Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant De Eese 4-sterren

Duivenslaagte 2, 8346 KH De Bult, Nederland

#3 van de 3 hotels in De Bult

• Beoordeeld op: 14 september 2018

De locatie is mooi, personeel is netjes en heel behulpzaam...
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Er mogen wat meer handdoeken in de badkamer liggen!

De locatie is mooi, personeel is netjes en heel behulpzaam ik kreeg een kamer waar niet enthousiast over was maar dat hebben de dames van de receptie netjes opgelost! Het eten in het restaurant was goed, en het bedienend personeel die krijgen een 9+ correct en ontzettend gezellig! Ik zal hier in de toekomst in verband met werk nog vaak verblijven!

• Junior Suite met Douche en Balkon

De kamer ... Lag nog veel rommel op grond, en dat bleef nadat ik er wat van gezegd heb. We waren met hond .... Totaal geen prullenbak rond om hotel.... Laat staan een hondebak voor de poep.... En de bakken die er stonden mocht geen hondepoep in..... Dus dat vond ik heel slecht ..... Betaalden wel 15 euro per dag voor de hond !!!! .... Dat is erg veel geld ...... Bij de wastafel geen ruimte voor de toilet artikelen .... Boven de toilet geen handige plek. Gordijnen in kamer hier en daar los .... Staat heel slordig. Vloerbedekking erg vies..... En ook eens kijken naar de muren , gele plekken. Dus kamer vond ik tegenvallen. In restaurant is het behoorlijk donker, maar wel gezellig.

Ontbijt was goed !! Ligging was goed Personeel heel vriendelijk Bed was goed

Ontspannend en genoten van alles wat er in de omgeving te doen is. Ik kom binnenkort weer terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De verlichting in de slaapkamer is te licht. Mss een lafellampje. En een waterkoker zo het compleet maken.

Het ontbijt is heerlijk en het personeel is heel vriendelijk. De omgeving is ontzettend mooi, veel natuur en ontzettend veel bezienswaardigheden.

zullen we niet meer gaan

bediening aan bar: veel te lang moeten wachten en bijna geen volk geen airco: veel te warm op de kamers kamers verouderd

ontbijt ok, groot zwembad is leuk voor de kinderen

• Beoordeeld op: 1 september 2018

vriendelijk, functioneel, lekker ontbijt, zwembad is een plus
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

gezelligheid van de kamer - (afgeleefde) vloerbedekking mag vervangen worden - geen vrij stopcontact om smartphone op te laden

verzorgd en uitgebreid ontbijt - kamers vrij sober, maar prijs-kwaliteit in orde - mooie, functionele badkamer - zwembad én de beschikbaarheid van handdoeken daar

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Teleurstellend
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

De kamer viel echt enorm tegen. Het personeel was niet al te vriendelijk, dat kan zeker beter. Alles zag er heel verouderd uit en hing er een vreemde lucht in de gangen en op de kamer. De lift was ontzettend oud en smerig. Verder diende de gang van onze kamer als opslagplaats voor de karren linnen en schoonmaakspullen, alsof we in de linnenkamer moesten slapen?! We sliepen met drie personen op een kamer en er was maar 1 stoel, daarnaast was het toilet wel op een heel vreemde plek geïnstalleerd, niet heel praktisch allemaal. Kortom, hier komen we nooit meer terug.

Ga volgende keer zeker terug naar vandervalk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het ontbijt zeer beperkt ook niet goed bijgehouden om half 8 's morgens was de fles met water al leeg spek niet bijgevuld wachten 's avonds ijs heel gesmolten nieuwe gehad mensen zien vertrekken zonder hoofdgerecht wachten en maar wachten missing hebben moeten vragen om kaarsen aan te doen helft ging niet ...

• Comfort Driepersoonskamer met Douche

Tapijt in de ganse kamer is niet proper is aan vervanging toe alsook de kamer kan een opfrissertje gebruiken .Ook de gordijnen waren niet proper. ..vuil en smerig.kamer rook onfris ..

