Beoordelingen over Hotel Appartementen Slenakerhof 3-sterren

Waterstraat 1, 6277 NH Slenaken, Nederland

#1 van de 12 hotels in Slenaken

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Het was fantastisch
    • Standaard Kamer

Ontbijt o.k heerlijke rustige kamer en omgeving maar vraag me af hoe het hartje zomer is wanneer de ramen open staan en er op balkon of terras nog lang mensen zitten Dan is het w.s minder rustig

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Het appartement was zeer netjes en bijzonder schoon.
    • Deluxe Appartement (2 Volwassenen)

Het appartement was zeer netjes en bijzonder schoon. Eigenaren en medewerkers zijn erg hartelijk en attent. Wellness, bestaande uit sauna, jacuzzi en zwembad ziet er fraai uit. Verder natuurlijk de locatie, die is prachtig. Goede website met leuke tips wat betreft restaurants en bezienswaardigheden. We gaan hier zeker terug komen.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Super!

Huren van de elektrische brommer was geweldig! Zeker een aanrader, hij gaat niet hard waardoor het niet eng is. Erg leuk. Daarnaast de wellness, heerlijk, schoon en mooi. Ontbijt was ook heerlijk. Helemaal niets slechts te zeggen over dit verblijf.

Heerlijk rustpunt.

Op balkon regelmatig kookluchtjes van het naburige, overigens zalige, restaurant. Maar dit weerhoudt ons er niet van om terug te komen.

Het complete keukentje, de rust. Lekkere filterkoffie bij het goede ontbijt.

in een woord geweldig.

Helemaal niets.

Mooie kamer, badkamer met ruime stortdouche. Keukentje met koelkast en eet gedeelte. Goede bedden en kussens. Ook nog een zitgedeelte bij de tv. Balkon met relaxstoelen. Heerlijk ontbijt. Alles zeer schoon. Kortom wij waren zeer tevreden, en zeker voor herhaling vatbaar.

zie boven.

Zouden het niet weten.

accommodatie was geweldig en uptodate . Gastvrije en hardwerkende ondernemers die het hun gasten naar de zin wil maken. Wij vonden dit een top locatie.

Had het niet willen missen.

Een haardroger in de badkamer

Mooie ruime kamer. Fijne bedden. Langer dan veruit de meeste hotelbedden. Iets minder breed dan thuis gewend. Alles heel zuiver; kamer en badkamer. Leuk dat er een koelkast is en elektrisch fornuisje en waterkoker en.... alsmede diverse keukengerei. Mooie T.V. helder beeld en veel zenders. Het ontbijt was heel goed; alles wordt ook snel aangevuld. Heel vriendelijk en attent personeel. Leuke gids met tips op de kamer. Er werd o.a. aangeraden bij het naast het hotel gelegen restaurant "De Boswachter" te gaan eten. Het was inderdaad prima daar voor een redelijke prijs. Het binnenzwembad, bijna vergeten, heel netjes en lekker zwemtemperatuur water. Van de whirlpool en sauna hebben wij geen gebruik gemaakt maar dat had natuurlijk ook nog gekund (tegen betaling) Slenaken is een mooie uitvalbasis voor diverse trips. Een aanrader en dit mooie hotel ook.

Prijs-kwaliteit voor standaardkamer niet in verhouding, wel heerlijk ontbijt en prachtige locatie
    • Standaard Kamer

Wij hadden een standaard kamer, bedden vielen tegen (hier lag alleen een molton op en geen laken, 2e nacht op het dekbed geslapen) en er zat een grote spin op de kamer bij het bed. Het sanitair op de kamer was verouderd (een deel v/h hotel is al gerenoveerd/aangepakt)

Heerlijk ontbijt met vers brood en vers fruit, mooie locatie in de Zuid-Limburgse heuvels. Zeer vriendelijke eigenaren, de kamer had een eigen koelkastje

Er was heel veel aandacht aan het ontbijt vers en erg...
    • Standaard Kamer

Ik kan niets aanmerken de eigenaren waren er altijd behulpzaam en geïnteresseerd

Er was heel veel aandacht aan het ontbijt vers en erg smakelijk en gevarieerd

Thuiskomen

Kamer was vrij warm, geen airco en volle zon erop (zonnescherm kon niet uit vanwege de wind). Geen horren voor de ramen.

