1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Hotel Friends Texel

Beoordelingen over Hotel Friends Texel 1-sterren

Nikadel 5, 1796 BP De Koog, Nederland

#15 van de 16 hotels in De Koog

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Ineen woord?? geweldig en een aanrader.

Ik vond alles prefect

Geweldig ontbijt, voor maar 8 euro. Alles er op en er aan. De kamers waren prima. Je moet alleen de badkamer en wc delen met andere gasten. maar dat viel allemaal heel erg mee. Geweldig daar , zeker een aanrader. Ben blij dat ik dat heb ontdekt. En de prijs is echt heel goed. Hele aardige eigenaar en personeel.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Prima lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

de kamer was prima in orde. De ligging optimaal.de bedden zijn goed. TV. waterkoker en thee en koffie aanwezig. vrijheid blijheid. Prijs kwaliteitsverhouding is prima

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

We werden zeer gastvrij ontvangen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

We werden zeer gastvrij ontvangen. Mede vanwege de prijs waren onze verwachtingen niet heel hooggespannen, maar juist door de kleine aardigheidjes zoals een waterkoker met koffie en thee op de kamer, badjassen en oordoppen (het hotel ligt in het centrum van De Koog) werden we aangenaam verrast.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Ik ga daar zeker terug komen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Kan ik niet zeggen daar was het verblijf te kort voor.

Ik ga daar zeker terug komen. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Zeer vriendelijke eigenaar.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

De handdoeken die opgerold en aanwezig waren, hadden vlekjes. De badjassen die er hingen om mee van de slaapkamer naar de gedeelde douche op de gang te gaan, zijn erg oud. Zelf geen gebruik gemaakt van de handdoeken en de badjassen, maakt het verblijf een stuk aangenamer.

De prijs en kwaliteit verhouding is redelijk tot goed. De service die geboden is door het personeel is ook uitstekend. De locatie beviel ons verre weg het beste!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prima hotel voor deze prijs!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Het hotel heeft een perfecte locatie, dichtbij strand en restaurantjes. Op de kamer is een waterkoker aanwezig, net als een klein tafeltje en stoeltjes, wat het makkelijk maakt om even snel wat te eten of te drinken op je kamer. Ideaal als je even tot rust wil komen na een lange strandwandeling of fietstocht. In de omliggende woonwijk is genoeg plek om te betaald te parkeren. Ideaal is ook het restaurantje ernaast, waar wij heerlijk hebben ontbeten. Er is genoeg keus, dus voor ieder wat wils. De bedden zijn confortabel zacht en zelfs aan badjassen en oordopjes is gedacht!

Prima voor een paar dagen zoals wij
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Weinig aangezien de kamers klein zijn en dan weet je dat je niet alle luxe hebt.

Je weet dat het goedkoop is maar aangezien je overdag en s`avonds niet in het hotel kwam is voor ons prima als het bed goed is en je fatsoenlijk kunt wassen ed

De locatie, centraal.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Geheel oud en deels niet schoon zoals tapijt, deuren, beddengoed versleten. Te kleine kamer voor twee personen. Als de een nog ligt te slapen en de ander moet de deur open doen om de kamer uit te gaan om bv naar de wc te gaan dan kun je vanaf de gang iemand in bed zien liggen!

De locatie, centraal. En de vriendelijke eigenaren

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Kleine functionele kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Herrie van jeugd die achter in tuin in appartementjes wonen. De oordopjes die in kamer liggen spreken voor zich. Omdat er geen ontbijt of parkeerplaats bij de prijs in zit en er ook geen douche en toilet op de kamer aanwezig zijn is dit in verhouding een dure kamer.

Erg fijn waren de badjassen zodat je "gekleed" naar douche of toilet op de gang kon gaan. Ook was er een snelkoker en zakjes koffie/thee.

