Beoordelingen over Apart Hotel Randwyck 4-sterren

Endepolsdomein 30, Randwijck, 6229 EM Maastricht, Nederland

#51 van de 54 hotels in Maastricht

Prijs vond ik ten opzichte wat ik kreeg heel duur.
    • Business Tweepersoonskamer

Prijs vond ik ten opzichte wat ik kreeg heel duur. Geeneens een normale minibar en het ontbijt overdreven duur. Een gewone doorsnee kamer voor bijna €200 niet voor herhaling vatbaar

Tophotel!
    • Business Tweepersoonskamer

Als je voor of na het uitchecken je bagage tijdelijk wil achterlaten in de bagageruimte is er iets te weinig controle. Ik kreeg zonder me te hoeven legitimeren pasje voor de bagageruimte mee en kan deze na vertrek gewoon open laten staan. Niet zo handig.

Samen met mijn vrouw gezellig weekendje Maastricht gedaan en gekozen voor dit leuke hotel! De kamer was ruim en comfortabel met een apart zitgedeelte en aparte slaapkamer. Niet gehorig en keurig schoon. Het ontbijt lieve mensen is fenomenaal. Het personeel is gezellig en erg vriendelijk. We komen zeker terug.

Prima hotel.
    • Business Tweepersoonskamer

De matras van het bed is vrij hard, maar dat is onze persoonlijke mening.

Verder is het hotel prima en hebben wij geen op of aanmerkingen. Personeel erg vriendelijk, ontbijt is prima geregeld.

Goede matras.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We hebben 170 euro betaald voor een kamer die was half prijs waard. Zijn geen 4 steren accommodatie, alleen voor de portemonnee. Meubels van de kringloop winkel, alles een beetje gedateerd, heel warm in de extra eetruimte, vol waste ramen.

Goede matras.

Prima hotel, goed ligging en schoon.
    • Business Tweepersoonskamer

De kamer was ontzettend warm, geen airco aanwezig en het raam open hielp ook niet echt. Was er eigenlijk vanuit gegaan dat die bijna standaard aanwezig is in een hotel maar dat is dus niet zo. Daar zal ik dus volgende keer bij een boeking wat beter op letten.

De kamer was schoon en modern, parkeergelegenheid genoeg voor het hotel en het ontbijt was prima in orde. Veel keuze en lekkere koffie. Het personeel was vriendelijk. Vanaf het hotel is het prima te lopen naar de binnenstad van Maastricht, 20 minuutjes en dan ben je er.

De bedden waren goed en het personeel vriendelijk.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het hotel is gedateerd en de straal is de douche was wel heel zwak. Voor de prijs had ik meer verwacht. Heb voor lagere prijs bij andere hotels het beter ervaren.

De bedden waren goed en het personeel vriendelijk.

Erg aardig personeel!
    • Business Tweepersoonskamer

De verhouding kwaliteit en prijs is er niet. Voor 80,-- pppn had ik in ieder geval airco en een goed gevulde minibar verwacht. Nu moest het raam open terwijl het hotel dicht bij het spoor staat.... Daarnaast wordt er bovenop die 80,-- pppn nog eens 18,-- pp gevraagd voor een ontbijt!!

Erg aardig personeel!!

Gelukkig maar voor één nacht...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bedden waren erg zacht. Kamer was sterk verouderd, er stond een bankstel waar je helemaal in wegzakte, het enige stoeltje wat op de kamer stond zakte je ook helemaal in weg. Keukenblokje was belachelijk! 4 Aluminium poten en een rvs blad met wasbak. Het toilet sloeg ALLES! Je kon er niet eens op zitten. De afstand tussen het toilet en de muur was véél te kort! Verder moest je indien je wilde parkeren 8 euro betalen. Niet klantvriendelijk! Hier zullen ze mij niet meer zien! Voor zo'n groot hotel stonden er buiten 3 (!) plastic tafeltjes met plastic stoeltjes. Ontbijtruimte met 4 tafeltjes. Een erg teleurstellende ervaring!

