Beoordelingen over Hotel Wemeldinge 3-sterren

Noordelijke Achterweg 62, 4424 EG Wemeldinge, Nederland

#5 van de 8 hotels in Wemeldinge

6,1

6,4

Hotel is een nette accomodatie, met vriendelijk personeel en op korte afstand van centrum en strand.
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op zondag was er geen wijn meer om te schenken. Zowel wit als rood was op. Dit zou toch in voorraad moeten zijn! 🤔

Ontbijt was prima. De kamer was netjes en schoon. Badkamer is aan de krappe kant.

Een nacht in Wemeldinge.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het verlaten van het hotel, rugtas op de rug, stond een kar van de schoonmaakster in de weg. Er kon geen goedemorgen af en de kar werd niet even opzij gezet. Jammer.

Ontbijt prima. Beschadiging van behang op de kamer en van een gordijn was een haak los. Verder vriendelijke ontvangst

voor 1 nacht is het redelijk te doen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

alles mag een stuk frisser en schoner zijn..en geen douchedeur dat kan echt niet!!voir

het ontbijt was prima.een dikke 10 daarvoor...de kamer was triest...GEEN douchedeur..er hingen kapotte lappen stof van het matras onder het bed...een lik verf of een nieuwe laag tex of behang op de muren zou het een stuk frisser maken..kortom het geheel zou wel eens oogefrist mogen worden..personeel is prima

lekker ontbijt,
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

verouderd nieuw schilderlaagje zou geen kwaad kunnen, 1 van de douchekoppen (we hadden 4 kamers) was niet OK, toen het gemeld werd wisten ze ervan maar ze hadden nog geen tijd gehad om te repareren, dit kan normaal niet... je betaalt toch de volle prijs voor iets dat niet werkt..

lekker ontbijt,

• Beoordeeld op: 12 september 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers, we hadden er 3 gereserveerd 1 zeer klein en niet schoongemaakt 1 waar in de kastjes nog spullen van vorige bezoeker lagen en 1 waar bed gammel in elkaar gezet was. Alom kamers zeer gedateerd ontbijt zaal ruim voldoende.

Ontbijt ruim voldoende

• Beoordeeld op: 4 september 2018

het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, ontbijt is...
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de matrassen waren slecht. we hebben dit gemeld en deze gingen vervangen worden

het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, ontbijt is perfect en al waren wij een beetje laat voor het ontbijt vormde dat helemaal geen probleem.

Redelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is heel erg gehorig! Verder miste ik een koelkastje en een haarföhn. Ik stootte mij telkens aan de harde uitstekende rand van het bed.

Het ontbijt was goed en het personeel was aardig en hulpvaardig.

hotel Wemeldinge een absolute afrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

slapen in een bezemkast over elkaar moeten kruipen om in bed te komen douchen zonder kans je daar af te drogen .s.avonds daar gegeten waardeloos .na 1 nacht weggevlucht naar Brugge we zijn niet veeleisend maar dit was voor ons een dieptepunt .

het ontbijt was hoogtepunt in positieve zin

prijs kwaliteit waren we zeer te vrede vriendelijke personen en goed eten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we waren zeer te vrede het was wat we verwachten want we waren gekomen om te fietsen dus weinig in het hotel .

Het ontbijt was heel goed ook het avondeten was zeer goed . De kamer was heel proper maar iets te klein ,maar daar moesten we ook maar even zijn .

Geen
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs verhouding. 7 x hoofd gestoten aan houten balk boven bed. Douche te klein en glad. Afzuiging keuken zat boven onze kamer gong pas om half 10 uit. Veel lawaai van andere machines ook in de nacht. Voor de rest was het wel oke.

Goed ontbijt.parkeer ruimte oke.

Gastvrij ,maar het hotel mag wel een update
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren wat muf. Een erg kleine douche. Een vreselijk bed

Het ontbijt was niet heel uitgebreid maar netjes lekker vers en goed. Het personeel was bijzonder vriendelijk.

