Beoordelingen over Hotel Oepkes 3-sterren

De Ruijterstraat 3, 8881 AM West-Terschelling, Nederland

#5 van de 14 hotels in West-Terschelling

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Zeker een aanrader voor een volgend verblijf

Het is alleen jammer dat er geen lift is.

Het was een heerlijk ontbijt en de bedden waren ook goed en schoon .Het personeel was vriendelijk en de eigenaar was spraakzaam.Een aanrader voor een volgend verblijf.

Het ontbijt was heerlijk, het Hotel op een goeie plek,

Als ik dan toch iets niet zo positief mag zeggen, de badkamer, eigenlijk de douche, was niet echt handig met dat schuine kantje en de stoelen waren doorgezeten

Het ontbijt was heerlijk, het Hotel op een goeie plek, we hadden mooi weer , dus wat wil je nog meer

Goed centraal en rustige omgeving.

Goed centraal en rustige omgeving. Alleen toegang naar onze kamer was niet prettig. Geen lift en 2 steile trappen, eventueel wordt je bagage gebracht!

We hebben een heerlijk verblijf gehad op Terschelling en in het hotel,alleen was het een beetje kort

Ik geloof niet dat ik verbeterpunten zou kunnen opnoemen.

De kamers waren netjes en schoon,de badkamer trouwens ook. Het ontbijt was goed,voldoende overal van en het personeel was ook erg aardig.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Aanrader op West Terschelling!!

De kamer was niet super groot en er was geen lift (als service werden de koffers naar boven gedragen door een personeelslid).

Zeer vriendelijke ontvangst, gezellige kamer met prachtig duin uitzicht, dicht bij alle winkels en restaurants, ontbijtbuffet is echt een aanrader. 's nachts eenvoudige naar binnen komen en bij ontvangst een welkoms drankje.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Uitzicht was heel prettig.

Ik heb via de app van Booking.com een tweepersoonsbed kunnen reserveren. Bij aankomst bleken die bedden helaas allemaal bezet. De prijs bleef onaangepast, wel hebben we een tweepersoonsdekbed gekregen. Een reservering voor een kamer met één bed was de specifieke reden om voor Oepkes te kiezen, omdat de andere hotels deze mogelijkheid niet aanboden.

Uitzicht was heel prettig. De bedden lagen lekker. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Heerlijke ontspannen dagen gehad samen met mijn dochter.

Kamer was super schoon. Alles zat er op en eraan. Personeel ontzettend gastvrij. Vriendelijke ontvangst en vertrek. Ontbijt lekker. Voor ieder wat wils. Hotel ligt op een perfecte locatie, midden in het dorp.

Hotel Oepkes is zeker een aanrader!

Had 2 1 persoonsbedden doorgegeven en bij aankomst was dit niet het geval. Is ter plekke opgelost.

Ideale locatie, prima ontbijt en gastvrij personeel. En niet te vergeten een goed matras.

Gezellig verblijf.

De uitchecktijd had voor ons wel wat later gemogen. Een uurtje later bijvoorbeeld om 11:00 uur. Bolletjes waren zondag wel wat aan de droge kant.

Locatie is uitstekend.

Prima hotel, ontbijt was goed

Na jaren weer een keer terug en wat me opviel is dat er, op het restaurant na, weinig was veranderd( lees verbeterd). Wel de prijs..... die is stevig omhoog gegaan.

Prima hotel, ontbijt was goed

Locatie was perfect, dicht bij de boot, fietsverhuur,...

Locatie was perfect, dicht bij de boot, fietsverhuur, kroegjes en supermarkt. Fijn hotel, prima ontbijt en vriendelijk personeel. We voelden ons welkom

Gezellig familiehotel op top locatie en gastvrije service.

Alles beviel, maar het was warm buiten en dan mis je airco.

Gezellig familiehotel op top locatie en gastvrije service. Erg vriendelijk en attente mensen. Goed verzorgd ontbijt.

Heel plezierig en ontspannen verblijf. Aanbevolen!!!

Ontbijt was op zichzelf heel verzorgd met croissants, bolletjes, heerlijk brood, Maar op versheid (suikerbrood) en hoeveelheid (sap, eieren) zou beter gelet kunnen worden. Niet erg maar is onattent en komt ongastvrij over.

