstoord. Vertrouw erop dat u hier iets aan kunt doen Met vriendelijke groeten Marja en Charles de Koopman

Dicht bij het strand

Fantastisch.
    • Compacte Tweepersoonskamer

De kamer had geen airco of ventilator.

Personeel was ontzettend vriendelijk, locatie is helemaal top en het ontbijt was echt heel lekker. De bedden lagen goed en er werd voldoende gecommuniceerd over tijden voor ontbijt en nachtreceptie etc.

Personeel was zeer gastvrij.
    • Compacte Tweepersoonskamer

De kamers (en badkamer) zijn aan de kleine kant.

Personeel was zeer gastvrij. Kamers waren netjes en schoon. De locatie is perfect. Het restaurant dat erbij zit is ook prima.

Praktische accommodatie op top locatie
    • Compacte Tweepersoonskamer

Gedateerd en qua hygiene onvoldoende. Lawaaierig nachts aan straatzijde (centrum). Krappe kamer, echter wel voldoende.

Praktische accommodatie op top locatie. Goed prijs/kwaliteit verhouding. Balkon(netje).

Probleem met douche thermostaat.
    • Compacte Tweepersoonskamer

Probleem met douche thermostaat. Werd wel opgepakt maar een tegemoetkoming zoals bijv een kop koffie o.i.d. wordt dan niet aangeboden. Dat vind ik dan wat minder

Aangenaam! Met ook een heerlijk restaurant.
    • Compacte Tweepersoonskamer

Een handdoek in de badkamer rook naar rook waardoor er in de gehele badkamer een rooklucht hing. Het probleem werd overigens direct opgelost.

De service

De locatie en het goed verzorgde ontbijt
    • Compacte Tweepersoonskamer

De kamers zijn niet ruim maar wel van alle gemakken voorzien. Het personeel had aan kunnen geven dat wij in de parkeergarage van het duin voordeliger konden parkeren dan bij het hotel zelf en dit is niet gezegd

De locatie en het goed verzorgde ontbijt

Belachelijk duur voor wat je krijgt
    • Compacte Tweepersoonskamer

De kamers Dit doen we nooit weer Enkel glas. Dus geen dubbele beglazing. En zo klein

De rest is goed maar de kamers zijn klein. De badkamer een ramp zo klein

heel erg goed ontbijt.
    • Compacte Tweepersoonskamer

Toilet in badkamer ,en douchen in bad.Douchecabine is beter

heel erg goed ontbijt. De kamers compact,en matrassen wat doorgezakt.en de badkamers erg klein. Te weinig ruimte op het toilet.Je moest in bad douchen, je kunt beter alleen een douchecabine hebben ,dan ook meer ruimte voor het toilet

Locatie, goede bedden, aardig personeel

We hadden kamer aan de achterkant, waardoor veel lawaai van bezoekers op het terras daar. Geen extra stopcontact bij bed voor opladen telefoon

Locatie, goede bedden, aardig personeel

We hebben Soldaat van Oranje bezocht en na terugkomst konden...
    • Compacte Tweepersoonskamer

We hebben Soldaat van Oranje bezocht en na terugkomst konden we een afzakkertje aan de bar gebruiken, heerlijk. De kamer was prima, goed schoon en we konden goed slapen op de bedden. Het douchegordijn is aan de krappe kant, dat moet bij vervanging ruimer worden. 's Morgens was het ontbijt prima verzorgd. Personeel verdient een pluim.

Vriendelijkheid,locatie
    • Compacte Tweepersoonskamer

Matrassen zijn doorgezakt, poort was dicht i.v.m dat we een niks hadden gehuurd, moesten twee keer omlopen, sfeer qua kleuren dompend, en dat om 23.30 het hotel werd afgesloten er hoeft maar wat gebeuren vooral met oudere mensen dat was een novo, geen Nachtportier voor als er iets is

Vriendelijkheid,locatie

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Heerlijk verblijf met strand en zee vlakbij. Goed van eten en drinken.
    • Compacte Tweepersoonskamer

Niets, alles was goed en de prijs was ook oké.