Ontbijt en zwembad

Goed hotel op een rustige locatie van waaruit mooie fietstochten mogelijk zijn.

geen opmerkingen

Goed hotel op een rustige locatie in een bos van waaruit mooie tochten mogelijk zijn o.a. naar Giethoorn. Voldoende parkeerplaatsen en een goede fietsenstalling.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Bij de ingang zaten veel asielzoekers ook in boerka's. Boeking voor 2 kamers a 110 incl ontbijt. 230 en 231 zelfde prijs betaald verschillende kamers. 231 kon niet eens op het balkon omdat de deur was vergrendeld. 230 had geen waterkoker of Nespresso. 230 had ook geen zitje. De losse bedden schuiven heel gemakkelijk van elkaar. De lunch op 16 augustus was chaotisch.

Beetje rommelige bediening tijdens het diner maar kwam...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Beetje rommelige bediening tijdens het diner maar kwam allemaal wel goed. De bar is open tot 1 maar ze sluiten toch al eerder waardoor er bepaalde drankjes niet beschikbaar zijn. Dan vind ik dat er ook niet moet staan dat de bar tot 1 uur snachts open is.

De trage bediening,na opname keuze menu,eveneens Lunch ...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De trage bediening,na opname keuze menu,eveneens Lunch ,lange wachttijd. De tweede nacht om 2u s nachts gewekt door zeer luidruchtige naaste buren!!!

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

kamers klein en gedateerd - oude tapijten vloerbekleding niet proper en ruikt onfris - kleine en niet aangeklede badkamer - geen douchedeur - veel te zachte matrassen - luidruchtige kamers - geen frigo of bar aanwezig - tv ter grote van computer-monitor -verhouding prijs/kwaliteit niet in verhouding - personeel wel vriendelijk en hotel dicht bij Giethoorn

Relaxed, heerlijk even bij komen.

Te volle fietsenstalling.

Ruime keuze bij het ontbijt, behulpzaam vriendelijk personeel. Mooie map met fietsroutes die je gratis kunt meenemen. Ligt in een mooie omgeving nabij het gezellige Steenwijk.

Prachtige kamer en hotel.
    • Familiekamer met Douche

Harde matrassen en te zachte doorgezakte kussens. Hotelkamer lag boven terras dus veel geluidsoverlast van mensen die laat nog op terras zaten te kletsen. De kamerdeuren kunnen 'soft close ' gebruiken, je hoorde elke deur dicht vallen.

Prachtige kamer en hotel. Faciliteiten mooi, heel hygiënisch. Omgeving ook mooi en rustig.

Het ontbijt was lekker, ruime keuze.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De bediening in het restaurant 's avonds viel ons tegen. Heel trage bediening, lang moeten wachten, zelfs van in het begin om een flesje wijn te bekomen. Zelf moeten vragen om onze dessert. Waren dit blijkbaar ook vergeten. Het eten was wel heel lekker. Op het terras buiten werd de verlichting niet aangelegd, alhoewel het al donker was. Mijn man heeft dan gevraagd om dit aan te leggen. Kaarsjes op terras buiten werden bij onze 2de avond zelfs niet meer aangestoken. Een tip : misschien op de kamer een kleine frigo.

Het ontbijt was lekker, ruime keuze. Kamers waren ruim. Avondeten was heel lekker. Zwembad was in orde, sauna en dampbad ook heerlijk. Interessant dat er fietsroutes worden gegeven, maar misschien om door het bos te fietsen ook wat bordjes plaatsen om terug naar het hotel te fietsen. Knooppunten beginnen pas als je door het bos bent. Locatie is anders ideaal om uitstap te maken naar het mooie "Giethoorn".

Dat was zeer goed verzorgd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De kamer had geen airco en was best benauwd daardoor. Wij zaten in de heetste week met 35 graden buiten.

Dat was zeer goed verzorgd. En het personeel was heel vriendelijk. We ontvingen een andere kamer, omdat de sleutel en het slot niet goed waren. Er werd geprobeerd direct of zij met de sleutel de kamer binnen konden, maar toen dat echt niet ging werd ons een andere kamer aangeboden. Dus super goed van hen. Maar airco zou geen overbodige luxe zijn voor het hele hotel. want ook het personeel had het denk ik best heel warm die week.

De prachtige lokatie, vriendelijk personeel en heerlijk eten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Rokers op het terras. Je zit gezellig te eten in de natuur en er gaat iemand roken. Je zit in de stank en kan niet weg omdat je aan het eten bent. Erg vervelend.

