Beoordelingen over Hotel Restaurant de Klughte 3-sterren

Van Ogtropweg 2, 1949 BA Wijk aan Zee, Nederland

#7 van de 13 hotels in Wijk aan Zee

Chique locatie in een rustieke plaats
    • Standaard Economy

De kamer is zeer sfeervol maar ook redelijk vol ingericht. Neemt niet weg dat het een zeer mooie kamer is.

De chique uitstraling en de vriendelijkheid van het personeel

Vriendelijkheid van het personeel, de mooie sfeervolle kamer...

Kleine badkamer met zeer kleine donkere doucheruimte! Maar alle badbenodigdheden zijn wel aanwezig en functioneren prima! 😁

Vriendelijkheid van het personeel, de mooie sfeervolle kamer met balkon en het fijne zwembad. Alles prima verzorgd!

Nodig te renoveren
    • Standaard Economy Plus

Slecht oud bed!! Geen airco!! Geen horren!! Vitrage kon ook niet dicht.. Ouderwetse kamer; geen probleem..heeft wel iets!.. Maar mag wel schoon zijn..

De ligging..

Een onverwachte super romantische locatie !
    • Superior Plus

Heel klein minpuntje dan: de douchekop in het grote bad werkt niet optimaal.

Wij sliepen in de 'verbouwde paardenstal ' tot onze grote verrassing ! Super romantisch ! Hier gaan we een gewoonte van maken 😍

-Ontvangst was niet erg vriendelijk
    • Superior

-Ontvangst was niet erg vriendelijk -Kamer was vreselijk, net een slaapkamer, absoluut niet hotel-waardig. -Bed zou 1 groot 2-persoonsbed zijn, waren 2 losse matrassen -Slechte matrassen ook nog -Bad was vies/kapot -Scheuren in het behang -Schoonmaken deden ze maar tot 10/10:30 dus we konden zelf het bed op maken, glazen afwassen en er hing een zak handdoeken aan de deur Echt nog nooit zoiets gezien of meegemaakt😱

we hebben enorm genoten en de ontvangst door en de aandacht van het personeel waren buitengewoon.

zie boven: temperatuur in de kamer en het ontbijt

De kamer op zich was geweldig; jammer dat het raam slechts op een 'kier' open kon en het dus door het mooie en zonnige weer erg warm was. Ten opzichte van het diner stak het ontbijt,dat apart betaald moest worden, negatief uit.

Aardig en charmant maar prijs kwaliteit verhouding niet goed.

de kwaliteit vd bedden (erg zacht) en het formaat. Er kan makkelijk een groter 2 persoonsbed in. DE badkamer is echt een joke in verhouding met de rest. Heel klein en met een douchegordijntje wat zo naar je toe komt kleven. Zeep dispenser was stuk. En ik had de deurkruk in mijn handen. Mensen met lange benen hebben moeite met gesloten deur het toilet te gebruiken...

locatie en bijzondere villa De kamer was groot en mooi in stijl ingericht. De villa is van binnen erg mooi.

locatie is geweldig!

sochtends bij het uitchecken was er niemand aanspreekbaar was een mevrouw met het ontbijt bezig en die hielp ook uitchecken. Beter om 1 personeelslid erbij te hebben op zon moment. ontbijt was niet

locatie is geweldig! Het diner was perfect wat een belevenis

Prima hotel, helemaal top.
    • Standaard Economy

Ben niet overdreven groot of breed, maar t was toch wel n hele worsteling om in de douchecabine te komen.

Prima hotel, helemaal top. Schone kamer, goed bed,en vriendelijk personeel. Kom zeker nog s terug.

Prima service matige ruimte om te verblijven althans onze kamer
    • Standaard Economy

De kamer. Deze was klein met weinig daglicht en zit ruimte .moesten op de tenen staan om naar buiten te kunnen kijken . Ener stond een bankje onder een schuine ruimte waar je dus niet op kon zitten

Servies/ personeel

Goed !
    • Standaard Economy Plus

Eén klein min puntje was : één balie medewerker zei ons , dat er verder in het dorp geen fietsen te huur waren. Behalve dan de E-bikes van de Klughte. Wij vonden daarna fietsen bij de Midgetgolfbaan naast het hotel.

