Beoordelingen over Hotel Schaepkens van St Fijt 3-sterren

Nieuweweg 40-44, 6301 EV Valkenburg, Nederland

#42 van de 52 hotels in Valkenburg

Gebaseerd op 2044 beoordelingen over dit hotel

Ondanks de prijs die niet in verhouding staat tot de kamer een goed verblijf gehad.

Voor de eerste nacht moesten wij een flink bedrag betalen. ( denk vanwege drukte i.v.m. Andre Rieu ). Voor een kleine kamer met geen airco en gaten in de handdoeken is €169 een aardig bedrag.

Ontbijt was goed en met de warmte was het fijn om in de tuin te zitten.

In het algemeen prettig

Betaling systeem met muntjes !! Waardeloos; Het niet kunnen zetten op kamernummer is waardeloos. Het kunnen nuttigen van een drankje laat op de latere avond, rond 23.30 uur, ging moeizaam; zeker voor de zaterdagavond.

Ontbijt was goed verzorgd.

Wij komen nooit meer terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs/kwaliteit! Interieur verouderd, muffe geur in lift/gangen, kleine kamer/badkamer, meubilair restaurant oubollig en versleten, meubilair tuin vol vlekken en brandgaten, ontbijt onder de maat (uitgedroogde cake, droge/te lang gebakken croissants, goedkoop brood etc. Kortom veel te duur betaald!

De omgeving, op loopafstand van het centrum Valkenburg

Heerlijk dinerbuffet, met veel keuze en goede kwaliteit,...

Wij hadden drie kamers geboekt, één van de kamers was erg ver weg van de andere twee kamers, die wel naast elkaar lagen.

Heerlijk dinerbuffet, met veel keuze en goede kwaliteit, voor het ontbijt geldt hetzelfde. Vriendelijk en behulpzaam personeel, die erg klantgericht zijn. Prima faciliteiten in de kamer. Goede parkeergelegenheid op een afgesloten parkeerterrein.

Parkeren
    • Superior+ Kamer (2 Volwassenen)

Bij aankomst moesten wij direct betalen(nog nooit meegemaakt) Bij het openen van de kamer deur liepen we tegen een muur aan van stank. Op alle plafonds van de kamer zat zwarte schimmel. Waarop wij direct ons geld terug geëist hebben. Gelukkig was er verderop wel een prima hotel.(Hotel scheepers)

Parkeren

Optreden André Rieu

Wij hebben niet kunnen genieten van half pensioen daar we naar Rieu gingen, maar hebben toch genoten van een belegd broodje.

De ligging en de vele terrassen .

Super Hotel. Ruime kamer en zeer schoon plus een uitgebreid ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wel een beetje vreemd dat je consumptiemunten moet kopen om een drankje te bestellen. Op de dag dat ik er was moest 1 meisje de complete bediening doen van het volle terras en bar!!

Alles wel

Het muntjes systeem op het terras is niet erg klant vriendelijk. Het zou fijn zijn als je direct kan betalen of de terraskosten bij de eindafrekening kan voldoen.

Prima hotel, simpele maar schone kamers met nette badkamers.

Locatie en goede parkeergelegenheid.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zoals bij alle hotels in Valkenburg zijn de kamers wel sterk verouderd. Door de deursluiters hoor je het dichtklappen van de deuren de hele nacht.

Locatie en goede parkeergelegenheid. Ook een erg goed ontbijt.

Prima hotel nabij het station.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets, maar als ik dan toch iets moet noemen; het interieur van het hotel en ook de kamer is ietwat gedateerd en de muziek in de avonduren op het terras had van mij niet gehoeven. Dit stopte wel keurig op tijd en de geluiddichte ramen waren in dit opzicht ook uitstekend.

De ligging is perfect. Rustig en toch op loopafstand van het centrum. Verder goede parkeergelegenheid (afgesloten terrein). Ik was er vanwege een fietstocht en ondanks dat ik al had uitgecheckt kon ik later die dag toch nog douchen. Tenslotte nog een pluspunt dat de mogelijkheid werd geboden om eerder te ontbijten.

Een heerlijk onderkomen, rustig en aardige bediening goede service

De t v heeft een heel slecht beeld,

De heerlijke tuin, de ruime gratis parkeerplaats, de kamer bedden liggen prima, de ligging een paar minuten lopen naar centrum het heerlijke ontbijt met ruime keus uit verse producten en het buiten kunnen zitten met ontbijt kijkende naar de verzorgde restauranttuin

Heerlijke kamers, happy hour, vriendelijk personeel, rustige...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat je met muntjes je consumpties afrekent. Ik vindt het commercieel gezien niet echt handig. Maar er zal ongetwijfeld vanuit de directie een goede reden voor zijn.