Een zware teleurstelling. Nooit nog voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer stonk, er waren geen muggenziften en geen verluchting. De afzuiging in de badkamer en toilet werkte ook niet. Het ontbijt viel ook sterk tegen, tenzij je graag croissants van de dag ervoor eet. De foto's geven misschien een realistisch beeld van 25 jaar terug, maar niet in huidige toestand.

Het dak was er. Dat was het enigste positieve.

We hebben genoten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer/badkamer waren zeer gedateerd. Een likje verf of een behangetje van de Kwantum zal wonderen doen. Een ander douchbak zal ook de kop niet kosten.

Het personeel was heel erg vriendelijk daardoor accepteerden we de nadelen. Men was zeer ontspannen en daardoor voel je je wel thuis. De kamer was schoon. Het ontbijt en diner waren prima.

Net hotel waar de hond ook welkom is.
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor de prijs kan ik niet iets vinden wat me tegenviel. Als men meer luxe zou verwachten dan moet men een ander hotel boeken en meer betalen zo simpel is het.

Ik had me op het ergste voorbereid, alles wat het meer zou worden was mooi meegenomen. De kamers waren van alles voorzien, toilet douche,buro,tv,kast met extra kussen, noem maar op alles aanwezig en het hotel en omgeving waren ook netjes. Wat ik zelf als prettig heb ervaren is dat het toilet apart was van de douche. Oja en dat mijn hond welkom was want om deze reden hebben wij het hotel ook geboekt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

heerlijke fietsvakantie gehad
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

veel te kleine kamer , zeker met huisdier , weinig comfort , goed voor een nacht , niet voor 5 nachten

heerlijk onbijt , vriendelijk personeel, goeie bedden

goed voor een keer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

eten in het restaurant was niet lekker.kleine kamer en heel kleine badkamer.de kamers zijn dringend aan een opfrisbeurt toe.Weinig parkeerplaats aan het hotel zelf.We moesten in een zijstraat parkeren.

Een korte uitstap naar Zeeland
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel heeft dringende update nodig, omgeving en binnen geeft rommelige indruk. Een grote hond hoe lief hij ook is hoort niet in het restaurant rond te lopen. De kamer moet dringend opgefrist worden, vooral de badkamer die is piepklein men kan zich daar niet uitkleden. Vuil douchegordijn, lakens waren proper. 1 nacht was voldoende voor ons.

Het restaurant oogt opgefrist en het ontbijt en 3 gangen menu was lekker. Het is er heel rustig en stil. Goed voor 1 nacht.

Ontspannen, authentiek

Ik sliep op de 3 e verdieping en de deuren slaan erg hard dicht. Ik mistte schampoo en zeep op de kamer ( maar de spar is dichtbij)

Leuk dat er s ochtends kranten zijn, gezellig zitten binnen en buiten, leuk dat de hond meemag, gezellig dat er een hotelhond is. Vriendelijke mensen, persoonlijke, kleinschalige sfeer. Gelukkig niet zo,n standaard hotel. Fijn een waterkoker op de kamer. Heerlijk geslapen.

Geweldige locatie, maar volgende keer een grotere kamer!
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden geboekt voor een comfortkamer en wisten dus al dat deze klein zou zijn. De kamergrootte viel echter mee. Was goed te doen. Alleen de badkamer was veel te klein. Geen ruimte om je spullen neer te leggen maar ook niet om je om te kleden.

Locatie en ontbijt zijn uitstekend

Gewoon , maar niet voor langer dan 2 nachten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te kleine en verouderde kamers. Geen koelkastje , geen tel , voor langer verblijf dan 2 dagen geen ruimte om wat op te bergen

Ontbijt was lekker en verzorgd

verblijf was kort en oke
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

welkom was minimaal je krijgt de sleutel en uit leg waar je kamer is niet meer kamers zijn zeer gehorig je hoort precies wat er bij de buren (kamer er naast of boven )aan de hand is

ontbijt was goed maar ook niet meer de kamers waren schoon en netjes

NIETS ik was niet tevreden over de kamer en dat maakt het...

de kamer

NIETS ik was niet tevreden over de kamer en dat maakt het moeilijk nog iets goed te vinden en dan het ontbijt dat mis liep heb er geen goed gevoel gehad gelukkig maar een nacht geboekt

Ligging van het hotel, je bent zo op het strand en in het...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het sanitair was minder, vooral het douche gordijn, wastafel zat een barst in. Kortom er valt daarin wel te gaan investeren..

