Beoordelingen over Hotel Restaurant Slenaker Vallei 3-sterren

Dorpsstraat 1, 6277 NC Slenaken, Nederland

#9 van de 11 hotels in Slenaken

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Culinair genoten, helaas wel erg gehorige kamer

De kamer voorzijde 107 was een mooie nette kamer ondanks dat deze nog niet gerenoveerd was. Kamer was wel erg gehorig zowel geluid van intern (geluiden van kamers boven en onder je) als extern (verkeer op voorgelegen straat).

Het restaurant! Een dikke dikke 10 ! Wat een fantastisch keuken en heerlijke gerechten. Hier komen we zeker een keer terug.

kleine kamer!
    • Budget Tweepersoonskamer

Kleine kamer indien wij €10.= p.p zoudem bij betalen dan Upgrade n grotere kamer! maar voor 1 nacht niet interessant!

kleine kamer! Ontbijt Prima! Aardige Hoteleigenaar! ligging,terras en ambiance goed!

accomodatie prima

duidelijkheid over het feit dat er geen mogelijkheid was de haarfohn te gebruiken in de badkamer. Dacht dat mijn eigen fohn stuk was, leende er een bij de receptie, maar bleek ook stuk. Beiden waren niet stuk maar de hotelgast kan niet ruiken dat het stopcontact in de badkamer bleek te zijn afgesloten. Dit had vooraf gemeld moeten worden aan de gast. Reactie op mijn melding aan de eigenaar was koeltjes, dit had hij in 17 afgelopen jaar niet eerder gehoord.!

accomodatie prima

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Ontspannen en prettig verblijf.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Beperkte introductie over de toeristische mogelijkheden.

Goede locatie, beperkt P-terrein, goed ontbijt. Personeel overwegend vriendelijk en behulpzaam.

Een warme ontvangst

De hartelijke ontvangst van de gastvrouw bij het inchecken was heel aangenaam. Ook in het restaurant werden we heel attent verzorgd door de gastheer. We voelden ons heel welkom, familiale sfeer. Top!

Omgeving

De manager.hij was alleen bevoegd om uitte checken....maar om 9.30 was hij nog niet aanwezig en niet bereikbaar.om ca 9.50 had iemand van het personeel hem telefonisch opgespoord.Hij heeft toen telefonisch instructies gegeven.al met al een situatie die niet bij dit hotel past.andere kl anten hebben niet gewacht en zijn zonder uit te checken vertrokken

Omgeving

Het ontbijt en het personeel zijn de absolute voordelen van...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Kleine kamer, balkon met uitzicht op dakleer, zeer gehorig, douche in bad en geen waterkoker op de kamer zijn de nadelen van dit hotel.

Het ontbijt en het personeel zijn de absolute voordelen van dit hotel.

Rust in de vallei
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Hotel was conform verwachting. In november worden de kamers vernieuwd.

Hotel ligt in een prachtige omgeving. Het personeel was erg gastvrij. Prima restaurant bij het hotel. Fijne badkamer.

Eén kelner heeft het verblijf verpest

Bediening in restaurant was tergend traag en bijwijlen grof (eten was gelukkig wel lekker, maar na lang wachten) Kamer aan straatzijde ondanks vraag voor rustige kamer. Groot bad maar moeilijk te gebruiken: zie foto

Ruime kamer, mooi ingericht, goed bed. Goede producten in badkamer. Goed ontbijt in gezellige ruimte.

Goed terras en top eten
    • Standaard Familiekamer

Wat jammer is, is dat de verdiepingen en de kamers niet de mooie afwerking van de entree hebben. Wellicht een opknapbeurtje... De familie kamers hebben een trap naar een hoger gelegen slaap gedeelte, deze is niet geschikt voor jonge kinderen!

De ligging is ideaal. Het terras is super en het eten is meer dan goed!

Fantastisch terras en heerlijke lobby.

Het hotel is keurig. De kamers idem. Beetje gehorig. Er staat een renovatie gepland hoorde wij van de eigenaar. Als dit klaar is, staat er een schitterend hotel op een prachtige plek.