Prijs- qualiteit verhouding = te duur
    • Business Tweepersoonskamer

Kamer hoewel op het noorden erg bedompt en benauwd, ondanks dat we de deur en een raam konden openzetten, er was een ventilator op de kamer maar die bracht ook weinig verkoeling.

Ontbijt gewoon goed maar 18 euro pp vonden we erg duur.

Let op de prijs!
    • Business Tweepersoonskamer

Prijs kwaliteit niet in verhouding. Prijs i.v.m. Andre Rieu flink opgeschroefd. 149 euro zonder ontbijt. Kamers hebben geen airco maar wel een gammel ventilatortje. Mag je eigenlijk toch wel verwachten van een hotel van deze klasse. De overigens aardige receptionist kwam met een onzinverhaal, dat men niet kan boren t.b.v. de leidingen etc.

Prima ontbijtbuffet.

Locatie was op 500 meter van ons reisdoel MECC
    • Business Tweepersoonskamer

Jammer dat er voor het ontbijt extra betaald moet worden. Prijs iets aan de hoge kant t.o.v. de concurrentie

Locatie was op 500 meter van ons reisdoel MECC

Bed erg goed rest viel tegen.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Prijs kwaliteit niet in verhouding tot geleverde.

Bedden zijn super, ontbijt was de koffie echt beneden niveau lokatie goed tov van MECC, maar wat gedateerd in zijn algemeen prijs kwaliteit niet in orde.

Zeer matig hotel. Slecht voor 4 sterren, wat ze claimen en wat het zeker niet is.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Basic hotel. Zeker geen 4 sterren maar 3 sterren. Kantine-achtig ontbijt waar ze met shifts werken. Ontbijt was zeker geen €20 waard pppn. In de badkamer rook het helaas naar riool / afvoerputje. Kamer voelde niet schoon.

Gratis en makkelijk parkeren nabij hotel. Openbaar vervoer (trein) dichtbij. Goed bed, ruime kamer.

Ruime ,zeer nette kamer
    • Business Tweepersoonskamer

De douche had geen douchewand,scherm of gordijn,waardoor alles nat werd tijdens het douchen. Het ontbijt van 18 euro pp vonden wij te duur en hebben we niet genomen. Ondanks deze punten zouden wij er zo weer heen gaan.

Ruime ,zeer nette kamer

Prima verblijf.
    • Business Tweepersoonskamer

Ik vond er te weinig ruimte voor ontbijt. Je moest wachten voor een plekje en de mensen zaten overal te eten, zelfs voor de receptie

Prima verblijf. Kamers netjes en schoon en badkamer ook

Je kunt lopend naar het centrum.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Je betaalt best veel voor het ontbijt en voor dat geld krijg je best wel weinig.

Je kunt lopend naar het centrum. Je loopt er ongeveer 20 a 25 minuten over.

Afschuwelijk slechte slappe kussens.
    • Business Tweepersoonskamer

Afschuwelijk slechte slappe kussens. Daardoor nauwelijks kunnen slapen. Lawaai van de airco erbij was een malus. Vreemde douche bouw waardoor hele badkamer volloopt

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Heerlijk, maar niet weer...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De locatie is echt verschrikkelijk ver van het centrum. Een taxirit kost je een vermogen.

Verrassend ruime kamer met een heerlijk bed, en ern top badkamer

Prima accommodatie en voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Voor ons was het prima. Parkeren op de plaats van het hotel mag van ons wel wat goedkoper

Prima kamer. We hadden al ervaring met dit hotel. We verbleven er nu voor de zesde of zevende maal.

Functioneel verblijf voor wat ons doel was. een slaapplek aan de rand van maastricht.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt echt belachelijk duur. € 18,- per persoon...... Wij ivm vroege vertrek een klein ontbijtje, was geen maatwerk op mogelijk. Met het idee dat iedereen er anders om zou gaan vragen. Maar ook bij een gewoon gebruik van het ontbijt, vind ik de prijs nog steeds fors.

ligging tov station

Weinig stopcontacten.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Weinig stopcontacten. Schimmel in de badkamer. Handdoeken geraveld. Waterkoker was heel oud. Deuren vallen hard dicht en als iemand dat niet weet word je er wakker van. Mini bar was niet juist gevuld.. kregen geen schone kopjes

functioneel en goede prijs.
    • Business Tweepersoonskamer

Ontbijt zwaar overprijsd. Ik had iets laten liggen op de kamer, wilde het dezelfde dag nog ophalen, maar dat bleek niet te kunnen. Vervolgens moest het tegen betaling worden opgestuurd. Dit had handiger kunnen worden opgelost.

goede locatie bij MECC. Nette kamer, goede prijs/kwaliteit.

