1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Hotel Zuiderduin

Beoordelingen over Hotel Zuiderduin 4-sterren

Zeeweg 52, 1931 VL Egmond aan Zee, Nederland

#4 van de 8 hotels in Egmond aan Zee

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 15 december 2018

Jammer dat we geen gebruik konden maken van sauna ed. Verder goed
    • Budget Kamer

Toegang tot sauna enz voor mensen die NIET naakt willen recreëren! We betalen ervoor en waren in de veronderstelling dat we ook toegang hadden....dit was mn ons doel van de reis uit Fryslân. Tevens vonden we wel erg veel kerstverlichting in deze tijd van klimaatverandering.

Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 december 2018

Het hotel heeft faciliteiten en staat op een mooie plaats.

Niets, maar houd er tekening mee dat het best massaal is.

Het hotel heeft faciliteiten en staat op een mooie plaats. 5 minuten wandelen naar het strand en centrum.

• Beoordeeld op: 5 december 2018

Fijn!

We hebbrn helaas niet van zwembad en sauna en bowling etc gebruik gemaakt, komen dus zeker nog eens terug!

Alles bij de hand, op loopafstand van het strand, gratis parkeergarage, fijne atmosfeer.

• Beoordeeld op: 5 december 2018

Wij hadden een heerlijk nachtje weg in het hotel

Heerlijk buffet, heel uitgebreid ontbijtbuffet, prettig hotel om te verblijven. 2 kamers met tussendeur, ideaal voor ons gezelschap. Faciliteiten voor elk wat wils.

• Beoordeeld op: 4 december 2018

een paar fijne dagen bij gekomen.

zou het niet weten

Het was in het geheel fijn om een paar dagen in het hotel te verblijven. De informatie vooraf over het diner en de mogelijkheden die er waren kunnen in de hotel informatie vooraf gaande aan het boeken nog wat duidelijker.

• Beoordeeld op: 4 december 2018

Super relaxed!

De temperatuur op de slaapkamer was ontzettend warm, zelfs met de verwarming dichtgedraaid en de ramen en deuren open.

Het ontbijt was erg goed en verder waren de faciliteiten dik in orde:)

• Beoordeeld op: 3 december 2018

Niet zo prettig als keren daarvoor.
    • Budget Kamer

Wij zijn met regelmaat bij jullie te gast. Altijd een kamer met balkon en uitzicht gehad waar wij van de omgeving konden genieten vanuit de kamer. Nu in een donkere kamer op de begane grond met zicht op een witte muur (2106). Wel volledig tarief betaald. Ik vind persoonlijk dat deze kamers onder voordeeltarief aangeboden moeten worden...

• Beoordeeld op: 30 november 2018

heerlijk!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee - Toegankelijk voor gasten met een lichamelijke beperking

zwembad wordt schoongehouden met chloor, waarom niet met ozon? Mijn zus met COPD kan absoluut niet tegen chloor dus zwemmen was er voor haar helaas niet bij.

sauna faciliteiten zijn voor een hotel uitzonderlijk; veel verschillende sauna's, rustruimte...............perfect schoon allemaal.

• Beoordeeld op: 23 november 2018

Mooie kamer en vriendelijke receptie.

Waardeloze rookruimte. Terwijl je nergens mag en kan roken ook niet op balkon. Wat ik heel raar vind dat je buiten je kamer niet mag roken.

Mooie kamer en vriendelijke receptie.

• Beoordeeld op: 19 november 2018

het was kortom geweldig

wat meer rekening houden met het eten oudere mensen eten minder dan jonge mensen ondat ik een maagprobleem heb kon daar geen rekening mee worden gehouden jammer we hadden graag in het hotel willen eten maar moesten uitwijken naar een eetgelegen heid in de buurd jammer

ja het onbijt was geweldig er onbrak niets heerlijk gewoon

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Heel vriendelijk personeel.