De prachtige lokatie, vriendelijk personeel en heerlijk eten.

-Groot, proper zwembad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Geen airco op de kamers. Weinig buitenlandse bieren en dan nog duur. Cornet 5,20€ Over het algemeen waren de dranken duur. La Trappe en La Trappe Quadruppel 4€. Geen drankenautomaat.

-Groot, proper zwembad. Spijtig dat de handdoeken van de kamer hiervoor moesten gebruikt worden. -Buiten terras waar altijd kon gegeten worden. -Kokkin was steeds bereid iets anders lekkers klaar te maken. -Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer rustig gelegen. Dicht bij de autostrade. Goede fietswegen in de buurt. Afgesloten fietsstalling.

Duur, oud en ongastvrij hotel op een mooie locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

- Geen airco terwijl we tijdens het verblijf middenin een hittegolf zaten. Het raam kon slechts op een kier. Een meedenkend hotel had op z'n minst een ventilator neergezet. - Smoezelig tapijt in een erg eenvoudige kamer: niet iets wat je verwacht bij een vier-sterrenhotel. - Geen koffie/thee-faciliteiten op de kamer. - Nergens de mogelijkheid om wat te drinken te krijgen na sluiting van de bar. - Geen reactie van het hotel op bovenstaande klachten.

Mooie locatie

Ik voelde me er niet thuis.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Personeel zo onvoldoende klantvriendelijk. Bloedheet- Geen airco. Geen koelkastje. Geen thee. Donker door bos, slechte aanwijzing snachts. Onvoldoende ruimte bij wastafel. Kleine tv. Deur balkon klemde. Geen shampoo. De prijs.. Geen stopcontact bij het bed.

Kamer schoonmaak.

Had voo een prijs van 133 euro meer verwacht. Geen aanbieding. Bbooking.com hinderlijk dominantt
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Je kunt pas vanaf 3 uur inchecken..ik kwam om 1 uur en vroeg een ruimte om me om te kleden de receptioniste verwees me naar het invalidentoilet. Slecht. Ze was niet bereid om na te gaan of er al een kamer was schoongemaaktv Heel rigide georganiseerd.

aangenaam en rust gevend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Dat er nergens airco was , dat had zeker in het restaurant mogen zijn . we hadden ook 2 dagen tijdens het menu wat aardappelen bij bestelt en die extra portie kwam een kwartier later en toen was ons eten al op

het ontbijt was af en voldoende keus enbij het menu wa er ook genoeg keus en het eten was heel lekker .

Verder ons wel geamuseerd.
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Kluis kapot, was dicht. Geen airco op kamer, erg gehorig geen koelkast. Was erg sober ingericht en dat voor die prijs.

Niet genomen 16,50€ vonden wij veel te duur als je maar 1 broodje eet

niks eigenlijk

de omgeving en we waren bij vrienden op visite en we komen zelf uit veldhoven en om 1 dag heen en weer te rijden vinden we veel te vermoeiend.

zeer genoten van hotel en mooie omgeving!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

de saus bij de chocolade-explosie was extreem gezouten. erg jammer. rest van t avondeten perfect en de wijn was top!

de ligging was heerlijk rustig en prachtig in de natuur. voor de hond super. ontbijt heerlijk en ruim voldoende keus.

SUPER
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De rust in de omgeving, s'nachts heel stil, ruime kamer, service en ontbijt waren in orde, vriendelijk personeel, ik maak reklame aan mijn vrienden.

Genoten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Te weinig licht in de kamer om goed te kunnen lezen. En ik miste een mogelijkheid om koffie/thee te zetten op de kamer.

Mooie badkamer. En het ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Het ontbijt en het diner waren van goede kwaliteit, prachtig...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Ruime ongezellige stinkende kamer, die waarschijnlijk een opberghok geweest moet zijn

Het ontbijt en het diner waren van goede kwaliteit, prachtig gelegen enigszins onderkomen hotel met uitstekende parkeerplaatsen

prachtig weer in een prachtige fietsstreek in een rustige in het groen gelegen locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

eerste avond 3 uren aan tafel gezeten voor 3 gangen diner . Een groep gasten had zich niet aan de afspraak gehouden met als gevolg dat de keuken overbelast was en de rest van de klanten met lange wachttijden zat. er werd wel een commerciele tegemoetkoming gedaan.

