Beoordelingen over Corona Hotel 3-sterren

Slotlaan 301-303, 3701 GJ Zeist, Nederland

#8 van de 8 hotels in Zeist

Eenvoudig maar prima ontbijt vriendelijk personeel.
    • Comfort Driepersoonskamer

Erg gedateerd smoezelige kamer die erg warm was. Behang en verf bladdert van de muren. Kapotte douchestang. Zeepdispenser die stuk was. Vlekken in vloerbedekking etc.

Eenvoudig maar prima ontbijt vriendelijk personeel. Centraal in Zeist.

Tevreden

De lange trappen naar boven. Ong 20 treden. We moesten 2 trappen Er is geen lift. Dat kan niet.

Ontbijt was prima!! Er werd ook nog aangeboden om eieren dan wel oannekoekjes te bakken. Ook die waren prima.

In de badkamer waren veel gebreken.

In de badkamer waren veel gebreken. Douchedeur was los en viel er uit. Douchestang zat los, verf bladdert er af.. vloertegels smerig. In de morgen met uitchecken niemand aanwezig om de gebreken te melden

Voor dit geld, prima hoor
    • Comfort Driepersoonskamer

Vriendelijke mensen. Voor dit geld moet je geen wonderen verwachten. Alles is vrij gedateerd, maar daar kies je qua prijs ook voor. Niet piepen, prima zo. Ontbijt was goed en uitgebreid. Centrale ligging, alles lopend te bereiken.

Wat een charmant hotel....

De kamer had een balkon en bij warm weer kunnen twee deuren open. Je kunt vrij parkeren in een straat vlakbij en van 18.00 tot 9.00 uur kun je vrij voor de deur parkeren. Rustig gelegen, een beetje verouderd, maar wel charmant. Heel lekker ontbijt met een gebakken eitje. Omdat mijn vrouw die morgen nog even iets moest typen, kregen we een gratis kan koffie mee naar de kamer. En dat allemaal voor 70 euro. Heel warm aanbevolen.

Ontbijt was ok.

Douchen was niet mogelijk omdat de koude kraan niet kon draaien. Ook niet met veel geweld. Douche alleen kokend heet. Verder de gehele plek is verlopen en versleten. Het geeft de indruk dat het morgen gesloten wordt. Kies een ander hotel!

Ontbijt was ok. Ee werden zelfs pannenkoeken gebakken op verzoek

Eigenlijk niet meer van deze tijd en zeker niet in verhouding met de prijs. Zeker niet aan tebevelen
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Totaal geen uitnodigende uitstraling (bar, restaurant en terras gesloten wegens deels faillissement). Kamers op 2e verdieping via smalle stijle trap. (Ongeschikt voor oudere personen) Kamers zeer gedateerd. Douche/toilet te klein en jaren-60-look. Bed redelijk, kussens zien niet uit. Ontbijt gedeelte was ook niet in gebruik. Werd ook niet gevraagd of we er gebruik van wilde maken. Trouwens er was ‘s ochtends geen personeel. Sleutels inleveren via brievenbusje.

De ligging in het centrum.

Prima ligging voor een goede prijs

Verouderde kamer / douche, maar functioneerde wel prima. Prima bed. Geen airco. Steile trap naar 1ste etage

Uitstekende ligging in hartje centrum van Zeist. Uitgebreid ontbijt (voor de prijs die je betaalt)

Erg slecht dat er in de ‘ontbijtzaal’ eieren en pannenkoeken...
    • Comfort Eenpersoonskamer

Erg slecht dat er in de ‘ontbijtzaal’ eieren en pannenkoeken gebakken worden zonder afzuiging. Heel de zaal is blauw en je kleding stinkt de hele dag! Verder is het ontbijt erg karig.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Kamers gehorig.