Ligging van het hotel, je bent zo op het strand en in het centrum

niet confortabel en ongezellig
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

oude gedateerde kamer, niet voldoende hygiënisch en slecht onderhouden. matige bereikbaarheid over de trap. Het tapbier was op.

Ontbijt was redelijk

goed en ik kom zeker weer terug

ik had 1 persoon kamer er zat kantelraam in en er was ook andere raam maar die kon niet open met die hitte zal fijn zijn als daar raam kwam die open kan met hor

het ontbijt was goed en het personeel was vriendelijk

Heel fijn gehad.
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er kon geen raam open in de kamer, Een klapraam op een kiertje is onvoldoende ventilatie.

Vriendelijk onthaal. Het was er absoluut niet gehorig. De kamers waren super schoon, de matrassen op de bedden lagen heerlijk. Fijn personeel. De douche was prima.

het feit dat er een hond door het hele hotel loopt.

het feit dat er een hond door het hele hotel loopt. Buiten het feit dat ik geen hondenliefhebber ben, vind ik het niet kunnen. de douche op onze kamer zat in een omgebouwde kast. bij de wastafel kon de vouwdeur niet dicht qua ruimte.

Het eten is er lekker en voldoende,personeel vriendelijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was heel warm buiten en in de kamers was het nog warmer,men kon er ook geen ramen open zetten,geen airco,ook geen ventilator.Dus bijna niets geslapen!

Het eten is er lekker en voldoende,personeel vriendelijk,rustig gelegen.

Het ontbijt was simpel maar voldoende.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel oude, kleine kamer en helemaal niet proper! Voor een fietshotel te zijn, heel weinig fietsbergruimte en oplaadmogelijkheden, 2 stopcontacten waarvan maar 1 werkte. Kortom, heel oud hotel, dringend aan vernieuwing toe.

Het ontbijt was simpel maar voldoende.

nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

alles, de kamer was een benauwd hok met een kleine douche en vies douchegordijn. Het was muf de ramen konden niet goed open. Vies plafond. Ontbijt bestond uit wat bolussen en yoghurt en brood. Niet geweldig

Het was prijs kwaliteit Oke!
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een deur aan de badkamer..

Het was prijs kwaliteit Oke! En vriendelijk personeel. Ontbijt was Oke maar miste sommige dingen zoals vers fruitsap, koffiemachine,..

Fietsen konden binnen staan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fietsen konden binnen staan. Bedden waren goed. Ontbijt was goed. Er was een terras. Lokatie was een goede uitvalsbasis voor mooie fietstochten. Voldoende gratis parkeerplekken.

Eeen prettig verblijf tijdens ons weekeind.

De ruimte in de kamer.

Een vriendelijke receptie met veel info en een geweldig ontbijt. De omgeving is het verblijven waard. Er zijn veel mogelijkheden om in en rond het Hotel prettig te relaxen

Dit verzorgd en aangenaam hotel is een goeie uitvalsbasis voor een bezoek aan Zeeland.
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

lekker ontbijt, nette kamer, goede douche, laid-back atmosfeer, vriendelijk onthaal hotel ligt in een heel gewoon mooi dorpje (Dorpsstraat is mooi!), niet te toeristisch maar wel dichtbij alle bezienswaardigheden, vinden wij leuk.

Fijne plek in Zeeland
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aangename sfeer in het hotel, vriendelijk personeel. Fijne kamers, niet groot maar wel schoon en lekker bed. Ontbijt niet superdeluxe maar voor ons goed genoeg. Super qua ligging, oosterschelde, haven, supermarkt en strandje allemaal aan te lopen. Dicht bij Goes en Middelburg, kortom heerlijk daar! Wij hebben weer genoten.