Proper en net hotel met verzorgd ontbijt, weinig luxe; ideaal voor een kort verblijf.
    • Business Tweepersoonskamer

Parkeergelegenheid voor de deur was betalend na enkele meters. Ik had toeristentaks betaald via booking.com en moest bij het inchecken aan de balie opnieuw een toeristentaks betalen!

Ontbijt was erg vers en gevarieerd, alles was ruimschoots aanwezig. Enkel een broodrooster ontbrak. Voldoende vers fruit, zoetigheden, yoghourt, muesli,....

Armoediger dan verwacht.
    • Business Tweepersoonskamer

Armoedige indruk. Blij geen ontbijt bijgeboekt te hebben voor eur 18,00 pp. Was, wat ik van het buffet gezien heb, het bedrag ook in het geheel niet waard. Slechte kussens.

Kort zéér duur verblijf door tekortkomende informatieverstrekking
    • Business Tweepersoonskamer

Tekortkomende informatie over parkeergelegenheid resulteerde in een fikse boete. Parkeren blijft een eigen verantwoordelijkheid, maar je zou personeel mogen vertrouwen op de informatie de zij geven. Wanneer je dit terugkoppelt met het hotel adviseren zij je doodleuk om voortaan maar met de trein te komen en je ogen te gebruiken. Leuk advies, volkomen onprofessioneel aangezien haar collega ons meerdere keren verzekerde van de legitieme parkeerplaats en ons niet op de hoogte stelde van de andere parkeermogelijkheden.

De mogelijkheid om laat in te checken

Kamer met een naar luchtje
    • Business Tweepersoonskamer

De badkamer was klein en stonk naar riool. Gemeld aan de receptie maar daar werd geen verdere actie ondernomen. De kamer wordt geadverteerd als uitzicht op de stad. Helaas voor kamer 218 is dit niet het geval. Televisie is te klein. Onvriendelijk ontvangst en geen inrijkaarten meer beschikbaar voor de parkeer plaats. Het ontbijt was te duur voor wat er geleverd werd. Slecht design van de kamer dus gemiste kans voor randwijck om hun klanten tevreden te stellen. Dit hotel komt voor ons niet in de herhaling.

De locatie naast de MECC was perfect. Verder niets positiefs te zeggen.

Prima, goed maar niet heel luxe
    • Business Tweepersoonskamer

Constant gezoem op de kamer, het was bij aankomst heel koud, matrassen los en de matrassen schoven heel makkelijk uit elkaar

Gratis parkeren, ruime kamer, een perron dichtbij, handig voor bijv. naar Valkenburg of CS Maastricht.

Scheve prijs kwaliteit.
    • Business Tweepersoonskamer

We hadden eerst een kamer op de 6e verdieping. Ontzettend slecht geslapen. Erg hard bed, matrassen schoven steeds uit elkaar, ventilatie die niet kon worden uitgezet maakte erg veel lawaai, personeel negeert het niet storen bordje. 2e nacht om een andere kamer gevraagd een gelukkig een beter bed gekregen. Ontbijt is erg duur voor hetgeen wat je krijgt. Moest €17,50 afrekenen aan de balie terwijl het goedkoper is om het via booking.com als extra maaltijd bij te boeken. Als je een goede kamer krijgt is het een prima hotel, maar prijs kwaliteit verhouding ligt schreef. €115 per nacht + €5 toeristen belasting pppn en €17,50 ontbijt pp is prijzig terwijl het hotel aandoet als geen 4 sterren hotel, maar een Studentenhotel.

