Beoordelingen over Van der Valk Hotel 's-Hertogenbosch – Vught 4-sterren

Bosscheweg 2, 5261 AA Den Bosch, Nederland

#15 van de 19 hotels in Den Bosch

Goed hotel, maar een verschrikkelijke nachtrust

Er was een feest, wat prima is. Maar niet als je in de kamer de muziek nog hoort. Een ruzie met veel geschreeuw op de parkeerplaats door de feestgangers heeft ook niet geholpen aan een goede nachtrust. We gingen totaal gesloopt weer naar huis. Ik vind dat het hotel andere gasten in kamers moet plaatsen zodat men geen last heeft van de feestgangers en moet communiceren dat er overlast kan zijn vanwege het feest.

De ontvangst door vriendelijke medewerkers. De 5 eur Taxi service naar het centrum.

Stevig maar fair

De toegankelijkheid voor rolstoelpatienten. Het boeken via Booking.com is onvoldoende duidelijk en had me moeten verwijzen naar de Van der Valk- site om een speciale invanlidenkamer te kunnen boeken. Daardoor moesten wij ons behelpen met een te laag toilet en een te lage wastafel

Het ontbijt was prima.

Het personeel was heel vriendelijk.

Het personeel was heel vriendelijk. Het opstellen van een dagprogramma voor onze personeelsreis was ook zeer welkom. De ludieke fietsen was een groot succes. Ook de kleine afstand naar het centrum van Den Bosch was perfect. Onze auto's hebben we niet meer gebruikt. Geweldig ontbijt. Goede bediening in de Pianobar. Kortom een zeer geslaagd weekend.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Heel fijn verblijf!

Mooi, proper en makkelijk gelegen met de hondjes. Super vriendelijk personeel en heel lekker gegeten. Met een ontbijt om U tegen te zeggen. Super!

teleurstellend voor een van der valk hotel

wij verbleven eerder in het van der valk hotel in zwolle, het contrast met dit hotel is wel heel groot! daar hadden we een arrangement dit was aanvaardbaar van prijs. voor het hotel in vucht was de kamer met ontbijt prijs veel te hoog! bij het ontbijt buiten keken we uit op een container park! de kamers zijn verouderd , de douche veel te klein! onze vrienden betaalden dan nog eens 20 euro meer voor de zegezegde luxe kamer..het enige verschil met de gewonen kamer was een ijskastje (verbazend dat er voor zone dure prijs niet op elke kamer een ijskastje staat) en een dubbele (van heel slechte kwaliteit) matras! dit melden we bij de receptie en dat vonden ze precies normaal!

het uitgebreide ontbijt

Goede ligging tov den bosch centrum

Geen Wi-Fi bereik op de kamer (kamer 217 ligt te ver weg volgens receptie). Fohn aan vervanging toe.

Mooie ruime kamer met zitje op het (gemeenschappelijke) balkon. Goede airco. Koffie/theefaciliteiten Kluisje

zeer comfortabel

De airco maakte wel wat lawaai, daardoor waren we genoodzaakt om hem ' s nachts uit te schakelen. Was wel jammer bij deze tropische temperaturen.

Zeer ruime, propere kamer . Alle faciliteiten waren aanwezig. Kleine ijskast was super handig met dit warme weer. Op enkele minuutjes fietsen van het centrum van 's Hertogenbosch.

Een aangenaam verblijf. Zeker voor herhaling vatbaar!

Het was een heel gezellig hotel met een mooie vijver achteraan en een supergezellig terras vooraan. We konden er hele goede fietsen huren en kregen er meteen een kaart met fietsroutes bij. Het hotel werkte heel goed samen met een vaste taxidienst die ons aan de deur van het hotel kwam ophalen en nadien ook terugbracht. En dit voor slechts €5 per rit. Het ontbijt was uitstekend: heel uitgebreid en verzorgd. Wij komen hier zeker nog eens terug!