Fantastisch terras en heerlijke lobby. Uitmuntende keuken met prachtige wijnen!

Lekker ontbijt
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Er is nog geen aparte ruimte om fietsen te stallen, maar daaraan wordt gewerkt , zegt de exploitant. Fietsen kunnen wel veilig worden gestald in een extra ruimte die voor evenementen wordt gebruikt.

Lekker ontbijt

De prijs-kwaliteit verhouding.
    • Standaard Familiekamer

Eigenlijk niets. Wat kan er tegen vallen voor deze prijs en wat je er voor terug krijgt? Niets dus.

De prijs-kwaliteit verhouding. Ontbijt was meer dan goed. Adequate en snelle oplossing toen er een probleempje was met de toegangskaart om de deur van de kamer te ontgrendelen. Uitzicht. Omgeving. Ideale omgeving voor de hond. Lift.

Prima gelegen midden in Slenaken, goede en behulpzame...

Prima ontbijt buffet maar te krap mbt tot routing en serre!

Prima gelegen midden in Slenaken, goede en behulpzame ontvangst, kamer was compact maar prima prijs waarde verhouding, heerlijk terras! Zie foto met heerlijk dessert!

Voor herhaling vatbaar!!!

Geen koelkast en radio-wekker deed het niet op kamer 208.

Het ontbijt was uitstekend! De verwelkoming was ook uiterst vriendelijk en correct. Alle gesproken medewerkers bleken ook vriendelijk en zeer behulpzaam

Leuk en centraal gelegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Wat beter kon was het onderhoud van de kamer en badkamer. Piepende deurklinken ,kapotte lampen ,balkon mocht ook wel eens met de hogedrukreiniger onder handen genomen worden.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontvangen. Lekker ontbijt en diner.

Heerlijk weekendje weg in Slenaken

Eigenlijk niets

Prettig en verzorgd hotel, fijn terras, prima personeel, we voelden ons echt welkom, goede kaart en een goed verzorgd ontbijt, we hebben genoten, zowel van het hotel als de prachtige omgeving.

Prachtige lokatie, meer vanuit klant denken (en doen)

Kleine dingetjes: spontaan beloven iets (onbelangrijks) te regelen (2x) en het dan niet doen, ontbijt is uitstekend maar begint laat. Groter ding: per pin betaald, bedrag blijkt ook van credit-card afgeschreven. Op 2 mails geen enkele reactie.

Lokatie, goede kamer, lekker eten

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Algemeen een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Wat ons een beetje tegenvalt is het feit dat er 3% toeslag is op het totaalbedrag als je betaalt met creditcard.(wordt wel door de eigenaar vooraf gezegd,maar is door booking niet opgenomen in de beschrijving(daar zegt men dat er geen creditkaart kosten zijn)

het ontbijt is gewoon lekker en goed-het restaurant is gewoon heel goed,wij namen telkens het zelf samen te stellen 3 gangen menu van 29,50 euro/persoon (vonden o.a. de makreel met wasabi top alsook de forelfilets.

Avondeten en Ontbijt
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en balkon

De afrekening onacceptabel . Om met creditkaarr te betalen zou 3% extra in rekening worden gebracht . En dan ook nog een wat oudere werkneemster het laten opknappen

Avondeten en Ontbijt

Prima hotel met een goede prijs kwaliteitverhouding

-Het uitchecken had wat mij betreft iets vriendelijker gemogen -Vrij veel stof in de kamer

+Ruime kamer met goede douche en een goed bed +Mooie locatie +Zeer uitgebreid ontbijt +Goede prijs kwaliteit verhouding

De vriendelijke ontvangst
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Uitchecken kon pas om 8.30 uur ipv zoals bij booking vermeld staat om 8 uur Ik ben s nachts ziek geworden en dit ook aangegeven bij het uitchecken maar daar werd verder geen aandacht aanbesteedt. Wel voor ontbijt betaald maar nog geen kop thee aangeboden gekregen!

