Beoordelingen over Hotel Tesselhof 3-sterren

Kaapstraat 39, 1796 AE De Koog, Nederland

#13 van de 17 hotels in De Koog

Prima hotel op ventrale plaats
    • Tweepersoonskamer met Bad

De klok in het dorp die erg vroeg slaat...

Hotel ligt midden in het dorp, wij hadden prachtig weer en zijn niet zoveel in het dorp geweest. Maar een dagje minder weer geeft volop vertier in het dorp zelf. Mooie uitvalsbasis om te fietsen. We hebben goed geslapen in het hotel, dus prima bedden. Goed ontbijt om de dag mee te starten!!

Prijs/kwaliteit niet in verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamers waren erg gehorig en warm, van slapen kwam niet veel. We zaten aan de achterzijde van het hotel alwaar tevens het rokershoekje van het personeel zich bevond. Deur open betekende regelmatig dat de deur weer dicht moest vanwege de rooklucht. Kamers werden niet tot nauwelijks schoongemaakt. Ff een stofzuiger er door en het dekbed recht, dat was het. Vuile kopjes zijn gedurende ons verblijf van 4 dagen op tafel blijven staan, de badkamer heeft eveneens geen schoonmaak gezien. Tijdens ontbijt klagend personeel bij de bar, klagen over het besteden van de fooienpot en aanvang diensttijd. Zit je als gast niet op te wachten, dit doe je achter de schermen lijkt mij. Algemeen viel het ons erg tegen, met name gezien de prijs die je ervoor betaald. Voor ons eenmalig en geen aanrader.

Ontbijt was prima in orde. Lokatie t.o.v. restaurant / strand en strandtent.

Luxe kamers en suites in het centrum van De Koog met eigen gratis parkeergelegenheid.
    • Luxe Suite

Als het bij het ontbijt erg druk is, b.v. op zondagochtend, heeft het personeel moeite om de hoeveelheid broodjes en roerei steeds op tijd bij te vullen waardoor je soms even moet wachten. Verder is het ontbijt prima.

De Suite was ruim, luxe en erg schoon. Gehele complex is ook voor minder validen geschikt. Eigen gratis parkeerterrein met 1 plaats voor elke bezoeker. In onze suite was een fijne stoomdouche en keuken, dit is verschillend bij diverse suites. Ligt midden in het centrum van De Koog.

Een familie hotel waar je gewaardeerd wordt.

De kamers waren schoon, maar de kopjes die je gebruikt voor de koffie en/of thee worden niet schoon gemaakt of vervangen. De vuile handdoeken werden mee genomen, maar tot 2x toe niet aangevuld. Werd keurig opgelost door de receptie.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Wij zijn al meer in dit hotel geweest en het is een soort thuis komen.

Primaverblijf

De badkamer, deze had een erg klein wasbakje en een kleine douchecabine

Geweldige locatie en prima ontbijt. Enig minpuntje was de badkamer, deze was wel erg klein

De boeking gaf problemen bij booking.

De boeking gaf problemen bij booking.com ... wij hadden betaald maar booking had het hotel niet betaald. Dat gaf wat discussie, wat door het hotel prima is opgelost

Waren hier reeds 2e keer, toplocatie en goed hotel. Ondanks minpuntjes opkuis kamer komen we terug!
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Opkuis kamer viel wat tegen: wij hadden koffie en thee gedronken die op de kamer aanwezig was en 's anderendaags waren die niet aangevuld en de kopjes waren niet afgewassen. De voorlaatste dag was de kamer opgeruimd maar ze hadden vergeten de bedden opmaken.

Ontbijt: meer dan voldoende, alles aanwezig en vers

Heerlijk!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Wij hadden een kamer aan de straatkant. Zaterdagnacht zijn we lang wakker gehouden door schreeuwende jongeren.

Wij hadden een recent gerenoveerde kamer. Zag er top uit! Qua styling en inrichting is overal aan gedacht.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een goed...
    • Luxe Suite

Het schoonmaken van de kamer gebeurde regelmatig pas later in de middag.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een goed onderhouden hotel met een prima ontbijt.

