Beoordelingen over Hotel Room11 2-sterren

Veenkade 5-6, Den Haag Centrum, 2513 EE Den Haag, Nederland

#33 van de 40 hotels in Den Haag

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

De locatie was goed, aan de rand van het centrum.

De prijs-kwaliteit verhouding was onder de maat. Ik had de bovenste kamer op de 3e verdieping. Het was een kleine kamer met een laag plafond met schuine zijden. In vergelijking met andere kamers op de 1e en 2e verdieping was dit echt minder qua comfort, maar moest wel dezelfde prijs betalen.

De locatie was goed, aan de rand van het centrum. Alles wat een hotelkamer moet hebben, was aanwezig.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Prima kamer, centraal gelegen, waarde voor geld - enige tijd weer!
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Matras in mijn kamer is naar mijn mening aan vervanging toe.

Kleine kamer. Centraal, schoon en netjes, vriendelijk personeel. Alles wat nodig is voor een overnachting! Zeer goede prijs ( Budgetkamer ) voor binnenstad Den Haag ! Mijn verwachtingen zijn overtroffen. Graag weer een volgende keer.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Een leuk betaalbaar , schoon hotelkamertje met alles aan boord maar toch niet lekker geslapen.
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Lawaai van de afzuiger onder mijn raam. Het begint steeds op nieuw heftig te ratelen. Met het raam open niet te doen zonder oordoppen. Met raamdicht was het nu te warm. De tv was niet aan de praat te krijgen. Is vast verholpen nu. Was een groter probleem.

Aardige mensen, schone kamer . Toplocatie . Heerlijk restaurant aan het water. Van kleine vegahapjes tot volwaardige biologische schotels.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Een heerlijke nacht geslapen, in hartje Den Haag!

Het was een beetje rumoerig, maar dat komt natuurlijk omdat je midden in het centrum zit.

De kamer was echt boven onze verwachting. Omdat je in het onderliggende café moet inchecken, krijg je een beetje een 'studentikoos' gevoel. Dit werd nog erger toen we de steile trappen opliepen. Eenmaal boven gekomen, bleek de kamer heerlijk ruim en had ook alles wat we, voor 1 nachtje, nodig hadden!

Goed hotel op toplocatie.

1 beds prei plus 1 handdoek niet schoon. Moeten wasserij een schop onder hun reet geven.

Kamer en locatie. Kunt zo op de tram stappen. Alles is dichtbij.

Lekker groot bed, fijn schoon en goede hulp van het...

Het hotel is klein, gehorig, steile trap en oud, kreeg de ramen niet zelf dicht.

Lekker groot bed, fijn schoon en goede hulp van het personeel toen ik de tv niet aankreeg. Ontbijt heerlijk.

Heel fijn bed, het was schoon, dicht bij het centrum,...

onderhoud is een beetje achterstallig. Veel lampen in de kamer, maar deden het lang niet allemaal(nachtlampje ook niet).

Heel fijn bed, het was schoon, dicht bij het centrum, beneden in de Bieb kan je lekker ontbijten, leuke locatie aan het water. Best stil voor in de stad.

Klein kamertje, kleine ergenissen
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamer was klein Slecht ingericht Kapot linnengoed Spullen in kamer waren slordig Personeel ( aankomst was kil)

Het bed was Schoon en netjes opgedekt

De ligging was super!

Helaas was de kamer niet zo schoon..

De ligging was super! Gezellige bar/restaurant onder het hotel, lekker plekje. Het personeel is super vriendelijk, behulpzaam en toegankelijk. De bedden zijn heerlijk!

Uitgerust 😊

Hotel is best gehorig en er had best wat beter schoon gemaakt kunnen worden. Er lag stof op de nachtkastjes, plinten en in de afzuiging in de badkamer.

Het bed was fantastisch & het uitzicht op de gracht ook.

Mooie ligging, goed bed... verder aan renovatie toe.