Heel fijn is het privé kunnen reserveren van het zwembad evt met jacuzzi en/of sauna, uiteraard wel tegen een vergoeding. Verder is het gewoon een gezellig kleinschalig, schoon hotel met hele aardige gastheer en -vrouw en superontbijt!

Prima hotel in een mooie omgeving
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Dat we weer naar huis moesten...

De stilte, de rust, de ongedwongen sfeer het prima ontbijt kortom de perfecte organisatie door Diane, Stefan en de hele crew. Uitstekende kamers die voorzien zijn van een kitchenette om een soepje of iets anders warm te maken. Koelkast waar je alle vers en koud kunt houden. Prima uitvalsbasis voor wandelingen en 's avonds bij de buren of elders in het dorp eten. Op jouw manier en hoe en wat je wilt.

De service van de hoteleigenaars: fijne dienstverlening,...
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

De combinatie hittegolf met feest en verkeer in het dorp was wat lastig. Maar daar kan hotel weinig aan doen.

De service van de hoteleigenaars: fijne dienstverlening, meedenkend, vriendelijk! Ook het feit dat je de beschikking hebt van een efficiënt keukentje en een goede badkamer.

Ontbijt was super

Ontbijt was super Badkamer te kleingeen plaats voor toilet zak Geen droogrek Uitkijk terras achteraan viel tegen Te weinig tafels en stoelen op terras achteraan Zwembad was leuk,maar is niet altijd toegankelijk Ik dacht dat er op de site iets stond van fietsen Zeker geeen 9 waard

Locatie, locatie locatie !
    • Suite (4 Volwassenen)

Kamer heeft een steile trap naar de slaapkamers. Was voor mijn moeder enigszins lastig. Badkamer is wat aan de kleine kant maar wel volledig

Uitzicht en grote ramen. Goed ontbijt en zeer vriendelijke staf

Gerieflijk ruim appartement voor rustig verblijf in het glooiende landschap.

Toch een half uur rijden tot Maastricht.

Heerlijk uitgebreid en vers (brood) ontbijt. Accommodatie gelegen in een zeer rustige, groene omgeving. (gratis) indoor zwembad. Klein keukentje aanwezig in ruime kamer. Restaurants zeer nabij. Eigenaars zeer behulpvaardig. Ideaal voor sportieve fietsers en wandelaars.

Alles wat een gast verwacht werd ook waargemaakt: warm...

Alles wat een gast verwacht werd ook waargemaakt: warm onthaal, nette ruime kamer, heerlijk ontbijt, hulp bij vragen,.... Ik reisde alleen maar kreeg meteen een twee persoonskamer aangeboden naast mijn vrienden zonder meer prijs!

Topper

Geen - punten

Gastvrij, ruim, schoon appartement van alke gemakken voorzien. Goede persoonlijke service, streekinformatie...evht een welkom gevoel. Als leuke extra kun je een super gave hippe electrische brommer huren..super tof was dat. Verrast door mooie welness en mooie omgeving natuurlijk!! Aanrader is het zeer zeker.

Heerlijk relaxen

Niets viel tegen

Hele vriendelijke mensen. Fijne lokatie. Ruime kamer en alles heel erg schoon. Fijn zo'n keukentje erbij. Ontbijt was heerlijk en verse producten!

Comfortabel
    • Deluxe Appartement (2 Volwassenen)

Deurslot werkt naar je gevoel verkeerd om en is nogal kwetsbaar. Geen airco. Weinig informatie vooraf over badkamer en keuken inventaris.

Kamer 25: Moderne inloopdouche, ruime comfortabele kamer, prima zitje, veel kastruimte, balkon, meerdere zitgelegenheden, veel restaurants in de buurt, mooie natuur direct toegankelijk tegenover hotel,

Heerlijk!

Helemaal

Het heeft ons aan helemaal niets ontbroken, prettige ontvangst. Aangename, comfortabele kamer, alles van kwaliteit en smaakvol ingericht. Heerlijk regendouche. Zwembad en sauna hebben we niet gebruikt vanwege tijdgebrek, maar is vast een uitstekende aanvulling. Ontbijt was ook prima, heerlijk vers brood en voldoende lekker beleg, alles werd vakkundig en op tijd aangevuld. Van harte aan te bevelen!!!

Zeer mooie plek om te wandelen.
    • Deluxe Appartement (2 Volwassenen)

De omgeving is op hoogtijdagen druk met auto’s, wielrenners, motoren. Je hebt er niet echt last van maar het is ook niet echt rustig.