Prima hotel als je midden in het centrum wilt verblijven!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Vanwege de locatie veel nachtelijke overlast (zeker na sluitingstijd van de kroegen om 04:00) Broodjes waren erg hard gebakken, poffertjes taai, zelf afruimen tafel, beetje goedkoop allemaal Parkeren midden in het centrum is behelpen (receptie heeft ons geholpen met het vinden van een plekje) Personeel was tijdens ontbijt tegen elkaar aan het klagen over de werkomstandigheden Oudere dame bij de receptie (eigenaresse?) was niet netjes tegen Duitse gasten

De luxe kamers waren zeer ruim en netjes Locatie in het centrum Ontbijtbuffet was uitgebreid

Uitstekend bevallen.
    • Luxe Suite

Het Hotel zat in een zijstraat van de winkelstraat, dus midden in het centrum. Met een eigen parkeerterrein. De fietsen kon je in een afgesloten ruimte zetten. Wij hadden een appartement/suite. Met balkon waar je nog even kon zitten. Het 2 kamer appartement was compleet ingericht met keuken, als je wou kon je ook daar zelf koken. Geen koffiezetapparaat maar wel waterkoker en koffie/thee spullen. Het ontbijt was ruim voldoende en veelzijdig. Het personeel was erg vriendelijk. Kortom prima bevallen en we zullen vast nog wel een weer terug komen.

Prima verblijf op goede locatie. Mooie kamer en badkamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Evt. Airco, aangezien we op de bovenste verdieping zaten. Wij hadden geen balkon of leuk uitzicht.

Mooi lichte nieuwe kamer met mooie badkamer, gezellig zitje en keukenblok/koelkast. Aardige en behulpzame receptie. Ontbijt prima. Locatie midden in dorp met parkeergelegenheid.evt. Even een kopje Nespresso zetten.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Mooie accommodatie, vriendelijk personeel, mooie ruime kamer...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Harde matras en 's nachts last van het uitgaans publiek.

Mooie accommodatie, vriendelijk personeel, mooie ruime kamer, dicht bij het centrum en strand. Komen zeker terug.

Een goed hotel in t centrum van de Koog
    • Luxe Suite

De prijs vind ik te hoog voor deze accommodatie, het oogt als een appartement met die plavuizen en de inrichting is simpel en onpersoonlijk.

De locatie was super, het ontbijt perfect en goed aangevuld. Het personeel was erg vriendelijk.

Zeer matig ontbijt.
    • Luxe Suite

Geboekt een suite. Bleek een kleine kamer met keukenfaciliteiten, die ik niet nodig had, met uitzicht op Lege pizzadozen. Geen

Zeer matig ontbijt. Op mijn vraag om twee spiegeleieren kreeg ik te horen dat de keuken te druk was, om9.30 inde Morgen.

Heel fijn hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was wat sober. Wel lekkere sapjes, broodjes en verse koffie, maar verder niet veel bijzonders. Het hotel was erg rustig, wat ouderwets ingericht, maar prima vertoeven in de omgeving.

De Deluxe tweepersoonskamer met twee aparte bedden is ontzettend goed bevallen! De kamer was leuk ingericht als klein appartementje met aanrecht, zittafel, bank, tv en balkonnetje. Het bed vonden wij fantastisch! Heerlijk zacht dus echt heel fijn geslapen. Het hotel ligt vlakbij de kust, naast een gezellig winkelstraatje en heeft een fijn restaurant met vriendelijke bediening en lekker eten. Kortom: heel fijn hotel!

Rustig en ontspannend
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Wij hadden het gevoel dat er nog meer, dan vroeger, honden toegelaten worden in het hotel.

De rust en de fietsmogelijkheden van Texel, zeker steeds een aanrader !

Aanrader voor een verblijf in De Koog.

Enig minpuntje was dat er geen koffie of thee werd aangevuld, bij navraag werd dit vanuit de receptie onmiddellijk geregeld.

Hartelijk onthaal, mooie ruime kamer met terras. Fietsen konden achter slot en stonden droog, alhoewel dat niet nodig was want we hadden 5 dagen perfect zomer(fiets)weer. Ontbijt was goed verzorgd met voldoende keuze

Heerlijk comfortabel verblijf vlakbij het strand
    • Luxe Suite

Keukentje in kamer was erg basic, uiteindelijk niet gebruikt. Bij meerdere dagen verblijf wordt er niet gestofzuigd. Met momenten gehorig, wij zaten naast de nachtingang.