De slechte staat van het pand in het algemeen. Waarschijnlijk ooit gebruikt als kamerverhuur voor studenten.

De ligging, het buiten kunnen ontbijten op terras aan het water, het gezellige kroegje beneden.

Super verblijf.

Enige minpunt was dat wij snachts meerdere keren wakker werden van andere gasten. De kamers zijn enorm gehorig en de deuren vallen heel hard dicht.

Kamer was boven verwachting. Trao richting de kamer en het halltje ervoor geeft een heel andere indruk (vervallen). Kamer zelf is netjes, smaakvol ingericht en ruim.

Aftands interieur op drukke locatie

Alles kan wel een opknapbeurt gebruiken. Aftands trappenhuis, rioollucht. De kamer was niet schoon, overal stoffige randjes en vieze muren. Ook de badkamer oogde niet fris. Grote ramen aan de straatzijde, zonder glasgordijnen. Daardoor geen enkele privacy.

Centrale locatie, dicht bij ov.

Realxed hotel, met hip restaurantje, prima ontbijt, je moet tegen stadsgeluiden kunnen.

Kamer is wat gehorig, en aan achterkant grenst het aan een huis met terras waar BBQ staat. Kan me voorstellen dat dat op een warme zomeravond geluidsoverlast kan geven.

Hotel room 11 ligt gunstig, er hangt een ontspannen sfeer, echt relaxed

Definitief voor herhaling vatbaar

Absoluut niets

Voor het 7 de jaar hier, word steeds beter.Zeer vriendelijklen hulpzaam personeel en enorm goed breakfast. Ligging is fantastisch en de tram (16) stopt 50 meter verderop.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Voor deze prijs op deze top locatie prima.
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ietwat hinder door gebrom airco aan- en afslaan vlak achter de kamer (buiten). De ook raam s nachts beter niet opendoen.

Voor deze prijs op deze top locatie prima. Gedeelde douche betekent s ochtends even wachten mogelijk. Ontbijt bij de Bieb super

We hebben lekker geslapen, het was schoon! Alleen viel de kamer ons best wel erg tegen...

De kamer viel best wel tegen, het leek meer een bed en breakfast dan een hotel. Het uitzicht was goed als er geen torenhoge steiger met blauw doek tegen ons raam aan had gestaan...

Het bed was comfortabel!

Slecht, onze overnachting is serieus tegengevallen door werken aan de gevel en veel lawaai.

de werken aan de gevel, werkmannen aan de stellingen en gordijen gingen niet makkelijk dicht dus qua privacy serieus tegengevallen. De vloer stond ook schuin alsof je naar beneden stapte als je van het raam naar de badkamer stapte. Hele dunne wanden dus je kon de geburen heel goed horen wat niet echt romantisch is.

Goed bed centraal den haag. Maar kan we schoner gepoets worden en kleine reparaties ook uitvoeren

Onbijt in naast gelegen gelegenheid gaat pas om 8.00 uur open. Voor zakelijke reizigers te laat. Het was niet schoon in de slaapkamer en badkamer. In de badkamer een zeer gescheurde handdoek voor op de vloer dat kan echt niet. Veel beschadigingen in trappenhuis naar mijn mening ziet dit er niet uit. Trap zeer steil niet voor mensen die slecht ter been zijn.

Ruime kamer, met een zitje. Koffie en thee kan je zetten lekker. Tram op 50 meter afstand perfect. Restaurant zeer dichtbij

Prijs kwaliteit verhouding is prima!

Ik zou het fijn vinden om een kapstok/haakjes bij de deur te zetten/hangen voor je jas. Verder miste ik een bureau/tafel om aan te werken/eten.

Prijs kwaliteit verhouding is prima!

Duidelijk aan vernieuwing toe. Wi-Fi en tv werkt amper. Beperkte keuze van ontbijt. Veel stof onder meubels.