Heel vriendelijk personeel. Heel groot en ruim hotel. Ruime kamer. Heel lekker uitgebreid ontbijtbuffet. Ruime parkeermogelijkheid. Ik ga er zeker terug als ik nog eens in de buurt ben.

• Beoordeeld op: 18 november 2018

Prims hotel maar wel ruimte voor verbetering
    • Budget Kamer

De badkamer was schoon maar het haar wat uit het doucheputje was gevist lag nog in het toilet...Beetje onfris. De bedden waren niet zo fijn. We hadden beiden een zere rug 's ochtends. En ik mis een waterkoker om kopje thee te kunnen zetten op de kamer.

Het ontbijt was prima en het personeel erg aardig

• Beoordeeld op: 15 november 2018

De rose in de bar was niet lekker en er was ook geen andere...

De rose in de bar was niet lekker en er was ook geen andere keus hier in. Jammer dat je an uit de sauna weer je badkleding aan moet om van het zwembad gebruik te maken. Jammer dat je ook nog eens extra moet betalen voor een uurtje bowlen. Vond het wel aardig aan de prijs als je met twee personen 100 euro kwijt ben voor wat je er voor krijgt.

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Heerlijk relax en lekker gegeten
    • Budget Kamer

We hadden wel een opmerking bij de sauna dan het brasserie gedeelte was het personeel niet zo oplettend qua dat je iets wilden drinken en voordat ze het kwam vragen duurde soms best lang en er waren zelfs mensen die wegliepen omdat het zo lang duurde voordat ze een kopje thee kregen dat vonden wij wel kwalijke zaak .!!!

Het ontbijt was goed en het buffet s, avonds ook genoeg keuze en in de brasserie het eten was ook goed de kamers warenn ruim en doucheruimte mooi modern De Sauna ook mooi alleen dachten we naar aanleiding vd foto, s dat het groter was maar het was er heerlijk ook het zwembad de ligging is prima zo naar de winkelstraat en naar het strand . Top

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Het was perfect en voor herhaling vatbaar

Jammer dat er geen koffie op de kamer is

Het ontbijt was perfect maar ook het avondbuffet. We voelden ons erg op ons gemak. Een heel fijne kamer waar rust van uit straalt

• Beoordeeld op: 14 november 2018

gewoon fijn

Het onderhoud van met name de liften, deze maken erg veel lawaai en lopen niet soepel. Er hangt ook geen keuringssticker in de lift. De liften vonden we niet fijn.

de locatie en het ontbijt

• Beoordeeld op: 13 november 2018

prima hotel met goede faciliteiten

De kamer was voor ons te warm, waardoor het slapen minder goed lukte

Het ontbijt was heerlijk. Het zwembad mooi. De ligging mooi dicht bij de zee en strand. Gezellige brasserie en pub. Mooie ruimtes waar je even lekker kunt gaan zitten

• Beoordeeld op: 10 november 2018

Ik zou het iedereen willen aanbevelen.

Er viel niets tegen.

Mooie ruime kamer ook voor een alleenstaande. Optioneel de mogelijkheid tot een up-grade naar een beter uitzicht vanuit de kamer wat in mijn geval zeer goed beviel. Prima locatie zowel t.o.v. zee als winkels en restaurants.

• Beoordeeld op: 2 november 2018

In één woord: TOP!
    • Budget Kamer

Uitstekend ontbijt en diner (in buffetvorm). De kamer zag er prima uit en super schoon! Ook de faciliteiten binnen het hotel, prima! En de lokatie vlakbij het strand! Parkeren op het terrein is goed geregeld!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

We hebben genoten van onze dagen in het hotel en Egmond aan Zee.

De kamer was erg warm en bleef ook warm gedurende de nacht. Er is maar een lift in de vleugel en dat is te weinig. We moesten lang wachten op piek momenten. Ook maakt de lift onheilspellende geluiden en is traag. Als je op de 4e verdieping zit en je bent ouder of slecht ter been is dat een minpunt. Last van gezoem van de apparatuur dat buiten staat.