De mensen die ons te woord stonden waren bijzonder vriendelijk. Het ontbijt was uitstekend.

locatie goed, kamer/suite vies en oud
    • Superior Plus

vies en ontzettend stoffig, oud en wat mij betreft versleten, niet iets wat op een bruidsuite lijkt

we vroegen om een rustige kamer, dat kregen we, het was de bruidsuite een los gebouw van het hoofdgebouw.

Hotel en omgeving voor ontspanning
    • Superior

Hier en daar wat achterstallig onderhoud aan kamer en badkamer Onze douche lekte waardoor de onderburen lekkage hadden. Voor de overlast een compensatie ontvangen

Wij hadden een ruimte kamer met balkon. Heerlijk kunnen bijkomen in het hotel en omgeving van het strand en de duinen

Perfect
    • Superior

De douche was slecht af te stellen

Prachtig balkon, prima bed, overheerlijk eten in de bistro, zeer verzorgd ontbijt, supervriendelijke en deskundige bediening

Vriendelijk personeel, goed ontbijt.
    • Superior

Achterstallig onderhoud: roest op de verwarming, scheur id vloerbedekking, scheve lampen, deuk id lampenkappen, afbladderende verf.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt.

Ondanks het weer hebben we genoten van het verblijf. Vooral de ontbijt dame was erg aardig.
    • Standaard Economy Plus

Op onze kamer waren hier en daar beschadigingen aan muren en ramen. Badkamer raam was afgeplakt. Er hing een lelijk gordijn voor.

mooi sfeervol hotel met hier en daar wat achterstallig onderhoud. Ontbijt was prima verzorgt en lekker in eem mooie setting.

Mooi hotel, maar jammer van het matras.

Badkamer was heel klein ten opzichte van de grote kamer. Douche was donker. Het matras was enorm doorgezakt met kuil in het midden, dat sliep slecht helaas. Voor een kwaliteitshotel zou je beter verwachten.

Mooie kamers, zeer ruim met groot balkon. Klassiek interieur. Fijne service. Mooie ligging.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Mooie locatie goed ontbijt maar sterk verouderd kamers en prijzig.

Badkamer was nogal klein douche/toilet en wasbak op enkele vierkante meters ik had meer verwacht van een deluxe kamer aan deze prijs.

Heel lekker ontbijt en een perfecte service in de ochtend;

Mooi hotel, helaas koud water in bad en douche en restaurant verwarmd met klein kacheltje...

Kamer met bad gereserveerd. Helaas koud water toen ik in bad wilde. Pas na 1 ½ uur warm water in de douche. Grote tegenvallen! Eten in het restaurant was koud! Stond een klein kacheltje om de boel een beetje warm te maken...

De kamer was erg mooi, netjes ingericht en van alle gemakken voorzien.

een geslaagde vakantie , ik keer wellicht volgend jaar terug
    • Standaard Economy Plus

het ontbijtspek was veel te hard gebakken , na twee keer heb ik dit niet langer genomen

het personeel bood me aan mijn koffer naar mijn kamer op eerste verdiep te dragen

Nooit meer
    • Standaard Economy Plus

Het rook erg stoffig en muf op de kamer. De bedden waren dramatisch en het voelde alsof we op kippengaas lagen. Zonde dat als je in zn schattig kamertje slaapt er best wat aan onderhoudt gedaan mag worden.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

de bediening in de bistrot was super sympathiek
    • Standaard Economy

ik vond de kamer qua inrichting en aankleding te 'frutselig'. Dat geeft een rommelig en smoezelig gevoel.

de bediening in de bistrot was super sympathiek

Lekker ontbijt en het personeel was zeker vriendelijk.
    • Superior

Kamer is erg gedateerd, geen flatscreen maar ouderwetse beeldbuis. Bubbelbad/jacuzzi viel ook erg tegen. En we hadden de superior suite wel iets groter verwacht. De WiFi was wel aanwezig, er zat alleen geen internet op en ik had geen zin om weer te bellen.