Het ontbijt was goed. Vriendelijk personeel en dat is heel belangrijk. Mooie ligging direct bij het strand! Aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Het was helemaal top en echt genieten
    • Deluxe Tweepersoonskamer Dune

Ontbijt was prima, personeel vriendelijk, kamer schoon, prachtig uitzicht. Hadden wel speciaal deze kamer geboekt. Stranden prachtig. Luxe strandtentjes. Ook zeer vriendelijk personeel. Winkels dicht bij het strand, voor ons 1 minuut lopen.

Ja super natuurlijk

Helemaal niks ja super natuurlijk

Zeer vriendelijke mensen bij de receptie maar ook in het restaurant konden 's avonds nog wat drinken aan de bar lieve mensen super bedankt

Geweldig genoten in hotel met mooi uitzicht op strand en zee en mooi centraal op boulevard
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Parkeren in Katwijk viel tegen...parkeergarages waren vol..maar na een paar keer rondrijden toch een plaats kunnen vinden

Kamer was geweldig. Wij hadden een hoekkamer aan de voorkant, met veel ruimte. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Uitzicht is geweldig en ligt mooi centraal aan de boulevard

Heerlijk hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel

Miste een beetje de koffie-/theefaciliteiten op de kamer Fietsenstalling niet zo groot en niet heel makkelijk toegankelijk

Super ligging Heel behulpzaam en vriendelijk personeel Alles netjes en hygiënisch Fijn dat er een lift is

Goed ontbijt

Gehorigheid 1 zeer kleine badkamer. Minimalistisch. (kamer 110) Kamer 112 badkamer goed.

Goed ontbijt Vriendelijk personeel Bagage op dag van vertrek laten staan Prijs-kwaliteit goed Kamers goed schoon. Goede bedden.

Goed verblijf met daarom heen deskundig personnel!!

Geen airco!

Hotel staat strategisch goed op de boulevard!!! 50 m van het strand, op de kruizing van boulevard en winkelstraat, prachtig terras en goede bediening!!! Goede parkeer plaatst

Prima hotel direct aan het strand!

Ik vond de kamers aan de gehorige kant.

Prima kamers, keurig schoon. Vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt. Een hotel waarbij ze aandacht hebben voor de kleine dingen!

Hotel viel beetje tegen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

het hotel is verouderd, de badkamer was niet schoon op de vloer. ook de buitenkant is alles behalve aantrekkelijk. het ontbijt was ook matig. € 160,- per nacht vind ik teveel voor wat je krijgt.

de ligging van het hotel is perfect.. direct aan de boulevard en de straat oversteken en je bent aan het strand. de bistro beneden was prima, daar hebben we 's avonds lekker gegeten en heel vriendelijk personeel.

geweldig!! leuke strandtent meteen aan de overkant op strand links en leuk stadje
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

ik vind zelf de stoelen bij het zitje niet fijn zitten maar dat is persoonlijk

Ontbijt was heerlijk weinig dagelijkse variatie maar goed De kamer met balkon enuitzicht op zee is een aanrader De pizzeria /restaurant is heel goed !!

Schoon en zeer vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer Dune

Niet zo zeer dat er iets niet beviel maar het is wel allemaal gedateerd. Maar ziet er wel schoon en verzorgd uit.

Schoon en zeer vriendelijk personeel.

Overgetelijk!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De locatie, keurig nette ruime kamer met balkon met zeezicht was super, maar ook het ontbijt en eten was top, wij hadden iets te vieren en het personeel was zeer behulpzaam om dit nog mooier te maken!

Erg genoten en lekker ontspannen.
    • Compacte Tweepersoonskamer

De badkamer is aan de kleine kant maar we hebben gekozen voor de comfort kamer, wellicht verschilt dat per type.

Het ontbijt was erg goed. Lekker diner gehad. Zeer vriendelijk personeel.

Genoten van ons verblijf

Kamer was ruim genoeg , toillet en badkamer veel te klein.

