Beoordelingen over Hotel Old Dutch 3-sterren

Stationsplein 8, 6811 KG Arnhem, Nederland

#15 van de 17 hotels in Arnhem

Heerlijk verblijf tegenover station

Beetje warm bij binnenkomst, badkamer klein en enigszins gedateerd.

Uitstekend gelegen, vriendelijk personeel, rustige en schone kamer, comfortabel bed, goed ontbijt.

Lekker bed en goed ontbijt.

De spiegel was al voor ons verblijf van de muur gevallen en stond nu in een hoekje. Dit hadden ze wel mogen maken voordat er nieuwe gasten, wij, kwamen.

Lekker bed en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het hotel zit op een goede locatie.

Er zaten vlekken in de handdoeken. De deur van de douche kon niet dicht (hele badkamer nat). Geen afzuiging in de badkamer. Overal lag stof.

Het hotel zit op een goede locatie.

Niet voor herhaling vatbaar

Het was niet schoon. De badkamer was vies.Niet goed gepoetst dus Vloerbedekking was vies. Vol met vieze vlekken en brand gaten van sigaretten. Het meubelair was erg gedateerd en hoog nodig aan vervanging toe.

Basic hotel vlakbij station

Het was allemaal wat klein en gedateerd. Kamer was eigenlijk te duur voor de staat van de kamer.

Bed lag goed en het hotel ligt vlakbij het station. Kamer was schoon.

Het ontbijt was voldoende keuze en de kamer was mooi schoon.

Het ontbijt duurde lang bij drukte waarbij het personeel ons erg onvriendelijk te woord stond. Er waren steeds dingen op waardoor we bijvoorbeeld wel een eitje, maar geen brood hadden.

Het ontbijt was voldoende keuze en de kamer was mooi schoon.

Het hotel is super goed gelegen om arnhem te ontdekken.

Qua hygiëne valt er wel wat op te merken: het is stoffig en het sanitair is door oudheid niet zo schoon zoals het moet. Maar je kan gewoon naar de wc of douchen, hoor!

Het hotel is super goed gelegen om arnhem te ontdekken. Het is een authentiek familiehotel: er heerst een fijne huiselijk sfeer. Geen typisch ketenhotel. Met recht verdient dit hotel zijn naam. Personeel is warm.

Schone kamer en badkamer.

Ontbijt was niet geweldig. Gekookt ei was niet helemaal gaar (eiwit was nog niet goed gestold). Verder de basis dingen wel aanwezig om goed te kunnen ontbijten.

Schone kamer en badkamer. Locatie was lekker dicht bij het centrum en het station. Er is een nachtdeur, zodat je niet per se om een bepaalde tijd weer in het hotel moest zijn.

Location Location Location.

De badkamer is zo'n plastic hut die je op boten tegenkomt. Het was niet echt heel schoon maar wel voorzien van alles. Het feit dat de complimentary zeepjes vooral bath soap (en schoenopglanzer) was en er geen sprake was van een bad, vind ik wel humor. De televisie is flatscreen maar stamt uit de 19e eeuw. Het ontvangst van sommige kanalen is slecht en je kan er geen eigen media op aansluiten.

De locatie is natuurlijk ideaal. 10 minuutjes wandelen van het park Sornbeek, naast het treinstation en naast het historisch centrum (wat een beetje tegenvalt want het is vooral een sooet uitgaanscentrum voor mannen met witte 3/4 broeken en kettingen, maar daarbuiten is het wel tof) met alle bezienswaardigheden. Ga vooral naar het Erfgoedcentrum! De bedden zijn subliem, ik heb zelden zo'n lekker bed gehad. We lagen aan de straat, maar het was geluidsdicht. We lagen op de 2e etage, en 's nachts werd ik wel wakker van de mensen die in de kamer boven ons binnenkwamen of gingen plassen ofzo.

Ik heb mij zeer goed geamuseerd

Ik vond het zeer spijtig dat we voor zes uur werden gewekt door de mensen van de gemeente die zelfs op zondag zo vroeg de straat en het plein aan t station wilden proper maken.

Het zou nu niet mijn 1e keus zijn hier te verblijven

Bij het ontbijt werd mijn partner genegeerd hoorde ik van hem. Iedere gast kreeg nieuwe koffie maar hem werd niks gevraagd! De gastvrouw mag aardiger zijn tegen klanten.

De kamer was netjes maar erg kleine badkamer..ik vond de prijs te duur

Nachtje Arnhem was prima

Het ontbijt was op zondag maar tot 10uur, naar onze mening was dat op een zondag wel erg optijd afgelopen. Het hotel had 2 aparte bedden tegen elkaar aangeschoven, jammer dat dat geen 1 matras was.