* Ontvangst

* Geen minibar in de kamer * Van de receptie naar de kamer moesten we buitenom lopen. * Iets minder hotel dan andere Van der Valk hotels

* Ontvangst * Eerder in de kamer dan oorspronkelijk incheck tijd * Ontbijt

Kamer is goed, bedden zijn goed.

De prijs/kwaliteitverhouding van het ontbijt is niet OK, daarom neem ik dat in het vervolg niet meer.

Kamer is goed, bedden zijn goed. Goede parkeerruimte. Eigenlijk alles zoals je van een Van der Valk kan verwachten.

Prima voor een nachtje, redelijk ontbijt, dichtbij centrum

Wifi werkte niet in de kamer (wij zaten in bijgebouw). 2-persoonsbed uit 2 losse bedden, die 's nachts verschuiven, waardoor een gat ontstaat, waar ik deels inrolde

Lokatie, gratis parkeren

Prima hotel als uitgangspunt voor tochten en werkzaamheden in de omgeving.

Grote afstand kamer receptie/ parkeerplaats. Niet verstelbare, hoge douchekop.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Grote, schone en stille kamer. Uitzicht op weilanden. Werkende koelkast, waterkoker en koffiezetapparaat. Goede Wifi in hotelkamer.

Goed maar niet voor herhaling vatbaar.

Zwarte randen in de douchedeur, vingerafdrukken van de vorige hotelbezoekers in de badkamer.

Heerlijk ontbijt, goede bedden, grote kamer, fijne douche.

Ruime hotel kamers in prettig hotel

Minder fijn dat er geen schotten op het balkon zijn, iedereen kan zo langs je kamer lopen.

Ruime kamers, fijn dat er fietsenverhuur is en late check-out op zondag!

Voor herhaling vatbaar. (saboteer ik die piano wel)

Uitstekende voorzieningen en prima kamer. Jammer van de piano die vlakbij de kamers in een tussendeel staat opgesteld. Gasten kunnen daar ook midden in de nacht blijkbaar niet vanaf blijven.

heerlijk ontbijt!

We hadden van te voren taxi besproken, uiteindelijk reden er 2 taxi busjes voor ontzettend veel mensen en duurde het uiteindelijk lang voordat we werden opgehaald en weg gebracht naar de foute party!

heerlijk ontbijt!

Knappe, schone kamer.

Badkamer wat slijtage. Veel last van vrachtwagens bij onze kamer betreft leveranciers hotel. Op zich geen probleem maar om 8u in de ochtend is wel wat vroeg daarvoor.

Knappe, schone kamer. Perfect ontbijt.

We komen zekers een keer terug

Wij zaten in het bijgebouw. Gehorig op gang met koffers. Dit gedeelte doet wel oud aan, ten opzichte van het hoofdgebouw. Het was er wel schoon, netjes en goed ingerichtte kamers.

Loopafstand van het centrum Goed ontbijt

Het complex is vrij groot maar ademt een huiselijke relaxte...

De kamers zijn niet super modern qua uitstraling. Beetje donker, en het zou fijn zijn als er op de galerij muurtjes geplaatst zouden worden zodat je je privé terrasje hebt en afgeschermd bent van de buren. Jammer ook dat er geen fietszitjes voor kinderen te huur zijn.

Het complex is vrij groot maar ademt een huiselijke relaxte sfeer. Uitzicht op een vijver, gezellig terras en prima restaurant ruimtes. Personeel zeer vriendelijk. Onze kamer beviel niet zo ( begane grond en rooklucht) dus kregen we direct zonder problemen een andere kamer op de eerste verdieping. Prima service dus! Ontbijt erg smakelijk en uitgebreid.

Kamer was schoon dat is voor ons het belangrijkst. Ontbijt was gewoon goed zoals bij iedere vd Valk.

Kastdeuren vielen er haast uit. Deur van douche sloot niet goed af. En de pasjes werkte niet meer toen we s'nachts terug in het hotel kwamen.

