Beoordelingen over Hotel Wilhelmina 3-sterren

Noordstraat 20-22, 4357 AP Domburg, Nederland

#9 van de 18 hotels in Domburg

Ideale plaats om Domburg en omgeving te verkennen.
    • Comfort Kamer

Misschien koffiefaciliteit in de kamer. Trappen zijn nogal steil. Personen die moeilijk te been zijn, vragen misschien beter een kamer op gelijkvloers of 1 ste verdieping. Prijzig ontbijt

Vriendelijkheid van personeel, rustig hotel, eigen parking (wel kleine plaatsen) Dicht bij strand en centrum. Heel goed ontbijt.

Prettig verblijf met alles direct in de buurt.
    • Comfort Basic

Geen loungeruimte aanwezig. Douchekop niet in hoogte verstelbaar, te hoog geplaatst voor kleinere personen. Trap niet handig voor mensen die moeilijk ter been zijn.

Alles netjes en schoon. Mooie badkamer met douche. Koelkast op de kamer

Prijs en kwaliteit niet in verhouding.
    • Comfort Kamer

Als er werd gedoucht dan bleef de condensatie tot de volgende morgen op het raam. Te wijten aan slechte afzuiging en enkel glas. De trap naar de eerste verdieping is aan vervanging toe. Te stijl en krakende planken.

Dicht bij strand en centrum. Niet voor herhaling vatbaar. Prijs is aan te hoge kant voor hetgeen wat word aangeboden.

Was prima!

minpuntje, er zijn koffie/thee faciliteiten, voor 1 x zijn er nespressocupjes aanwezig. Worden echter niet aangevuld volgende dag (terwijl je voor opeenvolgende overnachting net zo veel betaalt), maar kun je aanschaffen voor €1,00 per stuk... (per 10 afnemen) gaat niet om het bedrag, maar zou bij de koffiefaciliteit moeten horen. Aan te raden zelf meenemen en op website/boeking vermelden.

Ruime kamers, heel goed ontbijt en locatie is super, dicht bij strand en centrum.

Degoutant vuil en pokkenuur voor wat je krijgt

Wij boekten een kamer met zicht op zee en kregen een gelijkvloerse kamer met zicht op parking. De auto's parkeerden letterlijk op 2m van ons bed. Het licht werkte niet, de tv werkte niet. Onder het bed verschrikkelijk veel vuil. De kamer was ronduit vuil. Opgepoetst. De vuilbak had sporen van de vorige bewoners, bloed en vet op de zijkant. De douchetegels waren gebarsten. In het plafond zaten twee gaten, een met stof en vuil uitpuilend. Het was ijskoud in de kamer bij aankomst en er hing een vreselijke geur van rottend voedsel. Ik boekte een kamer met bad en kreeg een kamer met douche. Wij belden de receptie ivm het licht en de tv en werden afgesnauwd. Toen we onze bekommernis uitten ivm de hygiene werden we niet eens gehoord. In de badkamer lag op de grond wc papier van de vorige bewoners. Degoutant! Het ontbijt was volledig inspiratieloos en wat aangeboden werd, waren alle goedkoopste producten. Lamentabele kwaliteit. Absoluut zijn prijs niet waard.

Helaas, helemaal niets. Een flop!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Zeer goed uitgebreid ontbijt.
    • Comfort Basic

De matras is aan vernieuwing toe.

Zeer goed uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Gemakkelijk dat je niet door heel het hotel moet om naar je kamer te gaan. Super dicht bij het strand.

Prettige ruime kamer voor vier personen, centraal in Domburg, dichtbij de duinen.

Gehorig m.b.t. buurtkamer. Gesprekken bijna te volgen. Voor de buitendeur die naar de kamer leidt staat een parkeerplek. Zeer onhandig want als er een auto staat kan je er niet langs met je koffer. Tip: zet er een plantenbak neer en haal zo de parkeerplek weg. Flesjes wijn stonden klaar, maar je moest ze wel betalen. Vier goedkope koffiecups voor nespresso apparaat, maar moet je wel betalen (5 euro). Dit staat in schril contrast tot de kwaliteit van de kamer. Toppunt van Hollandse krenterigheid. Dit laatste is jammer. Want een klein gebaar zoals gratis kwaliteitskoffie komt zeer gastvrij over.

