Beoordelingen over Hotel Restaurant Scaldis 3-sterren

Langeweg 3, 4511 GA Breskens, Nederland

#19 van de 41 hotels in Breskens

een eenmalige overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt is beneden peil, alles was al leeg geplunderd, ondanks dat het ontbijt tot 10 uur voorzien is en wij ons om 9.35 u aanboden personeel niet echt gastvrij

Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor werkbezoeken in de regio
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen opmerkingen Ik was eigenlijk best tevreden

Ongespannen sfeer. Eigenaar werk in het bedrijf en is een gezellig Italiaan met meerdere/alle functies. De kamers zijn ruim genoeg/ Schoon en het eten smaakt prima. Ontbijt is pas om 08.30 toen waren wij al naar het werk. Prima oplossing, meld het even en je krijgt 's avonds een rijk gevulde ontbijt/lunch tas mee met van alles erin. Past mooi in de lege koelkast die in de kamer staat. Koffie en thee op de kamer aanwezig. Bedden liggen prima.

Is zijn 3 sterren niet waard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hotelmanager was een onvriendelijke man,ik had 2 kleine hondjes bij,er was een klein accidentje gebeurt met mijn kleinste pup,ik had met veel warm water alles zo goed mogelijk proberen op te kuisen...maar dan..aan het het ontbijt stonden allemaal tafels van 2 ik mocht al niet gaan zitten waar ik wou,hij zij"mevr tis nu drukker als gisteren,ik moest nu midden in de zaal gaan zitten en niet langs het raam zoals gisteren.toen ik het ontbijt verliet was de tafel nog altijd leeg.maar er zaten wel veel meer mensen dan de dag ervoor. Ik zat 2 min.kwam hij naar mij sprak hij met een een luide stem over mijn hondje dat dat niet kon...enz..iedereen keek op,hij kon me wel even apart nemen daarvoor!!!!de ligging is top!Ik ging vertrekken en stond beneden te wachten terwijl meneer 10 aan de telefoon hing en even heel zen verhaal aant vertellen was in geuren en kleuren dat hij iets kleiner gaat beginnen,dat hij hard genoeg genoeg gewerkt heeft.... en ik even met men vingers draaien.ik ga heel dikwijls weg,dit heb ik nog niet meegemaakt. 3sterren niet waard!!!

De ligging!

zeer aangename locatie, goed eten en verblijf hoort in mijn top vijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

misschien een beetje meer personeel, maar nu was het nog geen hoog seizoen dus

ontbijt was zoals normaal verwacht de kamer was super zeer ruim, prima in orde

rustige ligging, mooie tuin om te relaxen, fietsstalling,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen gratis wifi op de kamer

rustige ligging, mooie tuin om te relaxen, fietsstalling, goed ontbijt. Vriendelijk personeel. nette kamer. Kortom, zeer goed naar ons gevoel.

Prima ontbijt met verse warme broodjes, gevarieerd beleg en...

Geen tegenvallers ondervonden.

Prima ontbijt met verse warme broodjes, gevarieerd beleg en vers fruit. Mooie ruime kamer met prima bedden en een mooie badkamer.

Super prijs kwaliteit verhouding, zeer aangename gastheren en heerlijke rozijnenbrood! !!

Alles was in orde, matras is wel naar de harde kant geweest

Badkamer was zeer ruim en proper, ook zeker een goede kamer voor 3 personen, locatie top, zeer rustig, en zeker rozijnenbrood bij het ontbijt was heerlijk! !!!

Wanneer wij nog eens in de buurt zijn, nemen wij opnieuw deze locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wanneer u beroep doet op taxidiensten in de buurt loopt u het risico om bij een clandestien bedrijf terecht te komen, spreek op voorhand de prijs af ! Maar dit geldt uiteraard voor alle hotels in de buurt.

Parking voor de deur en uitstekend ontbijt.

ligging

Het bed ligt niet comfortabel. Bij Booking.com staat vermeld dat het om een tweepersoonsbed gaat. Maar het zijn 2 eenpersoonsbed tegen elkaar aangeschoven. Ligt dus niet lekker als je gezellig tegen je partner aan wilt liggen. Zou op de site duidelijk vermeld moeten worden dat het om 2 eenpersoonsbedden gaat! Matras is ook niet van goede kwaliteit. Ook de kussens liggen niet lekker. riolering stonk. vloer was erg koud.

ligging

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Ondanks het lekkere eten en ontbijt was dit mede door bovenvermelde niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onthaal : zeer norse man, zeker niet vriendelijk. Wij hadden de indruk dat die man er niet graag bij was, ( vermoedelijk wel de eigenaar van dit etablissement). Was ook tegen andere mensen zo! Dit hotel is zeker geen 3 sterren waard.

