Beoordelingen over Hotel Tatenhove Texel 3-sterren

Bosrandweg 202, 1796 NK De Koog, Nederland

#7 van de 14 hotels in De Koog

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 9 november 2018

Zeer goed
    • Superior Tweepersoonskamer met Bad

Er was niks wat ons tegen viel, is zeker voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk personeel, goed verzorgde kamer. Heel goed ontbijt. Voor ieder wat wils.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Bijzonder aangenaam verblijf!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De grootte van de kamer. Hadden weliswaar een kleine kamer geboekt, maar was ook echt klein.

Bed was goed, fijne douche, en prima ontbijt. Uitermate vriendelijk personeel, top!

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Vriendelijk personeel, schone en ruime kamer (comfortkamer)...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

We hadden een kamer aan de straatkant. Bij boeken zou ik vragen naar een kamer aan de achterkant met een weids uitzicht op de natuur. Maar dat is geen negatieve beoordeling. Alleen een tip.

Vriendelijk personeel, schone en ruime kamer (comfortkamer) op de begane grond. Fijn al je niet zo goed ter been bent. We vonden het fijn om in de mooie lounge met bar te zitten, dat ontbreekt nog al eens in een hotel. Dan hoef je niet persé op je kamer te zitten. Ligging was rustig. Ontbijt was uitgebreid. Kortom een prima hotel om te verblijven.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Matig. Weinig flexibiliteit diner, geen à la carte menu. Verplicht menu. Matige bediening.

Donkere sombere kamer en lounche. Matige bediening in restaurant en geen keuze diner. Matige keuken.

Locatie, mits je uitzicht hebt, wat we niet hadden.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Jammer dat er geen bad was.

Keurig dat as je binnenkomt niet eens je naam hoeft te zeggen en dat je meteen naar je kamer wordt gebracht. Ook fles wijn en glazen mee naar de kamer nemen

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Geweldig genoten!
    • Deluxe Driepersoonskamer

Geen lift, maar dat wisten we wel al bij het boeken. Was eeen beetje lastig voor mijn moeder.

Zeer vriendelijk personeel. Leuke lobby. Heel goed diner en ontbijt was ook prima. Lokatie is centraal, perfect om Texel te verkennen.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

heerlijk er even tussenuit en bijkletsen met Mam

ik kan niets bedenken

het ontbijt was heerlijk, de kamer prima. Samen met mijn moeder genoten van een paar fijne dagen op Texel. Alles wat je nodig kunt hebben was aanwezig en we hadden zelfs een terrasje.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Heerlijk ontspannend

Ik kan niet zeggen dat er iets tegenviel. De wc papier zit niet op een gemakkelijke plek,maar qua indeling van de badkamer kan dat eigenlijk niet anders. Maar als dat alles is??

Het ontbijt was goed en uitgebreid. Het diner was iedere avond weer een feestje. Top!

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Een prima hotel , met vriendelijke medewerkers. Het is de moeite waard om hier te logeren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

wat meer verlichting in de kamer. handgreep en een krukje in de douche. met name voor ouderen is dat van belang.

Het ontbijt en diner was geweldig, de kamer was ruim, geweldig, en schoon .

De heerlijke locatie!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik ben gewend dat mensen van het hotel even meelopen naar de kamer maar dat gebeurde niet. Ons werd de weg gewezen en zouden het niet kunnen missen. Dat was ook zo maar vind dit toch niet goed. Verder zou het voor mij van grote meerwaarde zijn om het personeel te wijzen op de waarde "gastvrijheid" en het gevoel dat je de gasten meegeeft. Ik vond de moeite die werd gedaan om contact met de gasten te hebben maar matig. Als je in een hotel werkt vind je het leuk om het de mensen goed naar hun zin te maken dus spreek ze aan en vraag of alles naar wens is, groet ze s morgens, wens ze een fijne dag. Veel contact!! Ik heb dat als wat onpersoonlijk ervaren en zou wat meer aandacht verdienen. Nevenstaande betekend niet dat het allemaal niet goed was. Maar het zou op dit vlak echt beter kunnen zonder extra kosten te maken. Doe alles met een glimlach!!