Ruime kamers. Sfeer. Geweldige ritualsproducten in de badkamer. Genoeg handdoeken. Heerlijk bed. Gemakkelijke check in.

Geweldig hotel!
    • Deluxe Kamer

Het was wel erg warm op de kamer. Meteen verwarming uit gezet en raam open, maar het bleef te warm naar onze mening.

Goed bereikbaar, aardige mensen, heerlijk schoon, veel ruimte op de kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

We hadden een hele mooie familiekamer op de Begane grond.

Ik vond het jammer dat we noodgedwongen ergens anders moesten ontbijten. Hond was niet welkom in ontbijtzaal.

We hadden een hele mooie familiekamer op de Begane grond. Praktisch ivm hond.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Zeer goed bevallen!
    • Comfort Basic

Fijn als er waterkoker op de kamer is om kop thee te zetten

Zeer hartelijk ontvangst, fijn dat we al vanaf 12:00 de auto konden parkeren en dat we ook al eerder op de kamer bleken te kunnen. Kregen goede tips kregen voor wandelen. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Kamer was erg schoon en met prima bedden.

Een verblijf om met een breedlachse glimlach naar terug te kijken.
    • Deluxe Kamer

Een heel ruime kamer en bovendien een heerlijk ontbijt! De bediening was heel vriendelijk, we werden naar de kamer begeleid bij het inchecken. Ook tijdens het ontbijt kregen we een uitstekende bediening. Een echte aanrader!

Een absolute aanrader om te verblijven tijdens een weekendje Zeeland.
    • Comfort Kamer

De bedden waren nogal zacht. En ik dacht ook een 'echt' tweepersoons bed te hebben geboekt.

Ontbijt overtrof zeker de verwachtingen, zo uitgebreid. Mijn vriendin volgt een strikt paleo dieet en kon toch helemaal haar keuze vinden. Top!

Zeer goed ontbijt, vriendelijk personeel, goede service

Voor ons een te hard bed en storend geluid van de ventilatie op de badkamer zorgde voor een wat mindere nachtrust

Zeer goed ontbijt, vriendelijk personeel, goede service

• Comfort Basic

Goed uitgebreid ontbijt, mooie en nette schone kamer, ligging van het hotel bij het strand is geweldig. Gratis upgrade van de kamer was een leuke bonus.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Super!
    • Comfort Basic

Jammer dat er geen gastenboek is.

Het ontbijt uitgebreid, personeel vriendelijk, kamer schoon, fijne bedden. Shampoo en douchegel van rituals, voldoende handdoeken, dik en lekker zacht. Zijn zeer tevreden!!

7.5 met moeite waard.
    • Comfort Basic

Wat meer rolstoel toegankelijk. Geen lift. Bij vertrek hoorde we pas als we anders hadden geboekt krijg je 1 nacht extra gratis en er was een walvis aan gespoeld en hier werft niets van gezegd en dat is toch bijzonder om te zien. Gehorige kamers.

Dicht bij zee en tocht dicht bij de winkels en eet gelegenheid. Heerlijk rustgevende omgeving.

Zeer royale kamer met prachtig terras.

Op de badkamer rook het wat muffig, naar de afvoer. Had de kamer wellicht een aantal dagen daarvoor leeggestaan? Bovendien werkte het pompje van een shampooflacon niet.

Zeer royale kamer met prachtig terras. Mooie badkamer, heerlijk bed. Personeel: buitengewoon vriendelijk en erg voorkomend. Op ons verzoek werd er nog snel een waterkoker naar de kamer gebracht!

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Heel vriendelijk onthaal en mooie kamer.
    • Comfort Kamer

Het enige dat ik jammer vond was het ontbreken van een warmwaterkoker op de kamer. Bij mijn vertrek vernam ik dat men in de keuken kon tas en warm water halen. Ze zouden het moeten melden bij aankomst!

Kamer oké. Ontbijt oké.

De ligging van het hotel dichtbij het strand en het centrum.

Het ontbijt vonden wij vrij duur en niet in overeenstemming met de kwaliteit. Een extra lamp in onze kamer bij het zitje zou geen overbodige luxe zijn, of een betere centrale verlichting

De ligging van het hotel dichtbij het strand en het centrum.

