Beoordelingen over Hotel Victorie 3-sterren

Victorieplein 42, Zuideramstel, 1078 PH Amsterdam, Nederland

#316 van de 410 hotels in Amsterdam

Dit hotel is een afrader
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer was zeer klein (eenpersoonskamer), had een slechte, muffe geur, en was onvoldoende gereinigd (spinnenwebben, stof). Televisie werkte niet (ook niet de 2e nacht, nadat het probleem na dag 1 gemeld was). Personeel sprak geen Nederlands, weinig tot geen Engels. Koffiemachine bij ontbijt functioneerde niet.

Locatie. Was op ~500m van het seminarie

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn zeer toe aan een renovatie. Ik begrijp dat tijdens Bevrijdingsdag / weekend de prijzen omhoog gaan, echter stond de prijs niet gelijk aan de kwaliteit.

Niets sprong eruit

Locatie was heel goed, dicht bij trams en alle toeristische...
    • Standaard Driepersoonskamer

De badkamer was wat klein en weinig plaats voor het ophangen van handdoeken etc.

Locatie was heel goed, dicht bij trams en alle toeristische plaatsen goed te bereiken Comfortabele bedden

Basic en handig voor 1 nacht op doorreis of naar de RAI
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer was al een tijdje niet afgestoft. De badkamer is modern en nieuw, maar de douchekop was kapot en hing met plakband op z'n plek. Het slot van de voordeur was ook kapot. Het lijkt er op dat delen van het hotel vernieuwd zijn en dat andere delen nog gedaan moeten worden.

Locatie, dicht bij RAI, is super. Dame bij check-in is erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Slechte ervaring en ik maak er geen gebruik meer van.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Sober ontbijt en brood was al ver op toen ik om 7:30 uur beneden kwam. Ik heb nog nooit in zo'n kleine kamer gezeten. Ik denk dat het niet meer als 10 m2 bij elkaar was.

De locatie is op zich prima.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Wij hebben helaas binnen 2 a 3 uurtjes weer uitgechekt

Geen gordijnen. De bewoners liepen te schelden. We voelde ons totaal niet op ons gemak. En bij aankomst moesten we borg betalen waar wij nergens van wisten.

Niks.

Prima hotel, herhaling zeker vatbaar👍🏼

Vriendelijk behulpzaam personeel. De kamers zijn prima en aan de voorkant met een groot raam. Een rolluik als verduistering en dus is de kamer donker en rustig. Leuke details in de inrichting van het hotel, wel origineel. Het ontbijtbuffet was prima en lekker met verse afbakbroodjes en croissants. Met een prima douche en heel comfortabel bed vond ik het een echt leuk hotel. Kamers zijn netjes en schoon. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Het hotel zit op perfecte plek, in de Rivierenbuurt in Amsterdam. Met de tram om de hoek goed bereikbaar naar centrum met 15 min. Als ik weer naar Amsterdam ga, boek ik dit hotel weer.

Service was super! En zeer vriendelijk personeel. De laatste dag moesten we eerder vertrekken dan dat er ontbijt was, en er werd netjes gezorgd dat we eerder konden ontbijten.

Prima locatie net buiten het centrum van Amsterdam.

Door de relatief lage prijs komen er ook jongeren. Deze houden niet altijd rekening met het lawaai dat ze produceren.

Prima locatie net buiten het centrum van Amsterdam.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

R + P

De badkamer is echt NIET goed ingedeeld. Waterkoker deed het niet. Om 07:00 ineens vreselijk kabaal en kon daardoor niet meer slapen. Ze zijn precies naast het hotel aan het verbouwen. VERSCHRIKKELIJK!!!!!!!!

Het was echt een heerlijk bed en een leuk balkon!

Het verblijf was heel goed. Maar het hotel nooit meer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bijna alles. Personeel was niet al te beleefd. Hygiëne kon stuk beter. Heel veel lawaai van andere kamers, geen geluidsisolatie. De verwarming kon niet uit, dus de hele nacht heet op de kamer. Wel een andere kamer gekregen de volgende dag maar met dezelfde minpunten. Om 7 uur begonnen ze te werken aan het hotel, boren in de muren etc. Het ontbijt was minimaal, aan 125 Euro per nacht verwacht ik veel beter. Prijs kwaliteit verhouding .... heel slecht.

Locatie tov tram, alles was makkelijk bereikbaar.

