Beoordelingen over Van der Valk Hotel Rotterdam Ridderkerk 4-sterren

Krommeweg 1, 2988 CB Ridderkerk, Nederland

#1 van de 1 hotels in Ridderkerk

Prima verblijf, mooie kamer, goede faciliteiten
    • Moderne Atriumkamer

Douche kreeg ik niet goed geregeld (heet of veel te heet waren de enige opties), douchen in bad was het enige alternatief

Zeer ruime kamer Goede faciliteiten Bijzondere uitstraling van atrium op de 2e t/m 5e etage Goed restaurant Gezellige bar Ruime parkeergelegenheid

Vriendelijke en behulpzame
    • Moderne Atriumkamer

Vriendelijke en behulpzame ontvangst, netheid kamer en hotel , parkeerruimte voldoende aanwezig Restaurant lekker en verzorgt , vriendelijke bediening een aanrader

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Uitstekend hotel, prima voorzieningen en goede locatie
    • Moderne Atriumkamer

1 van de 2 liften was buiten werking over de hele periode, positieve hieraan was dat ik de trappen heb gebruikt

Super goed ontbijt buffet, kamer lekker ruim, alsmede de badkamer, vriendelijk personeel

Helemaal top
    • Moderne Atriumkamer

Alles was echt top. We kregen een onverwachte upgrade naar een prachtige suite. We komen zeker terug. Ons favoriete hotel in Rotterdam en omgeving.

Fantastisch hotel!
    • Moderne Atriumkamer

In zeer goede staat verkerende kamers, alles was zeer schoon en heel vriendelijk personeel! Wij kregen wegens bezettingsproblemen een uitgebreide upgrade met zelfs minibar inclusief! Zeker voor herhaling vatbaar!

Uitstekend verblijf met geweldige service!
    • Moderne Atriumkamer

Prima kamers met uitstekende bedden! Ik moest vroeg vertrekken, maar een ruim gevulde lunchbox meegekregen! Verblijf bij vd Valk is altijd uitstekend!

Jammer dat er geen huisdieren zijn toegestaan.
    • Moderne Atriumkamer

Jammer dat er geen huisdieren zijn toegestaan. Dan hadden we ook meer kamers geboekt. Omdat er via booking was geboekt moesten de collega's wachten tot degene er was met de creditkaart waarmee de boeking gedaan was.

• Moderne Atriumkamer

Wachten bij de receptie. Heb daar 5 minuten gestaan omdat de receptioniste druk bezig was met het zoeken van een tijdschrift. Miss een 2de receptioniste erbij?

De douche

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Goede locatie voor een vergadering.
    • Moderne Atriumkamer

Bij de entree is buiten onder de luifel een rokersruimte gecreeerd zodat je bij aankomst en vertrek door een rookgordijn moet. Dit is erg onsmakelijk en toch echt niet meer van deze tijd. Tip: creeer een rokersruimte ver weg van de entree! Bij aankomst op onze kamer hadden we ook de indruk dat er gerookt was op de kamer. Nadat we het raam open hadden gezet was het frisser. De bedden waren voor ons te hard. Helaas geen beveiligd wifi met een wachtwoord zodat je geen vertrouwelijke zaken op de laptop kan doen.

De locatie, gemakkelijk bereikbaar vanaf de snelweg, ruime kamer en badkamer, goede douche, uitgebreid ontbijt. Prima vergaderfaciliteiten. Nespresso machine op de kamer.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Het ontbijt was lekker uitgebreid en het waren ruime kamers.
    • Moderne Atriumkamer

Heb daar 3 nachten geslapen, beetje jammer was dat ze mijn slaapshirt ( dat onder mijn kussen lag) hebben "meegenomen" tijdens het bed verschonen gok ik.