De heerlijke locatie! De kamer met het bed die een heerlijk matras had en een goede badkamer.

ontbijt

eenpersoonskamer met boven je hoofd een schuine balk waar ik mijn hoofd aan stootte. Ook de matras liep schuin zodat je uit dat smalle bedje kon vallen. Ook al vroeg herrie daar van de vuilniswagen en goederen aanvoer onder je raam...Ontbijt prima. Maar verder geen hotel voor kinderen.

ontbijt

zowat alles was heel goed - wel aan te bevelen waterkoker met thee-assortiment - en een mini-koelkas

lees het bovenstaande

zowat alles - alleen zou een waterkoker - met theeassortiment e.d. aanwezig moeten zijn - en misschien ook een mini-koelkast zou ik aanbevelen.

Super hotel

Als err toch een negatief puntje moet zijn, het diner is tussen 18 en 18.30 uur Te vroeg als je aan het fietsen bent of van het strand komt.

Vriendelijk netjes en heel lekker eten, perfect gebakken vlees en vis goede variatie elke dag verrassend

Voor herhaling vatbaar.... liefst op korte termijn!

Wij vonden de muziek in de zaal en tijdens onbijt wat ons betrefd te overheersend. Zou zachter mgen.

Het geheel was prima! De ligging is landelijk. Prachtig. Gemoedelijke sfeer. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar👌🏻

Dikke harde hoofdkussens midden in de nacht te laat om...

Dikke harde hoofdkussens midden in de nacht te laat om andere te vragen , in de kast lag nog een dikker kussen. Tip; leg briefje neer met kussenkeuzes op het bed bij aankomst, of in de kast 2 dunnere kussens. Nu stijve nek. Maar niet te klagen verder het was fantastisch/uitstekend verder!! Komen graag nog een keer!

Een hotel om helemaal tot rust te komen
    • Superior Tweepersoonskamer met Bad

Geeft de wandelroute naar zee aan.

Goed hotel. Mooie kamer. Luxe kamer is met terras of balkon. Vraag kamer aan achter/meer zijde. Prachtig uitzicht. Ontbijt prima, zou nog beter zijn als er lokale producten waren zoals schapen kaas. Kort bij centrum.

fantastich

de wijn bij het diner. niet de wijn zelf maar de hoeveelheid

kamers uitstekend ontbijt subliem diner uitstekend alleen de wijn mag wat meer zijn als een proefglaasje.

Fantastisch, schoon hotel met zeer vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

De accomodatie viel niet tegen, maar ik ben teleurgesteld in Booking.com. Dit was echt geen aanbieding. Rechtstreeks boeken bij het hotel was goedkoper, dan via Booking.com. Dit is dus via jullie niet voor herhaling vatbaar

Zeer uitgebreid ontbijt.

Uitstekend hotel met een gastvrije ambiance.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Geen minpunten kunnen ontdekken. Alles was meer dan naar wens.

Uitstekend ontbijt met verschillende soorten brood, kaas en vleeswaren. Verder vers fruit, scrumbled eggs en bacon, verschillende soorten yoghurt en een fruitsalade. Het diner is iedere avond een verrassing, waarbij de drie gangen voor een voldaan gevoel zorgen. Vlees en vis worden op afwissellende avonden geserveerd. Een aanrader vormen de huisgebrouwen bieren van Eiland Brouwers Texel. Het personeel is behulpzaam, geïnteresseerd en aardig in de omgang.

Al met al een goed verblijf en lekker centraal gelegen

Het uitzicht op de kamer was een tegenvaller, we keken op een plat dak vol plassen, in de brochure stond een plaatje met een tuin, vijver plus watervogels, niets van gezien dus. Warme broodjes waren om half negen al koud en werden niet aangevuld.

Het ontbijt was heerlijk, bedden lagen goed

Aanrader

Weinig. Het diner is tussen 18.00 en 18.30. We hadden daarin liever iets meer keuze gehad qua tijd

Goed diner, vriendelijk en aardig personeel, goede ligging, mooie buitenruimte.

Rustig hotel met prima voorzieningen en goede bedden.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen eigen keuze ontbijttafel. Kamernummer bepaalt de tafel.

Goede ligging, rustig, leuk terras. Parkeren gratis naast het hotel, eigen buitenterrasje.

Prima verblijf, eten was geweldig ondanks ons beperkte dieet. Personeel prima!
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden een kamer beneden, die vrij gehorig was. Eerder hadden we een kamer boven waar het niet gehorig was.

Zonder veel woorden is er aan alle kanten rekening gehouden met het niet al te makkelijke dieet wat we hadden. Fantastisch!

Mei

Er lag zand in ons schoonbed en er zat een gleuf in van ongeveer 15 cm. Ook was het erg lawaaiig

De vriendelijkheid van het personeel en het ontbijt was erg goed!