Ruime kamer: Royal suite.
    • Royal Suite

Ruime kamer: Royal suite. Matige verlichting om te lezen.Kamer stinkt naar schapenmest of iets dergelijks. Navraag leert dat het een bekend probleem is en veroorzaakt wordt door de houten vloer. Jammer dat de kamer dan toch verhuurd wordt. Goede kamer als u een gebrekkige reuk heeft.

Alles prima, ik ga zeker terug.

helemaal niets!

Rustig, schoon en goed hotel. Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt met vers fruit ,kaas, vis, vlees, heerlijk brood en allerlei zoetigheden.

Helaas niet (meer) voor herhaling vatbaar
    • Comfort Kamer

Wij zijn een paar jaar geleden ook in dit hotel geweest en waren toen heel enthousiast. Inmiddels is het wel achteruit gegaan. Wij vonden de inrichting onverzorgd, de bedden niet comfortabel en mijn man heeft een aantal dagen onder de rode bultjes gezeten na onze nacht in dit hotel.

Misschien iets te duur in de prijs/kwaliteit verhouding.
    • Comfort Kamer

Wij hebben slechts 1 nachtje onze auto op de parkeerplaats kunnen plaatsen. Ook vind ik het jammer dat het slechts een hal is met een balie en een bel, geen lounge of bar. Er is alleen 's morgens tijdens het ontbijt personeel.

De locatie is prima, de kamer goed. De badkamer is groot: er is 1 wastafel (plek voor 4) en geen bad. Het onbijt is goed, niet super de luxe of extreem geweldig. ( de zeeuwse bolus hebben we alleen op het kaartje voor het lege schaaltje gezien, helaas)

We keerden samen met onze vrienden, dik tevreden terug van ons weekend! Komen graag nog eens terug.
    • Comfort Basic

Ramen in de kamer (105) aan de voorzijde hingen door de wind te klapperen. Een kleine ruimte , salonnetje beneden hebben we gemist 's avonds, aangezien we niet buiten konden op het terras omwille van het weer. (klein min puntje)

Heerlijk uitgebreid ontbijt met vriendelijke bediening. Parkeerplaats voor het voertuig was ook aanwezig. De fietsen konden we achterlaten in een afgesloten fietsenstalling. Dus voor ons prima. Vlakbij het strand om een wandeling te maken.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Super, ik kom zeker terug!
    • Comfort Kamer

De tv mag iets groter, en de douchestraal mag ook harder.

Grote, ruime kamer en een heerlijk, luxe ontbijt. Lekkere boxspring, met 2 soorten kussens! Dus goede prijs/kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Volgend jaar komen we terug! Groetjes uit Brabant!
    • Deluxe Kamer

In de eerste instantie de kamer, de televisie stond niet achter het bed zodat we scheef zouden moeten kijken. Voor mijn moeder niet te doen. Verder was haar matras aan de zachte kant. Maar niet getreurd. Twee aardige mannen van het hotel kwamen met verlengsnoeren, kabels, tape en een ander matras. Bedankt heren!

Samen met mijn bejaarde moeder zaten we in een luxe kamer. Met haar rollator kon ze zich makkelijk verplaatsen in de (slaap)kamer maar ook in de ruime badkamer. Het ontbijt is fantastisch en niet te vergeten het behulpzame, aardige personeel. Wat ook erg fijn is: de korte afstand van zowel naar zee als het centrum van Domburg.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

We hebben genoten van ons verblijf in Domburg en het Hotel Wilhelmina.

Prima locatie, rustig gelegen dichtbij het centrum en het strand. Het personeel is heel vriendelijk en gaf goede informatie. Wij hadden een superior kamer met alle comfort o.a. een prachtige badkamer en uitzicht over de binnenplaats. Het ontbijt was goed. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Grandioos

Niets negatiefs

Hotel ligt heel dicht bij het strand. Ideaal. Geweldig goed ontbijt. Hele schone kamer. Vriendelijk personeel. Doucheruimte die nog gebruikt mag worden als je de kamer al hebt verlaten en toch nog naar het strand wilt.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Knus hotel met fantastisch personeel. We gaan zeer zeker terug!
    • Deluxe Kamer

Ik zat in bad en daar was geen badschuim. Er was alleen doucheschuim bij de douche, dus ik heb me niet met zeep kunnen wassen. Maar ik ben ervan overtuigd dat hier iets aan gedaan zal worden. Maar, dit enige min puntje wil niet zeggen dat ik nooit meer terugkom. Heel graag komen wij terug. Ik geef voor dit verblijf een 9,5.