Elke dag verse handdoeken. Vers en lekker ontbijt.

heel relaxed
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het was een pracht locatie, alles was op loop afstand. Het ontbijt was heerlijk, en het personeel was heel klantvriendelijk en ik zou zeker weten terug komen

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Kleine kamer maar alles was aanwezig.
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ik miste alleen was tissues op de kamer.

Kleine kamer maar alles was aanwezig. En voor zo'n klein hotel, was het bedlinnen en de handdoeken allemaal helemaal fijn. prijs kwaliteit is echt voortreffelijk

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

De kamer was klein , wel lekker warm en met een goede stoel...
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

EEN badkamer met alleen een douche vind ik erg weinig voor 8 kamers ! Trappen erg stijl ! Personeel wel bereid de koffer te halen en brengen .

De kamer was klein , wel lekker warm en met een goede stoel om op te zitten.

Dicht bij het centrum en heerlijk ontbijt met verse producten

De kamer is in aanleg mooi. Er is achterstallig onderhoud waardoor de verlichting het niet allemaal doet. Er was geen gebruiksaanwijzing bij de (grote) televisie, waardoor we op de televisie niets anders dan sneeuw konden ontvangen.

Bij het ontbijt hadden we keuze uit een hartig of een zoet ontbijt. Allebei heel goed verzorgd met lekkere verse producten. Het hotel ligt net naast het centrum en op loopafstand van het theater, winkels en musea. Er was een strijkijzer en strijkplank op de kamer en we konden zelf koffie en thee zetten. Het was een lekker bed en er was keuze uit enkele hoofdkussens.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Een heel prettig, ontspannen weekend

Wat kleine dingetjes (kleerhangers, kapstok)

Eenvoudige, knusse kamer, behangen met pagina's uit de Hitkrant. Sfeervolle verlichting. Goed ontbijt in het gezellige cafe de Bieb.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Goede locatie, ik heb de kamer met korting geboekt. In dat geval is het de prijs waard.

Alles kon net wat beter. Meubels waren licht beschadigd. Er stond een lamp op het nachtkastje zonder lightbulb. Een Coca cola koelkast(?) die niet aangesloten was. Waarom staat die daar? Muren waren vies/beschadigd, plinten waren erg stoffig. Verder was alles schoon.

Locatie is top! Veel is binnen 10 minuten loopafstand te bereiken. Personeel is erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

persoonlijk ontbijt, centrale ligging, schoon en ruime...

de kamer in de nok had wat weinig lichtinval. en je zult trappen moeten lopen. er is geen lift.

persoonlijk ontbijt, centrale ligging, schoon en ruime badkamer voor de verwachting, aardig personeel

ligging is prima, dicht bij alles in de mooie stad Den Haag.

ligging is prima, dicht bij alles in de mooie stad Den Haag. De entree/ portiek naar de kamers (naast cafe de bieb) is sterk verouderd, rommelig en oud (niet onderhouden). echter de kamer is netjes, weliswaar eenvoudig. De bedden sliepen heerlijk. Ontbijtje bij cafe de bieb was voortreffelijk. Leuke mensen in de bediening. TV en wifi werkten niet op de kamer, was wel jammer.

Prima uitvalsbasis om Den Haag te bezoeken.

Onder het hotel werd de kroeg (ook horeca voor het hotel) verbouwd. Daar wisten wij niet van. Er was dus nauwelijks een ontvangst en er was geen ontbijt. Ook bij uitchecken was er nauwelijks tijd voor ons vanwege de bouwactiviteiten.

De kamer was prima, niet luxe maar in orde

Locatie, op loopafstand van de meeste centrumattracties,...
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het gedeelde toilet is erg compact De bar ernaast waar zich ook de receptie wordt momenteel verbouwd, dus ter plekke wat eten of drinken is wat lastiger Relatief stijle trap, dus niet echt geschikt voor minder mobiele gasten

Locatie, op loopafstand van de meeste centrumattracties, winkels etc Prijs Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Mooie centrale plek, basic maar schoon
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er was geen wisselgeld toen ik de belasting moest betalen. Er was geen personeel waarbij ik kon uitchecken, en dat terwijl ik hun een vraag wilde stellen over eventueel goedkoper verblijf als ik vaker terugkom!! Misschien kan dit alsnog worden verwerkt.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Wij hadden een goede overnachting

Kapstok ontbrak. Oud water in de senseo, gasten weten niet hoelang dat water er al in zit. Kleine moeite, groot plezier, is gastvrijheid.