De vriendelijke ontvangst

Aangenaam kort verblijf gehad.

niets,zijn volop aan het verfraaien en opfrissen!!!

Het ontvangst heel hartelijk door de eigenaars zelf.Een volledige rondleiding gekregen. De grote kamer (exclusieve) was ruim en met smaak ingericht. Het mooi ontbijtbuffet en het lekker dineren met mooie wijnkaart was top!!! Zelfs het uitwaaien was erbij.

Bij aankomst valt direct alles van je af en ben je er echt even helemaal uit, heerlijk!

De junior suite geboekt: echt heel fijne enorm ruime dubbele kamer met een heerlijk groot bad. Restaurant was ook zeer goed, wel aan de prijs. Enige minpuntje: geen aparte douche. Al met al toch een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.

Onze vervelende ervaring met de heer des huizes heeft ons verblijf heel negatief beinvloed.

Bij het uitchecken werden we min of meer ter verantwoording geroepen waarom we niet hadden gedineerd in het hotel. Het overviel ons zo dat we met de mond vol tanden stonden. "De heer des huizes" kraakte daarbij ook nog eens het eten van zijn conculega's af. Niet echt gepast vinden wij. En als klap op de vuurpijl zei hij uitgepraat te zijn en liep vervolgens gewoon weg.

Het ontbijt was heerlijk

Fijne accommodatie om te verblijven in een betoverende Voerstreek. Vraag in het hotel om een advie

Standaard een föhn op ieder kamer zou een verbetering zijn. Vraag om een föhn als je incheckt.

Iedereen doet zijn uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken, waarin ze dan ook zeker slagen. Het ontbijt is werkelijk super. Er is zelfs gerookte zalm. Een gezellige lobby die sfeervol is ingericht en waar savonds meerdere mensen zitten te borrelen.

Schitterende omgeving met prettig hotel waarvan management meer pretentie uitstraalt dan waargemaakt

Het interieur is aan een onderhoudsbeurt(schilderwerk kamers) toe. De kwaliteit van bedden en kussens is matig. Een fietsenstalling zou zeker een aanwinst zijn.

Comfortabel hotel. Presenteert zich als luxe, maar is dat niet.

Gezellig hotel voor een weekendje weg.

Ik vond het matras wat zacht. Ik miste een plankje in de douche om spulletjes op te zetten. Geen fohn op de kamer.

Vriendelijk personeel. Nette gezellige kamer. Sfeervol ingericht hotel. Heerlijk ontbijt. Goede locatie. Goede parkeergelegenheid. Prima hotel dus.

x

Schriftelijke klacht gestuurd maar daar geen antwoord op gekregen. Reden van klacht is het volgende: Op booking.conm doorgegeven dat wij tussen 21.00-22,00 uur zouden arriveren. Dit werd 22.20 uur. Wij stonden in de regen voor een dichte deur en alles was donker. Er hing een briefje op de deur dat je met een keycard de voordeur kon openen. Die hadden wij dus niet. .Ctctelefoonnr gebeld maar we kregen 2x een voicemail. 20 minuten in de regen gestaan. Uiteindelijk zagen we in een kamer licht branden en zijn we via de brandtrap naar boven geklommen en een van de gasten deed raam/deur open. Deze hotelgast heeft toen de voordeur voor ons geopend. Achteraf heeft iemand van het personeel om 19.50 uur mijn voicemail ingesproken met uitsluitend het berich " hoelaat kunnen wij u verwachten"Dat hadden wij toch schriftelijk doorgegeven. Men heeft niet willen wachten. Niet klantvriendelijk. Niemand kwam de volgende dag tijdens het ontbijt zijn excuses aanbieden. Als je geen bericht van je hotelgast ontvangt dan probeer je het nog een keer!

Ontbijt was absoluut uitstekend en de bediening prima tijdens het ontbijt

Heerlijk genieten in prachtige omgeving!