Heerlijke kamers, happy hour, vriendelijk personeel, rustige ligging en de geweldige maaltijden. (Ontbijtbuffet en dinerbuffet)

Ideaal hotel voor een kort verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets. Buiten de grote kluissleutel die bij de kamersleutel hoort.

Hotel zoals een hotel hoort te zijn. Vriendelijk ontvangst, verzorgde voldoende ruime kamer en een uitgebreid ontbijt. Het hotel is wel wat gedateerd maar aan de andere kant heeft het wel een gezellige uitstraling. Aangenaam en ruim terras met zicht op de tuin. Ruime privé parking

Dicht bij het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Muntjes kopen voor drank en bitterballen, je kan niet contant betalen beetje vreemd..... Kamers zijn zeer gedateerd maar voor deze prijs kan je ook niet veel verwachten

Mooie tuin, gratis parkeren, leuke bar met goede barkeeper “happy hour” Top ontbijt

Verblijf in Valkenburg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-het algehele onderhoud en uitstraling van het hotel. -het interieur heeft zijn beste tijd gehad en is aan vervanging toe. Ik was er maar voor 1 nacht en ben alleen maar in het hotel geweest vanaf middernacht tot de volgende ochtend. De kamer zag er redelijk goed uit, er wordt maar op een paar plekken in de kamer standaard schoongemaakt. Onder het bed en bovenop de tv lag een dikke laag stof. De tv zat ook los en hing scheef. Aangezien ik er maar heel kort ben geweest was dit voor mij voldoende. Wanneer iemand langer wil verblijven, dan zou ik naar iets anders kijken in de omgeving.

De diversiteit bij het ontbijtbuffet De ligging t.o.v. het centrum

Super!

het rook boven op de gang een beetje muffig

Prima hotel, wij waren er voor Pinkpop. Supervriendelijk personeel, we konden zelfs iets eerder op de kamer terecht. Heerlijk uitgebreid ontbeten!

Lekker bijgekomen na dagje Pinkpop.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bijna alles was gerenoveerd, opgeknapt behalve de badkamer deur. Deze had schade.

Een uitgebreid ontbijt, veel keus. Mooie ligging. Prima bedden, fijne douche.

Buiten hotel geweldige locatie

Het hele hotel helaas

Kamer was zwaar verouderd,voldoet niet aan 4 sterren Bedden waren slecht en kussen bestonden uit stukjes foam Geen airco alles ruikt muf slechte verluchting Deuren die klappen heel gehorig niet van deze tijd 😔

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Locatie is prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer erg basaal. De koffie (uit de automaat, espresso) viel bar tegen (Nescafé?).

Ontbijt uitstekend met ruime keus. Mooie tuin. Ruime parkeergelegenheid (gratis)

Redelijke accommodatie met prettig en behulpzaam personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine en zeer eenvoudige kamer. Tijdens verblijf van 3 nachten op 2 avonden tot 23.00 uur veel 'lawaai' van resp. feest in tuin en feest in hotel.

Ontbijt en diner uitstekend. Grote tuin met veel zitjes.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

De leuke locatie, de hygiëne was erg goed.

De WIFI viel met enige regelmaat uit. Dat je met muntjes je consumpties afrekent.

De leuke locatie, de hygiëne was erg goed. Valkenburg is natuurlijk altijd een leuk plaatsje. Het avondeten was een buffet met een ruime sortering aan eten. Ook het ontbijt was zeer goed. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Zonder deze groepen zou het ideaal zijn.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Publiek was vreselijk hele groepen verstandelijk gehandicapten, zodat wij geen kans kregen om van de muziek of dansvloer te genieten en veroordeeld waren om s avonds op de kamer te blijven.

Ontbijt heel goed, dinerbuffet prima

Valkenburg is leuk, maar hotel viel tegen.

Ouderwets ingericht. Geen koelkast op de kamer. Douche, moest zelf de douchekop vasthouden. Spiegel in de douche hing aan de schuine wand. Kon er niet goed inkijken.

Weinig

Heerlijke bedden, een schone nieuwe badkamer en het ontbijt...

Locatie is wat gedateerd qua interieur en is dringend toe aan een make-over. Onze badkamer was duidelijk gerenoveerd, dus wie weet is dit stap 1.