Het ontbijt was lekker uitgebreid en het waren ruime kamers.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Buitengewoon goed ontbijt.
    • Luxe Executive Kamer

Temeperatuur op de kamer was wat warm en moeilijk te reguleren

Buitengewoon goed ontbijt. Keurige schone kamers. Vriendelijk personeel en goed te bereiken. Feitelijk alles wat je van een Van der Valk hotel kunt verwachten.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Rustig op zondagavond
    • Moderne Atriumkamer

Blijkbaar geen ontbijt in de prijs berekend. Jammer dat dit niet duidelijk aangegeven is op de site en de prijs stijgt bijna met 20%

Rustig op zondagavond

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Om 0300 in de nacht werd ik wakker omdat er een man mijn...
    • Moderne Atriumkamer

Om 0300 in de nacht werd ik wakker omdat er een man mijn hotel kamer wou betreden. Bleek dat de receptie hem een sleutel van de door mij bezette hotelkamer had gegeven.. Foutje Bij navraag was de reactie; . ach wat vervelend nou. VanderValk Ridderkerk heeft mijn persoonlijke veiligheid in gevaar gebracht door hun actie .. en natuurlijk om 0300 gewekt en mijn nachtrust te niet gedaan. Ik nou nog gebeld worden door management.. En ? zit nog te wachten. Mijn advies: laat dit hotel links liggen

matig
    • Moderne Atriumkamer

Zaterdagavond en de bar sluit om 24.00 uur terwijl alles vol zat! Kleine kamers, onvriendelijk receptiepersoneel.

Prima bed, ontbijt goed, ligging perfect midden in centrum.

Modern hotel
    • Moderne Atriumkamer

De 1 persoonsbedden zijn smal, synthetisch dekbed en hoofdkussen met allemaal stukken erin. Verschrikkelijk geslapen en met raam open naast de A16, is ook geen succes.

Zeer vriendelijke service aan de receptie.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Vriendelijk personeel en comfortabele kamer.
    • Moderne Atriumkamer

Het ontbijt, weliswaar veel, maar bv geen verse sappen, geen vers gesneden fruit. Beetje slordig allemaal. Avond eten , slappe opgewarmde frites, nieuwe gekregen.

comfortabele kamer, prettige atmosfeer. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

• Moderne Atriumkamer

Geen waterkoker en geen theezakjes. Geen plek om vanuit gezellig een wandelingetje te maken.

De kamer zelf, bed en bad en ruim. Mooie afgewerkte badkamer en uitstekend gevarieerd ontbijt. Ook rustige kamer.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

prima en voor herhaling vatbaar
    • Moderne Atriumkamer

IK ROOK OP MIJN KAMER SIGARETTENROOK, WAARSCHIJNLIJK VIA DE LUCHTTOEVOER, DAT WAS MINDER PRETTIG

Prima kamer, goed ontbijt en heerlijk diner. Klantvriendelijk maar restaurant was erg druk op zaterdagavond

Mooie grote kamers van alle gemakken voorzien.
    • Moderne Atriumkamer

Het was behoorlijk warm in het hotel, op de kamer continu het raam open gehad voor frisse lucht..

Mooie grote kamers van alle gemakken voorzien. Daarnaast een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet met tevens een erg goed restaurant en prima menu kaart! Keuken zelfs tot 23.00 uur open zodat we na de beurs nog even konden eten!

Goed hotel voor zakelijk verblijf
    • Moderne Atriumkamer

Vrij groots opgezet, maar prima. Restaurant (avond eten) kan in detail wel beter (Valk Dordrecht bijvoorbeeld heeft het net iets beter voor elkaar)

prima kamers, alleen vragen naar kamer aan de voorkant die niet aan de autobahn ligt ... is rustiger.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Uitstekend ontbijt, kwaliteit van het eten in het restaurant...
    • Moderne Atriumkamer

De kussens zijn aan vervanging toe en het polyesther dekbed is veel te warm voor de tijd van het jaar. De kamer zag er erg schreeuwerig uit. Het tapijt is aan vervanging toe en de bonte combinatie van patronen vind ik verschrikkelijk. Het tapijt in de gangen is bijna een optische illusie: hier word je dizzy van... De akoestiek in de lobbybar is erg slecht: voor werkoverleg zou ik een andere locatie uitzoeken, want dit is geen prettige omgeving voor een overleg of om rustig te werken.