Kamer was ruim genoeg alleen badkamer veel te klein. Ontbijt was prima en de ligging was helemaal perfect . Zo op het prachtige strand!!

Mooi hotel aan de boulevard.

De kamer was op zich goed misschien iets gehorig, de wc en de douche waren wel heel erg klein. Wel goed schoon.

Het restaurant en het ontbijt vonden we heel goed met een vriendelijke bediening.

Zon, zee en genieten

De 3 persoonkamer was voor 3 personen aan de kleine kant. De douche was een douche in het bad met een summier douchegordijn. De naastgelegen wc werd erg nat bij het douchen.

Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt en toplocatie: straat oversteken en je staat op het strand. Parkeergarage voor de deur waar je auto veilig en koel kan staan gedurende het verblijf.

goed ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

hygiene kan beter baliepersoneel mag vriendelijker storend dat op een balkon zittend, met behulp vaneen hoogwerker iemand aan het balkon begint te schuren

goed ontbijt locatie uitstekend

Ideaal hotel voor strand en centrum

Kamer was prima, met heerlijk bed. Heel fijn dat het raam ook open kon. Kamer lag aan zijstraat, geen last van geluidsoverlast. Hotel ligt aan begin winkelstraat en tegenover het strand. Auto makkelijk te parkeren tov het hotel in parkeergarage onder de duinen.

voor herhaling vatbaar.
    • Compacte Tweepersoonskamer

de doucheruimte is wat krap ingericht. de ruimte voor het toilet is te klein, als je niet op let, dan stoot je je tegen de badrand.

heel goed ontbijt, fijn bed. alles goed schoon.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Soldaat van oranje
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het was geen royal suite waar we voor betaald hadden. Er was geen aparte douche, zelfs geen douche stang. Dit was wel een gemis. 337 euro voor 2 overnachtingen met ontbijt en parkeren is veel te veel voor dit hotel.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Keurig hotel en net personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamers ogen op sommige plekken wat gedateerd, maar alles is wel heel en schoon.

Grote kamer. Heerlijke bedden met een goede topper er op, zodat je niet tussen twee matrassen in komt te liggen. Kamers zijn zeer goed en met zorg schoongehouden. Personeel zeer vriendelijk en klantgericht.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prima hotel voor nachtje
    • Compacte Tweepersoonskamer

Koffer in bewaring geven omdat kamer nog niet klaar was: gewoon in een hoekje zetten & opmerking krijgen dat men geen garantie geeft. Wat?! Slechte service!

Goed bed & schone kamer

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Mooie locatie aan het strand, maar wel vrij prijzig voor wat je krijgt
    • Compacte Tweepersoonskamer

Ontbijt was op zich goed, maar omdat we wat laat ontbeten waren sommige dingen op Personeel was vrij nors

Het zit op een mooie lokatie vlakbij het strand

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Hotel is goed, maar beetje gedateerd, diner prima,ontbijt matig,personeel ok.

Ontbijt was matig, geen vers fruit of vers sap, op een paar stukjes versiering op de schotels na. Geen vis (zalm o.i.d.)

Kamer was ok , maar aan de winkelstraat rumoerig helaas.

Uitstekende verzorging op een toplocatie in Katwijk

Het zou het verblijf nog comfortabeler maken met een kleine koffie/thee faciliteit op de kamer.

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. De bar nog open bij terugkomst van Soldaat van Oranje, gezellig even nazitten onder genot van een drankje en daarna meteen je bed in rollen: super! Kamer was heel netjes en functioneel. Direct aan het strand, tijdens het ontbijt uitzicht over zee, kortom schitterende locatie. Parkeren was ook goed geregeld. Tegen betaling onbeperkt in- en uitrijden uit parkeergarage direct nabij het hotel.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Super hotel. Ligging, prijs, kamers, en personeel zijn top. Erg goed restaurant is een dikke extra!

Niks.

Ik kom hier regelmatig en iedere keer is het weer een prettig verblijf. Deze keer een kamer op de 3e verdieping waarbij ik uitzicht over de Noordzee had.

Resultaat 1 – 75

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Noordzee