Heerlijke bedden, een schone nieuwe badkamer en het ontbijt was goed. Fijne tuin met zitjes.

We hebben enorm genoten van ons verblijf en kwamen helemaal tot rust.

De kamer was redelijk klein en we misten een klein koelkastje vermits we medicatie moesten koel houden.

Buffet is lekker. Vriendelijk personeel en mooie tuin.

Hotel goed voor groep feestgangers
    • Superior+ Kamer (2 Volwassenen)

Zeer slechte prijs qualiteit vehouding prijs 176 per nacht gebouw en kamer zwaar gedateerd hele gebouw riool lucht Trappen hal te korte gevaarlijke tredes Eetzaal was een vreetzaal kamers zeer gehorig

Tuin hotel

Ontbijt was prima en veel keus
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte bediening bij hotel Douche werd steeds koud en warm tegelijk Hotel kamer erg klein met 2 personen en huisdier

Ontbijt was prima en veel keus Centraal gelegen hotel Dier vriendelijk

Verouderd hotel viel tegen. Iets voor Herman den Blijker

De kamer rook muf. De kussens waren gewassen en de inhoud waren harde klonter ballen geworden. Raam open kwam er etenslucht naar binnen. Verlichting naast bed en badkamer onvoldoende

De tuin bij het restaurant

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Met muntjes afrekenen en niet of nauwelijks bediend bij de bar, waar ook geen glimlach afkon

Ontvangst bij de balie was vriendelijk. Goede bedden!!! Nette badkamer en schoon. Tuin is heel mooi en heerlijk om nog even wat te drinken (jammer dat er niet/nauwelijks bediend wordt

Super goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Consumptie betalen met munten en een ober vroeg te veel munten erg verwarrend beter drinken op kamer nr

Kamer en ontbijt waren prima het hotel ligt op een prima locatie op loopafstand van het centrum

Heel aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel van het hotel-café was niet erg spontaan vriendelijk.

Personeel bij inchecken en uitchecken heel vriendelijk en behulpzaam. Warme inrichting van lobby en café. Ook een fijne voortuin en achtertuin. Ontbijt was heerlijk.

Kamers zijn netjes.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Midden in de nacht wakker gehouden door respectloze hotelgasten die keiharde ruzie maakten waardoor heel de verdieping wakker gehouden werd. maar daar kan het hotel niks aan doen.

Kamers zijn netjes. zeer uitgebreid ontbijtbuffet dat steeds weer goed aangevuld werd. Goede ligging t.o.v. Valkenburg, Maastricht . Zeer goeie ligging om uitstapjes te doen in de mooie omgeving. Onze hond was welkom. Super dat er zelfs een losloopweide was voor honden.

1 keer maar noout meer.!

Zeer slechte kamer. Gelijk naast de lift. Plastic bekertjes om uit te drinken douche was slecht. Niet een ern balkonnetje om even buiten te zitten. Kussens was plat en zo hard als een stoep rand. Vond alles oud.

Vrij dicht bij het centrum.

prima hotel voor een paar nachten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

tip: stof ook eens bovenop de kleding kast We hadden onze motorhelmen daarom gelegd maar t was erg stoffig. En plastic muntjes om de drank te betalen is wel erg van vroeger.....

Prima prijs kwaliteit verhouding, ontbijt is prima kamer en badkamer zijn niet al te groot maar voor 3 nachten prima,

Ontbijt was in orde
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

betalen met muntjes... een lachertje kamers en badkamer erg klein geen afgesloten fietsstalling, jammer er is ruimte maar staat vol rommel buffet sluit al voor 20.00 uur, eten wel oké

Ontbijt was in orde

lunch was goed en genoeg.

het geluid van de deuren, waar iedereen naar beneden ging. deze klappen hard dicht. de warmte in de kamer. je kan daar namelijk geen raam open zetten, vanwege het geluid van de straat. airco zou fijn zijn.

lunch was goed en genoeg. badkamer was goed en netjes.

Uitstekend verblijf in een zeer goed hotel

Betalen met muntjes in het hotel. Het was wel goed mocht je muntjes over hebben dan kon je deze weer inwisselen

Het was een goed ontbijt buffet met veel variatie

De locatie was perfect en het ontbijt was goed. Wel waren de kamers erg gehorig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De eerste gasten gingen om 7:00 's ochtends ontbijten. Door nieuwe deurdrangers sloegen de deuren van de kamers hard dicht, waardoor wij om 7:00 's ochtends gewekt werden.

