Beoordelingen over Hotel De Vischpoorte 3-sterren

Nieuwe Markt 40, 7411 PC Deventer, Nederland

#7 van de 15 hotels in Deventer

Niks mis mee!

Wat ons tegenviel is dat er bij het boeken niet direct bekend was dat er meerdere appartementen geboekt waren op verschillende locaties.

De kamers waren zeer ruim en authentiek. zeer gezellig in het centrum van Deventer met uitzicht op de rivier.

een heerlijk relaxt onderkomen met een gevoel van thuiskomen
    • Appartement

de toegangsdeur klemde een beetje en er zat onderaan de trap geen lichtknopje, ontbreken van automatische afzuiging in de douche.

de ligging van het bed en breakfast. ruim en rustig. relevante info over het centrum van Deventer.

Voor 1 nacht prima. Prachtige lokatie
    • Deluxe Studio Appartement

Veel is war aan renovatie toe, vooral de badkamer

Ontbijt hebben we niet gedaan, 12,50 in een bedompte ruimte en de dag er voor opgeven wat je wilt eten terwijl er in de omgeving prachtige plekken zijn om lekker te ontbijten was niet onze keus

Room with a view, centraal gelegen appartement
    • Appartement - Begane Grond

Het pand is nog niet zo lang geleden aangekocht en gerenoveerd. Over het algemeen genomen zag het appartement er picobello uit en was eigentijds ingericht. Ons inziens had er net iets betere/luxere materialen mogen worden gebruikt zoals bijv. de afscheiding tussen slaap- en woongedeelte.

Mooi ruim appartement gelegen op de begane grond met prachtig uitzicht op de Lebuinuskerk, midden in het centrum van Deventer nabij winkels en restaurants. Op een paar 100 meter lopen is een grote supermarkt. De mooi oude chesterfield bank zat heerlijk en op de auping bedden niets aan te merken. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Sfeervol Deventer in hotel op fijne locatie
    • Deluxe Studio Appartement

Het was niet schoon. Drie appartementen gehuurd. Bij een nog haren in bad en shampoo van vorige huurder, andere vieze koelkast, derde vieze keuken. Volgende dag gevraagd om schone handdoeken, tenslotte zelf maar gehaald. Ontbijt wat karig.

Hele goede locatie. Behulpzaamheid bij parkeren. Broodjes die op verzoek extra gehaald werden.

Heel fijn appartement, maar wel twee éénpersoonsbedden
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

In tegenstelling tot wat er op de site van Booking.com stond, was er geen tweepersoonsbed, maar twee éénpersoonsbedden.

ruim en gezellig appartement. Keuken goed geoutilleerd. Fijne plek in de stad

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Locatie is geweldig, naast IJssel en mooi deel van de...
    • Studio Appartement

Toilet was wat krap. (Kamer/studio 2).

Locatie is geweldig, naast IJssel en mooi deel van de prachtige binnenstad. Hoge plafonds geven de kamer sfeer. Inchecken en uitchecken verliep soepel.

Ontbijt was prima.
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

Uitluitend kleine handdoeken.wc moet gerepareerd worden. Theezakjes niet aangevuld. Zolderkamer is ruim maar prijs kwaliteit uit balans. Zeker niet meer dan 3 sterren.

Ontbijt was prima. Prima ligging gratis parkeren aan de overkant vd Ijssel.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Leuk stadje, prettig verblijf
    • Deluxe Studio Appartement

Croissant was niet vers. Rest van ontbijt was prima en compleet

Ligging in historisch centrum. Ruime kamer met slaapkamer en keuken. Overal is aan gedacht. Vriendelijke bediening. G

Leuke ruimte, klein appartement fijn met keukenblokje.
    • Studio Appartement

smalle trap omhoog met koffer is wel lastig. gelukkig goede hulp van baliemedewerkster

Leuke ruimte, klein appartement fijn met keukenblokje. Flesje wijn als welkom met een echt glas

Sfeervol hotel in historisch pand.

Badkraan was roestig.

Knus hotel, echt in een oud pand gevestigd. Tijdens ons verblijf stormde het, dat hoor je wel! Ontbijt was goed, kamers ook prima in orde! Alles in het centrum was op loopafstand. Parkeren hebben we gratis gedaan aan de overkant van de IJssel bij de Worp. Met het pontje over gegaan, heel leuk en het stopt ook nog zo goed als voor de deur.

