Beoordelingen over Hotel Rodenbach 3-sterren

Parkweg 35-39, 7513 AR Enschede, Nederland

#13 van de 16 hotels in Enschede

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Slechte kwaliteit/prijs verhouding

Ik vind dat de kamers van het hotel niet meer voldoen aan de standaard van deze tijd, zeker gezien het prijsniveau. - geen thermostatische kranen - Te kleine wasbak - De elektrische voorzieningen liggen met verlengsnoren op de kamer - Afstandsbediening van de TV zelf werkend moeten maken.

De ligging is verder prima met goed parkeermogelijkheden.

Het bedrijf was verkocht en moet tot 29 december open blijven. De enige die ik gezien heb is de beheerder en een oude dame die in de morgen het ontbijt verzorgde

Heerlijk verblijf in Enschede!

Het was een beetje gedateerd. Maar dat had ook wel weer zijn charme. Alles was prima schoon! Ik miste alleen een koelkastje op onze kamer.

Ruimte in de kamer was prima. Het hotel was schijnbaar vol maar geen "last" van de andere gasten gehad. We hadden daarnaast ook een balkon waardoor mijn vriend makkelijk even een sigaretje kon roken. Lekker dichtbij de stad/station. Uitchecktijd van 12.00 uur is daarnaast ook zeer gerelaxed. Geen gehaast in de ochtend!

Prima. Ik heb me uitstond vermaakt. Heel Enschede verkend.

Locatie ligt bij de campus. Vanwege vakantie was de omgeving niet zo levendig.

Prima locatie dichtbij het centrum. Alles lopend te bereiken. Hotelkamer had een bad.

Goede ervaring en het zal in de toekomst, als het pand is opgeknapt, nog beter zijn.

Het hotel wordt eerdaags gerenoveerd. Dat is ook nodig. Jammer dat het restaurant al gesloten was en ook niet meer terugkomt. Ik vind het prettig om 's-avonds nog iets te kunnen drinken aan de bar.

Vriendelijk personeel. Ontbijt goed. Kamer ruim voldoende. Het centrum is op loopafstand. Het hotel ligt in een prachtige wijk met mooie gebouwen. En heel dicht bij het NS- en busstation.

Ontevreden

behalve de slaapkamer Alles

Bij aankomst groot plakkaat op de ramen we hebben de zaak verkocht per 14/07 er was een gast aanwezig/ onderhoud locatie was slecht het is een oud bollig hotel /kom daar zeker niet weer terug

goed hotel op prachtige lokatie

misschien een stillere airco

geweldige locatie en de kamers voldeden aan onze verwachting. Het ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid.. Het personeel was aardig en het terras van het hotel erg mooi om te zitten

Bij een volgend verblijf in Enschede-centrum kies ik weer voor dit hotel

Niet direct een tegenvaller, want het hotel voldeed aan mijn verwachtingen , maar de kamers zijn wat gedateerd en zouden best een opfrisbeurt kunnen gebruiken. De tweepersoonskamer (voor éénpersoons gebruik) was van alle gemakken voorzien. Koffie/thee, water, koelkast, balkon, douche en bad. Ik miste alleen een föhn.

Vriendelijk onthaal !! De ligging Ontbijt Balkon Parkeergelegenheid!! Prima kamer voor de gevraagde prijs

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Eten is perfect maar de kamer is helaas een stuk minder!

De kamer vond ik daartegenover niet schoon genoeg en deed het me goedkoop aan. Gordijntje in de douch, kapotte ruit in de slaapkamer, weg vallende wifi en een TV met witte sneeuw. Ik ben van mening dat dit niet past bij de klasse van het restaurant, ik zeg werk aan de winkel!

Het restaurant is voorbeeldig en het eten heerlijk wat ook geldt voor het ontbijt :-)

heerlijk verblijf in een lang weekeinde

wastafel was wat kleinen onhandig maar prima douche en bad en goede bedden

vriendelijkheid personeel, prima ontbijt en prima keuzes voor diner, goed advies van staff.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Teleurstellend

Gehorig en oud. Ramen konden niet open ivm lawaai van airco installatie. Een raam van mijn kamer was met een houten plaat dichtgetimmerd. Bed was muf en matras doorgezakt.