Wij hadden de junior suite, fijne ruimte met massagebad. Ook de grootte van de kamer was perfect, aangezien onze hond ook mee was. Personeel was uitermate vriendelijk, kunnen ze in de rest van Nederland nog iets van leren. Het ontbijt was heerlijk uitgebreid, er was zelfs zalm en bubbels. Na de wandeling een prachtige wandeling gemaakt naar Gulpen en terug, en nog een stukje Amstel gold race (wielrennen) meegepikt. Wij hebben genoten!

• Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Oud meubilair. Gat onder in onderste matras maar is niet erg zolang je het niet ziet. Tip gooi er een laken overheen. Bed sliep perfect. Douchekop bladert af en in de douche was het ventilatie rooster kapot waardoor je naar buiten kon kijken.

Super aardig personeel. Nette kamers ondanks gedateerd. Heerlijke bedden. Goed ontbijt.

kamer en ontbijt waren goed[geen luxe].restaurant past niet bij de uitstraling van hotel

de menukaart ,er worden prijzen gerekend die buiten alle proporties zijn en betaalbare drankjes zouden niet misstaan,de winst moet lijkt het wel hier gemaakt worden. ook is het meubilair aan vervanging toe

het ontbijt was goed,ook het personeel was vriendelijk en behulpzaam

We zijn heel tevreden over de accommodatie, de service en de klantvriendelijkheid.

We vonden de prijzen voor de warme maaltijden nogal prijzig vergeleken bijvoorbeeld met restaurant ‘t Stegelke. Als je veelvuldig in hotels komt, heb je niet altijd behoefte aan 3 gangen, dan is een hoofdgerecht van tussen de € 20 en € 25 ook al genoeg plus daarna nog een toetje of een heerlijke kop koffie. Dan doe je ook aan klantenbinding.

De opgeruimde standaard kamer en het heerlijke ontbijt. De ontvangst met rondleiding en de vriendelijkheid van de werknemers. Top!

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Verschrikkelijk, crimineel, walgelijk.
    • Budget Tweepersoonskamer

Op 12 maart 2018, rond 14:30 ben ik mishandeld door de eigenaar van een hotel te Slenaken. De man werd agressief toen ik me tijdens het inchecken geen dure menu’s liet aansmeren, en ook geen duurdere kamer wilde. Toen ik boos het hotel verliet, kwam hij achter me aan, en eiste op agressieve wijze de sleutel terug. Die had hij uiteraard gekregen, als hij het fatsoenlijk gevraagd had. Ik wilde eerst met mijn man overleggen, die op dat moment college gaf aan de universiteit van Maastricht. Ik heb eerst het alarmnummer gebeld, daarna moest ik de Belgische politie bellen. Tijdens dat gesprek vroeg een agent hoe de man zich gedroeg op dat moment, en of hij in de buurt was. Tot mijn ontsteltenis zag ik dat hij zijn gezicht dramatisch met de servertje aan het dempen was. Ik had de man niet aangeraakt. De situatie is geescaleerd bij het terugvragen van de sleutel. Dat deed hij op een dusdanige agressieve manier, dat ik bang werd, en de sleutel (een kaart), onder mijn tas op de bijrijdersstoel gelegd heb. Ik werd steeds banger en wilde het portier sluiten, want ik was bang dat hij mij wat aan zou doen. Dat gebeurde ook, hij dook over me heen in mijn auto, onder mijn tas, griste dat kaartje tevoorschijn, ik gilde het uit. Mijn pols deed erg zeer. Toen de heren van de politie ter plaatse kwamen, namen ze eerst uitgebreid de tijd voor de eigenaar. Daarna zeiden ze dat het mijn verhaal tegen dat van hem was, dat hij geen aangifte zou doen als ik dat ook niet zou doen, wilde ik wel aangifte doen, dan dreigden de agenten me terstond mee te nemen naar het politiebureau. Ik heb geantwoord dat ik Journalistiek studeer, en dat ik dit wel met de pers zou opnemen. Want zo waakzaam en dienstbaar is de politie blijkbaar niet. Na wat research ontdekte ik waarom de eigenaar mij zijn kreeftenmenu zo opdrong: enige jaren geleden heeft het bedrijf waterschade geleden, en nu heeft hij natuurlijk extra geld nodig.

goed verzorgd uitgebreid ontbijt, prachtig vers fruit,...
    • Budget Tweepersoonskamer

goed verzorgd uitgebreid ontbijt, prachtig vers fruit, verschillende soorten muesli, broodjes, beleg etc. , goede bedden. We hadden de budgetkamer (= klein), maar was voor een nacht prima te doen.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Tophotel qua restaurant en rust en huiselijke sfeer in prachtig wandelgebied.