De rust was heerlijk. Kamer was schoon. Alleen wel veel te klein voor 3 volwassen personen.

Voor herhaling vatbaar!
    • Bruidssuite

Badschuim voor in het mooie ronde bad had wel standaard op de kamer gemogen. Ook vind ik dat als je ruim €200 betaald voor een nacht de minibar wel gevuld mag zijn.

Delphi Suite is echt een aanrader ! Ontijt is zoals bij elk Van der Valk hotel top!

Prima hotel voor een nachtje

Heel eind lopen naar de verste kamers. Route ook omslachtig. Toilet was heel krap geplaatst waardoor je min of meer dwars op de pot moest zitten

Nette en schone kamer, heerlijk en uitgebreid ontbijt

Top weekend

Het was erg mooi weer waardoor het terras vol was, heeft een half uur geduurd voordat wij geholpen werden voor een drankje. Er liep weinig personeel waardoor je niemand kon aanspreken

Ontbijt, de deal die ze hebben gemaakt met een taxibedrijf waardoor je voor 5 euro gebracht werd naar het centrum

Heerlijk hotel op vijf minuten van het centrum van Den Bosch

Moderne, ruime hotelkamer, prima badkamer met douche en bad, uitgebreid ontbijtbuffet, het eten in het restaurant was prima, er is een groot terras (wat met dit prachtige weer heerlijk dineren was), met de taxi is het maar vijf minuten naar het centrum en kostte €5 per ritje: goedkoper dan OV met drie personen! Uitstekend hotel voor een betaalbare prijs: zeker een aanrader!

De ligging tov de stad was perfect, de taxiservice voor €5...

Bij aankomst bij de receptie werd ons gevraagd of we een tijd wilden reserveren voor het diner tijd dus doorgegeven. Blijkt s’avonds dat het niet was doorgegeven vanuit de receptie. Meneer bij de balie trok al een gezicht van en nu maar hij had wel plek maar dat was ergens achteraf in een zaal naast de keuken 😞 Eten besteld en 10 min later hadden we het al op tafel, niet de kwaliteit die we gewend zijn. Tot nu toe vonden wij het eten bij van der Valk perfect en heerlijk maar dit was absoluut niet lekker net alsof het was opgewarmd. Teleurstellend.

De ligging tov de stad was perfect, de taxiservice voor €5 naar het centrum was een luxe. Kamer ook niks op aan te merken.

zalig

nette badkamer , vriendelijk personeel en een balkon aan de kamer waar je kon roken, verder bied het hotel een taxidienst aan voor een prijs , waar je zelfs geen bus voor kan nemen is de derde x dat ik daar overnacht en ga nog terug

Prima voor deze overnachting.

Teveel geluid wat weerkaatste in de ontbijt en dinerzaal. Was te heftig. Maakte het er niet gezellig en ontspannend op. Wegsleepregeling is van kracht wanneer je langer parkeert dan je verblijf duurt. Niet vriendelijk wanneer je een wandelvakantie vanaf hotel start.

Ruime kamers en we waren blij verrast dat we ook nog ee bad tot onze beschikking hadden. Gelukkig en blij dat we op de begane grond zaten. Konden we met onze hond zo door de terrasdeur naar buiten voor haar behoeften.

De kamer zelf en het ontbijt waren prima, ook de taxiservice...

Bij binnenkomst in de kamer kwam de rooklucht je tegemoet, zelfs het beddengoed stonk naar rook. Bij het uitchecken gemeld, daar werd aangegeven dat we het direct hadden moeten melden. Je zou toch denken dat het personeel dit ook ruikt als de kamers gereinigd worden en daar iets aan doen?

De kamer zelf en het ontbijt waren prima, ook de taxiservice naar het centrum was goed geregeld.

Prima verblijf en voor herhaling vatbaar!