Erg vriendelijk personeel, goede locatie ten opzichte van natuur en restaurants, ruime kamer (de luxe kamer), stoomdouche, balkon met uitzicht op kerkje, prima ontbijt.

Prima vierdaagse. komen terug.

Druk op het water van de douche in de badkamer.

Het hotel voldeed in ieder opzicht aan de verwachtingen, ontbijt prima, ruime gevarieerde keuze voor ieders smaak. Kamers uitstekend. Personeel vriendelijk.

Voor een lang weekend fijn verblijf!

Erg gehorig ,werd veel met deuren gegooid! Ontbijt was prima werd alleen laat bij gevuld als iets op was duurde het lang voor het er was!

De ligging van het Hotel ,midden in dorp ,dicht bij strand en restaurants!

zelfs zonder de zon was het een leuke vakantie

zetel was niet comfortabel

de ligging van het hotel was super, met ons hondje hadden we een kamer op de benedenverdieping, vriendelijk personeel, lekker ontbijt

Grote ruime kamer.

Ontbijt service. Ontbijt was prima maar mag voor die prijs wat hygiënischer. Tafelkleden in plaats vanaf een dienblad eten. Tafels op tijd schoonmaken. Een dag wel andere dag niet, dit lag duidelijk aan het personeel dat de ontbijtdienst draaide. Kamer: deurdranger op badkamer. Zorgde voor onnodig geluid.

Grote ruime kamer. Ook fijn dat er tegels lagen maar was daarentegen ook weer gehorig.

Goed ontbijt, ruime kamer, voldoende parkeergelegenheid

Gehorigheid van het hotel. Verdiepingsvloeren zijn betegeld, wat er voor zorgt dat lopen of rondrennende kinderen behoorlijk doorklinken in de kamers.

Goed ontbijt, ruime kamer, voldoende parkeergelegenheid

Overnacht in een van de onlangs gerenoveerde kamers.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Geen gasfornuis/kookplaat (in tegenstelling tot andere kamers die niet gerenoveerd zijn). Geen grote ramp, maar wel goed om te weten. Keuken kan daarnaast wel wat meer zaken bevatten zoals een paar wijn & bierglazen.

Overnacht in een van de onlangs gerenoveerde kamers. Stijlvol en modern ingericht. Ziet er leuk uit. Fijne locatie dichtbij het strand.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Geslaagde vakantie.
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Zoals meerdere personen aanhalen is een te zachte matras.

Ontbijt was heerlijk. Vriendelijke bediening. Zeer goede locatie. Ruime NIET betalende parking van het hotel. Lift voorzien. De sauna op de kamer kwam goed van pas na een lange wandeling op het ongelooflijk grote strand.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Fijn hotel op perfecte locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Mooie, stijlvol ingerichte kamer met heerlijke bedden. Zeker als je paar dagen verblijft, is het fijn dat er apart zitje is en een koelkast. TV wendbaar naar zowel bed als zithoek.

We hebben genoten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

S’nachts in het weekend was het erg rumoerig. Veel schreeuwende toeristen.

De kamer was super. We hadden een luxere kamer die pas gerenoveerd was. Echt mooi! Maar mag wel wat vaker afgestoft worden.

Prima Hotel op een perfecte locatie.

Zachte bedden en ondanks dat er volgens ons wel goed werd schoongemaakt, kon je ruiken dat er honden worden toegelaten op de kamer. Wat prijzig.

Grote kamers en een prima ontbijt

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Een prima verblijf in een heerlijke, lichte kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Ik, persoonlijk, vond de Cappuccino niet lekker. Ik heb dit ook aangegeven maar volgens de mevrouw bij het ontbijt kregen ze nooit klachten. Ik ben toen gewone koffie gaan drinken die prima was!

Het ontbijt was goed maar niet super bijzonder.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Heerlijk verblijf gehad!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De Deluxe tweepersoonskamer was geweldig! Ruim, mooi en modern ingericht en zeer schoon. Het ontbijt was ook prima. Ruime keus en heerlijk vers brood. De service was ook erg netjes. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

In het centrum, dichtbij het strand.
    • Tweepersoonskamer met Sauna

We zaten in een nog te renoveren kamer, verder prima alleen lag er nog een koude plavuizen vloer.

