Beoordelingen over Van der Valk Hotel Stein Urmond 4-sterren

Mauritslaan 65, 6129 EL Urmond, Nederland

#1 van de 1 hotels in Urmond

Ontbijt was lekker en uitgebreid.

Toen we aankwamen 's nachts zat er een medewerker die pas daar was voor zijn 3e dag. ( niet erg ) We kregen een kamer nummer en konden zelf gaan zoeken waar het was. We waren al met de lift naar boven gegaan en gaan zoeken toen deze medewerker ook eens naar boven kwam om te kijken, en zei dat we verkeerd zaten. Fijn als de medewerker even de weg wijst met een trouwjurk aan zoekende. Eenmaal op de kamer was de minibar leeg. Er stond alleen water en rode wijn, wat een domper. Dit hebben we wel de volgende dag aangegeven aan personeel.

Ontbijt was lekker en uitgebreid. Bubbelbad was ook lekker

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Mooie grote kamer

Vanaf 4.45u werd er gelost precies onder ons raam. De ene na de ander vrachtwagen kwam aan. Piep piep piep van de laadklep. Gegooi en gebonk met spullen en dat van 4.45u tot 6u. Zowel wij als onze kinderen waren klaarwakker om 5u.

Mooie grote kamer

• Beoordeeld op: 6 september 2018

= gezellig druk ondanks modern interieur wat niet onze smaak is.

Ik schrok van de trappen om bij de receptie te komen. Even paniek. Met koffer en al naar boven? Hoe doen 70 + sers dat? 1vd2 zonder bagage naar boven om bij de receptie te komen. Daar hoor je hoe je zonder deze klim bij de Kamer kan komen. Zou feitelijk al in de bevestigingsmail gemeld kunnen worden als tip. Het waren hoge treden en veel treden.

Vriendelijkheid barpersoneel was opvallend. Ook de kamermeisjes in de gang met hun bezems en wagens waren vriendelijk. Alle lof

Prima uitstekend

Zie boven

Het ontbijt was uitstekend alleen was het jammer dat. de harde broodjes niet vers waren .Even warmen in de oven en de broodjes zijn weer vers .Een slof hard broodje is niet lekker .Oudleraar banketbakker kok .

Uitstekend hotel.

Niks.

Prima hotel. Mooie kamer, heerlijk buiten terras. Prima ontbijt, veel keuze. Menu kaart wat karig in keuze en wat prijzig in vergelijking met ander vd valk hotel in onze regio (oost nl ) Wellicht heeft regio er mee te maken. Verder niks dan lof. Uitstekend.

Alleen een nachtje slapen? Prima keuze.

Kamers zijn gedateerd en hebben hier en daar een reparatie nodig. Een kastdeur uit de scharnieren, lat los onder bureaublad. Verwacht je meer luxe dan zijn er betere plaatsen.

Prima locatie voor een nacht slapen. Mooi restaurant, schoon, prima en vriendelijk personeel.

Het ontbijt was voortreffelijk, bedden uitstekend, badkamer...

Het ontbijt was voortreffelijk, bedden uitstekend, badkamer van alle gemakken voorzien. Het restaurant was zeer smaakvol ingericht, onze hele groep riep erover.

Prettig verblijf, in een mooie omgeving.

's Nachts een beetje gehorig met late feestgangers op de gang.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk. Van vers gerookte zalm tot verse ananas tot champagne.

Prima lokatie, gratis parkeren, aardig personeel, lunch was lekker op het mooie terras.

Het matras en het kussen en eigenlijk vind ik vaste vloerbedekking in de kamer vies (schimmel voeten, kalknagels, stof, etc.....)

Gratis parkeren. Mooie en ruime lobby/receptie. In en uitchecken ging snel.

Al bij al toch meegevallen

Het personeel van de bar.Het was niet druk maar hebben 30 min moeten wachten voor er iemand kwam opnemen wat we gingen drinken na eerst zelf te moeten vragen of ze gingen komen.