Lekker ontbijt en het personeel was zeker vriendelijk.

Bijzondere locatie in Wijk aan Zee
    • Standaard Economy

De afvoer in de badkamer rook niet aangenaam

De zolderkamer was heel sfeervol ingericht en het bed sliep heerlijk. Het personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

• Standaard Economy

Eten, drinken en slapen van zeer hoog niveau in een perfecte romantische omgeving. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.

Op een goede manier gebruik gemaakt van de bestaande ruimtes
    • Standaard Economy Plus

Iets te krappe parkeer mogelijkheid maar gezien de locatie begrijpelijk

Aan onze speciale wensen voor het diner (bestellen buiten a-la card) werd zonder probleem voldaan. Het personeel is heel behulpzaam en niets is hun te veel. De kamers zijn ruim en volledig ingericht.

Doen we nogmaals maar dan als het zomer is
    • Standaard Economy Plus

de parkeer faciliteit is te krap, maar gezien de locatie begrijpelijk.

Aan onze speciale wensen voor het diner werd zonder enige probleem voldaan, ook het personeel is heel erg behulpzaam en niets is hun te veel. Lekker bubbelen in het bubbelbad terwij lhet sneeuwt buiten

Een mooie combinatie met het bijzondere restaurant van Imko
    • Superior

Niets, was gewoon erg goed in combinatie met de prijs voor één nacht.

Ontbijt was goed en een mooie combinatie met het restaurant waar we echt top gegeten hebben de avond daarvoor.

Zou zo weer terug gaan!
    • Superior

1e dag was heerlijk rustig. Helaas de 2e dag veel geluidsoverlast van andere gasten. En dat we mis hebben gepakt op de badjassen. Dit stond wel in de omschrijving en we hebben er nog naar gevraagd.

Alles was top. Maar was vooral onder de indruk van de sfeervolle inrichting. Wij zaten in kamer 22 met een ruime badkamer en balkon.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Zeer goed voor elkaar
    • Standaard Economy

De prijs van een captain cola aan de bar viel iets tegen :)

De nacht voor vertrek werd mijn vriendin ziek waardoor we niet meer konden gaan. Met 1 telefoontje op de dag van aankomst de boeking nog kunnen verzetten naar 2 weken later. Wat een Top service!! Bedankt!

• Beoordeeld op: 1 november 2017

goed geslapen in sfeervolle kamer

de ontbijttijd was vanaf 8 uur, waardoor ik niet in de gelegenheid was met een gevulde maag het hotel te verlaten

Romantisch ingericht en sfeervol, maar toch functioneel hotel. Schoon en van alle gemakken voorzien. Enige minpuntje: gordijnen op de kamer (lastig verduisteren)

Heel fijn
    • Standaard Economy

Kamer erg klein en laag. Op zolder, wij zijn prima ter been zoniet dan hadden we een probleem gehad. Voor wat je krijgt was de kamerprijs hoog

Super personeel, fijn restaurant, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

heerlijke locatie na een meer dan geslaagd zilver bruilofsfeest op het strand

het is erg gehorig. We waren met 8 personen en konden elkaars wekker en bubbelbad horen. Zou fijn zijn geweest als het ontbijt iets later werd opgeruimd. Het hotel was bezet met 2 verschillende bruiloftsgasten.

Ontbijt was heerlijk, bed idem.

Aardig om te slapen als je in de buurt moet werken!
    • Standaard Economy

Kamer was niet dat wat ik gehoopt had: heel er donker in de kamer (donkerrood interieur), geen tafeltje maan te werken, enkele malen mijn hoofd gestoten tegen de balken van het plafond, douche erg klein, badkamer onhandig met het schuine plafond, afwatering slecht. Pand een beetje oubollig!

Personeel is aardig en hulpvaardig. Dicht bij de klant waar ik naar toe moest. Ontbijt was kwalitatief prima, locatie ook goed (ook al kwam ik niet om te recreëren). ALs je komt om te recreëren dan is het ongetwijfeld een prima locatie.