Heel goed.
    • Studio Appartement

Prachtig oud gebouw aan de IJssel. Twee split-level kamers, met aparte badkamer. Zitkamer plus kitchenette en ijskast van alle gemakken voorzien. Avontuurlijk trapje naar slaapkamer. Uitstekende bedden. Parkeren (€10) in aparte garage aan de IJssel.

Je proeft de sfeer van Deventer, mooi stadje.
    • Appartement

Het was niet helemaal schoon, de badkamer had geen goede ventilatie, geen raam naar buiten en daardoor stonk het muf. Gelukkig hoefden we niet te koken en van de oven gebruik te maken, want dit was behoorlijk vet.

De sfeer in het appartement hoort bij de geschiedenis van Deventer: authentiek en sfeervol. Het appartement heeft een eigen sfeer en we op loopafstand van het oude stadscentrum is het een aanrader.

Prima en goed

Niet alles even schoon en 2de badkamer niet te gebruiken en van de ene slaapkamer door de andere slaapkamer heen moeten is niet handig

Totale accomodatie voor het doel

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Heerlijk verblijf in Deventer aan de IJssel

niets aan te merken

De gratis upgrade naar het Penthouse met prachtig uitzicht over de IJssel. Vriendelijkheid personeel, en een lekker flesje wijn als welkom

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Heerlijk ruim appartement met mooi uitzicht.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Rivier

Apartement was ruim, maar tikje kaal. Ontbijt moest apart geboekt worden en dan is het totaal best prijzig

Heerlijk ruim appartement met mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

De kamer zelf was mooi ingericht en lekker ruim.
    • Studio met Terras

De badkamer was zeer minimaal, meer een studentendouche. De douche zelf was prima maar daarna moest je alles dweilen.

De kamer zelf was mooi ingericht en lekker ruim. Prima locatie.

Wel genoten, ruime kamer, gastvrij en perfecte ligging.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Douche liep niet door, met hoofd vol shampoo naar bad gelopen om uit te spoelen, maar wordt gemaakt! Krakend bed, helaas.

locatie was goed, veel ruimte. Koffers werden gebracht naar de locatie, erg fijn na een middag shoppen door Deventer!

Gezellig hotel in een hele leuke en mooie stad
    • Studio met Terras

Parkeren vlak bij het hotel is beperkt en duur. Gelukkig kan je aan de overkant van de IJssel gratis parkeren, waarna je met een pontje zo weer vlak bij het hotel uitkomt.

Kamet met kitchenette was gezellig en leuk

Prachtige ruime oude kamers , stijl heren huis met toch wat...

Prachtige ruime oude kamers , stijl heren huis met toch wat modern interieur . Aan oever van rivier de Ijssel , mooi uitzicht en vlak bij het prachtige oude centrum van Deventer. Winkelen, musea, kunst, kerken, feesten , lekker eten allemaal binnen 5-10 minuten wandelafstand.

Zou dit appartement niet opnieuw boeken
    • Appartement

Kussens waren hard, douchecabine niet hygiënisch. Sliepen op zolder van het appartement waarvan de trap geen leuning had en ook niet al te stabiel was.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prima verblijf om Deventer te verkennen. Aanrader!
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Het appartement is wat gedateerd wat inrichting betreft. Geen raam in de slaapkamer.

Het appartement de luxe was erg groot, niet verwacht. Grote keuken, woonkamer en badkamer! Vriendelijk personeel De locatie was perfect, vlak bij de IJssel en vlak bij het centrum

Perfect
    • Appartement

De trap naar de slaapkamer op de eerste verdieping is vrij stijl met smalle treden, maar ook glad, zelfs met blote voeten. Voelt niet comfortabel als je 's nachts naar het toilet moet dat zich een etage lager bevindt.

Prachtig ruim en schoon appartement, van alle gemakken voorzien, op een toplocatie. Het flesje wijn dat klaar stond was een hele leuke verrassing.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

was prima
    • Studio Appartement

We hadden liever het ontbijt bij de prijs inbegrepen gehad. Toen ik al geboekt had ontdekte ik pas dat er nog 25,00euro bij kwam voor ontbijt wat ik wel veel vind!

De locatie en de kamer was prima

perfect eigenlijk en zeker voor herhaling vatbaar.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

niets. geen minpunten. er zijn zo veel verschillende kamers en appartementen. iedereen zou hier een keer geweest moeten zijn.

het ontbijt was geweldig en het personeel zo vriendelijk. alles was geweldig. en dan nog het geweldige Deventer en het pontje naar de worp op loopafstand. het kon niet beter.