Texel is een prachtig eiland maar het hotel kon beter.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Kleine kamer, mini douche (belachelijk klein voor volwassenen met een normale bouw) uitzicht en terras verschrikkelijk.

Ligging en hygiëne van het hotel

heerlijk!

Ik was in de veronderstelling dat de wellness faciliteiten waren inbegrepen in de prijs maar dat bleek niet zo, en 2 uur wellness voor 25 euro vond ik wat aan de prijs. Dat is dan wel privé wellness dus dat is zeer luxe. Maar niet hetgeen ikzelf zocht, alhoewel dat natuurlijk niks zegt over de wensen van andere gasten.

Ontbijt superheerlijk, service top, hartstikke schoon!

Kamer niet voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zeer kleine basiskamer met 2 stoelen, zonder zitje, een moderne badkamer, echter met een zeer kleine wastafel, geen airco, dus ramen moeten ‘s-nachts open, anders word het veel te warm, vandaar matige prijs/kwaliteit verhouding.

Het ontbijt was goed, in de avond was de lounche ook goed.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Leuk hotel, vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit

Ik zou een ander koffie apparaat gebruiken voor het ontbijt.

Ik had mijn telefoonoplader laten liggen in de kamer. Deze is direct opgestuurd naar mijn adres. Fantastisch! Heel erg bedankt. Het personeel was ook bij het in / uit checken en het ontbijt bijzonder vriendelijk.

Weinig te beleven
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

- De bedden (erg hard) - Ik miste de welness, we gingen ervan uit dat deze in het hotel zat (omdat deze vernoemd stond op de site) - Erg duur!!

- Het ontbijt - De hygiëne

Relaxte sfeer in een uitstekend hotel.

Wij vonden het een heel sfeervol hotel met zeer gastvrij personeel en de kamers zagen er zeer schoon uit. Het eten was ook uitstekend,kortom een aanrader.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Ondanks een paar minpuntjes toch een paar heerlijke dagen gehad in hotel Tatenhove!

Wij vonden de(overigens goede matrassen) smal, de kussens te hoog en de dekbedden warm. Ook zijn de kamers nogal gehorig en vonden wij het gedeelte van het hotel waar wij zaten(kamer 8) wel wat gedateerd er uit zien en hing er een soort rioollucht in de gang.

Een leuke ontvangst met welkomstdrankje en vriendelijk personeel. Het ontbijt was uitgebreid en lekker(behalve de automatenkoffie) en het uitzicht vanuit de ontbijtruimte was erg mooi. `s Avonds een paar keer gezellig bij de haard in de gezellige lounge gezeten! De ligging van het hotel is ook prima.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

De tafels in de ontbijtzaal corresponderen met het kamernummer. WIj wist niet wat ons kamernummer was, dus zijn maar gewoon ergens gaan zitten. Ondanks dat de zaal leeg was, werden wij toch verzocht om ergens anders te gaan zitten. Dit terwijl wij al haast hadden.

De kamers waren schoon en modern. Het ontbijt was uitgebreid en smaakte goed.

in orde
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Om 16.15 uur wilden we nog voor het diner reserveren. De limiet bleek evenwel 16.00 uur. Als nieuw binnengekomen gasten verwachten we dan wat meer souplesse en vooral oplossingsgerichtheid.

Eigenlijk: weinig zwakke aspecten. Dus over de hele linie een goed hotel

Fijne uitvalsbasis vlak bij centrum de koog voor een weekend texel
    • Deluxe Driepersoonskamer

Koffie bij aankomst was goed, koffie bij ontbijt viel tegen.

Ontbijt was goed, en de perssonlijke benadering bij aankomst: kop koffie of thee, voor je naar kamen gaat.

heerlijk ontspannen tijd gehad

we hadden specifiek een kamer met ligbad gereserveerd, was ook aanwezig en alles keurig schoon enige minpuntje was de wastafel, en dan het formaat, had ik eerder op een toilet verwacht, deze was echt veel te klein voor een badkamer, was ook ruimte genoeg om daar een grotere te plaatsen.

locatie, hotel,ontbijt, en personeel allemaal helemaal prima, kamer was niet echt groot, maar prima te doen dat je kamernummer ook je tafelnummer was bij ontbijt is prima systeem, alleen wel beetje lastig zoeken, nummers kunnen wat overzichtelijker op tafel staan

Mooi hotel met alle faciliteiten. Goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Was niet de eerste keer hier. Komen elk jaar terug. Is gewoon een super mooi Hotel en vriendelijke bediening en goed ontbijt. Kamer altijd goed schoon en bedden ook top. Gewoon een fijn hotel.

