Beoordelingen over Hotel Roermond Next Door 3-sterren

Stationsplein 13, 6041 GN Roermond, Nederland

#11 van de 19 hotels in Roermond

Liever even verder zoeken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De plek van de kamer was slecht. Direct naast de kamer stonden twee aricoinstallaties. Met het raam open kon je er niet slapen. We hebben de kamer geruild. Het uitzicht was evenens matig en er was veel geluid van het uitgaansleven. De douche funcitoneerde ronduit slecht en had slechts 1 straal.

Het ontbijt was heel goed

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Helaas
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het matras was erg warm. Dus zette ik de airco aan. Maar die ging om de 5 minuten luid brommen. Het was dus kiezen tussen zweten of steeds wakker worden van de airco. Wat echter erger was, was dat er 's ochtends geen water was. Ik ging naar het toilet en kon daarna m'n handen niet meer wassen. Ook kon ik niet douchen. Vlak voor de uitchecktijd kon ik via een sputterende kraan m'n gezicht en handen wassen en daar bleef het bij. Ik had die ochtend een zakelijke bijeenkomst die ik heb moeten afzeggen omdat ik daar niet plakkerig en ongewassen aan kon komen. Ik zal helaas niet meer terugkeren.

Het was schoon en de locatie was uitstekend. Ook fijn dat je op korte afstand gratis kunt parkeren.

De locatie is prima, hethotel is een dependance van een...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik bond het vervelend dat er geen koffie-theefaciliteiten waren, temeer omdat er ook geen bar of koffie-automaat is. s Avonds moe thuisgekomen zou je dus weer moeten oversteken om een kop thee of koffie of wijntje te halen Ik vond het onpersoonlijk. We hadden een prima ontbijt maar ook daar niemand die je even welkom heette of langs je tafel kwam of zo. Dat ontbijt was eeg vol en druk. Na afloop zijn we ons zelf gaan melden bij iemand van de bediening zodat afgestreept kon worden dat wij er gegeten hadden. Ik heb het koud gehad ‘s nachts. De nachten koelen al af en er wasten geen extra dekbedden of zo

De locatie is prima, hethotel is een dependance van een groter hotel in het centrum van Roermond. Daar moet je ook inchecken Op de dependance, Hotel Nextdoor, is geen personeel aanwezig De kamers waren schoon, de bedden goed Het ontbijt was erg gevarieerd en goed. Heerlijke verse jus d’orange bv

• Beoordeeld op: 9 september 2018

voldoende voor de prijs

de douche in het bad

het onbijt was zeer goed de kamer aan de kleine kant een kleine badkamer met een douche in het bad en dat is klein om gemakkelijk te douchen

Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Roermond en shopping in de stad en de outlet

It's in the name (Next Door) ; dat betekent dat ontbijt in het hoofdhotel (Roermond) is en je moet de straat over daar naar toe. Wij hadden droog weer maar als het water giet, lijkt me dat toch minder fijn

Zeer ruime kamer (familiekamer) met airco (hadden we niet nodig maar hij was er wel) - uitgebreid ontbijt - meteen bij het hotel zijn een paar restaurants die bij het hotel horen en die zijn heel goed ; wij aten bij Nachos, een tapasbar en dat is een aanrader.

Een mooi en kwalitatief goed opgezet “Next door hotel” mooie...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De uitleg waar het “Next door hotel” was t.o.v. Hotel “Roermond”. Ook geen uitleg hoe men de koffers naar dit hotel moet brengen met de auto. Lang gezocht maar uiteindelijk zelf gevonden. Tevens moet men rekening houden dat er (in het weekend) tot diep in de nacht het uitgaand publiek veel lawaai maakt, hetgeen merkbaar is op de kamer.

Een mooi en kwalitatief goed opgezet “Next door hotel” mooie ruime kamer. Goede hygiëne en fijne bedden.