Zullen zeker nog wel eens terugkomen maar niet eten.
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Het diner. Veel te lange wachttijd. Het dessert crêpe suzette was een flop. De koffie als dessert kwam nog nadat de andere desserts reeds geconsumeerd waren.

De badkamer was mooi en praktisch

Gezellig weekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De kamers zijn somber en dat voor 73.00 incl toeristenbelasting. Hadden een kamer boven de ingang dus s.nachts hoorde we de beschonken gasten binnen komen. Ook het ontbijt is niet goedkoop.

Het eten in het restaurant vonden we erg goed ..beetje jammer dat de bediening niet vroeg hoe we ons vlees gebakken wilde..

Heerlijk weekendje weg.
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Twee keer ging er iets mis met de afrekening (een lunchbon, kregen we de rekening van een ander erbij opgeteld; en er was 2 keer zoveel berekend voor ontbijt dan besteld/afgenomen). Maar: dat werd meteen snel en vriendelijk opgelost!

De kamer was heel goed. Heerlijke bedden. Mijn dochter vond het zwembad superleuk!

rustig,eten goed, kamers aan vernieuwing toe !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

weinig verlichting in kamer en badkamer - badkamer was gerenoveerd / in orde - kamer en toebehoren aan renovatie toe - vloerbekleding was vuil en dringend aan vervanging toe !!!

ontbijt en avondeten was goed naar verhouding prijs - rustige omgeving

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De ruimte rond de wasbak in de badkamer was wat krap. Maar wat we echt jammer vonden was dat de 2e ochtend het ontbijtbuffet half geplunderd was. Er waren diverse producten niet aangevuld. Juist een goed ontbijtbuffet maakt je verblijf top.

Super locatie! Nette kamer met een prima bed.

Rustige omgeving met mooie fietsroutes.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Berekening van de kamerprijs en de prijs voor het ontbijt was niet juist. Alles is wel op tijd gecorrigeerd maar als ik niet had opgelet, had ik teveel betaald.

Het ontbijt was goed, ruime kamer met balkon.

Prima tijd gehad voor deze 3 nachten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het restaurant was goed voor 1 keer, als je die dag aankomt, maar niet om dat elke dag te doen. Menukaart is wat beperkt

Rustige omgeving, vriendelijke en behulpzaam personeel

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche en Balkon

Foto's op website zijn mooi. Hotel was niet goedkoop € 129 voor 2 personem en scoorde een 8+ We wilden graag een net hotel en dat leek het te zijn. Toch vind ik dit hotel het cijfer niet waard. De kamers waren oud, oubollig met oude vloerbedekking. Balkon was niet schoon. Gordijnhaakjes waren los. Maar 1 handdoek pp en een dun dekbed terwijl het koud was. De laatste 2 punten werden na onze reclamatie snel opgelost door het vriendelijke personeel. Ook was er een "fout Q-Music feest" dat tot in de kleine uurtjes voor lawaaioverlast zorgde.

Het ontbijt was goed en het personeel uitermate vriendelijk.

er valt nog veel te verbeteren.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Het restaurant was beneden peil, de soepen waren smakeloos en de hoofdgerechten ronduit slecht.

De ligging in het bos is heerlijk, fietsverhuur, zwembad, kamers en ontbijt zijn redelijk.

hoewel ik bij boeking had aangegeven dat wij om 07.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

hoewel ik bij boeking had aangegeven dat wij om 07.00 uur wilden ontbijten (waarop ik geen afwijzende reactie heb ontvangen) bleek bij aankomst dat dat niet voor 08.00 uur mogelijk was. Het geboden 'alternatief' was in de praktijk een aanfluiting

De rekening die dij alsnog moesten betalen voor ontbijt en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Geen reactie van booking com na de reactie van mij

De rekening die dij alsnog moesten betalen voor ontbijt en diner terwijl wij Al betaald hadden vis booking com

De ligging en het zwembad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De bediening in het restaurant, de communicatie met de receptie, stoombad was stuk, beloofde gratis welkomsdrankje niet gekregen, ontbijt basic

De ligging en het zwembad

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

We hadden in feest dicht in de buurt en dit was een ideale locatie om te overnachten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De uitstraling. Het hotel verdient meer uitstraling. Het ligt er nu wat suf bij, daar is vast meer van te maken.