Bedankt Peter en patricia👄👄
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Ze gaan alles in de winter maanden op knappen . Bij voorbeelden de hal

De sfeer was iedere dag goed. Altijd vriendelijk mee denken om wat te gaan doen . Er weet ook gewoon voor me gereserveerd Ontbijt was heerlijk. De kamer netjes . Ik persoonlijk heb ik niet veel wijzen. Ik wil goed kunnen slapen. Het is niet super modern. Maar ik wil.elke dag op pad. En nu kunnen mensen met een minder burger ook eens weg. Lieve Peter en Patricia ik heb genoten. Bedankt voor de goede lieve zorg

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Heerlijke, ontspannen vakantie gehad!

Niets tegen gevallen.

Gastvrijheid! Mogelijkheden om beneden in bijbehorend coffee & more te genieten van een zalig ontbijt en/of andere heerlijkheden van de uitgebreide menukaart. Gezellig terras. Op loopafstand strand, winkels, supermarkten, fietsverhuur.

Perfect hotel voor een paar dagen op Texel. Ideale locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

De kamer is eenvoudig en netjes. Zelfs kun je even je eigen kopje thee of koffie zetten. Het ontbijt in het naastgelegen tentje is uitstekend. Vriendelijke bediening en eigenaar hotel

Vreselijk, vervroegd uitgecheckt en ander hotel geboekt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Extreem gehorig. Kroeg naast het hotel en geen douche en toilet in de kamer maar gedeeld met alle andere gasten op de gang. Dit is geen hotel maar een hostel. De deuren lijken wel van karton zo enorm gehorig. Slapen doe je hier echt niet.

De centrale ligging en dicht bij het strand

topverblijf echte aanrader

De wifi was onbereikbaar vd rest tophotel 1eklasse

Alles de kamers top netjes en schoon personeel de rust(ondanks drukke omgeving)doche toilet(ondanks gezamelijk dikke 10)

Het hotel is bovenop een disco gebouwd die tot een uur of 3...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Het hotel is bovenop een disco gebouwd die tot een uur of 3 in de nacht doorgaat. Buiten brult een dronken horde jeugd en ook nadat de disco stopt gaat dit nog even door. Het dubbel glas raam houdt dit niet tegen. Er is een gedeeld toilet op de gang voor de hele bovenverdieping en dat was gewoon te weinig voor zoveel mensen. Tot slot nog dunne muurtjes en hoor je uit 3 kamers voortplantingsgeluiden. Na een nacht vertrokken en uiteraard geen geld teruggekregen voor de overige 3 nachten.

Goede prijs-kwaliteit, café eronder geeft wel overlast
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Door de warmte en het ontbreken van airco was slapen moeilijk. Maar gezien de prijs was het ontbreken van airco begrijpelijk. Wel echt een nadeel is de drukte op straat en het café dat onder (kelder) van het hotel zit. Vooral de cafébezoekers die buiten stonden te roken (onder hotelraam) gaven overlast.

Het personeel was vriendelijk, er zit een leuke koffie/ontbijt/lunchzaak bij het hotel, met lekkere koffie, smoothies en andere verse dingen. Ook de gedeelde badkamer was erg netjes.

Eenvoudig hotel met vriendelijke prijs en zeer schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Eenvoudig maar schoon hotel. Gemeenschappelijke douche maar dat weet je als je boekt. Kamers twee eenpersoonsbedden. Alles zeer schoon, ook de gemeenschappelijke douches en toiletten. Uitgebreid ontbijt (vers) voor €8,50 in het bijbehorende Coffee & more. Vriendelijk personeel.

De centrale ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Gehorige kamer. Wel wat overlast van de buren achter. Erg warme kamer. De kamer is klein, bijna geen opbergruimte. Wanneer je een lampje aan deed, was dit erg fel. Een dimmer of een zwakkere pit erin misschien?

De centrale ligging. Afstand naar het centrum en de supermarkten. Op loopafstand naar het strand.

