Beoordelingen over Hotel Puur 3-sterren

Parade 7a, 5911 CA Venlo, Nederland

#8 van de 11 hotels in Venlo

6,2

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Zoals verwacht mag worden voor een aanbieding. Prijs/kwaliteit oke
    • Kleine Tweepersoonskamer

Helaas hing er een muffe lucht in de kamer, raam open hielp wel wat. Er hing een zakje over de brandmelder heen. Dit in de ochtend gemeld. Het dekbed was kleiner dan het bed, erg knus als je er met z'n tweetjes onder moet liggen. Aangezien het niet koud was zo gelaten. Wel gemeld.

Kamer was klein, maar prima te doen. Ontbijt was lekker, ruime keuze uit broodjes, croissantjes ei en beleg. Toilet en douche waren netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Niet voor herhaling vatbaar!

Het personeel was erg onvriendelijk en het was dik tegen hun goesting dat ze je u uitleg moesten geven over het ontbijt. 15 euro parking per nacht en dan moet je steeds vragen of iemand de poort wou openen. Slechte organisatie. De kamer vuil zo ook de badkamer .De badhanddoeken die op het bed lagen waren nog nat. Neen doe aub iets aan de kamers want die zijn echt aan een opfrisbeurt toe. Was erg teleurgesteld omdat het op de foto's veel mooier staat aangegeven. De gevel van het hotel prachtig maar eens binnen is het triest

Het bed was goed en het hoofdkussen ook.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Wij gaan hier niet weer heen ondanks de centrale ligging in het centrum.
    • Kleine Tweepersoonskamer

TV deed het niet. Tweede dag geen water. Parkeerkosten veel te hoog per dag.(15.00). Ook al ga je de volgende dag om 9.00 uur weg moet je het volle pond betalen. Geen shampoo o.i.d. op de kamers. Eén raam kon niet open op de kamer. 's nachts veel gelal van dronken jongelui voor je raam. Niet alleen in het weekend maar ook door de week.

Ontbijt was eenvoudig maar genoeg. Kamer met upgrade was ruim genoeg.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De ligging in de stad is prima.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bij het ontbijt kon ik de thee niet vinden, de gang naar de kamers en delen van de kamer zijn wel rijp voor wat onderhoud zoals de badkamerdeur.

De ligging in de stad is prima. De Wifi heeft ook in de kamers voldoende signaal en is gratis. Fijn als je nog even wat wilt werken. Vriendelijk personeel!

Locatie is goed
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamers zijn te klein. Kon koffer nergens neerzetten. Moest betalen voor parkeren achter het hotel, maar bij aankomst was de parkeerplaats al dicht (en vol). Had al betaald bij inchecken, en werd gevraagd opnieuw te betalen bij uitchecken? Ik had gelukkig de pin bon.

Locatie is goed

Simpel en schoon

Prima kamer voor een zakelijke overnachting. Leuk terras. Enthousiaste gastheer. Simpele kamers, maar schoon. Oud belastingkantoor en die sfeer hangt er nog steeds. Leuker kunnen ze het niet maken ;-). Terras, wijntje, slapen, eenvoudig ontbijt en weer door naar de zakelijke afspraak.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Goed ontbijt-buffet, vriendelijk personeel, mooi centraal...

kamer aan achterzijde: beide nachten rond 4 uur rumoer van omwonenden (?), hotel relatief duur, dure parkeergelegenheid terwijl ik tevoren dacht dat het parkeren gratis was!

Goed ontbijt-buffet, vriendelijk personeel, mooi centraal gelegen

prima verder was alles goed

badkamer douche was niet vast bij aanzetten ging het water overal heen. en hele slaaapkamer nat de kleding die op de grond lag naast de badkamer was helemaal nat. als ik dat geweten had had ik dat eerst van de vloer gehaald. wastafel toilet was gebroken. alles was wel schoon daar is niets op aan te merken.

de locatie in het centrum

Verwennerij door de positieve houding van het personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Misschien erg warme kamer, maar we hadden de goedkoopste kamer geboekt dus niet echt een probleem.