Matig en kort
    • Deluxe Studio Appartement

Door onvoorziene prive omstandigheden moest ik direct na inchecken weer huiswaarts keren. Er werd mij toegezegd dat ze de kamer open zouden zetten zodat die door anderen geboekt zou kunnen worden. Deze afspraak zijn ze helaas niet nagekomen.

Ontvangst

Zeer ruim appartement in prachtig gebouw met veel historie.
    • Studio Appartement

Zeer ruim appartement in prachtig gebouw met veel historie. Zeer vriendelijke hoteleigenaar. Goed gelegen vlakbij de IJssel en het centrum van Deventer.

Een super verblijf in een prachtige stad!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Rivier

Het enige wat wij graag anders gezien hadden, is dat er beter schoongemaakt zou worden. We hebben hier wel om gevraagd, maar de koffiestrepen over de keukenkastjes van de vorige gasten en meerdere kleinigheden waren ook na de extra vraag niet schoon. De vraag voor schone handdoeken werd meteen opgepakt, super! Wij zijn overigens vergeten te vermelden dat er een mes te weinig was... Dus bij deze;-) Zouden wij hier nogmaals verblijven? 100% zeker!

Super gastheer/gastvrouw, daar kan menigeen van leren!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Drie prettige dagen met lekker ontbijt, maar een apart licht in de wc was fijn geweest.
    • Studio Appartement

Een van ons moest het bed via het voeteneind verlaten omdat het tegen twee muren stond. Ook was er één lichtknop waarmee behalve de wc ook de slaapkamer werd verlicht. Heel onhandig als je 's nachts naar de wc gaat. Allebei wakker!

Ligt heel mooi en is sfeervol. Aardige behulpzame mensen en een lekker ontbijt. Leuk om de klokken van de Lebuinuskerk te horen en de IJssel uit je raam te zien.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Verrassend leuk en persoonlijk!
    • Appartement

Groot appartement met eigen ingang, rustig en toch vlakbij centrum, voorzien van alle gemakken. Vriendelijke ontvangst, zeer klantgerichte en persoonlijke behandeling bij extra verzoeken bv gratis overdekte fietsenstalling voor onze 2 meegebrachte fietsen, langer gebruik van de parkeerplaats zonder extra kosten. Prima ontbijt ook!

Geweldig zussenweekend in Hotel de Vischpoorte in Deventer
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

Nachtje weg met 2 zussen dus een kamer geboekt voor 3 personen. Bij aankomst vriendelijk ontvangen en wij kregen het IJsselpenthouse toegewezen. Een geweldig appartement met heel veel ruimte en van alle gemakken voozien, met een prachtig uitzicht op de IJssel. Parkeerplaats voor de auto was ook geregeld. Ontbijt besproken waarbij wij aan konden geven hoeveel en wat voor broodjes per persoon(weing verspilling). De volgende morgen stond dit in een mandje klaar op de tafel in de ontbijtzaal. Uitgebreid ontbijt met volop keuze. Wij hebben zeer genoten. Hotel was top!!

Wij komen zeker terug!
    • Appartement

Wij kregen n upgrade naar de penthouse. "De mooiste van Deventer" zei de gastheer. Wij geloven het! Het was geweldig! Uitzicht over de IJssel! Groot, schoon en van alle gemakken voorzien. Wij hebben de auto aan de overkant van de IJssel geparkeerd (gratis) en zijn met het pontje overgevaren.

het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
    • Appartement - Begane Grond

het ontbijt voor € 10 was heel karig. de broodjes waren niet vers. de sloten van de deuren werkten zeer beroerd. het weerhield ons naar buiten te gaan.

het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Geweldig! Voor herhaling vatbaar.

n.v.t.

Zeer hartelijke ontvangst. Appartement met schitterend uitzicht op de IJssel was nog mooier dan verwacht en van alle gemakken voorzien. Prachtige historische locatie.

Zouden terugkomen voor de kamer, ontbijt ergens anders.
    • Deluxe Studio Appartement

Ontbijtruimte te klein, dicht op elkaar zitten. Ontbijt zelf wat karig. Geen personeel gezien. In het pand maar een persoon(beheerder) getroffen.

het vertrek zelf, knusse uitstraling, beetje ouderwets, mooi uitzicht op de Ijssel, niet echt duur.