Het meest beviel de kwaliteit prijs verhouding. Ook beviel de afstand naar de stad, met een paar minuten lopen was je midden in het centrum!

we zijn niet weggerend maar zullen hier niet meer verblijven.

meeste reviews waren dat het zo schoon is. dit is absoluut niet waar, stof en kruimels en schimmel en geen schone toilet. luidruchtige andere mensen 's nachts. garage is meer een loods. beschimmeld fruit bij het ontbijt. geen kannetje koffie en thee maar iedere keer moeten vragen viel ons ook tegen. ze doen hun best maar het is het echt niet.

3 schone lakens en handdoeken.

Slecht

Het is vreselijk oud en 250 euro vragen voor een kamer die eigelijk bedoeld is voor 2 personen en dan er 2 bedden bij in zetten waar iemand in een arm gezin nog niet in zou willen slapen moet je je echt je ogen uit je kop schamen!

Ons beviel niets! Wat een oud en slecht onderhouden hotel! Zelden zo iets slechts meegemaakt.

Top verblijf gehad in een gezellig hotel op een goeie locatie.

Bij eerste gebruik van toilet bleek er geen toiletpapier voorradig. Dat werd echter prima opgelost nadat we dit gemeld hadden.

Prijs-kwaliteit is perfect. De locatie van Hotel Old Dutch is eveneens perfect. Kleine, maar functionele kamers. Van alle gemakken voorzien.

Prima verblijf voor een nachtje in bruisend Arnhem

De ontvangst was ietwat onvriendelijk en afstandelijk. Ik kreeg niet het gevoel echt welkom te zijn. De dame achter de balie zag er moe en geïrriteerd uit. Ze ratelde de huishoudelijke mededelingen snel af en klaar. Het hotel is wat old-school ... wel keurig netjes , maar sommige spullen waren wel wat uitgeleefd en uit de tijd.

De ligging van dit hotel is perfect. Recht tegenover Station Arnhem. Prima bedden.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima voor een nachtje

Het is wel echt een kleine kamer. Alles was schoon, maar hotel is wel een beetje vergane glorie gevoel. Ontbijt was erg basis (afbakbroodjes van de lidl).

Super locatie als je een nachtje in arnhem wil verblijven na een avond in de stad.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

De service is uitstekend, kamer prima (voldoet aan de...

Daar was ons verblijf tekort voor (1 overnachting). We komen zeker weer terug bij dit hotel.

De service is uitstekend, kamer prima (voldoet aan de verwachtingen), ontbijt prima en heel aardige benadering door het personeel.

Een voldoende goed hotel voor een verblijf van 1 of max. 2 nachten in het centrum van Arnhem.

De bedden beginnen door te zakken. Het zou fijn zijn als er meer kussens zijn, of dikkere. Ook deze waren wel aan vervanging toe: te dun. Geen kapstok/haken

Het hotel is netjes, maar gedateerd. Het ontbijt was prima! De ontvangst en bediening waren vriendelijk en netjes. Onze 2-persoons kamer en badkamer waren niet ruim maar vrijwel alles was aanwezig. De kamer was keurig schoon en dat is zeker belangrijk.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

De ligging is prima!

De kamers zijn erg klein, personeel onvriendelijk en de lift kun je beter niet nemen... Erg gammel en knopjes met tape vast geplakt.

De ligging is prima!

Ouderwets hotel op prima locatie

Alles in de kamer was verouderd. Badkamer enorm klein en ouderwets. Ontbijt was op=op, toen wij om kwart voor 10 (ontbijt was tot 10 uur) gingen ontbijten was er nog 1 afbakbroodje en tevens waren vrijwel alle vleeswaren op, deze werden ook niet meer bijgevuld.

Prima locatie en vriendelijk personeel

Zeer goede service.We werden heel.hartelijk ontvangen de kamer was klein maar wel.super netjes en zuiver.Ontbijt heel uitgebreid kortom is voor herhaling vatbaar 👏

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Confortabel

Prijs- kwaliteit verhouding was dik in orde. Weliswaar kleine kamer maar omdat ik alleen reisde ivm opleiding was dat geen probleem. Sanitair dik in orde evenals het ontbijt in de ochtend. Voeg daarbij centrale ligging tegenover centraal station van Arnhem en score is gerechtvaardigd.

voor een nacht prima maar wel veel te duur voor hetgeen wordt geboden.

Veel te duur voor de kwaliteit van de kamers. Badkamer kunststof hok en het ontbijt karig. Op zondag een croissant is toch niet teveel gevraagd.

Goeie locatie centraal in stad en een prima bed

Voor een kort verblijf zal ik deze locatie weer nemen maar niet b.v.twee weken.