Geweldig personeel ! Dachten in alles mee en laat in de avond nog een heerlijk kaasplankje, gewoon omdat ze het wilden maken, super !

goed voor een doorreis overnachting
    • Kleine Tweepersoonskamer

de kamer was donker en warm/broeierig, de buurt rumoerig en het bed was niet fijn. Het waren twee eenpersoonsbedden die tegen elkaar geschoven waren en steeds uit elkaar dreven wanneer mijn partner en ik tegen elkaar aanlagen. De matrassen waren ook niet comfortabel.

ontbijt was uitstekend, personeel vriendelijk en behulpzaam. Er was een restaurant in de buurt waar we heerlijk hebben gegeten.

Voor de prijs die je betaald, prima hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

De zijkanten van het hotel. Gelukkig merk je daar binnen niks van. De deur van de douche misschien vervangen voor een glazen deur. Douche deur is nl beschadigd door het water.

Kamers zijn klein. Ontbijt is goed.

Puur in het hart van Venlo op de goede plaats.

Zaal is een beetje kaal. Met galerie kunst aan de muur organiseren.

Geweldig klein hotel met vriendelijke bediening. Alles wat nodig is, is aanwezig in hartje Venlo.

De locatie was perfect.

Dat er 's nachts om 1 uur nog mensen op het terras in de binnentuin mochten zitten. Geluidsoverlast.

De locatie was perfect. Lekker in het centrum.

Goed voor verblijf 1 nacht

Luxe kamer geboekt met 2 aparte bedden. Zeer smalle matrassen Tijdens het ontbijt worden lege broodmanden, toespijzenschotels en de koffie niet tijdig aangevuld (mogelijks door personeelstekort, er waren slechts 2 dames aanwezig..) Tafels buiten op de binnenkoer worden niet afgeruimd en dus ook niet gereinigd voor de volgende gasten...

De ligging van het hotel is zeer centraal ! Het hotel beschikt over een eigen parking (€15,00/nacht) In- en uitchecken verloopt vlot en het personeel is vriendelijk en behulpzaam

Daar waar intussen hard aan gewerkt wordt.

Dit hotel, nog niet zolang in handen van de huidige eigenaar, timmert positief aan de weg. Dit uit zich door de vriendelijkheid van het personeel die een allen een gezamenlijk doel lijken na te streven en jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het prima verzorgde ontbijt kan genuttigd worden in de gezellige tuin achter het hotel. Voort zijn er veel mooie plannen van deze locatie in no-time een nog mooiere locatie maken die van alle gemakken voorzien is. De centrale ligging tenslotte, met veel winkels en horeca in de onmiddellijke nabijheid, maakte ons verblijf zeer aangenaam.

Matige prijs kwaliteit verhouding voor zo'n kleine kamer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Schoonmaak niet compleet. Badkamer. Indeling (ruimte)van de kamer. In algemeen is,de prijs / kwaliteit aan de hoge kant voor zo'n kleine kamer.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

waardeloos.
    • Kleine Tweepersoonskamer

alles, inchecken niet goed, klantvriendelijkheid benedenpeil, op de kamer tv defeckt, gordijnene stuk, lampen op douche en wc defect enz.

Het uitchecken.

Centrum pergect hotel mede werkers deden hun best kamer was note done
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer op zich het voelde als afstaans kammertje Klein en bed niet schoon Deze werd wel n klacht opnieuw opgemaakt, maar ook in dit laken zat vlek!