Ontbijt goed, ligging super.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt goed, ligging super. Parkeren goed geregeld in nabijgelegen parkeergarage (via hotel gratis).In het hotel goed wifi. Personeel heel vriendelijk

be next

het bed was te zacht ( maar dat is meer persoonlijk denk) we hadden een familie kamer voor 4 personen maar helaas maar 1 extra kussen beschikbaar.

de liggen perfect aan de rand van het centrum. de grote van de familie kamer.

Goed hotel voor dagje Roermond
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij inchecken moet je aan de overkant bij ander hotel zijn. Niet duidelijk was dat je je auto even kon parkeren bij dit incheck hotel waarna je je auto kon parkeren op gratis lokatie. Info hierover had beter gekunt.

lokatie en ruime kamer

goed hotel om Roermond en omgeving te ontdekken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

2x gevraagd of het een probleem was om met het ontbijt aan 1 tafel te kunnen ontbijten met de fam. (met 9 man) was geen probleem maar helaas wisten ze bij het ontbijt nergens van. Wel goed opgelost.

Ontvangst was goed, kamers waren schoon en heerlijk ontbijt. Super fijn dat de auto in een afgesloten parkeergarage kan staan en dat je een uitrijkaart krijgt, dus toch gratis parkeren. En ondanks dat het midden in het Centrum ligt heb je geen herrie. Wel vooraf moeten betalen.

Gezellig Roermond

In verband met de warmte van de afgelopen tijd hadden wij gehoopt op een koelkastje op de kamer en/of koffie-thee/water, want ontbijt was aan de overkant van de straat.

Mooie, nette en ruime familiekamer. Badkamer netjes en precies wat nodig is. Aan een gezellig plein gelegen, vlakbij de binnenstad.

Perfect hotel voor city trip
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alle hotel faciliteiten bevinden zich in het hoofd hotel aan de overkant van de straat, dit blok heeft enkel de kamers.

Kamers ruim en voorzien van grote flat screen televisie

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In het begin vonden we de receptie niet maar dat lag meer aan ons. Uiteindelijk was het wel duidelijk.

Prachtige kamer. Mooie moderne badkamer. Ideale ligging.

Vriendelijk onthaal
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren is in parking achter station, lange weg met koffers naar kamer. Parking is om ongeveer 22.30 gesloten dus opstap gaan en terug naar parking gaat niet. Incheck is aan station in bar restaurant hotel kamers liggen aan overzijde plein .

Vriendelijk onthaal

Even zoeken maar wel de moeite waard
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bewegwijzering kan echt veel beter. Het is een gedoe en gezoek om je eerst te moeten aanmelden bij de Brasserie de Lobby bij het station (in de informatie van Booking staat deze naam niet vermeld, maar alleen een adres. Maar huisnummers zijn niet zo makkelijk te vinden....). Ook Next door zelf is slecht te vinden. In de informatie van Booking ontbreekt dat het boven restaurant Het Roerpotje zit (ingang om de hoek), dat zou een hoop zoeken schelen. Parkeren in de parkeergarage aan de andere kant van het station is op zich goed geregeld. Doordat Booking zoveel informatie geeft over de eigen organisatie had ik deze informatie (waarvoor je dus ver naar beneden moet scrollen op te telefoon) over het hoofd gezien. Uitzicht vanuit hotel mistroostig. Ik keek op een dak met schoorstenen. Erg donkere kamer.

Modern, nieuw hotel. Goede ruime badkamer. Lekkere grote tv. Goede bedden. Ligging van het hotel is prima, midden in de stad. Gegeten bij de 'moeder', De Brasserie aan de overkant. Lekkerste caesar-salad ooit gegeten.

Het was super maar jammer van de airco die super veel lawaai maakte
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aitco was stuk maakte veel lawaai waardoor we s nachts veel wakker kwamen en dit zorgde voor een lastige nacht en zeker geen goede nachtrust. Airco konden we niet uit doen omdat het zo warm was

Lawaai van buiten, maar hotel was top!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de zomer zou ik niet perse hier willen slapen. Je zit middenin het uitgaansgebied. De airco maakte bij ons op de kamer nogal veel geluid, dus besloten we de ramen open te doen... geen goede optie... waarschijnlijk tot een uur of 5 pal onder het raam schreeuwende dronken mensen gehad. Maar in de winter kunnen de ramen dicht en hoor je niks meer!

