Beoordelingen over Hotel Fase Fier Eten en Drinken

van Oldenbarneveldweg 25, 1901 KA Castricum, Nederland

#4 van de 4 hotels in Castricum

Hotel Fase Fier, prima voor een nachtje

Kamer is erg basic en het is erg gehorig. Kamer was stoffig en toilet was niet schoon. Douchecabine is erg klein en er was geen badmatje. Ik heb er niets van gezegd omdat wij hier echt alleen waren om te overnachten na een feest en de volgende ochtend weer vroeg weg.

Het personeel is zeer vriendelijk. Schattige creatie van de handdoeken gemaakt! Erg leuk. Ontbijt was prima, niet erg uitgebreid maar voldoende keus.

goed voor de prijs van de "Comfortkamer"

Onze kamer lag op de eerste verdieping. De trap van receptie/eetzaal was erg steil. Op de eerste verdieping is geen buiten brandtrap naar beneden. Als op de begane grond brand uitbreekt ( bij voor beeld in de keuken van het hotel/restaurant) zit je in de val, want de binnentrap zal vol rook staan.

De ontvangst was prima. Personeel was vriendelijk en gaf alle nodige informatie.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

verder prima
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

wel heel jammer dat het personeel beneden na sluiting nog even de muziek lekker aan zette; het is erg gehorig en ik werd er wakker van... ik moest om 7 uur op...

verder prima

Voor 1 nachtje wel oké.

Kamer was boven de keuken gelegen, waardoor geluid van pratend personeel 's avonds laat voor overlast zorgde. 's Morgens vroeg werd er met veel geluid fusten of kratten afgevoerd op rolwagentje. Uitzicht op brandtrap. Ramen konden of helemaal open of helemaal dicht. Was niet af te stellen. Afvoer douchebak liep niet goed door.

Kamer was zeer eenvoudig, maar wel schoon. Bedden prima!

Het personeel was vriendelijk, het avondeten was prima.

Het personeel was vriendelijk, het avondeten was prima. De locatie is uniek en heel landelijk. We mochten zelf ons ontbijt klaar maken in de woonkeuken, dat vonden we erg bijzonder!

• Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het was op de kamer wel erg warm, maar waar was dat niet zo toen het de afgelopen dagen 35 graden was? Ik had me hierop ingesteld; bovendien wist ik dat het een kleine budgetkamer was. Er was een ventilator en het raam kon heel ver open, waardoor er toch enige verkoeling was. Ik denk niet dat je het hotel verwijten kunt maken over warme kamers, gezien de uitzonderlijke weersomstandigheden. Ben dus heel tevreden over dit verblijf.

Gunstige ligging, vlakbij zee en duinen in het dorpje Bakkum. Ideale uitvalsbasis als u lekker in de duinen wilt fietsen of wandelen of het strand wilt bezoeken. Een aanrader is fietstocht naar Strandpaviljoen de Vrijheit waar je alleen met de fiets kunt komen en waar het strand veel rustiger is dan bij Castricum. Prima kamer, goede huurfiets, heel vriendelijk personeel.

Gastvrij, plezierig verblijf in een comfortabele kamer.

Het ontbijt was heel uitgebreid maar ik miste geschild vers fruit. Er waren alleen appels en bananen maar ook geen mesje om die te schillen.

Het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De kamer was groot en de bedden comfortabel. We zouden in de nacht terugkomen na een bruiloft en dat was allemaal prima mogelijk.

Gewoon heerlijk genoten.

Het was erg warm op de kamer en er kan maar 1 raam open dus je kunt nooit een beetje doortochten creeren. De ventilator was echt wel lekker, hoor, maar ik kan niet slapen met zoveel lawaai. Dus maak of 1 ander raam ook "open" zodat het lekker kan doortochten of airco aanbrengen. Aan de andere kant is het niet heel heel vaak lang warm in Nederland dus een kosten / baten analyse is aan te bevelen...hahahha!

Ontvangst was vriendelijk en behulpzaam. Kamer was helemaal prima. Ontbijt was erg uitgebreid en op een uitnodigende manier gepresenteerd. Wij hebben heel relaxed ontbeten en daarna nog even met koffie buiten gezeten. Heel ontspannen en niet het idee dat we weg moesten.