Ik vond het een gezellig hotel. We hadden een prachtige ruime kamer met een grote badkamer. We konden heerlijk buiten ontbijten. Fantastisch vriendelijk personeel. We konden grote badlakens lenen voor op het strand. Dit hotelverblijf was een cadeautje voor mijn zus die zeventig jaar wordt. Zij vond het ook fantastisch.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Goede centrale plek
    • Comfort Kamer

Wij waren op een klein huwelijksreisje. Dit had ik vermeld bij de reservering en ze hadden er niks aan gedaan. Niet eens een kaartje. Dat vond ik een hele erg #fail

Goede centrale plek

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Al met al goed.
    • Comfort Basic

Gehorige kamer, 2-persoons bed bestaat uit 2 aparte matrassen, relatief duur afgezet tegen faciliteiten.

Locatie, vriendelijk personeel & parkeren op terrein.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Ontbijt was goed verzorgd, wij hadden een familie kamer,...

Ontbijt was goed verzorgd, wij hadden een familie kamer, welke ruim was en uit twee kamers met tussendeur bestond. Wat erg handig is met kinderen, als ze iets eerder gaan slapen. Goede bedden, kamer was basic maar prima verzorgd, met minibar en kluis. Vlak bij het strand en centrum Domburg.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Wij hadden een paar heerlijke dagen en hopen hier zeer zeker terug te komen.

Alles TOP in orde!!

Geweldig uitgebreid ontbijt en het werd voortdurend aangevuld. Heerlijk vers geperste grote kannen jus d'orange. Kamer was ook super in orde, ruim, schoon, voldoende stopcontacten, uitstekende bedden. Badkamer heel ruim en ook prima in orde. Kortom een absolute aanrader. Als wij weer eens naar Domburg gaan, dan zeker in dit hotel. De Brasserie Domburg is eveneens een aanrader, wij hebben er zelfs 3x heerlijk gegeten, even weg uit de drukke winkelstraat! Ook daar heel erg leuke bediening.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Gemiddeld goed

Slechte douchekop (miezerige straal) en in de familiekamer een pregnante smerige geur. Bij melding hiervan werd gezegd dat men hiermee bekend was. Zeer opmerkelijk om dan toch die kamer te verhuren....... Zeer slechte zaak.

Mooie ruime kamers, netjes en keurig ingericht.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Bruisend dorpje in prachtige omgeving, enkel verkeerd hotel gekozen.

Geen geluidsisolatie, de conversaties bij de buren konden we zonder probleem volgen. Defecte kluis werd niet vervangen, er werd ook geen alternatief of compensatie voorgesteld. Geen enkele toeristische informatie (folders, flyers, plattegrond, bezienswaardigheden). We werden constant in het Duits aangesproken door het personeel. Ook de televisie, het kaartje van de kamerdame edm 100% in het Duits. De vuile handdoeken werden niet ververst omdat ze niet op de grond lagen. Vanaf 18 uur konden we niemand meer van de receptie bereiken. Ook niet via de speciale bel "druk hier in geval van afwezigheid". Er kwam gewoon niemand meer antwoorden.

Parkeergelegenheid. Ontbijt met goed assortiment, wel elke dag identiek. Zeer goede bedden. Ligging op loopafstand van zowel strand als dorp is goed.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Super uitwaaien aan zee in deze mooie comfortabele accomodatie.

10€ aanrekenen voor een kind van 4 jaar voor het ontbijt vind ik er een beetje over. 5€ had beter geweest.

Het ontbijt, kamers, ontvangst was hartelijk. Propere kamers en douche gelegenheden. Ontbijt buffet was meer dan voldoende wat de 15€ per persoon rechtvaardigt.