Dichtbij centrum, geen last van lawaai maar de rest was matig

Het water in de douche stroomde slecht weg. De kamer was krap, je kon je spullen niet goed kwijt.

Het ontbijt was lekke maar die tv was vervelend. Daar zaten wij niet op te wachten. In de ochtend wil je lekker rustig ontbijten.

redelijk

erg zachte bedden, nieuwe vloerbedekking, beter verlichting

ontbijt was okay, koffie matig, kamers erg verouderd, fijn dat er een balkon was, sanitair schoon, kamer niet echt schoon, vreemde verlichting, gratis parkeren prima

Gedateerd en deprimerend hotel

De receptie was bij aankomst, en bij elke passage onbemand. Na aanbellen werd de deur op afstand geopend. Iemand vroeg vanaf ca 4 meter afstand mijn naam en haalde een kamersleutel (daarmee was ook de buitendeur te openen). De tamelijk grote kamer was zeer gedateerd qua inrichting en onderhoud en ijskoud. Na 1 dag met de cv aan werd dat beter. Volgende ochtend werd ik verzocht te komen uitchecken terwijl ik voor 2 nachten geboekt had. De kamer werd niet gedaan die dag.

Vrij centrale locatie. De kamer was groter dan verwacht. Koffie- en thee faciliteiten op de kamer.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

In een woord: aangenaam.

Niets eigenlijk. Wat opviel was de afwezigheid van een lift.

Uiterlijk van een groot landhuis. Het restaurant gedeelte met hoeklounge doet heerlijk rustiek aan. Het ontbijtbuffet is gewoon goed, alles is er te krijgen. Lekker op loopafstand van het centrum. Ruime parkeergelegenheid.

Comfortabel

De prijs was vrij hoog voor wat er uiteindelijk werd aangeboden. Ik dacht dat ontbijt erbij zat maar dat moest ik zelfs extra betalen en dat werd mij te duur. Wifi deed het ook niet (beveiligde wifi) dus moesten gebruik maken van openbare wifi waar ik absoluut geen fan van ben...

De kamer was groot en de bedden waren erg comfortabel! Zeer goed geslapen.

Een frisse kamer zou veel verschil hebben gemaakt. Het hotel is zeker een bezoek waard.

Het was een niet-roken kamer, doch stonk naar rook. De brandmelder was, waarschijnlijk door de vorige gasten, afgedekt met plastic. Het raam opengezet en wakkergelegen door een hinderlijke pieptoon wat van buiten kwam. Het hotel kon hier niets aan doen. In het hotel staat een sigarettenautomaat, dan is het raadzaam om de rokers te faciliteren met een aparte rookruitme in de avond of nacht.

De ligging was op loopafstand van het oude centrum. De bedden, douche en opbergruimte waren prima.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Superpersoneel, maar slechte, verouderde accommodatie

Een moeilijke review om te schrijven, want het personeel was meer dan aardig en superbehulpzaam! Maar het hele gebouw kraakt (en niet romantisch, maar gewoon hard zodra je ook maar durft te lopen) en is heel erg gehorig. Ik kon de gesprekken van mijn buren horen en erger, ik kon ze in bad horen gaan en naar het toilet horen gaan. De hanglamp hing onhandig en laag en ik heb er meerdere keren mijn hoofd tegen gestoten. De badkamer stonk en was erg verouderd met een douche met douchegordijn en oude, vuilverzamelende tegeltjes. De toiletrol hangt ook heel onhandig boven je hoofd, omdat er ook niet meer ruimte is. De wastafel is er als een afterthought ingebouwd met niet genoeg ruimte voor wat dan ook. Hoe lief de mensen er ook zijn, de kans is klein dat ik hier nogmaals ga overnachten