Goed hotel, aardig personeel.

Twee bedlampjes (i.p.v. 1) zou wel handig geweest zijn. Ok vond ik het ontbijt `12,50 p.p. duur. Voor 25 met zijn 2 is het in verhouding een beetje duur voor koffie en wat broodjes. Maar het ontbijt was wel goed. Koffie kon beter.

Prima hotelletje, heel centraal gelegen. We waren er voor 1 nachtje vanwege vrienden op de camping Bakkum. Fijn dat we een kamer op de begane grond konden krijgen. Aardig personeel.

Een heerlijke overnachting gehad in een gemoedelijk hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Eigenlijk niets. Het was zoals op de site omschreven.

Het restaurant was gezellig ingericht en eten was goed. Het ontbijt was prima en in een leuke entourage. Toilet en douche waren op de gang maar wel goed schoon. Was goed te doen.

Helemaal tevreden!
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

In warme dagen is de kamer heeeeeeel erg warm. Er stond een ventilator maar je krijgt alleen maar warme lucht de kamer. Verder is top!

Vriendelijke personeelsleden, kamer is heel schoon, ruim en netjes kwa inrichting is modern. Badkamer ook schoon. Helemaal tevreden!

Prima prijs kwaliteit verhouding van de kamers met gezellig en goed restaurant.

Douche stang en douchekop

Kamers zijn simpel en een beetje gedateerd, douche stang zat niet vast en douchekop was verkalkt. Verder prima kamer voor 1 nacht. Heerlijk geborreld en gedineerd. Ontbijt was prima.

Kamertemperatuur begin mei boven de 40 graden, vieze toiletten en goor ontbijt! Verschrikkelijk!
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Echt verschrikkelijk! Geen airco en temperaturen boven de 40 graden. Ik heb aangegeven dat het niet te doen was en de ongeïnteresseerde reactie was "We hebben een Fan en meer kunnen we er niet aan doen..". Er viel ook niet te praten over alsnog annuleren. Uiteindelijk heb ik er serieus voor gekozen om niet voor 23:00 de kamer te betreden en de tweede nacht ben ik in de nacht alsnog naar een ander hotel gegaan. Ik ga er nooit meer heen!!! Daarbij heb ik het personeel als zeer onvriendelijk beschouwd. Van ellende het enige raampje open (het 2e raam kon niet open), maar om 1:00 werd daar, met veel herrie, het terras opgeruimd of aangeschoven. Ontbijt was kansloos en toiletten waren ook niet schoon. Alles werd nog erger toen ik als gast kon horen, hoe er telefonisch aan een andere gast werd meegedeeld dat hij echt pech had, aangezien hij voor 2 personen had geboekt en het er 1 moest zijn. Letterlijk "Pech gehad!" Nou... beste Fier..denk dat jullie echt pech hebben....als je zo doorgaat, hou je geen gast meer over.

Feitelijk was het een drama.

Op zich goed, alleen te warm op de kamer
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het was erg warm in de kamer vanwege de zon die de hele dag op het raam van kamer scheen. Er was wel een ventilator maar een airco was meer op zijn plaats geweest.

Ontbijt was goed.

Ondanks een paar minpuntjes, heerlijk gehad.

Het uitzicht van de kamer. Een soort geblindeerde ramen, vanwege het uitzicht, beneden, op een parkeerterrein en de wel erg kleine TV.

Alles keurig in orde. Mooie kamer en badkamer. Super-aardig personeel. Heerlijk gegeten en gedronken.

• Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamers zijn boven bar/restaurant. Als mede-gasten de deur tussen bar en kamers openlaten geeft dit wat geluidsoverlast.

Prima kamer. Netjes en schoon. Aardig personeel. Heel behulpzaam

Eten en ontbijt was prima.

Snachts een grote teringherrie op de binnenplaats! Laden na een feest. Lopende diesels, gekletter van alu bakken en materiaal. Slecht!!!

Eten en ontbijt was prima. Aardige mensen.

