1. Startpagina hotelbeoordelingen

#2 van de 15 hotels in Vinkeveen

Gebaseerd op 61 beoordelingen over dit appartement

9,8

9,9

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 11

• Beoordeeld op: 21 januari 2019

Een heerlijk vriendinnen-weekendje in de natuur,met de charme van kamperen maar zonder het behelpen.
    • Woonboot met 2 Slaapkamers @ Achterbos

Omdat wij dachten dat het toch wat behelpen of kampeer-achtig zou zijn op zo'n boot, wat dus helemaal niet zo was, (maar wel de charme ervan!) viel het niet tegen, maar het wc'tje zit midden in je woonkamer achter een dun deurtje, dus niet zoveel privacy.

Een heerlijke plek voor ons jaarlijkse vriendinnen-weekendje (met z'n 4en). Gevallen voor het bijzondere van overnachten op een boot midden in de natuur. Van alle dingen die nog eventueel tegen konden vallen, viel niks tegen. Zoals: niet eng omdat het té afgelegen kon zijn (de boot ligt aan de ene kant helemaal vrij, met prachtig landelijk uitzicht en waar hij aan de kant ligt is een afgesloten prive tuin waar je gebruik van kunt maken. Die dus wel heel prive is maar daarachter aansluit op bewoond gebied). Niet koud, ook al vroor het, want er zit zowaar gewoon cv in. Geen té knusse bedden voor als je geen stelletje bent. (2 eenpersoonbedden en 1 2 persoonbed met 2 losse dekbedden en evt nog een slaapbank). Een echte douche en gewone wc was ook fiijn. Ook een supermarkt en restaurantjes in de buurt. De meesten van ons zagen zichzelf met hun partner en kind(eren) hier ook wel zitten, dus voor herhaling vatbaar!

Verbleven in januari 2019

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Heerlijke rustige locatie midden in de landerijen.

Eigenlijk niets.

Heerlijke rustige locatie midden in de landerijen. Kinderen vonden het echt een avontuut. Zeker toen we met de beschikbare kano naar de Jumbo gingen om eten voor de BBQ te halen.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

rondvaart met de eigenaar door Vinkeveen en over de...
    • Woonboot met 2 Slaapkamers @ Achterbos

eindje wandelen vanaf de parkeerplaats tot aan de locatie. wel goed begaanbaar.

rondvaart met de eigenaar door Vinkeveen en over de Vinkeveense plassen. super !!!

Als je privacy en rust zoekt
    • Woonboot met 2 Slaapkamers @ Achterbos

Sommig meubilair was passé en naar onze smaak te persoonlijk. Het was ook niet echt heel schoon, helaas. Wij hebben alles nog eens afgewassen wat we gebruikten, dingen uitgeklopt. Prijs-kwaliteitverhouding in die zin niet in orde.

Aardige host, prima ligging als je rust zoekt, in een vaart met aan de ene kant heggen en aan de andere kant vrij uitzicht op een weiland. Lekker ruim. Het badkamertje was modern en schoon.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

De gastvrijheid van de gastheer , het engagement waarmee hij...
    • Woonboot met 2 Slaapkamers @ Achterbos

De gastvrijheid van de gastheer , het engagement waarmee hij zijn gasten verwend,niets is hem teveel om te vragen , het gastgezin heeft een talent om met kinderen met een beperking om te gaan , uniek om te mogen ervaren als ouder !We keren zeker terug !

Top weekend gehad
    • Woonboot met 2 Slaapkamers @ Achterbos

Alles is super geregeld! Heerlijk gevaren in de Vinkeveense plassen en een enorm aardige host. Heerlijk stukje land er bij en de accomodatie is zeer prive. 's Avonds lekker een vuurtje stoken in de kachel, en genieten van het vrije uitzicht.

De plek is super.

Geen tegenvallers!

De plek is super. De eigenaar heeft ons leuk ontvangen en heeft het ons erg naar de zin gemaakt. De boottocht was erg leuk en gezellig. Onze kinderen wilden eigenlijk ook nog niet naar huis.

Bijzondere locatie om te verblijven.
    • Woonboot met 2 Slaapkamers @ Achterbos

TV stoort op bijna alle zender (bromt).

Eigenaar een super vent, er was vertrouwen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

charmant en weer eens wat anders!

sanitair

Plek en boot

Heerlijk, op een prachtige locatie.
    • Woonboot met 2 Slaapkamers @ Achterbos

Prachtige locatie. Heerlijk rustig aan het water. Mooie natuur. Super ontvangst. Hosts hebben ons een zeer welkom gevoel gegeven.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Geweldige hosts, prachtige lokatie, alles tot in details voor elkaar en gratis tochtje over de plas

Hosts en lokatie.

Resultaat 1 – 11

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!