Eten zelf was lekker, zeker prijs/kwaliteit verhouding

Bedoeld voor korte samenkomst van familie, zo mogelijk door te brengen in het hotel

Geen verblijfs- of zitfaciliteiten (bar of serre) overdag en in de avond buiten de kamer.

Dorpshotelletje dat z'n best doet te overleven. Het was best schoon, maar vrij klein en ouderwets van inrichting. Ik heb liever een modern ketenhotel met moderne faciliteiten, ook voor kinderen. (Het was dit weekend bar slecht weer!).

Goeie kamer goed ontbijt maar geen goeie service naar eten en drinken toe
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren vrij vroeg in het hotel er zat nog een groep jongeren te eten en wij kregen niks meer van de bar ( drankjes ) laat staan nog eten

Het ontbijt was in orde alles wat je nodig hebt was aanwezig

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Klein proper hotel. Prijs kwaliteit best ok.

De badkamer in onze kamer, laatste onderste kamer bij het pad. Daar misschien een beetje opknappen...afzuiger is aan een opfrisbeurt toe en lijst van plafond is aan herstelling toe. Maar verder was het wel best ok.

De kamer nabij de privé was zeer ruim, kinderen vonden het alvast super! Vriendelijk en behulpzaam personeel.

fanatastisch
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

als je de bedden tegen mekaar schoof, kreeg je telkens een verschuiving van de matrassen in het midden

kamers heel proper en netjes,ontbijt uitgebreid genoeg, vers en lekker,vriendelijke eigenaar

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Het hotel was rustig gelegen, op 5' van het strand. Dus dat was ok.

De uitbater was helemaal niet vriendelijk, wel bij aankomst. Alles was precies tegen zijn zin. Er was een bar waar we geen gebruik mochten van maken. Na lang onderhandelen mocht het dan toch. Wij waren met kleine kindjes dus bleven wij 's avonds graag ter plaatse. Bij het uitchecken kregen we de rekening gepresenteerd zonder een vriendelijk woord.

Het ontbijt was goed. De kamers waren netjes.

Uitstekende kamer, beetje mopperend ontvangen.

De eigenaar was blijkbaar nog boos op vorige gasten, want we werden mopperend ontvangen. Wat mij vooral stoorde, was het feit, dat hij al 1 overnachting van de creditcard had afgehouden, terwijl daar geen reden voor was en er geen overleg was gepleegd. We hebben hier al eerder overnacht. Heeft waarschijnlijk met eerdere gasten te maken. Ik was er wel boos over! Het tafeltje in de kamer mag wat groter zijn. Er is verder nergens gelegenheid iets (boek, krant, tablet) neer te leggen. Sommige stopcontacten (b)lijken niet te werken. Tablet/telefoon werd niet opgeladen....

De grootte van de badkamer. Nog nooit zo'n ruime badkamer gehad, zowel een bad als een douche. Er lagen zelfs washandjes. Zeer goede bedden.

Comfortabel en funtioneel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wel hoogst ongebruikelijk dat je eerst moet betalen bij incheck alvorens je nog maar op de kamer bent geweest. Opmerking hierop wordt niet goed onthaald.

Lekker ontbijt. Alle comfort op de kamer aanwezig,

Daar geslapen en van het povere ontbijt wat genomen Voor de rest alles buiten het hotel gedaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een eigenaar die je constant in de gaten houd ook als je naar ontbijt buffet liep en keek wat je daar van mee nam, men zegt dat ze een koffie en thee service op de kamer hebben maar daar zit niets in ja een 1 zakje thee word dus niet aan gevuld. Geen hotel om bij fam. of vrienden aan te bevelen

Ontbijt is zeer pover als je toch 85 euro p.n. voor een kamer betaald verwacht je toch wel evt bacon geb. ei of roerei maar niets van dat alles

Goede ruime kamer en badkamer. Heel schoon. Sfeerloos hotel.

Geen gratis wifi.

Prima, schone, ruime kamer met ruim balkon. Ontbijt eenvoudig, heel goede koffie. Hotel beetje sfeerloos. Goed voor overnachten. Tuin goed aangelegd, maar geen onderhoud. Wij hadden familie in de buurt op bungolowpark, dus naast het slapen en ontbijt hadden wij ook niets te zoeken in hotel.

Redelijk verblijf Scaldis.

Ontvangst slecht. Bij het ontbijt veel lawaai van koelingen. Onlogische indeling badkamer. Wc tegenover wasbak terwijl ernaast veel plaats was. Niet gedweild, vlekken op de tegels. Vieze voegen badkamer. Muffe matrassen en kussens. Beetje verouderd.