Lekker in het centrum

Er is heel wat te doen voor verbetering
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamers waren klein en zeker niet schoon het bedden goed was oud verrassen niet gestreken en slordig opgemaakt de bad handdoeken waren ook verrassen en versleten

Bed was goed ontbijt is redelijk

Kamer zeer klein.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer zeer slecht was al geruild ivm zeer matige hygiëne in eerste . hotel vol? Zeer veel omgevingslawaai tot 3.30! Waren meer klachten over . afgedaan als : "hotel staat nu eenmaal in centrum" kunnen we niets aan doen !

Kamer zeer klein. Vloer niet vlak . "recente(?) waterschade" had de vloer gevaarlijk omhoog geduwd. ligging centraal in de stad . Echter zeer veel lawaai van eigen en omgevende horecalocaties met buitenzitten. Ontbijt redelijk echter zeer veel op !

zoals gemeld ligt het midden in het uitgaansgebied wat voor...
    • Kleine Tweepersoonskamer

zoals gemeld ligt het midden in het uitgaansgebied wat voor wat extra geluidsoverlast verzorgt. Oordoppen zijn geen overbodige luxe. Ondanks een van op de kamer toch vrij warm. Airco zou gewenst zijn.

is goed dat het maar voor 1 nachtje was

Wij hebben een ander idee van een luxe kamer. Geen sfeer weinig ruimte douche gordijn in bad spiegel niet boven wastafel maar aan rechterkant aan de muur donkere gang naar de lift enz enz

De locatie in het centrum van venlo

Heel vriendelijk personeel, goed gelegelegen (al was het wat...

parkeergelegenheid (en de communicatie hieromtrent!)

Heel vriendelijk personeel, goed gelegelegen (al was het wat moeilijk om vinden oorspronkelijk), heel lekker ontbijt...

De locatie is fantastisch, midden in de stad en op...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zowel bij het hotel als het hotel ernaast is een biertuin. Daar werd tot 's avonds laat geborreld. In de bovenliggende hotelkamers was het daardoor erg gehorig en hadden we er veel last van. Ik zou de biertuinen tot maximaal 11 uur open laten. Kamers waren ook erg klein en een piepkleine badkamer. Maar wel goede bedden en schoon.

De locatie is fantastisch, midden in de stad en op loopafstand van het centrum

Ontbijt was prima.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Erg veel kabaal van medegasten s nachts, maar daar kan het personeel niets aan doen.

Ontbijt was prima. Laken was niet schoon, werd direct gefikst na het melden hiervan

Mijn weekendje Venlo was fantastisch, kon lekker shoppen, eten en drinken en alles is op loopafstand
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik had een tweepersoonskamer voor 1 persoon. toilet en doucheruimte veels te klein.

Het ontbijt was erg goed, genoeg beleg en verschillende soorten brood. En personeel was erg behulpzaam.

eenvoudig hotelletje met goede ligging

geen handdoeken op de kamer, betalend parkeren maar dan een bezette parkeerplaats bij terugkeer

klantvriendelijk hotel, eenvoudig zonder veel poespas. Lekkere lunch

Goed prijs kwaliteit verhouding
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was aan een opfrisbeurt toe. De badkamer is echt wel piepklein.

Toplocatie! Midden in het centrum van Venlo. Ontbijt was zeer uitgebreid, diverse soorten broodjes, vers fruit, spek met eieren, yoghurt, ontbijtgranen..... Zeer vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

De ligging is perfect, ontbijt en diner ruim voldoende

De kamer is zeer sober, iets aan de wand. Wel een waterkoker maar geen koffiesticks en maar een theezakje. Ook geen kopjes.

De ligging is perfect, ontbijt en diner ruim voldoende

Goed hotel in een zeer toffe stad.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De badkamer was eerder klein en smal en ook wel een beetje veroudert .

Het ontbijt was heerlijk met een ruim assortiment. Kamers proper en vriendelijk personeel.

Aangenaam ! Wij komen hier nog terug !

De vloer van onze kamer was niet goed gereinigd...!