Prettige sfeer, verzorgde kamer en badkamer. Aardige mensen. Perfect gelegen t.o.v boot, winkels, restaurants en fietshuur.

personeel was goed/ontbijt was ok.

nvt. anders komen wij hier niet al voor de 2 de keer, en in september staat er weer wat op de agenda voor Oepkes

personeel was goed/ontbijt was ok. simpel meer volledig.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Geweldige service en verblijf

Het midweekje ging te snel voorbij😂

De huiselijke sfeer, heerlijk ontbijt en uitzicht balkon kamer op de brandaris......liefdevol de rode " muts" genoemd

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Het onthaal.

De kamer was wel erg klein, voor mij alleen geen probleem. Maar voor 2 toch wat krap misschien.

Het onthaal. Ik voelde mij 'verwacht'. Ik had een rustige kamer gevraagd en had een hele rustige kamer. Lekker ontbijt. Goede ligging, dicht bij de veerdienst en het centrum van West-Terschelling, in een rustig straatje.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Is prima bevallen!

Eigenlijk niets. Wel hadden we er op gerekend er te kunnen eten, en dat kon niet, maar was geen probleem, er waren genoeg eetmogelijkheden in het dorp.

Het ontbijt was prima, de kamers ook, niet heel groot (we hadden een 3 persoonskamer), maar voor ons groot genoeg.

Prima verblijf om een paar dagen te zijn.

Erg gehorig. Kamer boven de ingang. Elke deur hoor je. Vooral 's morgens voor 7 uur al lawaaierig. Houten vloeren/trappen. Je hoort mensen erg goed lopen. (Geen overlast van praten/muziek/o.i.d.)

De kamer was prima ingericht, vol, maar acceptabel. Prima bed (extra lang). WC apart van badkamer. Koffie/thee aanwezig. dagelijkse schoning en aanvulling. Ontbijtbuffet prima. Ruim assortiment.

Prima hotel, lekker dicht bij de boot en in het centrum.

Een heerlijk hotel dat in het centrum en op loopafstand van de boot is. Een aller vriendelijkst ontvangst, met een drankje naar keuze bij aankomst (wij hebben 'm vlak voor vertrek gedaan). De kamers zijn ruim van opzet en het ontbijtbuffet was perfect!

Het hotel is prima alleen de gang is gehorig. Helaas hielden niet alle gasten die 's nachts thuiskwamen rekening met mensen die lagen te slapen.

Een gezellig, schoon hotel. Het ontbijt was prima.

Schoon hotel met vriendelijk personeel op toplokatie vlakbij...

De kamers zijn schoon en comfortabel, maar ogen wel gedateerd. De bedden zijn erg smal.

Schoon hotel met vriendelijk personeel op toplokatie vlakbij de boot en het centrum van west-terschelling.

Kamer was gedateerd en erg klein. Daarnaast is het enigszins gehorig

Hotel heeft een goede ligging. Midden in het dorp maar toch rustig. Vlak bij de boot. Prima ontbijt, fijn personeel, goede bedden

Een heel prettig hotel met een ruime lounce en goed ontbijt

helaas geen lift in het hotel.

Het was een uitstekend ontbijt en de kamer was super schoon, douche warm/koud water uitstekend (geen ligbad. Goed toilet.

Goede locatie maar (helaas) niet relaxt.

Er was een (voor het hotel bekend) probleem met de dakpannen. Als het waaide (en dat doet het nogal eens op Terschelling ;-)) hoorden we hard "gerommel". We werden hier meerdere keren per nacht wakker van. Personeel gaf aan dat dit pas kon worden verholpen als er minder gasten waren. Ons inziens moet je dan de gasten voordien hierover informeren, we hebben er slecht van geslapen. Het ontbijt is tot 10.30 uur maar er wordt vanaf 10.15 uur afgeruimd en opnieuw tafels gedekt. We voelden ons een beetje opgejaagd. Jammer om de dag zo te beginnen. Al met al zijn 90 euro per nacht niet waard... en daarmee een beetje een domper op ons weekendje weg.

Goede bedden, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Perfect hotel, geweldige dagen gehad

Klein minpuntje: weinig kastruimte. Een extra legplank voor kleding zou fijn zijn

Goede bedden met een goed matras. Tevens was het ontbijt uitgebreid en lekker. Super vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Uitstekend hotel in het centrum van West-Terschelling.

Niets, alles was goed.