We hadden nog wat meer van de vogels willen genieten, dus volgende keer nog dichter bij de beek in bijvoorbeeld kamer 201! En we misten een bedlampje bij de bedden op de bovenverdieping van kamer 203.

Het restaurant is fantastisch! Eten is heerlijk, mooie presentatie, tafels mooi gedekt, grote wijnglazen, bediening vlot en stijlvol en deskundig

Prima verblijf in een schitterende omgeving tussen Aken en Maastricht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Geen föhn, geen make up spiegel, geen Waterkoker, geen koelkastje.

Geweldig ontbijt. Fantastische bedden. Geen geluiden in de nacht van verkeer enz. Ook geen last van piepende deuren , krakende vloeren.

top!
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Het ontbijt is fantastisch. Het restaurant is sfeervol en de gerechten uitstekend. Het personeel en de bediening is vriendelijk, en de kamers zijn goed. De omgeving maakt het helemaal af!

Leuk weekbegin in een schitterende natuuromgeving.
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer had geen ijskast (was uitgebroken) + gebruik van douchegordijn is een minpunt. De hoteluitbater staat niet 100% achter zijn budgetroom. Onmiddellijk bij inchecken werd ze afgedaan als te klein en werd een upgrade aangeboden voor een meerprijs. Ook budgetrooms verdienen extra aandacht en verzorging. Dekens op de sofa's in de ontvangstruimte van het hotel geven een ietwat oubolligere indruk ondanks de netheid. De bediening aan tafel was correct, professioneel maar miste een tikkeltje 'warmte'.

Schitterende locatie en uitvalsbasis voor magnifieke natuurwandelingen niet ver verwijderd van diverse pittoreske Zuid-Limburgse dorpjes. Een heel fijne kwaliteit van het avondeten in een heel verzorgd interieur. Temperatuur op de kamer was makkelijk en snel te regelen bij vriestemperatuur buiten.

jammer
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Gastvrijheid van een personeelslid liet veel te wensen over. Eigenaar deed zijn best gastvrij te zijn.

Kamer was voor een standaard kamer erg krap. Geen ruimte voor de koffer noch koffertray. 1 stopcontact beschikbaar) Kast sloot niet (klein leed). Ik zou dit een budgetkamer noemen, hoewel die vaak ruimer zijn. Pastte niet bij het uitstekende ontbijt. Verwachtte in een dergelijk hotel streekproducten.

Fijn hotel om te logeren .Alles samen 8/10

de 3 % bijkomende kosten als je betaalt met creditkaart. Wettelijk mag dit niet meer sinds januari 2018 van de Europese unie.

ontbijt heerlijk en veel keuze

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Een aanrader in een mooie wandelomgeving

Ontbijtruimte was nogal klein,wel ruime keuze

Gezellige plaats om te zitten binnen en iets te drinken in de zetels. Het avondeten was heel lekker en fijn,wel prijzig

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Een k

Een klein minpuntje is het ontbreken van een minibar op de kamer.

Hotel ligt op goede locatie. De kamer was mooi met goed bed. Geen geluid van de weg. Prettige ruime badkamer . Uitstekend restaurant waar we erg van hebben genoten in een aangename warme ambiance.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.......

Eigenlijk niets.

Ontvangst en rondleiding door het hotel m.b.t. de faciliteiten. Uitstekende ( stressloose) medewerkers. Vrolijk, beleefd en van alles op de hoogte, waardoor goede antwoorden op vragen. Uitstekend verzorgd ontbijt en later later in de middag mooi verzorgde drinks. Het diner was van uitstekende kwaliteit, verfijnde smaken en gemaakt op basis van streekgerechten.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

prima, heerlijke dagen
    • Budget Tweepersoonskamer

Vond de bedden wat te zacht.

