Beoordelingen over Van der Valk Hotel Houten Utrecht 4-sterren

#1 van de 2 hotels in Houten

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Altijd goed verzorgd, prima personeel en nette kamers
    • Deluxe Kamer

Kamer was niet schoon op verschillende punten. Nadat ik hiervan melding had gemaakt bij de receptie ontving ik duidelijk gemeende excuses én kreeg ik compensatie, errug gewaardeerd! Dank Valk Houten

Altijd goed verzorgd, prima personeel en nette kamers

Heel comfortabel, een aanrader.
    • Deluxe Kamer

Niets eigenlijk behalve misschien een klein minpuntje; de locatie (midden in de zakelijke buurt).

Heel uitgebreid en lekker ontbijt. We hebben ook gegeten in het restaurant en waren heel tevreden. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Prachtig uitzicht van uit de kamers op de hoger gelegen verdiepingen.

Fijne overnachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat er geen ramen zijn die open kunnen, ondanks airco op koudste stand, nog steeds erg warm in de kamer zelf.

Mooie kamer en badkamer, chique uitstraling. Het hotel zelf zag er ook prachtig uit.

-goede locatie
    • Wellness Suite

-goede locatie -ruim en gratis parkeren -snelle check-in -schone kamer -sauna,stoombad+bubbelbad in kamer -ruim voldoende handdoeken in kamer -luxe lounge gedeelte in onze kamer -voldoende water in kamer -Film1 + Ziggo uitzending beschikbaar -eigen muziek via bluetooth te koppelen aan TV -voldoende koffie (cups) aanwezig in kamer -waterkoker aanwezig in kamer

onder normale omstandigheden een prima hotel waar het goed toeven is.
    • Deluxe Kamer

Door de buitentemperatuur was de kamer erg warm en benauwd. Er bleek geen airco te zijn maar een ventilatiesysteem dat duidelijk niet was opgewassen tegen de heersende temperaturen. Van de 2 nachten die wij hadden geboekt hebben wij 1 nacht geannuleerd. Dit ging probleemloos en daarvoor alle lof voor de service van v/d Valk.

ontbijt zeer uitgebreid met heel veel keus. Ook het diner, gekozen van de kaart was uitstekend.

• Deluxe Kamer

Airconditioning in de kamer is tenminste matig. In de omschrijving staat dat de kamers airconditioning hebben, maar naar mijn mening is het meer een soort ventilatie die meer geluid produceert dan luchtstroom. Dit viel tegen omdat we juist met het hele warme weer een hotel met airconditioning hadden gekozen.

Ontbijt is heel uitgebreid en goed. En goede koffie trouwens. De ruimte an afwerking van de kamer is geweldig!

1 overnachting maar het voelde als een minivakantie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mijn comfort room lag op de 15e etage. Zeer ruime badkamer (bubbelbad, aparte douche). Via Van der Valk Exclusief gebruik gemaakt van dinerdeal. Heerlijk gegeten! Check Van der Valk Exclusief voor de diner deal.

Prima hotel op een toegankelijke locatie.
    • Deluxe Kamer

Badkamer was smoezelig: strepen op de spiegel, handafdrukken op de tegel wand en glas van douche cabine vol met kalk afzetting.

Prima hotel op een toegankelijke locatie. Voldoende parkeerplaatsen en een prettig (maar vol) restaurant voor het diner. Reserveren is dan ook aan te bevelen om teleurstelling te voorkomen. Nette ruime kamer volgens het vd Valk concept.

Heerlijke ruime kamer.
    • Deluxe Kamer

Geen verse jus d'orange. Lang wachten bij de liften.

Heerlijke ruime kamer. Schoon en netjes. Uitstekend ontbijt. Pannenkoekjes en scrumbled egs werden ter plekke klaargemaakt.