Het is een hotel waar voor iedereen wat te doen is. Het ligt heerlijk dicht bij het strand en middenin het gezellige dorp Egmond aan Zee. De roomservice is goed. Kamers zijn ruim en de badkamer is goed. Goede parkeergelegenheid en ook voor fietsen is er een beveiligde stalling in de kelder.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

prima, maar qua uitzicht een tegenvallende kamer voor dat geld.
    • Budget Kamer

Bij het boeken van de kamer bewust gekozen voor een kamer met uitzicht voor € 107,00 / nacht. Er werden goedkopere kamers aangeboden doch met beperkt uitzicht (op dak of muur) Tot onze verbazing: een kamer (3131) met uitzicht op een patio met wand.

Dicht bij zee

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Het hotel was verder prachtig.
    • Budget Kamer

Ik had kamer 2112..beneden..bloedheet daar..kon geen raam deur open..want er liep een soort gang achterlangs/blinde muur..dat durfde ik niet..dus superslecht geslapen van de hitte....Lag niet aan het bed..dat was geweldig

Het hotel was verder prachtig..goed ontbijt

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Budget Kamer

Temperatuur op kamer te hoog ondanks dat de verwarming op 'nul' stond en raam open stond. Om 18.45 uur was bij het avond buffet alleen nog beef bij de life cooking. Lam en varkenshaas waren op.

Ontbijt prima. Sauna voortreffelijk. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Goed luxe hotel met veel mogelijkheden!

Groot hotel met veel mogelijkheden: zwembad, sauna, restaurants, pub, kinderspeelhoek binnen... Ik kwam met mijn zoon van 4, mooie kamer gekregen met uitzicht op zee. Lekker dichtbij het strand. Volgende dag fijn ontbijt. Vond de prijs-kwaliteitverhouding erg goed. Heerlijk genoten hier, zou zo weer boeken.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Lekker uitwaaien in Egmond aan Zee!

Onze kamer was op de 5e verdieping: wifi deed het daar niet!

Veel faciliteiten voor een relatieve schappelijke kamerprijs; prima ligging t.o.v. dorp en strand

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Geweldige locatie. Veel te doen voor verschillende leeftijden.
    • Budget Kamer

We hadden geen shampoo Kwaliteit van de douche gel matig Jammer dat de Griekse sfeer met de pilaren uit het zwembad is gehaald. Dat gaf wat extra's. Nu erg clean.

Het restaurant verbeterd, gezellig kwa aankleding Eten goed

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

fantastisch
    • Budget Kamer

heel mooi sfeervol hotel met allerlei faciliteiten voor iedereen bruikbaar. Mooie moderne ingerichte sfeervolle kamers. een uitstekend uitgebreid ontbijt, klant vriendelijk personeel. voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Prima hotel.

Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer.

Prima hotel. Keurig nette kamers. Ontbijt goed verzorgd. Veel faciliteiten aanwezig. Ligging vlakbij strand en duinen is natuurlijk geweldig!

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Het ontbijt was prima .

Airco zou het nog mooier maken.

Het ontbijt was prima . Het buffet was boven verwachting. Aan de receptie reserveren kost wel 5 euro extra. Parkeren is prettig omdat in de buurt overal betaald moet worden.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Het ontbijt was voortreffelijk en de locatie top!

Het was erg warm op de kamer en er was geen airconditioning. Dat was wel vervelend. Vond het wel erg groot en verdiepingen + sectoren vond ik verwarrend.

Het ontbijt was voortreffelijk en de locatie top!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Leuke uitvalsbasis maar verwacht niet teveel

We hoorden iedereen klagen over de wachttijden bij de liften (4 hoog met een kruk moet je wel) Het hotel is naar mijn voorkeur te groot en massaal. Naast de wachtrij voor de lift oom een wachtrij voor het ontbijt. Kamers zijn basic. Geen koelkastje, waterkoker, airco of iets dergelijks. Met een beetje pech kijk je uit op een betonnen gebouw vlak voor je mini balkon.