Het bed en de locatie zijn super!

Fijn verblijf op loopafstand van het centrum.

Bij aankomst moet je je inchecken in het café naast het hotel. Dit staat op de deur maar bij aankomst verwacht je ergens naar binnen te komen en ga je niet lezen. Dit mag beter worden gecommuniceerd. Echter wel goed geholpen door de medewerker.

Fijne ruime kamer met alle faciliteiten! Geweldige locatie midden in het centrum met mooi uitzicht. Vriendelijk personeel.

Als het hotel vol is, dan kan het niet anders dan heel gehorig zijn. We hadden er nu weinig last van, maar het is een super gehorig hotel.

Personeel is aardig en ontbijt prima. Locatie tov centrum is ook goed.

Prima verblijf voor 1 nachtje

Erg gedateerd gebouw. Nadeel was dat je er geen lift was maar zeer steile trappen.

Heerlijk vers ontbijt, zeer vriendelijk/behulpzaam personeel. Charmant ingerichte kamers met goede bedden.

Vriendelijk personeel;
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Harde zoem begeleide het geluid uit de TV, erg storend.

Vriendelijk personeel; kamer erg klein maar schoon en goed ruim bed. Ruim en erg smakelijk ontbijt.

relaxed nachtje weg in een gemoedelijk hotel

De tv stoorde best vaak wat wel vervelend was tijdens het kijken. Verder is het pand best gehorig. Dit is natuurlijk te verwachten bij een oud pand en ik had er zelf niet echt last van, maar ik kan me voorstellen dat dit voor mensen soms wel een probleem is.

De sfeer is erg gemoedelijk. Verder vond ik het leuk dat het ontbijt in het restaurant naast het hotel was en dat er bediening aan de tafel kwam in plaats van een buffet. De kamer zag er netjes uit en het bed lag heerlijk.

Heerlijk ontbijt dat tot laat op de ochtend gebruikt kon...

Parkeren en het niet bereikbaar zijn per auto. Hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Heerlijk ontbijt dat tot laat op de ochtend gebruikt kon worden.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Ligging van de accomodatie is echt uitstekend!

Kamer tochtte erg, in deze tijd niet fijn. Geen druk op water in douche. Ergste was de ontzettende geluidsoverlast van de cafes beneden. Alsof je er middenin zat. Dit helaas niet uit de site kunnen opmaken. Ook de kamers zelf erg luidruchtig. Mensen die midden in dr nacht inchecken worden vrij luid door de gangen geleidt door personeel. Beetje jammer!

Ligging van de accomodatie is echt uitstekend! Personeel was vriendelijk en erg behulpzaam. Kamer was prima, maar niet zoals de site doet voorkomen.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Ze zijn heel achterbaks.
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ze zijn heel achterbaks... Dat wist ik wel maar ondertussen heb ik wel meer dan 1000 euro ondertussen daar uitgegeven toen hoorde ik ze niet klagen... Ik heb daar in 1x 300 zoveel uitgegeven ... 1x hadden ze gelogen dat er geen plek was ... Ook vielen de klanten van het café me lastig op de kamer... En probeerde ze op m'n kamer te komen kijken...

Kamers vielen tegen. Vooral wat achterstallig onderhoud (scheuren in de muur, stuk hout van het kozijn in de badkamer miste) alles was prima schoon. Over het algemeen miste de sfeer die ik in dit hotel juist had verwacht. Voelde meer als een kamer in een hostel.