Zeer vriendelijke eigenaresse en personeel. Geen last van blaffende honden. Het stonk ook niet naar honden op de kamer. Als je een sauna erbij boekt, kun je daar gratis gebruik van maken.

Een vriendelijk, gastvrij hotel, waar we een heerlijk weekend hebben gehad.

De bedden waren erg zacht. Gevolg hiervan was dat we beide last van de rug kregen. Maar bij melding bij de receptie, gaven ze aan hiervan op de hoogte te zijn. De volgende keer konden we dit doorgeven, dan zou er een plank onder het matras worden gelegd. Ik weet niet of het werkt, maar misschien dat iemand anders er iets aan heeft.

De kamer was ruim en erg schoon. Dat gold ook voor de badkamer. Het ontbijt was prima. Ruime keus.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Geweldig hotel en helemaal tot rust gekomen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De deluxe tweepersoonskamer is vorig jaar vernieuwd. Hele luxe en moderne kamer met veel ruimte. Heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet met veel zitplekken in het restaurant. Erg vriendelijk personeel en de locatie van het hotel is middenin het centrum.

Zeer aan te bevelen Hotel.
    • Luxe Suite

Je kan er zelfs fietsen huren....brrrr

Zeer schoon en verzorgd, auto kan recht voor de deur worden geparkeerd. Strand op loop afstand. Prima ontbijt en uitstekend restaurant..

Fantastisch als altijd!
    • Luxe Suite

de douche kop zou wat groter mogen. Ook zaten we met twee honden in het verblijf en zou een veger geen luxe zijn om soms zelf even door de kamer kunnen vegen :). Voor de rest: wederom TOP!!

Super gastvrij, leuk personeel en een uitstekende plek. Je zit zo op het strand, bos en dorp. Inmiddels een vaste stek geworden...

Fantastisch weekend gehad!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Vanwege de verbouwing was er iets mis gegaan met het openzetten van de verwarming. Het was behoorlijk koud, maar dit is zeer netjes opgelost. Extra dekens en een korting op onze boeking! Het personeel heeft ons zeer netjes geholpen en was daarbij ook zeer vriendelijk en begripvol!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Als je een bed hebt gekocht op Markplaats dat zich op Texel bevindt; ga dan naar Hotel Tessel hof
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Een kaartje op de deur van de sauna waar staat vermeldt dat ik bij moet betalen voor de sauna omdat ik de kamer zonder saunagebruik gehuurd zou hebben. Het was maar een klein bedrag, maar zet dan ook op de website; dit voorkomt teleurstellingen. Ontbijtbuffet was chaotisch; te veel mensen door elkaar heen lopend op een te kleine ruimte. De Koog is niet mijn favoriete plaats van Texel; ik zou de voorkeur geven aan de Cocksdorp of Den Burg

Relatief grote kamer met grote badkamer waarin sauna. Gezellige hangplekken bij de open haard. Mogelijkheid de hond mee te nemen

Ondanks het tegenvallertje van booking.com toch een fijne vakantie genoten.

Door booking. com werd verkeerde informatie gegeven mbt de inrichting van de kamer. Familiekamer was goed en comfortabel ingericht. Bij het boeken werd de indruk gewekt dat er een kookgelegenheid op de kamer was. Dit was een kleine tegenvaller. Toch door het hotelpersoneel heel goed geholpen met het bereiden van het dieet. Zelf kunnen koken had voor ons praktischer en minder duur geweest. Bij een volgende boeking moeten we goed opletten of elders te raden gaan.

Het ontbijt was geweldig goed van kwaliteit en ruim voldoende keus. Medegedeeld dat ik een kaloriearm dieet had. Geen probleem voor de kok. Heeft 3 van de 3 ochtenden een heel fijn, goed, smakelijk ontbijt gemaakt. Met het diner werd er zeer zeker rekening gehouden met het dieet.

Locatie perfect, midden in het centrum, vlakbij het strand.
    • Luxe Suite

Stoomdouche werkte niet, waren ze vergeten ons te melden. Jammer omdat we hier juist gebruik van wouden maken. Wel een compensatie hiervoor ontvangen.