De kamer was basic maar proper

Heerlijke kamer en goed eten

De kamers zijn vergeleken met lobby en horeca nog in oude stijl. Maar evengoed netjes. Prijzen vielen ons wel wat tegen, elders werden de kamers goedkoper aangeboden.

Mooi hotel met ruime kamers. Horeca geheel vernieuwd en kwalitatief zeer goed.

Aanrader!!

Voldoende parking. Vriendelijke ontvangst. Prima kamer! Zeer nette en schone badkamer. Erg vriendelijk personeel en vooral (ondanks de enorme drukte) een erg lekker ontbijt.

Uitstekend verblijf en verder genoten

Kamer had iets schoner gekund. Ontbreken van make-up spiegel en haakje in badkamer voor handdoek of iets op te hangen( verder mooie badkamer)

Het ontbijt was uitgebreid en lekker.dicht bij de snelweg maar voelde toch als buiten,wandelpark aan de overkant.goede ruimte om te parkeren en vriendelijk personeel. life cooking buffet s’avonds Heel goed.Grote kamer met balkon

Een hotel om naar terug te keren

De aandacht voor zuinig omgaan met linnengoed. Door het extra pakket handdoeken word je wellicht toch in de verleiding gebracht het te gebruiken wat niet echt nodig is.

De mogelijkheid om de fietsen overdekt en veilig te parkeren. De ligging vlak bij de snelweg.

een herhaling

we waren er met moederdag ondanks dat elk verblijf top is viel het ontbijt wat tegen de pannekoeken waren te droog en die zijn nogtans zeer lekker maar ze konden het niet bij blijven

het ontbijt is heerlijk,vriendelijke mensen niks wat een mens nog zou willen is er niet aanwezig

Goed hotel

Ontvangst, laat kunnen inchecken i.v.m. late aankomst op luchthaven Maastricht, vriendelijke personeel, nette kamer, fijne douche, koffie en flesjes water op de kamer.

erg gaaf n goed van prijs

de kamer had iets schoner gekund het emmertje in de badkamer niet geleegd denk dat ze te weining tijd hebben om kamer goed te doen

mooie grote kamer met de hond soms krijg je een oude rarekamer hier niet avond eten heerlijk hadden asperges onbijt was erg uitgebreid

Goed vertrekpunt voor fietstochten

Fietsgarage is klein, uitpuilende afvalemmer. Jammer dat er maar 1 sleutel hiervoor is bij receptie.

Ontbijt heerlijk en uitgebreid, kamer heel schoon. Restaurant mooi ingericht, team is jong, eten prima.

Vriendelijke ontvangst behulpzaam

Door de wind toch wat lawaai van het venster die niet goed afgesloten was

Super ontbijt- mooie kamers-vriendelijk personeel-lekker gegeten in restaurant

Alles was wel goed, het is een mooi hotel, prima ligging,...

Er was een onaangename geur in de badkamer.

Alles was wel goed, het is een mooi hotel, prima ligging, kamer, ontbijt en buffet diner was prima in orde.

Leuk weekendje weg met een goed verzorgd verblijf.

Hotel is old on the inside. Rooms can use some remodelling and modernization. Air conditioning didn't work properly. Staff took good actions but problem persisted.

Location is great. Calm area while rigjt next to highway with easy access to surrounding areas and cities. Breakfast always good at Van der Valk.

Fijn en voor herhaling vatbaar

Kamers waren behoorlijk warm, ramen konden niet open, alleen de deur vh balkon wat s nachts niet fijn is. Jammer dat er geen normaal bed was op de kamer voor 3 personen, maar een stretchbed wat voor een grote 10-jarige niet optimaal is. Personeel in restaurant leek “onervaren en nieuw” maar was wel heel beleefd.

Ontbijt was uitgebreid en goed, buffet eveneens. Kamers waren schoon en netjes. Personeel vriendelijk. Mooi hotel!