Kamer was netjes, personeel zeer vriendelijk en ontbijt was ook top! De outlet bevindt zich op loopafstand en je kan gratis parkeren in de parkeergarage aan de maria theresiastraat.

heerlijk !!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

eens dat we jullie gevonden hadden viel er niets tegen

bedden waren heerlijk , wij waren met de fiets , nergens geen aanduiding voor het hotel : flink rondgereden, zelfs op het plein nog gezocht , ontbijt : perfect , zeer vriendelijk personeel eens

mooie, schoon locatie in een gezellig omgeving met vriendelijke mensen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

heb geen negatieve punten kunnen vinden, wel vindt ik dat bij het douchen in een badkuip een handvat moet zitten om erin te kunnen stappen.

goed ontbijtbuffet, goede uitvalbasis voor de stad, voldoende eet en drinkgelegenheid op loopafstand. s avonds is het rustig om het hotel.

Ontbijt bij hotel Roermond.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De airco gaf een raar zoemgeluid om de zoveel minuten als hij aan stond en dan nog een tijdje als deze uit was maakte het een gek zoemgeluid om de 20 minuten. Ik was om die reden al verhuisd van de ene naar de andere kamer, maar daar was het ook. Omdat het na verloop van tijd ophield was het minder erg.

Ontbijt bij hotel Roermond. Prima badkamer en bed is ook goed. Het is allemaal zeer netjes.

Comfortabele, en zeer gerieflijk. Ik heb het hitel al aan een persoon aanbevolen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen anti slip stukje in het bad/douche, ook geen anti slip mat die er ingelegd zou kunnen worden. Er gebeuren veel ongelukken in douches en baden . Een kleine safe zou ook zeer op prijs gesteld zijn.

Het ontbijt was heerlijk, niets tekort. Locatie was goed, vlakbij het station en het centrum.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zou nog een fatuil of stoeltje bij kunnen zo dat je niet op bed hoefd te zitten

Zeer mooie kamer goed schoon word ook goed schoon gemaakt en zeer rustig en goed geluid dempend

Nooit meer

Locatie, hadden erg veel last van geluidsoverlast tot vijf uur in de ochtend.

Geen koelkast, geen waterkoker en als je in de badkamer staat, kan iedereen je zien

Fijne kamer, goed bed, heerlijk ontbijt voor een eerlijke...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitleg over het parkeren had beter gekund.

Fijne kamer, goed bed, heerlijk ontbijt voor een eerlijke prijs. Aan te raden voor een weekend Roermond of voor een feestje: zoals wij dat hadden.

prima adres voor kortverblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de verlichting van de badkamer kan beter.

ruime kamer met goede matrassen; uitgebreid ontbijtbuffet dat werd aangevuld en geen probleem om een vrije tafel te vinden; op wandelafstand centrum; gratis parkeergelegenheid in een nieuwe parking vlakbij

comfortabke
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel Next Door is een dependance van Hotel Roermond. Dus daar is receptie en ontbijt/restaurant (1 minuut lopen). Niet erg, maar had het graag van tevoren geweten. Al was het alleen al ivm aanrijden van de locatie voor inchecken. Uitzicht kamer (op plat dak van naastliggend gebouw met allemaal aircobuizen.

Uitstekende locatie aan de rand van het centrum, vlak bij station aan gezellig plein. Ontbijt zeer uitgebreid Lekkere bedden

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Perfecte locatie en parkeergelegenheid in het centrum. Kamers mooi en schoon,bijna als nieuw. Personeel receptie heel aardig en meedenkend. Ontbijt was super. Een hotel waar prijs/kwaliteit hoog is. Dus hele goede kwaliteit voor een super schappelijke prijs.

Fijne lokatie voor een dagje Roermond
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden bij de kamer een klein 2 treden trapje omdat de kamer iets hoger lag.

Goede ligging en goede service. Goede kamers, goede bedden, fijne sanitaire voorzieningen met heerlijk bad en goed ontbijt!