De afgesproken taxidienst werkte niet naar behoren, maar e.e.a. zal te maken hebben gehad met Koningsdag.

Het ontbijt was perfect en uitgebreid. De kamer was heel goed en schoon.

geen reden om hier nog terug te komen

reeds genoemd

diner en ontbijt onvoldoende geen linnen servetten bij het diner ( a la carte ) geen water op de kamer ( van 10.00-!7.00 uur) wegens werkzaamheden/geen compensatie

De kamers.

Alle dagen geen water van 09.00 tot 17.00 uur en als compensatie een kopje koffie.... Wanneer een zaak mij een overhemd verkoopt met 1 mouw dan zou ik het niet pikken. Het diner de eerste avond was knudde en heb dat direct gemeld. Op de laatste dag na, maakte het ontbijt een licht verflenste indruk maar de kok achter de balie verstond zijn vak in alle opzichten. Morgen verwacht ik een telefoontje van de manager om een en ander te bespreken. Tijdens ons verblijf niet gezien. Ben er niet optimistisch dat ik daadwerkelijk gebeld wordt.

De kamers.

Voldeed aan de verwachtingen die wij vooraf hadden.

Een (weliswaar lichte) sigarettengeur op de kamer. Er was duidelijk gerookt geweest op de kamer.

Voortreffelijk ontbijt voor die prijs, compleet en fantastisch. WIj kwamen op te ontspannen en te fietsen.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Slechte ervaring, maar goed gemaakt

Stroom werd afgesloten om half 1 ‘s nachts, water om 9u ‘s ochtends. Dit alles werd ons pas laat kenbaar gemaakt en er was verwarring over. Van de een hoorden we dit, van de ander weer dat. Ook deed niet alles op de kamer het goed. We hebben wel een volgend verblijf voor de helft aangeboden gekregen met een gratis upgrade, dus ok opgelost. Het personeel is ten alle tijden vriendelijk, correct en vol begrip gebleven

Perfect overnachtingsmogelijkheden.

Gigantisch groot hotel, waar zowel feesten , huwelijken en sportgroepen enz plaats vinden. Is perfect hotel voor een nachtje slapen maar niet voor een rustige vakantie .

Goede parkeergelegenheid , ontbijt was super .

Kamer was gewoon echt goed, ontbijt was ook top, waren hier...

Kamer was gewoon echt goed, ontbijt was ook top, waren hier voor de diner dansant van Jan v Thull, en het buffet was echt goed heel divers en LEKKER. Hebben vorig jaar hier een middageten gedaan en dat was toen ook dik in orde. en denk nog steeds.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Goed, maar niet uitstekend

Ik heb hier nu drie keer gelogeerd. Het valt me steeds weer tegen hoe lang je onderweg bent van receptie of restaurant naar je kamer en hoeveel trappen, gangen en liften je moet nemen. Het is gewoon een doolhof. Alle drie keren wilde ik gebruik maken van de shuttle-service naar het centrum en in alle drie gevallen was de taxi niet op tijd. Ik vind het ook niet klantgericht dat je buiten op de taxi moet staan wachten. Ik vind medewerkers ook niet zo vriendelijk als je hen vraagt waarom het niet lukt om afspraken na te komen. Tenslotte vind ik de inrit naar het parkeerterrein in het donker slecht te vinden. Kortom, mijn derde keer in dit hotel was ook mijn laatste keer.

Het is een prima te bereiken locatie.

Fijn kort verblijf

Het balkon is verbonden met meerdere kamers.