Enkel goed voor een nacht als jij niet buiten de norm wil gaan.

Castricum aan zee.

De kamer was veel te warm, toen ik er binnen kwam voor de eerste keer, want de zon is op de venster de hele dag geweest. Dit was echt niet confortabel (geen airco of organisatie voor dit sort problem, er was enkel een ventilator die deed veel lawaai en dus niet te gebruiken tijdens de nacht). Kamer met WC en douche in een apparte ruimte is geen service voor een hotel van zo een categorie. Ik had een bericht gelaten de avond t.a.v. het personneel van de ontbijt (dit moets iets vroeger klaar zijn voor mij) maar deze bericht is niet doorgegeven geweest. Het personeel van s'morgens wiest niets van. Dit is niet serieus, want heb ik niet goed kunnen ontbijten (geen tijd, want heb ik moeten wachten voor dat hij klaar was). Ontbijt pas om 8.00 u is veel te laat. 7.00 u lijkt mij beter gepast.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Een ontspannen verblijf met lekker eten.

Alles kan beter maar wij waren hier dik tevreden mee!

De vriendelijkheid en ontspannenheid van het personeel. We hebben een door de kok aanbevolen driegangenmenu van de maand gegeten en dat was uitstekend. De porties waren ruim voldoende en verrassend goed van smaak.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Wij hebben 's avonds gegeten bij fase fier en dat was...

We hadden een kamer die grensde aan de parkeerplaats. Doordat ze met het dak bezig waren kwam er steeds zwarte stof op de kamer. Dit zagen we op de nachtkastjes een later bleek ook op de auto. Helaas doordat we maar 1 nachtje hebben doorgebracht zijn we er te laat achter gekomen waar het vandaan kwam en hebben we het de volgende dag pas kunnen zeggen. Het personeel was zich hiervan niet bewust helaas.

Wij hebben 's avonds gegeten bij fase fier en dat was erg lekker. We hebben heerlijk gezeten en werden goed en vriendelijk te woord gestaan door het personeel.

Fijn verblijf!

Achter het hotel is een parkeerplaats (van het hotel zelf), waar in ons geval vroeg in de ochtend (uur of half 8) een busje een kwartier lang stond te ronken en mensen vrij hard met elkaar in overleg waren. Als ik een tip mag geven: instrueer mensen die daar parkeren / vandaan vertrekken om een beetje rekening te houden met de gasten.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Fijne douche / badkamer, ruime kamer, zeer vriendelijk personeel en een leuk restaurant waar je lekker en ontspannen kunt ontbijten (en vast ook lekker kunt dineren, maar dat hebben wij niet gedaan).

Warm welkom en goede overnachting gehad.

Goed verzorgt en heel vriendelijk personeel. Je voelt je echt welkom. Kamers niet heel lux maar zeer zeker waar voor de voordelige prijs. Ook heerlijk gegeten.

Prima accomodatie waar we zeker nog een keer naar toe terug zullen gaan.
    • Studio

De kamer was prima in orde; de bedden waren heerlijk. De badkamer had een goede douche. Het ontbijt was prima verzorgd met een ruime keuze. Kortom een aanrader

Heerlijk verblijf, echt een aanrader!

Het was gezellig en knus ingericht!Het personeel was zeer vriendelijk en gastvrij..En het was schoon. Ontbijt was goed veel keus.Al met al een aanrader!

gezellige fietsvakantie

tv was niet meer van deze tijd. Maandag werden we om 10 uur naar boven gestuurd. TV kijken was geen optie met dit scherm. We vonden dit erg vroeg.

Het personeel was heel attent

Redelijk

Badkamer is verouderd. Matrassen aan de zachte kant. Ontbijt niet in verhouding tot de prijs van 12,50 p.p. Brood om zelf plakken vanaf te snijden was goed. Broodjes en geplette croissants leken uit een supermarktpakje te komen, die afgebakken warenen zagen er niet aantrekkelijk uit. Wel voldoende beleg. Prijs kamer ook aan de hoge kant voor wat je krijgt.