Voor de prijs die wij betaalden heb je een basic kamer en een erg goed ontbijt, dus zeker in orde.
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vuile lakens lagen hele dag en nacht op de gang vlak bij de deur, niet aangenaam, kast met propere lakens stond hele tijd open, leek alsof de poetsvrouw het opgegeven had.

De kamers zijn basic, maar voor ons geen probleem, wel redelijk gehorig (houten, krakende vloer). Ontbijt naar wens, personeel erg vriendelijk. Kregen ventilator mee wegens warmte, bedankt! Prijs-kwaliteit niet slecht, wij betaalden ongeveer 40 euro pppn, maar enkele dagen later stond de prijs 50 euro per persoon op booking.com en dat is te duur voor dit hotel. Wemeldinge is voor ons een 'rust'oord, niet erg toeristisch, ideaal om wat aan het water te vertoeven en mooie fietstochtjes te maken. Om te shoppen moet je hier niet zijn, wel om te genieten van rust, water, haventje en natuur.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de bedden en de badkamer voor deze prijs veel te duur!! wand er zit geen deur in debadkamer en de douchslang lekt,de matrassen zijn veel te zacht. Maar de ligging van het Hotel en het personeel en de cervice is Toppie.Groetjes en bedankt Marianne Schuurman.

Het Ontbijt

Goed genoeg om een nacht te verblijven verwacht geen luxe.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer en zeer warm geen zonnescherm. Bed goed maar alles behalve bed zeer gedateerd en smeekt om renovatie/ vies. Eten s'avonds was zeer simpel wel smakelijk zeer kleine porties voor een aanzienlijk bedrag. Ontbijt goed.

Rustig gelegen

Goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De omvang van de kamer, iets ruimer was prettig geweest. De prijs van het water bij het diner: 3,95 voor een half liter water.

Kamer was tamelijk klein, badkamer was meer een douchecel, wel aparte toilet. Verder was alles in orde. Ontbijt was prima, ook het avondeten was erg lekker.

Ontbijt prima
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamerfaciliteiten. Een douche en wastafel (WC apart), waar je het schuifdeurtje niet van kan dicht doen omdat je je dan niet afgedroogd krijgt na het douchen. Het gehele hotel geeft een verouderde indruk. Dan vind ik prijs kwaliteitsverhouding niet meer reêel.

Ontbijt prima

prima uitvalsbasis voor gezin of wat ouder stel. Verouderde locatie, wel heel knus.

De kamers zijn niet schoon. Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier de afgelopen weken onder de bedden heeft gestofzuigd, laat staan een ragebol over het plafond heeft gehaald. De eigenaresse zou wat klantvriendelijker mogen zijn: Personeel was dat zeker wel. Ontbijt is erg basis en ouderwets. Kleine tip: Thee uit het koffieapparaat in de bar smaakt naar koffie. Even een cooker of een waterkoker aanschaffen.

De gezinskamer was ruim. Er zijn voldoende handdoeken aanwezig en de lakens waren schoon. Bed en douche zijn van prima kwaliteit.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Eenmalig!!

Kamer en het ontbijt!

kamer te klein voor 2 personen (blauwe teen aan over gehouden) ondeugdelijke mengkraan. En het heel erg gehorig, houten krakende vloeren!!

Enorm gehorig, tv geluid en gesprekken in andere kamers...
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enorm gehorig, tv geluid en gesprekken in andere kamers duidelijk te horen. Ook lopen en krakende vloeren. Het was in de kamer erg warm, geen raam dat meer dan een streepje open kon. Ontbijt prima, maar we komen hier niet terug.

Goed meegevallen voor deze prijs
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een tweepersoonsbed had ik liever. Haardroger op de kamer? Frigo op de kamer.

Eerlijk hotel voor deze prijs, lekker ontbijt, goed geslapen. Gewoon goed, niet meer, niet minder.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het geluid van het sanitair op de andere kamers was goed hoorbaar.