De luxe-kamer was OK ! (voor kort verblijf) Het ontbijt was lekker (zelfbediening), maar alles was voorhanden Mooi gebouw ! Vriendelijk en goed personeel !! Afgesloten privé-parking (+ € 15,00/24u)

Dramatisch

Oplichters zijn het. Blijkbaar ligt er bij de balie een brief waarin staat dat er niet gerookt mag worden op de kamer. Was mij niet opgevallen. Ik rook niet. Mijn vriendin is bij terugkomst op de kamer in het raam gaan zitten met een sigaret. Een tijdje later stonden 2 dames voor de deur. " Men had geconstateerd dat er gerookt werdt op de kamer " Ik vraag me trouwens af hoe men dat constateert. Hangen er stiekem camera's op de kamer ( eng ) Ik heb de dames precies verteld wat er gebeurt was en mijn excuses aangeboden. Maar dat was niet voldoende. Ik moest per direct een boete betalen van 150 euro of direct het hotel verlaten . Midden in de nacht. Pure chantage. Ik kreeg hier ook geen betaalbewijs. Dit zal wel in de zwarte kas verdwijnen !!! S'morgens melde ik me rond 11 uur bij het ontbijt. Ik had van de dame bij de ontvangst begrepen dat het ontbijt tussen 7 en 11 uur was. Maar er was geen ontbijt meer. Die tijden gelden alleen op zondag. Ik ben van mening dat ze bij het inchecken duidelijker moeten zijn over de regels en de eventuele consequenties. Jammer want het zag er zo voorspoedig uit !

Een prima locatie voor ons weekendje, midden in hartje Venlo.

De gastvrijheid van het personeel. Fijn dat er achter het hotel geparkeerd kan worden. Daarnaast fijn dat er vóór en achter het hotel gelegenheid is om buiten te zitten. Ondanks dat op steenworp afstand het eierloop event plaatsvond, hebben wij relatief weinig geluidshinder ervaren. Prima ontbijt. Ons verblijf is ons goed bevallen.

prima ontbijt, midden in de stad.

Kamer was heel erg gehorig. Receptioniste had geen enkele info over wandelingen in de omgeving. Verhouding prijs-kwaliteit is magertjes.

prima ontbijt, midden in de stad. Kapotte douchestang werd onmiddellijk vervangen.

Goed te doen voor een kort verblijf.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De wasbak/wc was niet echt comfortabel, er waren geen rekjes voor handdoeken, er was geen ventilatie in wc en doucheruimte. Het was echt een kamer voor één nacht en overdag weg.

We hadden een kleine kamer met een kleine wc/wasbak en een kleine douchecabine. De douche was goed, er was een enorm raam met uitzicht op de tuin en het was rustig.

Goed gelegen, geregeld. Jammer van het koude weer en oncomfertabel bed en douchekop.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het bed was ongelijk, de dekens te dun en de kamer ZEER gehorig, ook was het erg extreem koud!

De koffie en het personeel waren erg overtreffelijk ook ligt het hotel heel fijn bij alle uitgaans gelegenheden!

een zware teggenvaller

de kamers vooldoen absoluut niet aan hetgeen wordt voorgesteld op de website. de kamers zijn zeer gehorig. vanaf de gang letterlijk te verstaan wat er gezegd wordt. maar geluidsoverlest van buiten was buiten proporties, de hele nacht ontzettend veel lawaai van uitgaans publiek.

lokatie is goed gesitueerd

Basic, netjes en centraal gelegen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Verwarming stond niet aan. Vrij koud in de kamer. Kleine elektrische verwarming. Bediening ervan onduidelijk. Er is geen haardroger ter beschikking.

Kamer is netjes, uitgebreid ontbijt in het centrum van Venlo.

Hopeloze ligging om er per auto te komen, slechte, kleine en oude kamer.