Lekkere ruime kamer, fijne bedden en veel badkamerartikelen. Uitgebreid ontbijt, met zoete en hartige keuzes en verse sappen. Vlotte check in en check out, wat voor ons erg fijn was.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Groot Hotel in de buurt van Den Bosch

De kamer. Erg warm en ipv voor 3 personen zoals geboekt waren er voor 2 pers faciliteiten zoals handdoeken aanwezig. En op de gang stonk het naar rook.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Mooie locatie, jammer van de werkzaamheden
    • Bruidssuite

Op het moment van ons verblijf hadden we overdag geen water wegens werkzaamheden. Ook ‘s ochtends werd je om 8 uur wakkker daarvan. Zeker als je een suite boekt (niet goedkoop) is een flesje wijn ter compensatie wel erg karig. Schoonmaken van de kamer kan beter. Op het eerste oog netjes, maar als je goed gaat kijken zie je stof haren en zelfs stukjes glas liggen.

Mooie kamer, kan schoner.

Geweldig vriendelijk leuk verblijf

De mensen die er waren tijdens het ontbijt schrokken van mij vriendin ( ze draagt hoofddoek) dat vond ik minder, we leven in 2018 cultuur verschil moet kunnen!

Het was comfortabel, heerlijk rustig en de omgeving was ook erg mooi het personeel was ook top!

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Fijn weekend goede ligging.

De douche was klein cabine. Toilet was erg laag. Kan zien dat de douche aan verbouwing toe is douche cabine er uit e.d.

De sfeer. Het balkon waar we van de eerste zon in febr konden genieten.

Een 10 met een griffel! 👌

N.v.t

Nergens iets op aan te merken..maar vooral de taxiservice voor €5 per rit is geweldig..aangezien het hotel buiten de stad ligt is dat een zeer goede zet van van der Valk!

Goed personeel, mooie ruime kamer, douche en bad apart,...

Erg veel lawaai van andere gasten tot in de kleine uurtjes, leek net een jeugdherberg. Erg lange stukken lopen naar de kamer toe vanaf de receptie. beeld tv niet erg scherp.

Goed personeel, mooie ruime kamer, douche en bad apart, goede taxi service naar centrum. Klacht over andere gasten werd wel netjes afgehandeld.

Prima lokatie als je Den Bosch wilt bezoeken voor een dagje, maar niet voor een hele week.

Ik vond de hotelkamers moeilijk te vinden en daar hoorde ik meerdere gasten over klagen. Kan beter aangegeven worden. Ik vond het een doolhof... En ik wil niet als een Nederlander klinken, maar 2 koffiecups voor kopje koffie op kamer met 2 personen.... vind ik zooo karig. Bijna kinderachtig...

Uitsmijter besteld.... vond ik echt ver onder de maat. Ik ben geen keukenprinses, maar zelfs ik kan dit beter.

Was leuk, helaas niet top!
    • Royal Suite

Herrie, tot 06.00 uur ‘s ochtends, ergens een feestje of een feest zaal? Geen roomservice , vanwege carnaval. Slecht gevulde koelkast, dus geen keus, indien roomservice niet mogelijk is, moet dat op z’n minst top zijn! Slechte / onvolledige informatie ivm ontbijt , is niet gemeld dat het ‘s ochtends ivm carnaval , roomservice niet mogeljjk is! Heb je z’on luxe kamer is dit niet mogelijk, was een echte tegenvaller. Nummer vd receptie was voor ons niet te vinden. Koffie en thee was ook minimaal! En bij vertrek is ons ook niet gevraagd of alles naar wens was! Dit vinden wij wel horen! Jammer , dit maakt het niet compleet.

Kamer,

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Niet voor herhaling vatbaar.

Super ongezellig hotel, zeer lange gangen zonder goede routing, je verdwaald in het lelijke gebouw. Ontvangst zonder enige emotie, afstandelijk personeel. De kamer mocht wel wat schoner, de 2e dag geen kamer opgeruimd en geen schone handdoeken. Kussens ronduit slecht. Het ontbijt is ver onder niveau, bagger koffie, aangelengde vruchtensappen, weinig keuze. Erg jammer allemaal.

De kamer en het bed waren prima.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Heel gezellig

Tijdens het ontbijt zag in boven in de hoek een spinnenweb hangen (in de ontbijtzaal). Echt genieten van het heerlijke ontbijt kon ik toen niet meer.