Mooie, rustige, locatie. Ruim parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Om zeker terug te gaan.
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

- De kamers waren heel sober. - Badkamer, was juist helemaal vernieuwd, maar is weinig plaats voor u grief te zetten. - Weinig stekkers in de kamer om u mobiel of Tablet op te laden. en er was ook geen stekker aan het bureau voor uw laptop...

- Een ongelofelijk mooie streek, en super rustig!!!! - Personeel was heeeeel vriendelijk!!! - super goede bedden. - Het restaurant was heel goed, onze steak was nog niet helemaal op punt, ze hebben dit direct recht gezet, en de chef kwam persoonlijk vragen of het nu wel in orde was. (TOP)

goed bed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Ontbijt was goed maar duur, je boekt een kamer voor 39 euro en rekent uiteindelijk 55,50 euro af. Dit valt dan tegen en je ziet hier niets van terug bij Booking.com

goed bed

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Alleen geslapen, maar alles was schoon, zwembad mooie en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Alleen geslapen, maar alles was schoon, zwembad mooie en groot, en personeel vriendelijk en behulpzaam. Mooie omgeving, Steenwijk is een leuk stadje en Giethoorn de moeite waard om een x te bezoeken.

Het keuzemenu was heel lekker;
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het voltapijt was niet schoon, veel stof in de hoekjes en langs de plinten. Mijn voorkeur gaat ook uit naar een stevige matras.

Het keuzemenu was heel lekker; zonder meerprijs had ik de stukjes kaas voldoende gevonden maar voor de meerprijs van 3 euro mochten die toch ietsje groter zijn. De rode wijn (Merlot) bij het hoofdgerecht en de port bij de kaas waren heerlijk!

De ontvangst wast uitermate perfect!
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

De ontvangst wast uitermate perfect! Zeer vriendelijke meneer, we kwamen vrij laat aan en ondanks dat de keuken reeds gesloten was deed de gastheer het nodige zodat we nog iets konden eten! De kamer ruim en zeer netjes! Het was onze tweede keer in een Fletcher hotel en beide keren zeer goed bevonden!

Teleurstelling omdat we rust hadden verwacht en stilte. Het was het tegenovergestelde door de baby.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Onze wasbak stop bleef vast zitten waardoor het water niet weg kon, medewerker trok hem er uit en toen konden we de stop niet meer gebruiken. Er hing een rioollucht inde badkamer. Het ergste was dat er de kamer naast ons een jong stel met een baby zat, de baby heeft vanaf 18.00 uur tot de volgende ochtend 8.00 aan één stuk door gekrijst, het was vreselijk we hebben beide niet geslapen, mijn dochter van 13 niet en ik niet.

Lekkere omelet bij het ontbijt, verse croissantjes.

Rustig verblijf, heel prettig
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Door onderbezetting, verkeerde mensen op verkeerde plaats, daardoor geen goeie info/service (betreft zwembad) aan balie

Prima ontbijt en diner, heerlijke bed, hond blij met het bos

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Fantastische ligging in natuurgebied.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Wat vage geur op de kamer, misschien de wat sleetse vloerbedekking..gelukkig is er een groot schuifraam naar ruim balkon voor frisse lucht.

De ligging is prachtig aan de mooie Eese. Vanuit het hotel ben je zo in het bos. Rustige kamer met balkon. Parkeren voor de deur. Bedden zijn prima en badkamer comfortabel en schoon. De croissants bij het ontbijt lekker!

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Niet slecht, maar minder dan verwacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Had meer verwacht van een 4 sterren hotel, vloerbedekking kamer smoezelig, ontbijt goed maar niet erg uitgebreid.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Op de minpunten na hebben we een goed verblijf gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het ontbijtbuffet is erg slecht verlicht het is niet handig om suiker en zoetjes in een lade op te bergen men loopt daar aan voorbij ! De kamer is klein en niet goed onderhouden, de deur van de badkamer ging slecht open en dicht omdat het scharnier verbogen is. De ventilatie in de badkamer is slecht, De spiegel blijft lang beslagen en het blijft vochtig in de ruimte. De matrassen zijn erg zacht en de hoofdkussens te klein.