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Verblijf prima. Prijs kwaliteit verhouding matig/slecht.

Prijs en ontbijt. Vind 120 euro voor een overnachting met ontbijt heel duur. Daarnaast wordt het restaurant verbouwd waardoor het ontbijt wat versoberd was. Prima, maar een kleine prijsreductie had op zijn plaats geweest.

Locatie. Dicht bij de snelweg

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Functioneel

Met name het personeel kan beter. Bij de check-in was er slechts 1 receptioniste terwijl er velen moesten inchecken. Daardoor kwam het minder vriendelijk en persoonlijk over. In de horeca was er meer oog voor het voetbal op het grootbeeldscherm dan voor de gasten. Daarnaast kregen wij de indruk dat bestellingen als lastig ervaren werden.

Het hotel was voor ons heel dicht bij. Voor zaken moesten wij onverwacht in Geleen blijven, daardoor een ongeplande overnachting in Urmond.

goed maar niet voor herhaling vatbaar denk ik. volgende keer zoek ik een ander hotel in de buurt

diner en het ontbijt vond ik echt te duur voor hetgeen je krijgt/eet fitnessruimte niet open terwijl dit nergens op jullie site vermeld stond. Ik had graag even gesport savonds want daar had ik toch het hotel ook op uitgekozen

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Ik zou niet gauw meer kiezen voor deze prijsstelling voor DEZE van der Valk.

De kamer was vrij eenvoudig gezien de prijs. De douche was nieuwer dan de rest van de kamer. Echter in de douche zag ik wat schimmel aanslag in de kitlaag en vond ik niet heel fris. Om 6.30 ben ik gaan ontbijten. Het ontbijt was normaal. Echter toen ik klaar was (7.00) werden pas de croissants aangeleverd. Jammer dat dit ook niet om 6.30 klaar stond.

Prima, prijs kwaliteit

Niets, mogelijk ambiance van eetzaal boven, weinig sfeer,

Goed, ruim ontbijtbuffet, brood was wel uitgedroogd. Kamer schoon, ietwat gedateerd, jammer dat Booking geen melding heeft gemaakt van verbouwing, waardoor dinerkaart minimaal was daardoor werd bij inchecken door personeel een consumptie aangeboden. Netjes

Prima hotel met heel vriendelijk personeel.

Het bed bestond uit 2 matrassen die heel makkelijk uit elkaar schoven.

Had voor twee personen diner gereserveerd. Werden ineens 14 personen. Was geen probleem. Werd gewoon geregeld. Heel flexibel. Gezellige bar waar het lekker vertoeven is op de grote bank. Ontbijtzaal werd verbouwd en het ontbijt was in een andere ruimte. Evengoed heel veel keus.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Voor herhaling vatbaar!!

Het restaurant was "under construction" en de ontbijtzaal waz naar de eerste verdieping verhuisd. Alles goed aangegeven in het hotel, maar het was bij de coffee corner extreem druk!

Ontzettend vriendelijk personeel. In verband met een verbouwing helaas een aangepast menu, maar desondanks heerlijk gegeten. Het ontbijt was zoals te verwachten heerlijk en overdadig!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

tijd om te renoveren !

wifi werkte niet + werken aan de gang, waardoor er veel lawaai was ; ik vroeg een compensatie in de vorm van een drankje omwille van wifi die niet werkte, en dat kon er niet vanaf ...

kamers zijn ok, zoals steeds in van der valk (dit is een oudere van der valk, dus niks speciaals, er zijn ondertussen veel nieuwere die veel aangenamer zijn)

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

prima hotel voor 1 overnachting, of als uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

ligging van onze kamer, vlak bij lift, erg gehorig!