Goed om te slapen
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kleine kamer en je hoort het geklink van de andere deuren heel luid waardoor er altijd de indruk is dat iemand de kamer binnenkomt.

Dicht bij een tramhalte, verschillende supermarkten,enz.. Heel comfortabel bed Mooi balkon Rustige buurt Frituur en verschillende plaatsen om iets te drinken en eten

De kamer stonk naar rook
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer was erg onhygiënisch, daarnaast stonk het naar rook. Het was een kleine kamer, waar al jaren niets meer aan gedaan was.

Het was aangenaam om een balkon te hebben.

Ontbijt was oke.

Inrichting badkamer: geen handdoek rekjes voor weghangen van handdoeken. Geen schapjes bv voor toilettas. Los zittende toilet bril.

Ontbijt was oke. Bank en krukjes verre van ideaal voor mensen met rugklachten.

Zeer veer lawaai 's nachts
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer dunne muren en zeer veel lawaai. Ook het bedlinnen was te klein waardoor je snachts rechtstreeks op de matras lag. Slechts enkele uurtjes geslapen per nacht.

Met de tram ben je slechts op 10 min van het centrum

De ligging is aan de rand van de stad op enkele minuten...

Spreken geen Nederlands. Oud en nogal vuil gebouw. De gangen zijn in erbarmelijke toestand, de kamer daarentegen is wel vernieuwd doch heel erg sober maar alles is aanwezig.

De ligging is aan de rand van de stad op enkele minuten vanaf de autosnelweg. Op wandelafstand van het openbaar vervoer. Betalend parkeren voor de deur van het hotel.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Victorie prima hotel icm bezoek RAI
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer aan de kleine kant, douche ook. Andere gasten maakten veel lawaai, tevens ging midden in de nacht het brandalarm af omdat er gasten op de kamer rookten, dit was blijkbaar niet duidelijk genoeg gecommuniceerd.

Bed was uitstekend, deze kamer had een leuk balkon. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, ontbijt prima.

Lekkere bedden goede verbindingen openbaar vervoer maar voor de rest niet echt tevreden
    • Standaard Driepersoonskamer

Een van de simpelste Ontbijten in al onze hotel bezoeken over de hele wereld, 2 dagen hetzelfde, geen spek of ander warm vlees geen eitje behalve een hardgekookt weinig brood en beleg variatie, geen groentjes, cornflakes soorten etc, super kleine badkamer/toilet voor een kamer van 3! De vloer in de badkamer kleefde erg, erg hoge prijs

Verbinding openbaar vervoer en goede bedden

Zeer teleurstellend hotel
    • Standaard Driepersoonskamer

Op de foto's was het hotel zeer hygiënisch en mooi afgebeeld, wat enorm tegenviel bij aankomst. De badkamer deur kon je niet meer dicht doen, de muren waren vol zwarte strepen besmeurd, de badkamer liep volledig onder door de douche en het ontbijt was zeer minimaal waar we toch per persoon 120 euro hebben betaald voor 3 dagen/2 nachten. Dan ga ik liever naar een ibis budget hotel op citytrip waar de kamers basic maar verzorgd zijn als ook het ontbijt dan een hotel waar alles op foto zeer mooi lijkt en het uiteindelijk niet zo blijkt te zijn.

Zeer rustige Hotel.

Vriendelijkheid van de kamerschoonmakers. Het hotel is best gehorig en tijdens het schoonmaken van kamers maken ze zoveel geluid dat het lijkt dat ze dit express doen.

Zeer rustige Hotel. Je kan goed uitrusten. Vooral als je de hele dag gewerkt hebt.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Het personeel was vriendelijk, de kamer was proper en had...
    • Standaard Driepersoonskamer

De locatie vonden wij persoonlijk te ver. En de kamers zijn niet goed geïsoleerd, je hoort letterlijk alles wat de buren zeggen.

Het personeel was vriendelijk, de kamer was proper en had uiteindelijk alles wat ze moest hebben, maar zeer beperkt.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

We waren het hele weekend in de Rai en dan is het een prima slaapplaats.

Eigenlijk is alles wat je nodig hebt aanwezig. De gangen zijn erg smal, dat is niet op te lossen in dit pand, er mag wel een verfkwastje door. De kamers zijn klein, je kunt niet even makkelijk zitten en de badkamerdeur zou (als er weer wat gespaard is) kunnen worden vervangen door een schuifdeur misschien. Je kunt nu moeilijk de badkamer inkomen.