Het hotel ligt een stukje uit het centrum, maar is goed te bereiken met het OV

Prijzig voor een gewone hotelkamer met weinig behulpzaam personeel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Volgens de site was er een mogelijkheid om te parkeren op een afgesloten terrein. Die was er echter niet. Uitsluitend betaald parkeren op straat. Toen we met auto de stad in waren gegaan naar een restaurant, bleek er bij terugkomst geen parkeerplek meer te zijn vanwege een dance-event in het nabijgelegen mecc. Het personeel trok hierover zijn schouders op. Had fijn geweest als ze ons bij het vertrek hierop hadden gewezen (dan hadden we een taxi kunnen nemen). Lamp kapot in kamer, maar kon pas op een maandag worden vervangen (wij waren er op zaterdagavond). Personeel was vriendelijk maar niet echt behulpzaam.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

geslaagd zeker voor een kort verblijf
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

koffie. een tip is misschien ook iets om te schrijven te voorzien lijst met uurrooster van de bussen naar het centrum was niet up to date

zeer ruim en gevarieerd ontbijt, kamer voldeed aan de verwachtingen, voldoende privacy, afgesloten gratis parkeerruimte

• Business Tweepersoonskamer

Ontbijtruimte is krap en opgedeeld in meerdere kleine locaties. Een beetje rommelig en druk. Temperatuur liep 's nachts best op en de kamer was best gehorig. Je hoorde regelmatig mensen voorbijlopen en het water van de verwarming (niet onze kamer) stromen.

Lekker ontbijt. Ruime kamer, netjes schoon. Het centrum is snel te bereiken per trein, maar lopen is leuker en dan ben je bijna net zo snel bij winkels.

Prima schoon hotel voor een nachtje.
    • Business Tweepersoonskamer

De douche had te weinig waterdruk helaas. Het ontbijt vonden we te duur dus die hebben we overgeslagen. Er waren te weinig gratis parkeerplekken dus we moesten betaald parkeren.

Schone nette kamer, lekker ruim. Vriendelijk personeel.

Absoluut geen aanrader
    • Business Tweepersoonskamer

Zeer teleurstellend. Onvriendelijke en onervaren service, duur ontbijt van matige kwaliteit, extra kosten voor parkeren (zoiets hoort er toch bij te zitten, schandalig!)

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Aangenaam.
    • Business Tweepersoonskamer

Iets gedateerd en ondanks schoonmaken her en der een haar aangetroffen. Prijs ontbijt vrij hoog zeker gezien omvang ontbijtbuffet.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer met plezierige indeling. Zeer gunstig gelegen t.o.v. treinstation Randwyck en MECC. Bar aanwezig, maar lobby niet heel sfeervol.

de Nespresso machine op de kamer helaas werd er niks...
    • Business Tweepersoonskamer

De kamer, de hal, en de lift stonken naar zweet of transpiratie doordat de hal ook stonk heb ik maar geen andere kamer geboekt. Ik wou eigenlijk cancelen maar had geen zin een andere lokatie te zoeken

de Nespresso machine op de kamer helaas werd er niks bijgevuld door housekeeping

Wij hebben het leuk gehad. Maar de beschrijvkng
    • Business Tweepersoonskamer

Op booking.com stond een tweepersoonsbed en we hadden 2x 1persoonsbed naast elkaar. Dus verschoof steeds. Er zou een balkon zijn, die was er niet. We zouden mooi uitzicht hebben, nou we zaten op 1e etage en kijken op het parkeerplek. Handdoeken verouderd. Badkamer niet schoon.