Prima locatie. Verschillende steden op korte afstand. Restaurant : verzorgde keuken, prijs/kwaliteit, vriendelijke en vlotte bediening

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Hotel voor ons bezoek aan de Kerstmarkt in Valkenburg

Ontbijt op zondag is verschrikkelijk druk , je moet lang in de rij staan om een kopje koffie te bemachtingen . Rustig ontbijten is er zeker niet bij .

Heel goed restaurant , mooie kamers

Prima -- als we in de regio moeten zijn komen we graag terug.

Voor ons was het prettiger geweest als het tweepersoonsbed een topper had gehad en één tweepersoons dekbed. Voor andere gebruikers van een tweepersoons kamer was de bestaande toestand (twee gescheiden matrassen en individuele dekbedden) allicht de beste. Het hotel zou kunnen overwegen om beide groepen gebruikers tevreden te stellen.

Prima ontbijt. We hebben van restaurant en lounge gebruik gemaakt. Goede keuken met een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Vlotte en vriendelijke bediening, af en toe wel met wat slordigheidjes.

Aangenaam.

De gang naar de kamers was saai. De kamer zelf was prima.

Waren daar voor het kerstdiner. Bediening was vriendelijk, correct en uiterst attent. Wat goed is bij zulke grote aantallen eters.

Prima voor 1 nacht, niet geschikt voor stellen

Medewerker avonddienst kwam niet naar balie toen ik wat vragen en opmerkingen had, bleef zitten op zijn plek. Had vanuit kamer receptie willen bellen met de vraag, maar telefoon werkte niet. Badkamer deur kraakte. Er lag iets op de vloer, wat door schoonmaak over het hoofd was gezien. Douche was mooi, maar je mist extra douchescherm, hierdoor spat het water tegen de muur en op de vloer. Kamer doet gedateerd aan

Ontbijt was prima geregeld,heel uitgebreid, zeker gezien het feit dat, doordat het restaurant verbouwd werd, men moest uitwijken naar een andere ruimte, en het personeel dit mooi en netjes had ingericht

Voor de eerste keer tegenvallend.

Het was te druk met handbalploegen die voorrang kregen bij het zitten bij het ontbijt. Iets te rumoerig in het hotel laat op de avond in de gang.Jammer voor onze 3 daagse verblijf .Was echt een tegenvaller , terwijl ik altijd goede ervaringen gehad heb met van der Valk. Het buffet diner was prima. Waren de meeste handbal ploegen weer weg.

De ligging en normaal gesproken ook de accommodatie.

De kamers zijn modern ingericht en kunnen ook makkelijk s...
    • Comfort Eenpersoonskamer

De massale mensenmassa ( gasten) die om 10 uur allemaal wilde ontbijten.Het was een drukte van jewelste. Gevolg lange rijen bij het verkrijgen van thee en koffie.

De kamers zijn modern ingericht en kunnen ook makkelijk s avonds verwarmd worden. Het ontbijt was heel gevarieerd. Voor elk wat wils.

Teleurgesteld

Dat vd valk weg denkt te komen met goedkope verbouwingen en daarmee de plank van een luxe hotel misslaat....

Moet heel diep nadenken maar was eigenlijk gewoon teleurstellend

Netjes behandeld

Bij het ontbijt veels te druk ook de dame die in het gang pad stond bij de koffie automaat ,iksnap wel dat je iedereen wil kontrolen ,maar ga daan een paar meter terug staan ,er was ook maar een automaat ,en dan met zoveel mensen dat viel een beetje tegen voor de rest heb ik geen kommetaar ,mischien een tip voor de toekomst

Netjes en verzordt

Behoudens bovengenoemde minpunt badkamer verder prima verblijf gehad

Douchecabine sloot niet goed af waardoor de badkamervloer blank kwam te staan. Buitenkant muur van de badkamer was door doorslaand vocht aangetast. Dit moet snel worden aangepakt!!