Kamers uitstekend, prima bedden! Ontbijt voldoende met lekker vers brood. Prima hotel met vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug bij dit hotel!

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Een aangenaam verblijf gehad in het centrum van West Terschelling.

niets.

Prima hotel midden in centrum, kamer niet ruim maar voldoende voor een midweek. Vriendelijk personeel, gast gericht. Uitgebreid ontbijt wat ook goed aangevuld werd. Restaurant, lekker en netjes verzorgd.

Gastvrij hotel in West-Terschelling

Ontzettend gastvrij hotel. Ook onze hond was meer dan welkom. Haar kleed lag klaar, voerbakken en handdoeken hadden we zelf bij ons, maar dat had niet gehoeven, want die waren ook beschikbaar. De hond was tijdens het ontbijt welkom in het restaurant. Prima niet al te grote kamer met een heerlijk bed, grote tv en goede badkamer. Ontbijt was meer dan voldoende. De locatie in het centrum, vlakbij boot, bos en strand helemaal super.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Erg vriendelijk personeel, uitstekende locatie

De plek van de tv. Deze hing rechts naast het bed, hoog aan het plafond. 2 stoeltjes stonden onder de tv. Makkelijk op te lossen door het bed een kwartslag naar rechts te draaien. Niet echt een gezellige knusse eet- en ontbijtzaal.

Erg vriendelijk personeel, uitstekende locatie

geslaagd

De sfeer in het verblijfgedeelte van het hotel was niet uitnodigend voor ons om een krantje te lezen of wat te drinken.

De ligging in het centrum en het goede ontbijt.

we hebben genoten van het hotel én de omgeving

Matras iets te zacht. Af en toe last van nachtlawaai, zowel van hotelgasten als van personeel zelf (vb. vrij vroeg in de ochtend al stofzuigen - hotelbord buiten rollen)

lekker ontbijt, ligging perfect - dicht bij de haven. Kamer was voldoende ruim. Vriendelijke ontvangst en zonder problemen het dubbel opgemaakte bed opnieuw opgemaakt als met twee aparte dekbedden.

Het eten was goed, maar de wijnen die ze schenken waren middelmatig en ze kunnen geen koffie zetten (slappe bak, maar dat geldt hebben we gemerkt overal op het eiland).

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Een zeer gastvrij en vriendelijk hotel direct nabij het centrum

Alles was goed.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Kamer was niet groot maar precies groot genoeg. Er was een ruime rookgelegenheid in een binnenterras. Het personeel was zeer vriendelijk.

Hotel Oepkes is een echte aanrader!!

Super leuk hotel met vriendelijk personeel. Mooie kamer, heel ruim en super schoon! Heerlijk ontbijt. Middenin het dorp met alles op loopafstand. Kortom, perfect!

Goede aanvulling op ons korte verblijf op Terschelling

Zeer ruime gezinskamer, mooi uitzicht, zeer vriendelijk personeel, top locatie, kortom als wij ooit nog eens naar Terschelling gaan, wordt het absoluut Hotel Oepkes

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Een goed hotel.

Het ontbijt werd minder in de dagen dat we er waren. Niet zo uitgebreid. De kamer was erg warm.

De vriendelijkheid van het personeel Oepkes. Zeer dicht bij het centrum.

Genoten van sfeer, natuur en vriendelijkheid van Terschelling en de eilanders.

Kamer op tweede verdieping zonder lift, is op zich geen groot probleem, maar zou wel erg fijn zijn.

Ruime kamer, 25 m afstand van winkelstraat. Vlakbij de boulevard. Fijn terras en prima restaurant

We komen zeker een keer terug!

Als ik echt iets moet verzinnen dan zou ik zeggen: de koffie bij het ontbijt.

Locatie was geweldig! Prima kamer en prima bedden. Attente en vriendelijke medewerkers.

Prima ontbijt,en de kamers waren ook heel goed.

Prima ontbijt,en de kamers waren ook heel goed. Badkamer was ook zeer schoon en alles was aanwezig. Ook hele goede bedden,kortom een prima verblijf gehad. Zeker voor herhaling vatbaar,wat we dan ook zeker zullen doen.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Geweldig verblijf op een fantastich mooi Terschelling!