De locatie is heel fijn. Fijn dat er een zwembad aanwezig is.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

we hadden een heerlijk verblijf .
    • Budget Kamer

we vonden het stallen van onze fietsen absoluut niet voldoen. de 2 stallingen waren overvol. ( mede door het prachtige weer ☺ .)Velen hadden de fiets nog op de auto gelaten > wij moesten zelfs een keer een plek zoeken achter geparkeerde auto"s. Er waren veel te weinig oplaad punten. waardoor mensen zelf met andermans fietsen gingen zeulen en met verlengsnoeren gingen werken .Beslist een punt van aandacht met de toenemende fietsliefhebbers.

De kamer was mooi ruim met goede stoelen en bedden. Het eten was uitstekend: ontbijt en diner waren top! NB: we hadden een budget kamer geboekt. We wisten dat deze uitkeek op een muur , echter daar we veel weg waren en de dagen kort zijn in de herfst, was dat geen probleem.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Heerlijk ontbijt, ruime kamers, handig ingedeeld met mooi...

Tijdens ons verblijf was er een congres. Tot laat in de avond werd er opgeruimd, wat veel onrust gaf. En pas later kon er geparkeerd worden.

Heerlijk ontbijt, ruime kamers, handig ingedeeld met mooi sanitair

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Afstand vanaf kamer naar restaurant veel te lang.Lang wachten op te kleine lift vanaf 5 hoog. Toiletpot te laag, (klndermaat) Geen bespaarknop toilet.

Kamer was prima, uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

een prima uitvalsbasis om bijvoorbeeld naar Alkmaar te gaan ;-)

een mooie kamer met een prachtig uitzicht over de duinen. veel faciliteiten in het hotel, wellness, bowlen, gezellige bar, brasserie, squash banen, kinderspeelplek etc etc , een prima buffet zowel voor het diner als voor het ontbijt

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Ging wel. Maar ga er niet meer heen
    • Budget Kamer

De afstand in het hotel . Moeilijk lopen met een koffer met wielen over het tapijt en lange afstanden lopen Door het hotel over dat tapijt.

Ontbijt en diner

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Wandelden vaker van Bergen naar Egmond vv, maar dit kan natuurlijk ook prima vanuit Egmond!
    • Budget Kamer

Wakker geblaft door een (kleine) hond, die maar door ging. Vermoedelijk zaten de eigenaars aan het ontbijt. Mijn advies: hondenbezitters wijzen op deze overlast én op het gebruik van een "blafband" !!!

Fijne kamer met prima tv en een heerlijk ontbijt!

Naar onze zin gehad
    • Budget Kamer

Wat tegen viel, als je uit gecheckt bent je maar tot 12.00 kan parkeren anders betaal je meteen 10 €. Na het uitchecken wilde we nog graag een keer naar zee en dan een bakkie voor het aanrijden. Tot 14.00 zou billijker zijn. Zet op de deuren een dranger nu vallen ze nogal hard dicht.

Zeer prettig hotel wat wij ervaren hebben was gewoon goed ook het café was het gezellig net personeel. ook de omgeving. Strandtentjes , het dorp zelf met zijn restaurants

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

was top . schoon, vriendelijk personeel. goed ontbijt

de temperatuur in de kamer was erg hoog terwijl de kachel uit was. hierdoor niet goed geslapen.

de sauna en zwembad was top. ontbijt was heerlijk. parkeren was goed. het was super schoon.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

We hadden een lege accu vd auto en super goed geholpen door...

De matrassen waren erg zacht. Last van onze rug gekregen. En jammer dat we niet langer hebben kunnen parkeren . We hadden al een latere uitcheck erbij gekocht. Maar zijn toen om 13:00 naar huis gereden omdat er geen parkeerplek was. Een beetje jammer,want het was prachtig weer. Het hotel en ontbijt was voor de rest super.

We hadden een lege accu vd auto en super goed geholpen door iemand van het hotel met startkabels. Heel fijn.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Mooie locatie, zeer uitgebreid en compleet hotel!