Ruime keus bij het ontbijt, een heerlijk tuin om in te zitten en je loopt zo naar het centrum van Valkenburg.

fantastisch hotel met een perfecte ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond mijn matras was te zacht, maar dat is persoonlijk.

Wij waren hier van donderdag tot zaterdag en hebben van elke dag genoten. Het ontbijt was super en personeel heel erg vriendelijk.

Mooi hotel met mooie tuin en zeer goed eten!

Er was vast tapijt op de kamers en omdat er honden toegelaten word vind ik dit een klein minpuntje.

Het ontbijt was fantastisch en het avondeten in de vorm van buffet. Was alles te verkrijgen,top!

Uitstekend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een minpuntje vond ik de deur van de badkamer, omdat er een veer opzat. Vind het prettig dat hij open blijft staan, nu moet je wat op de grond leggen voor de deur.

Het ontbijt was uitstekend en uitgebreid.

verders was het een prima verblijf .

Dat ze de reserveerkaartjes voor het diner, bij het ontbijt niet weg halen , hebben twee dagen mensen aan het ontbijt tafeltje gehad met de opmerking , dit is onze tafel . dit is wel een beetje storend als je gezellig met tweetjes zit te ontbijten

Massale vreetschuur
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een grote vreetschuur bij het ontbijt. Alles was op om 9 uur en werd langzaam of niet bijgevuld. Kleine en ouderwetste kamers. Semi schoon. De vloer was nogal vies dus op blote voeten lopen was geen optie. Erg lawaaiig maar dat heeft denk ik vooral te maken met het type publiek dat hier komt. Personeel was niet echt vriendelijk. Ik werd bij het buffet omver gelopen door een dame met afwas en mijn vriend kreeg bijna een bak met ei over zich heen. Overall vind ik 130 euro veel te duur voor deze ervaring en zou ik he hotel afraden.

Veel groen Prima locatie

Goede locatie

Personeel in het restaurant was onvriendelijk en konden bijna geen drankjes bestellen.

Fietsen konden mee naar de kamer, personeel achter receptie erg vriendelijk

Ik kom zeker terug! Leuk gezellig hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het avondbuffet viel mij een beetje tegen. Ik ben geen vleeseter en er was bvb geen soep zonder vlees in. Er waren wel verschillende schotels, maar nergens stond een bordje bij wat wat was. Gratis water vind ik wel een vereiste bij half pension. Dit was er ook niet, zelf niet bij het eten. Alles betalen met bonnetjes is ook niet handig en niet meer van deze tijd vind ik.

De kamer was simpel maar erg proper. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben genoten van een heerlijk ontbijt! Echt een pluspunt!! Ik zou zeker nog terugkomen, maar dan wel zonder avondeten, want dit is het enige dat niet meeviel.

Verouderd hotel, gelukkig wel vriendelijk personeel.

Verouderd hotel, krappe kamer, de mogelijkheid om alleen tussen zes en acht 's avonds te dineren (buffet) en consumpties afrekenen met muntjes die vooraf moet kopen. De tijd heeft hier duidelijk stilgestaan.....

Vergane Glorie in Valkenburg

Hotel heeft betere tijden gekend, beetje vergane glorie, muntjes voor de bar en consumpties, goedwillende maar weinig alerte bediening, kleine kamer.

Ontbijt prima, buiten zitten in de tuin, badkamer keurig gerenoveerd, bed goed, parkeren.

Goed hotek op een perfecte plek

Bed wat te zacht. Kamer (standaard) is aan de kleine kant

Prima ontbijt, mooie en ruime tuin, gratis parkeren, dicht bij stad en station, mooie en schone badkamer.

het was een weekend valkenburg

het is voor ons niet de eerste keer komen, als wij een weekend limburg doen dan regelen wij een verblijf in dit hotel. dit hotel bevalt ons dus prime en is centraal gelegen, dus kort bij het centrum en kort bij het NS station

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Top locatie om weet bij jezelf terug te komen!

Super ontbijt! Zeer uitgebreide keuze. Onze kamer op de vijfde etage was heel rustig en keek uit op een groene omgeving. De kamer was zeer net. De tuin bij het hotel was echt mooi en aangenaam om er te genieten van een lekker drankje en zo meer. Veel bezienswaardigheden in de directe omgeving. Maastricht en Heerlen liggen op korte afstand van Valkenburg en je komt er heel makkelijk met de trein. Top!