Dat je vlakbij het station zat

het was een prettig verblijf en wij komen weer terug
    • Business Tweepersoonskamer

omstreeks 23 45 wilden wij nog een drankje nemen.dit was mogelijk,echter de dame die van goede wille was ,was niet bekend met de bar.zij kon de witte wijn niet vinden.De cola was op .zij kende geen prijzen.Alles moest op kamernummer genoteerd worden. Men gaf fictieve kamernummers op . zij wilde iedereen ter wille zijn maar ik vind dat dat niet zo kan. Vorig jaar was er ellende met de formule -1 bezoekers die zelfs achter de bar wilden staan om zelf in te schenken.Gelukkig werd de nachtportier opgeroepen die orde op zaken stelde.

ontbijt was goed

• Business Tweepersoonskamer

Misschien meer parkeerplaatsen, hoewel wij de plaats voor het huis mochten gebruiken

de opzet van de kamer en badkamer, de badjas en koffiezetapparaat waren een verrassing

prima HOTEL

Nou het was goed maar ik zelf zou de badkamer eens flink mmer antikal schoonmaken.Deze was niet vies maar de kalk op tegels en vloer hoeft niet.verder vond ik het prima.

Het ontbijt was goed genoeg en veel verschillende producten

Geen gebruik gemaakt van het ontbijt.
    • Business Tweepersoonskamer

Voor de prijs, meer luxe verwacht!

Geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Accommodatie voor een 4sterrenhotel matig. De TV deed het niet. Kale kamer, weinig sfeer!

Het bed (en daar ging het ons om) lag perfect.

Douchewand te smal, daardoor waterbalet op de badkamer. Verlichting slecht, niet functionerend of te schril, fel, koud licht. Stopcontact voor opladen telefoon slecht te bereiken. Kledingkast direct achter deur, lastig en gevaarlijk. Hotel zelf (algemene ruimtes en gangen) maar ook kamer, erg warm.

Het bed (en daar ging het ons om) lag perfect. Uitstekende kussens ook. Beschikbaarheid van ventilator heel prettig. Ruime badkamer!

Goed voor één nacht slapen zonder ontbijt.

Wij verbleven er op vrijdag 21 juli 2017. De receptioniste had het zeer druk bij het inchecken (veel klanten wegens André Rieu concerten). Ook was de prijs van de kamer verhoogd die periode. Op vrijdag 28/7 kan je voor 89 EUR overnachten terwijl wij 129.6 EUR betaalden. We hadden voldoende keuze bij het ontbijt maar de kwaliteit viel tegen. Weinig smaak in de aangeboden producten (broodjes, yoghurt, fruitsla zonder smaak: diepvries?). Het roereitje had een bijzondere smaak. Met die opmerking werd op het moment zelf weinig gedaan (voor zover we weten). Ook de locatie voor het ontbijt is eerder beperkt rondom de inkom. Prijs/kwaliteit ontbijt: te duur.

De kamer was ruim en proper. Het bed vonden we prima.

André Rieu

Dat het hotel de voorziene som onmiddellijk van mijn rekening haalde zonder mijn goedkeuring. Je moet maar durven zeker, maar daar ben je waarschijnlijk Nederlander voor.

The location.

Kamers was netjes en schoon.
    • Business Tweepersoonskamer

Temperatuur was behoorlijk hoog en er was geen airco dus viel er niets te regelen. Halve nacht wakker gelegen van de warmte. Wel jammer dat ze van die soort amber pur luchtjes op de kamer zetten, niet echt fris.

Kamers was netjes en schoon.

Airco en bescherming aan de ramen tegen insecten ontbraken. Het was warm maar met open raam slapen is opgevreten worden door muggen.

De kamer was reeds beschikbaar om 11.30 uur. Altijd handig. Bus en trein om naar de stad te gaan vlakbij. Heel rustige omgeving. Geen nachtlawaai. Super douche zonder opstap. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Tegenvaller
    • Business Tweepersoonskamer

Voor deze prijs, die ik echt veel te hoog vond had ik wel iets meer verwacht, zoals gratis drankje uit de minibar. Het ontbijt was voor mij veel te duur, ik heb precies het Ikea ontbijt op en dat kost daar maar een euro. Ik wil niet muggenziften maar 170 euro kamer, 2 x 16 euro ontbijt en 2 x 4,70 euro toeristenbelasting is bij mij een totaal van 211,40 euro. We hebben 213,80 moeten betalen. Ook hadden we verwacht om gratis te parkeren, dit was helaas niet mogelijk. Had duidelijker in jullie omschrijving mogen staan. Kortom toch wel een beetje een tegenvaller.