Heerlijk centraal gelegen hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen douchegel en shampoo op de kamer. Dit werd wel meteen opgelost toen ik er naar vroeg.

Hele ruime kamer en vlak naast het station. Gratis parkeergelegenheid in de parkeergarage onder het hotel. Heerlijk ontbijt. Gratis upgrade.

Geboekt voor zakelijke overnachting;
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geboekt voor zakelijke overnachting; splinternieuw hotel met goede voorzieningen, lekker eten en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed bed, snelle wifi, fijn bad, gratis parkeren om de hoek. Prijs-kwaliteit perfect; een aanrader.

Prima verblijf waar ik nog eens terugga
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet kunnen slapen door nachtlawaai Misschien nauwer samenwerken met politie

Gratis parkeren op wandelafstand is pluspunt. De dag van vetrek mocht je er ook nog staan Ontbijt dik in orde. Je komt niets te kort Ideaal om in brasserie iets te kunnen drinken Zeer vriendelijke medewekers aan de receptie en onthaal

Dikke prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst werd het pas duidelijk dat wij in moesten checken bij hotel Roermond (aan de overkant) daar was ook het ontbijt de volgende dag.

Kamers waren super. Schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. Op een centrale ligging. Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Roermond

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Het was bij aankomst heel onduidelijk waar wij moesten...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was bij aankomst heel onduidelijk waar wij moesten inchecken . Dit kan beter en duidelijker worden aangegeven of reeds op voorhand bij de boeking zodat je in de regen niet over en weer blijft zoeken .

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Prima hotel voor de prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Je moet je op een andere locatie melden. Er is dus ook niemand aanwezig in het hotel. Dat voelt een beetje gek. Ook is de hotelkamer is wel gehorig. Maar verder was alles erg prima.

Mooie kamer, aardig personeel en een erg lekker uitgebreid ontbijt.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt, goeie ligging, gratis...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen receptie in het hotel zelf. Paar dagen voor vertrek kregen we bericht dat we ons moesten aanmelden bij Stationsplein nr zoveel. Aan de toegangsdeur van het hotel hing dezelfde boodschap. Detail: huizen op het plein hebben geen nummer... Gelukkig waren er net andere gasten bij de toegangsdeur en bleek dat we ons moesten aanmelden bij een ander hotel, net tegenover. Waarom geven ze dat niet op die manier door? Naam van ander hotel vermelden, hier tegenover, met een plannetje erbij. Men was heel klantvriendelijk maar dit zou het nét helemaal afgemaakt hebben.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt, goeie ligging, gratis parking, uitstekende kamers, goeie badkamer

Top, een aanraden! Zeker om een keer terug te komen.

Een heel klein mini puntje, misschien wat nieuwere handdoeken. Beetje dun, met rafel draadjes.......

Super mooie, grote kamer en badkamer. Zelfs 2 televisies. Ontbijt was ruim voldoende. Goed geregeld met parkeren, waardoor je in het centrum zit en geen extra parkeerkosten hoeft te betalen.

prima voor herhaling vatbaar.

ik zou het niet weten!

ontbijt was prima,bedden uitstekend , heerlijk groot bad met prima warm water geen haperingen dat het koud werd. alleen de fohn in de badkamer is veel te heet, zit nl maar één stand op.

Het was (weer) heerlijk. We waren er niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is niet fijn om voor het ontbijt (soms door de regen) naar Hotel Roermond te moeten.

De rust in Next Door. De mooie schone kamer met alles erop en eraan.

Verder prima en prettig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden zijn warm, doordat er zo'n molton met een soort plastic onderkant op de matrassen ligt. Daardoor heb ik het veel te warm als ik ga slapen. Dat was erg hinderlijk.

Kamers zijn helemaal prima. Ontbijt is heerlijk.

Goed hotel en zeer goed ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verwarming deed het niet op de kamer. Was wel iets gehorig, na 22:00u viel dit gelukkig mee

Nette nieuwe kamers en zeer goed ontbijt. Mooi centraal gelegen

prima geen klagen mag gezien worden dit hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

uitzicht keken tegen muur aan. misschien van tevoren aan moeten geven dat we iets anders zouden willen.

ontbijt was prima. Bed was meer als uitstekend. Personeel ook plus.