Het personeel is erg vriendelijk, goed ontbijt en een prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Het voldeed zeer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Het dagelijks onderhoud van de kamer vond vrij laat in de middag plaats. Wij hadden rekened op een kamer met balkon, maar het bleek een kamer zonder te zijn. M.i. niet duidelijk aangegeven bij de boeking.

Wij kenden het hotel al. Wij kiezen voor dit hotel met name vanwege de ligging. De kamers zijn ruim. Het personeel was behulpzaam om naast het ingewikkelde koffieapparaat ook een mogelijkheid om thee te zetten te bieden.

Hele fijne dagen gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De bediening tijdens het ontbijt. Er werd niet goed in de gaten gehouden of iets aangevuld moest worden. Jammer dat er bij het ontbijt geen cappuccino of latte macchiato aangeboden werd.

De ligging van het hotel. Midden in de bossen en heel rustig.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Avondeten was in orde maar enkel hoofdgerecht is qua portie...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Gaf gedateerde indruk door gebruik van tapas plein in de kamers en restaurantgedeelte eveneens donkere indruk. Iets lichter en frisse kleuren zouden niet misstaan.

Avondeten was in orde maar enkel hoofdgerecht is qua portie te weinig. In combinatie met voorgerecht ok.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

mooie, maar wel afgelegen omgeving, oudere accomodatie.
    • Junior Suite met Douche en Balkon

kamer (133) was groot, maar niet echt gezellig (lege ruimte). vasttapijt niet netjes ?? verwarming werkte niet tijdens de dag en s'avonds heel beperkt - enkele beglazing koud aanvoelend - in de badkamer werkte ze zelfs helemaal niet. regelmatig zwak of gestoord TV-signaal. voor 4 sterren en junior-suite zijn dit dingen die niet kunnen .

ontbijt en restaurant waren goed. WIFI was goed.

Voor 4 sterren, een beetje teleurstellend!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De prijs voor het verblijf van de hond!!! 15 E/nacht zonder ook maar énige service!!! Honden zijn welkom maar baasjes kunnen hierdoor niet in het restaurant en krijgen alleen op aanvraag de menukaart van het restaurant. Het onderlaken van het bed werd niet glad getrokken bij "opmaak" van de bedden.

De rust in de omgeving!!!

Zijn er 3 nachten geweest prima

Voor ons niets

ontbijt was prima, kamers netjes. Geen airco wat in de zomer denk ik wel warm zal zijn. Vriendelijk personeel. Er maar een keer warm gegeten was buffet , omdat er een optreden was van een band wat heel gezellig was. Het hotel staat wel in de bossen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche en Balkon

Matig basic ontbijt voor 4*. Dinerbuffet nav een evenement op zaterdagvond: niet voldoende eten voorzien. Kamers niet warm aangekleed.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ebike verhuur. Zwembad en sauna.

het hotel vonden mijn man en ik beiden géén 4 sterren waard. helaas als je hier wel op rekent
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

het ontbijt, elke morgen voor de koffie kopjes, ze stonden in de vaatwasser. moesten gasten maar een theekopje pakken met koffie. eenn ellende om uberhaupt 's morgens koffie tekrijgen want elke morgen was wel een apparaat leeg of gevuld met koffie vind ik een hele slechte zaak, of de broodjes waren op enz. en weinig keuze in brood beleg

ik vond de kamer géén 4 sterren waard, geen geweldige bedden en kussens en een slecht bankstel, gewoon een oude kamer

Een heel leuk hotel, heel rustig gelegen.
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Een heel leuk hotel, heel rustig gelegen. Het personeel was heel vriendelijk, ook naar onze zoon toe. De eerste avond in het restaurant van het hotel heel lekker gegeten en een super bediening gehad, ook achteraf aan de bar. Ook het ontbijt was top. Heel proper zwembad.

Aangenaam verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De medewerkers aan het ontbijt hebben tijd over; deze zouden ze zeer gemakkelijk kunnen gebruiken om het buffet aan te vullen (vb. fruitsla).

Normaal hotel voor zijn prijs.