Niets viel ons tegen, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen een probleem is dat er geen lift aanwezig is. Er is ons aangeboden de bagage naar boven te brengen maar traplopen zal iemand die slecht ter been is een probleem kunnen opleveren. Schuine daklijnen in de kamer vinden wij mooi, maar ook hier voor geldt weer, iets lastiger voor (nog) ouderen misschien. Welkomstdrankje aangeboden maar men was onbekend met Booking.com Freebees Genius, met hertzelfde gastvrije resultaat. Geen tegenvaller dus maar meer een TIP.

Ligging, mooie frisse kamer en sanitair, uitzicht.

Aangenaam verblijf voor een weekendje weg!

Veel waterdamp in de douche. De afzuiging werkte niet. Ook was de waterdruk in de douche erg laag. De kamers zijn wat gedateerd.

Het hotel ligt midden in het dorp. Het ontbijt is prima!

Heerlijk verblijf gehad met vrouw, kind en hond

kerkklok luidde elk half uur.....en een douchegordijn en een lift zouden wel welkom zijn

nette kamer,keurig hondvriendelijk hotel met vriendelijk personeel en manager (rijk van Veen)...goed eten en slapen voor een goede prijs...perfecte locatie midden in het centrum op loopafstand van de haven

Goed hotel voor een redelijke prijs met een gezin.

De ontbijtzaal rook naar aangebakken eieren vanwege een opgestelde bakplaat, reden voor een aantal mensen om hun ontbijt mee naar buiten te nemen.

Ruime familiekamer, goed voor een gezin met twee kinderen. Fijne ligging vlakbij de haven.

Eenvoudig maar gezellig familiehotel.

Kamer was netjes maar eenvoudig. Geen fohn of waterkoker aanwezig. Voor hoge prijs was er behalve goed ontbijt weinig extra.

Goed ontbijt erg gastvriendelijk personeel

Als ik weer naar terschelling ga boek ik hier weer een kamer

Ik vond de kamer wat aan de kleine kant en ook een beetje gedateerd,maar alles was er wat je nodig had.

Lekker dicht bij de haven en de boot die ons heeft gebracht.Fijne broodtafel en goede bedden. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Terschelling is en blijft mooi

Wij hadden een zeer ruime kamer (4 pk). Ontbijt is zonder meer goed te noemen. Ligging accommodatie kan bijna niet beter. Je stapt bijna letterlijk zo van de boot je hotelkamer binnen. Restaurantjes liggen om de hoek. Vanuit onze kamer hadden we uitzicht op de Brandaris.

We hebben van het hotel maar vooral van terschelling genoten.

geen haardroger. Het was snachts nogal warm dus de dekbedden waren ook veel te warm.

Kamer en badkamer klein maar volledig. Bedden prima. Ontbijt heel goed. Gezellig terras. Personeel erg vriendelijk. Korte afstand tot de boot.

Fantastisch gelogeerd bij hotel Oepkes.

Jammer dat er geen koelkastje op de kamer is en gelukkig had ik dit keer mijn föhn meegenomen al had ik eigenlijk verwacht dat er wel een aanwezig zou zijn.

Het ontbijt was goed, niet te veel hocus pocus, maar lekker en gevarieerd. De bedden zijn fantastisch.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Ideaal hotel met prima prijs-kwaliteitsverhouding voor verblijf in West Terschelling.

Het was erg warm in de hotelkamer. Bij hoge temperaturen is airco gewenst

Gemoedelijk, gezellig hotel. Gastvrije eigenaar en medewerkers. Fijn terras. Locatie perfect, midden in plaats West Terschelling en vlakbij haven en groene strand. Rustig gelegen. Prima ontbijt en warme maaltijd. Na uitchecken kon bagage in hotel blijven tot het vertrek met de boot s avonds. Hotelkamer ruim genoeg.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Verblijf was prettig en aangenaam.

10 uur uitchecken, het mocht van mij een 1 uur later en de dekbedden zijn voor de winter bestemd dus in de zomer erg warm. Helaas geen lift (2 trappen indien kamer op hoogste verdieping) personeel is wel erg behulpzaam en bereid om zware koffers naar boven te brengen.

Ontbijt was basic maar goed. Het hotel is superschoon.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prettig verblijf

Vriendelijke ontvangst Mooie nette kamer Goede bedden Goede ligging om v daaruit te fietsen Veel goede restaurants vlakbij Ook handig om de bagage achter te laten op de laatste fietsdag en dan op te halen voor het vertrek vd boot.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

We hadden een prima verblijf, en Oepkes kan zeker op ons rekenen als we weer op Terschelling zijn.