Altijd een goed ontbijt en vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schoonmaak, ik had mijn handdoeken voor hergebruik opgehangen en worden vervangen, waarom?? Slecht voor het milieu en ze vergeet mijn bed op te maken

Altijd een goed ontbijt en vriendelijk personeel

Leuk, wel prijzig, maar centraal gelegen.
    • Deluxe Kamer

Kamer stoffig, airco een beetje moeilijk te regelen, pasjes systeem, geen pasje in de kamer dan ook geen licht en dergelijke.

Goede service, ruim parkeren, goed eten, mooi uitzicht, bereikbaarheid naar Utrecht.

Ruime schone kamer, fantastisch uitzicht
    • Deluxe Kamer

Prijzig ontbijt. Ik zou wel eens denken mogelijkheid willen hebben voor een eenvoudig ontbijt met gereduceerd tarief

Ruime schone kamer, fantastisch uitzicht

Zeer ruime kamers.
    • Deluxe Kamer

Hotel zegt luxer te zijn, als meeste Van der Valk hotels. De kamers en badkamer zijn standaard met vele Van der Valk hotels, groot maar niet speciaal.

Zeer ruime kamers.

drie heerlijke dagen beleefd in dit hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een klein misverstand in ver band met ID DINER Kaart. Oplossing heeft wel wat geduurd doch vriendelijk opgelost

Heerlijk ontbijt zeer uitgebreid alles werd direct bijgevuld ondanks dat het heel druk was. Mooie verzorgde kamers. Erg vriendelijk personeel. Uitstekend 3 gangen menu er zeker meer dan voldoende. Komen zeker nog eens terug

Uitstekend met alles erop en eraan !

Niets !

Vanaf het inchecken tot het uitchecken alles TOP ! Goeie ligging van het hotel ! Openbaar vervoer naar Utrecht aan het hotel ! Bar, restaurant uitstekend ! Ontbijtbuffet uitstekend ! Personeel alom in het hotel uitstekend ! Aanrader voor een topweekendje Utrecht !

Prima ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bediening in de foyer was vrijdagavond 6 april onder de maat. De ober gooide een glas bier over mn broek. Heb zelf de vloer maar gedweild want dat gebeurde niet. Enige aangedragen oplossing: vd Valk broek met als opmerking: "wanneer kunnen we deze weer terug verwachten"? Een dergelijke aanpak vind ik niet passen bij de kwaliteit die ik van vd Valk gewend ben.

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Kort maar veerkrachtig (goed matrassen, frisse lucht in de kamer, diep geslapen)
    • Deluxe Kamer

Verbazend ruime en luxe kamers. Knap hoe van der Valk steeds weer locaties vindt waar ze ruimte hotels kunnen neerzetten met luxe kamers. Onverwachte luxe van een kok die je scrambled eggs vers en op maat voor je maakt.

Stoffige maar ruime kamer
    • Deluxe Kamer

Was ontzettend stoffig. Je kan overal je naam in stof achter laten. Bij aankomst in donker valt minder op maar bij licht beter. Met een stof allergy heb ik weinig geslapen.

Ruime kamer

heerlijke luxe overnachting met prima ontbijt
    • Deluxe Kamer

Het ontbijt was prima maar ik miste wel de soya yoghurt en de soya / haver melk. De granola was echt heel taai. verder niks te klagen.

Mooie ruime kamer. Heerlijke badkamer. Fantastische douchestraal. Heerlijke geslapen. Fijne parkeerplaats. Utrecht vanaf hier snel en makkelijk te bereiken.

Mwah
    • Thema Suite

Het feit dat ik meerdere malen in de wacht ben gezet toen ik de receptie belde en dat ze niet wisten dat ik als hotelgast belde

De faciliteiten op de kamer

Uitzicht was heel mooi
    • Deluxe Kamer

Kamer had wat schoner gemogen, al deed je bijvoorbeeld de dekbedovertrek en top matras omhoog dan zag je zoveel opgedroogde viezigheid. Jacuzzi zat een roze streep op kamer 1005. En mijn bed kraakte en ik sliep er niet lekker op.