Hebben 2 leuke dagen gehad.
    • Superior Plus

vriendelijk personeel en behulpzaam. zowel het ontbijt als dineer waren zeer goed. lokatie lag dicht bij het strand. Amsterdam was goed te bereiken met het openbaar vervoer.

Het ontbijt was prima geregeld.
    • Standaard Economy

Het eten in de Bistro is prima, alleen is de keuze (als geen visliefhebber) erg beperkt. Deze had wat meer vlees gerechten mogen hebben. De bedden hadden wat harder gemogen. Matrassen waren aan de zachte kant hetgeen niet bevorderlijk is voor je rug.

Het ontbijt was prima geregeld.

Geslaagd en comfortabel culinair weekend (op het matige ontbijt na)
    • Superior

Doorgegeven dat we een koolhydraatarm dieet volgen. Helaas was het ontbijt nogal traditioneel en voor 90 % bestaand uit koolhydraatrijke producten en met nauwelijks gezonde opties, die in heel veel hotels wel aanwezig zijn. Iets meer verwacht van het ontbijt in een hotel van zo´n culinaire topper.

Geweldige lunch in het visrestaurant van het hotel van Imko Binnerts. Comfortabele en luxe kamer (Vversace Suite))

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Een prachtig pand maar een teleurstellende nacht en verblijf
    • Standaard Economy Plus

Wij kwamen op maandag 28 augustus en dat hadden we niet moeten doen Dan is het restaurant gesloten, jammer De bar ,een prachtige bar ,was eveneens niet open Om 3 uur `s nachts werden we wakker van een, benauwde brandlucht op de kamer Het bleek de industrielucht van de Hoogovens te zijn , de wind stond op het zuiden en de Hoogovens liggen op 2 km afstand van het pand

Het gebouw is mooi , een bezienswaardigheid Het weer was prachtig die dag Er was een leuke tuin aanwezig met zwembad

mooie omgeving en goed weer gehad ,mooie locatie en mooi hotel
    • Standaard Economy Plus

het ontbijt was niet wat we verwacht hadden ,de eerste morgen viel het ontbijt wel mee maar de tweede morgen was het al veel minder ,de tweede morgen was er geen vers fruit meer aanwezig en moest iedereen vragen naar boter ,voor de prijs hadden we wel beter verwacht ,de kamer was ook wel klein ,de wc bril was stuk zelf gemeld direct gemeld wel naar gekeken maar niet gemaakt ,de badkamer geen thermostatische kranen je kan u aan het water verbranden ,het zwembad was altijd gesloten ,de dag dat we vertrokken was het open ?

heel vriendelijk iedereen

Mooie hotel op loopafstand van de strand!
    • Standaard Economy

Douche was klein en niet voldoende verlicht. Prijs van het ontbijt was in verhouding te duur daarom hebben we er geen gebruik van gemaakt!

Kamers waren stijlvol en verschillend ingericht.

Geen fijn hotel

Het is een restaurant met een paar kamers. Het is geen fijn hotel met een goed restaurant. Er was geen zeep op de kamer. Is besteld, kregen we te horen. Maar daar hebben wij niets aan. Los het op. De gastvrijheid is te minimaal. Jacuzzi werkte ook niet. Erg veel geluid uit de keuken. Eigenaar is niet erg toeschietelijk of vriendelijk. Laat hem dan in de keuken en laat iemand anders de gasten te woord staan. We aten in de bistro. En vertrouwden de wijnsuggesties van de bediening. Later bleken dat bij elke gang de duurste wijnen van de kaart te zijn.

De locatie is goed. In uitstraling is het luxe en comfortabel.

Vriendelijke ontvangst.
    • Standaard Economy Plus

Hotelkamers gedateerd: matige bedden, kapot behang en vloerbedekking, scheur in wastafel enz

Vriendelijke ontvangst. Ontbijt goed. Ontbijtruimte / restaurant mooi en sfeervol

We hadden een knusse kamer, met een prima bed en heerlijke...
    • Standaard Economy

We hadden een knusse kamer, met een prima bed en heerlijke douche! Wel wat prijzig... maar zeker een aanrader! Vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt met een vers gebakken eitje.