Kamers gehorig. Douche was kapot, (geen druk, hierdoor heel weinig water en stralen) kon dit pas de volgende ochtend melden, omdat het geen 24-uurs receptie betrof. kon die dag ook niet meer gerepareerd worden. Na reparatie, de volgende dag, maar lichte verbetering. Tegels in de badkamer waren over geschilderd, bladderde af. Kamers waren in redelijk oude staat, maar wel schoon. Geen waterkoker oid op de kamer, dus je kon geen kopje koffie of thee drinken 's avonds, was ook niet verkrijgbaar in het hotel. Je moet hiervoor dan buiten het hotel wat halen/ kopen.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Wisselende ervaringen: van goed tot voldoende
    • Comfort Eenpersoonskamer

Tweede ervaring met Corona. Eerste keer zeer goed bevallen, ditmaal een douche met magere waterstraal en zeer fluctuerende watertemperaturen. Let op: receptie maar tot 22:00 open, later inchecken is niet mogelijk!

Ontbijtbuffet goed, slaapcomfort goed. Prijs erg betaalbaar voor 1p kamer. Gratis nabij parkeren van 21:00-09:00.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Geen aanrader
    • Comfort Eenpersoonskamer

Kleine kamer, sterk verouderd. Ik had een comfort 1-persoons, maar het comfort was ver te zoeken. Slechte bedden (matrassen zijn af - je voelt en hoort de veren), sanitair oud en af. Wanden en tapijttegela gewoon vies. Geen aanrader.

Niks, behalve ontbijt; dat was prima

Te duur voor wat we er voor kregen.

Hele koude kamer, gaten in de gordijnen hoeslaken kapot. Hele kleine wc eigenlijk in gewoon in een kast. Blowende mensen buiten het hotel. Kamer verouderd.

Het ontbijt was super, lekkere pannenkoekjes en een gebakken ei. Top!!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Geen aanrader.

De kamer erg klein. Wc en douche, je kan je kont niet keren. Paste er net in met mijn lichaam (normaal postuur) en het was niet echt schoon en te oudbollig.

De ligging in het centrum en de parkeermogelijkheid

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Een bijzonder goede prijs-kwaliteitverhouding.

De enige teleurstelling was dat de douche in de badkamer niet werkte. Er kwam geen water uit. Dat is een punt dat in eerdere reviews reeds is aangekaart en daarom extra jammer dat er - klaarblijkelijk - niets aan gedaan is. Mijn mening is dat dit hotel qua prijs-kwaliteitverhouding in vergelijking tot de vele andere hotels die ik heb bezocht minimaal voldoet aan de verwachtingen - en daar op punten zelfs bovenuit stijgt - met als enige uitzondering (in mijn geval) de douche. Indien het hotel beter in staat is om te voldoen aan klachten die eerder zijn geuit, zal ik zeker een nieuw bezoekje brengen.

Een bijzonder goede prijs-kwaliteitverhouding. Wat je verwacht, krijg je ook. Gelet op de prijs (ongeveer 50 euro p. nacht) heeft dit hotel op een aantal punten (vriendelijke mensen, goed ontbijt en een kamer die voldoet aan de verwachtingen- m.u.v. de douche) mijn verwachtingen overtroffen.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Geschikt voor een kort verblijf zonder poespas.

Ontvangst TV-kanalen.

Een simpel, rustig hotel. Door de goede informatie vooraf was ik daar van op de hoogte en voldeed het hotel aan de bescheiden verwachtingen. Vriendelijke medewerkers.

Teveel betaald voor een goed ontbijt

De tegels in de badkamer zijn geverfd en dit komt los. De kit komt los. De losse wandcontactdozen in de kamer zelf zitten los of zijn niet afgeschermd. Geen nachtlamp beschikbaar.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Erg gehorig.... Geen bedlampje ..... 2 lampen waren kapot..... Matige waterdruk..... Badkamertegels kunnen wel een opknapbeurt gebruiken.... Stopcontact hing er deels uit....

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Aftands oud hotel
    • Comfort Eenpersoonskamer

Ik sliep in een klein hok. Gaten in gordijnen, vlekken op vloerbedekking, kamer/ hotel oud en aftands

Ontbijt was prima. Ook zwerver kreeg kopje koffie en broodje. Ik kan het enorm waarderen dat ze dit ook kreeg.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

goed, lekker bed en vriendelijk personeel
    • Comfort Eenpersoonskamer

de douche.. spoot alle kanten op. Wilde dat kenbaar maken, maar de receptie is 's avonds niet aanwezig.