Uitzicht was heel mooi

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Gewoon goed, lekker eten, top kamers, goeie prijs!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Receptie was niet op de hoogte dat we late check out tot 13:00 hadden geregeld.

Late check Out was geen probleem, we kregen (per ongeluk) betere (hoger gelegen) kamers

Ontspannen
    • Wellness Suite

Niets is tegengevallen, maar voor circa 260 euro per nacht had het ontbijt wel inbegrepen mogen zijn.

Alles van een behoorlijk hoog niveau, maar daar was de prijs dan ook naar. Al met al een prima nacht gehad in de wellness suite en het ontbijt was ook uitstekend.

Zoals altijd prima diner genoten.
    • Deluxe Kamer

Jammer dat de matras op kamer 1309 wat minder wordt en de lege champo flesjes van de vorige klant niet waren opgeruimd.

Prima parkeergelegenheid, prettige efficiente ontvangst, goed personeel, restaurant en bar. Ruime schone kamer. Prettige sfeer in gehele hotel.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Comfortabel zakenhotel, klantenservice kan beter.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was een probleem met de verwarming op mijn kamer. Dit probleem werd niet au serieux genomen. Ik moest blijven aandringen dat ze er iets aan zouden doen. Uiteindelijk gaven ze toe dat er inderdaad een echt probleem was ( kamer van 12 graden die niet warm te krijgen was) en kreeg ik een nieuwe kamer die wel in orde was. Ik moest ze echt overtuigen om ze zover te krijgen. Ik verloor veel tijd en dit veroorzaakte ergernis

rustige grote kamers, fijn ontbijt

Mooi sfeervol hotel op centrale locatie met fijn personeel.
    • Deluxe Kamer

De liften waren ontzettend traag (reden? capaciteit?). De kamer was niet optimaal schoon. Vieze deuren, bad zat vol rode strepen. Bovendien was de lucht erg slecht, veel te droog. We hebben alles geprobeerd, maar er was of te veel geluid of te koud. Kortom geen klantvriendelijke bediening van het systeem.Matras voor hem veel te zacht. De keuken sloot om 20.00 uur. We moesten het toetje nog snel bestellen om 5 voor 8.

Chateaubriand was heerlijk, ook de asiatische variant. Herl vriendelijk personeel in het hele hotel. De kamer op de 16. etage had een geweldige raampartij. Echt New York style en handig om het vuurwerk te kijken op 31 december. Matras voor haar heerlijk.

Redelijk verblijf
    • Deluxe Kamer

Hadden kamer naast de servicelift. Veel gebonk. Bed was niet stabiel. Bij iedere draai had de partner er last van. Waardoor nauwelijks geslapen. Veel te lange wachttijden bij de lift. Water- en schimmelplekken in badkamer en douche.

Ontbijt was prima. Kamer met mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Voor echte zakenlui die luxe appreciëren de perfecte match!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zit geen ziel in het hotel. Best wel luxueus, zeker en vast netjes maar voor mij persoonlijk mag het allemaal wat warmer en persoonlijker zijn. uiteindelijk wist ik dit ook wel, de volgende keer terug een klein, gezellig charme hoteletje!

Alles tip top en orde, spik en span maar mij ontbrak de charme. Anders kies ik voor een kleinschalig hotel of B&B doordat conferentie doorging in dit hotel de overnachting er aangekoppeld en heb hier eigenlijk wel spijt van.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Het licht in de slaapkamer - onmogelijk om alle aan-en-uit...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het licht in de slaapkamer - onmogelijk om alle aan-en-uit knoppen te vinden, zowel in badkamer als in de slaapkamer. Bij binnenkomst al - het insteken van de entree kaart voordat je lichten aan kunt doen, was echt ff zoeken, gelukkig had ik licht op mijn iPhone.

goed verblijf en dichtbij de locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was niet helemaal schoon. Er lagen viezigheden op de vloer helaas en de nachtlampjes deden het niet.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Goede bedden en mooie badkamer.