Locatie perfect, midden in het centrum, vlakbij het strand. Wij hadden kamer met keukenblok, veel ruimte, alles was netjes.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prima verblijf in een prachtige locatie op het mooie Texel.

niets.

Prima ontbijtbuffet, erg vriendelijk personeel. ligging vlak bij een mooi strand is uitstekend. kamers erg comfortabel. Ik kom zeker hier terug bij bezoek aan Texel. Erg hondvriendelijk (heel Texel trouwens). Prijs - kwaliteitsverhouding is prima.

Een kamer met privésauna en balkon. Heerlijk na een dagje uitwaaien.
    • Tweepersoonskamer met Sauna

De kamer is eenvoudig ingericht maar netjes en schoon. Het interieur is ietwat gedateerd.

Privésauna in de kamer (niet aanwezig in alle kamers!) is een groot pluspunt, tevens beschikt de kamer over een balkon (niet alle kamers). Heerlijk na een dagje uitwaaien op het strand. Het hotel is gunstig gelegen en de kamer was -hoewel ietwat eenvoudig en gedateerd- netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Fijn hotel op goede locatie dicht bij centrum en natuur

Fijn hotel, kamers voor gebruik met honden beneden, boven meer luxe kamers. Uitgebreid ontbijt. Leuk tafeltennistafel en voetbalspel voor de kids

Toppie!!!

Ben niet zo'n dierenliefhebber maar er zitten veel gasten met honden maar je hebt er geen last van.

Perfecte ligging, perfect ontbijt (zeker veel gezonde dingen) vriendelijk personeel en een super goed restaurant. Kamers ook prima allen iets of wat gehorig door dat er geen tapijt maar een stenen vloer is in de kamers. Prima bedden en super schoon. Al bij al Toppie!!

Prima verdient zeker een aanbeveling.
    • Tweepersoonskamer met Sauna

De fietsenstalling was een oud hok, zonder een stopcontact voor de electrische fietsen. Ze hebben gezegd , dat er een nieuw onderkomen wordt gebouwd. Tijdens ons verblijf, stonden de electrische fietsen in de lobby van het hotel aan de stroom. Ruimte genoeg, maar voor het gezicht geen ideaal beeld.

De ligging van het hotel is prima. Dicht bij het centrum en toch geen overlast. Goede ligging tov het strand. Mooie ruime kamer met balkon. Heerlijk ontbijt.

Volgende keer kiezen wij zeker voor dit hotel.
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Afzuiging in badkamer werkte niet. Het was erg warm op de kamer. We zaten op de bovenste verdieping.

Het ontbijt was heerlijk. Er was een uitgebreide keuze en er werd steeds op tijd bijgevuld. De ontbijtruimte was gezellig. De Koog is de gezelligste plaats op Texel Er zijn veel leuke restaurantjes

Prettig hotel, gunstige ligging, voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Kamer aan achterzijde: uitzicht; geen...

Locatie gunstige ligging tov dorp en strand; mooie schone kamer mét sauna. Zeer vriendelijk personeel. Prima ontbijt.

Een prettig verblijf. 👌🏼

Behalve de verlichting in de badkamer, (voor mij)althans. Veder heb ik niets aan te merken.

De locatie is perfect. Dichtbij strand/restaurants ed. Voor herhaling .

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

• Tweepersoonskamer met Sauna

Enigszins overlast vd bovenburen tot in de vroege uurtjes (was het weekend van Texel Culinair).

Heerlijke en prima kamer. Uitgebreid en lekker ontbijt, genoeg keuze! Personeel erg vriendelijk en gastvrij. Zijn vaker in Tesselhof geweest en komen vast en zeker terug!

• Tweepersoonskamer met Sauna

De prijs Douche Uitzicht lelijk en wat stank- geluidsoverlast vd restaurants in de buurt via de afzuiginstallaties

Strand, wandelpaden Restaurant va het hotel Grote kamer

Relaxte top vakantie gehad.

Niks op aan te merken.