Prettig, en smakelijk ontbijt.

De badkamer:wat klein voor 4 persoonskamer, geen enkel haakje, waar men kleding op kwijt kunt. Dus dan maar op de grond, niet fijn. Bij ontbijt, tafel op kamernummer, dus geen eigen keuze van tafel.

Heerlijk genoten!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Jammer dat er geen bad was in de badkamer. Bij het ontbijt moest je aan een vaste tafel zitten, terwijl er ook nog tafeltjes bij het raam vrij waren. Dat vond ik jammer, vooral omdat het uitzicht zo mooi is!

Prachtig uitzicht, vriendelijk en behulpzaam personeel, fijne sfeer.

Prima hotel voor een weekendje weg

Ik miste vooral thee/koffiezet mogelijkheden op de kamer. Het inchecken had wat vlotter gekund. Samen met twee andere net gearriveerde gasten toch wat lang moeten wachten omdat de dame die de incheck deed ook achter de bar stond in de lounge en de telefoon moest beantwoorden. Als je lang hebt gereisd is het vervelend als je niet snel geholpen wordt.

Het ontbijt was heerlijk. Ruime keuze en niet alleen maar zoete broodjes en beleg maar ook veel hartige dingen. De locatie was ook zeer prettig. Net buiten de Koog dus rustig, in ieder geval in de winter. De lounge was ook erg leuk. Fijn om daar 's avonds nog even een drankje te kunnen drinken.

Vriendelijk personeel, prettig verblijf en heerlijk ontbijt!

In een van de twee kamers zat geen verwarming in de badkamer en dat zou het helemaal afmaken.

De kamers waren gezellig, comfortabel en schoon en het ontbijt was een feestje!!

We komen er vaker en ook deze keer hebben we weer genoten van ons verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Waterkoker en wat kopjes op de kamer, zodat je zelf koffie of thee kan zetten zou fijn zijn.

Mooie locatie, op 10 minuten lopen van De koog. We hadden de standaard kamer en deze is prima, zonder luxe. De kamers zijn netjes en de bedden zijn uitstekend. Het uitgebreide ontbijt is perfect.

Heerlijk uitgerust en genoten in een prachtige omgeving!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

De rust en wat opviel was dat de kamer ontzettend netjes en schoon was. Heerlijke bedden ook, prima geslapen. Ontbijt erg uitgebreid en heerlijke ruimte om rustig te ontbijten. Dit was de tweede keer in Tatenhove voor ons. Niks aan te merken, we komen zeker weer terug.

Fijn hotel, goede uitvalsbasis voor Texel

Een koelkastje/minibar en waterkoker waren handig geweest.

Ruime kamer, goede bedden en er stond een mooi opgemaakt babybedje klaar toen we arriveerden. Prima ontbijt. Zeer vriendelijke staf.

Was prima. Geen klachten. Erg vriendelijk personeel. Leuke persoonlijke ontvangst.

Jammer van aftandse handdoeken in volledig gerenoveerde kamer/badkamer.

Standaard ontbijt. Niets bijzonders wel alles aanwezig en netjes en schoon buffet.

Ontbijt had beter gekund (Het is een standaard buffet) en ook 10.30 check out op een zondag is aan de vroege kant..

erg hartelijk welkom, leuke kamer en heel goed avond eten!

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Kleine Tweepersoonskamer

Verplicht n tafel toegewezen krijgen bij ontbijt en diner. Had zelf willen kiezen waar te gaan zitten. Ruimte was groot genoeg en niet alle tafels waren bezet. Snap die keuze voor t hoogseizoen maar nu is dat niet nodig.

Klantvriendelijke benadering door t personeel.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

heerlijk relaxte gezinsweekend

Niets, alles was prima!

Wij hadden half pension en daardoor 2 dagen heerlijk en relaxed gegeten. er is ook gelegenheid bij de (gas)haard voor het lezen van een boek of de aanwezige kranten. Er is ook een biljart aanwezig.

Relaxen in volle rust en op wandelafstand van het centrum.
    • Kleine Tweepersoonskamer

2 kg bijgekomen op 4 dagen :-( Haardroger niet op de kamer doch vragen aan de balie.

Het ontbijt en het avondmaal. De vriendelijkheid van het personeel. De ontvangst met een gratis kopje koffie. De stilte 's nachts. De gezellige lounge bar. De sfeer in het algemeen: op niveau en toch huiselijk.