Prima voor één nacht, maar niet langer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

De kamer was erg benauwd en lag pal boven een feestcafé.

De kamer was schoon en voorzien van handdoeken en badjassen. De douche en het toilet op de gang waren netjes.

Prima en vriendelijke ontvangst.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Prima en vriendelijke ontvangst. Kleine maar net verzorgde kamers. De toilet en douches op de gang maar ook netjes en in orde. Ontbijt bij Coffee & More. Zou het zeker aanraden! Prijs - kwaliteit verhouding prima

Prima voor een paar daagjes Texel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Midden in het centrum, prima hotel. Wij waren de hele dag op pad dus deze kamer was prima om te slapen. Geen rij bij de badkamers en alles super schoon. Vriendelijk personeel en een heerlijk koffie/ontbijt tentje ernaast.

Perfecte ligging en zeer gastvrij!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

De drukte was meer als verwacht,maar voor jongeten zeer geslaagd.

De warmte van de eigenaren,het ontbijt en dicht bij de koog met alle leuke barretjes.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Bad kamer als iemand gedoucht heeft was alles seik nat tot in de gang als je dan naar wc ging was alles nat omdat die in de zelfde ruimte was Verder was het erg gehorig en jammer dat ik eerder naar huis moes ivm ziekte

Kamer was goed werd goed schoon gehouden jammer geen lamp boven de tafel en geen stop bij de wastafel

Waar voor je geld
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Basic kamer met een goed bed en was schoon. Zeer vriendelijk en behulpzame eigenaar. In het koffiehuis van de zelfde eigenaar kan je een zeer goed ontbijd krijgen.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Het ontbijt én de koffie zijn erg prijzig

De bedden waren goed. 1 bed is niet aangeraakt door de schoonmaak de ander alleen opgemaakt... niet verschoond ofzo....

De gastheer en gastvrouw zeer vriendelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

maar de kamers was erg sober en het op de gang de toilet en douche delen dat vond ik niet zo maar dat was pas te zien op de site toen je had geboekt dat ligt zeker niet aan het Hotel Friends maar aan de site van booking.com

De gastheer en gastvrouw zeer vriendelijk

Ontbijt apart besteld voor 8,50 euro en was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Prijs/kwaliteitverhouding wat aan de hoge kant.

Ontbijt apart besteld voor 8,50 euro en was prima. Kamers zijn eenvoudig maar alles is aanwezig en het was schoon.

heerlijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

prima hotel met vriendelijk personeel, hotel ligt vlak bij het strand en tegenover de lidl en jumbo, het uitgaanscentrum was 50 meter lopen, er zit een ontzettend lekkere vishandel echt een aanrader daar moet je echt de kibbeling proberen, het texels bier schuumkoppe is ook een aanrader

Ligging top!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Bij aankomst werden wij zeer vriendelijk ontvangen door Anton, hetgeen ons direct erg welkom liet voelen! De kamers zijn klein, maar fijn. Texel is een heerlijk eiland dat je moet ontdekken; een bed en schone sanitaire voorzieningen zijn daarom dan ook ruimschoots voldoende! Het restaurantje/café wat bij het hotel hoort serveert o.a. fantastische broodjes en koffie. Wij zouden het hotel van Anton & Patricia dan ook van harte aanbevelen!

De kamer was heel erg klein.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

De kamer was heel erg klein. Alleen 2 klapstoeltjes om op te zitten maar amper ruimte. Het grootste minpunt vonden we het lawaai van mensen die beneden wonen/ verblijven.