Uitstekend ontbijt, kwaliteit van het eten in het restaurant is erg goed.

was een leuke hotel
    • Luxe Executive Kamer

Terwijl wij aan het ontbijten waren ging iemand die naast ons zat gwn heel hard puffen.ja maar dat heeft niks met hotel de t maken.het was de verjaardag van mijn partner had gevraagd om de kamer te decoreren maar dat was niet het geval.

Ontbijt was goed.kamer was ook netjes.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Zoals de meeste van der Valks: goede ligging, makkelijk...
    • Moderne Atriumkamer

De architectuur van het gebouw: - De hotelkamers aan de voorkant kijken uit op het grote dak van de entree wat op bepaalde verdiepingen het zicht naar buiten grotendeels ontneemt. - De lift naar de hotelkamers komt uit in een enorme centrale hal die verdiepingen hoog is en waar alle kamerdeuren op uitkomen. Dit roept associaties op met een cellencomplex en geeft weinig gevoel van privacy. In de bar kun je wijn per glas alleen "uit de tap" krijgen zonder verdere keuze.

Zoals de meeste van der Valks: goede ligging, makkelijk parkeren, fijne kamer, modern sanitair en een uitstekend bed.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Mooi, ruim hotel vlak bij de snelweg
    • Moderne Atriumkamer

de menukaart in het restaurant is gekunsteld. Men probeert hip en trendy te koken maar dat komt er niet echt uit. blijf beter bij gevestigde klassiekers die makkelijk te bereiden zijn voor het groot aantal gasten dat kan eten in het restaurant.

Ontbijt is uitgebreid in een zeer ruime ontbijtzaal. Voldoende parking en gratis

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Lekker weg

Feyenoord niet kampioen 😀

Prijs kwaliteit verhouding bij vd valk is prima Nette kamer met bad en douche en een fijn bed Leuk ontvangen en goed ontbijt kom zeker weer!!

Prima hotel om bijv. Rotterdam of Kinderdijk te bezoeken. Ligt zeer dichtbij snelwegen.
    • Moderne Atriumkamer

Temperatuur in de hotelkamer was veel te hoog. Zeker om te slapen. Was helaas niet te regelen met het systeem. Het raampje is dusdanig klein dat er niet veel frisse lucht binnen kon komen.

Heerlijk bed en fijne ruime badkamer met douche en bad. Uiteraard was het Van der Valk-ontbijt erg uitgebreid en zeer goed van smaak. Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Goede plek
    • Moderne Atriumkamer

Geen thee op de kamer. En thee bij ontbijt en bar: erg verkeerd merk: Lipton. Echt vies en niet natuurlijk. Zie Keuringsdienst van Waarde bijv.

Locatie vlakbij waar ik zijn moest

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Heerlijk hotel🔝
    • Moderne Atriumkamer

Bij het ontbijt rond half negen waren de zachte broodjes wat uitgedroogd en de kaas en vleeswaren ook. Zou beter zijn als deze producten worden afgedekt. Verder prima uitgebreide keuze👍

Prima hotel, voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

aangenaam verblijf
    • Moderne Atriumkamer

prijs van het ontbijt. zakelijk heb je nauwelijks tijd om te ontbijten en 15.50 voor een croissant is dan vrij prijzig

ontbijt was heerlijk kamer uitstekend

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Prima kamer met alle comfort. Vlakbij de A15 en met de ramen dicht geen enkel geluids overlast.
    • Moderne Atriumkamer

Prima ontbijt met veel mogelijkheden.prettig dat er een afvalbakken op tafel wordt. Ook heel fijn dat jezelf op de kamer een kopje koffie/thee kunt zetten!