Alles was top daar - Vriendelijk personeel - Goed ontbijt -Goede locatie.

gezellig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

kamer prijs best duur wij vonden niet erg veel luxe en dat we voor de sauna nog 10 euro per dag moeten betalen als je er gebruik van maak vindt ik eigelijk op een luxe kamer niet kunnen

ontbijt was erg goed vriendelijk personeel

vriendelijk ontvangst, goede locatie in hartje centrum van...

ietwat weinig waterdruk in badkamer

vriendelijk ontvangst, goede locatie in hartje centrum van de Koog. i.v.m. werkzaamheden konden wij in overleg met de bediening vervroegd ontbijten. top geregeld!

Geweldig verblijf en we komen hier 100 % zeker terug.
    • Luxe Suite

Helemaal niets viel tegen. We hebben genoten.

Prachtige luxe suite met heerlijke bedden. Badkamer met stoomcabine-douche. Het bijzonder vriendelijke en hulpvaardige personeel straalde uit hier heel graag te werken. Ontbijt uitgebreide keuze. Locatie in het centrum van de Koog en op loopafstand van het prachtige strand.

Heerlijk kunnen genieten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Ontvangst perfect, kregen voor onze oldtimer een speciale parkeerplaats toe gewezen. Kamer fantastisch ruim, schoon en netjes. Ontbijt buffet was prima in orde. Keuze uit verschillende soorten koffie, altijd lekker.

fijn maar met minpunten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

t personeel in t restaurant, bij het ontbijt prima maar bij t diner, er werd niet gevraagd of gekeken of we nog wilde drinken. we hadden ons er op verheugd om daar te eten, maar t viel tegen. heel jammer...

super mooie kamers en super vriendelijke mensen aan de balie!

tegen gevallen .
    • Tweepersoonskamer met Sauna

prijs te hoog voor wat er op de kamer aanwezig was . geen behoorlijk stoelen , badkamer geen vergroot spiegel en geen fohn .

ontbijt niks bijzonders .

Perfect/heerlijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Parkeerplekken waren er wel. Maar voor mijn gevoel niet voor heel het hotel. Dit was soms nog wel lastig..

Super mooie nieuwe kamer. Fijn dat alles nieuw en schoon was.

Tweede korte maar heerlijke zomer vakantie.
    • Tweepersoonskamer met Sauna

De douche straal, zowel koud als warm is minmaal. Na de sauna wil je eigenlijk onder een koude stort douche

Het ontbijt, maar ook hun restaurant biedt een ruime keuze tegen eerlijke prijzen. Wij hadden een mooie ruime kamer met een goed functionerende sauna. Het hotel is smaakvol ingericht.

Super verblijf gehad!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Jammer dat er geen airco op de kamer is, kamer is behoorlijk warm.

Hotel ligt midden in het centrum van De Koog. Grote schone kamer. Vriendelijk personeel.

Ligging goed, we sliepen op de begane grond en daar was alleen een schuifdeur voor ventilatie

Bij afrekenen , wij waren al weg, moesten we de toeristenbelasting nog betalen en toen we er waren zeiden ze ook dat de prijs niet per kamer maar per persoon was en moesten we nog eens € 60,-- betalen naast de bijna € 100,-- voor 1 nacht die we al hadden betaald

Dicht bij waar we moesten zijn, paal 19

Het ontbijt was uitgebreid de smootis waren een pluspunt.
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Bij de bestelling van een hapje bij de aperitief werd deze niet gebracht daar het voorgerecht reeds opgediend werd. Geen tijd om van aperitief te genieten het voorgerecht kwam steeds heel snel.

Het ontbijt was uitgebreid de smootis waren een pluspunt. De keuze voor ons is de mogelijkheid tot sauna op de kamer.

We hadden prachtig weer en een pima hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Ik mis een airco het hotel staat in het centrum om dan de ramen open te zetten is het snachts heel luidruchtig

Prima kamer en bed mooie en prima douche en toilet

Zeer vriendelijk personeel, denken mee en de ideale ligging.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

We zijn vaak met onze honden en missen dan nog wel eens een veger oid om het zand op te vegen wat van het strand wordt meegenomen door de honden of onze schoenen.

Zeer vriendelijk personeel, denken mee en de ideale ligging.... als we naar Texel gaan, zitten we in Tesselhof en dat is zeker een paar keer per jaar.