Geen airco of thermostaat op de kamer / dus heel heet Veel lawaai van buiten tot zeker 21.00 / zeer storend Hele felle lampen op de kamer dus geen sfeer zeg maar

Mijn gezelschap !!❤ De ontvangst was zeer vriendelijk !

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

lekker ontspannen en veel mogelijkheden in het hotel.

te groot hotel. gasten die erg luidruchtig zijn.

hotelkamer erg goed en netjes. bedden erg goed. parkeren in kelder was een plus. Buffet erg uitgebreid.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Heel gezellig en verzorgd verblijf met tal van faciliteiten op een boogscheut van strand en winkels
    • Budget Kamer

Kleine frigo op kamer was welkom geweest. Ook bij dag van vertrek had ik graag nog paar uurtjes langer op de parking willen blijven staan met de wagen. Mochten tenslotte ook maar binnen om 15 uur. Ten laatste 12 uur vertrekken van de parking is vroeg vond ik.

Kamers waren verzorgd. Werd ook rekening gehouden met milieu. (HANDDOEKEN) Vind het positief dat hieraan gedacht wordt. Ook voldoende info blaadjes en pen en papier naast telefoon waren prima. Heel veel faciliteiten in het hotel. Ontbijt en avondeten in buffetvorm waren prima. Leuke pub en tea-room. Zowel jong als oud vinden hier zeker hun ding

• Beoordeeld op: 29 september 2018

De schone ruime kamer en de ligging tov strand en centrum,...

De kracht van de douche, je kan er je haar echt niet mee uitspoelen en ik vind het gehorig. Het hotel is ook behoorlijk ingebouwd.

De schone ruime kamer en de ligging tov strand en centrum, het ontbijt was ook prima

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Heerlijk uitrusten en uitwaaien in Egmond aan Zee
    • Budget Kamer

Warmwaterleiding fluit, met gevolg dat er een irritante fluittoon te horen was als de omliggende kamers warmwater gebruikten.

Deze budgetkamer was ruim, schoon en voorzien van prima bedden, zitje en TV. Daarnaast was er een mooie badkamer met douche en bad. Het ontbijtbuffet is heel goed verzorgd, het hotel zorgt ervoor dat je met een goed gevulde maag de dag begint. Dus budgetkamer?? Vanwege het uitzicht dat op een binnenplaats is maar verder niets.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Genoten
    • Budget Kamer

Ontbijt en bediening in café achter de receptie

Hotel goot en netjes. Ligging top Ontbijt erg weinig keuze vergeleken met andere vier sterren hotels.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

heerlijk ontspannend verblijf met genoeg faciliteiten

het was behoorlijk warm op de kamer en op de gang, miste wel een airco.

Goed verzorgd ontbijt buffet. Nette en ruime kamer, zeker een aanrader en wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Afgesloten fietsstalling.

Het is een erg groot hotel en dus liggen de faciliteiten vrij ver uit elkaar. Mocht je slecht ter been zijn kan dit een probleem geven.

Afgesloten fietsstalling. Op 100mtr van het strand. Rustige en propere kamer met zowel bad als douche.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Superfijn Hotel
    • Budget Kamer

We vroegen of we onze electrische fietsen 2 dagen langer mochten stallen. Mocht niet viel ons zwaar tegen. Wij wilde 2dagen bij boeken. Dat ging niet. Alles was bezet. Moesten we ergens anders heen. Waar de fietsen buiten moesten staan. Heel jammer dat jullie ons niet tegemoet kwamen.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Fijn verblijf. Wij zouden hier zeker nog eens terugkomen

Wij hebben graag een minibar op de kamer Het ontbijt miste wat extra’s, zoals een smoothie, pannenkoekjes, wafels In de mooie vernieuwde brasserie moest je wel heel veel,moeite doen om aan een drankje te geraken,het was er nochtans heel rustig.Ze waren er wel heel vriendelijk

Kamers waren gezellig Wij hadden mooi uitzicht op de zee Avondbuffet was ook lekker Vriendelijk personeel Mooi zwembad Fijne speelhoek voor de kids

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Het ontbijt en diner in buffetvorm.