Erg gehorig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Wij hadden 2 nachten geboekt. Echter de eerste nacht nauwelijks geslapen. De gasten uit de kamer naast ons hadden eerst een discussie welke letterlijk te verstaan was omdat de kamers erg gehorig zijn. Daarna begonnen de Griekse onderburen tot een uur of 3 lawaai te maken. De eigenaar nog geprobeerd te bellen omdat de overlast enorm was maar we konden niemand bereiken. De volgende ochtend daarom de 2e nacht geannuleerd. De eigenaar reageerde bijzonder; Hij wilde onze klacht eerst verifiëren bij zijn Griekse buren en bovendien kon die niet bij zijn geld vanwege de reservering via Booking.com en daarom kregen wij geen geld terug. Vandaag een mail ontvangen dat we niks retour krijgen voor de geannuleerde nacht omdat de mensen die deze nacht wel in het hotel sliepen geen last hadden... bijzondere oplossing/reden. Bovendien gaf de eigenaar aan dat het de eerste nacht om 00.00 uur stil was terwijl wij hem om half 1 hebben geprobeerd te bellen vanwege de enorme overlast. Wij zijn met geluid echt niet moeilijk maar dit was echt extreem. Al met al niet zo’n succes voor ons.

Een mooie locatie en met het parkeervignet van Texel ook makkelijk qua parkeren.

Prima locatie op loopafstand van het strand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Jammer dat de thermostaat kraan van douche niet goed werkte. Niet mogelijk om koud water bij te mengen. Water was erg heet.

Prima locatie op loopafstand van het strand. Keurig schoon.

Een fantastische locatie voor een weekendje Texel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Het is erg gehorig. Zeker een kamer tegenover het toilet en de douche. Ook hoor je de 'buren' erg goed.

De locatie is perfect! Je steekt de straat over en je bent bij de hoofdstraat van de Koog. En binnen minuten sta je op het strand. Je kunt ontbijten bij Coffee & More, wat van dezelfde eigenaar is als het hotel. De prijzen zijn ok en het ontbijt en de koffie zijn heerlijk. Verder is het schoon. Douche en toilet zijn op de gang en waren ook schoon.

Meer kleur
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Het zou leuk zijn als het hotel ook de sfeer van het koffietentje zou hebben. Iets aan de muur, wat kleur in de kamers. Ik vond het een vrij steriele plek. Maar misschien ben ik gewoon geen hotelliefhebber en moet ik voortaan niet meer in hotels slapen.

Aardige mensen, prima geslapen. Leuk koffietentje.

Eens maar niet meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Alles. Kamer te klein, wasbak niet schoon en op een zeer slechte plek direct naast de deur, toilet en douche op de gang, douche bevatte schimmel op plafond; prijs- kwaliteitverhouding zeer slecht (voor hetzelfde geldt per persoon huur je een appartement om de hoek inclusief ontbijt met veel betere faciliteiten)

Enkel als je kamperen en hostels gewend bent aan te raden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Als ik hier nog meer voor had moeten betalen was ik echt boos geweest. Dit is geen hotel maar een hostel met enkel het hoognodige. Na 18u is er enkel een voordeur, en een gang met kamers met 1 mannendouche, en 1 damesdouche. In de ochtend is dat erg lastig en moet je je haast in een rij opstellen als je op tijd aan de beurt wil zijn om iets van je dag te maken. Tuurlijk is het handig zelf een sleutel te hebben en zo, maar het is ook fijn te weten dat er ten alle tijden iemand bij de receptie aanwezig is. (die er niet is). De prijs kwaliteit verhouding is ten opzichte van andere gelijkwaardige ervaringen in Europa minimaal en ongunstig te noemen. De matrassen liggen door, en alles is tot diep in de nacht en vanaf de vroege ochtend erg gehorig, waarbij buiten niet aan de uitbater ten laste gelegd kan worden, maar binnen hoor je 's nachts met regelmaat deuren, voetstappen en gepraat. Een lichte slaper moet hier echt niet zijn. Bij een volgend bezoek aan Texel gaan we zelf meer investeren in onze accommodatie. Overigens was het inchecken erg vriendelijk, en de eigenaar lijkt me dat ook. Maar toen ik bij uitchecken enkele ongenoegens kenbaar maakte stond ik eigenlijk zo buiten. Snelste check-out ooit in heel mijn leven. Ik vind het van weinig respect betuigen dat als t geld al uit je zak geklopt is, een uitbater geen enkele moeite doet je met een goed gevoel te laten vertrekken en geen oor heeft. Verder staan er tussen de foto's een boel van het barretje, maar dat is slechts representatief voor die bar zelf. Als het hele hotel er zo uit zag en ook werkelijk een hotel was had ik dit niet opgeschreven. Die bar is om 9u open, en net zo hard om 18u dicht. Er is verder in de avond geen enkele service of faciliteit. You're on your own!