Rustig gelegen. Kleinschalig. Parkeren bij hotel.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Ontbijt oas on 8.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt oas on 8.30 Mee gekregen een zeer matig lunchpakketje Koffie faciliteit op kamer werd niet aangevuld Kon niet bestellen wat op kaart stond Uitbater vind zichzelf geweldig alleen jammer dat hij dat alleen zelf vind

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Goede locatie op loopafstand van strand en grote hotelkamer!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer in 'oude' stijl met veel marmer.

Prima ontvangst. Aardige gastheer. Duidelijke uitleg over kamer en omgeving. Rustige kamer aan de zijkant met heel veel ruimte.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Rustig gelegen hotel met prima kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Om bij de kamers te komen moet men een vrij steile trap op. Kan bij aankomst wat onhandig zijn.

Kamer was ruim en privé en had zelfs een halletje. Badkamer was hierdoor ook wat meer privé t.o.v. de kamer. Lokatie in de buurt van zowel de dorpskern als het strand.

heel erg positief

ons matras en het bed kraakte heel erg als je je wou draaien van zij

wat wij heerlijk vonden was de bereidwillige manier van ontvangst de keuken was al dicht en ging pas savonds terug open en toch deed meneer de moeite om ons eten te koken ondanks dat de keuken dicht was tevens hield hij rekening met de keeloperatie van ons dochter wij blikken heel tevreden terug op ons verblijf en gaan zeker nog van deze plaats gebruik maken en hebben ook al reclame gemaakt bij andere belgen om daar te verblijven als ze ginder in de buurt gaan wandelen groetjes

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

We hebben het in dit hotel erg naar onze zin gehad.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

De trap naar de kamers op de eerste verdieping was erg steil en vooral voor onze honden erg moeilijk , maar ook voor onszelf, aangezien we niet meer zó goed ter been zijn.

Het eten was er uitstekend. Hebben heerlijk vis gegeten.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Ruime kamer die zeer net was.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Algemene uitzicht van het hotel is wel toe aan een kleine opfrissing.

Ruime kamer die zeer net was. Koffie en thee faciliteiten aanwezig in de kamer. Propere badkamer.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

vriendelijke ontvangst en goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

overdaad aan plavuizen. stap je uit bed op een koude vloer. maakte de kamer koud en kil. muffe geur in de gang.

vriendelijke ontvangst en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

:-)

Iets ruimer ontbijt.maar eigenlijk kan dat niet voor deze prijs.

Heerlijk geslapen na een feest. We konden ook nog heel laat naar binnen met ons kamerpasje. 1 overnachting met 7 personen op 3 kamers.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij waren hier eerder in juli 2016. In vergelijking met toen was het ontbijt nu wat karig. Er was bijvoorbeeld geen gewoon brood, alleen afbakbroodjes.

De gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Super hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een paar heerlijke dagen gehad in hotel Scaldis, mooi hotel, eigenaar heel erg vriendelijk en gastvrij, kamers zijn netjes en schoon, ontbijt prima verzorgd. De eigenaar tevens kok kan ook heerlijk koken! Ideaal met hond omdat het dichtbij het strand is, we gaan dan ook zeker weer terug naar dit hotel!

• Beoordeeld op: 25 september 2016

We zijn erg vriendelijk ontvangen en geholpen en de kamer en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We zijn erg vriendelijk ontvangen en geholpen en de kamer en de badkamer waren netjes en goed. Ruime kamer en het ontbijt was ook prima. Ik zou er zonder twijfel zo weer boeken voor een verblijf.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Relaxed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontbijtruimte kan wel wat sfeervoller

Vriendelijke eigenaar en zoon, begrip voor de situatie dat we wegens familieomstandigheden eerder vertrokken zijn

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Het ontbijt was goed, voor iedereen een variatie , niets te...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed, voor iedereen een variatie , niets te kort ! De gastheer was present en keek of alles in orde was, zelfs op de rust van iedereen , het was echt geordend !

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Niet voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt had beter gekund. Heel pover ontbijt. Geen grote keuze. Kamers waren niet hygiënisch in badkamer hing er spinnenweb. Onder bed overal stof. Persoonlijk voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Rustig gelegen. Meneer achter de balie heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Het hotel is gunstig gelegen. Maar een balkon moet echt wel, en dat hadden we dus niet.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De baas/eigenaar was helemaal alleen voor : receptie, telefoon, in-en outchecken, bar, ontbijt en zelfs voor het diner. Sprak heeeeeel hard en er heerste nooit een kalme sfeer maar hij rende de hele dag door, klagend dat het te druk was. Niet echt leuk. Ook de tuin lag er maar wat verlaten bij. Ook geen lichtje in de tuin, of een parasol. Het hotel zal snel aftakelen als het zo door gaat ! Er wordt niks onderhouden. Geen tijd. Jammer.Het hotel

De bedden waren heel goed en ook het ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Redelijk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Het hotel heeft zijn glory tijd gehad, kon wel een likje verf gebruiken bij wijze van spreken. De stoelen in de tuin waren ook wel aan vervanging toe.