• Beoordeeld op: 1 april 2017

Super hotel

Weinig parkeerplaatsen

Mooi schoon en fris hotel nabij de zee en het dorp. De vrouw die voor het ontbijt zorgde was een hele hartelijke lieve vrouw. Top

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

voor herhaling vatbaar
    • Comfort Basic

geen eigen restaurant maar het werd opgelost met een leuke brasserie in het dorp

de rust van de omgeving al is het in een levendig dorp is het hotel uitstekend gelegen

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Zalig hondvriendelijk en net hotel,met een mooi ontbijt en een perfecte locatie.
    • Comfort Basic

Er was niets dat ons tegenviel in dit hotel.

Wat heel leuk was,is dat er bij aankomst een dekentje en poepzakje klaarlag op de kamer voor ons huisdier,samen met een briefje naar uw huisdier gericht.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Redelijk.
    • Comfort Basic

Zeer gehorig. De ramen trilden in hun sponningen door de wind, maar ook gehorigheid van andere gasten, de trap etc. De vloer is te dun. De foto's op Booking.com zijn van de nieuwe kamers. Wij zaten in het oude huis, met nog vloerbedekking op de vloer. Geen laminaat oid zoals op de foto's.

Kamers compleet met minibar, föhn, kluisje, Rituals badproducten. Locatie vlakbij strand en winkelstraat.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

we zijn s'nachts enorm gestoord door een enerverend...
    • Comfort Kamer

we zijn s'nachts enorm gestoord door een enerverend geluid dat uit de badkamer kwam , en dat zich herhaalde om de 30 minuten ; aan de receptie s'morgens wisten ze van niets !

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Het ontbijt was super en uitgebreid

Niets !!

Het ontbijt was super en uitgebreid Ons kamer was dik in orde en ook de ligging direct aan het strand en het stadje met mooie verwarmde terrassen en goeie restaurantjes Echt een aanrader

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Een deugddoend verblijf!
    • Comfort Kamer

Jammer dat de hond niet in de eetruimte mocht en wij vinden het logement tamelijk prijzig.

Wij konden het ontbijt mee naar de kamer nemen, de plateau stond reeds klaar. We werden zeer vriendelijk onthaald. We beschikten over een ruime kamer.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

heerlijk verblijf!
    • Comfort Kamer

geen ontbijt genomen in hotel vanwege de prijs(er was ook op dat moment een verbouwing aan de ontbijtzaal).

de ligging:rustig en dicht bij strand en centrum,eigen parkeerplaats,ruime kamer,ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Voor herhaling vatbaar, zeker doen .
    • Comfort Kamer

De verbouwing en/of renovatie van de onbijtzaal zou wel mogen vermeld worden op de site.

Ligging, op wandel afstand van het strand. Zeer leuk en comfortabel hotel.Parkeren geen probleem. zeer vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Omdat we veel overlast hadden gehad van een stel zeer...
    • Comfort Basic

Omdat we veel overlast hadden gehad van een stel zeer dronken hotelgasten werd ons s morgens een ontbijt aangeboden. Uitermate attente "afhandeling" van iets waar zij weinig aan konden doen.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Heerlijk ontbijt.

We hebben onze auto kunnen parkeren, maar er zijn waarschijnlijk niet altijd voldoende parkeerplaatsen.

Heerlijk ontbijt. Ruime kamer. Prijs/kwaliteit goed.

Fantastische ligging!!
    • Royal Suite

Royal Suite was voor ons echt een reservering die we zelden of niet maken. Op foto's gezien dat het sfeervol en en niet super sjiek, hier zelf ook voor gekozen. Maar bepaalde dingen als , zwarte strepen over de witte muur, scheurtje in achterzijde slaapbank ( voor ons ons oude slaapbank in onze dure royal suite maakte het nog eens dubbel) had ik niet verwacht. En zelf had ik bij een Royal suite altijd de gedachten dat er een klein welkomst drankje of iets dergelijks zou staan. Er was wel een mini bar maar dan moest je alles natuurlijk zelf betalen.

Wij hebben 1 overnachting gemaakt in de Royal Suite. De badkamer hier was fantastisch. De ligging van het hotel is ideaal je loopt zo naar een gezellig winkel straatje met verschillende restaurants of je loopt de andere kant op en zit met een paar stappen op het strand.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Kamers waren redelijk klein, maar prima voor de prijs.
    • Comfort Basic

Het ontbijt was prima, maar erg duur.