Beste tussendoortje in eigen land!
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Dat de fohn die bij de inventaris van de kamer als standaard wordt genoemd, opgehaald moet worden bij de receptie en je daar pas achter komt als je net onder de douche vandaan komt.

Geweldige locatie, vriendelijk personeel, het ontbijt en natuurlijk de gratis parkeermogelijkheid voor de deur nu alles op Texel betaald parkeren is

Geweldig verblijf in een goed en comfortabel hotel.

Het ontbijt was redelijk standaard.

De suite was zeer comfortabel en schoon. De ligging van het hotel aan de hoofdstraat, maar toch ook dicht bij het strand.

Fantastisch verblijf gehad in de Tesselhof!
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Dit hotel heeft geen minpunten. Voor ons het beste hotel op Texel!

Prima kamer zelfs matras omgewisseld i.v.m. mijn hernia. Geweldig uitgebreid ontbijtbuffet. Personeel super attent en vriendelijk. Parkeerplaats aanwezig. Ligging in het centrum vlakbij restaurantjes, winkeltjes. Wij zijn hier nu voor de 3e keer geweest, echt een aanrader!!

Mijn beoordeling van dit hotel komt zeker uit op een dikke vette 8

kan niks bedenken....was gewoon goed

Het begon al gelijk met de zeer hartelijke ontvangst....Ze waren blij , dat wij bij hun hadden geboekt...Het ontbijt was voortreffelijk en de mensen die daarbij aanwezig waren zeer vriendelijk en behulpzaam....Onze kamer was in orde...geen klachten

Fijn en rustig verblijf in hotel Tesselhof
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De bedden waren voor mij wat zacht. Er was geen airco op de kamer en door de klapramen kon je bij regen de ramen niet open laten staan en werd het wel warm op de kamer.

De kamer was heel erg nieuw. Fijne inloopdouche en een soort keukenblok met grote koelkast. Het zitje was erg prettig.

Goed, niet overdreven luxe hotel, vriendelijke medewerkers en een uitstekend ontbijt

Tijdens het ontbijt kwamen er veel gasten met honden naar binnen. Vond ik geen fris idee.

Kamer was simpel, maar schoon. Zeer uitgebreid ontbijt en vriendelijke medewerkers. Hotel ligt in het centrum en vlakbij het strand

Beetje spijt dat we geen gewone kamer genomen hebben.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Wij hadden het net gerenoveerde luxe appartement. Op de foto lijkt het veel groter. Je ziet een keuken maar daar zit geen kookgelegenheid in omdat dit nog niet af is. Ook miste ik een map met informatie over het eiland. Verder vind ik dat er een vaste fohn op een luxe kamer hoort. Het is een raar gezicht als er een afzuigkap is maar geen kookgelegenheid er onder. Een gevuld koelkastje(voor eigen rekening) met drankjes en een nootje ofzo zou niet misstaan.

Ontbijt was goed. Erg behulpzaam personeel.

Heerlijk!!!1

De douchecabine is voor grote mensen wat aan de krappe kant.

De locatie, vlak bij het centrum, de kamer was prima en het ontbijt was heerlijk en ruime keus.

• Tweepersoonskamer met Sauna

Wij hadden liever 1 2-persoonsbed gehad dan 2 1-persoonsbedden. Beetje raar dat de hoofdingang al om 10 uur sluit, als je later binnenkomt is de lift niet toegankelijk en moet je met een stijle trap naar de 5de verdieping...

Ruime kamer, prima bedden, de sauna in de badkamer is heerlijk en het ontvangst bij aankomst was echt heel vriendelijk.

Kort maar krachtig bezoek om de Koog te verkennen.
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Inrichting netjes en verzorgd maar qua uiterlijk al enigszins gedateerd. Vooral de plastic tuinstoelen voor op het terras:(

Gemakkelijk te vinden en uiterst vriendelijke ontvangst. Goed bed.

Geweldige hotel en locatie
    • Tweepersoonskamer met Sauna

We miste wel de koffie en thee faciliteiten op de kamer, dit zou een verbeterpunt kunnen zijn.

Het hotel was top! Lekker ontbijt, fijne kamer met sauna. Personeel erg aardig en behulpzaam.