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Over het algemeen ggoed
    • Moderne Atriumkamer

Vooraf 2 kamers betaald. Bij vertrek werd gezegd dat slechts 1 kamer was betaald. Kwartier wachten voor men er achter kwam dat er echt betaald was.)&

Ontbijt uitstekend, kamers goed

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Zeer matig alleen door het dramatisch slechte bed terwijl er specifiek om een
    • Luxe Executive Kamer

Het geadverteerde 2persoons kingsize bed bestond uit 2 delen en schoof continu uit elkaar.. nog nooit zo slecht geslapen . Ontbijt veel te duur

De jacuzi

Prima voor 1 nacht
    • Moderne Atriumkamer

Massaliteit ontbijtzaal- druk en rommelig. Kamer op 4e etage naast lift: tot 3 uur 's nachts heel duidelijk hoorbaar en om 6.00 begon het weer. Jammer , de 01 kamers dus niet gebruiken. Makkelijke slaper, maar dan nog.

Prijs- kwaliteit en centrale ligging

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Prima, maar verder niets bijzonders.
    • Moderne Atriumkamer

Ik zat op de tweede verdieping waar ter hoogte van de lift een penetrante zweetlucht aanwezig was, niet te harden. Het was beslist niet van iemand die de douche niet heeft kunnen vinden. Elke keer als we bij de lift kwamen was deze geur aanwezig.

Het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Prima bereikbaarheid door ligging aan snelwegen en geen geluidsoverlast.
    • Moderne Atriumkamer

Nespresso op de kamer maar bij het ontbijt koffie uit een automaat - niet lekker. Bedden (2x1 pers.) te smal als deze uit elkaar staan .Eigenlijk moet het beter zijn dan thuis maar dat is meestal niet zo.

Heerlijk ontbijt, veel keuze zowel warm als koud. Ruime kamer en heel ruime badkamer .Prima airco. Ondanks ligging aan drukke snelwegen helemaal geen geluidsoverlast binnen, ook niet van aangrenzende kamers. Ook een fietsenstalling aanwezig.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Voor herhaling zeer vatbaar
    • Moderne Atriumkamer

Betere controle op de kamer sleutels .Werkt soms moeizaam.

Mooie ruime kamer met prima bedden en goed ingerichte badkamer met schoon sanitair. Ontbijt was perfect.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Wij moesten naar een familiefeestje op zeshonderd meter van het hotel echt een meevaller .
    • Moderne Atriumkamer

Op de kamer was niets aan te merken . Allebei zeer lekker gedineerd , en een super ontbijt in een aangenaam kader . Wij hebben genoten Jan & Louisa

Rustige kamer.
    • Moderne Atriumkamer

Rustige kamer. Ontbijt prima.

Uitstekende service, mooie ruime kamer met prima...
    • Moderne Atriumkamer

Uitstekende service, mooie ruime kamer met prima voorzieningen. Heel erg tevreden over ons verblijf!

Hotel ambiance
    • Moderne Atriumkamer

Weinig te doen in de buurt

Hotel ambiance

Heerlijk en overtroffen in mijn verwachting

Helemaal niets!!

De instelling van het personeel, de meedenkende instelling en de whirlpool

nette kamers en ontbijt

niks te melden

nette kamers en ontbijt

Alles wad prima kom zeker terug
    • Moderne Atriumkamer

Prima alles en extra overdekte en afgesloten schuur voor je fietsen koste niks extra Top

Bedden zijn goed
    • Moderne Atriumkamer

Gehorig, elke deur naar de gang hoor je dicht gaan

Bedden zijn goed Ontbijt heerlijk

Erg warm op de kamer

Life and Cooking

Grote kamer, ruime badkamer.
    • Moderne Atriumkamer

Kamer was niet goed schoon, heb dit doorgegeven bij receptie.

Grote kamer, ruime badkamer. Ontbijt prima.