Heerlijk en voorzien van alle gemakken. Je hoeft de deur niet meer uit.
    • Deluxe Kamer

Voor het grote luxe gebouw vind ik de liften wat tegenvallen (klein)

Ruime (bad)kamer, goede bedden, Nespresso op de kamer. Het ontbijt is zeer compleet en vers. Omelet wordt ter plekke bereid en eitje vers gebakken. Meer dan voldoende ruimte in de ontbijtzaal.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima kamer, lekker bed
    • Deluxe Kamer

De douche ging snachts druppelen, ik heb er een handdoek onder gelegd tegen het geluid. Koffie apparaten gingen (2 van de 3) precies in storing toen we gingen ontbijten, gevolg.. file. Verder erg druk bij het ontbijt

Het bed was erg goed!!

• Beoordeeld op: 8 december 2017

• Deluxe Kamer

het diner was voortreffelijk, een compliment voor de keuken, ook de bediening in ghet restaurant was zeer goed , evenals het overige personeel. een aanrader om eens langs te gaan

Onder verwachtingen helaas
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is niet slecht maar viel tegen in vergelijking met de andere VdV hotels. Personeel van de receptie heeft ons niet op de hoogte gesteld dat een parkeerkart os maar 5 uur geldig terwijl wij daar een nacht hadden gebleven.

Prima kamers, mooi schoon en vernieuwd.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Ons verblijf was ontspannen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De tv had op sommige zenders slecht beeld en stoorde wat, de doekjes in de badkamer waren uitgedroogd. Verder prima.

De kamer was mooi, de badkamer schoon met een mooi interieur

• Deluxe Kamer

Kamer was iets minder ruim dan op de website van Booking.com stond (had een Deluxe geboekt), maar dit kwam volgens het hotel omdat dit een kamer was op de bovenste etage met hogere plafonds en groots uitzicht.

Mooie kamer op de bovenste etage met een geweldig uitzicht, hoge ramen. Groot bed.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

TOP!
    • Deluxe Kamer

Het zou een van meerwaarde zijn als er bijvoorbeeld een biscoop of casino bij het hotel of in de buurt van het hotel zou zijn. Perfect voor een avondje uit.

Het ontbijt was uitgebreid. Kamer was schoon, ruim en erg mooi!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

• Deluxe Kamer

Heerlijk ontbijt, verzorgd tot in de puntjes. Eieren en pannenkoeken á la minute gebakken. Ruime kamer en badkamer en zeer net. Ondankt de bijgelegen autosnelweg heb je er totaal geen last van.

Prijs/kwaliteit verhouding.
    • Deluxe Kamer

Bij het inchecken werd niet vermeld Hoelaat we moesten uitchecken. De volgende dag werden we om 10.45U wakker gemaakt door HSK die de kamer binnen wou komen. Binnen 15 minuten moeten haasten en opschieten voor het uitchecken. Wij konden helaas niet rustig wakker worden

Prijs/kwaliteit verhouding. Ruime kamer, mooi uitzichts. Last minute geboekt

Verzorgd, gemotiveerd personeel, fijn om hier als gast te zijn.
    • Deluxe Kamer

Enige puntjes van aandacht zijn de keycard die in eerste instantie niet werkte, waarschijnlijk doordat de kaart op mijn telefoon had gelegen. Ander punt zijn de liften waar steeds wel even op gewacht moest worden omdat de schoonmakers deze ook gebruiken. Dit deed niets af aan de positieve ervaring.