Het was allemaal redelijk. De locatie is prima, dicht bij een tramhalte. Het oogt sober en dat is het ook.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Indeling van de badkamer is niet over nagedacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Indeling van de badkamer is niet over nagedacht. Als je de badkamer opent om naar de wc te gaan moet je vervolgens eerst de douche instappen dan de deur sluiten voor je bij het toilet komt. Had een kamer aan de weg, persoonlijk vond ik de weg die langs het hotel loopt erg druk ook ivm met de tram die langs rijd tot in de nacht

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Action de Raj

's nachts werkte er een ierse man aan de balie hij was enorm onbeschoft en was vooral meer bezig met drugs roken en fluiten dan met de klanten. We stonden uren te wachten vooraleer hij ons te woord stond dit was rond 00.00 uur. De personeelsverantwoordelijke zou beter geen junkies aannemen ookal is het amsterdam, dit verlaagt de kwaliteit van de service en zo het hotel. En het ontbijt was zeeeeer beperkt en vies.

chinese mensen aan de balie waren heel vriendelijk en behulpzaam waarvoor dank

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Super vriendelijk personeel , ontbijt was niet luxe maar...
    • Standaard Driepersoonskamer

Super vriendelijk personeel , ontbijt was niet luxe maar toch ok ! met tram 4 ben je zo in het midden van het centrum ! geen minibar wel thee op kamer ! zeer zalige bedden en een kamer die je goed donker kan maken dankzij de rolluiken ! toppie kamer (3 personen)

• Beoordeeld op: 7 november 2016

ontbijt ok .
    • Standaard Eenpersoonskamer

kleine, ongezellige kamer. hygiëne kon ook beter..

ontbijt ok . ontbijtruimte is de gezelligste ruimte vh hotel. het ontbijt was al betaald bij de online boeking maar werd me nog eens aangerekend. Toen ik dit opmerkte , werd het wel onmiddellijk correct terugbetaald.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Een goed gelegen hotel voor een citytrip
    • Standaard Driepersoonskamer

De badkamer was veel te klein voor 3 personen. De douche maakte echter veel goed. Het parkeren van de auto op het Victorieplein is heel erg duur...

Het hotel lag buiten het centrum, maar er was dichtbij een tramhalte. Het ontbijt was voldoende en lekker. Het personeel was vriendelijk maar gaf niet veel informatie over de faciliteiten in de omgeving.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

De warm/koud waterkraan die omgedraaid is.

Avond congierge spreekt geen Nederland en matig Engels. Volgens mij was de beste meneer levensmoe.

De warm/koud waterkraan die omgedraaid is. lekker heet douche als je koud wilt douchen. top. not

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Boven verwachting

We werden zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen in het hotel. De medewerkers van het hotel waren erg behulpzaam voor ons en onze baby. De parkeerboete die wij kregen door een fout gemaakt door de receptie werd zonder morren achteraf verrekend in ons voordeel.

Slaap tekort opgelopen
    • Standaard Driepersoonskamer

Enorm krappe halletjes, krappe wc/douche, luidruchtige gasten, een ontstopper (??) op het balkon, gehorig, lelijk uitzicht

Warm welkom, het balkon

Prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken

De prijs/kwaliteitsverhouding

Mooie en propere kamer, goede bedden.
    • Standaard Driepersoonskamer

De badkamer was erg klein. Toch wel duur voor een nacht.

Mooie en propere kamer, goede bedden. Het terras is zeker een meerwaarde!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Dicht bij tramhalte.

Krap. Vooral de gangen. Gaf me onveilig gevoel

Dicht bij tramhalte. Met ontbijt, eenvoudig maar goed.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Kamer, geen gordijnen of rolluik , vloer was vuil , volgens...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer, geen gordijnen of rolluik , vloer was vuil , volgens mij al tijd niet gestofzuigd

redelijk

kleine kamer zonder zitmogelijkheid; onderhoud aan kamer: beschadigde muren

Goed ontbijt. nette kamer

ideaal voor weekendje Amsterdam

douche op kamer, straal op de rug ipv op het hoofd. Verder is de douche/wc wel heel klein voor iemand van bijna 2 meter....

locatie

Goed hotel, herhaling zeker vatbaar👍🏼

De prijs-kwaliteit verhouding

Prima hotelkamer in een sfeerloos hotel met matig ontbijt

Het ontbijt; harde broodjes, niet gare croissants, waterige jus d'orange.