Voel me genept als mij uiteindelijk 15,- voor een parkeerplaats wordt gerekend op een kamerprijs van 75,- terwijl er hierover niets vermeld was bij de booking. Ook de kamer was belabberd. Vele kamers vrij, maar de toebedeelde kamer had een ligging pal boven de in-uitgang voor rokers die daar onder stonden te kletsen. Kamer zo klein dat er slecht 30cm doorgang was om vanuit het inkomst halletje de kamer in te lopen om het bed heen. Vervolgens deed de verlichting het niet. En daarna bleken er maar 3 TV kanalen het te doen. Beiden zijn uiteindelijk verholpen, maar het inchecken en het gedoe met parkeerplaats en mankementen kostte me uiteindelijk 45 minuten...

Ik heb genoten van mijn verblijf in Venlo en hotel Puur!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik miste de zeep op het toilet en op de douche deed de dispenser vd douchegel het niet.

De locatie is perfect. Ik vind het heel fijn dat het midden in het centrum ligt en alles goed bereikbaar is. Het personeel is heel behulpzaam en erg aardig en gastvrij. Het ontbijt is heerlijk.

We kwamen carnaval vieren en dan zit je bij Puur middenin het feestgedruis.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer is klein, maar schoon. Alles is aanwezig. De wastafel op de wc om je te wassen, vind ik wat minder. We ontvingen maar 1 zender op de tv.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

De locatie is perfect.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wel heel erg kleine kamers, hele dunne handdoeken. Kortom een beetje behelpen. De gangen en trappen hebben de uitstraling van een oud kantoor. Maar ja, in combinatie met de locatie, hygiëne en ontbijt toch wel een voldoende.

De locatie is perfect. Schoon en prima ontbijt. Prima bedden met te kleine dekbedden.

voor herhaling vatbaar

Verlichting iets aan de zuinige kant; even een krantje lezen is niet aan te raden. Sporadisch nachtelijk lawaai is niet te vermijden: dat is nu eenmaal zo, als je in het centrum wil logeren. Tip : een klein stoeltje zodat je ook aan het buro kunt zitten. Dat kan een klapstoeltje zijn of een krukje dat je onder het buro schuift. Kleine moeite, veel winst !

prima ligging: in centrum, vlakbij NS en met betaalbare parking om de hoek. Heel aardig personeel. Netjes.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Het was een leuk verblijf. We hebben genoten
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was misschien een beetje klein maar we kozen ook voor de kleine tweepersoons kamer. Verder niks te klagen

Het bed lag ontzettend lekker! de locatie was super en het personeel heel vriendelijk

Prima hotel!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was heel koud, hetgeen niet gastvrij aanvoelde. Ontbijtzaal iets te donker en vooral te donker bij het ontbijtbuffet.

Mooie locatie, midden in het centrum en toch heel rustig. Goed te bereiken met auto. Heerlijke bedden en lekkere douche.

Het personeel was erg vriendelijk en geïntereseerd in wat we...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Toen 's nachts het brandalarm afging, was de berichtgeving niet helemaal duidelijk, veel mensen twijfelden nog of er nou iets aan de hand was of niet.

Het personeel was erg vriendelijk en geïntereseerd in wat we die avond hadden gedaan en waarom we in Venlo waren.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

prima hotel, gezellig in het centrum van venlo.
    • Kleine Tweepersoonskamer

heet water stond klaar in de thermos kan, dit blijft niet echt heet genoeg om er lekkere thee van e maken.

ik vond het fijn dat je zelf je ei-tje kon bakken.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Locatie in centrum

Sober geheel. Ontbijt kan beter. Koffie even aan tafel inschenken, verse warme broodjes opdienen. eitje laten bakken ipv zelf (niet handig als je in je pak komt ontbijten op zakenlunch). Dus niet echt ingesteld op zakelijke reizigers.

Locatie in centrum

Ontbijt was goed.

Kamer was klein en oud. Versleten vloer. Douche was op zich goed, maar douchekop zat los. wc en douche niet in 1 ruimte. Geen stop in wasbak ivm scheren. Alles was overigens wel goed schoon.