Ontspannen,gezellige accomodatie. Erg vriendelijk met onze hond, duidelijk, waar wel, waar niet. Erg lekker gegeten, heerlijk wildmenu

• Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Personeel is hartstikke vriendelijk. Leidinggevende echter is een opvallend onvriendelijke man.

Prachtige omgeving, prima hotel, kamers ok en ontbijt prima.

Heerlijk. Verzorgd en goed hotel, geweldig restaurant en zeer uitgebreid ontbijt.

Het pand is hier en daar wat gedateerd. Veel versleten onderdelen, zoals in de badkamer, maar nog niet storend. Kitrandje hier, polijsten daar. Likje verf. Klaar! Eigenaar geeft aan dat hij veel aan het investeren is op het moment.

Het ontbijt was zeer goed verzorgd, de eigenaar een oprecht aanwezige persoonlijkheid. Restaurant is van hoge kwaliteit, dus je hoeft niet op zoek naar een restaurant in de avonduren. Wel een tikkie prijzig, maar prijs kwaliteit verhouding is weer dik in orde.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Fijn verblijf gehad

Voor een suite had ik verwacht dat er thee/koffie faciliteiten op de kamer aanwezig waren. Er was wel een zeer beperkte minibar op de gang.

De omgeving

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Ontbijt prima.

Douchecabine erg klein. Geen fohn aanwezig in de badkamer. Wat te nadrukkelijk aanwezige eigenaar.

Ontbijt prima. standaard kamer erg klein, tegen bijbetaling grotere kamer.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Het was druk bij het ontbijt, er liep te weinig personeel...
    • Budget Tweepersoonskamer

De personele bezetting was onvoldoende aanwezig, en dat in de kersttijd !

Het was druk bij het ontbijt, er liep te weinig personeel rond om dit op te vangen. We hebben lang moeten wachten voor we konden ontbijten

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

een van de dames van de bediening had er duidelijk geen zin in, dat viel ons tegen! de andere dame was gelukkig wel erg vriendelijk, zoals het m.i. hoort.

Lekker genieten van een goede keuken in een prachtige omgeving.

Fohn op de kamer was fijn geweest, alsmede dikkere handdoeken en meer toiletpapier.

Uitstekend ontbijt en goeie keuken. Leuk, sfeervol hotel met prachtig uitzicht aan de achterkant.

Fijn hotel in prachtige Limburgse heuvellandschap!!
    • Budget Tweepersoonskamer

Het ontbreken van een stopcontact in de buurt van de spiegel. Föhn paste niet in stopcontact vd badkamer.

De locatie en het heerlijke uitgebreide ontbijt in een sfeervolle ruimte. Ook 's avonds heerlijk gedineerd.

Ontspannend
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Voor de prijs van de suite viel de badkamer tegen, roestige verwarming, geen haakjes en een gedateerd meubel. Wel schoon

Het ontbijt was heerlijk. Vriendelijke mensen. Standaard kamer valt wel tegen. Benauwend klein. We konden, tegen bijbetaling wel een andere kamer krijgen. Dit was gelijk de suite. Heerlijk ruim en comfortabel.

Heel goed ontbijt en verder onvoldoende. Moet echt beter in 2018 !!!

Kamerdeuren gingen niet open . Op de hele gang was dat een probleem. Batterij in de deur was leeg. Slecht ! We hadden een kamer geboekt met een twee persoonsbed. Kregen een kamer met twee een persoons bedden. Werd later wel opgelost maar je voelt je niet welkom. De medewerkers klaagden over hun baas. Gewoon slecht en we voelden ons niet welkom.

Heel goed ontbijt

Lekker gewandeld in een mooie omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Parkeerplaats was aan de kleine kant. Mijn balkon was niet goed beschermd tegen regen en wind. Het waaide er gewoon onderdoor.