Locatie was top, leuk cafe beneden, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 november 2017

redelijk, neem wel oordoppen mee

enorm gehorig! je hoort alles van je buren incl toilet gebruik, praten, tv gebruik. dit is een domper als je wilt slapen dus geen return voor mij geen lift als je niet goed ter been ben niet te doen

5 minuten van centrum

Prima voor 1 nachtje.

Het personeel had iets vriendelijker mogen zijn en iets meer mogen laten zien dat ze hun werk leuk vinden.

De broodjes waren lekker. Verder geen ontbijt bij jullie gegeten.

De ligging is goed
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ontzettend gehorig. Ik kon de buren letterlijk horen converseren. Ik ben in de nacht meermalen wakker geworden van een huilende baby en de klemmende gezamenlijke wc-deur. Ook was de wcbril ontzettend smerig.

De ligging is goed

De kamer was erg klein en een beetje gedateerd. Er hing papier als behang op de muren dus als er was gedouched begon de hele kamer te knisperen. Tv werkte niet goed en de koffie melk was over datum.

De omgeving!

Prima hotel.

Het uitzicht. Mijn kamer zat helemaal op zolder om uit het raam te kunnen kijken moest ik op een trappetje klimmen naar een klein raampje.

De locatie was perfect, de kamer was schoon en het personeel aardig. Het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

super, verassend en heel centraal in het centrum van Den Haag.

Ontbijt was heerlijk, en heel veel. geen buffet maar gewoon een heerlijk ontbijt geserveerd aan je tafel. Kamer was eenvoudig en speels, niet super strak of onderhouden maar wel goed en functioneel.

Wij vonden het super en hebben genoten

Alhoewel inmiddels dubbel glas: Geluidshinder van buiten aanwezig. Achter kamer 1 persoons, geluid van motor of zoiets Geluidshinder binnen van andere kamers (deuren e.d.) aanwezig Gezien de prijs mag je daar niet over klagen.

Ontbijt, Heerlijk Kamer prima locatie super Personeel vriendelijk Prijstechnisch super

Leuk gezellig hotel

3 kamers geboekt waarvan 2 erg goed maar de zolderkamer op de 3e was matig. , de prijs van de kamers waren alle hetzelfde maar voor de3e etage zou men minder moeten vragen

Centrale ligging, de bar, en terras

Goed verblijf.
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geluidsoverlast van een apparaat (airco of iets dergelijks) buiten op het platte dak achter het hotel, wat af en aan aansloeg.

Schone kamer. Comfortabel bed. Geen waterkoker om thee te maken.

Fijne kamer , vlot en makkelijk personeel Geen gezeur.

niets. Stijle trap met smalle gangetjes vonden wij wel charmant.

De kamer met uitzicht. op voorkant. was perfect. Wel veel straat -en cafe geluiden s,avonds , Maar dat vonden wij prima.

Kamer was leuk ingericht, badkamer was oké, bed lag goed.

Het was erg gehorig. We konden onze buren bijna letterlijk verstaan. Ook zit er op de centrale toegangsdeur een erg sterke deurdranger waardoor deze elke keer hard dichtslaat. Even een andere erop zetten die langzaam sluit is aan te bevelen.

Kamer was leuk ingericht, badkamer was oké, bed lag goed. Personeel was vriendelijk. Toen wij arriveerden waren ze door omstandigheden nog bezig met de schoonmaak en werd ons meteen een drankje van het huis aangeboden.

we hadden zeepjes die al gebruikt waren, meubels waren...

we hadden zeepjes die al gebruikt waren, meubels waren beschadigd, tafeltje waar de koffie op stond was enorm aan het schimmelen, kortom, ben blij dat het maar voor 1 nacht was.

👍

De stijle trappen, vond ik niet ongevaarlijk. Een lift zou geen luxe zijn. Als je moeilijk ter been bent is room 11, geen geschikte lokatie. Ondanks dit belangrijke minpunt zou ik room 11 toch aan vrienden aanbevelen.