Een lekker bed en de gratis parkeergelegenheid.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kaart insteken voor electro en de kamers zijn gehorig. Je hoort de lift en mensen de trap op- en aflopen.

Een lekker bed en de gratis parkeergelegenheid. De douche was netjes. De inchecktijden zijn ruim.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Het was er prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Feitelijk niets. Alleen het aanbod "gratis parkeren" is een beetje jammer als de garage vol is.........

Het was er prima. Lekker, midden in de stad en eten naast de deur.

Locatie super, hotel niet goed!

Hygiëne, ontbijt

Ontbijt heel beperkt! Kamers niet proper, overal lag stof! Op de gang zijn lange tijd dekbedden blijven liggen van andere gasten die onwel geworden waren 's nachts. Het werd niet opgeruimd! Wel mooie en praktische badkamer.

Wij zouden dit hotel bij kennissen, vrienden, familie aanbevelen !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hebben aan de receptie enkele "verbeterpunten" laten noteren: de radiatoren in de slaapkamer waren steenkoud terwijl het heel warm was in de badkamer. Als antwoord kregen wij te horen dat de radiatoren gekoppeld waren aan de airco - ja, dat bleek dus nergens uit. De afvoer van de wastafel bleek niet te sluiten. Dat zou gerepareerd worden. De glasplaat op de rand van het bad tegen het spatten van de douche bleef niet op z'n plaats en draaide naar binnen (boven het badkuip). Vergeten heb ik nog het volgende: wij hadden kamer 26 en het vluchtplan hangt op de binnenkant van de deur IN HET DONKER. Niet echt handig!

Het ontbijt was gewoon goed, voldoende uitgebreid met leuke tafeltjes en vriendelijke en adequate bediening. Alles was ruim voldoende voorhanden.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

gezellig,proper hotel/restaurant, vriendelijke bediening.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de gezelligheid elke keer, zeer goed en lekker restaurant roerpotje, zaaaaalig daar te eten, zeeeer vriendelijke bediening, hoedje af!! hotel ligt centraal, ideaal.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Helemaal prima en ontspannen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik mis een lobby. Het is ook niet duidelijk als je aankomt wat de bedoeling is. De deur zit dicht en je moet aanbellen als je er bent. De bel deed het niet, je hebt in ieder geval niet door of deze het doet en het duurde lang voor er iemand kwam.

Goede bedden, goede douche en zeer netjes en schoon.

een aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ik schreef in het vorige al enkel wat een uitgebreide ontbijt

ja de kamers waren heel netjes en het ontbijt was gewoon goed ! dit kan nog wel wat beter maar is gewoon goed ! en dat vindt ik dan ook persoonlijk heel belangrijk een goed ontbijt !

SUBLIEM!!!!!!!!

het was een sublieme ervaring! de kamer was in orde! het ontbijt was heerlijk ! ( jammer dat er geen verse yoghurt was en fruitsalade om te mengen, er waren wel stukken fruit te krijgen) het diner in het restaurant onder het hotel ( roerpotje) was echt overheerlijk, toffe formule met zeer eerlijke prijs

Een fantastische even uit voor shopping, Kids zeer tevreden en vader een pak armer hahaha
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het reinigen van het bad kon beter, er lagen nog haren in van de vorige bezoeker.

De ligging van het hotel was subliem, direct aan het treinstation en in de directe omgeving van de winkels en outlet center. Perfect voor een shopping vakantie wat de bedoeling was. Zeer rustig hotel en een zeer goed ontbijt.

Top zeer goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kon moeilijk de naam van het hotel vinden als de naam van boven staan aan het hotel

Mooie uitzicht dicht bij centrum vele winkels kom nog volgende jaar in de zomer

Super !!! Ondanks de tegenvaller
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is geen camerabewaking bij openbare parking in de buurt. Wanneer we toekwamen bij de auto zagen we dat mijn ruit was ingeslaan en de gps gestolen was

Het superlekkere eten s’ avonds en de charme van de omgeving.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel zelf moeilijk bereikbaar met auto, parking zeer dicht bij hotel. Was beter geweest aan te geven dat eenvoudiger is auto eerst te parkeren an dan naar hotel te gaan

Uitstekende locatie in centrum

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Prima hotel voor schappelijke prijs.