Goede kamer

Restaurant na aandringen werd il bediend het restaurant was volkomen leeg het was 2145 uur en her duurde lang voor ik een menukaart kreeg. Ik heb hierover een opmerking gemaakt. Daarna herft men acht oo mij genomen. Ik was hotelmanager en woon in Zürich en heb dus kennis hoe het behoort.Eten okay

Goede kamer

• Beoordeeld op: 10 december 2017

uitstekend

Alles was prima

prima ontbijt . uitstekende kamer met fijne bedden. het a la carte restaurant was sfeervol en het eten prima. Het kleine glaasje met appelmoes en de kers was nostalgies.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Personeel vriendelijk en aandachtig.

Jammer dat je de airco niet kan uitzetten op de kamer.

Personeel vriendelijk en aandachtig. Kamer mooi en schoon, badkamer top. Ontbijt heel uitgebreid en ook het personeel van het restaurant was heel aardig. Parkeren direct voor het hotel. Goede sport mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Al met al een uitstekend hotel voor een kort verblijf.

De overdadige herrie die medegasten vaak produceren, dag en nacht.

De ruimten zijn bijna overal groot. Heel fijn. Geeft helaas aan veel mensen de vreemde indruk dat je moet schreeuwen naar elkaar. Superschone kamer en een ouderwets lekker ontbijt. Ruime parkeergelegenheid.

Prettig verblijf met heerlijk ontbijt en diner.

De kamer was prima maar niet modern en zeer warm. De badkamer daarentegen was wel modern maar had geen ligbad. In de nieuwere van der Valk hotels krijg je meer voor dezelfde prijs.

Heerlijk uitgebreid en vers ontbijt. Prachtige ambiance in het restaurant (Hoom) en heerlijk eten.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Van de 3 nachten verblijf hebben wij de eerste avond bij v.

Van de 3 nachten verblijf hebben wij de eerste avond bij v.d. valk gegeten. Wat een deceptie. Wij bestelden een voorgerecht, een hoofdgerecht en een nagerecht. In plaats van wijn bestelden wij bier. Na 10 minuten kwam eindelijk het glas bier en redelijk snel gevolgd door het hoofdgerecht terwijl het voorgerecht nog niet was geserveerd. Persoonlijk bestelde ik de kalfslever de anderen een tournedos. Bij kalfslever horen uitgebakken spekjes, uien en in zekere zin ook appelmoes. Alleen de kalfslever werd geserveerd en was van een povere kwaliteit, uitgedroogd en smakeloos. Ook bij de tweede ronde van ons natje verstreken weer vele minuten (15) Kortom een volledige afknapper wat het eten betreft en het moet wij van het hart. De kwaliteit van het bedienend personeel was ver onder de maat, waarschijnlijk studenten die een centje willen bijverdienen . De tweede week van december verblijven wij wederom een aantal bij v.d.valk in Urmond maar van het nuttigen van het avondeten zal geen sprake meer zijn.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Het personeel.

De rij voor de koffie- en thee. Er was 1 apparaat stuk, maar gezien de het feit dat de machines op 1 rij geplaatst waren had het qua wachtrij niet veel uitgemaakt als ze allebei gewerkt hadden. Jammer dat de sap machine stuk was. En dat de kopjes vies waren.

Het personeel. De indeling van de kamer, badkamer en de kamervoorzieningen.

redelijke kamer met goede bedden en badkamer, ontbijtzaal gebeuren is van een grote treurigheid

Aanduiding entree van het hotel onvoldoende, te lang rond moeten rijden. Kamer dressoir met afvallende lat. Ontbijt gebeuren is een rommel, te druk, onvoldoende personeel om het in goede banen te leiden.