Jammer dat de kamer geen balkon heeft. We hadden prima weer en dan is het lekker om 's morgensvroeg op het balkon te zitten

Voortreffelijke ligging. Kamer was prima, grote badkamer. Bedden zijn nieuw en slapen voortreffelijk. Alles was schoon en goed verzorgd. Personeel vriendelijk en attent. Ontbijt was ruim. Er was een leestafel met meerdere kranten.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Prima locatie, behulpzaam personeel

Het was erg warm weer. Geen airco of plafondventilator aanwezig.

Comfort kamer was ruim en schoon. Koffie- en theefaciliteiten waren in de kamer aanwezig.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prettig en comfortabel.

Ik had een 2 persoons kamer met ontbijt geboekt, maar maakte daar, door omstandigheden alleen gebruik van. Het had me redelijk geleken als er een korting was gegeven vanwege 1 ontbijt.

Hartelijke ontvangst, prima kamer, behulpzaam personeel.

Relaxed en goed verzorgd verblijf!

Prijzen van drank en eten in het restaurant zijn wel wat aan de hoge kant.

- Zeer vriendelijk personeel - Fijn ontbijt - Er was een terras, een patio en een fietsenstalling beschikbaar

Het hotel is een aanrader... zonder ook maar één moment negatief te zijn...

Tegenvallen is in dit geval een groot woord!!! Het hotel is een béétje gehorig en er is géén airco...

Alles was prima verzorgd... ze deden hun uiterste best om gestelde vragen naar beste kunnen in te vullen of tegemoet te komen...

De kamer was aan de kleine kant, ik heb een paar keer mijn hoofd gestoten aan de schuine kant van het dak. Maar het was wel de kamer met het mooiste uitzicht!

Locatie midden in het centrum

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Een verrassend leuk hotel (met terras) vlakbij de levendigheid van het (winkel)centrum.

De waterdruk van de douche is laag, (lange) haren wassen is eigenlijk niet goed te doen. Er is geen lift, dus het is trappen lopen met je bagage (overigens wordt altijd gevraagd of hulp hierbij gewenst is).

De locatie is heel handig: vanaf de boot loop je er in een paar minuten naar toe. De winkels en horeca vind je om de hoek. Het hotel is heel netjes, het eten in het restaurant is goed, de bediening vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Terschellingse gastvrijheid op zn best in hartje West

Wij verbleven in een ruime lichte 4-pers kamer op de tweede verdieping. We waren met 2 volwassenen, een baby en 2 honden. De kamer was zeker ruim genoeg voor ons en heel netjes en schoon. Soms heb je het gevoel dat je met honden wordt weggestopt in de minst frisse kamer, maar dat was zeker niet het geval! Er waren zelfs honden-dekens voorzien op de kamer en een duidelijk vriendelijk briefje waarop uitgelegd hoe het hotel ervoor wil zorgen dat het voor iedereen leuk blijft dat er ook honden verblijven. Verder was eigenaar & personeel super vriendelijk en attent, we voelden ons erg welkom!

Heerlijk hotel

Dit kan niet anders maar onze kamer was helemaal boven dus flinke klim met de baggage..

Wij waren er maar 1 nacht maar het was prima verzorgd en erg prettig om te verblijven. Zijstraat van het winkelgebied en alles op loopafstand. De boot, het strand, leuke restaurantjes en barretjes kortom prima locatie.

Ontbijt was prima.

Ontbijt was prima. De lounge beneden ziet er modern en prachtig uit. De bovenverdiepingen zijn niet in die stijl door getrokken maar de kamer was wel stijlvol ingericht.

Heerlijke dagen op het mooie pure Terschelling in een vriendelijk hotel.

De kamer was vrij klein. De televisie hangt nogal hoog, als je dan op de stoel iets wil bekijken, heb je snel last van je nek

Locatie lag dicht bij de veerboot in een leuk centrum. Heerlijk gevarieerd ontbijt. We hadden onze eigen fietsen mee en hebben heerlijk het eiland rond gefietst. Ook een prachtige wandeling gemaakt naar de bessenboerderij voor heerlijke koffie met cranberry gebakje erbij! Twee keer naar het kleine theater West End geweest, een aanrader!!