De een persoondkamer was m.i. Iets te klein behalve de douche ruimte opvallend ruim.

Het ontbijt was in orde.De ligging lag fijn centraal voor het station en het centrum van de stad.

Prima hotel, wij hadden een kamer aan de voorkant waardoor...

Ontbijt was niet super, maar goed genoeg

Prima hotel, wij hadden een kamer aan de voorkant waardoor we wel wat last hadden van geluidsoverlast. Nette kamer, niet heel groot maar alles wat je nodig hebt. Top locatie!

Prima naar onze zin gehad.

Vloerbedekking (mochten geen huisdieren komen) was toch vrij stoffig (ws al erg oud)en we hadden er last van. Gelukkig konden de ramen open. Tip: zorg voor enkele kamers met gladde vloeren zoals laminaat of zeil. Dit is voor astma/ longpatiënten zeer prettig en goed schoon te houden.

Afstand trein-hotel was prima. En geen enkele vraag was vreemd. De koffers konden er de dag van vertrek nog blijven staan. Super!

Fijn verblijf in een goed hotel

Het brood had verser gemogen, knapperig korstje vind ik lekker. Qua broodjes waren er enkel hele harde broodjes en zachte (beetje droge) witte bolletjes. De wc op de kamer stonk, weinig ontluchting.

De kamers waren klein maar comfortabel en schoon, vriendelijk personeel en goed ontbijt. Overdag en 's avonds de mogelijkheid om lekker even koffie of een drankje te doen. Tegenover het station en vlak bij het (uitgaans) centrum

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Een zeer aangenaam verblijf

Een klein ijskastje op de kamer zou prettig zijn. Verder viel niks tegen

Het was duidelijk een familiehotel, heel toegankelijk, personeel was uitermate aardig en behulpzaam, ontbijt was zeer goed!!!

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

We gingen naar een concert in Geldredome.

Er was op die 200 euro kamer geen airco. En het was erg warm. ook buiten. Dus natuurlijk is het dan niet koel te krijgen. Een ventilator helpt niet. Dat was jammer. Verder geen commentaar

We gingen naar een concert in Geldredome. Daarvoor is de locatie perfect!. tegenover het busstation waar de pendelbussen vandaan vertrekken. Na afloop van het concert konden we nog lekker wat drinken op het terras. Fijn peraoneel. We sliepen in een 3 persoonskamer met 4 bedden. Alles was keurig. lekker verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Redelijk ontbijt

Kamers zijn klein en hele kleine badkamer moest je in de douche aankleden. Badkamer mag weleens venieuwd worden wasbak zag er niet uit door scheur erin ook een hele kleine raare douchekop

Aan de buitenkant zag het hotel er erg leuk en gezellig uit. Maar.....

Het verkeer wisten niet dat de kamer naast zo''n drukke weg lag dus heel weinig geslapen. Eigenlijk moet dit vermeld staan.

Ontbijt normaal. Het was erg druk en net wisseling vandaar dat het ietwat stroef ging bij inchecken vermoed ik.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Het verblijf was verder prima en dicht bij het centrum

Op de site staat gratis WiFi parkeren en ontbijt op de zelfde regel. En dat is verwarrend. ....Parkeren hoort apart te staan met vermelding van de prijs en ook via de site rechtstreeks te boeken.

Het ontbijt was prima en de kamer was heel netjes en schoon

Een top locatie met een goede parkeergelegenheid maar verder redelijk gedateerd.

Hygiene van de kamer (badkamer en vloer hotel kamer), ouderwets qua interieur en muffige geur.

Parkeer mogelijkheid bij het hotel voor een redelijk tarief.

Hotel op goede locatie, goede prijs/kwaliteit, enige reparaties/vernieuwing noodzakelijk

WC-bril gebroken, 1 bed had slechte matras, 1 ander bed was gemaakt van bank, maar zo schuin dat slaper steeds naar voeteneinde schoof.

De locatie, vlak bij binnenstad.

Overroepen

Zeer duur om te parkeren in hun eigen loods die bovendien 200m verder dan het hotel was (15euro per dag extra te betalen). En er is veel nachtlawaai. Bovendien begint de reinigingsdienst om 5u30 de straten te reinigen met het nodige lawaai. Eigelijk wel een duur hotel voor de nadelige omgeving

Ontbijt is goed en personeel is vriendelijk

Degelijk

Naast het raam zijn de brandtrappen. Deuren daarnaartoe staan open (om roken buiten te stimuleren? Er staan zelfs asbakken!). Hierdoor kan het raam niet open zonder een vieze rooklucht naar binnen te krijgen. Niet de bedoelig als je juist specifiek een niet-roken kamer hebt geboekt.... Met het raam dicht was het een erg benauwde kamer, maar dat kon dus niet anders.