Locatie dichtbij de Amstel en om de hoek een tram/bushalte

Ja verblijf was goed alles was we nodig hadden
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bij de lift stonk het naar riool, was niet echt fris

De kamer was klein maar fijn

Leuk om Amsterdam stad te bezoeken

Spijtig geen parking van het hotel zelf

Het hotel was prijskwaliteit ok

Leuk verblijf vlakbij het centrum, zeer vriendelijk personeel! Propere kamers.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Goede bedden, locatie en vriendelijke personeelsleden

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Waardeloos
    • Standaard Eenpersoonskamer

Rook naar wiet. Dekbed met bloed. Overlast generator airco.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Kamer en personeel

Goed!

Erg gedienstig personeel!

Efficiënt en to the point

Entree

Kleine maar toereikende badkamer

Netjes, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Geluiden van kamers eromheen

Goede locatie, maar voor de prijs iets meer kwaliteit verwacht.

Afwerking van de kamer

Alles bij elkaar voldoende tevreden

Gelidsoverlast

Locatie dicht bij veel bussen, trams, horeca en winkels.

Goede locatie
    • Standaard Driepersoonskamer

Ondanks dat wij een vrij nieuwe kamer kregen waren er toch wat mankementen.

Goede locatie

erg veel water na douchen op de badkamer/wc vloer

erg veel water na douchen op de badkamer/wc vloer

Aangenaam.

Luidruchtig s'nachts.

bed + badkamer goed.

Prijs, kwaliteit top voor Amsterdam .
    • Kleine Tweepersoonskamer

Prijs, kwaliteit top voor Amsterdam .

De kamer en het vriendelijk personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer

De prijs voor drank is vrij duur + geen tuin om in te zitten

De kamer en het vriendelijk personeel

• Kleine Tweepersoonskamer

Slecht ontbijt, slechte kamers, oud, ...

De badkamer

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Erg kleine badkamer

Erg kleine badkamer

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Prijs kwaliteit was goed,? Wel roemoerig

Te dunne kussens, basis ontbijt, kamer was 50m van hotel af en roemoerig

Nette grote kamer

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

goede locatie, kamer iets minder
    • Standaard Eenpersoonskamer

super kleine kamer en gehorig doordat hij aan de straat ligt

netjes schoon

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

We hadden het hotel verwittigd van een late incheck maar dit...
    • Standaard Driepersoonskamer

We hadden het hotel verwittigd van een late incheck maar dit verliep niet zoals het hoorde.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Personeel

Personeel

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Leuke café op de hoek.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Shampoo op, douche kapot, kamer stinkt naar rook. Onduidelijkheid over prijs inclusief ontbijt.

Leuke café op de hoek.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Goede prijs-kwaliteit
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er hingen geen verduisterende gordijnen voor de ruiten. waardoor het s nachts te licht was in de kamer

Net hotel met prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Ontbijt , beschimmeld brood

Ontbijt , beschimmeld brood

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Victorie hotel 👌🏾

Locatie was top! Makelijk bereikbaar met OV en tevens binnen no time in het centrum van A'dam.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Mooie nette kamer.

Mooie nette kamer.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Super meegevallen

Minibar was er niet, wel automaat beneden wat ik minder vond.

Alles goed geregeld en service altijd beschikbaar. Ontbijt zeer lekker.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Afstand bediening tv was bijna leeg.

Afstand bediening tv was bijna leeg. Er was maar 1 handdoek op de kamer

• Beoordeeld op: 12 november 2016

ontbijt was goed en ruim voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer - schoon-prima douche en ruim-maar verder door naar binnendraaiende deur toilet lastig te bereiken

ontbijt was goed en ruim voldoende

• Beoordeeld op: 5 november 2016

goed bereikbaar, tram 4 nabij, rustige kamer, vriendelijk...

geen gordijn(wel vitrage)

goed bereikbaar, tram 4 nabij, rustige kamer, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Onbschofte chinese leiding!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Onbschofte chinese leiding! Crimineel !!!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Locatie en hygiene

Te warm op de kamer badkamer Wormerveer nat bij het douchen

Locatie en hygiene

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Victorie