Ontbijt was goed. Ontvangst was prima geregeld.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Lekker hotel met prima lounge/restaurant waar een kleine...

Lekker hotel met prima lounge/restaurant waar een kleine kaart geserveerd wordt tegen zeer redelijke prijzen. Kamers wat kil in aankleding, maar wel comfortabel met een lekker bed en ruime badkamer. Bar tot laat open met 5 lokale bieren op de tap en een ruime keuze in sterke drank. Ontbijt prima met mogelijkheid om je eigen eitje te bakken.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Eenvoudig, maar gezellig en fijn centraal gelegen

Ruime parkeergelegenheid, maar onhandig omdat er een personeelslid moet komen om het hek open te doen. De kaart voor het diner is beperkt.

De centrale ligging is prima.

Fijne lokatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dubbele beglazing is gewenst want het was erg luidruchtig s nachts op straat

Heerlijk s avonds gedineerd in het restaurant en daarna lekker bij de houtkachel gezeten

Prima ontbijt
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zeer kleine kamer,geen probleem maar douchen met gevoLG dat kamer nat werd.slechte afwerking kamer.tekorte gordijnen waardoor het licht was in de kamer.

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Prachtige plek met vriendelijke mensen en een goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was wat gehorig, de bedden kunnen steviger.

Vriendelijke mensen, prachtige locatie in het centrum, nette kamer, uitgebreid ontbijt, parkeren op eigen terrein.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Was niet meer dan slaapplaats.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ligging. Parkeerplaats!!! Wel betalen. Tv deed het niet. Weinig licht. Bovenmatras dunnetjes.

Geen ontbijt genomen ivm andere afspraak. Is gratis dus geen tegemoetkoming! Gevraagd.Kamer eigenlijk alles was klein en krap. Prima ligging.

De ligging midden in het centrum, het uitgebreide ontbijt en...

Wij vonden het netjes om onderstaande klachten over de kamer bij de uitcheck te melden, maar vonden bij de receptioniste geen gehoor. Gastvrijheid en passie ontbraken. Kamer erg mager: deuren beschadigd en niet afgelakt, geen CV, versleten en rafelige handdoeken, geen ruimte om natte handdoeken op te hangen, de afzuiger in badkamer werkte niet en het sleutelkoord waaraan de kamersleutel zat, was ronduit vies! GEEN aanrader dus ondanks mooie foto's, goede prijs en ligging!

De ligging midden in het centrum, het uitgebreide ontbijt en een fijne douche! En: Als je op het toilet zit kun je tegelijk je tanden poetsen, je zit namelijk boven de wastafel 🤔

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Slecht geslapen door de herrie
    • Kleine Tweepersoonskamer

Betalen voor het parkeren en de kamer was aan een kant waar het meeste lawaai was kamers genoeg die geen lawaai ondervinden, kon het merken aan de reactie van het personeel toen we vertelden aan welke kant de kamer lag

Ontbijt en dicht bij de winkels

Voor 1 nacht geen probleem, volgende keer een comfortabeler hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De temperatuur in de zeer kleine kamer was te hoog. De kamer ligt pal op de zon. Ramen openzetten geen optie, erg veel lawaai van buiten omdat het hotel aan een plein is gesitueerd.

Ontbijt was goed verzorgd.

Bourgondisch Venlo is een toppertje
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was heel basic, badkamer (gewoon een douche achter de deur) en toilet wel gescheiden maar niet bijzonder praktisch. Wel een stevige douchestraal wat dan wel prettig is.

Wij zijn op doorreis in Venlo gestopt en 3 jaar geleden ook al in dit hotel geslapen. Prima, uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel! Absoluut pluspunt is de ligging knal in het centrum van het zeer gezellige Venlo!