Zeer mooie plek om te wandelen. Eigen keukentje met koelkast en magnetron. Kleine supermarkt in het dorp. Bushalte vlakbij. Zonnescherm. Voerstreek (België) op loopafstand.

Fantastisch!
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Klein minpuntje, de vrij drukke doorgaande weg op korte afstand, wel gezellig met de vele fietsers maar het gemotoriseerde verkeer was nu en dan storend.

Gastvrijheid, privacy, rust, kamer, ontbijt, omgeving, kortom het hele verblijf is ons uitstekend bevallen.

Mooie locatie, vriendelijk!
    • Standaard Kamer

Vriendelijke eigenaren, mooi gelegen onderaan de Loorberg. Heerlijk ontbijt, met vers gebakken brood! Mooie kamer met balkon, erg nette badkamer, alles schoon!

gewoon goed midden tussen de wandelroutes!
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

De uitstraling van het gebouw, er mag best een kwastje verf over. In ieder geval waren de ontbijtzaal en ontvangstruimte beneden top.

goed ontbijt, ruime kamers en de hond was welkom!

Uitstekend verblijf. Hotel is tot in de puntjes verzorgd. Erg naar ons zin gehad.

Fijne, ruime kamers. Zowel op de kamers als in het hele hotel was er duidelijk oog voor detail door de eigenaren. Zo stonden er bijvoorbeeld op de kamers kaarsjes klaar: dit hadden we nog nooit elders gezien. Het zijn de kleine dingen die het 'm doen ;) Ontbijt was ook met zorg bereid. Echt een aanrader dit hotel!

Wij hebben het prima naar ons zin gehad
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Ons maakte het niets uit wij hadden toch al voor ontbijt gekozen. Maar dat het ook de naam hotel voerde. Maar voor een dine' moest je naar elders

Ja was uitstekend verzorgt ontbijt

Ons verblijf in Slenakerhof was weer uitstekend.

Het was prachtig wandelweer. Wij hebben achteraf nog een koele drank kunnen gebruiken op het terras voor het hotel. De keuze aan bieren is uitgebreid. Misschien volgende keer een parasol voorzien?

Ons verblijf in Slenakerhof was weer uitstekend. Wij waren blij dat het hotel heropende na een winterstop waar wij 2 maal in een andere accommodatie verbleven. Slenakerhof blijft onze favoriet: proper, comfortabel en bovenal vriendelijke eigenaars! Het ontbijt is steeds lekker en vers, niets ontbreekt.

Keurig plekje voor een nette prijs.
    • Standaard Kamer

Uitzicht op parkeerplaats en terras naastgelegen restaurant waardoor inkijk en weinig privacy op balkon. Al vroeg last van verkeerslawaai.

Schone kamer, prima badkamer en fijn dat je zelf koffie en thee kunt zetten of een ontbijt kunt maken in de pantry. Ook omdat ontbijt hotel pas vanaf 8 uur kan

• Suite (4 Volwassenen)

Trappen in appartement zijn heel stijl

Het ontbijt was heerlijk. De gastheer en gastvrouw waren uiterst behulpzaam en vriendelijk. Wij komen hier zeker terug!

Geweldig verblijf in prachtige omgeving
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Heerlijk ontbijt, met zelfs eigen gebakken brood. Vriendelijke eigenaren, hulpvaardig. Ruime schone kamer met kitchenette, ruime badkamer en relax-zitje op de kamer.

Prachtige locatie met heerlijk ontbijt! Het heeft onze verwachtingen overtroffen!!

Geen negatieve punten !!

Zeeeer lekker ontbijt met verse fruitsalade, vers warm brood. We betaalden 21€ voor de jacuzzi, sauna en zwembad samen maar die waren dan wel voor 1 uur prive. Een prachtige omgeving om mooie wandelingen te maken. In de buurt veel restaurantjes en café’s. Op korte afstand van maastricht ( 25 min.) Het heeft onze verwachtingen zeker overtroffen!!! Heel vriendelijke uitbaters!

verder erg goed

dat je beneden niet even kon zitten voor een dranke , wij zagen niemand

alles was goed zeker het ontbijt,alleen jammer dat je s avonds niet even beneden een versnapering kon nemen stond wel in t boekje maar we zagen niemand beneden was donker