Het hotel was goed bereikbaar en het treinstation was dichtbij

Voldoende
    • Business Tweepersoonskamer

Kamer was sober echter wel goed. Het ontbijt mager maar wel voldoende vandaar negatief omtrent kwaliteit en prijs. Voor 200 euro per nacht mag ik meer kwaliteit verwachten.

We hebben één nacht in het hotel geboekt in verband met ons...

Door bovengenoemd event was de prijs/kwaliteit verhouding voor deze ene overnachting buiten proportie. Verder vinden we het hotel te ver van het centrum liggen.

We hebben één nacht in het hotel geboekt in verband met ons bezoek aan Andre Rieu op het Vrijthof. Dus enkel een nacht in het hotel geweest, zelfs zonder ontbijt. Dus weinig te melden wat dat betreft.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Parkeergelegenheid.

Parkeergelegenheid. Op de side staat vermeld : Reserveren is niet noodzakelijk. Parkeerkosten : EUR 0 per dag. Heeft ons wel € 12 gekost aan parking ! Sommige zaken zijn op de kamer ook aan renovatie toe ( nachtlampjes die uit mekaar vallen, badkamerspiegel met ducetape vastgeplakt, bedlaken vuil aan de rand, klein tv-tje dat ik nog zelf moest aansluiten bij aankomst) kortom dit hotel vinden wij geen 4* waard.

Prima locatie voor een weekend Maastricht.

Toiletruimte is erg klein. Je zit met je knieën tegen de muur :-( Lift is klein en slechts 1 aanwezig in het gebouw. Hadden 2 losse erg zachte bedden. Slaapt niet comfortabel.... De prijs is stevig in het weekend ( concerten Andre Rieu )

Vlotte en vriendelijke ontvangst. Ruime kamers op de 7e etage. Station recht voor de deur en ondanks vlak bij de A 2 geen geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Voor kort verblijf / 1 nachtje OK.

bediening langzaam, zeker voor terras buiten! Simpel "goedkoop" terras meubilair e.d., te klein ook! voor zgn. 4 sterren hotel. Ontbijtzaal rommelig en ontbijt 17,50 te duur.!

kamers OK

Een nacht meer dan genoeg

Allereerst was de kamer niet klaar, terwijl we ruim na 15.00 uur hadden ingecheckt. 's Ochtends was er geen warm water vanaf een uur 9.00 uur. Een lekkere douche zat er voor veel gasten helaas niet in. Het hotel was kennlijk niet in staat dit euvel spoedig te repareren, daar de monteur pas tegen het middaguur beschikbaar was. Het hotel durft € 17,00 p/p te vragen voor een gemiddeld ontbijt. Dit is echt veel te duur.

Mooie schone en ruime kamer. Het hotel is rustig gelegen

Leuk, gezellig etc.
    • Business Tweepersoonskamer

Ontbijt was goed. Locatie prima, maastricht centrum 3 min met de trein. Enci natuur zwembad op 10 min afstand met de auto. Leuk om te zwemmen en zonnen!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prima hotel voor kort verblijf.

Er was geen waterkoker aanwezig tereijl dit wel id beschrijving stond. Bij navraag bleek dat je gratis thee beneden naast receptie kon halen. Deken was wat ons betreft te klein. Een van ons sliep met blote rug. Miste een goede afsluiting van douchegedeelte waardoor gehele badkamer/toilet nat werd tijdens douchen. 17 euro pp voor een simpel ontbijt veels te duur.

Ruime kamer. Rustig gelegen. Vriendelijk personeel. Handdoeken werden na 1 dag al verschoond. Fijn dat er een ruime koelkast op kamer aanwezig was.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Kamers kunnen een make-over gebruiken
    • Business Tweepersoonskamer

Het hotel heeft de sfeer van een bejaardenhuis. Ook de zware eikenhouten meubels op onze kamer kunnen zo uit een bejaardenhuis komen. In ons bed lag nog een stofdoek van de schoonmaakploeg.