Het toilet op de kamer vonden wij voor mensen van onze leeftijd wat aan de lage kant. Voor mensen die slecht ter been zijn moeilijk van op te staan. We hebben daar meerdere mensen over gehoord.

Het ontbijt en diner in buffetvorm. Wij hebben wel een klacht in gediend , er zat een lange haar in de goulash. Het keukenpersoneel had geen mutsje of petje of iets dergelijks op. Dit is niet echt hygiënisch

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Matig, kom er niet weer.
    • Budget Kamer

De kamer was veel te warm, er waren al meerdere klachten bij de receptie bekend, hetgeen zelfs leidde tot anuleringen.

Het ontbijt was redelijk, was geen cappuccino aanwezig. Teveel mensen in de ontbijtzaal, er moesten zelfs mensen wachten.

Fijn hotel direct aan het strand.

Er loopt water onder de Douche cabine door. Dus de vloer wordt helemaal nat. Op de website staat niet duidelijk aangegeven dat hotel gasten gratis gebruik mogen maken van de sauna's.

Ontbijt was goed. genoeg variatie Eiergerechten, zalm. vleeswaren kaas, enz. Yoghurt, fruit, enz. Sauna schoon luxe uitstraling. voldoende sauna's. Lounge bedden. Kamer groot genoeg. Fijn dat het koelkastje te gebruiken was. Groot hotel, maar oogt gezellig, knus door het interieur, mooie kleurschakering in de eetzaal. Banken en stoelen, verschillende tafels rond en vierkant en rechthoek.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Te groot en onpersoonlijk
    • Budget Kamer

Het hotel is veel te groot voor gezelligheid en bij de receptie waren ze niet.vriendelijk.de bagage ruimte daar kom iedereen in met een pasje niet veilig

De kamer was. oke

wel goed
    • Budget Kamer

het bad was niet schoon het zoeken naar je kamer ging niet zo makkelijk, duurde even om alle faciliteiten te vinden.

het ontbijt en buffet diner was uitstekend

We vonden het heel erg vervelend dat kinderen met heel veel...

We vonden het heel erg vervelend dat kinderen met heel veel lawaai over de gang heen en weer liepen om 7.30. Misschien kunt u voortaan bij het inchecken daar rekening mee houden. We vonden het bijzonder jammer dat de produkten bij het ontbijt niet echt vers waren. De ruimte doet ook zeker afbreuk aan uw hotel... een veredelde kantine zonder sfeer.

Goed en comfortabel kamer.
    • Budget Kamer

Te warm in kamer zonder airco Geen zeezicht, zicht op een vleugel gebouw. Ik voelde me binnengesloten.

Goed en comfortabel kamer. Groot badkamer met douche en bad. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Ondanks zwembad toch een goed verblijf geweest. heerlijk dicht bij het strand.

Wij wisten niet dat het zwembad dicht was. Tegenvaller. U moet de rokers bij de buitendeur verbieden. De rook trekt naar binnen.

Goed ontbijt. Prima bedden goed en schoon sanitair. Hotel dicht bij het strand.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Jammer genoeg hadden we geen mooi weer. Maar toch nog genoten vd omgeving van Egmond. Echt aan te ra
    • Budget Kamer

Kamer was erg warm. Geen airco De handdoeken waren niet schoon. De karren waar de handdoeken geleverd werden ,was niet afgedekt,zodat er toch vuil op kwam..niet hygiënisch dus. Mijn tip is om n ander wasBEDRIJF te zoeken. CLEANLEASE is n heel goed bedrijf w.b.t.zuivere handdoeken.