Service, personeel is top,heerlijke Lounge om in te relaxen

Enige wat we als tip mee willen geven is dat sommige kit randen in de douche vervangen moeten worden. Zat schimmel in de hoek.

Service, personeel is top,heerlijke Lounge om in te relaxen

Oase van rust!

Ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Zeer behulpzaam, attent en vriendelijk personeel. De directe omgeving was adembenemend. Strand/zee op loopafstand!

heerlijk verblijf gehad en voor herhaling vatbaar

er is ons niks tegen gevallen.

we hadden een mooie ruime kamer met een uitzicht op een vijver. een terrasje waar je met mooi weer heerlijk kunt zitten. het ontbijt was hartstikke goed. met het inchecken werd gevraagd of we koffie/ thee wilden. netjes ! niks te klagen...

Goede vakantie gehad in een rustig en
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Je kunt alleen in het restaurant eten als je voor 16.00 reserveert. Daarna is niets meer mogelijk, ook geen kleinigheid. Ook geen föhn aanwezig op de kamer. We hadden een kamer met een mooi balkon en goed uitzicht. Wel makkelijk als er een mat is bij slecht weer.

Goede locatie. Rustig gelegen maar toch dicht bij de kern van het dorp en de zee. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Een fijn en vriendelijk verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Wij hadden een kamer geboekt met mooi uitzicht. Voor dat mooie uitzicht moesten we wel helemaal over de rand van het balkon hangen en om de hoek kijken. Wij keken tegen een blinde muur. Ook de douche was wel heel erg klein. De prijs/kwaliteit verhouding vonden wij echt veel te duur.

Het ontbijt was heel erg lekker. Het personeel vriendelijk en hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Wastafel is aan de kleine kant

Goed gevarieerd ontbijt en nette schone kamers. Fietsen onder afdak en mogelijkheid tot opladen. Bar u's oas vernieuwd en netjes.

Was weer een leuke en gezellige tijd bij U onderdak te mogen hebben.

Het weer.

Het ontbijt was zeer goed verzorgd en zeer uitgebreid en alles ziet er zeer verzorgd uit. We zullen altijd dit leuke familie hotel aan bevelen. als de gezondheid ons niet in de steek laat zullen we zeer zeker terug komen. Nogmaals heel veel dank voor het prettige verblijf bij U Vriendelijke groet P. en J. DaemenHet weer

Fijn en gezellig verblijf gehad op een super locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

helaas te zachte matrassen, harde kussens, bedden schuiven uiteen

Leuke ontvangst, vriendelijk personeel, gezellige lounge ruimte, super goed en uitgebreid ontbijt, mooie tuin, goede locatie, hotel mooi gemoderniseerd, nette kamer met mooie badkamer. Strand en centrum zeer kortbij

Gezellig hotel met vriendelijke eigenaren en personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met Bad

Geen airco, geen handvat is douche. Kamer was niet goed schoongemaakt, er lagen b.v. medicijnen onder het bed...

Harde broodjes waren niet vers maar er was voldoende keuze

Ontspannen vakantie door gastvrije ontvangst en top locatie.

Eigenlijk niets. Als enige tip misschien airco op de kamer?

De persoonlijke benadering, gastvrijheid en laagdrempeligheid. Elke dag werd ons bed opgemaakt, dat was een verrassing. Lekker en compleet ontbijt. Zeer professioneel! Op loopafstand van het centrum van de Koog, strand, bos en manege. Tevens fietsverhuur!

we keren met veel plezier terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

wij vonden het nogal vroeg avondeten als je lange wandeling deed moet je de klok toch in het oog houden .

het was een aangenaam hotel, heel vriendelijk personeel , en het eten was super , de kok daar verdient echt een pluim. ook werd er rekening gehouden met je wensen ivm eten .

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Bijzonder vriendelijk personeel, keurige en schone kamer.

Het is wat oubollig. Met relatief bescheiden middelen is dat te veranderen. Het ontbijt is niet vers genoeg; supermarkt afbakbroodjes, scrambled eggs is halffabrikaat, matige koffie, geen vers sap.

Bijzonder vriendelijk personeel, keurige en schone kamer. Prijs/kwaliteit, zeker voor een toeristisch Waddeneiland, zeer goed!