Ontspannen verblijf in een keurige kamer.
    • Moderne Atriumkamer

Prima kamer, voldoende comfort voor de prijs. Ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Mooie ruime en moderne kamer.

Prijs

Mooie ruime en moderne kamer. Goed ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

na het theater bezoek was het goed verblijven

?????

het ontbijt was prima en ruim voldoende keus

Inrichting

Top proper en luxueus

Misschien de ligging ?

Ontbijt was top en de kamers heel erg proper

Top geweldig hotel

Prettig

De kussens

De kamer

• Moderne Atriumkamer

Slecht bed - kussen een ramp

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Keurig personeel, goed ontbijt
    • Moderne Atriumkamer

Kamers wat gedateerd, ‘s avonds lang wachten in de bar omdat er maar 1 persoon achter de bar staat

Keurig personeel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Meer van dat
    • Moderne Atriumkamer

Een beetje ontbijt.. bij het nemen van zachtgekookte eitjes waren deze hard gekookt, rest was wel prima.

Kamer, vriendelijke bediening aan bar

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Relax
    • Moderne Atriumkamer

Lang wachten receptie en bij de bar

Allebei goed

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Prima hotel!
    • Moderne Atriumkamer

Goed ontbijt, mooie kamers, gezellige bar en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

zie hierboven
    • Moderne Atriumkamer

Was zeker goed zo, niks mis mee

Algemeen gewoon goed

gewoon goed
    • Moderne Atriumkamer

Fraaie (bad) kamer. Restaurant en ontbijtgelegenheid van elkaar gescheiden. Prima!

Minibar zonder kosten en gratis ontbijt en nog tot laat.
    • Moderne Atriumkamer

Minibar zonder kosten en gratis ontbijt en nog tot laat. Zeer goede service

Goed hotel
    • Luxe Executive Kamer

Het eten in het restaurant

Ruimte in de kamer Badkamer Koffie en theefaciliteiten Ontbijt

Ruime kamer;
    • Moderne Atriumkamer

Ruime kamer; heerlijk ontbijt. Dicht bij woonboulevard

• Beoordeeld op: 23 december 2017

• Moderne Atriumkamer

Kamer zijn zeer goed voor de prijs

• Beoordeeld op: 21 december 2017

waren niet goed geïnformeerd verkeerde tijd ontbijt opp

ontbijt

de kamer hoog

• Beoordeeld op: 16 december 2017

• Moderne Atriumkamer

Gastvrij ontvangst. 's avonds laat aangekomen en de bar man schonk een glaasje in met een grote fles met nootjes.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Functioneel, goede verzorgde basis voor mijn zakentrip aan Rotterdam
    • Moderne Atriumkamer

zou mooi zijn als er wellnessfaciliteiten aanwezig zouden zijn

De zorg en aandacht tijdens het diner.

Meubilair wordt wat vuil

• Moderne Atriumkamer

Toegangsweg slecht verlicht en onderhouden.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima hotel, riendelijk personeel en prima ontbijt

Prima hotel, riendelijk personeel en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Water van de douche was regelmatig koud en het bed was niet...
    • Moderne Atriumkamer

Water van de douche was regelmatig koud en het bed was niet zoals bij de meeste andere Van der Valk vestigingen. Tevens was het gehorig.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

nadat we de parking hadden gevonden, viel alle stress van ons af en hadden we een super verblijf!
    • Luxe Executive Kamer

wegwijzers naar hotel, in de donker niet gemakkelijk te vinden

kamers waren super

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Uitgebreid ontbijtbuffet met eieren naar keuze...

Ontbijtzaal enigszins ongezellig ingericht

Uitgebreid ontbijtbuffet met eieren naar keuze "live" bereid.

Fijn verblijf gehad
    • Luxe Executive Kamer

Nler was niet iets wat beterzou kunnen.

Mooie kamer, lekker bad en prima bedden.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van der Valk Hotel Rotterdam Ridderkerk