Goede bedden, keurige badkamer

• Beoordeeld op: 26 november 2017

ondanks de minpuntjes zullen wij zeker nog weleens gebruik maken van deze accomodatie

De badkamer zou optimaler functioneren indien er een teken op het afscheidingsscherm van de douche was geplaatst zodat het duidelijk zichtbaar is dat het hier een glazen scherm betreft en geen 'doorloop'. Mogelijk ipv regendouche en handdouche een stang met instelbare regendouche. Nu was het of stortbad of de douche in de hand nemen. De eitjes (die ter plekke werden gebakken) waren lauw - de kwaliteit van de 'scrambled eggs' (uit pak) was beneden de maat. Personeel in ontbijtzaal onvoldoende aanwezig en niet al te vriendelijk.

De kamer was ruim schoon en prima bedden. Aan het verzoek van een rustige ligging van de kamer was voldaan. De badkamer was ruim met inloopdouche * zie notities "wat viel tegen'' De keuzemogelijkheden bij het ontbijt zijn heel goed - zelfs was er (op zaterdagochten) een glaasje bubbles beschikbaar. * zie notities "wat viel tegen''

Tevreden.

Zie boven

Fantastisch ontbijt , kamer goed maar ventilatierooster was afgeplakt (waarom?) en de balkondeur kon niet op een kiertje omdat het haakje was verdwenen.

Chaotische bediening, prima receptie, comfortabele kamer

Ongestructureerde bediening achter de bar zaterdagavond; leek erop dat iedereen er net werkte en de leidinggevende dame zelf ook. Konden niks vinden, overal stonden lege glazen en flesjes, klanten moesten erg lang wachten. Restaurant zondagochtend ook zelfde rommelige en chaotische beeld: veel tafels waar vaat op bleef staan, geen personeel dat rondliep om op te ruimen. We moesten vragen om bijvullen van eten bij de buffetbar (lang zoeken naar personeel want dat liep niet rond) en daarna duurde het best lang voordat er (door de manager) werd bijgevuld.

Comfort en luxe voor prima prijs, dames aan receptie supervriendelijk en gastvrij.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

kort maar gezellig

niets.

Alles, vanaf de aankomst tot het vertrek. Zeer vriendelijk personeel en goed en prijselijk eten; Kamers iets verouderd, maar voor de rest zeer goed geslapen. Badkamer met douche was eveneens perfect; Een aanrader!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Hotel was prima maar booking.com was niet goed gegaan.

Ik had alles geregeld via booking.com. Bevestiging binnen en de app gedownload. Bij aankomst had het hotel de booking niet doorgekregen en het hotel was vol. Daar sta je Dan met iemand van 92 en 87 ( 2 Kamers geboekt) het hotel zat vol. Vervelende situatie maar enfin een uur verder heeft het hotel zijn stinkende best gedaan en met wat verschuivingen konden we toch blijven.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

heerlijk genoten

ontvangst had hartelijker gekunt

de rust, de omgeving , de bereikbaarheid van de diverse plaatsen erom heen , dichbij snelweg , maar geen geluidsoverlast. Het eten is super, de kamers zeer schoon, en de bedden heerlijk, mogelijkheid tot het openen van een deur voor de frisse lucht

Goed verblijf verzekerd bij vd Valk.

In een van de kamers op onze verdieping was een hond constant aan het blaffen. Niet bekend of er iemand erbij was. Niet de hond maar de eigenaar moet hierop geattendeerd worden. In eerste instantie keken we een beetje vreemd op tegen de hoge trap naar de hoofdingang. Kon niet zo gauw een lift vinden, alleen 1 voor invalide. Het zou van hoge toegevoegde waarde zijn als er bij de hoofdingang een roltrap wordt geïnstalleerd.

Het ontbijt buffet was goed tot zeer goed. Wat ons betreft was het buffet compleet. De avond daarvoor een heerlijke maaltijd in het restaurant genuttigd. Aardige en vriendelijke waiter. Attente bediening.

Goed hotel met van der Valk kwaliteiten.

Badkamer was oud en redelijk versleten met veel schimmel voegen.

Goed hotel met van der Valk kwaliteiten. Grote kamer, goed en veelzijdig ontbijt! Ruim restaurant en gezellig bar bij haardvuur en live zangeres. Goed voor een weekend weg en te overnachten.