Het ontbijt was prima en de service ook goed. vroeg om extra dekens etc. werden gelijk van een andere kamer afgehaald. werd geen punt van gemaakt.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Het onbijt.

Bij ontvangst was er niemand, na een telefoontje kwam er iemand gehaast aan ,betalen , sleutels en weer weg ! Zeer gedateerde kamer. Douche zo slecht, dat we die niet hebben gebruikt. Kraan kreeg je niet goed en als je door de afhangende douche deurtjes kwam stond je in een wiebelende douchebak. Echt heeeel slecht. Het is een heel mooi gebouw maar niet onderhouden !

Het onbijt. We kregen wel i.p.v. een kamer op de 3e etage een kamer op de 1e omdat we een baby bij haden en er geen lift is.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Badkamer was schoon en ontbijt was ok.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Hotel in verbouwing. Gewoon een beetje smoezelig. Geen vloerbedekking op de overloop en bed was echt matig. Ontbijt was ok en voor deze prijs net aan ok.

Badkamer was schoon en ontbijt was ok.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Ijskoud water in de badkamer zowel dag als nacht is schandalig!
    • Comfort Eenpersoonskamer

Geen warm water!!!! Zowel in de avond niet als ook niet in de ochtend. Terwijl ik gewoon de volle pond voor een hotelkamer betaald heb.

Zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Een aanfluiting - betaal iets meer en boek iets anders
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Service, faciliteiten, onderhoud. Totaal waardeloos, gedateerd en slecht hotel. De service was er totaal niet. De prijs is er misschien ook naar, maar met de ervaring van nu zou ik iedereen adviseren iets meer te betalen en naar een ander hotel te gaan. Ze verhuren hokjes waar je kan slapen, maar verder kan je het geen hotel noemen. Boek een ander, misschien iets duurder hotel/Airbnb, maar dit niet.

Het was schoon

Hele avond geergerd over de tv

Bed was slecht, tv alleen nl1.2.3 te kunnen zien wil graag meer zenders kunnen zien. Badkamer erg klein

Ontbijt was heel goed. Vriendelijk personeel, uitzicht kamer er goed, kamer was ook ruim

4,0
    teleurstellend
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

wij verwachtten niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, maar wij zaten 'onder het podium': er was geen licht en stroom in de kamer. De kamer was ijskoud toen we 's nachts binnenkwamen. 's Morgens bij het douchen viel de douchedeur op mijn lijf toen ik hem wat wilde verschuiven. Er was geen mogelijkheid om iemand te bellen om het licht in orde te maken.

vriendelijke receptionis

Prijs/kwaliteit: boven verwachting

Een beetje gedateerd. Maar 1 stoel op de kamer en wat je zou mogen verwachten ontbrak: een stukje zeep om je te wassen

boven verwachting was: het ontbijtbuffet: geweldig

Prima voor een nacht.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Tja... wat Kun je verwachten voor 45€.. het is allemaal erg gedateerd. Enkel glas in de openslaande deurtjes naar het balkonnetje. Dus gehorig. TV heeft slecht ontvangst waardoor het beeld korrelig is. De kamer staat serieus vol met twee bedden, een gammele kast en een bureau.

Ligging is uitstekend. Heel centraal. Douche is gedateerd maar heel schoon. Bedden prima. Ontbijt was prima geregeld door een heel aardige dame.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

was in Nederland voor een crematie van mijn zus dus weinig puf in tegen slagen

dat er niet voldoende gekeken was naar mijn nood en we niet in het hotel konden zijn maar dit werd vakkundig en snel opgelost.

de begeleiding daar ik moeilijk loop kregen we een andere op de begane grond kamer alle hulp daar voor was aan wezig en vooral ontbijt was uitstekend en de bediening daar was een goede informatie bron mijn compliment

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Zou deze accommodatie niet snel aanbevelen

Prijs/kwaliteit verhouding ondanks lage prijs niet voldoende. Vele gebreken in de kamer die voor iedereen te zien waren. Lamp kapot, slechte waterstraal, los stopcontact enz enz. Interieur oud/vol vlekken en versleten. Receptie slechts een dag bezet. Andere dagen luik gesloten.