Personeel is vriendelijk. Hotel is goed te bereiken met de auto, en handig wanneer je in het MECC of in het ziekenhuis moet zijn.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

openbaar vervoer van en naar Maastricht centrum is...
    • Business Tweepersoonskamer

openbaar vervoer van en naar Maastricht centrum is uitstekend en vlot georganiseerd. Zeer behulpzaam personeel aan de receptie. Continentaal ontbijt is zijn 17 euro meer dan waard. Maastricht is een heel mooie en nette stad!

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

Matras van het bed van mijn vrouw was te groot, helde over de rand van het bed. Ze lag daardoor schuin naar beneden en viel er tijdens haar slaap regelmatig uit.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

goed, voor herhaling vatbaar
    • Business Tweepersoonskamer

de ontbijtzaal ligt deel in de inkomhal, aangzien het buiten koud was en het portaal af en toe open ging kwam er veel tocht naar binnen.

de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

Prima hotel, makkelijk met de bus het centrum te bereiken.

we hadden 2 kamers geboekt. 1 van de kamers klopte wel met de boeking, de andere niet. Wel kregen we 10 euro terug.

fijne bedden. Heerlijk ontbijt. We konden tot 11 uur ontbijten!!

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Nvt te kort om een oordeel te geven
    • Themakamer

Een van de receptioniste, toen wij s-avonds om 21.00uur aan kwamen zei ze gelijk van dat wij laat zijn en nog niet eens van goedenavond. Wat irritant, na een reis van 3 uren. Dat wij die avond nog naar de kerk moesten omdat mijn oom overleden was en de volgende is de begrafenis. Iets vriendelijker mocht ze wel zijn. Ik had al gebeld hoelaat vantevoren dat wij pas om ongeveer 21.00uur aankomen.

De kamer

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Matige kwaliteit voor hoge prijs
    • Themakamer

Douche met slappe waterstraal en wisselende temperatuur. Koude badkamer. Geen waterkoker voor thee. Geen extra dekens. Temperatuur slaapkamer niet goed instelbaar. Verlichting summier, geen goede leeslamp. Klokradio in nachtkastje werkt niet.

Vlakbij MECC. Ruime kamer en badkamer. Goed bed. De kamer is goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Lokatie vlak naast universiteit, fijn stille buurt om te...
    • Themakamer

De kamer heeft koffie OF thee faciliteit, niet beide. Badkamer en sanitair keurig, slaapkamer nogal oubollig met vreemde aankleding in thema. Bed prima.

Lokatie vlak naast universiteit, fijn stille buurt om te slapen, prima ontbijt.

prijs - kwaliteit verhouding niet helemaal in balans
    • Business Tweepersoonskamer

de douche ruikt een beetje naar afvoerlucht en dat ging niet goed weg Kussens zijn veel te dik - erg kleine handdoeken

kamer was prima en schoon - stille ruimte je kunt goed slapen

fietsen stalling kan beter

fietsen stalling kan beter

Prima voor een nachtje

Was erg warm

Ruime kamer, alert en vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en leuke indeling van de kamer
    • Business Tweepersoonskamer

Douche was niet erg praktisch ingericht

Vriendelijk personeel en leuke indeling van de kamer

Dubbel plus

Locatie was saai

De kamer was boven verwachting

Prima verblijf hotel

Geen airco

Prima hotel qua prijs en kwaliteit. Jammer dat de kamers geen airco hebben daar het net bijzonder heet was die dag en avond

Kamer was erg warm

Kamer was erg warm

het was een prettig verblijf en wij komen weer terug

nvtprettig verblij

prettig ontvangst en het ontbijt was goed.

Mooie kamer

Ontbijt is te duur

Mooie kamer

Prijs van het ontbijt is 18 euro p.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Prijs van het ontbijt is 18 euro p.p, de keuze bij het ontbijt is daarintegen wel goed, maar 18 euro voor een ontbijt is toch wel aan de hoge kant.

Mooie nette kamer

Het ontbijt erg schaars

Mooie nette kamer

De ruimte
    • Business Tweepersoonskamer

Ontbreken van (airco) goede ventilators ten tijde van hoge temperaturen.

De ruimte

Voortreffelijk
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Alles was perfect en voortreffelijk , zeker voor herhaling vatbaar