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prima locatie,eten ok maar kamers/inrichting hotel zijn nodig toe aan revitalisering

Kamers en inrichting zijn wat aubollig en gedateerd. Bovendien hadden we een kamer (voor €192,50 per nacht) ditect naast de lift gesitueerd dus erg gehorig.

Ontbijt was prima en het buffet idem dito !

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Prima verblijf, goed ontbijt en dinerbuffet, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!!

Waren problemen met verwarming met als gevolg flinke geluidsoverlast van 5.30 tot 6.00 uur in deel van het hotel. Dit was bekend maar desondanks werden kamers in dit deel wel verhuurd. Problemen zijn dag erna wel opgelost. Zo wie zo wel veel geluidsoverlast in hotel!!

Ontbijt was prima! Aanvang zou eerder mogen. Kamers waren sober maar bed was prima. Goede badkamer, goede hygiëne! Personeel is vriendelijk. Goede parkeerplaats

Goed maar als het personeel net wat vriendelijker was geweest hadden wij een beter oordeel gehad.

Vriendelijkheid receptioniste, ober. De consumpties moesten met munten betaald worden het leek wel of we in een dancing of feesttent waren.

Ligging van het hotel, het ontbijt, netheid. Prima bedden.

Zeer geschikt voor grote groepen

Alles doet wat verouderd aan, badkamer gerenoveerd maar bv de deur hiervan niet geschilderd. De poetsdoenst heeft onze deur op slotgedraaid en toen dicht getrokken, dus viel hij niet in het slot, open de hele dag, bij melding wordt daar vrij luchtig over gedaan.

Het onbijtbuffet was zeer goed en uitgebreid Bij mooi weer kun je heerlijk buiten zitten. Grote parkeerplaats

Gezellig, genoten en voor herhaling vatbaar !

Misschien niet alleen Frites bij het avondeten maar ook een ander soort aardappel er nog bij ?

We hebben meerdere keren een overnachting gehad in Valkenburg, in diverse gelegenheden. Dit was veruit onze beste ervaring. Een volgende keer Valkenburg ? Wederom in dit hotel. We hebben genoten van de accomodatie, het personeel en de gunstige ligging t.o.v uitvalswegen en het centrum van het stadje. Uitstekend !!

Al bij al ok voor terug te reserveren
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen enkel product voor douche, en wij hebben een comfort kamer geboekt TV was een sneeuw massa. Geen enkel frisdrank automaat te vinden in het hotel.

De tuin en de ligging, dicht bij het centrum. Goed ontbijt met verse producten.

Doel wel bereikt

Duurdere kamers zaten aan straatkant. Verkeer rijdt dag en nacht door. Toillet was veel te laag en daardoor hing toilletrol ook niet goed en kon je dus niet goed zitten,. Altijd scheef

Het eten in het algemeen was prima . Personeel zeer gastvrij Locatie ook goed

Comfortabel hotel voor bezoek Valkenburg en Zuid Limburg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verlichting in de kamer kan iets beter. Verlichting badkamer prima

Goede ligging t.o.v. centrum Valkenburg, Gratis parkeren, Goede kamer met prima bed, goed ontbijt.

Redelijk voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt, sanitair beetje uit de tijd, draaiende airco pal voor het raam

Jammer dat er een groep van ca 300 pubers ook aan het ontbijten was en er geen andere mogelijkheid of gelegenheid was voor de andere hotelgasten, om te ontbijten.

Leuk hotel, goede sfeer

Er lag nog een vuilniszak op ons balkon. En het toiletpapier was erg slecht. Maar dit mocht de pret niet drukken.

De kamers zijn groot en mooi genoeg voor 2 personen. Goed onderhouden en een mooie badkamer.

Een heerlijk&gastvrij hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk ontbijt. Eenvoudige maar schone kamer. Een super uitlaatveldje voor de hond. Vriendelijk personeel. Locatie vlakbij het centrum. Een goede locatie voor een paar daagjes er tussenuit.

(Duurdere) Kamer met tweepersoonsbed besteld en via Booking.
    • Superior+ Kamer (2 Volwassenen)

(Duurdere) Kamer met tweepersoonsbed besteld en via Booking.com, maar een kamer met 2 éénpersoonsbedden gekregen. Is niet de eerste keer dat ik dit lees, jammer. Verder is het hotel in het algemeen aan vernieuwing toe.

Had graag in de tuin geslapen...
    • Superior+ Kamer (2 Volwassenen)

Slechte isolatie. Veel lawaai. Douche vd buren staat precies naast mijn bed, zoveel lawaai. Veel lawaai van slaande deuren. Bed te zacht dus rugpijn.