De locatie was echt perfect!
    • Deluxe Studio Appartement

Wij zaten in een Deluxe Studio nr. 4, in een studio verwacht ik een (kleine) keuken met de gelegenheid om te koken. Er was wel een keukenblok, maar geen gastoestel. Verder vond ik het vies. Het servies was vies, dat heb ik voor gebruik eerst goed staan te schrobben en uiteindelijk zelf plastic bekers gekocht. Op het nachtkastje lag een laag stof en in de balken op het plafond zag je de spinnenwebben hangen. De badkamer had veel kalk en roestplekken. Daarnaast verwacht ik in een Deluxe Studio comfortabele stoelen en of een bank. Ook dit ontbrak.

De locatie was echt perfect! Verder de sfeer, de ambiance als je het hotel binnen stapt. Echt heel authentiek.

Alles helemaal top en het enige minpuntje is de kastruimte.
    • Studio Appartement

De kastruimte om kleding op te bergen was krap en ruimte om in een kast overhemden en colbert op te hangen was er niet. Kon alleen aan de kapstok. Geen ramp, maar alles in een kast vind ik prettiger als je er een paar dagen verblijft.

Erg aardige eigenaars. Mooie locatie. Parkeren aan de andere kant van de IJssel ging prima en is gratis. Je kunt voor een euro met het pontje oversteken. Ook erg lekker om een goede zithoek en een keukentje te hebben.

ruim apartement, centraal gelegen, goede voorzieningen, luxe...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

vanuit de 2e kamer moet je door de 1e slaapkamer naar badkamer en toilet; er was wat geluid van buiten, de kerkklokken en wat straat geluid, wat wel logisch is als je midden in het centrum zit

ruim apartement, centraal gelegen, goede voorzieningen, luxe badkamer

Appartement viel tegen, stad Deventer en omgeving maakte alles goed. Deventer JA appartement NEE
    • Studio met Terras

Prijs kwaliteit niet in verhouding. Je kon wel buiten zitten maar achter op het dak en je keek tegen andere daken aan. Dus hebben we dat maar niet gedaan en maar weer de stad in gegaan. Dat was geweldig en maakte alles goed.

Was niet inbegrepen ???

Perfecte locatie in het centrum van Deventer
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

Een grote zolderverdieping is ingericht als appartement; met keuken en afwasmachine. Twee aparte slaapkamers en een badkamer. Heel erg gezellig, met uitzicht op de IJssel.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Mooie ruime kamer/ appartment vlak aan de IJssel
    • Appartement

Mooie ruime kamer/ appartement, ontbijt buffet zeer uitgebreid en vanwege een vroege start ook klaargezet voor officiële starttijd. Ontvangst goed georganiseerd, zoeken naar parkeerplek was lastig ivm kermisperiode in de stad

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

De ontvangst was hartelijk, ruim appartement
    • Appartement

Het apparement was niet schoon, er lagen nog haren op de vloer, kranen niet schoon en daarbij ook stoffig op balken, vensterbanken. De stoel en banken waren beetje versleten en vies

De ontvangst was hartelijk, ruim appartement

Prima kamer in mooie stad
    • Studio met Terras

Geen op- of aanmerkingen.

Betrof een last-minute boeking die dezelfde dag in zou gaan. Desondanks werd ik vooraf gebeld om mij te informeren over het potentieel ongemak van een bouwsteiger voor de deur. Deze service vond ik zeer goed. De auto kon in een afgesloten parkeerruimte onderdak worden geplaatst. Het personeel was heel aangenaam en de studio zelf is prima. Betreft een zeer ruime kamer, met mooi uitzicht, eigen keuken, flesje Merlot van het huis, koffie en thee, minibar en niet te vergeten een ruim dakterras. De locatie is zeer goed, op enkele minuten lopen van het centrum van Deventer. Al met al was de kamer zijn geld dubbel en dwars waard.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Was prima accomodatie, vriendelijke mensen, bijzonder goed...
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

Bij ontbijt waren de eieren op. De zeepjes/ bodylotion etc in de badkamer was voor 1 persoon terwijl we met z'n drietjes waren, beetje zuinig. Vanwege de kermis heb ik behoorlijk wat rondjes moeten rijden om m'n auto te kunnen parkeren, toch een beetje een domper.

Was prima accomodatie, vriendelijke mensen, bijzonder goed ter wille.