Het ontbijt was heerlijk de verse bolussen waren echt een delicatesse de kamer was eenvoudig maar netjes en schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig prima geslapen

Prijs / kwaliteitsverhouding was geheel zoek.

Kleine kamer met uitzicht op een plat dak, badkamer was niet meer dan formaat inloopkast. Kamer werd niet goed schoongemaakt, het beddengoed slechts rechtgetrokken, verder niets. In de ontbijtzaal plakte de place-mats .

De ligging was gunstig

Heel basic maar betaalbaar hotel in prachtige omgeving, prima voor 1 of 2 nachtjes!
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

s Nachts paar keer wakker doordat de bovenbuurman ging rondwandelen. De plafonds zijn schijnbaar van hout dus dat kraakte nogal. Het is een oud, wat gedateerd hotel. Op de gang ruikt het daardoor ook wat muf. Voor ons voor 1 nachtje prima te doen, maar ben je luxe gewend en personeel wat je stralend tegemoet komt om je te informeren en een fijn verblijf te wensen ..boek iets anders! Dit is heel basic en voldoet daarin! De badkamer was heel klein, ik denk dat de compact kamer niet geschikt is voor wat forsere mensen...je geraakt niet in de douche...de doorgang tussen wasbak en muur is misschien 50 cm?? Wat ik persoonlijk heel jammer vond is dat ik van te voren gereserveerd had in het restaurant en glutenvrij wilde eten. Niemand wist er wat van. De serveerster vond het ook maar lastig en kwam ik ook niet verder mee. Volgende keer zoek ik een snackbar! Ik denk dat met een hartelijke ontvangst bij in- uit checken en een glimlach in de bediening ik dit hotel als prettig had ervaren. Nu is het toch beetje een tegenvaller.

Het ontbijt was prima in orde. douche is klein maar heerlijk. Bedden zijn goed! de omgeving is prachtig, pittoresk!

6,0
    heel basic,ok voor 1 nacht.
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer 106 vuil,kleerkast vol haar. Badkamer,als je het zo kan noemen, piepklein. Telefoon en wekker in de kast onbruikbaar. Geen lepeltjes voor de koffie op de kamer.

ontbijt was ok.

Prijs kwaliteit verhouding is prima.
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De schoonmaak en het aanvullen van koffie/thee. De douche is erg klein. Gasten roken voor het raam. De reservering was niet binnen gekomen door een storing werd ons verteld.

Ontbijt was prima. Kamers waren niet gehorig. Goede ligging tov het strand.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

1980-ies
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ALLES was alsof het sinds 1980 niet meer is vervangen, vernieuwd, geschilderd is. Muren beschadigd, Noodalarmen die van de muur af hingen en niet gerepareerd, opslag van bedden en meubels door het hele hotel. Op zich vriendelijk personeel, maar voor de prijs dat ik betaalde (en het was al een last minute deal !!) vind ik dit totaal niet opwegen tegen de kwaliteit van het hotel.

Bed was heerlijk, Ontbijt ruim en divers

We hebben er toch van genoten!

Hygiëne op de kamer, vloer werd niet goed gepoetst... Verwarming viel niet te regelen.

Uitgebreid en uitstekend ontbijt, gezellige inrichting lounge en restaurant. Erg vriendelijk personeel.

Eigenlijk lag dit hotel op een paar kilometer van de...

Nogal een rommelige indruk

Eigenlijk lag dit hotel op een paar kilometer van de zeelandhallen en waren de honden welkom! Prijs kwaliteit vonden we iets naar de dure kant voor *** hotel .

Een vies en verouderd hotel, ondanks de lage prijs geen aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet schoongemaakt. Bed leek al in geslapen en douche was niet schoongemaakt, de shampooflessen van de vorige gast stonden er nog. Haar in de douche en teennagels in de vloerbedekking...

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren klein, maar wel knus.