Okay voor een nachtje
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamers verdienen wel wat meer aandacht. Het voelde een beetje aan als een ongezellig 'hok' en had ook wat gebreken. Had iets meer van een trendy hotel verwacht. Op de openbare ruimtes heb ik niets aan te merken en deden gezellig aan.

De locatie was goed, het ontbijt ook en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

prima hotel midden in het centrum
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer is klein maar netjes en het bed was goed alleen vind ik de wc met wastafel te klein/nauw en niet echt fris om je daar in te wassen, scheren en opmaken enz. want de douche was heel klein zonder spiegel of wasbak dus dat moest echt in wcruimte

Midden in centrum en er is gelegenheid om tegen betaling te parkeren

Gezellig dagje zomerparkfeesten in Venlo
    • Kleine Tweepersoonskamer

Nadat we flink nat waren geregend op het festivalterrein rond middernacht nog koffie en warme chocomel in de bar verkregen!! Zeer vriendelijk perdoneel!!

Voor een of twee nachten was het best te doen
    • Kleine Tweepersoonskamer

De grootte van de kamer viel tegen, bedden vonden wij slecht, verder erg gehorig zo kon je telkens merken/horen wanneer iemand naar het toilet was geweest en daar zitten we niet op te wachten, badkamer zeer eenvoudig. Misschien even een bezem door de kamer voordat er nieuwe gasten komen.

Bij binnenkomst in het hotel viel ons gelijk al op dat het zeer trendy was, leuke sfeer en je kon achter lekker buiten zitten ook het terras aan de voorkant was erg gezellig. Personeel was oke.

Eens, maar nooit weer
    • Kleine Tweepersoonskamer

De grootte van de kamers, de grootte van de badkamer en de faciliteiten.

De medewerkers van Hotel Puur zijn zeer vriendelijk en welwillend, het restaurant is prima en de locatie is perfect, midden in het centrum. De kamers zijn echter zeer klein, slecht afgewerkt (de gordijnen zijn zelfs zo'n 10 centimeter te kort!) en er zijn amper faciliteiten. Zelfs voor één nacht is het eigenlijk het overwegen niet waard. Tenzij je het niet erg vindt om in een bedompt hokje te slapen met geluidsoverlast van uitgaanspubliek, te douchen in de bezemkast en tegelijkertijd op het toilet te zitten én in de wasbak. De parkeerfaciliteiten zijn eveneens matig. Als je het geluk hebt een parkeerplek te kunnen bemachtigen op de privé parking van het hotel betaal je een maal €15,00. Anders ben je genoodzaakt om op straat te parkeren, waar je standaard €16,00 per dag betaalt. Per uur is niet mogelijk.

ligging
    • Kleine Tweepersoonskamer

Parkeren erg duur, had ontbijtpakket gevraagd dit stond niet klaar, ze heeft toen nog wel snel een pakket gemaakt, voor een nachtje of twee uitstekend langer niet

ligging

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Kamers verdienen een opknapbeurt. Verder is Venlo een leuke stad.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer is klein. Losse plinten. Douchekop moet je zelf vasthouden. Geen rekje om badschuim op te zetten.

Ontbijt was goed. Geen keuze in koffiesoorten. Dat is jammer. Een cappuccino is altijd wel lekker.

Wij raden niemand hier een overnachting aan, in een woord schandalig
    • Kleine Tweepersoonskamer

kapotte gordijnen, kapotte douchekop, gekreukte beddenlakens,stoffig, zeeppomp leeg, krakkemikkige kast zonder bodem, 1 viezige stoel ( meer plaats was er niet) zeer kleine kamer! Ontbijt was niet vers plakjes ham waren grijs van kleur. Goedemorgen kon er niet af. Er lag een man te slapen met t hoofd op de ontbijttafel, dit werd gewoon getolereerd.

Dat we weggingen

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Super mooie foto's maar de kamers zijn een soort...