Het personeel heeft me met alles geholpen zover mogelijk en er is heel veel mogelijk! Het bed ligt lekker, kussens zijn goed en je hebt keuze uit meerdere kussens van hard tot zacht en dik en dun. Het restaurant is mooi en het eten is heerlijk. Het ontbijt is basic, maar wel voldoende. De kamers zijn efficiënt ingericht met grappige nachtkastjes en een stopcontact bij het bed. Het hotel is goed te vinden en de parkeerplaats is ruim en makkelijk te benaderen. Je bent er zo van buiten Enschede, en vervolgens ben je te voet zo in het centrum van Enschede

Heel relax en gemoedelijk. Mooie verhalen over beroemde gasten die daar hadden opgetreden!den

Badkamer aan de te kleine kant. Wasbak mag wel iets groter.

Wij kwamen pas heel laat aan. Na 23.00 uur. Sleutel zou dan in een beveiligd kastje buiten hangen. Toen wij eraan kwamen waren zij (late dinergasten) nog open en hoewel de bar al gesloten was konden wij toch nog 2 rondes van onze favoriete whisky bestellen en genieten. Zelfs daarna werden onze kledingbags nog naar de kamers gebracht. Echt TOP! Dank Hotel Rodenbach! Volgende keer komen wij terug om te overnachten en te dineren!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima overnachting met ontbijt voor een schappelijke prijs

Ligt dicht bij centrum en station. Inrichting van de kamer wat gedateerd, maar schoon en netjes. Mogelijkheid om koffie te zetten en er stond zelfs een flesje bronwater klaar. Het ontbijt was erg goed verzorgd. Prima prijs-kwaliteit verhouding!

Thuis in Enschede

Dat is flink zoeken. Misschien de wat krappe badkamers wat handiger inrichten tzt. Bad eruit slopen, hogere toiletzit / handgreep voor de jong bejaarden onder ons. Dat werk.

Je voelt je meteen thuis. Persoonlijke, aandacht flexibel, knus, lekker gegeten (ook vegetarisch) en een fijne plek vlak bij het park. Het was voor het gevoel half bezet. Je hoopt dat het een volgend keer weer zo is maar je gunt dit fine bedrijf een volle bak.

Prettige sfeer, aardig personeel bij receptie en in...

Inrichting kamer en douche vrij eenvoudig, maar schoon en prima bed.

Prettige sfeer, aardig personeel bij receptie en in restaurant, lekker bed. Fietsen veilig gestald, kortom prima.

Super plek en centraal gelegen

De drukte en bezetting in het hotel

De gezelligheid, vriendelijkheid, gastvrijheid en sfeer van de bediening van het restaurant in het hotel. Dit was top.

grote kamer , ruim

slecht geisoleerde kamers, als mijn buurman de ganse nacht ligt te hoesten en te niezen moet ik dat toch niet horen? Voor zo'n hotelprijs (bijna 100€ / overnachting) mag dit toch niet?

grote kamer , ruim

Leuk, beetje ouderwets maar sfeervol hotel.

nvt

goede locatie,nette kamer, zeker niet luxe, maar prima. We hadden de familiekamer; het was daar (ondanks de airco) erg warm. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prijs-kwaliteit niet in verhouding

Het was erg gedateerd. En in de douche waren schimmels te vinden en een grote scheur in het tegelwerk. Ook werd er niet goed schoon gemaakt.

De ligging en het feit dat je deze kamer via I-deal kon boeken.

Goede ligging

op de site was aangegeven dat het om een badkamer met bad gaat; de badkamer was zeer krap, zonder bad.

Goede ligging Vriendelijk, rustig onthaal leuk terras

een tegenvaller.

zie hierboven.