Het uitchecken en de prijs.

Eens maar nooit weer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Kamer was wel heel erg klein,geen opbergkast,2 klapstoelen, en je fiets stond buiten.

Ons is het weer het best bevallen.Het was jammer dat het terras al om half zes dicht ging.Je zat dan net uit te blazen van het fietsen en moest al weer weg. Erg jammer.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

De deuren van de 12 kamers maken veel geluid bij openen en sluiten. Door de gezamenlijke wc / douche. Werd er veel gebruik gemaakt van de deuren.

De eigenaar is erg aardig en behulpzaam. Voelt je zeer welkom. Je kunt er lekker en gezellig ontbijten. Prijs kwaliteit verhouding is prima. De ligging is fantastisch!

Vlakbij het strand, heerlijk ontbijt beschikbaar in...

Gehorig, 'tikkende' verwarming in kamer 108

Vlakbij het strand, heerlijk ontbijt beschikbaar in naastgelegen 'coffee and more' Gedeelde douche en badkamer zijn schoon

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

kamers vrij warm. hor voor ramen zou fijn zijn. goed voor weekend te doen

zeer vriendelijkemensen,met leuke tips om eiland te verkennen. ontbijt heerlijk voor 8,50 pp.

hele fijne locatie en ik verblijf hier zeker weer als ik op texel ben.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Er was pas ontbijt vanaf 9. Dit was voor ons een beetje onhandig. Hebben we van tevoren ook niet nagekeken en zat niet bij de prijs is. We hebben broodjes gehaald bij de supermarkt die vlakbij was.

De locatie was erg goed. Op loopafstand van het strand en de dorpsstraat.

Op een regenachtige avond na weinig aanwezig geweest.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Bij minder weer geen geschikte plek om op de kamer te verblijen. Geen plek voor een relax cq zitstoel om te lezen of tv te kijken als het minder goed weer is en je geen zin hebt om elders in een restaurant oid te zitten TV hangt erg hoog.

Goed en smakelijk en vers ontbijt met lekkere koffie. Prima voor een of enkele dagen.

Ontspannen, relaxed, comfortabel verblijf rond de oud en nieuw met veel mogelijkheden op Texel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

De tweede maal hier een week rond oud en nieuw verbleven. Een vriendelijke gastvrouw en gastheer, die alle tijd voor je nemen en altijd goed tips hebben, accommodatie heeft precies dat wat er op de site is vermeld, heerlijke rust en natuurlijk een geweldige mogelijkheid voor koffie, ontbijt en lunch op de onder de verblijfsaccommodatie gelegen Coffee and More van dezelfde gastvrouw en gastheer. Accommodatie ligt vlak aan zee en in het dorp de Koog, waar ook in deze tijd van het jaar voldoende mogelijkheden zijn. Texel heeft veel mogelijkheden en dit is een goed startpunt.

Prettig verblijf in toeristisch centrum van Texel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Kamer is elementair, biedt waar voor het geld. We waren blij met koffie-/thee voorziening op de kamer. Personeel is heel vriendelijk, en weet fijne sfeer te scheppen. Het ontbijt (niet inbegrepen) genoten we in de aanliggende zaak en was uitstekend.