Meer dan goed

Minpunt: haren in het doucheputje. Dat was het enige wat tegenviel, voor de rest alleen maar positieve ervaringen.

Er is een hele uitgebreide fitness ruimte. Ik was wat later op de avond en had de fitnesszaal voor me alleen, helemaal super. Ook heb ik prima geslapen op het comfortabele bed. Het ontbijt was ook prima! Erg uitgebreid, veel keuze dus.

perfect en goede prijs/prestatie

geen dislikes

We hebben genoten van ons verblijf. Het diner buffet was goed verzorgd. Uitgebreid en van perfecte kwaliteit. Vriendelijke bediening. goede kwaliteit sanitair. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Super !!!!

Jammer dat er geen zwembad of welness is in het hotel

Kamers en bedden waren goed en fijn dat je de auto voor de accommodatie kon parkeren en het ontbijt was super lekker en luxe

Heel goed

De douchebak lekte, zodat de hele vloer van de badkamer nat was. Verder prima kamer!

Mooie kamer en super ontbijt. Gewoonweg geweldig. Ook het restaurant is goed.

Goed kunnen overnachten en uitstekend kunnen ontbijten.

Kamer was niet goed schoon.

Dat ik uitstekend glutenvrij heb kunnen ontbijten. Erg belangrijk, omdat ik Coeliakie heb. Bereidwilligheid van het bedienend personeel in het restaurant om glutenvrije producten voor mij te regelen en uit te zoeken. Bedienend personeel was bovendien er vriendelijk.

Kamer was prima, eten verrukkelijk.

Receptie was bij aankomst moeilijk te bereiken met een rolstoel. Als je de weg weet (en een sleutel hebt?) gaat dit goed.

Kamer was prima, eten verrukkelijk.

Functioneel, kamers verouderd, maar worden gerenoveerd

De kamers waren verouderd, maar worden binnenkort gerenoveerd.

Praktische locatie aan snelweg, maar ook mogelijkheid voor wandeling in een dichtbijgelegen park.

Super hotel

De kussens waren denk ik nieuw dus nog erg hoog en hard. En het is niet echt goedkoop.

vd Valk in Urmond is een top hotel Prima kamer met koffie en thee faciliteiten Badkamer top ! Balkonnetje met twee stoeltjes En het ontbijt is echt super alles lekker vers zelfs de sap en veel keus.

Zeker niet de beste Van der Valk

- Inrichting kamer saai tot oubollig. - 150 euro voor deze kamer is gewoon teveel, er is niets extra s dat deze prijs rechtvaardigt - dat Van der VALK met zijn 60 jaar ervaring nu nog steeds niet op het idee gekomen is om een scheerspiegel op te hangen! Zoiets basaals is er nu niet, daardoor sta je nu bijna een halve meter van de spiegel omdat er een wasbak tussenzit. Ik denk dat vrouwen bij het opmaken dit zelfde euvel ervaren. - deur naar dr gang toe is gehorig. Simpel op te lossen met een tussendeur in het halletje - restaurant service liet te wensen over. Eten is goed, maar het personeel rent rond met oogkleppen op en ze zien je amper zitten of staan. Gelukkig konden wij dit naar tevredenheid kwijt aan de rstaurantmanager

Ontbijt is uitstekend

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

aardig personeel, maar wel steken laten vallen

kamer werd 1e dag niet schoongemaakt bij aankomst was onze kamer nog niet schoongemaakt terwijl we na de aangegeven aankomsttijd zijn gearriveerd we hebben 2 aparte bedden gereserveerd, maar bij aankomst werd tegen ons gezegd dat we zelf de bedden uit elkaar moesten trekken terwijl mijn verwachting was dat dit voor aankomst voor ons geregeld zou zijn

goed gelegen locatie dicht in de buurt van Maastricht met goede prijs-kwaliteit verhouding en frisse, moderne badkamer

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Prima accommodatie met fijne en vriendelijke medewerker(sters)

Geen lift van de parkeerplaats naar de receptie, toch wel een minpuntje, zeker voor mensen die slecht ter been zijn.