Enige dat we misten was een zitje in de hotelkamer.

Ruime kamer, prima badkamer. Goed geïsoleerd. Uitstekend ontbijt. Reservering voor gezellig restaurant benden wordt aanbevolen. Lekker eten voor een prima prijs.

Heel net hotel, vriendelijk personeel en lekker ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel net hotel, vriendelijk personeel en lekker ontbijt. prijs/kwaliteit is zeker goed. Ideaal hotel om als vriendinnen een weekend te gaan shoppen. Alles is gemakkelijk bereikbaar.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Super locatie, fijn restaurant bij het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De dame die ons geholpen heeft bij het inchecken had hart voor de zaak, zeer attent. Ze werkte ook in het restaurant Het Roerpotje, beneden bij het hotel. Daar hebben we UITSTEKEND gegeten. Ook daar zeer attente bediening. En heel fijn, de kamer heel dicht bij......

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Centrale ligging tegenover het trein station
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren erg gedateerd en minder ruim dan het op de foto's leek. Om binnen te komen moesten we op een bel drukken die het pas na 5 x bleek te doen. Ontvangst niet echt hartelijk.

Centrale ligging tegenover het trein station

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Lekker geslapen, jammer van het ontbrekende ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas was er s ochtends geen ontbijt omdat er geen personeel was (fout in de planning). Dat was een teleurstelling en erg onhandig als je op tijd bij je afspraak in Roermond moet zijn.

Het hotel ligt tegenover het station, erg handig!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

een beetje thuis van huis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat steeds opvalt is de vriendelijkheid van het personeel. De kamer was tiptop in orde en ook het ontbijt is lekker en gevarieerd. Vooral de centrale ligging is zeker een pluspunt

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Goed hotel voor een korte overnachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

twee losse bedden en dekens ontbijt was lekker, maar wel beperkt parkeergarage is 5 minuten lopen afstand

goed ontbijt mooie kamer goede locatie ten opzichte van de stad en het station goede parkeergelegenheid, mooi garage, veel ruimte, gratis parkeren icm overnachting

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Ik had aangegeven na 22 uur in te checken, maar dat bleek...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had aangegeven na 22 uur in te checken, maar dat bleek niet mogelijk wat de balie was al dicht. Wel gelukt maar met tegenzin van personeel. Ontbijt was minimaal. De prijs van € 111 is 1/3 te hoog.

6,0
    Gordijnen sluiten maar half, handdoeken zijn zo dun dat je...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gordijnen sluiten maar half, handdoeken zijn zo dun dat je er door heen kan kijken en rafelen enorm. Het gesprek van je buren kan je praktisch letterlijk volgen. Ontvangst is ook erg apart. Via de intercom mag je je melden. Bij de receptie gaat vervolgens een rolluik open. Leuke plek alleen de uitvoering is het net niet.

Familiebezoek en winkel- uitgaanplezier gecombineerd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruime, schone kamers. Ligging is ideaal, 100m van station in hartje Roermond. Parkeergarage op paar minuten loopafstand. Ontbijt is uitstekend. Personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 4 november 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is heel pover, 3 verschillende pistoletjes en brood en dat is het. Geen ontbijtkoeken, geen stokbrood, geen spek, geen roerei, geen lekkere choco, ... Beperkt vleeswaren.

Goede bedden

Er zijn betere hotels in Roermond
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging van de kamer. We keken tegen een blinde muur en de afvoerbuizen van het naastgelegen restaurant aan. Hierdoor was het heel de dag donker in de kamer. Zorg dat je niet kamer 18 krijgt!

De ligging was perfect voor een weekendje Roermond per trein. Onbijt is voldoende, niet bijzonder.