• Beoordeeld op: 23 november 2017

super fijn, we hebben ervan genoten
    • Standaard Kamer

We vonden de bedden een beetje aan de zachte kant.(zijn zelf hardere bedden gewend) We hadden soms moeite met het slot, als je het eenmaal door had ging het wel goed.

alles was zeer netjes. leuk sfeervol aangekleed. goed verzorgd ontbijt, mooi zwembad + jacuzzi. vriendelijke gastvrouw en gastheer. super goed

Fijn hotel in een mooi wandelgebied en dorpje vlakbij Maastricht.
    • Deluxe Appartement (2 Volwassenen)

De locatie met veel wandelmogelijkheden en restaurants en supermarkt en de ongedwongen sfeer in het hotel. De grote kamer met fijne bedden, lekker zitje met hockers bij het raam en het keukentje met eettafel en het fijne zwembad.

Heerlijk weekend!

De eigenaren zijn buitengewoon aardige en behulpzame mensen. De kamer was gezellig en comfotabel en keurig schoon. Het ontbijt was heerlijk. Het zwembad met jacuzzi en sauna hebben we privé gebruik en was echt super. We hebben ons het hele weekend verwend gevoeld.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Genoten van aangenaam verblijf op een mooie locatie.
    • Deluxe Appartement (2 Volwassenen)

Entre kamer. Open ruimte boven deur niet plezierig.

Heerlijke ontbijt. Ruime kamer met comfortabele stoelen en bed. Prachtige badkamer. Behulpzaam en vriendelijk personeel.

We hebben van deze week genoten.

Niets. De prijs- kwaliteit verhouding was prima.

Rustig verblijf, goede voorzieningen, uitstekend ontbijt. Prettig om een kitchenette in de kamer te hebben zodat we zelf koffie konden zetten. Eveneens prettig om over een koelkastje te beschikken. Bovendien was de ligging van het hotel uitstekend en leende zich voor vele uitstapjes en wandelingen.

Prettig verblijf
    • Standaard Kamer

De douche is wat aan de krappe kant. Het is erg gehorig.

Het ontbijt was voortreffelijk! Mooie omgeving! Op de kamer is een klein keukentje en tafeltje. Dat maakt de kamer knus.

Beetje prijzig maar ruim appartement
    • Deluxe Appartement (2 Volwassenen)

Regels appartement anders dan bij hotelkamer (qua verschoning, handdoeken, toiletpapier e.d.) . Op zich geen probleem, maar het staat niet duidelijk aangegeven. Wifi in appartement aan het eind van de gang zwak. Zonwering is niet adequaat, op warme dagen is het appartement aan het eind van de middag te warm om in te verblijven. Douche wat zwak.

Mooi ruim appartement

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Een aanrader. Zowel het hotel als de omgeving.

Ik vond het bed (eenpersoons appartement) wel erg smal. Alsof ik in een treincouchette lag.

Leuke inrichting appartement. Prachtige ligging in Limburgse heuvelland. Behulpzame eigenaar.

Prima verblijf, voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Appartement (2 Volwassenen)

Douchegordijn, ik heb liever een glazen deur. En er is een zwembad en sauna aanwezig, maar in het hotel werd daar niet echt op gewezen. Deur afgesloten en tegen extra betaling.

Ontbijt was gewoon, niet bijzonder. Kamer voldoende ruim met twee comfortabele stoelen en een eethoek(je). Prima bedden. Douche gordijn een minpuntje, voor de rest een prima badkamer. Fietsen konden 's nachts in afgesloten ruimte worden geplaatst.

Gastvrij en comfortabel
    • Deluxe Appartement (2 Volwassenen)

Goede ontvangst, we kregen een upgrade naar een geweldig appartement met een groot balkon! Het ontbijt was erg goed verzorgd en erg lekker.. We hebben vooral genoten van het heerlijke zwembad. Bijzonder aardige gastvrouw en gastheer. Wij komen terug!

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, werd tot op t laatst...
    • Suite (4 Volwassenen)

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, werd tot op t laatst bijgevuld. Een kamerwissel ivm een stijl trapje (mijn moeder is slecht ter been) was gelijk geregeld.

Prima appartement (meer dan een kamer) om langer te...
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Prima appartement (meer dan een kamer) om langer te verblijven. Goed ontbijt. Goed hotel om met een hond te logeren: fijne wandelmogelijkheden. Restaurants in directe omgeving.

Fijn verblijf gehad.
    • Standaard Kamer

Bedden vielen ons iets tegen, en veel regen, maar daar kan niemand iets aan doen.