Centrale ligging. Bushalte dichtbij. Parkeren gratis.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Bij het ontbijt was er voor iedere smaak wat bij.
    • Budget Tweepersoonskamer

Niets, alles was naar wens

Bij het ontbijt was er voor iedere smaak wat bij. Kamer was schoon en de badkamer was prima in orde. Personeel was heel aardig en attent.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

De ligging.

We hadden een luxe-kamer. Kamer was vrij sober ingericht en echt geen luxe.

De ligging. Erg centraal ten opzichte van Aken, Luik en Maastricht -Valkenburg.

Super hotel in mooie omgeving met veel mogelijkheden om erop uit te gaan.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Was een beetje verwarring ontstaan betreffende de hond, maar dat werd prima opgelost.

Kamer was lekker ruim rustig gelegen en schoon ontbijt was top. Diner was top goede bediening en leuke gerechten. Mooie omgeving.

leuk en onspannen verblijf in limburg met in de omgeving van alles te beleven
    • Budget Tweepersoonskamer

krappe kamer maar wel voor de prijs oke 1 handdoek gebruikt eerste dag op de grond gelegd om mee te nemen was mooi opgevouwen en weer op plek gehangen

ontbijt super personeel hulpvaardig en aardig geen lawaai van binnenuit in kamer en ook niet van verkeer mooie omgeving

• Beoordeeld op: 23 november 2017

genoten van de natuur en nabijheid leuke restaurantjes

informatie voorziening; grote parking schuin tegenover hotel. vonden we op dag van vertrek pas. Krappe parking naast hotel. Ik erger me niet snel aan andere gasten maar hier was dat wel het geval bij enkelen.

comfort kamer. prachtige omgeving. wandelen direct vanuit hotel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prima hotel met honden voor 1 nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Het diner was iets teveel haute cuisine (en daardoor ook prijzig), had voor ons niet per se gehoeven. Vanwege het wildseizoen voornamelijk wild op het menu, dat is niet onze smaak, verder weinig andere keuze. Er werd naar onze mening wat te krampachtig gedaan over het scheiden van de honden van de gasten tijdens diner en ontbijt, we werden een eind van andere hondeneigenaren gezet terwijl wij dit in andere hotels nog nooit als een probleem hebben ervaren. Is overigens prima gegaan maar wij hadden met onze rustige en sociale honden gerust bij andere honden in de buurt kunnen zitten. De hotelkamers zijn aan de krappe kant, zeker als je grote honden meebrengt, maar prima voor een nachtje. Zouden wij langer zijn gebleven dan zouden wij dat wel storend hebben gevonden. Het hotel kan aan de binnenkant her en der een nieuw behangetje en een verfbeurt gebruiken.

De vriendelijkheid en persoonlijke benadering van het personeel. Duidelijk een familiehotel en geen grote commerciële keten en daar houden wij wel van. Het ontbijt was prima verzorgd en ruime keuze. De inrichting is heerlijk ongedwongen. Hondenuitlaatgelegenheid dicht bij het hotel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Veel goed, veel ook niet
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Prijs: 1/3 van de prijs was voor honden, krankzinnig hoge prijs- buitenproportioneel. De bejegening van de eigenaar was ronduit beschamend , ' u stoort mij thuis' ( op initiatief van eigen personeel werd hij getelefoneerd) 'uw gedrag mevrouw is niet ok' Euh? Hoezo Limburgse gastvrijheid? Nooit weer!!!!!

Kamer ruim, netjes en schoon

Prima rustige locatie, mooi gebied.

We moesten 2-daags verblijf na een dag afbreken wegens ernstige ziekte, maar er werd geen annulering van de (gedeeltelijke) kosten geboden ondanks het feit dat we er meerdere keren hadden overnacht in een aantal jaren. Jammer.

Prima rustige locatie, mooi gebied. Prima ontbijt, standaard kamer niet al te groot maar wel netjes.

Heel cosy en aangenaam hotel, in een prachtige omgeving. Ik kom zeker nog eens terug.