Uitgebreid ontbijt. Zalig terras.

Ik denk niet dat we hier de volgende keer een kamer zullen boeken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Chagerijnige bediening, zowel ‘smorgens met de koffie, ‘s avonds in de bar, als met het ontbijt. Receptiepersoneel was vriendelijk. Het is allemaal wat oud, oa de liften.

Ontbijt was prima

uitstekend

Ga zo door

Goede kamer met zeer goede bedden, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, ruim voldoende wandelroutes beschikbaar en een meer dan uitstekend ontbijt, Voldoende parkeer mogelijkheid

Leuk weekendje gehad,,, prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het zijn de kleine dingen die het doen, opeens een bitterbal, gratis koffie, heel gastvrij, plek voor de fiets, locatie dicht op het centrum.... kortom een heel leuk adres voor een weekendje weg in Valkenburg

prima hotel voor een prima prijs

Ik zou liever een douche hebben dan een bad. Het is altijd lastig douchen in een badkuip, want de bodem is altijd glad en uitglijden is dan het risico

Het was een lekkere grote kamer voor een redelijke prijs. Ook de ligging was prima zo dicht bij het station, want ik reis altijd met de trein. Mooi uitzicht vanuit de kamer op het station

prijjs kwaliteit was het ok

Bij het onbijt had het personeel heel veel stress niet veel tijd om je vraag te beantwoorden. Vroeg om een schijfje citroen en dat kon niet. Bij het avond eten werden de borden heel vlug weggenomen al was je om het bestek. Inmi

Het wat charme en de uitstraling van het hotel.

Voor 1 overnachting goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie Rook plek op het terras gaf rooklucht in onze kamer er boven Het zou fijn zijn als het rookverbod nu eens overal gaat gelden ook op de terrassen

Ontbijt was goed

• Superior+ Kamer (2 Volwassenen)

Oubollige inrichting. Niet stofvrij.

Vriendelijkheid van perondeel. Bij aankomst niet de juiste kamer maar werd wel gelijk opgelost. Behoorlijk oubollige inrichting maar heeft niet de pret gedrukt.

Jammer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik kon niet betalen met creditcard, dan extra kosten voor gast. Tevens om iets te drinken zou de gast 30 muntjes moeten kopen (á 20 EUR). Niet echt bijzonder gastvrij in deze stad. Daarnaast komt de realiteit niet overeen wat op booking.com staat. Dit is echt bijzonder vervelend.

Het ontbijt was goed, evenals de zeer ruime parkeerplaats. Afstand tot centrum is op loopafstand en zeer goed te doen.

Slecht niet voor herhaling vatbaar!!!!!

Consumpties te duur .Geen deur in douche . Geen stroom op de fuhn .glas kraanwater 3 euro . Rookruimte in de eetzaal . Bah borden en kopjes niet schoon.

Bedden en t ontbijt

Wij hebben genoten in het weekend.

de douche is een beetje onhandig omdat het half open is en daardoor de vloer de badkamer nat wordt. Beeld kwaliteit van de tv was matig op sommige zenders. Het was jammer dat er in de bar pas na 17.00 uur een bitter garnituur te verkrijgen was.

Zeer goede auto parkeer gelegenheid inclusief meerdere oplaadpunten . Zeer ruim gesorteerd ontbijt buffet inclusief verse jus de orange. De standaardkamer voldoet aan de verwachting. Een mooie ruime tuin met voldoende zitjes.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Niet voor herhaling vatbaar.

Zeer kleine zolderkamer. Geen deur aan de douche, dus kamer onder water. Om 5.00 uur een fluitend geluid van waterleidingen. Niet comfortabel. Gedateerd. Extra kosten voor credit card : erg ouderwets.

goed ontbijt. Parking is een pluspunt.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

ontbijt was super en dinner buffet was ook top.

De kamer was heel donker bijna geen verlichting en in badkamer geen stekker voor bijvoorbeeld stijltang... We hadden gevraagd om tussen 10 en elf op de kamer te kunnen en we kregen een mail ter bevestiging dat dit ok was en we vroegen superior kamer maar de kamer was niet vrij bij aankomst.. En toen we op de kamer konden was dit geen superior dit werd wel direct opgelost zonder enig probleem.

ontbijt was super en dinner buffet was ook top. We kregen een andere kamer dan gevraagd maar dit werd onmiddellijk en zonder enig probleem recht gezet!