Ik verbleef twee dagen voor een masterclass van Michael Pilarczyk. Lunch en diner waren inbegrepen en dit was fantastisch verzorgd. Het ontbijt was overigens net zo goed verzorgd. Het personeel is vriendelijk en attent. De kamer was erg goed en zeer comfortabel. De openbare ruimte ruim en sfeervol.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

niks, misschien het ontbijt wat goedkoper maken. Ik drink meestal s´ochtends 1 kop koffie en één broodje. 15 EURO is teveel voor dit.

mooie ruime kamer, bubbelbad, luxe ingericht.

Plezierig zeker de moeite waard voor herhaling
    • Deluxe Kamer

De stof die onder het bed lag en dat er geen bad jas aanwezig waspleziwrig

De ruime kamers plus de mogelijkheid om je kleding te strijken en natuurlijke de bad heerlijke massage brengt je tot rust

Leuke uitvalsbasis voor wie met de auto komt en Utrecht wenst te ontdekken.

- Eignelijk niets.

- Ruime Kamers - Heerlijk uitgebreid ontbijt - Uitermate vriendelijk personeel - Makkelijk parkeren - Makkelijk te vinden, direct bij de snelweg en toch rustig gelegen.

Top verblijf in Van der Valk Houten. Een aanrader voor wie naar Walibi World wilt gaan !
    • Deluxe Kamer

Het extra kinderbedje was niet direct in de kamer geplaatst bij aankomst. Echter, een half uurtje later werd dit in orde gebracht samen met extra handdoeken en een flesje water. Niet echt een tegenvaller, maar had er eigenlijk bij aankomst moeten staan omdat dit op voorhand was aangevraagd en bevestigd.

Uitgebreid ontbijt was voorhanden. Ook op de kamer was er de mogelijkheid om koffie te drinken en bij aankomst stond er water ter beschikking. Restaurant: personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het diner was meer dan voldoende qua portiegrootte van het eten. Top interieur en zeer verzorgd.

De LED-verlichting in de liften wisselde voortdurend van...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De LED-verlichting in de liften wisselde voortdurend van kleur: dat is goed voor een kermisattractie, maar toch niet voor een hotel dat 'van standing' wil zijn.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

zie: wat viel u tegen
    • Deluxe Kamer

Nadat ik betaald had kreeg ik van Booking.com een herinnering om vooraf te betalen

Alles heel goed, zelfs mijn vraag om een korte loopafstand naar de kamer werd ter plekke gehonoreerd!

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Perfect om even tot rust te komen
    • Thema Suite

Kamer was wel enorm fris, handleiding doorgenomen maar bleef koud... Dat was wel wat spijtig.

Een kamer om wow tegen te zeggen ! Keer op keer tevreden over Van Der Valk en de faciliteiten die ze aanbieden. Zeker een topper !

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Mooie relax locatie om even helemaal bij te tanken

Eigenlijk niks Helemaal tevreden

Geweldige kamer met echt alles erop en aan. Stoomcabine wihrpool hemeldouche superbed en living echt iets om n keer te doen voor de 'gewone mens' echt n aanrader

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Mooie ruime kamers, whirlpool in de badkamer, uitgebreid...
    • Deluxe Kamer

Kamer was niet helemaal schoon. In de badkamer lagen haren en het bed was behoorlijk kreukelig.

Mooie ruime kamers, whirlpool in de badkamer, uitgebreid ontbijt en gratis parkeren

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

jacuzzi te weinig bubbels of te snel weer uit

Kamer was zeer ruim, koffiezetapparaat aanwezig en koffie, alles luxe ingericht, heerlijke boxspring geen negatieve punten

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

niet op het normaal Vandervalck-niveau
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondermaats ontbijt, bij de check-in opgegeven dat wij ook ontbijt namen, dit was niet geregistreerd, een onvriendelijke medewerkster in de ontbijtzaal die directe betaling eiste, een collega van haar is dit dan vriendelijk gaan regelen

Ik ben dit jaar op verschillende locaties van Van der Valck geweest en was telkens zeer tevreden. Ik blijf ook trouwe klant

Een aangename ervaring!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was heel lekker, uitgebreid en verzorgd. Het personeel is zo vriendelijk en professioneel. Zeker een dikke pluim voor alle medewerkers, die zo goed op elkaar zijn ingespeeld. Het gaf me een rustgevend gevoel, er wordt hier goed gezorgd voor iedereen.