Heerlijk en ontspannen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De beschikking over een 2e stoel in de kamer had zeer wenselijk geweest.

De ontvangst was zeer plezierig en uitnodigend. Ontbijt was uitstekend, volop van alles aanwezig. Goede uitvalsbasis voor een dagje in Giethoorn. Door het mooie weer heerlijk genoten.

Hebben ervan genoten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het diner: rauwe boerenham met stroop van meloen? I.p.v parmaham met partjes meloen. Kabeljauw met currysaus en bonen? doordat vis op menukaart niet meer voorradig was.Kok en ook de jonge ober moet nog flink bijgeschoold worden! I.v.m op- en afdienen. Hopelijk komt het goed .

Ruime en nette kamer. Genoeg keuze bij ontbijt (klassiek) Mooie uitvalsbasis om te fietsen!

Matig. Vroeger, toen het in andere handen was, was het veel beter en strakker georganiseerd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Kamer was klein, kregen het enige raam moeilijk open. Geen waterkoker of minibar of iets dergelijks op de kamer. Erg kaal. Ontbijt viel tegen. Alles was steeds op en moest je naar vragen. Het personeel liep bij het ontbijt steeds achter de feiten aan. Men zag dingen niet zelf.

Heerlijk rustig overnacht na een zeer geslaagd Metal Festival; Stonehenge.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Voor een 4-sterrenhotel zou ik een bad verwachten, maar de douche was prima. Ook miste ik een minibar op de kamer, maar dat is tegenwoordig meer regel dan uitzondering.

Het vriendelijke personeel en de superschone kamer.

Een belachelijk kleine kamer voor een veel te hoge prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken.

Piep kleine kamers zonder enige luxe. Als de hotel bar dicht is, is er nergens meer iets aan fris of iets dergelijks te verkrijgen. Geen automaat of dergelijke aanwezig. Het hotel ligt ver van alles vandaag.

weekend met ffamilie

's morgens erg vroeg heeft een bus een uur met de motor aan gestaan en de vertrekkende gasten maakten veel lawaai. Het ontbijt werd niet goed aangevuld, als er iets niet meer was moest erom gevraagd worden en dingen waren er niet meer. ( niet goed ingekocht?) We hebben ook gedineerd en de wachttijd was erg lang tussen de gangen van het diner, duurde veel te lang voor de kinderen.

Het zwembad voor de kinderen De ligging is mooi

Goede uitvalsbasis voor interessante uitstapjes
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het ontbijt was goed, maar had wat rijker gekund.

Het hotel ligt in een prachtig natuurgebied. De omgeving leent zich goed voor interessante uitstapjes. We logeerden in een royale kamer (zonder balkon).

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Kamer was schoon maar klein. Het was mooi weer, iedereen ging buiten eten, dan is al gauw het terras te klein.

Eten was perfect. Bediening zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Goede prijskwaliteit in een relaxte omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Blijft van binnen er wat gedateerd uitzien. Er zijn duidelijk al inspanningen op dat gebied verricht. Bijv de bar en de eetzaal

Goede prijskwaliteit,uitstekend ontbijt,mooie omgeving

Zwembad is een groot pluspunt
    • Familiekamer met Douche

Wij hadden via booking.com een familiekamer gereserveerd, 2 volwassenen met 2 kinderen. Bij aankomst bleek er maar een 2 persoonskamer gereserveerd. Gelukkig konden er 2 extra bedden worden bijgeplaatst.

Zwembad is een groot pluspunt

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Kort. Benauwd en niet voor herhaling vatbaar voor ons
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Kamer, klei, benauwd, zoals hierboven vermeld. Leidingen lopen door de kamer, lift erg oud. Absoluut GEEN 4 sterren plek en anders dan de Fletcher doet voorkomen in reclames. 100 euro voor 1 nacht is veel te veel.

Heel summier ontbijt. Het bed was t beste. Kamer veeel te klein geen airco raam kon niet helemaal open.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Goed genoeg maar meer ook niet
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Vieze vlekken op vloerbedekking kamer. Ei, bacon, worstjes bij ontbijt lauw. Personeel professioneel vriendelijk maar niet allemaal een even hartelijke uitstraling.

Ligging. Niet ver van de snelweg. Prijs inclusief ontbijt.