Heerlijk ontbijt, prima kamer met balkon. Mooie locatie vlakbij restaurantjes en terrasjes. Familiebedrijf met de daarbij behorende aandacht.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Heerlijk ontbijt. Perfecte plek om vanuit te wandelen.

De koelkast op onze kamer (we hadden een appartement) was nadrukkelijk aanwezig. We moesten af en toe echt even de stekker eruit trekken. De ligging aan de weg (weliswaar iets naar achteren) maakt het voor absolute rustzoekers wellicht wat minder geschikt.

Twee nachten geweest. Geweldig ontbijt met heerlijk vers zuurdesembrood. Goede gastvrouw en -heer. Prima bed. Geen restaurant in het hotel maar er zijn twee goede restaurants op kruipafstand. We hadden een kamer zonder balkon maar de grote ramen kunnen helemaal weggeklapt worden waardoor je toch buiten zit. Goede plek om vanuit te wandelen.

Voor ons was dit hotel een echte toevalstreffer. Beter had niet gekund.

Geen opmerkingen

Tijdens de zwoele avonden konden we heerlijk op onze kamer zitten. Door de twee groten openslaande ramen leekt het net of je op een terras zat met alle comfort binnen handbereik. En de kitchinette geeft je de mogelijkheid om ook zelf eten klaar te maken.

Perfect
    • Standaard Kamer

We kwamen wat eerder aan maar mochten al in onze kamer. Deze had een klein keukentje, wat soms heel handig kan zijn, met 2 pitjes. We hadden prachtig weer dus het was prettig om s avonds nog even op ons eigen balkonnetje te kunnen zitten. Als je wilt kun je ook nog beneden lekker buiten zitten. Het ontbijt was heel erg goed, ontzettend goed bijgehouden wanneer iets op raakte werd het meteen aangevuld. Hele prettige vriendelijke eigenaren, en prijs/kwaliteit klopte! We komen zeker weer terug!!

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

lekker ontbijt / geweldige kamer met terras /goed...
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

standaard een ventilator op de kamer zetten. Waren juist daar op snikhete dagen . Heb er echter een bekomen na vraag.

lekker ontbijt / geweldige kamer met terras /goed zwembad en bubbelbad

Vertrouwd adres voor kwaliteit !
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Kan écht niets verzinnen......

Inmiddels bekend terrein voor ons, zoals bijna alle 'betere' hotels in Slenaken. In de Slenakerhof voel je je gelijk thuis. Mooie - van alle gemakken voorziene - kamers. Persoonlijke aandacht van de uitbaters en een zeer prettige prijs-kwaliteit-verhouding. Gewoon beslist de moeite waard. Uitstekend ontbijt en een schitterende omgeving.

Het ontbijt was heerlijk.

Eigenlijk niks.

Het ontbijt was heerlijk. De mensen zijn erg vriendelijk. De kamer was iets klein, maar was goed alles zat er in en op en vooral heel belangrijk super schoon. En de omgeving was geweldig. Heerlijk gewandeld.

• Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Gordijnen mogen wel wat donkerder. Dekbed overtrek mag wat groter. Je kunt niet lekker onder het dekbed liggen.

Ontbijt was heerlijk en compleet. Douche was heerlijk. Zwembad zag er prima uit. Gastvrouw zeer behulpzaam met wandelroutes. Prima kamer met balkon, nr. 28. Mooi compleet keukentje met koelkast.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Koffiezetapparaat, waterkoker een magnetron, koelkast en 2...
    • Deluxe Appartement (2 Volwassenen)

Er is weinig werkruimte in het keukentje, maar er staat wel een tafeltje naast om te gebruiken.

Koffiezetapparaat, waterkoker een magnetron, koelkast en 2 kookplaten waren aanwezig. In de keuken een tafeltje met twee stoelen. Ook een gezellig zitje bij het raam met 2 comfortabele stoelen.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Heerlijk verblijf in het prachtige Limburgse Heuvellandschap
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

De gastheer en zijn vrouw doen hun best het de gasten naar hun zin te maken. De kamers zijn ruim en netjes ingericht. De sauna en zwembad zijn aan de kleine kant, maar zijn groot genoeg voor met z'n tweeën en bieden daarmee een heerlijk comfort. Het ontbijt is goed verzorgd. Het plaatsje Slenaken ligt prachtig en het hotel beidt een prima uitvalsbasis voor tal van activiteiten in het Zuid Limburgse heuvellandschap. Tip: herberg Moeder de Gans net over de grens in Teuven biedt een super sfeervolle, nostalgische ambiance.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

mooie locatie met lekkere restaurants in de buurt
    • Deluxe Appartement (2 Volwassenen)

het was wat kil omdat de app aan een open galerij lagen en toen we kwamen was de kamer koud, denk meer een zomerlocatie maar toch prima vertoeven

ontbijt was prima pittoreske omgeving lekker rustig

Top. Heel handig veel restaurants op loopafstand. Prachtige omgeving. Centrale ligging.