Een aanrader!
    • Studio Appartement

Een prima appartementje. Heerlijke bank, goede stoelen en een volledig ingerichte keuken. Koffie en thee gratis. Een goed ingerichte koelkast met sympathieke prijzen voor de minibar. Uitstekende ligging. Bij de IJssel waar het pontje klaar ligt voor een oversteek en aan de andere kant de stad, waar je zo inloopt. Beter kan niet. Mensen voorkomend en vriendelijk. Goed ontbijt. Een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Mooie lokatie, zou er graag weer komen als er iets meer aandacht wordt besteed aan onderstaande...
    • Appartement

Kapotte douchekop, dooie vliegen in de woonkamer, kapotte fauteuil, vieze koelkast (dode mieren) en vriezer (groene substantie in de lade) Stoffige planchetten, en spinrag aan de balken. Aan een uitgebreide schoonmaakbeurt is het appartement wel aan toe, ipv na iedere gast enkel een stofzuiger, schone badkamer en schone lakens...

Super lokatie in oud pand, veel ruimte. Goed vertoeven met 3 personen!! Goede en schone bedden Aardig en behulpzaam personeel. De auto kan tegen betaling onderdak staan. Het appartement ligt ontzettend gunstig, loopt de straat uit en je zit n het winkel gebied Deventer. Ook terrasjes en eetgelegenheden zijn er in overvloed!

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Uitstekend hotelletje.
    • Deluxe Studio Appartement

Zoveel ruimte in de kamers voor zo'n goeie prijs! De omgeving is prachtig natuurlijk, het hotel is heel erg charmant, en de hotel eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Voor iets wat ik last minute had geregeld was het meer dan ik kon hopen, en ik raad het absoluut aan.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Heerlijke ervaring
    • Appartement

Klokken van de kerk die compleet van slag dag en nacht

Perfecte ligging in het centrum prachtig uitzicht op de Ijsel schitterend appartement gewoon heerlijk

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Mooie ruime suite in het centrum en prachtige uitzicht op de IJssel
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Rivier

De suite ziet er netjes uit, maar niet alles was even goed schoon gemaakt, zoals onder de bank en de bedden. Ook vonden we een paar oude vlekken in onderlakens en dekbedden. Maar over het algemeen waren we toch heel tevreden.

De ligging in het gezellige centrum van Deventer en natuurlijk de grote ramen met het prachtige uitzicht op de IJssel. De mooie suite is ruim en de inrichting compleet. Verder zijn de beheerders heel gezellig en vriendelijk. Ze deden niet moeilijk over een glas dat we hadden gebroken. Deventer zelf is een aanrader. Er is een ruime keuze aan horeca, inclusief vegetarisch, en we hebben er heerlijk gegeten. De originele winkeltjes zijn echt leuk daar, ook voor de minder enthousiaste shopper. De sfeer is super gemoedelijk, we hebben alleen maar leuke mensen ontmoet.

Top verblijf!
    • Appartement

Voor één auto werd een parkeerkaart geregeld (€10), maar de andere auto moest in de buurt geparkeerd worden en dit was vrij duur. Er was echter een mogelijkheid om aan de overkant van het water (met pontje) gratis te parkeren.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi en schoon appartement, prima locatie.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

We kregen een gratis up-grade naar de penthouse suite.
    • Appartement

We kregen een gratis up-grade naar de penthouse suite. Die was geweldig! Het was heerlijk om na de IJsselloop neer te ploffen op de grote bank en te genieten van het uitzicht. We hadden totaal niet het gevoel in een hotel te zitten.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Mijn eerste keus in Deventer
    • Studio Appartement

Ontvangst ervaar ik als warm en ondersteunend. Ik krijg zomaar een uograde naar een appartement. Dit was adembenemend qua uitzicht en ruimte. Ik heb vaker hier gelogeerd en ben ieder keer zeer tervreden :-) Zo mogelijk, zou ik altijd kiezen voor de Vischepoort als ik werkzaam ben in de omgeving. Veel dank voor de gastvrijheid!

Aangenaam en ruim appartement, vlak bij centrum en uitvalswegen. Vriendelijke en behulpzame host!
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

Viel ons niet tegen, maar er is geen lift. We moesten aantal trappetjes op naar de kamer. Eventueel kun je ontbijt reserveren ad 12,50 euro pp, maar eten in stadje is ook OK!