De kamer was al klaar, hierdoor hebben we gelijk onze bagage naar de kamer kunnen brengen. Super.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prima hotel en komen zeker terug

Er is niets wat ons is tegen gevallen.

Alles. De kamers en het ontbijt waren super. Personeel zeer vriendelijk en de kamers waren zeer ruim en gezellig .

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Genoten en relatief dicht bij de Brabanthallen.

Alles was goed

De kamer was goed en het ontbijt was super. Alleen een tip: de 4e februari (zaterdag) is de laatste dag van de hengstenkeuring in den Bosch, die begint om 8 uur. Ontbijt gaat open om 7.30 uur, gelukkig deden ze het nu ook al wat eerder.....

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Prijs-kwaliteitsverhouding niet in balans

Prijs-kwaliteitsverhouding kamer vond ik niet goed. Wij hadden zelfs een comfort plus kamer geboekt, maar qua afwerking en luxe vonden wij het tegenvallen. Toilet was bijna tegen de muur aan geplaatst, zodat je niet recht op het toilet kon zitten. Tv. niet opgehangen, maar geplaats op een kastje veelte ver weg van het bed, zodat je niet lekker vanuit bed tv kan kijken. Gordijnen hingen op de grond, niet netjes passend gemaakt. Groene platen tegen de muur, die onzorgvuldig vast gemaakt waren. Als je meer dan 120 euro betaald voor een kamer, dan mag je iets meer verwachten van kamer qua luxe en afwerking.

Ontbijt erg goed!

Als recreant raad ik u aan om dit hotel niet te boeken. Baliedames maakte het niets uit geen excuses

De bedden waren ronduit slecht. Het bed wat opklapbaar was ( dat uit de wand kwam), slecht matras en zowel mijn moeder van 70 jr, als mijn zus hebben hun tenen tegen de ver uitstekende poten vh bed gestoten. Van het tweede vaste bed was het matras op, als je ging zitten op de zijkant vh bed, verschoof het matras richting de grond. Alleen het derde bed was “goed”. Als wij een hotel boeken, doen wij meestal vd Valk, maar nu.... 132 euro betaald ( excl toeristenbelasting), voor een kamer waar de bedden niet de standard hadden die ze hadden moeten hebben.

De taxi service vanuit het hotel, en terug.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Heerlijke kamer met balkon
    • Executive Suite

Uitstekende service. Bij inchecken uitermate vriendelijk en behulpzaam. Geweldige kamer (suite) en de ouderwetse vd Valk gezelligheid die een kamer met balkon geeft.

Heerlijk geslapen!

Het eten viel erg tegen, ik ben beter gewend bij Van der Valk. We waren met een grote groep, maar dat mag m.i. geen reden zijn om eerst te vragen hoe je je biefstuk wilt hebben en ze vervolgens állemaal medium uit te serveren (zonder de chutney van de menukaart). Het personeel was niet bijzonder vriendelijk of attent.

Heerlijke ruime kamer met bad

Het feit dat we twee maal moesten verkassen tijdens het ontbijt omdat er gedekt moest worden voor de lunch. De knarsende badkamerdeur en het stof in de kamer.

Voor onze situatie gaf de ligging de doorslag.

Bad was niet te gebruiken.
    • Superior Suite

Bad was niet te gebruiken. En lekte Een dure kamer voor dit comfort geboekt maar geen gebruik van kennen maken En de adres gegevens die jullie door geven klopt niet Dan kom je buiten den Bosch. In een weiland te staan Het moet de plaats Vucht zijn Hoop dat jullie hier wat aan doen Heb nu. 200 euro betaald voor een verblijf waar ik niets aan had

Tegengevallen wegens overnachten in auto

Mijn vriend is ziek geworden en heeft flink overgegeven. Daar er geen oplossing kwam vanuit van der valk ben ik noodgedwongen in mijn auto gaan slapen. Had anders opgelost kunnen worden in mijn ogen

alles op een ding na

Prima hotel om een nacht te verblijven.