In de regio zijn huisdieren niet overal welkom. Dit is voor Nederland, wat toch een heel diervriendelijk land is uitzonderlijk. In reisde in groep maar kon niet in Epen met hen logeren daar geen huisdieren welkom. Vandaar mijn verblijk in Slenaken Vallei waar mijn trouwe viervoeter meer dan welkol was. Tevens kon mijn echtgenoot niet mee wegens ziekte maar werd er geen single toeslag aangerekend. Integendeel, ik kreeg zelfs een upgrade van de kamer.

Heerlijk ontspannen weekend in Limburg.

Vriendelijke ontvangst door de eigenaar. De kamers waren niet zo groot, maar netjes en schoon. Eén kamer had een kleine douche. Heerlijk gegeten, 's morgens een uitgebreid ontbijtbuffet, 's avonds in het restaurant. Zeer schappelijke prijs voor wat geboden werd.

Prima hotel-restaurant voor een weekendje-weg
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Er stond een herfstbok plaatje op de biertap, maar er was helaas (nog) geen herfstbok te krijgen...

Heerlijk buiten op het terras met wijn in het zonnetje gezeten. Prima kamer, goede bedden, vriendelijk personeel. Lekker gegeten, zowel in het restaurant als aan het ontbijt.

• Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Goed ontvangst. Mijn ouders hadden een kleine kamer niet handig voor de rolstoel. Werd gelijk geregeld andere kamer kleine bijbetaling. Ontbijt was heerlijk

Hartelijke ontvangst en gerieflijk verblijf.

De aanblik van buitenaf van het hotel was minder. Binnengekomen gaf dat een hele andere indruk.

Moderne, ruime en schone kamer. Daarnaast prima ontbijt in gezellige ruimte.

Standaard kamers , een iets gedateerd compleet en netjes
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

De prijs kwaliteit verhouding Een landelijk gelegen - goed- hotel en dan een over de top restaurant

Standaard kamers , een iets gedateerd compleet en netjes

Ruim voldoende goeie sfeer iedereen even vriendelijk

Weinig als je wilt valt er altijd wel wat te mopperen

Iedereen heel vriendelijk en goeie sfeer aanwezig .avond eten zeer goed ontbijt ruim voldoende alles was best heel goed

Heerlijk verblijf, behalve
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

De etages zijn gescheiden met een houten vloer, hierdoor is er zeker redelijk wat overlast. Je hoort de mensen boven je goed lopen, het kraakt....zeker een aandachtspunt. Ander minpuntje vond ik dat de ramen niet goed geopend kunnen worden doordat er over de gehele zijde een sierlat is geplaatst waardoor het raam blokkeert.

Slenaken is een fantastische locatie waar je kunt genieten van de natuur. Het hotel ligt op een mooie locatie, is schoon met een goed uitgebreid ontbijt. Fijn is dat er een mogelijkheid is tegen redelijke prijzen om 's avonds ook koele drankje te gebruiken. Deze kun je vinden in een gemeenschappelijke koelkast op de tweede verdieping. Top!

Mooie ligging, maar als geheel viel het hotel een beetje tegen.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Met een rolstoel was de kamer, hoewel een upgrade, toch aan de kleine kant. De toegang tot de rolstoelingang is meestal geblokkeerd door geparkeerde auto's.

Terras was geweldig (met mooi weer).

Net hotel voor 1 nacht op doorreis. Mooie omgeving.
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer erg klein. Geen kast, dus doorreis hotel. Menu kaart voor volwassen met een luxe smaak en goede portemonnee. (gelukkig kon ik met de kinderen goed terecht aan de overkant)

Aardige mensen. Fijn ontbijt, veel keuze. Ligging heel erg mooi. we zijn nog lekker wezen wandelen. Kamer netjes, badkamer ook.

Kamers waren goed.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Hotelkamers zijn erg gehorig met name ook geluidsoverlast van de verdieping boven ons. Restaurant van hotel is erg duur. Prijs kwaliteit verhouding is daar zoek.

Kamers waren goed. Sommige beetje gedateerd.