Eenvoudig maar goed hotel. Prijs/kwaliteit prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Geen eigen parkeergelegenheid. I.v.m weekend geen probleem, omdat na zessen op zaterdag en de hele zondag geen betaald parkeren was.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, schoon. Verhouding prijs/kwaliteit prima.

prima, kom zeker terug als we weer naar de Koog gaan
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Toilet op de gang maar dat was bekend. Maar vind ik altijd een dingetje

Ontvangst was er vriendelijk. Lekkere bedden en schoon. Bij Coffee en More heerlijk ontbeten.

Heerlijk weekendje in fijn hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

De sanitaire voorzieningen zijn gedeeld, dit wisten wij van te voren en was even wennen, ondanks dat, was het niet hinderlijk. Het was allemaal heel schoon, maar om een pleister tegen te komen van een andere gast was niet bijster prettig. De kamers nodigen niet uit om een middagje in het hotel te blijven, maar dat was ook zeker niet onze reden om naar Texel te gaan.

Het personeel was bijzonder aardig en dat zorgde voor een warm welkom! De kamers en de het sanitair waren goed schoon. De locatie van het hotel is perfect, rustig aan de rand van het dorp, 2 minuten loopafstand van de winkelstraat en alle cafeetjes en enkele minuten van het strand.

Het onbijt viel tegen geen verse broodjes de koffie was...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Een keer kon ik zo binnen lopen wand de deur zat niet op slot Veder was het ok

Het onbijt viel tegen geen verse broodjes de koffie was goed een dag De anderen 3x bij de warme bakker gegeten.

De kamer was klein maar netjes, bed was comfortabel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Als je op een drukke zaterdagmiddag aankomt is het parkeren wat lastig... (en kost €7,50 per dag)

De kamer was klein maar netjes, bed was comfortabel.. voor een overnachting is dit een prima hotel! Bijbehorende koffietent heeft echt heerlijke koffie!

Charmant hotel met perfecte ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

De kamer was heel schoon en de ligging van het hotel was perfect, met alles vlak bij. Vanuit het hotel loop je zo de duinen en het bos in. Ook restaurants zijn op loopafstand. De eigenaars van het hotel zijn heel vriendelijk. Het hotel heeft een leuke ontbijt/lunchroom met uitstekende koffie!

Centrale locatie met leuke ontbijtruimte, vriendelijk personeel en erg basic kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Da kamer was wat aan de kleine kant en de aankleding was minimaal. Er was geen koelkast aanwezig, de stoeltjes waren 2 klapstoeltjes, het was wat gehorig en toilet en douche waren op de gang waarbij er voor alle vrouwen van alle kamers maar 1 toilet en 1 douche was.

De locatie ligt dichtbij het strand, de winkelstraat en de bushalte. De ontbijtruimte was erg gezellig, goed verzorgd en het eten was lekker en royaal. We konden zo ontbijten zonder dit vooraf te hebben besteld. Ook het personeel was erg vriendelijk. Ze waren vrolijk en vroegen ons op onze tweede dag of we nog iets nodig hadden, zoals nieuwe handdoeken.

Goed ontvangst met een prima ligging👍
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Sanitair op de gang, niet op de kamer, was ook oud! Maak van van drie kamers , twee met sanitair in de kamer. Prijs dan iets onhoog!!

Schone kamer, goeie matrassen,tv, thee en koffie. De prijs was natuurlijk goed!! Beneden in de koffie ruimte was het prima👍

Prettig en lekker dichtbij winkels en restaurant
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

De toilet en badkamer delen is niet lekker !! Maar t was wel super schoon 🤗

Ontbijt vers ! Gast vrouw en echtgenoot vriendelijk , kamers zijn klein maar de bedden prima ! Min punt delen met de badkamer 🙀

was goed, we hebben ervan genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Een minpuntje vind ik de achterkant waar onze kamer lag en waar s'nachts herrie gemaakt werd door .....