Zorgeloos genieten van je vakantie
    • Standaard Economy Plus

Tja enig minpuntje die ik kon vinden was dat er slechts 1 stoel aanwezig was op de kamer

Zeer gastvrij hotel. Het hotelpersoneel is uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam, de kamers zijn mooi en stijlvol ingericht. Badkamer zeer schoon (met een bubbelbad). Mooi zwembad (water prima temperatuur) met mooi terras

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Lekker, beetje ouderwets aandoend hotel qua sfeer
    • Superior

Douchecabine en bad gedateerd, douche qua temperatuur lastig in te stellen en knop om douche vast te zetten deed het niet goed. Verder frisse badkamer!

Vriendelijk personeel, rustige locatie, heerlijke kamer

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Onderweg naar familie
    • Standaard Economy

Sloop, lakens, dekens. Heb liever een dekbed en een glad sloop ipv een bewerkt exemplaar.

Oude villa zonder lift. Wel netjes een aanbod voor assistentie om de bagage naar de kamer op de 2e verdieping te brengen. Kleine kamer onder het dak, maar alles was er. Inclusief waterkoker voor thee/koffie. Nette badkamer. Ontbijt was ok, niet al teveel keus. Wel ei a la carte. Gedineerd in de Bistro. Was goed en genoeg.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Mooi hotel dicht bij strand, ruime kamer(11).

Wc en douche veel en veel(!) te klein en gewekt door ontbijt klaarmaak personeel in onderliggende ontbijtzaal.

Mooi hotel dicht bij strand, ruime kamer(11).

Leuk verblijf dicht bij het strand.
    • Standaard Economy

De prijs/kwaliteit verhouding van ontbijt was redelijk. Geen nieuwe handdoeken de tweede dag! Tweede verdieping met trap, dus niet geschikt voor oude en personen die moeilijk ter been zijn.

Vriendelijke receptie. Nette kamer maar niet ruim.

mooie villa, vriendelijk personeel, zeer goede keuken, de kamer past niet bij de stijl van de villa
    • Standaard Economy

kamer duizend en 1 nacht is een kleine zolderkamer met alles in het rood, waardoor de kamer heel drukkend overkomt bij warm weer, er stond wel een ventilator ter beschikking. In kamer zou ik iets subtieler met koele kleuren werken, zodat de kamer ruimer en frisser lijkt.

een zeer vriendelijk onthaal, lekker ontbijt, s'avonds in het restaurant een kleine maar goede kaart, eten was heel lekker en de bediening was super.

Romantiek ten top.
    • Standaard Economy Plus

De hoteleigenaar had het wel heel erg druk. Hij was wat afstandelijk. Ook was er een besloten feest waardoor wij niet van de faciliteiten gebruik konden maken, zoals zwembad en diner. Niet was ons niet gemeld.

De romantiek van het hotel en het diner. Werkelijk heerlijk gegeten. Ook de ligging perfect.Kamers uiterst charmant ingericht. Wij hadden, vermoedelijk, de kleinste kamer en dat was wat benauwd. Personeel uitermate vriendelijk. Tevens heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

kort fantastisch verblijft aan zee
    • Standaard Economy

mooie kamers maar vooral het visrestaurant is een ervaring. Chefkok Imko Binnerts maakt de mooiste gerechten met vis op een manier die je niet vaak meer tegen zult komen.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Fantastische wijnproeverij, met dito bijpassende maaltijden.
    • Standaard Economy Plus

Fantastische wijnproeverij, met dito bijpassende maaltijden. Top kok, top vinologe, bevlogen wijnmaker uit Luxemburg en geweldig attent personeel en deskundige restaurant manager! Imcko kenden we al uit een vroeger verleden, dus we wisten wat we konden verwachten en dat werd wederom geheel ingelost. Al het andere/meerdere was een hele aangename verrassing! Een absolute aanrader!

een aanrader, fantastisch eten en heerlijk slapen.
    • Superior Plus

Er is niets tegen gevallen.