Er is niets wat ons het meest beviel. Wij hebben in het verleden al eens eerder in dit hotel gelogeerd en waren ook toen zeer tevreden over alle faciliteiten waar wij gebruik van hebben gemaakt, geen kritiek, niets dan lof voor de accommodatie, uw medewerkers en het eten, zowel het ontbijt als het diner.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Prettig verblijf voor korte tijd.

Je kunt het niet iedereen naar het zin maken maar het blijft nog steeds een probleem om het pand goed binnen te komen. Bewegwijzering zou kunnen helpen.

Uitgebreid ontbijt is en blijft fantastisch. Life cooking is leuk om naar te kijken.

Ondanks klachten was het goed vertoeven in dit hotel.

's Avonds laat was er te veel lawaai op de gangen door praters en dichtvallende deuren i.v.m. te sterk werkende drangers op de deuren. 's Morgens vroeg begon dit alweer om vier uur door vroege vertrekkers.

Het ontbijt vond ik uitstekend, het diner viel mij echter tegen

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima overnachting, ruime parkeergelegenheid.
    • Comfort Eenpersoonskamer

's Avonds was het even zoeken naar de hoofdingang. Wegwijzering vanaf parkeerplaats naar lift receptie had iets duidelijker gekund.

Ontbijt, veel en uitgebreide keuze, vers fruit en werd goed aangevuld. 24 uurs receptie is erg fijn, aangezien ik laat aankwam.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Altijd goed in Urmond maar kijk goed wat je boekt bij Booking.com.

vd Valk Urmond is altijd goed. Het was alleen jammer dat ik per ongeluk een kamer zonder ontbijt had geboekt en het niet meer kon veranderen. Het was voor ons nu 25,00 meer dan wanneer ik kamer met ontbijt had aangeklikt. Jammer voor ons.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

In de app staat wellness aanwezig, maar er is geen sauna.

In de app staat wellness aanwezig, maar er is geen sauna. Kreeg pas na vragen bijgerechten in het restaurant. Cola machine op de gang is leeg of defect. Slechte koffie op de kamer

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

De service van het ontbijt.

De toegang naar het hotel. Ik viel bijna van die trap. Gelukkig kwam een taxi-chauffeur En ondersteunde mij. Er is geen mogelijkheid de koffer binnen of buiten naar de taxi te krijgen.

De service van het ontbijt. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

was heerlijk we kwamen echt tot rust.
    • Comfort Eenpersoonskamer

niks daar over te melden . alleen wij kwamen bij de kamer ging de deur niet open met de kaart sleutel . maar dat kan gebeuren . er liepen toen toevallig een paar schoonmakers die deden toen de deur open . later hebben we dat bij de balie recht gezet.

Ja het hotel stond op juiste plek voor ons . om dat wij terug kwamen van uit spa in belgie de waalsepijl gefiets . en andere dag moesten we weer fietsen daar in de buurt bij neerbeek was een toertoecht. En daarom hebben voor dit hotel gekozen om dat het dan voor ons alles perfekt moet wezen . En dat was het natuurlijk wel . eten was top we hebben voor live cooking gekozen . daar was als sportman van alles aanwezig. ook het onbijt. volgend jaar zeker weer.

Heerlijk! EEn echte topper.

Ingangstrap was wel een beetje stijl. Zeker voor oudere mensen, maar er is waarschijnlijk nog een andere ingang?

heel mooi aangenaam hotel, prachtig terras. Geen hinder van autostrade die toch dichtbij ligt. Mooie kamer en uitgebreid ontbijt. Een echte aanrader! Een typisch Vandervalk hotel, met laagbouw en uitstekende service. We komen zeker terug!