Prima ontbijt, zorgzame , aardige gastgevers

Het Hotel is aan te bevelen, ook al heb je gezamenlijke toiletten en douches, verder perfect.

eigenlijk niets.

Het ontbijt was perfect, de kamers waren uitermate schoon, de bedden waren perfect, ontzettend vriendelijke en zorgzame Peter en Patricia, alles kon, niets was teveel. Toilet en douche ook schoon.

Voor 1 nacht is het te doen...........goede prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Kamer te klein, matras te zacht, betere isolatie, stank van de regenpijp.

Kamer 103. Geen ontbijt genomen ( kon wel ) Kamer erg klein. En toen we het raam openzette begon het te stinken, dit bleek de regenafvoer pijp te zijn, die op het riool aangesloten is. Erg vies. Douche en WC op de gang waren schoon, wij waren ook wel erg vroeg op. ( 7.30 uur )

Wij hebben een prima overnachting gehad en dat voor een hele goede prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Enige Geluidsoverlast van achterburen en geur van buiten, en een lamp die snachts steeds knippert

Goedkoop en hele aardige eigenaren. Ook het coffee en more tentje dat er onder zit ziet er heel leuk uit + lekkere koffie en ontbijt. Vlakbij het strand en centrum de koog

Vriendelijke staf, goed (betaald) ontbijt, op een prima locatie. Basic en ietwat veel lawaai.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Hotel vrij gehorig (oordoppen nodig), en de doucheruimte heeft door het intensieve gebruik enige schimmelvorming op de muren en het plafond.

Redelijk goedkoop op een goede centrale plek. Comfortabel matras, zacht (moet je van houden).

Waardeloos
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Ontbijt was enorm slecht.na uitchecken presenteerden ze ons een rekening omdat we elk twee kop koffie bij het ontbijt hadden gelukkig niet om xtra brood gevraagt

Kamer was goed jammer dat het brandalarm afging midden in de nacht

ontbijt goed kamers goed jammer dat het restorant om 17.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

de gezamelijke wc en douche.

ontbijt goed kamers goed jammer dat het restorant om 17.00 uur gesloten is en dan ben je verplicht om naar een ander te gaan eten en drinken.

Een redelijk verblijf, maar twijfelachtig om dit nogmaals te boeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Op zich was de accommodatie redelijk, maar 1 damestoilet/douche en 1 herentoilet/douche is voor een hele hotelgang te weinig. De fietsen dienden achter het hotel geplaatst te worden, maar het steegje er naar toe was pikkedonker, en erg rommelig daarachter. Tweemaal overlast (geluidsoverlast en brand(stichting?)) van achterburen/tuin waar de fietsen stonden en laatste nacht zelf problemen doordat er brand was die gelukkig snel onder controle was. Wel door rook en stank wakker geworden en daardoor licht alarm moeten slaan.

Dat het hotel zo dichtbij de hoofdstraat van De Koog zat en bij het strand, winkels en de fietsverhuur.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Vriendelijk personeel en de locatie was prima als uitvalsbasis om het eiland te verkennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Geen douchegel/shampoo aanwezig. Gehorige accommodatie, gelukkig heel rustige gasten tijdens ons verblijf. Onderhoud laat wat te wensen over.

Ontbijt was prima.

Fijne locatie maar het hotel kan wel een opfrisbeurt gebruiken en wat flexibeler zijn voor uitcheck.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

De kamer is nogal gedateerd. De douche eveneens en niet superschoon. De spiegel in de kamer was kapot. Er was geen mogelijkheid om wat later uit te checken (tegen betaling ook aangeboden, maar nee) en 10:00 vind ik best vroeg.

We hebben een leuke week gehad op Texel bij Stayokay in Den Burg en bij Friends in De Koog.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Kamers zijn wat gehorig. Met rustige buren hoeft dat geen probleem te zijn. Ontbijt is iets te afgepast. Er moet een mogelijkheid zijn om wat extra's te pakken of te vragen.