Wij eten ´s ochtends alleen een croissant en een kop koffie. 12,50 voor een ontbijt is dan wel aan de hoge kant. We hebben één keer ontbeten en het ontbijt zag er wel goed uit. De koffie was erg slecht. Het hotel is wel mooi gelegen in een groenzone met mooie oude bomen. Het hotel en restaurant zou je van elkaar moeten onderscheiden. Het hotel is erg gedateerd, de kamers voldoen niet meer aan deze tijd. Er is in de douche een simpel wasbakje met dito spiegel en te weinig licht boven de spiegel. Er zijn nog van die ouderwetse meng kranen waardoor je of te heet water hebt of te koud (stond dus onder de douche te springen omdat het de ene keer gloeiend heet was en de andere keer ijskoud). In de kamer ligt een projecttapijt, hetgeen natuurlijk niet erg hygiënisch is. De airco werkte niet (kamer met plat dak) waardoor het met het warme weer bijna onmogelijk was om te slapen. Er was een schuifpui die met moeite te openen was en een slecht en heel vuil buitenterras. Het terrasje werd afgescheiden door een schutting met daarachter de vuilcontainers van het restaurant. Dat gaf een nare indringende stank waardoor het buiten zitten onaangenaam was. De eigenaresse was ontzettend aardig evenals het personeel.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Ik zou er wel teruggaan..

Kamer zou wel een beetje mogen worden gepimpt.

Mensen zijn ontzettend aardig, goed geslapen en heerlijk gegeten. Hotel zit op loopafstand van het centrum, het Volkspark en diverse musea.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Gezellige kamer in authentiek kader op wandelafstand van centrum

Kleine ouderwetse badkamer, geen haardroger op kamer, beperkt onthaal, weinig toelichting

Vlakbij centrum op wandelafstand, goede en gratis parkeergelegenheid, gezellige kamer, authentiek kader, lekker en gevarieerd ontbijt, koffie en water op de kamer

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Bed was prima, en kamer lekker stil en voldoende ruimte.

wc stonk en de glazen op de kamer waren niet schoon. Ook zaten er wat oude lekkage vlekken op het plafond

Bed was prima, en kamer lekker stil en voldoende ruimte.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Geweldig diner.

Geur in badkamer penetrant. Was te voorkomen door de afzuiginstallatie de hele dag/nacht te laten razen. Dit kan niet de bedoeling zijn.

Geweldig diner. Kwaliteit van het voedsel prima; personeel vriendelijk; bediening adequaat.

centraal gelegen eenvoudig hotel

Hotel is vergane glorie, is aan een opknapbeurt toe. Vloerbedekking versleten. Hotel lounge midden in het restaurant direct naast de tafels.

Ontbijt uitstekend. Hotel gunstig gelegen t.o.v. station N.S. Personeel zeer vriendelijk. Kamer was goed schoon. Goede parkeergelegenheid op het terrein van het hotel.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Het douchegordijn rook zurig en tijdens het douchen kwam het tegen mijn lichaam aan. Heb om die reden het gordijn niet gesloten.

Ruime kamer. Als extra service kreeg ik een koelkast.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Indien accommodatie in regio noodzakelijk denken we zeker aan dit hotel.

Kamer een beetje gedateerd. Dit doet niet af aan het comfort.

Vriendelijk personeel, uitstekend restaurant voor een reiziger. Gedurfd 3 gangen menu voor hotel gasten. Rustig hotel en goede parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Aan de rand van het centrum ruime verrassende kamer met alle gemakken.

De koffie vond ik absoluut niet lekker. Viel uit de toon bij het goede ontbijt. Jammer een automaat en brr

Oud pand waarbij authentieke materialen gelukkig bewaard zijn gebleven in combinatie met moderne aanpassingen. Zeer gastvrij

Het ontbijt was heerlijk

Het voelde wat klam aan op de kamer

Het ontbijt was heerlijk

Weekendje weg

Geen lift. Verouderd interieur.

redelijk

Een gedateerd hotel. Harde bedden. eenvoudige inrichting en eenvoudig ontbijt. Voor het gerekende tarief had ik meer verwacht.

leuke kamer, maar te warm!

de warmte op de kamer was niet te houden, vervanging airco’s?

de bedden lagen goed wel jammer dat het een 2x1 persoons bedden waren

sfeervol goed hotel

sfeervol goed hotel

locatie

was gerookt op de kamer

locatie

Fijn terras, goed bed maar kamer kan stevige renovatie gebruiken.

Beetje vergane glorie, douchegordijntje kan bijvoorbeeld echt niet meer.