Vriendelijk personeel, alleen de computer was gecrasht bij het vertrek van ons en de eigenaar liep kwaad weg, niet echt proffecioneel.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Ik zou hier zó wéér boeken!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb écht goed gezocht, maar kon geen enkel minpunt ontdekken.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voortreffelijk ontbijtbuffet, zelfs de krant ontbreekt niet! Prima (basic) kamers voor een uiterst schappelijke prijs (< 50 euro). Zeer gastvrij, gemoedelijk dorpshotel.

ok
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het water van de douchecabine van de verdieping boven ons druppelde bij ons binnen . Liever een vloer dan tapijt

Zeer lekker ontbijt en avondeten goede bediening

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Vriendelijk bediening, geweldig ontbijt.
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat heeft meer met booking.com te maken. Er werd aangegeven dat ik van te voren moest betalen. Ik heb gebeld en dat hoefde niet.

Vriendelijk bediening, geweldig ontbijt. Dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Op ons netvlies.
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Soms hoorden we de planken van de kamer boven ons kraken als er iemand liep. Verder alle rust.

Het diner zowel als het ontbijt waren van hoge kwaliteit. De inrichting van de kamer was ruim, met uitstekende bedden(pocketvering), een bureautje met waterkoker om koffie en thee te zetten. Toilet en douche waren comfortabel gescheiden maar voldoende ruim. WiFi werkte meteen, zonder inlogcodes. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam . En de omgeving is schitterend met de Oosterschelde en de Kapelse moer als natuurgebieden van wereldformaat.

kort
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat we wel jammer vonden was dat de kamer er een zeep bakje los zat, het behang was los en het overgordijn daar was de zoom van kapot. Het randje boven het bed was gebladerd. Het staat zo slordig. Bedden waren prima.

We waren er omdat we een begrafenis in Goes haddden, Helaas. Iedereen was vriendelijk, het eten en ontbijt was prima.

gezellig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niet genoeg ruimte voor de wastafel douche cabine erg klein er lagen dode vliegen op de vensterbank de gordijnen waren stuk en niet verduisterend geen fijne stoelen om op te zitten

ontbijt prima. alles voldoende bedden prima,extra kussens op het bed is wel belangrijk

Vieze kamer

De kamer was klein, gehorig, versleten interieur, vieze lucht vanuit de keuken dat naar boven trok, losse tapijtstukken op de trap en niet schoon. Vieze vlekken op de muren, loszittend behang en overal stof. Heb er melding van gemaakt en een tientje korting gekregen. Heb ze geadviseerd deze kamer eerst op te knappen of in ieder geval eens grondig schoon te maken voordat ze die weer gaan verhuren. Ze was het met me eens en nu maar hopen voor de volgende gasten dat ze er daadwerkelijk wat aan gaan doen.

Ontbijt was prima.

Buiten die slechte verwarming was alles goed zoals bed , ontbijt , rustig gelegen , en netheid en vr
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verwarming was niet ok want ze hebben ons een electrische verwarming moeten bijgeven, want de tocht kwam zeer koudelijk binnen van de WC en badkamer in de slaapkamer en dan hebben ze ons die 3 dagen of nachten met een verwarming dat lauwe verwarming laten zitten in plaats van de verwarmings eenheid op te roepen, en trouwens ik was niet de enige die klaagde er waren nog andere kamers met dezelfde problemen als wij , de badkamer was wat klein ook , dit hotel is zeker geen 3 sterren waard zoals gezegd op jullie site

Het ontbijt was zeer goed en lekker , de kamers waren net en juist gepast , het personeel was vriendelijk en behulpzaam , de ontbijtzaal was ook net.

Een mooie omgeving, vriendelijk personeel, maar een verwaarloosde kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gedateerde kamer en badkamer. Geen fijne stoel op de kamer. Al met al wat rommelig en oud aandoend. Goed voor 1 nachtje, maar zeker niet gezellig voor langere tijd

Het personeel was vriendelijk, het ontbijt beperkt maar goed

Het was leuk en prijs kwaliteit is ok.

De geur in het oude gedeelte. Niet goed geïsoleerd en koud in het toilet.