Ontspannen en rustgevend

Geen commentaar .

Uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils. Niet gehinderd door rondlopend personeel . Vanwege het kamerbreed raam, prachtig uitzicht zowel overdag als in de avond.

Mooi hotel!
    • Royal Suite

De verlichting bij de spiegels. Het is lastig om je haar netjes te maken of je make up op te doen in de spiegels. Dat heeft met de lampjes te maken. Kijkt u zelf maar.

Mooie kamer, goed ontbijt.

top locatie en een top hotel
    • Deluxe Kamer

de jonge kok bij het ontbijt, bakte de eitjes erg slecht, waren nog niet goed gestold en toen een omelet werd besteld kreeg hij 2 pannenkoeken.

kamers waren prachtig en erg ruim ingericht netjes verzorgt zeker voor herhaling vatbaar

Luxueus genieten in een voortreffelijk hotel.
    • Deluxe Kamer

Minibar was leeg. Geen haakjes in de badkamer om kleding of (bad-)handdoeken op te hangen.

Geweldige ruime kamer met dito badkamer, fantastisch uitzicht (als je de windmolens wegdenkt) en heerlijk gegeten, zowel diner als ontbijt.

Genoten!
    • Deluxe Kamer

De lift duurde erg lang tijdens drukte. Vaak naar andere verdiepingen dan naar de begane grond.

Uitstraling hotel/kamer/restaurant was zeer mooi.

Het bed was ruim en heerlijk comfortabel 😊
    • Deluxe Kamer

Rushhour bij het uitchecken ( lift overbezet) waardoor wij niet veel tijd meer hadden om bij het ontbijt aan te schuiven. Refund gehad en vriendelijk te woord gestaan.

Het bed was ruim en heerlijk comfortabel 😊

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

luxe kamers, uitmuntende maaltijden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de ligging. Beetje zouteloze omgeving - je moet echt de auto in om iets moois te zien.

Prachtige kamer, luxe uitstraling. Ontbijt, lunch en diner geweldig. Zeer vriendelijk personeel. Jongeman in restaurant nam uienallergie zeer serieus. Wij hebben dit zeer gewaardeerd.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Perfect hotel op centrale locatie.
    • Deluxe Kamer

Badkamer had schoner gemogen.

Prachtige ruime kamer op de 16e etage. Goede bedden en fijne badkamer met (bubbel)bad en regendouche. Kamers zijn goed geïsoleerd van geluid. Binnen enkele minuten op de snelweg!

Voor een heerlijk weekend ontspannen is de wellness room zeker een aanrader!
    • Wellness Suite

Om 2 uur konden we inchecken maar eenmaal boven bij de kamer moesten we nog 5 a 10 minuten op de gang wachten totdat de laatste dingetjes in onze kamer geregeld waren. Opzich helemaal niet erg maar fijner was het natuurlijk als we meteen de kamer in konden. Maar dat is echt een kleinigheidje. Daarbij werd het ons ook vriendelijk gevraagd of we even wilde wachten

Kamer: We hadden de welnessroom geboekt. Heerlijk met sauna, whirlpool en stoomcabine. De kamer is groot en ook de badkamer is erg ruim. Voor een dagje samen ontspannen is het een aanrader. Personeel: Het personeel bij van der Valk Houten is erg vriendelijk en attent. Vooraf hadden we gebeld om een tafeltje te reserveren en aan de telefoon werd meteen meegedacht. Ook het restaurant heeft hele vriendelijke bediening. De jongen die ons hielp bracht niet alleen het eten en nam de bestellingen op maar was ook echt een gastheer aan tafel. Dat vind ik zelf vaak nog belangrijker dan het eten zelf (al was dat ook helemaal top met ruime keuze) Locatie: We zijn bekend in de buurt en kwamen echt puur voor een weekend ontspanning. Maar de directe omgeving is een industrieterrein. Je moet voor het centrum van Houten of Utrecht wel een stukje met de auto.