Roermond is een prachtige stad!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het oktoberfest vlak voor de deur was wel even schrikken. Vooral de eerste nacht hier veel last van gehad, de tweede nacht echter zeer weinig last van gehad.

Het ontbijt was prima en de ligging van het hotel is mooi centraal.

geweldig, we komen zeker weer terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was prima, alleen de tafeltjes waren wat aan de kleine kant.

ontbijt was prima,heerlijke bedden en badkamer met groot ligbad. parkeergarage was gratis, gewoon je kaartje laten stempelen,netjes geregeld.

Een geslaagd weekend met zoon en zijn vriendin.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft geen entreehal.Bij aankomst hebben we buiten een paar x vergeefs gebeld en uiteindelijk telefonisch contact gezocht voor er een medewerker(uit het naast gelegen restaurant )naar de deur kwam.

Nette kamers voorzien van bad en prima ontbijt in naastgelegen restaurant. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Maas-Niederrheinpad van Reuver via Roermond naar Herkenbach
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de verwarming op de kamer deed het. de ventilator in de laagste stand was voor ons nog te hoog handgreep in de badkamer om het bad uit te stappen ontbrak. in de ontbijtruimte was een verhoging niet voorzien van een reflector of iets dergelijks de trap was aan de smalle kant; je kon elkaar niet passeren. Er zat een haakse bocht in de trap zodat je niet kon zien of er een tegenligger aankwam

het waren goede bedden het ontbijt was goed het hotel lag vlak bij het treinstation van Roermond

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prijs-kwaliteit perfect, wij komen terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was enorm vriendelijk en hulpvaardig. Je krijgt echt alle rust en privacy die je wil en als je ze nodig hebt staan ze onmiddellijk voor je klaar. Mooie grote kamer met airco en bad/douche. Het ontbijt was simpel (geen ontbijtkoeken of warme gerechten) maar voldoende om de dag mee te starten. Ideale ligging voor een dagje shoppen in Roermond. De Q-parking ligt op wandelafstand aan de andere kant van het station. Vergeet zeker niet je parkeerkaartje te laten afstempelen.

Roermond is een mooi, klein, gezellig stadje en méér dan alleen maar outlet center.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zijn gaan eten in het restaurant 'Roerpotje', zelfde gebouw als hotel, en dat vonden wij minder. Niet wat het eten betreft, integendeel. Maar bij wijlen was de bediening minder, soms op het randje van..... We waren inderdaad wat laat, maar bestelling kan tot 22.00 uur, dan moet dat ook tot 22.00 uur zijn, en moeten wij er ons niet moeilijk bij voelen om nog iets te bestellen. Opmerking: het eten was wel heel lekker, maar dan moet je vóór 20.00 uur gaan om er te kunnen van genieten en een goede bediening te krijgen

Het hotel was perfect in orde: erg proper, gastvrij, goed ontbijt, goede bedden, enz.... Eigenlijk weinig op aan te merken.

een prima verblijf om de stad Roermond en omgeving te bezichtigen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het restaurant waar ook het ontbijt werd geserveerd had verder geen faciliteiten zoals het nuttigen van een kop koffie of een los aperitiefje.

Het ontbijt was prima. de ligging van het hotel was prima voor diverse uitstapjes. centrum en outlet waren prima te voet te bereiken.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het aangeven bij de bevestiging waar je kan parkeren. Dat was niet gedaan en onduidelijk

Prima hotel midden in het centrum van Roermond. Zeer netjes en alles is goed geregeld!

Prima voor kort verblijf in het centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn wat aan de krappe kant.

Goede locatie in het centrum, Parkeren in nabij gelegen parkeergarage is inclusief (5 min lopen). Ontbijt goed maar niet al te uitgebreid.

Prettig hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer op de 3e verdieping heeft een schuine ramen. De gordijnen hangen recht. Daardoor ontstaat een kier waardoor licht komt. Bij zonnig weer is dat vrij irritant.

Ruime schone kamer. Prima badkamer. Receptie is onbemand, dus er moet gebeld worden aan de deur om in te checken. Personeel is erg vriendelijk.