Wij hadden een kamer in het oudere gedeelte. Kamer was netjes en zag er verder goed uit. Avondeten a la carte was prima. Personeel vriendelijk. Restaurantgedeelte ziet er gezellig en modern uit. Terras buiten ook lekker. Parkeergelegenheid voor auto.

Geen plek om terug te komen.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Douche met minimaal straaltje en loshangend deurrubber. Afstandsbediening met lege batterijen. In eerste instantie kreeg ik een rekening die 20 euro te hoog was!

Ook basic kamers moeten in orde zijn.

Prima plek om te overnachten
    • Studio

Er wordt gratis WiFi aangeboden maar het bereik is niet geweldig: niet op de kamer, niet op het terras.

Studio gehuurd: prima om te verblijven. Veel privacy, ook op het balkon. Rustige omgeving in een woonwijk. Kamer netjes en schoon. Medewerkers vriendelijk en gemoedelijk.

De ontvangst was heel vriendelijk.

Het ontbijt was heel matig voor € 12,50 p.p. jus d' Orange was op en werd niet meer bijgevuld,bananen zagen er beetje donker uit, niet afgeruimde ontbijttafels, yoghurtjes waren op (moesten we om vragen). Ook verbeterpunt: extra wc-rol op kamer.

De ontvangst was heel vriendelijk.Bed was lekker.

Kamer is zeer gehorig.

Kamer is zeer gehorig. 's nachts wakker geworden van het restaurantpersoneel dat luidruchtig afscheid van elkaar nam. Enkel zeer steile trappen, geen lift.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Aangename verrassing nabij strand en duin

Te kleine TV in de kamer hangt ook nog te hoog.

Gezellig en druk bezocht restaurant met uitstekende heel ervaren en attente bediening. Daarvoor kom je zeker terug ook met anderen!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Een gastvrijl hotel-restaurant met een gezellig huiselijke sfeer en heerlijk eten!

Dat de prijs van de hotelkamer exclusief ontbijt is waarvoor je 12,50 Euro p.p. betaald.

Gastvrij ontvangst, hulpvaardige medewerkers en prima kamer. Sfeervolle eigentijdse inrichting van het restaurant. Heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Verschil in kamerprijzen

Familie had een kamer gehuurd voor €59,50 ex ontbijt. Zij zijn uiteindelijk goedkoper uit dan wij. Wij hadden €89,50 betaald incl ontbijt. Dit klopt niet. Graag reactie hierop

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Prima plek, vriendelijk personeel!!
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De inrichting/aankleding v.d. budgetkamer is wat gedateerd, maar wordt binnenkort aangepakt. De dranger op de kamerdeur vonden wij heel vervelend. Een bovenraampje dat open kan zou fijn zijn (tijdens de nacht durf je nu het grote raam niet echt open te zetten, i.v.m. inregenen/ hard waaien)

Het ontbijt was heel uitgebreid, heerlijk gevarieerd. Vriendelijke mensen! Ook heerlijk gegeten in het restaurant. Voldoende plaats en "ruimte" om beneden te zitten met een tijdschrift of krant. Douche en toilet op de gang, maar heel dichtbij. Dus geen enkel probleem.

Prima knus hotel

Traplopen om van kamer naar ontbijtruimte te komen. (heb knieprobleem) Slechte staat van douchestang en geen douchegordijn oid.

Gezellige inrichting en aardig personeel. Vooral het verse brood bij het ontbijtbuffet was heerlijk! Eigen parkeerterreintje.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

FASE EN FIER PRIMA PLEK
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Wij hadden eerst een standaardkamer met openbaar toilet en douche en een steile trap naar boven. Is eigenlijk niet meer van deze tijd. Dit duidelijker in de informatie zetten.

Ontbijt, Kamer, Diner, Terras en Personeel Comfort kamer was vrij op de begane grond. Door bijbetaling van 25 euro geweldige kamer met eigen douche en toilet. Prima bedden mijn vrouw heeft spierreuma , heeft prima geslapen zonder veel pijn 's morgens. Diner was heerlijk portie carpaggio was veel en lekker. Lekker was ook de mosselen in knoflook en gebakken tong ( 2 stuks ). Prijs zeer redelijk.