Wij hebben fantastisch gegeten in het restaurant van Hotel Villa de Kluchte, Puur Zee. Het verblijf was heerlijk, een mooie grote kamer met balkon en een grote badkamer met alle voorzieningen. Ontbijt was prima. Een heerlijk weekendje weg, mooi eten en fijn dat we er ook konden slapen. Wij hebben genoten.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Deze mooie villa heeft alles in huis om lekker te genieten.
    • Standaard Economy

Wat wel tegenviel was de temperatuur op de kamer(standaard), het wassen erg warm.

De accomodatie was prima, net als het comfort, het ontbijt en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, mooi pand!
    • Superior

Het bed was niet echt comfortabel met oude ingezakte kussens/matras. Ook was het bed niet lang genoeg, waardoor je niet uitgestrekt in het bed paste, maar met je voeten tegen een plank lag.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, mooi pand! Badkamer met jacuzzi was heerlijk! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Prima hotel, met vriendelijke personeel.
    • Standaard Economy

De douche was moeilijk te regelen. Of het was te heet of te koud. Verder alles prima.

Vooral de (loop)afstand van het strand naar het hotel. Wij hadden een bruiloft en vonden het erg fijn dat we het lopend af konden.

Zeer bijzonder!
    • Standaard Economy

Alleen dat het een beetje gehorig is.

Prachtig pand, mooie sfeer, heerlijk ontbijt en mooie ontbijtzaal, ideale ligging binnen het dorp (alles loopafstand), goede parkeermogelijkheden, goed bed.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Gezien wij heel mooi weer hebben gehad, was het een super weekend.
    • Standaard Economy

Ontbijt vond ik zelf tegenvallen. Wat mij tegen viel was dat er weinig keus was in brood soorten. Dat heb ik veel beter gehad.

Het is een mooi oud pand, niet geschikt voor mensen slecht ter been. Strand heel dichtbij met veel gezellige restaurantjes.

heerlijk genoten
    • Standaard Economy Plus

Kleine menu kaart. . het ontbijt was goed maar simpel....graag meer keus in gebakken broodjes gehad en evt zalm

Het hotel smaakvol en sfeervol. kamer was gezellig. het diner was lekker. en niet te vergeten ...super dicht bij het strand met heerlijke terrassen.

locatie is prima en dicht bij het strand en het is een...
    • Standaard Economy Plus

Het bed, matras dekbed en kussen waren niet comfortabel en de kamer was vrij krap. Het uitzicht was op een duin en Hoogovens en die hoor en ruik je.

locatie is prima en dicht bij het strand en het is een prachtig oud pand

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Fijn hotel, goede bedden en een geweldig restaurant!

Het enige minpuntje was de koffie tijdens het ontbijt, die was niet zo lekker. Ik ben wel erg moeilijk met koffie dus een ander zal er wellicht geen last van hebben.

De kamers zijn mooi ingericht, erg sfeervol. Het hotel is gelegen op een mooie locatie. Fijn dat het geen deel uitmaakt van een grote keten, dat geeft het een eigen karakter. De bedden slapen erg goed, prima tv en koelkastje op de kamer. Het restaurant van het hotel is top!

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Geweldig bed!
    • Standaard Economy

Ontbijt was matig. Brood van slechte supermarkt kwaliteit. Idem de kaas. Roerei was omelet in stukjes.

Geweldig bed!! Inrichting hippie meets rococo paarsige kleuren met plastic kroonluchter, sfeervol en gezellig.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Voor de prijs een te kleine kamer en te klein bubbelbad.
    • Standaard Economy Plus

Voor de prijs een te kleine kamer en te klein bubbelbad. Prijs voor ontbijt is natuurlijk te veel maar dat is in bijna alle hotels het geval, in dit hotel was het aanbod bij het ontbijt erg weinig. Geen fohn in de kamer aanwezig.