Prima bed, locatie goed bereikbaar, auto gratis geparkeerd aan de overkant van de Ijssel, met pontje overgestoken en gelijk bij het hotel. Ruim appartement met keuken, 2 slaapkamers. Prima voor 4 personen. Hartelijk ontvangst, zeer behulpzaam en met alle informatie indien nodig. Flesje wijn op de kamer.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

• Studio Appartement

Het meisje achter de receptie kwam zelf niet uit Deventer, kon ons dus weinig vertellen. Maar bood wel een map met informatie aan!

Mooie ruime kamer! Leuk dat er een flesje wijn klaar stond toen we aankwamen.

Prima, fijn appartement voor klein gezin
    • Appartement

Standaard "hotelontbijt" met weinig keus en relatief weinig gezonde opties. Vrij prijzig.

Ruim, mooi appartement. Vriendelijke, aardige staf. Gratis parkeerplek.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Prima ruim appartement

De plafonds waren wel wat laag voor iemand langer dan 1.90m

Zeer ruim appartement op een top lokatie met vriendelijke en behulpzame eigenaar/ beheerder

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

verrassend ruim en gezellig appartement, rustige omgeving,en toch dicht bij het centrum,
    • Appartement

graag een gewoon koffiezetapparaat het gekruip over het bed is niet makkelijk geen stoel of iets dergelijks om je kleren op te leggen op de slaapzolder. de deur van de douchecabine zat los en sloot niet. omgeving van het toilet was niet erg fris.

goede locatie en heel veel ruimte in het appartement

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Mooi van buiten , van binnen toe aan een upgrade
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

Onderhoud keuken en badkamer is niet meer van deze tijd. Vieze handoek, goedkoopste toiletpapier (zo lijkt het) keuken ook erg viezig.

Lokatie was geweldig, mooi pand van buiten.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Appartement op mooie locatie met uitzicht op de IJssel.
    • Suite met rivierzicht

Was een prettige verrassing. Is een ander soort van Hotel. Wij vonden het heel leuk.

Appartement op mooie locatie met uitzicht op de IJssel. Groot appartement met keuken. Gevulde koelkast met drankjes, worst, kaas, pinda's. Prijslijsten ligt er naast. Normale betaalbare bedragen. Wilt u daar iets van nuttigen,even geld achterlaten. Vlakbij horeca gelegenheden, winkelstraat en nachtleven. Gezellige stad.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Net als thuis
    • Studio Appartement

De negatieve punten zijn zoeken, maar dan toch dat de badkamer een beetje gedateerd is met een roestige stang en veel kalkafzetting in het douchescherm.

Het hebben van een gescheiden zit en slaap gedeelte was heerlijk.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Familieappartement

De trap omhoog is vrij steil. Het was ook wel wat gehorig.

Het uitzicht over de IJssel is werkelijk prachtig! Hat appartement was zeer ruim en heel prettig om in te verblijven.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Heerlijk verblijf.
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

Betere verwijzing naar gratis parkeren overzijde IJsel en met voetveer oversteken . Aanlegplaats voetveer is vlakbij Vischpoorte. Circa 30 mtr. Gratis parkeren is invoeren navigatie Worp.

Vriendelijk ontvangst zeer mooi appartement .Wij verbleven in nr 7.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Geen tegenvallers

Zeer ruime kamers, of eigenlijk appartement. Van alle gemakken voorzien, gratis koffie en thee op de kamer. En zelfs bij ontvangst een wijnfles op de kamer! Goed ontbijt met alles erop en eraan. Vriendelijk ontvangen en gied geholpen bij vragen.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Mooi appartement, wat we helaas niet van het ontbijt konden zeggen.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Rivier

Helaas het ontbijt. Daar hechte wij altijd veel waarde aan. Van te voren opgeven vind ik geen probleem. Maar steenkoude croissants die niet gaar waren en oude broodjes vonden wij heel erg jammer. En dan met zijn 5e dat twee keer is n hoop geld. Dat hebben wij over voor een lekker vers ontbijt en dat was helaas ver te zoeken. Wie weet komen we nog eens terug maar boeken er dan zeker geen ontbijt bij, die gebruiken we dan maar bij de buren:( Nog 1 tip: stevige, dezelfde kledinghangers aan de kapstok. Een kleine moeite, maar een stuk netter gezicht.