Prima ontbijt, goede bedden

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Adequaat ... en meer hoeft niet voor een zakelijke overnachting.

Gewoon prima overnachting, bed, bad en brood :-) Tegen een normale prijs. In hartje Zeist, voldoende behoorlijke restaurants en dergelijke in de omgeving.

hotel voor redelijke prijs
    • Comfort Eenpersoonskamer

De steile trap, dat het niet open was en dat ik daar geen berichtje over had gekregen dat ik even moest bellen. Daarna perfect.

De prijs en gastvrijheid. Fantastisch ontbijt. Goede wifi

het ontbijt was zeer uitgebreid.

Kamer niet echt proper. Lakens zagen er niet vers gewassen uit. Gaten in de gordijnen, bedlampje aan muur bevestigd boven bed zag er niet zeer veilig uit ( hebben we dan ook niet gebruikt) Deur had sporen van inbraak en er was een ketting aan de muur die nergens kon bevestigd worden.

het ontbijt was zeer uitgebreid. Bediening zeer vriendelijk

• Comfort Eenpersoonskamer

De prijs als je alleen bent ennje kin geen raam open doen snachts het waren balkon deuren maar dan kon de hele verdieping bij je naar binnen

Ontbijt ende ligging

prettig verblijf voor kortere tijd.

parkeren, veroudering van de accommodatie, geen lobby.

de historie van het oude pand, vriendelijke service, goed ontbijt in gezellige omgeving, mooi uitzicht, prima bedden, goed verwarmd, goede locatie, leuke winkelstraat met gezellige restaurantjes om de hoek.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Precies wat je van een goedkoop hotel verwacht: niet modern maar goed voor 1 nacht

gehorig, scheve vloer van de kamer, veel trappen ; geen lift. Personeel die bij binnenkomst niet de gasten groet. Hij zei helemaal niets.

De locatie van het hotel is goed, midden in de stad.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Het Ontbijt was goed verzorgd.

Hotelkamer heeft een update nodig. Gordijnen en vitrage zag er niet uit De douchesproeikop hangt erg hoog en de douchedeur klemde.

Het Ontbijt was goed verzorgd. Bedden waren prima

Goedkope overnachting maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Eenpersoonskamer

De hygiëne in het pand valt tegen.

locatie is prima. winkelstraat en eetgelegenheden zijn dichtbij. ontbijt met vers gemaakte pannenkoekjes of gebakken ei.

knaken ,euro s

de douche te klein en gladde vloer ,de wc te klein en en gladde vloer .kon geen koffie of thee zetten

het ontbijt was prima lekker vers gebakken eitje gekregen van de vriendelijke dame van het ontbijt.

omdat wij maar voor 1 nacht er waren was het prima. het ontbijt maakt het helemaal goed.
    • Comfort Driepersoonskamer

Er was hier en daar wat stuk - deurkruk wc douche zat los deze viel er steeds af als je hem aan trok - douche deur zelf zat los - gordijnen zaten los - water van de douche was koud - bed lamp hing los zodat als je met je hoofd omhoog kwam er tegen aanstootte.

Het ontbijt was super

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Fijn hotel op een mooie locatie.

Het ontbijt was lekker en je kon kiezen uit gebakken ei of pannenkoek. Er was verder voldoende. De locatie was geweldig, midden in het centrum. De bedden lagen lekker en het was rustig s'nachts.

Oud hotel dat verbouwd wordt.

Alles in het hotel was oud en aan vervanging toe. De verbouwing was dan ook in volle gang. In feite werd er nog gewerkt in onze kamer toen we arriveerden. De schoenpoetsmachine stond letterlijk tegen onze kamermuur aan en die hoorden we als hij werd gebruikt. Grootste minpunt voor ons was het gebrek aan een waterkoker. Het was op straf van een boete zelfs verboden te koken in de kamer. Verder was de receptie later open en eerder gesloten dan was aangegeven op de website van het hotel. Het receptiepersoneel was op zich niet onvriendelijk maar wel bezig met eigen vrienden en kenissen en niet zozeer met de gasten.