Ontbijt was heel goed.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Superformiweldigeindenfantakolosachtig, super

Warmte op 5e etage. Door de extreme hitte periode zat er nog veel warmte in het gebouw. Zeker op de vijfde etage. Maar dit heeft ook te majen net de uizonderlijke hitte periode.

Prima hotel. Wel einde seizoen dus wegens verbouwing was het zwembad gesloten. Niet erg overige faciliteiten meer dan goed. Kaner prima en schoon. Badkamer met goede douch en ruim bad. Zeker de moeite waard om terug te komen.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Kort maar met een overnachting wel voor herhaling vatbaar alleen het weer zat niet mee.
    • Budget Kamer

Het uitzicht was niet best maar daar was de prijs van de kamer ook naar.

Het ontbijt was perfect veel keuze en alles aanwezig ook de accommodatie was prima. De service en de kamer was prima en schoon.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Een nachtje weg

Ik kon niet om 11 uur inchecken en had dat wel aangegeven bij de reservering.. het kon pas vanaf 15.00 uur. Ik zei dat we dan later kwamen omdat wij naar het stand wilden. Ik kreeg als antwoord van de receptiemedewerkster als ik niet op tijd kwam dat mijn kamer dan vergeven zou worden. Ik zag bij de andere baliemedewerksters dat andere mensen wel vast in konden checken. Heel erg vreemd allemaal dat ze niet op de zelfde manier te werk gaan. Doucheputje lag uit elkaar en was erg smerig. Lakens stonken zuur en ook de handdoeken waren zuur en vlekkerig. Dit gold ook voor de laken op bed waar een vieze bruine vlek in zat.

Het ontbijt was super

Heerlijk genieten!!! Alles binnen handbereik!

De deuren vd hotelkamers vallen snel en hard dicht. De prijs lag in 2016 op 205 euro voor twee nachten, en nu op 290. Dat vind ik een forse prijsstijging.

Wat een heerlijk hotel! Wij komen er elk jaar met veel plezier! Het hotel besteed veel aandacht aan het hotel en we merken dat er steeds iets anders gerenoveerd wordt. Nu wordt het zwembad onder handen genomen. De kamers zien er perfect uit en er zijn veel faciliteiten beschikbaar. Het ontbijt heeft ruime keuze en alles wordt goed aangevuld. Vanuit het hotel loop je zo het strand op en het gezellige winkelstraatje met leuke winkeltjes en restaurantjes! Parkeren is gratis!

Prettig
    • Budget Kamer

Budget kamer zou een minder goed uitzicht hebben: galerij (geen balkon) zat vast aan het dak. Ik kon geen lucht zien. Dit maakte het s nachts ook erg benauwd. Met het lawaai van de renovatie van het zwembad maakte het de prijs toch nog te hoog

Kamer is prima

Goed hotel, nog geen 200 meter van het strand.

Jammer was dat toen ik de kamers reserveerde was geen sprake van een gesloten zwembad, dat niet te gebruiken was (wegens verbouwing). Na onze klacht bood men ons een gratis drankje aan, leuk maar daar we sowieso recht op een welkoms drankje. Als alternatief konden we gebruik maken van een zwembad in Alkmaar 12 km rijden, om het s'morgens een baantje te trekken vonden wij dat toch geen alternatief. Ook vond ik de afstand van onze kamer naar het restaurant te groot.

Goed uitgebreid ontbijt, Kamers zeer schoon. Badkamer goed ingericht. Gezellige Pub en Brasserie.

aardig maar niet bijzonder

Wc te dicht op de wastafel, weinig ruimte.. Matrassen bed niet goed . stoelen balkon slecht kwa prijs verhouding. Lopen naar strand of winkels de wegen zeer slecht Zwembad dicht doe dit na de schoolvakanties

Ruimte kamer strand en restaurants dicht bij elkaar

Het ontbijt is fantastisch en de eet en drink gelegenheid...
    • Budget Kamer

Mijn partner moet insuline spuiten dan moet je 10 euro per dag betalen, of je kunt het inleveren bij de receptie. Maar dan moet je iedere keer bij de receptie melden. Ik mis ook een koffie mogelijkheid op de kamer. Geen waterkoker en dat voor 135 euro per nacht.