Waterkoker op de kamer. Lokatie is perfect als je met de trein bent en vroeg weer doorgaat. Ontbijt inbegrepen.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Goed ontbijt, vriendelijke gastvrouw en gastheer, goede...

Rumoerig op de gang, geen grote kamers, maar voor een weekend was het prima te doen.

Goed ontbijt, vriendelijke gastvrouw en gastheer, goede service, centrale ligging.

Een leuk hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding? Dan is Old Dutch in Arnhem wat u zoekt!

Er is ons niets tegen gevallen. Het was een prettig verblijf. Dat was wij van het hotel en de ligging verwacht hadden is ook allemaal uit gekomen.

Niet al te grote kamer, maar voldoende groot om goed te kunnen verblijven. Sanitair was netjes. Goed ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel is zeer centraal gelegen; centrum op loopafstand.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Vriendelijke mensen, prima ontbijt.

Vriendelijke mensen, prima ontbijt. Het hotel ligt centraal aan het stationsplein en is als gevolg daarvan uitstekend bereikbaar met het o.v. Het hotel ligt schuin tegenover een uitgang van het nieuwe station. Ook met de auto goed te bereiken, voldoende parkeergelegenheid in de parkeergarage onder het station.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Heerlijk hotel, gezellige mensen, prima ontbijt en heerlijk geslapen. Gezellige bar, prima verzorging.

Goede locatie voor 1overnachting.

Hoi,de badkamer was niet goed schoongemaakt.

Goede locatie. Centraal gelegen.

personeel ouderwets goed

Goed en eenvoudig

Dat alles netjes en schoon is

Geen lift

Dat alles netjes en schoon is

De warmte op de kamer! Veel te warm

Gelukkig was het een nacht

Zie boven

Ontbijt was matig en personeel zeer onvriendelijk en niet gastvrij

Prima verblijf gehad voor 1 nacht.

Uitstekende ligging tegenover het centraal station. Prima ontbijt, goede service.

Top locatie.

Te prijzig.

Top locatie.

Voldoende, maar niet nog een keer.

De hygiëne

Het personeel is heel vriendelijk en de kamer is voor die prijs oke, maar niet heel schoon.

Ontspannende en verruimende in geest verblijf gehad.

Voor mij niet van toepassing.

Heerlijke no nonsens uitbaatster, knus hotelletje. Ontbijt prima en werd op tijd aangevuld.

Het was even goed verb

Defamer was wat klein

Het ontbijT was prima en de service ook

Feestje

Gezellige ruimte. Positinf verrast

Heerlijk hotel op een toplocatie voor een goeie prijs !

Niks !!

Superfijn hotel op een fantastische locatie. Genoten van het ontbijt en het vriendelijke personeel.

prima. zeer tevreden.

Prima ontbijt. Aardig en behulpzame mensen.

Goed bedoeld maar verouderd

Parkeren koste moeite. Heel apart

De ligging van het hotel

Het was goed

Alles was naar wens

Prima te doen.

De ligging in perfect voor een avondje uit.

Vriendelijk

Kleine kamer

Vriendelijk

Voldeed aan verwachting

Kamers aan de kleine kant En aan de voorkant van het hotel erg rumoerig al vroeg wakker door lawaai

Goed ontbijt vriendelijk personeel

Leuk centraal hotel

Niets eigenlijk.

Gezellig en leuk hotelletje tegenover het centrale station. Goed ontbijt.

We hebben er iets leuks van gemaakt maar daar heeft de kamer niet aan bijgedragen

Hygiëne, ontbijttijden, badkamer

prima voor kort verblijf om Arnhem e.o. te zien

service gericht personeel

Goed hotel, zeer scherpe prijs, en met ontbijt

Niks!

Heel uitgebreid. En bij de prijs inbegrepen (die al laag was)

Redelijk

Ontbijt was aardig wat keuze maar de broodjes waren oud.

De centrale ligging. Bedden waren prima.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Winter in arnhem

Kleine kamer

Afstand naar station en vriendelijkheid personeel

voldeed aan de verwachting

prima in orde

Gezellig hotel midden in de stad

Prima verblijf voor een nachtje of weekendje

Kamer is gedateerd.

Locatie en ontbijt zijn top!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Arnhem

Centraal gelegen

Value for money, niets meer

Hygiëne, schoonmaak

Goedkoop, weinig kwaliteit

OK voor die prijs

bad kamer matig.

ontbijt zeer lekker.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Kwaliteit en prijs komen niet overeen voor mijn idee

Het hotel en kamers zijn gedateerd.

Ligging van het hotel