Groot hotel met grote kamers. Onze kamer had een deur naar een gezamelijk balkon. De ontbijtbroodjes waren individueel ingepakt in plastic waardoor ze hygienisch oogden. Supermarkt was aan de overkant van de straat en winkelgebied was om de hoek. Hotelkamer keek uit op het busstation.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Het ontbijt vond ik goed!
    • Comfort Eenpersoonskamer

Ik vond het niet prettig dat mijn kamer aan een gezamenlijk balkon zat. Ik wil graag met raam open slapen maar dat voelde onveilig omdat de balkondeuren dan open moesten. Geen apart raampje voor frisse lucht, was wel prettig geweest want de kamer was benauwd en een vreemd geurtje.

Het ontbijt vond ik goed!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Alle waar naar zijn geld.

Wij kwamen na 18:00 uur bij het hotel en troffen niemand aan, moesten bellen en kwam er iemand speciaal naar hotel om in te boeken. Kamers zijn matig en we zaten 2 hoog met enge stijle trappen.

Ontbijt was goed en wordt met liefde geserveerd.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Gelukkig was het maar voor een nacht.

De deur was gesloten. We hebben moeten bellen voor er iemand kwam. Dat is geen welkom voor gasten. Hotel is vergane glorie. Douchekop op kamer 2 sproeit tegen de muur ipv op je lichaam en dat was niet te verhelpen.

Goede bedden. Goed ontbijt maar oude koffie.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

We hebben ons prima vermaakt

Een kleine kamer

De kamer is sober. De locatie super. Twee trapjes op met de rolstoel, maar werd goed geholpen. Er is geen lift, maar de rolstoel mocht in de eetruimte staan die 's avonds op slot ging.

Ontbijt was uitgebreid, vriendelijke bediening.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Amper of geen druk op het water, haardroger in badkamer werkt niet, die aan bureautafel niet te gebruiken bij een spiegel. Ontvangst aan receptie (inchecken) zeer zwak, amper info over de streek beschikbaar. Grote werken in de straat hadden kunnen vermeld worden met informatie hoe het hotel het best bereikbaar is.

Ontbijt was uitgebreid, vriendelijke bediening. Op zich zeer goed geslapen.

Boeken we NOOIT meer!

Receptie is een aanfluiting. Hotel is oud maar dat betekent niet dat men niet de moeite kan nemen te zorgen dat alles functioneel is. Wastafelsifon lekte (water op de vloer), nauwelijks warm water in de douche. Föhn onhandig, snoer te kort om te kunnen gebruiken met goed zicht in spiegel.

Ontbijt was goed maar zeker niet geweldig. Boterhammen ingepakt in vershoudfolie ???

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Voor ons doel van de reis is dit een goede locatie geweest.

Meubilair op de kamer: oud en versleten: nodig aan vervanging toe. Badkamer: klein, maar het ging.

Het ontbijt: voortreffelijk. Kamer: grootte van de kamer redelijk. Personeel: vriendelijk en behulpzaam.

Teleurstellend, slecht geslapen in het hotel.

De kamers vond ik slecht, je hoort alles van de kamers rondom je en de matrassen zijn ronduit slecht. De kamer oogt ook niet fris en ziet er niet zo mooi uit. Ik vond het verblijf wel wat duur voor de kamers die je krijgt

Het ontbijt was lekker, redelijk wat keuze om gratis te zijn en je kan er kiezen tussen pannenkoeken of een eitje met bacon die speciaal voor u klaargemaakt word. De kan met koffie vond ik een leuk idee.

Kamer was schoon

Het is een oud hotel alles is wat gedateerd maar wel erg schoon De douchekraan was niet goed te regelen Parkeergelegenheid is lastig

Kamer was schoon Ontbijt was goed verzorgd

Kortste verblijf waar ik ooit ben geweest.. 15 min.