Het ontbijt is fantastisch en de eet en drink gelegenheid zijn leuk.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

• Suite met Uitzicht op Zee

Op de kamer, wij hadden een suite, was een klein keukentje, maar bestek, borden, afdroogdoek etc. waren niet aanwezig. Wel waren er badjassen, prima, maar badslippers waren helaas niet aanwezig.

Het bubbelbad is heerlijk! Prima ontbijt, alles d'rop en d'raan! Er is goede parkeer mogelijkheid. We hebben een heel rustige relaxte dag gehad. Voor degenen die in het dorp willen eten: Restaurant d'oude Clipper is zeer aan te bevelen.

Rustig hotel

Jammer dat je voor een kamer met zeezicht tegenwoordig extra moet betalen. Zwembad word nu eindelijk gerenoveerd. En een ijskastje op de kamer zou heel fijn zijn.

De kamer is lekker ruim en fris. Het ontbijt zeer goed. En ondanks dat het een groot hotel is voelt het toch warm aan en is het rustig. Wij komen hier al jaren.

De grootte van de kamer en douche prima.

Op de kamer miste ik de koffie en thee faciliteiten en een airco. Dit mag je toch wel verwachten bij een 4* hotel. Het ontbijt qua hoeveelheid later op de ochtend was voldoende. Helaas was er bij het ontbijt geen keuze tot cappuccino. De keuzes waren niet wat je bij een 4* verwacht.

De grootte van de kamer en douche prima. Het “balkon” was niet afgesloten en niet privé. Vanaf de kamer kon je zo over een groot deel van de 3e vleugel over het “balkon” lopen. Locatie voor met name strandliefhebbers uitstekend! Gratis parkeren is een pluspunt!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Blij dat het niet warm was

Airco of in ieder geval een ventilator op de kamer.

De kamer was netjes. Maar zonder airco bijna niet te doen. Was benauwt. Eten matig tot goed. Ontbijt matig tot goed.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het was erg warm en benauwt op de 5e verdieping

Het lopent buffet was Elke avond het zelfde ,Alleen de Groente was afwisselend soep vond ik meer naar pakjes en zakjes smaken met wat verse Groenten er in.

Het ontbijt was super

Comforabele kamers. Prima, uitgebreid ontbijt. Een aanradere

Ik kon de balkondeur niet op een haakje zetten om 's nachts frisse lucht te krijgen. Het waaide zo hard dat hij steeds heen en weer klapperde.

De kamer was prima in orde. Ruime badkamer met bad én douche. Heerlijk bed en grote flatscreentv.

Een geweldig verblijf in een hele gezellige badplaats!
    • Budget Kamer

Het restaurant waar we hadden ontbeten zag er prima uit met meer dan genoeg tafels om aan te schuiven. Alleen het ontbijt zelf was minder royaal dan ik dacht. Voor de prijs van €27,50 viel het mij toch tegen! Het ontbijt was oké, maar niet uitzonderlijk...

Voor een budgetkamer was het meer dan uitstekend! Er was zelfs een balkon aanwezig (stond niet in de kamerbeschrijving). Mooie faciliteiten in het hotel. Je kunt je er helemaal in uitleven, want het is een aanzienlijk complex! De grootte van het hotel is mij zeker bevallen! En het ziet er ook nog eens geweldig mooi uit!

Was weer heerlijk

Voor mij persoonlijk waren de matrassen veel te hard dus met pijn geslapen en opgestaan, maar verder prima kamer.

Het uitzicht (volgende keer probeer ik de kamer ernaast te boeken want dan kun je volgens mij recht naar de zee kijken. Het ontbijt was grandioos. Personeel super vriendelijk. Fietsverhuur ín het hotel 👍 Natuurlijk ook de verwoesting van De Klok geheel mee kunnen maken, hoe triest.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Zuiderduin