Kamers waren redelijk klein, maar prima voor de prijs. Locatie is uitstekend, vlakbij het strand en de winkelstraat.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Ideale ligging op 100m van de kustlijn.

Ideale ligging op 100m van de kustlijn. Supplement voor het ontbijt is zijn geld meer dan waard! Goede parkeerfaciliteit achter het hotel. Vriendelijk onthaal en service.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

We komen zeker terug !
    • Comfort-Plus Kamer

Wij kunnen niets bedenken dat niet in orde was of wat beter kan !

Het hotel was meer dan oké, goede ligging, mooie verzorgde kamer. Voor onze hond lag er een dekentje klaar! Alles zeer fijn !!

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Goed geslapen in een kleine kamer.
    • Comfort Basic

Kleine kamer met weinig ruimte achter het bed om langs te lopen. De Tv hangt in de weg.Tamelijk warme kamer, terwijl de cv uit staat.

Goed bed en goed sanitair

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Heerlijk verwend dicht bij zee.
    • Comfort Kamer

De afwerking van de badkamer was gedateerd wat zeker niet geld voor de rest van de kamer en het hotel. Maar is zuiver en royaal.

Het ontbijt is uitgebreid, vers, heerlijk. Thee is zelf te mixen dank zij de vele theekruiden.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Voortreffelijke plaats om te verblijven. Rustig, gastvrij, vriendelijk en goed verzorgd
    • Comfort-Plus Kamer

Er is altijd iets wat beter kan, per slot van rekening is niets of niemand perfect. Trouwens spreken hotels waar de perfectie nagestreefd worden me niet erg aan. Ik zou mezelf daar niet op mijn plaats voelen

Personeel, benadering, kamers, comfort, ontbijt, ligging de algehele entourage

• Beoordeeld op: 25 september 2016

In orde maar toch vrij duur voor wat je krijgt
    • Comfort Kamer

Iets verouderde kamers en de parkeerplaats stond vol. Waardoor je op straat moest parkeren. 160€ voor een gewone kamer en een gewoon ontbijt is toch vrij duur.

Ontbijt was goed, vrij duur wel. Kamers wat verouderd maar wel proper en in orde.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Het was gehorig. Ook viel het op dat er bv nog kratten vd bakker stonden en n poetswagen. Jammer, dit oogt slordig.

De locatie was erg prettig, dicht bij het strand en het dorpje. Ook prima parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Heerlijk er even tussenuit.
    • Comfort Kamer

Jammer, dat bij mooi weer, buiten niet wordt gedekt voor het ontbijt. Na ontbijt is er niets meer te verkrijgen.

Het ontbijt was erg verzorgd. Ook dat je van 8 tot 11 uur kan ontbijten is erg fijn.Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Matige prijs-kwaliteit verhouding
    • Deluxe Kamer

Deluxe kamer voor 155,-: - Geen airco - Front office komt amateuristisch over in uitstraling en service - Basis voorzieningen, weinig deluxe

- Ligging van het hotel - Ruime kamer

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Helemaal top!
    • Comfort-Plus Kamer

Airco of een ventilator op de kamer.'s nachts werd het behoorlijk warm , zodat de nachtrust erdoor beinvloed werd.Raam of deur openzetten, gaf een onveilig gevoel, daar er een open toegang was!

Helemaal top! Dichtbij strand en centrum! Uitgebreid lekker ontbijt!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Fantastisch! Tot volgend jaar!
    • Comfort Kamer

De waterstraal van de douche was niet zo hard; mogelijkheid om op de kamer koffie of thee te zetten misten we.

De locatie dicht bij centrum en strand. Parkeergelegenheid ook uitstekend! Schone en frisse kamers.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

TOP
    • Comfort Kamer

Via mail hadden wij in mei, i.v.m. onze oudere viervoeter een kamer op de begaande geboekt. De mail werd bevestigd met de woorden, ik heb een kamer voor u op de begaande gereserveerd. Bij aankomst bleek deze kamer niet meer beschikbaar te zijn. Op dat moment zie je een lang gekoesterde vakantiedroom in duigen vallen. De wel heel aardige meneer begreep onze teleurstelling en heeft kosten nog moeite gespaard om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij mochten gebruik maken van de nooduitgang die op de begaande uitkwam, wij kregen een fles Prosecco en korting. Al met al hebben wij toch nog een hele leuke tijd in Domburg gehad. Nog een tip voor Booking.com. Wanneer je 40+ bent, val je dan onder het jonge stel of het oudere stel? :) Lastig, je voelt je niet meer jong, maar ook nog lang niet oud.