Redelijk oubollig, kamer goed opnieuw gestyled. Badkamer netjes maar soms onhandig. Wastafel erg diep en bij de douche sta je eerst onder koud water.

Prima voor een nacht slapen, soepele afhandeling nette kamer.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Geslaagd

Er was enige misverstand met het ontbijt. We hadden betaald bij inchecken maar was niet duidelijk bij aanmelden het 's morgens. Hebben uiteraard excuses gekregen.

Van diner en ontbijt hebben we genoten. Kamer was prima in orde.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Gezellig

Het losse bed lag vreselijk, heb de rest van de dag met een zere rug gelopen!

Ontzettend hartelijk ontvangen bij de receptie! Heerlijk ontbijt en prima locatie en fijne taxiservice!

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Binnen 3 weken gebruik gemaakt van hotel van der Valk.

Binnen 3 weken gebruik gemaakt van hotel van der Valk. Deze keer ook weer niet goed. Nu haf ik kamer 1 deze was sterkt veroudert in vergelijking met vorige keer. Toilet papier was aangebroken bij binnenkomst ook vuilnis bak vol met deuken. En weer bij inchecken min half uur moeten wachten.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Ontspannen

Het opklapbed in de driepersoonskamer is eenvoudiger, minder comfortabel dan het tweepersoonsbed maar prima voor een nachtje.

Mooie kamer met mooie badkamer. Alles goed onderhouden en schoon. Leuk dat we ook de sportlessen mochten volgen en fijne taxiservice naar den Bosch

Heerlijk verblijf in prima hotel vlak bij bruisend en gezellig Den Bosch. Wij komen terug!

Rode huiswijn maar een keuze (merlot) was niet lekker. Werd kosteloos vervangen door een betere wijn van de kaart. Dus dat was dan weer prima.

Zeer ruime kamer, mooie ruime badkamer, prima bed en kussen, uitgebreid ontbijtbuffet met vers geperst sinaasappelsap. Avondeten ook lekker. Het personeel was over het algemeen heel vriendelijk. Taxiservice naar centrum Den Bosch (5 euro per taxi van 4). Heen of teruglopen naar stad kan ook (2,5 km). Lekker fris na het dineren in het stadscentrum.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

We hebben echt 3 dagen genoten. Zaterdag de stad Den Bosch bezocht.
    • Superior Suite

Niets viel er tegen. Ik heb geen min punten, alleen maar plus punten.

Het ontbijt, het diner en de kamers waren uitstekend! Het personeel was zéér vriendelijk en correct. Het is echt een aanbeveling!

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Goed slapen is voor mij toch een voorwaarde voor een prettig verblijf.

Kamer op begane grond. Kon geen raam open en heb daardoor heel slecht geslapen. Miste heel erg wat frisse lucht. Route tussen kamers en hoofdgebouw is niet prettig. Je stoort mensen die vergaderen en bij een ruimte voor een groep was er geen doorkomen aan.

Prima en nette kamer ontbijt heel uitgebreid met veel keuze.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

slecht

Alles behalve ontbijt daar kom ik nooit meer jammer dat we drie dagen geboekt hadden.

Het ontbijt was goed kamer was super slecht vlekken op stoel op de grond niet schoon een dag vergeten kamer schoon te maken werden niet bedient in de lounge oke dat zijn hun regels maar dan komen er mensen worden wel bedient ben dit niet gewend bij van der Valk wij logeren minimaal 8 keer per jaar bij van der Valk dit nog nooit mee gemaakt we betaalde weg 565.00 Euro incl ontbijt.

Ons verblijf was in

In het restaurant hadden wij zalm besteld we kregen twee nirmale moten en een echt klein stukje. Dat zie je wanneer je uitserveert. We hebben het gemeld na het eten (de smaak was goed) werd niet goed doodgepakt. Kleine "cheste" was op zijn plaats. Jammer!