Super mooie foto's maar de kamers zijn een soort studentenhokjes. Deze zijn netjes opgemaakt, maar het ziet er slecht uit. Mijn raam ging kapot toen ik het open deed

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Oud herenhuis als hotel

Prive-parking kan enkel betreden worden onder toezicht van een personeelslid. Telkens als je iets uit de auto wil nemen, moet je de sleutel vragen, telkens als je weg wil rijden met de auto, moet je een personeelslid vragen om de poort te openen. Voor 15 eur/dag zou hier wel een betere oplossing voor moeten bestaan. TV werkt niet altijd even goed, sommige kanalen hebben een te zwak signaal. Tijdens verblijf wordt kamer oppervlakkig schoongemaakt.

Centraal gelegen hotel, in een wandelstraat, met prive-parking. Kamer 208 is een kleine tweepersoonskamer (te klein voor 2 personen), zonder echte badkamer, links in de kamer een soort van inloopdouche, rechts in de kamer een toilet met een te grote lavabo, klein tweepersoonsbed met degelijk matras en hoofdkussen, tafeltje en 2 stoelen, houten vloer. Kamers zijn gehorig. Lekker ontbijtbuffet met voldoende keuze, brasserie met klein terras tussen het groen, zeer beperkte menukaart, maar eten is wel lekker. Vriendelijk personeel. Parking ligt in een doodlopende straat, hotel ligt achter de hoek. Hou hiermee rekening bij het volgen van gps. Winkelstraten en eetgelegenheden op korte loopafstand.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Ligging in centrum, kleine kamer met mini douche...

Zie bovenstaande

Ligging in centrum, kleine kamer met mini douche toiletruimte, geen plek om koffer op te zetten, lichte gordijnen. 1 kamer geen warme douche, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Het was een leuk weekendje weg, het hotel lag voor ons op een praktische locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er was één aparte doucheruimte en één ruimte voor de wastafel en wc; die tweede ruimte vond ik veel te klein. Bij een kamer aan de straatkant het je last van geluidsoverlast. Het avondleven is in het weekend luidruchtig te noemen. Bij het ontbijt staan koffie en theewater klaar in thermoskannen, ze zijn echter ook weer heel snel leeg. Je moet dus meerdere keren aangeven dat het leeg is! Het driveparkeerterrein is al snel vol, het alternatief is parkeren op straat, 16 euro per dag!

De locatie lag gunstig t.o.v. een festival die we bezocht hebben, het was bovendien niet duur. Het ontbijt was best wel uitgebreid en op een zondag kon je hiervoor terecht tot 11.00 uur.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

klein maar pima
    • Kleine Tweepersoonskamer

Badkamer bestaat uit twee delen, niet altijd handig maar geen groot probleem

Kleine kamers maar prima en licht ingericht. Goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Tegenvaller

Krappe kamer Kapotte wastafel Deuk in deur douche Gordijnen sluiten niet goed waardoor veel licht in kamer Erg gehorig Verwarming werkt e niet goed en geen gebruiksaanwijzing TV bedoening te ingewikkeld

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Prima hotel op een perfecte locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De grootte van de kamer viel tegen. Aan de andere kant slaap je er alleen maar. De plek waar wij slepen was erg gehorig. Aan de straatkant.

Ontbijt was prima!

Leuk verblijf in Puur !

Wij verbleven in een luxe-kamer (101), iets groter dan normaal en met badkamer. De kamer is wel erg gehorig, vooral voor het geluid van buitenaf ( luidruchtige passage van fuifnummers op zaterdagavond).

Het personeel was zeer vriendelijk én accuraat ! Lekker ontbijt in aangename ontbijtzaal ! Goede matrassen in luxe-kamer ! Privé-parking is een echte meerwaarde ! Het hotel heeft een geklasseerde voorgevel (heel mooi) en ligt centraal ! Dit is een ideaal hotel voor een kort verblijf in Venlo ! Wij keren daar met heel veel plezier terug !!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Puur