Vriendelijk personeel, mooie kamer, geweldige ligging dichtbij zee en strand, uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

correct, maar prijzig
    • Comfort Kamer

de gehorige kamer !!, het ontbijt is wel heel duur, als iemand doucht, is heel de badkamer nat, we kregen bij aankomst geen uitleg van wat, waar en hoe

het bed, de parking, de ligging

Goed tot zéér goed
    • Comfort Kamer

Iets betere WIFI - parking iets te klein (vooral als gasten hun wagen parkeren zonde rekening te houden met anderen) Luidruchtige gasten (Nederlanders ?) op het binnenterras tot zéér laat in de nacht.

Het ontbijt is in orde ! Zéér ruime kamer.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

mooie omgeving strand en zee waren prachtig
    • Comfort Kamer

stond in kleine lettertjes op de overeenkomst dat er geen onbijt was bij geregeld hadden niet niet gelezen. geen zwembad

omgeving ,korting kreeg in het restrantje

Domburg augustus 2016
    • Deluxe Kamer

Er was weinig parkeergelegenheid. De buitenparking die bij het hotel hoort is klein en staat snel vol. Bij de (deels) overdekte parking die bij het naast gelegen hotel hoort mag ook geparkeerd worden. Maar dit zijn erg krappe parkeerplekken. Met een grote auto is het passen en meten.

De ligging van dit hotel is geweldig. Als je rechts het hotel uit loopt sta je bijna gelijk op het strand. Links vanuit het hotel loop je gelijk het gezellige centrum in.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Slechte ervaring in Hotel Wilhelmina
    • Comfort Basic

Uitzicht was belabberd: een blinde muur op ca 3 meter afstand (terwijl we al in november 2015 hadden geboekt), geen bereik voor slechte ontvangst WiFi, douche gaf geen water als er anderen in hotel onder de douche stonden, erg gehorig (gezin met erg drukke, rennende en gillende kinderen boven ons, ontbijt a EU15 per persoon pittig geprijsd

De stilte

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Last minute booking die ons heel goed is bevallen

Het ontbijt was prijzig, maar je kreeg dan wel wat in de plaats.

Het ontbijt was heerlijk. En gezellig om buiten voor de kamer te kunnen ontbijten. De familiekamer bood alle comfort. Echt super ligging!

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Een zalige plek om tot rust te komen.
    • Deluxe Kamer

Geen echte tuin. Nog wat meer groen op het terras zou nog aantrekkelijker zijn.

De zeer ruime kamer en badkamer om te delen met vriendin. Zo dicht bij de zee! En een lekker ontbijt! De buitenzijde van het hotel is ook zeer charmant.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Een aangenaam verblijf.
    • Comfort Kamer

We hebben geboekt met oog op parking bij het hotel. Helaas was er geen parking vrij. We moesten onze auto op een openbare parking zetten uit het zicht. Anders werd het betalend parkeren . De laatste dag was er plaats vrij maar dan mochten we er niet meer staan. Dus toen betaald om te parkeren want de bagage zat in de auto. Dit was een minpuntje.

Zeer verzorgd ontbijt !

Vriendelijke mensen en een leuke omgeving,voor fietsen en wandelen

Ontbijt was Super!

De bewering op de site dat er parkeergelegenheid is moet...
    • Comfort Kamer

De bewering op de site dat er parkeergelegenheid is moet worden genuanceerd. Bijvoorbeeld : zolang de voorraad strekt.

mooi kamer, lekker en volledig ontbijt, goede ligging

• Deluxe Kamer

Jammer dat er geen bar en restaurant zijn.

Mooie kamer en goed ontbijt.

Zalig Domburg
    • Comfort-Plus Kamer

Het vriendelijke warme onthaal en het heerlijk ontbijt

Uitstekend hotel!

bij drukte minder parkeergelegenheid

Eigenlijk alles! Ruime kamer, super locatie