Het ontbijt is echt super. Kamers zijn ruim we waren met drie personen en de kamer was goed ingedeeld voor drie. Prima derde bed. Enthousiaste receptioniste bij check in dan voel je je welkom!

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima hotel nabij uitvalswegen

Geen minibar in de hotelkamer aanwezig, alleen de mogelijkheid om een “pakket” te kopen bij de receptie.

Prima hotel om een nacht door te brengen. Goede faciliteiten en conform de verwachting die je hebt van een Van Der Valk hotel

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Goede en lange bedden.

Verouderde entree en restaurant in vergelijking met nieuwe Van der Valk hotels.

Goede en lange bedden. Kamer netjes en schoon. Ideaal voor een nachtje Den Bosch! Speciaal tarief voor de taxi: €5 naar het centrum en terug ook voor €5. Binnen vijf minuten zit je met de taxi in het centrum.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Beetje slecht geslapen door zoemende tonen in de badkamer , verbeter punt!

Kamernummer 137 heel jammer dat er een behoorlijk zoemtoon vanuit de badkamer komt , van onder de wastafel zeer irritant. Ook in dit hotel staan frisdrank verkoop koelkasten in de gang , deze maken een hels kabaal, je zal er maar naast slapen. Wel even op letten !!

Prima ontbijt en goede service van de keuken voor een lekker eitje gebakken of gekookt. Kamer prima , bar zeer gezellig!!

Zakenhotel en standaardkamer liggen tegen drukke ringweg.

De drukte van de ringweg vanaf 5 uur in de ochtend. Het stof dat op nachtkastjes en bureau lag. De grijze stofwolken boven bed. De stofzuiger die om 9 uur volop in de gang aanwezig was. Goed voor ons voor 1 nacht. Hadden gehoopt om hier na onze drukke PRaagreis een zalige nachtrust te hebben en dit viel erg tegen.

De vriendelijke ontvangst na onze vlucht om 23 uur. Receptioniste bood ons de kamer tot 12 uur aan om rustig te kunnen slapen doch dit punt viel helaas erg tegen.

Zie boven

Wij hadden een suite maar ik zou het geen suite durven noemen. Flauwe waterstralen uit de douche, behang wat los komt, geen minibar. Toen wij bij het ontbijt aan kwamen was er al veel op terwijl wij nog een uur te gaan hadden, nadien werd dit wel weer bijgevuld. Wij hadden ook via de receptie een taxi naar het centrum geboekt maar daar kwam niet veel van terecht en wij waren niet de enige met dit probleem. Al met al geen toppertje ......

Prima verzorgd hotel met goed ontbijt

Omdat het hotel niet in het centrum van Den Bosch ligt, is de prijs redelijk aan de hoge kant.

Het ontbijt is erg gevarieerd en goed. Kamer netjes en schoon. Taxiservice voor € 5 naar het centrum van Den Bosch. Prima hotel

Kwalitatief hotel aan de rand van de stad, met goede parkeergelegenheid.

toilet stond dicht tegen de muur...

mooie kwalitatieve kamer, goed en ruim ontbijt (wat wel mag voor die prijs). Restaurant was goed, met ruime porties.

Ideaal verblijf voor een weekendje!

Meer tijd tussen aperitief en maaltijd in het restaurant zou geen kwaad kunnen.Ik heb mijn aperitief gedronken met mijn hoofdmaaltijd.(2 maal)

Zeer goed ontbijt.Niks ontbrak. Rustige kamer gevraagd ,rustige kamer gekregen! Dames aan de balie waren vriendelijk.Ook in het restaurant vriendelijke ,vlotte service.

De badkamer had mankementen en die hadden mij gemeld maar er werd niets mee gedaan

Het ontbijt was goed. Alleen zondagmorgen was het veel te druk en konden we bijna geen plaats vinden om te gaan zitten