Wij waren met 3 personen. 1 x 2 pers.kamer de luxe en 1 x 1 pers.kamer. In de 1 pers.kamer zou een nachtkastje fijn zijn en een planchet in de badkamer bij de wastafel. Misschien op de zijwand omdat het natuurlijk niet op de spiegel kan, een idee?

Heerlijk ontbijt met vers fruit uitgebreid buffet met heerlijk versgebakken brood e.d. Buitengewoon aardige mensen die het iedereen heel erg naar de zin willen maken. Nieuwe bedden. Helemaal top.

Prima verblijf!
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

-Mooie grote kamer, modern ingericht met een kitchenette en ruime badkamer. -Lekker ontbijt. -Zeer gastvrije eigenaars. -mooie omgeving voor leuke wandelingen.

Tot in de puntjes verzorgd

Echt helemaal niets.

Wat een leuke locatie is dit! Alles is tot in de puntjes verzorgd. Het ontbijt is fantastisch. Er is een sauna en een jacuzzi die je privé kunt reserveren. En ook echt superleuk zijn de elektrische brommers waarmee je een tocht kunt maken! Zo zie je heel veel van de omgeving.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Aangenaam

Goed om je je te realiseren: als het bubbelbad en/of de sauna wordt verhuurd is ook het zwembad niet voor andere gasten toegankelijk.

Hele schone, vernieuwde, comfortabele kamers met veel licht.

• Beoordeeld op: 8 november 2018

Prima en genoten

Aktiviteiten

Ontbijt was heerlijk app goed schoon

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Alles naar wens alleen bed kan beter

Het bed,harde matras

De ligging en het goede ontbijt

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Totale ontspanning
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Alles wordt aangeboden om echt tot rust te komen ontzettend fijn

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Fijne dagen en prettig personeel

Eigenlijk niets

Fijne mensen als personeel

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

ideale ligging voor een wandelvakantie

Prachtig ontbijt, altijd aangevuld. Stille kamers. Unieke Motorman Meijs ervaring, verhuurd door het Slenakerhof!

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Stil , prima kamer , goed parkeren auto .

Stil , prima kamer , goed parkeren auto . Ook veilige parking voor fiets. Goed vertrekpunt om een toer te gaan fietsen/wandelen.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Alles prima in orde.

Alles prima in orde.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Heerlijke ontspannende dagen
    • Standaard Kamer

Geweldig gastvrij en vriendelijke eigenaren. Perfecte locatie . Fantastisch ontbijt. En alles even netjes.

De mooie kamer, schoon en ruim.
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

De mooie kamer, schoon en ruim. Het goed verzorgde uitgebreide ontbijt.

Goede ligging

Alles was goed en een mooie ligging en centraal gelegen

Goede ligging

• Suite (4 Volwassenen)

Wel duur voor 1 persoon Uitzicht terras achteraan niet aantrekkelijk Zwembad niet altijd toegankelijk

Mooie grote kamer met balkon en aardige en dienstverlenende...

Mooie grote kamer met balkon en aardige en dienstverlenende hoteleigenaren

Prettig verblijf in een perfect hotel.

Niets ,hadden kamer met balkon

Kamer netjes en schoon',vriendelijk personeel,uitgebreid ontbijt komen zeker nog eens terug.

Midden in Slenaken in het mooiste stukje Zuid Limburg
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Door reservering en late openingstijden geen gebruik kunnen maken van zwembad

Midden in Slenaken in het mooiste stukje Zuid Limburg

Prettig verblijf in een mooi heuvellandschap
    • Standaard Kamer

Prachtig gebied. Je kunt er mooi fietsen. Veel heuvels. Vriendelijke gastvrije eigenaren

Het ontbijt en de gastvrijheid

Het ontbijt en de gastvrijheid