Heerlijk ontbijt. Avondeten super. Speelruimte voor de kinderen zeer goed en huiselijk.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Eten
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden kamer 201 de hele nacht niet geslapen ivm veel geluidsoverlast van verwarming installatie en wij konden het raam niet open doen ook veel nare luchtjes uit div apparaten

Eten

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

wij komen terug
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het was allemaal geweldig. Aardig personeel, en wat een kranten. Heerlijk om 's morgens het nieuws even te lezen. Ook de koffie op de kamer. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt, maar misschien een volgende keer

Het ontbijt was geweldig en de kamer was prima. Niet luxe, maar dat hoeft voor ons ook niet. Wij bezoeken alleen vrienden en kennissen.

Geweldig verblijf en zeker uw geld waard.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien de open ruimte onder de deur afdekken met bv. tochthond. Ofwel licht op gang dimmen 's nachts zodat er minder licht binnenkomt onder de deur .

De ontvangst was goed en vriendelijk. We mochten zelfs vroeger op de kamer. Diner en ontbijt was uitstekend. Misschien 1 opmerking, om vers fruitsap te zetten. Voor de rest alles in orde. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Wij waren er maar een nacht.

Was prima zo.

Wij waren er maar een nacht. Normaal slapen we altijd bij familie in Zeeland. Dit kwam deze keer beter uit. Gastvrij ontvangen. Het ontbijt was prima, de kamer eenvoudig, maar wel schoon, bedden prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Er was niet gemeld dat de gast voor wie ik de accomodatie...
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was niet gemeld dat de gast voor wie ik de accomodatie had geboekt gebruik kon maken van het ontbijt. Waardoor hij niet heeft ontbeten. Dat vind ik slordig. Ik heb daar immers wel voor betaald.

Omgeving.
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is gedateerd. De zonwering is gescheurd en is groen uitgeslagen van de mos. De badkamer verdient deze naam niet. Heel klein en primitief. Na het ontbijt blijven de vuile borden gewoon staan. Gevolg: geen zitplek meer voor anderen..

Omgeving. Ontbijt was prima. Niet uitgebreid, maar wel heerlijk.

ging wel

douche ontbijt en herrie bij de buren omdat ze een hond hadden, verder was de kamer erg stoffig.

de bedden, heerlijk geslapen zeer slecht was de douche, piepklein, je paste er nauwelijks in. ontbijt was zeer matig

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

De prijs kwaliteit voor mijn kamer was totaal niet in overeenstemming.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had kamer 214. De zonwering buiten lag op het dak. De radiator maakte gedurende de hele tijd een tikkend geluid. Komt van uitzetten c.q. krimpen. Opgelost door kleerhaak tussen radiator en vensterbank te duwen. Toilet in vier dagen niet gepoetst. Zeepdispensor op badkamer was leeg en bleef leeg. Grote luchtblaren achter het behang. Gordijnen hingen gedeeltelijk los. In het restaurant duurde het lang voordat iemand kwam voor bestelling ging het uiteindelijk maar zelf halen.

Het eten was in orde. Prijs qualiteit was goed.

Ontspannen weekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sterk verouderde kamers. Mogen hersteld en zeker geverfd worden. Verfrissing was ok in bar en restuarant. Hebben een heel grote ontspanningsruimte met mits een paar opfrissingen leuk zou zijn en aantrekkelijk om te gebruiken.

Zeer goed ligging voor uitstappen zowel met de fiets als de auto

Kom hier nooit weer en zal het een ieder afraden hier te verblijven.
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eerste kamer bij airco van hotel, dus andere gevraagd.....moest toen 10,00 euro bijbetalen. Zeer kleine kamer. vieze toiletrol, piepkleine badruimte. Zeer kleine kamer voor deze prijs. Slechte bedden.

Omgeving

prima bevallen
    • Compacte Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie hotel erg aangenaam, rustig en toch alles redelijk dichtbij. Ontbijt prima, heel fijn terras en lobby om nog even te zitten(fijn de boekjes/tijdschriften/spelletjes) Kamer klein maar perfect voor paar dagen