Door geluidsoverlast van de kroeg, zijn wij binnen een kwartier (niet overdreven) het hotel weer uitgelopen. De receptie was dicht dus de sleutel achtergelaten. We hebben een e-mail gestuurd en na geen reactie gebeld, wederom geen reactie. Dat valt tegen!

als je een hond meeneemt zit je hier perfect!
    • Comfort Eenpersoonskamer

de vloerbedekking (tapijttegels). de geur van hond in de kamer. het bed was wel lang maar laag. matras niet beste kwaliteit.

de locatie was super. het gebouw: vergane glorie met charme en karakter. receptionist was bijzonder aardig en de uitcheck voorwaarden waren flexibel. de kamer had alles: 2e kussen, ventilator, zeep, tv, meubilair...housekeeping netjes...

Op zich een prima hotel om een nachtje ter verblijven zonder hoge verwachtingen.

Het hotel zelf toont een zeer verouderde indruk. De kamer was echt toe aan renovatie: badkamer met een losse tegel, douchekop met zeer lage waterdruk, geen constante temperatuur en in de kamer was het muf., ook hing er een stopcontact los.

Voor een bruiloft van vrienden zochten wij een hotel in het centrum van Zeist en kwamen zo bij hotel Corona uit. De ligging is perfect, in het centrum en in de buurt van diverse restaurants. Het ontbijt was verrassend goed. Veel keuze en alles vers, ook de bediening was erg aardig en behulpzaam.

Het ontbijt is goed.

Volgens ons kan de ontvangst van de receptionist/gastheer net even iets vriendelijker! 't Geeft je gasten altijd het gevoel dat ze erg welkom zijn.

Het ontbijt is goed. De kamer en sanitair echt schoon.

Het personeel was erg vriendelijk!

Wij vonden de prijs (92 euro per nacht) niet in verhouding staan naar de kamer en het ontbijt. De kamer was prima maar niet voor die prijs. Dan verwachten wij meer dan dit. Een prijs van max. 70 euro per nacht incl. ontbijt vinden wij meer passen. De badkamer zag er niet onderhouden uit en is klein. Op de website staat een heerlijke douche op de foto maar die hebben we niet gezien. Op het balkon (dat langs meerdere kamers loopt) stonden lege bierflesjes en rommel. Helaas kun je niet bij het hotel parkeren. Ter plekke kun je dan kiezen uit een parkeergarage voor 10 euro per dag of in een wijk parkeren die achter het hotel ligt.

Het personeel was erg vriendelijk! Wij hadden fietsen mee en die mochten in het hotel staan 's nachts. De vers gebakken eieren met spek waren heerlijk! Het bed was prima! De locatie is top! Je kunt zo het bos of de stad in!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Redelijke prijs-kwaliteit voor overnachting
    • Comfort Eenpersoonskamer

Ontbijt had uitgebreider gekund. De winkelstraat om bij het hotel te komen was opgebroken, daardoor kon de auto alleen een eind verderop geparkeerd worden. Dit was helaas niet aangegeven via booking.com Dan had ik waarschijnlijk een andere locatie geboekt.

gedateerd voor een goede prijs
    • Comfort Driepersoonskamer

kleine gebreken op de kamer: koelkast defect, douchebak gammel

prima ontbijt, vriendelijk personeel. Het hotel is gedateerd maar voldoet m.i. aan de veiligheidseisen. Badkamer wat krakkemikkig maar goed, 77 euro voor 3 personen inclusief ontbijt is natuurlijk een prima prijs

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Blij dat we niet ziek geworden zijn
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het gehele hotel, erg aftands en verouderd. De kamer was erg muf, ja stonk zelfs zodanig dat we het raam meteen open moesten zetten. De telescopische raamuitzetters vielen uit elkaar door slijtage en het raam kregen we daarna niet meer goed dicht. Mijn partner koos er voor om niet te douchen. de badkamer was zo krap dat je dwars op het toilet moest zitten. dit hotel is gekwalificeerd als 3 sterren voor mij hooguit 1 ster waard

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt goed genoeg

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Dicht bij centrum
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Mijn helft van het hotel was aan het instorten de rest van het gebouw werd verbouwd. Er was geen stoer bij buren. Douche was nouwelijks af te stellen.