Met ons gezin twee nachtjes hier geslapen. Aankomst was prima, appartement met z n 5e waren we erg blij mee. Groot, aparte slaapkamers 2 douchjes,fijn.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Fijn gehad maar schoonmaak viel tegen
    • Appartement

Schoonmaak, vieze magnetron, prullebakdeksel en vaatwasser, glas op vloer baskamer, spetters tegen muur boven wastafel. Vlekken in vloerbedekking slaapkamer, smoezelige onderlakens, veel spinnewebben in nok huiskamer

Mooie ruimte, heel compleet, mooie locatie

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Alsof je zelf in Deventer woont.
    • Appartement

Fantastische rustige plek in het hartje van Deventer. Prima uitvalsbasis voor een avond uit en twee dagen wandelen. Ontvangst bij Hotel de Vischpoorte was prima, de ligging van het appartement een verrassing. Je voelt je even een inwoner van Deventer.

Het zithoekje, eigen faciliteiten.
    • Studio Appartement

Inrichting is weinig sfeervol. Zakelijk vooral. Badkamer is heel klein. Ontbijt is wat weinig gastvrij, er is verder niemand. Brood is twee dagen hetzelfde. Liever minder keuze en super vers, dan tevoren in mandje gedaan. Apparaten maken veel herrie in de ontbijt ruimte.

Het zithoekje, eigen faciliteiten. Locatie. Ruime keuze ontbijt. Prima bed, wel wat weg gestopt.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Ruim appartement maar geen uitzicht op de IJssel.
    • Appartement

Geen uitzicht op IJssel zoals gesuggereerd op de website. Appartement geheel ingebouwd tussen andere huizen. Voor ontbijt precies van te voren op moeten geven hoeveel brood we wilden. Vind ik niet echt gastvrij.

Appartement was heel ruim met keuken plus keukengerei.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Bestemming het beste voor een langer verblijf

Het ontbijt had beter gekund, een oud croissant is niet lekker. De omtbijtzaal is krap.

Mooie kamers midden in het centrum Aardige hulpvaardige mensen

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

De ruimte en het ontbijt.
    • Studio Appartement

De ruimte en het ontbijt. Fantastisch een heel appartement, ingericht in een gezellige nostalgische stijl. En dank voor de tips voor het diner, geweldig dat men daar de tijd voor nam. Het hotel ligt vlak bij de aankomst/vertreksteiger van het voetveer, dat komt goed uit na een dag wandelen.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Leuk maar niet schoon
    • Appartement

Eerste indruk beneden bij de entree: Niet schoon, niet gezogen. Keuken en badkamer waren niet schoon, zelf eerst maar schoongemaakt. Muren, deuren en kasten hebben allemaal een goede beurt nodig. In de oven, koelkast, besteklade en magnetron zaten allemaal kruimels. Het bed onder de nok is eigenlijk maar door 1 persoon te beslapen als je niet met je schouder tegen het schuine plafond wil liggen. Gelukkig was er nog een 1-persoons bed op de woonverdieping zodat we elk een eigen bed hadden. We hebben ons weekend er niet door laten bederven maar ik had beter verwacht gezien de reviews.

Goede locatie, leuk appartement, voldoende handdoeken, toiletpapier, keukenpapier, schoonmaakspullen, koffie, thee en een wijntje.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

• Studio Appartement

Douche cabine douchekop vol kalk en randen ook kalk / schimmel ?

Locatie vlakbij centrum konden onze fietsen in garage stallen afgesloten dat was prettig

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Prachtig appartement voor de prijs van een hotelkamer
    • Deluxe Studio Appartement

Een prachtig en ruim appartement voor de prijs van een hotelkamer. Mooi uitzicht over de IJssel. De appartementen zijn in verschillende panden gevestigd. Het ontbijtbuffet was prima, met goede koffie en vers sinaasappelsap. De gastheer/eigenaar was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Het is prettig dat je de mogelijkheid hebt in je eigen kamer...
    • Studio Appartement

Het is prettig dat je de mogelijkheid hebt in je eigen kamer een simpele maaltijd maken en dat het hotel er voor zorgt dat er voldoende aanwezig is om koffie en thee te maken.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Een perfecte plek om Deventer te verkennen.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Rivier

De hoeveelheid glazen in de keuken is beperkt voor vijf personen.

Mooi gelegen appartement met goede bedden mooie badkamers en een heerlijk uitzicht over de IJssel. Als je de deur uitstapt ben je direct in de mooie oude binnenstad van Deventer.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel De Vischpoorte