Nostalgisch comfort in overzichtelijk dorp vlak aan zee
    • Standaard Economy

Peanuts: temperatuur douche was lastig te regelen.

Dit voormalige landhuis van de familie Ogterop ademt vooroorlogse nostalgie en verkeert in prima staat. Fraai gelegen aan de voet van hoge duinen met het strand om de hoek. Prima diner en ontbijt, gezellige bar.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Het personeel was zeer vriendelijk, de uitstraling van het...
    • Superior

De kamer was best donker en de inrichting was een beetje gedateerd. Ons is verteld dat dit op korte termijn opgeknapt zal gaan worden, waardoor het verblijf nog aangenamer zal worden.

Het personeel was zeer vriendelijk, de uitstraling van het pand en de inrichting beneden is geweldig.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Fijn hotel en geweldige kamer, behulpzaam en vriendelijk personeel.
    • Superior Plus

Bij het tappen van koud water in de badkamer komt er eerst erg warm water uit de kraan, dit zorgt voor wat gedoe met de thermostatische kranen van het bad en van de douche. Even door laten stromen tackeld dit kleine probleem. Het bed kraakt, heeft wat aandacht nodig!

Presedential suite is een hele comfortabele kamer. We waren vooral onder de indruk van de badkamer.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Goede ambiance, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Te kleine onrustig ingerichte themakamer
    • Standaard Economy

Onze kamer was niet alleen heel klein maar daarbij nog eens in onrustig rood en goudkleuren bewerkt. De onrust kwam op ons af. Ook was er nauwelijks plek voor een persoon om de douche in- en uit te gaan. Een geluk dat wij niet dik zijn. Bij navraag hierover werd gezegd dat dit volgend jaar mogelijk verbouwd zal worden. M.b.t. het diner: wij hadden gereserveerd voor het restaurant. Dit bleek een gespecialiseeed prijzig visrestaurant te zijn. De bistro die het hotel ook heeft, bleek vol. Nadat het personeel een extra plaatsje voor ons had gemaakt, hebben wij hier uitstekend voor redelijke prijs gegeten.

Vriendelijkheid personeel, inrichting hotel restaurant (niet onze kamer!), kwaliteit eten .

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Charmant hotel, met ouderwets comfort
    • Superior

De kamer was heel erg warm, en dat terwijl het niet eens zo warm was buiten. Ik moet er niet aan denken daar in de zomer te verblijven.

Leuke charmante locatie

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Romantisch kleinschalig hotel
    • Superior Plus

Het bed vonden we wel aan de harde kant. de stoelen in de bistro niet geschikt om lang te tafelen.

Wat een mooi hotel. De suite overtrof onze verwachtingen. En dan die badkamer..... wat een ruimte. Alle ruimtes zijn ook mooi en goed onderhouden. En ja je hoort af en toe de vloer kraken bij de bovenburen maar het is dan ook een oud pand. Een hotel waar we zeker terug gaan komen. Eten in de bistro is zeker de moeite waard en niet duur, 3 gangen voor 30 euro, de wijnen die ze erbij schenken zijn top. Al vonden we de wijnen achteraf wel wat aan de prijs. Wijn van 5 euro en 8,50 euro per glas. Verstandig om dus van tevoren even de wijnkaart in te zien.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Functioneel maar ongezellig.
    • Standaard Economy

Te veel tierelantijnen in een veel te kleine kamer. Men wil elke kamer een bepaald thema meegeven. Maar onze kamer was geheel zwart, net een doodskist.

Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Een relaxte sfeer in een mooie villa.

Goede bistro.

Geweldig visrestaurant

Ontbijt, onzichtbare bediening

Combinatie met geweldig visrestaurant.

Ontbijt was goed!
    • Standaard Economy

Kleine kamer en badkamer!

Ontbijt was goed!

Verwen jezelf met fantastisch eten en slapen. Wij hebben het erg naar ons zin gehad.
    • Superior Plus

De sfeer, vriendelijk personeel.

Oud en muf voor veel geld

Oud en muf voor veel geld