Dicht bij centrum

Prima hotel voor kort verblijf.

Het hotel heeft geen privé parking. Werken onaf in de kamer (branddetectoren hangen te wiebelen aan het plafond).

Goede matrassen, toffe douchecabine, lekker ontbijt, rustige kamer.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Goed voor één nachtje als je geen hoge eisen stelt.
    • Comfort Driepersoonskamer

Erg kleine badkamer. In badkamer geen ruimte om je toiletspullen neer te zetten. Douche kwam maar een klein straaltje water, moeilijk warm/koud regelen. Kamer aan opknapbeurt toe. Badhanddoeken aan vervanging toe. Op de gangen en in trappenhuis erg rommelig.

Mooi centraal, vlakbij heel gezellige cafeetjes. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Viel tegen

Kamer slecht bereikbaar voor minder valide, onderlaken zat vlek in. Kleine. Handdoeken op badkamer. Receptie alleen bemand bij inchecken dus kon niet vragen om nieuw onderlaken.

Niets, maar waren aan het verbouwen dus misschien wordt het ooit nog wat.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Dit hotel is zeer zeker géén 3 sterren waard.

We hadden comfort kamers besproken, maar naar ons idee waren het standaardkamers die nodig aan een opknapbeurt toe waren. Er werd wel gerenoveerd in enkele kamers, maar de overloop, waaraan onze kamers lagen, stond helemaal vol met dozen voor de renovatie. Ook de receptie was maar enkele uurtjes bezet. Er was geen enkele gelegenheid om met ons gezelschap ergens te zitten, zoals een huiskamer of een bar, om iets te drinken of nog wat na te praten over de dag. De bar/café die er was werd de tweede dag van ons verblijf al gesloten en bleef gesloten.

Het ontbijt was goed. Het beetje personeel dat er was, was wel vriendelijk. De eerste morgen werden ons aan de deur wat schone handdoeken in de handen gedrukt. De gebruikte handdoeken bleven in de badkamer liggen tot de andere dag. Ook de bedden werden niet opgemaakt.

Prima.

Er was geen thermostaatkraan. De douche was moeilijk te regelen. De verlichting van de bedlampjes deed het niet. De rookmelder hing aan een los draad uit het plafond. De plafondplaten waren niet dicht geschoven. Een opknapbeurt bij het hotel zou hier niet misstaan. Het is allemaal wel erg gedateerd.

De locatie van het hotel en de vriendelijkheid van het personeel. Geen moeite teveel. De baliemedewerker droeg zelfs onze koffer naar de eerste verdieping. De bedden waren prima.

Goed voor jeugd niet voor gezinnen

Met kinderen NIET doenbaar naar lawaai 's nachts. We waren hier van zaterdag op zondag en blijkbaar uitgaansbuurt want tot diep in de nacht serieus bassen te horen zelfs zo erg dat gevoel was dat we zelf in discotheek zaten. Gordijnen vol met gaten en balkon vol vogelpoep. Geen grote badlakens en de kranen lekten overal. Ook geen zeep in douche aanwezig. Zeer warme kamer. Wel blazer maar had geen nut. In gang gevaarlijk voor kinderen met afgebroken stellingen en materialen aan de kant maar vrij toegankelijk.

Goed gelegen voor winkels en eetgelegenheden of voor uitstap naar Utrecht. Zijn hotel wel aan het vernieuwen. Ontbijt was perfect, niets op aan te merken.

Goede plek, redelijke prijskwaliteitverhouding.

Vuile trapbekleding. Gehavende tegels sanitair. Gemeenschappelijk balkon, geen verdere mogelijkheid tot ventilatie

Vriendelijk personeel bij ontbijt. , goed ontbijt. Goed bed. Ligging.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Alleen geslapen en ontbijt . Waarschijnlijk met de boeking de recensies niet gelezen.