Dicht bij het centrum, eigen parkeerplaats. Mooi terras.

Goede kamer, groter dan verwacht

Geen wifi

Goede kamer, groter dan verwacht

Keurig ontbijt en uitstekende bedden

Het was heel erg rustig.

Keurig ontbijt en uitstekende bedden

In het centrum heel stil

In het centrum heel stil

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Goede kamer bij HR Rodenbach

Geen negatief punt

De vriendelijkheid, de bediening en de vrij rustige ligging,

prima hotel voor een verblijf van een tot drie dagen

moest even zoeken naar geschikte stekkerdoos voor de waterkoker

fijne grote kamer met thee- en koffiezet mogelijkheden

Redelijk genoten

Krakende vloer geen bad geen koelkast

Lekkere bed badkamer wel ruim

Prijs kwaliteit verhouding niet goed

De prijs kwaliteit verhouding. En de oude kamer die wij kregen

Goed ontbijt

Heerlijk.

De vloer kraakte enorm, stoorde mij niet, maar de buren klaarblijkelijk wel.

Privacy, rust, ook van de eigenaar, zeer betrokken en geinteresseerd.

Goed eten.

Geluidsoverlast in de nacht door douch van bovenbuur van anderhalf uut

Goed eten. Goed personeel

Alles.

Alles.

Water in douche liep wat slecht weg

Goede locatie, prima ontbijt, vriendelijk personeel

Heerlijk verblijf en lekker rustig .

Mooie kamer

Aan verwachting voldaan, later vertrek prima

Ontbijt was goed, later vertrek , door deelname marathon was helemaal top ,!!

alles naar wens geweest

n.v.t.

Een gezellig ontvangst, alles wat je nodig hebt is terug te vinden, perfect bed, vriendelijk personeel, goed ontbijt

prima accommodatie om te verblijven

Ontbijt was prima en de bedden waren goed.

De WIFI deed het niet op mijn kamer

De WIFI deed het niet op mijn kamer

Schone kamer

Schone kamer

De ontvangst in de avond.

De ontvangst in de avond. Mevrouw kwam voor mij speciaal terug, schonk me een biertje en pakte een zoutje! Precies wat ik nodig had.

Prettig verblijf op goede locatie

Douchekop te veel verkalkt.

Aangename kamer.

Ontbijt was goed verzorgd.

Sanitair op kamer wat gedateerd.

Ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Kamer in apart gedeelte, ver van weg en spoor

Kamer in apart gedeelte, ver van weg en spoor eigen buiten zitgedeelte.

Vergane glorie

Er was duidelijk gerookt in de kamer. Zelfs na de hele avond raam open, stonk alles nog naar rook. Doorgezakt matras.

Locatie tov centrum

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Gemoedelijk hotel met vriendelijk personeel

Sanitair voorzieningen zouden iets verbeterd kunnen worden

Het vriendelijke personeel en de gemoedelijke sfeer

Eenvoudig hotel, rustig, op loopafstand centru

Gedateerd

Dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Kamer was netjes.

Het is geen luxe hotel maar voldoet prima.

Kamer was netjes. Fijn dat de mogelijkheid er was om koffie /thee te zetten.

Toelatingstoets Kleidochter op de Saxionschool

ONTVANGST

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Strijkplank en strijkbout op verzoek.

Gedateerde badkamer met zo’n douchegordijn dat tegen je aan plakt.

Strijkplank en strijkbout op verzoek.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Heb niet ontbeten, vind 12 euro voor ontbijt veel

Rook niet lekker, veel lawaai

Heb niet ontbeten, vind 12 euro voor ontbijt veel

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Niet echt schoon

Kamer niet goed schoongemaakt! WiFi wat wisselend. Badkamer heeft renovatie nodig

Vriendelijke ontvangst, goed bed

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Prima gelegen, centraal.

Verdient een make over.

Prima gelegen, centraal.

redelijk

stond dat het gelegen was in een park Dit is niet zo

ontbijt goed

Verouderd hotel met vriendelijke gastvrouw

Verouderd hotel niet meer van deze tijd en in de douche een douchegordijn.