Genieten
    • Kleine Tweepersoonskamer

muggen die door het open raam in de slaapkamer kwamen

Rustig gelegen, heerlijk dineren, zeer behulpzaam, vriendelijk personeel 's avonds kon je in de tuin genieten van nog een drankje met een prachtig uitzicht op het meertje met vogels, en op de weiden met schaapjes... Degelijke fietsen te huur waarmee je heel het eiland kon verkennen

Goede uitvalbasis om Texel in zijn geheel te ontdekken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Het balkon van kamer 28. Deze zat vol met spinnen en ander ongedierte. Heb tot twee maal toe moeten vragen om het schoon te maken wat daarna ook gedaan werd.

Het ontbijt en het diner waren prima verzorgd met een vriendelijke bediening,

Superrrr!!

Zou het niet weten!

Een heerlijke omgeving. Mooi hotel. We hebben er ook avondeten genoten en dat was een heerlijk 3 gangen menu. Ontbijt was super, keuze was geweldig. Heerlijk geslapen in een schoon bed! Een reden om nog een keer terug te komen.

heerlijk en schoon
    • Deluxe Driepersoonskamer

Ik voelde mij een beetje erg opgelaten om ons kamernummer te zoeken op de tafeltjes voor het ontbijd,ik kon het niet vinden en moest bij mensen langslopen en kijken naar ons nummer en het stond niet op volgorde.

Het prachtige interieur en de omgeving,tuin aan het water

top

n.v.t

bij binnen komst wordt je vriendelijk geholpen, je krijgt koffie en je wordt netjes naar je kamer begeleid.de kamers zijn super netjes en het restaurant ziet er top uit

Bij inchecken het drinken wat je word aangeboden.

Bij het ontbijt moet je opzoek gaan naar je kamernummer. Want dat is tevens jouw tafel. Op zich niet zo'n probleem, behalve dan als er een dwaas alle nummers door de war heeft gegooid. Wat maakt het uit waar je zit????

Bij inchecken het drinken wat je word aangeboden. Niet eerder meegemaakt maar wel erg op prijs gesteld.

Mooi maar gehorig hotel.

Veel geluid op de gangen van klapperende deuren en gasten. Dit al vrij vroeg. Het is onmogelijk om daarna nog te slapen. Je hoort iedere gast voorbij komen.

Voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer en badkamer waren erg kliein , maar stond ook als danig omschreven

Geweldig ontbijt en avondeten. Vriendelijk en ongedwongen Jekon merken dat er een goede verstandhouding heerste.

Goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer. Dat zou wel lekker zijn als je je bed uit komt natuurlijk.

Grote kamer en grote Badkamer! Kamer beneden met een ruim terras heerlijk. Ontbijt is super. Kortom heerlijk hotel om er te verblijven.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima locatie. Sfeervol.

Haakjes in badkamer om je handdoek op te hangen. Maar dat is kleinigheid.

Perfecte ligging. Loopafstand vd Koog. Hele mooie tuin bij hotel. Gastvrije ontvangst

Fijn hotel voor verblijf of enkele overnachting op Texel

Het enige kleine minpuntje dat er te bedenken is, is dat de hoofdkussens erg hard waren. Verder prima, fijn hotel!

Prachtig uitzicht, heerlijk ontbijt, handig dat je kamernummer ook je tafelnummer is bij het ontbijt!

het ontbijt was super goed en de kamer ook,alleen het diner...

wat we misten op de kamer was dat je zelf geen kop koffie kon maken

het ontbijt was super goed en de kamer ook,alleen het diner viel erg tegen er was geen keuze.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Wij haden het weer mee en hebben 2 dag en een fiets gehuurd
    • Superior Tweepersoonskamer met Bad

Hetgeen wat ik wat miste is, dat er bij het diner nooit soep werd geserveerd, het was telkens wel een lekker voorgerecht maar eens een afwisseling zou het toch beter zijn. om ook eens soep te serveren. Voor de rest was alles prima.

Het was voor mij de 3e maal dat ik Hotel Tatenhove bezocht en telkens is het heel goed. Lekker eten mooie kamer en vriendelijk personeel.

Fijne relaxte vakantie locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Het licht op de kamer was wat te weinig om s avonds te kunnen lezen. Een sterkere lamp erin.

Het ontbijt en avondeten waren goed. De gemoedelijke sfeer en het vriendelijk personeel. Mooie ligging aan het meertje en uitzicht en terras aan het water. Kortom prima hotel.

Aanrader

Weet ik niet

Wij vonden de tuin met uitzicht op t water en de weilanden erg fraai. Fijne nette en ruime kamers. Goede ontvangst met kopje koffie. Heerlijk ontbijt.