Erg vriendelijk personeel, een hotel om te onthouden!
    • Studio

Erg vriendelijk personeel, een hotel om te onthouden!

sfeer

manier om kamer te bereiken

sfeer

het ontbijt

te kleine t v

het ontbijt

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid.

N.v.t.

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Goede huurfietsen aanwezig.

Het restaurant was prima

Het restaurant was prima

Personeel heel vriendelijk, behulpzaam en gezellig.

Personeel heel vriendelijk, behulpzaam en gezellig. Zeer gezellig ingericht restaurantgedeelte.

Vriendelijke mensen,

vriendelijkheid en het dorpse karakter van het hotel

Vriendelijke bediening, leuke sfeer

Vriendelijke bediening, leuke sfeer

Alles was goed

Bereik van Wifi was slecht want dit kon alleen in het voorste gedeelte van het hotel.

Alles was goed

Mooie plek en rommelig hotel.

Afwezigheid bij het ontbijt. Onduidelijkheid. Nul afgeruimde tafeltjes.

De plek.

Weekendje strand

Geen

Heerlijk geslapen , gedeelde badkamer was geen bezwaar.

• Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamer erg warm met het warme weer.

Moderne kamer mooi ingericht

Geen airco, kleine kamer. Onverwachte bijkomende kosten en onbehulpzaam personeel.

Moderne kamer mooi ingericht

Personeel!

De hitte!

Personeel!!

Vriendelijk personeel, avondeten en ontbijt prima
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Douchen en WC delen met anderen; prullenbak was niet geleegd

Vriendelijk personeel, avondeten en ontbijt prima

Toppersoneel.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Toppersoneel. Ik kon een fiets huren. Goede bedden en grote kamer

Uitstekend bed

Krappe badkamer. In douche geen plan het of iets dergelijks.

Uitstekend bed

Kamer was prima, ontbijt was goed
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Eigen toilet en douche is beetje handiger

Kamer was prima, ontbijt was goed

Super leuk hotel, goede bediening, hard werkende mensen, top...

Super leuk hotel, goede bediening, hard werkende mensen, top locatie tov strand en fiets tocht

een zeer gemoedelijk hotel

een zeer gemoedelijk hotel

Basic hotel
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geen wc of douche op de kamer, was me niet opgevallen... Ontbijt pas mogelijk vanaf 7.30 uur

Parkeerterrein voor de deur

Lekker geslapen, beter als thuis :)

Fijn verblijf voor voor wandel-en fiets weekendje

Slechte wifi Miste een fohn Plekje om handdoeken op te hangen

Schone kamers. Koffie/theefaciliteit Aardig personeelhet was

Goede prijs-kwaliteitverhouding . Wij hadden voor een goedkope overnachting gekozen dus geen luxe verwacht. Kamer was prima.

• Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

ons verblijf was goed,niets op aan temerken

Ik kan niets bedenken

Kamer was schoon en netjes, ontbijt vans uitstekend

De ligging van het hotel.

De tempratuur in de kamer. Gehorig . Had kamer aan de straatkant

De ligging van het hotel.

Vriendelijkheid van het personeel

Kleine kamers /simpel ontbijt

Vriendelijkheid van het personeel

Veel te warm op de kamer.

Veel te warm op de kamer. Geen raam alleen vluchtdeur naar buiten en die laat je snachts liever niet open

Heel fijn verblijf!! Aanrader

De wifi in de kamer was traag

De service was top! Hele aardige mensen en het eten in het restaurant is ook heel erg lekker.

Prima hotel, lekker ontbijt en goede uitvalbasis om zo...

Prima hotel, lekker ontbijt en goede uitvalbasis om zo eventjes naar het strand te gaan, fietsen door de duinen, winkelen in Haarlem. Etc

Prima hotel voor wandeltocht

Vriendelijke personeel, menukaart genoeg keuze, lekker eten , goede ontbijt, goede bed.

Heeel erg jammer

Eten, personeel, hygiëne

gezellig bar

gezellig bar

1 overnachting ivm Oer- ij experience
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Alles was prima niets op aan te merken

Gezellig en ongedwongen.

uitgebreid ontbijt.

uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.