Room 11 was een leuke lokale. Fijn dicht bij het centrum en de tramhalte.

Het was heerlijk!

Slechte wifi ontvangst en tv aansluiting (deze zoemde luidruchtig) en sommig personeel vd Bieb kon iets vriendelijker

De locatie met café De Bieb ernaast. Aan de voorkant de kade en het centrum, aan de achterzijde het heerlijke Zeeheldenkwartier en op 100 meter afstand de paleistuin. Tramhalte om de hoek, dus ook ideaal om je naar andere bezienswaardigheden te brengen. Verder is het lekker gemoedelijk daar. Gewoon relaxte sfeer. En de dames vd schoonmaak vd kamers waren uiterst vriendelijk, echt super!

Prettig; vlakbij het hart van Den Haag, de paleistuin, paleis Noordeinde, Escher museum Hofvijver, B
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

niets. Het was uitkijken met de stijle trappen (mijn evenwicht is erg slecht), maar door de goede leuningen kon het niveauverschil goed worden overwonnen.

Het ontbijt was origineel en heerlijk. Het originele zat hem in het glas met yoghurt en de vruchten; het smaakte uitstekend en heerlijk gezond met al die vruchten.

was ik maar langer gebleven, accommodatie is perfect , gezellige winkel centrum.

n.v.t.

ontbijt was heerlijk. nette kamer, koffie-thee aanwezig. personeel vriendelijk. rustige kamer, gezellige straat , lopend en fietsen door het centrum en twintig minuten naar het strand en tien minuten naar HS of Den Haag Centraal station.

Prijs kwaliteitsverhouding is goed.

Ik moest 2 trappen op. Voor mij wat moeilijk Mijn dochter had er geen moeite mee. Had ik misschien moeten vragen naar een etage lager. En n koelkastje zou handig zijn.

Dat t schoon was en de locatie. En de 2e toilet op de gang.

Lekker plekje

Een medewerker die 's avonds laat nog mensen incheckte en daarbij vrij luidruchtig uitleg gaf.

Heerlijk ontbijt met onbeperkt echt capucino's. Mooi terras aan het water. In de buurt van het park. Rustige kamer, geen lawaai 's nachts. Schoon.

Oké
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer is erg klein en heeft geen bureau dus werken is moeilijk. Het is ook vrij luidruchtig als je (net als ik) in een kamer aan de voorkant van het pand slaapt. Aangezien ik een hotelprijs betaald heb voor de kamer, verwachte ik niet dat ik de douche en het toilet zou moeten delen (maar ik had waarschijnlijk gewoon beter moeten lezen voor het boeken).

Personeel was vriendelijk en de locatie is goed. Mooie schone (gedeelde) douche.

Wij hadden een prachtige kamer met balkon.

niets.

Wij hadden een prachtige kamer met balkon. Het hotel zit op een prachtige locatie op loopafstand van het centrum. Ook op loopafstand een parkeergarage. Het ontbijt was geweldig! Keuze uit hartig of zoet.

Leuk en levendig
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het kleinste kamertje kan echt niet kleiner, hoor (of je moet schrijlings op de pot)...

Dicht bij de belangrijkste bezienswaardigheden - en heerlijk ongestoord, zonder veel bemoeienissen. Levendige buurt ook.

Fijn weekendverblijf

Het bed was opgemaakt met een extreem dit dekbed (hartje zomer). De volgende ochtend zagen we dat er ook dunnere dekbedden lagen in de kast. Het was handig geweest als dat verteld was.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer was netjes schoon. Het ontbijt was erg lekker en genoeg om de lunch over te kunnen slaan :) We hebben geen last gehad van geluidsoverlast. Gezien andere recencies waren we daar wel op voorbereid. Gezellig dat het hotel hoort bij café de Bieb. De nooduitgang met brandtrap was bereikbaar via ons eigen raam: heel veilig.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prima, kleinschalig hotel. Beetje een gevoel van logeren bij iemand thuis.
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Tijdens de avond regende het enorm. Toen ik midden in de nacht aankwam in mijn kamer, bleek het raam te lekken. Het hoofdeinde van mijn bed was doorweekt. Was mijn keuze om daar snachts geen melding van te maken, ik heb dit in de ochtend wel tegen iemand van het personeel gezegd. Ik heb er niks meer van gehoord. Los van dit was het hotel echt super.