Zie hierboven.

Ontbijt redelijk normaal Kamer gedateerd uitgeleefd Bed goed Badkamer klein ,maar een kleine badhanddoek per pers. En geen douchschuim enz aanwezig. Geen lift alleen trap naar boven Gelukkig maar voor een nacht geserveerd. Mooie locatie en pand . Valt iets van te maken .zijn schijnbaar wel begonnen, want er stonden bouwmaterialen op de gang!

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Goede locatie, midden in het centrum.

Bedden niet comfortabel Slechte douche, komt nauwelijks water uit

Goede locatie, midden in het centrum. Veel restaurants en winkels op loopafstand Prima ontbijt

Ronduit rampzalig !!!
    • Comfort Driepersoonskamer

We werden bij aankomst al naar de verkeerde verdieping gestuurd, het gebouw was in slechte staat, echt aan renovatie toe. Hygiene was ver te zoeken ! Elektriciteitsleidingen zelfs gevaarlijk ! Er waren geen grote handdoeken aanwezig, zelfs geen shampoo of douchegel te vinden ! Wc knop was kapot, net zoals de houder van de doucheknop hing los aan de muur ! Vloerbekleding was vies, lag los, er ontbraken plinten... op het zogenaamde 'terras' lagen de sigarettenpeuken van de vorige gasten, en kabels van elektriciteit waren aan elkaar gezet, zonder degelijke beveiliging. We hadden voor het ontbijt gereserveerd voor 3 mensen waarvan 1 glutenvrij moest, 's morgens wisten ze ginder van niks ! Tof als je coeliakie hebt hoor !!! Echt geen aanrader dit hotel, we komen er nooit meer !!!

Heerlijk verder
    • Comfort Eenpersoonskamer

Helaas nog volop aan het renoveren.

Ontbijt was voldoende,alleen vriendin heeft voedselallergie ,helaas niet doorgegeven maar supermarkt aan de overkant.

Ik vind het voor wat we ervoor hebben betaald een slecht hotel.

Ik vond alles in de kamer net niet af. De badkamer was veeeeeel te klein voor een vierpersoonskamer en de douchekraan werkte niet goed mee. Ook vond ik het vreemd dat de nachtlampjes zo ongeveer op je hoofd hingen boven het bed omdat de bevestiging helemaal pam was geworden en. Wat ik ook erg jammer vond is dat de bedden heel hard waren. Het personeel was heel erg onvriendelijk bij vertrek, er werd ons niks gevraagd maar alleen gewezen waar we de sleutel in moesten stoppen, verder geen gedag of hoe ons verblijf is geweest.

Wij hadden een hele ruime kamer met zijn vieren... dat vond ik heel erg fijn! Ook vond ik de lichtinval heel prettig door alle ramen aan de zijkanten. We zaten op de derde verdieping op de hoek en handen dus een leuk uitzicht.

kamers vreselijk kussens hard lekkage in de douche ruimte...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

kamers vreselijk kussens hard lekkage in de douche ruimte van de boven buren ,geen vluchtweg aanwezig dat dit goedgekeurd word vanwege veiligheid ? schandalig? ontbijt karig ik zou zeggen sluiten en totaal renoveren dit kan echt niet meer .

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Prima om alleen heerlijk te douchen en slapen
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Toen we aankwamen zei de receptionist dat de show tegenviel hoewel er nog naar toe moesten hadden niet om zijn mening gevraagd. We hadden uitzicht op een muur dus geen uitzicht. De badkamer was sterk verouderd en een lekkende wcpot

De badkamer was voorzien van een heerlijke massagedouche en goed geslapen, was vlakbij een busstation ideaal en daarvandaan twintig minuutjes lopen naar het slot van Zeist

Niet hotelwaardig

De badkamer is duidelijk aan renovatie toe. Zeer klein, lange mensen kunnen nauwelijks op de wc zitten. Smalle deur, kleine wastafel. Gehorige kamer, hobbelige vloerbedekking en zeker niet gezellig ingericht.

Kwaliteit bed. Beddengoed was schoon.(gelukkig)