Ontzettend aardige hoteleigenaren. Chapeau! Restaurant en buitenterras leuk en smaakvol ingericht. Strand ligt op loopafstand.

Prachtig...mooi eiland
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Het geluid van de buren die beneden in appartementjes zaten en om 23.30u van hun werk kwamen en de volume knop van hun stem was op max gezet..

Leuke ontvangst, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt; goeie tips

Prima plek om te slapen.

niets.

goede prijs-kwaliteit verhouding. lekkere douche op de gang en keurig toilet. Enigszins gedateerde inrichting vd kamer, wel alles aanwezig en schoon. badjassen prima. lekker bedje, prima verblijf (van 1 nacht)

Te gehorig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Erg gehorig, je hoort alles van de andere kamers. De dichtslaande deuren.. Denk ook goed na als je een zaterdagnacht boekt en je niet van stappen houdt. Dan is het erg rumoerig door cafe naast het hotel dat alleen op zaterdag open is.

Locatie was prima en in hoogseizoen was dit nog de meest betaalbare optie.

Locatie dicht bij stadscentrum en strand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Het niet buiten kunnen zitten als gast, terras werd na 17.00 uur afgesloten, we werden genoodzaakt om elders te gaan zitten. De kamer vonden wij erg klein, we voelden ons opgesloten.

Locatie dicht bij stadscentrum en strand. Personeel was erg vriendelijk.

Geweldige service en uitstekende locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Het ziet er een beetje oudbollig uit. Maar dat was van tevoren duidelijk

De service was super. Heel vriendelijk personeel. De bedden lagen heerlijk. Het was erg schoon. De gedeelde douche was van goede kwaliteit.

Goed en bijzonder vriendelijk 😎
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Alles wat nodig was dat was er. En voor dat geld moet je niet zeuren. Het is een budgethotel en niet het Hilton.

Prima ontbijt in een gezellige lokatie én een erg leuke presentatie van het ontbijt met toebehoren.... Het hotel ligt in het centrum van de Koog...winkels en strand allemaal goed bereikbaar. Het was er schoon en fris en niets defect...prima onderkomen dus.

Eenvoudig maar oke
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

De kamers zijn klein, warm (geen vin of airco), heel erg basic maar wel schoon. Douche zit op de gang voor gezamenlijk gebruik van 12 kamers. Ook de douche is heel basic maar wel schoon en, niet onbelangrijk, het water is altijd heet.

Het weer! Peter (eigenaar) is altijd aardig en vrolijk en hij zet heerlijke koffie. De prijs/kwaliteits verhouding zou veel beter zijn wanneer het ontbijt bij het verblijf zou zijn inbegrepen!!

Héérlijk geslapen bij Friends. Gaan we zéker vaker doen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Voor deze prijs was alles prima!

Het ontbijt zag er super lekker uit, maar wij kozen er voor om op het strand te ontbijten. De eigenaar zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt! De bedden waren heerlijk, beetje gehorig, maar na een flinke strandwandeling merk je daar niets meer van!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Het is erg gehorig. Maar dat is op andere plekken net zo.

Het ontbijt was super. Uitgebreid en meer dan genoeg. Prima prijs voor de hoeveelheid en met brede glimlach verzorgt door beheerder Peter. De kamer is netjes.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Er word niet veel op je gelet.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer

Bedden lagen niet lekker. Gedeelde douche die in de ochtend nauwelijks beschikbaar was.

Er word niet veel op je gelet. Je hebt veel vrijheid. Ook heb je een tv op je kamer.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

het is maar voor 1 nacht

zie hier boven

we vonden het vervelend dat we geen douche en wc op de kamer hadden, was ons ook niet bekend, bij aankomst schrokken we van het leegstaande pand/café die in het zelfde gebouw zit, zag er erg onverzorgd uit

Resultaat 1 – 75