Ontbijt goed, kamer goed

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Kamer zag er goed uit, badkamer met bad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel was niet zo vriendelijk, badkamer op bepaalde plekken bijv douche scherm erg vies.

Kamer zag er goed uit, badkamer met bad. Ontbijt was goed ligging tov winkels strand is goed.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Een aanrader. 👍

Op de kamers was niks aan te merken. Ontbijt was voldoende. Er was ook een restaurant en hebben er 's avonds goed gegeten. De spare ribs waren goed gebakken en vielen zo van het been.

Fijne hotelkamer en op loopafstand van zee.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als je alleen bent betaal je ook ontbijt voor twee.

Goede kamer en een lekker ontbijt. Echt vlakbij zee.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was warm op de kamer, daar viel weinig aan te doen

Uiterst vriendelijk personeel, alles keurig verzorgd

Rust

Rust

redelijk

ontbijt bed

lokatie

Geen massa toerisme

Ijskast koelde niet

Geen massa toerisme

Te kort om een oordeel ovet te geven
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De zeer zware muziek tijdens het onbijt

Badkamer

Bedden

Badkamer

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

schone kamer en goed ontbijt.

goede prijs/kwaliteitverhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

service van de eigenaar nadat we een deel van onze bagage per abuis hadden vergeten

Alleen dat Breskens dich bij het strand ligt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt de avond tevoren in een plastic zak al gekregen , niet echt service

Alleen dat Breskens dich bij het strand ligt

Ontbijt was prima.

Ontbijt was prima.

Fantastisch en niks negatiefs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles was prima, super goed gevoel, vriendelijke mensen en prachtige locatie vlak bij het strand.

Het was super en we komen terug

Topontbijt en grote kamer . Vriendelijk

Aangenaam en rustig

Restaurant was gesloten

Scaldis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant van hotel was gesloten en de aanwezigheid van sommige huisdieren op de kamers

Goede ligging en mooie en nette kamer.

Aangename reiservaring in een familiale sfeer.

De vriendelijke ontvangst.

Nette kamer, beetje oubollig ingericht maar netjes en schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nette kamer, beetje oubollig ingericht maar netjes en schoon.

kort maar krachtig maar voldaan

ontbijt had beter gekund

vriendelijkheid eigenaar

Nooit meer geen aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Arrogante onvriendelijke onsociale gastheer,barslecht ontbijt voor dat geld,afgeragde bedden..

Het was schoon

Aangenaam zonder meer

Vriendelijke gastheer

Hotel is wel wat verouderd.

Locatie, bedden en ontbijt waren prima.

Goed voor eenmalig en 1 nacht

Te weinig personeel

Prettig, voordelig, goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles wat krap; heb me ‘s nachts flink gestoten aan de kast op de kamer

Flinke parkeerplaats Vlakbij Spetters, waar we voor kwamen De hygiëne

Verblijf was gewoon basic , eigenaar kon iets vriendelijker zijn .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen handzeep aan wastafel , kamer kon properder zijn !

Heerlijk ontbijt

Kamer was goed en proper

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

prima prijs -kwaliteitsverhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer was netjes, schoon. Ontbijt was goed verzorgd en ruim voldoende

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima hotel.

Voor 1 nacht niets.

Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

erg vriendelijke ontvangst, de eigenaar bereidde speciaal...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

erg vriendelijke ontvangst, de eigenaar bereidde speciaal een maaltijd voor ons terwijl hij het erg druk had met een groep.

Het ontbijt was goed en genoeg ,als je meer wilde werd het...

NIETS

Het ontbijt was goed en genoeg ,als je meer wilde werd het bijgevuld. Het Diner was erg goed en ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

OK

douche afscherming was stuk

goed ontbijt

uitwaaien aan het strand
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hotel is niet meer van de modernste maar wel proper en verzorgd

omgeving Breskens is heel mooi- vriendelijke hoteleigenaar

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamerdeur ging niet dicht.

Kamer was goed, ontbijt prima

Ontbijt en eten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te veel lawaai s'avonds geblaf honden ,deuren dichtslaan

Ontbijt en eten