Kleinschalig, privacy. Erg centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Komt de beloftes op de site echt niet na!

De foto's op de site zijn veelbelovend maar de kamer ziet er veel minder goed uit. Gewoon niet goed met veel oude troep en vergane glorie. De zgn. Themakamers heb ik ook niet kunnen ontdekken. Tegenvaller

Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker

Een overheerlijk ontbijt.

Het is enigszins gehorig. En zou fijn zijn als er aan beide zijden vh bed een lamp en een stopcontact zou zijn.

Een overheerlijk ontbijt. Kamer 10 was geweldig...stap terug in de tijd.

Plezierig en ongedwongen

de keuze tussen zoet en hartig ontbijt. Ik heb liever een vrije keuze in de samenstelling (buffetje).

De kamer, gezellig, ruim, prima bed, balkon, voorzieningen voor koffie en thee op de kamer De yoghurt met vruchten bij het ontbijt, en onbeperkte thee en koffie daarbij.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Studentikoos hotel in centrum Den Haag, eenvoudig maar compleet.
    • Budget Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De ligging, centrum Den Haag, vlak bij tramhalte. De kamer was heel klein (moest terug denken aan mijn eigen studenten tijd). Maar voor een goedkope overnachting in het centrum van Den Haag, een prima Hotel. Alles was aanwezig, zelfs een badjas om aan te trekken voor de badkamer op de gang. Bijzonder vriendelijke ontvangst in het café er naast.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Kamer is matig, de rest eromheen is fantastisch.

De kamer was weinig bijzonders; de foto's lijken beter dan de kamer zelf. Het voelde erg basic aan en mist de charme van een boetiekhotel.

De locatie van het hotel is goed, en in het café onder het hotel wordt een goed ontbijt geserveerd.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Leuk hotel in het centrum van den haag- goedkoper dan de...

Benauwd kamertje dat me meer aan mijn eerste studentenkot deed denken dan aan een hotel- maar dat is misschien ook wel weer de charme ;-)

Leuk hotel in het centrum van den haag- goedkoper dan de grote ketens en ook wat persoonlijker, maar ik zou hier niet langer dan 1 nacht willen blijven. Wel prima voor een zaterdagje buiten de deur- dicht bij alle leuke restaurantjes ! Ook keurig schoon en de douche was prima.

Fantastisch hotel gelegen boven een leuke herberg. Den Haag bruist en hier zit u heel centraal gelegen. Leuke bediening, mooie kamer, fantastische bedden. Goed geslapen. Wij komen zeker terug !

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Heel gastvrij en vriendelijk personeel.

Heel gastvrij en vriendelijk personeel. Ontbijt superlekker en geserveerd op de boot tegenover het hotel. Bedden zijn prima. Koffie/thee op de kamer. Kortom, we raden dit hotel zeker aan bij vrienden.

Heel vriendelijke ontvangst, soepel en relaxed.

Heel vriendelijke ontvangst, soepel en relaxed. Ruime en rustige kamer op de achterkant Gezellige bistro "De Bieb" met leuk "bootterras" op ponton voor de deur

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

We hadden ons er meer van voorgesteld.

Erg klein kamertje op de derde verdieping. Het leek een tienerkamertje uit de zestiger jaren. De trap er naartoe was steil en ongemakkelijk. Andere kamers bleken (achteraf) veel ruimer tegen dezelfde prijs, maar los daarvan hadden we toch geen keus. Desalniettemin zou een prijsverschil zodoende redelijk zijn.

Het bed was prima en het personeel vriendelijk

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Room11