• Beoordeeld op: 29 april 2017

zeer gastvrij en waar de hond ook zeer welkom is.

Wij hadden geen tegenvallers.

De Gastvrijheid straalt er vanaf en een hotel waar de hond ook een kleedje krijgt en voer- en drinkbak. Een zeer uitgebreid / gevarieerd ontbijt. Lekker relaxed.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Ons verblijf was heerlijk en gerieflijk

Wij hebben geen verbeter punten. Wat ik persoonlijk fijn zou vinden is een fohn in de badkamer en een croissantje bij het ontbijt. maar dat is natuurlijk persoonlijk

Wij vonden het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was helemaal goed. wij kregen een hele mooie grote kamer met uitkijk op de vuurtoren. En wat super dat de hond gewoon mee mocht op de hotel kamer en zijn eigen dekentje kreeg.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Gewoon prima gastvrij familiehotel.

En als je dan toch wat te zeuren wilt hebben, er ontbreekt een föhn in de badkamer. Maar nogmaals alleen als je wat te zeuren wilt hebben

Bedden liggen en slapen super, en dat voor mijn 198 cm lengte.Beddenlinnen fijn materiaal en brandschoon.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

prima plek voor een verblijf op terschelling

Het uitzicht van onze kamer

Goed verzorgd, vriendelijk en behulpzaam personeel, de kamers wat gedateerd en klein. Uitgebreid ontbijt, prima lunch en avondmaal verzorgd voor een grote groep met vlees en vis.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Fantastische keuze voor een verblijf op Terschelling

Alles bevalt aan dit hotel. De bejegening, de ruime ontbijtkeuze, de hygiëne, de ligging in West. Ik kijk altijd of hier een kamer vrij is wanneer ik op West ben.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Het is heerlijk verblijven in Hotel Oepkes.

Voor ons was het al heel goed dus verbetering hoeft niet.

Ons tweede jaar in hotel Oepkes. Ontbijt is heerlijk. Hond is welkom. We voelen ons er echt thuis. Onze kamer was geweldig met uitzicht op de Brandaris. We hebben er alle avonden ook gegeten en dat was prima. Heerlijke vegetarische gerechten maar ook de andere gerechten zijn goed. Volgend jaar zeker weer.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Fijn hotel in West Terschelling en zo bij de boot.

De ruimte waarin het ontbijt werd geserveerd voelde wat krap ten opzichte van alle andere mooie ruimtes

Fijn hotel in West Terschelling en zo bij de boot.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Redelijk hotel

Uitstraling in koffielounge voor mij te steriel en ongezellig. Nodigde mij niet uit om daar te willen zitten. De douche straal was zwaar onder niveau, slap klein straaltje.

Uitstekend ontbijt met een vrolijk rondhuppelende dame. Centrale locatie in centrum van dorp West. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Hotel Oepkes: een prima plek om te logeren op Terschelling.

Niets wat het noemen hier waard is.

We hadden kamer 1 met uitzicht op de Brandaris. Mooi in het centrum. Alles was prima in orde. Bijzondere vermelding: buitengewoon plezierig en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

geweldig, warm welkom

Dit hotel is een warm bad. Hele aardige mensen. Na een lange vermoeiende reis kregen we (ik met twee kinderen) een geweldige upgrade, chocola op de kussens, fijne bedden, rustig, alles voor kinderen, lekker ontbijt, geweldige ligging, super kamer, mijn dochter wilde er blijven wonen.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Prima hotel waar wij graag nog eens terugkomen.

Het ontbijt vonden wij matig. Niets wat je thuis ook gewoon eet. Ontbijten in een hotel moet juist speciaal zijn ! Het gaat niet om "veel" maar om bijzonder.

Het vriendelijke personeel en bijzonder goede WiFi ontvangst.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Fijn gemoedelijk hotel, ook voor kinderen.

Een waterkoker op de kamer zou fijn zijn.

Een fijn hotel, bij de haven, midden in het dorp. En toch rustig 'snachts. Met mijn dochter van 4jr geweest, er is speelgoed aanwezig. Gemoedelijke plek.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Gezellig hotel met erg vriendelijk personeel. De ligging is perfect.

Iets ruimere kamer en de prijs voor thee en koffie faciliteiten is te duur.

Ontbijt was goed. De kamer is aan de kleine kant. Het is gehorig maar we hebben daar verder geen overlast van gehad