Mooi hotel, vriendelijke mensen met dit jaar één minpunt
    • Deluxe Kamer

House keeping services really disturbing even when present at the room, and not well performed

Ontbijt was super. Restaurant zeer aan te raden. Pico bello service en zeer vriendelijke bediening

Wij hebben een geweldige tijd gehad waar we nog lang aan zullen terugdenken
    • Royal Suite

Bijbetalen voor ontbijt bij royal suite 1200 uitchecken Bed te zacht

De geweldige kamer Het geweldige ontbijt De geweldige douche Het prachtige uitzicht vanaf de 15e

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Fijn verblijf, samen met man en kinderen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er viel ons niet perse iets tegen. Zeer positief voor Van der Valk: wij hadden dit uitje eerder gepland, maar dit kon niet doorgaan, mijn man werd plotseling ernstig ziek en opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb de ochtend van de dag van aankomst afgebeld. Zij hebben alles kosteloos geannuleerd, ook het restaurant waar wij zouden gaan eten. Ik werd zeer attent te woord gestaan, fijn als je dit overkomt.

heerlijk uitgebreid ontbijt, prima kamers.

Prima hotel, maar voldeed niet aan de verwachtingen...
    • Deluxe Kamer

Bij aankomst lagen er nog meerdere haren in het bad, niet zo fris. Bovendien hadden we gevraagd om een groot tweepersoonsbed, maar kregen twee losse bedden die ontzettend kraakten en doorzakten. Jammer dat er 's ochtends al veel licht in de kamer kwam. Ons verblijf voldeed dus niet compleet aan de verwachtingen.

Ontbijt was echt super, zo veel keus en in het weekend tot 11.30 mogelijk. Inrichting was ook mooi en stijlvol. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

super goed, modern hotel
    • Deluxe Kamer

- het interieur is modern en in heel het hotel doorgetrokken - de keuze bij het ontbijt is heel groot en het ontbijt is erg lekker - aanrader - de kamer was lekker groot en proper - alle comfort was aanwezig - ruime gratis parking - de bediening is heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Comfortabel hotel

- Dagelijks afstempelen parkeerkaartje bij receptie - Geen fitness

- Fantastisch restaurant met vriendelijk personeel - Comfortabele moderne hotelkamers

Een fijn hotel voor zakenreis met uitstekende wifi verbinding.
    • Deluxe Kamer

Er mogen volgens mij wat meer liften zijn, soms duurde het best lang vooraleer een lift vrij was.

Zoals in alle Van De Valk hotels die ik tot op heden bezocht, het decor. Erg sfeervol en verwelkomend.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Mooi zakelijke hotel
    • Deluxe Kamer

Zeer ruime en mooie kamer. Badkamer was zeer ruim met bad en douche apart. Voldoende parkeerruimte. ondanks dat het grote restaurant voor het diner zeer vol zat, was de bediening vlot en vriendelijk. Het eten is te omschrijven als lekker brasseriekeuken.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Perfect hotel, zeker een aanrader!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtige locatie, prachtig gebouw, behulpzaam personeel, grote schone moderne kamers, heerlijk ontbijt en diner. En eindelijk een hotel met snelle WIFI! :-)

• Beoordeeld op: 18 december 2016

• Deluxe Kamer

Kamer naast servicelift, etensgeuren in de kamer, met name aangebrande lucht. Lawaaierig bubbelbad. Bubbelbad ging ook spontaan aan zonder water in het bad toen we al in bed lagen.

Heerlijk bed, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Diner
    • Deluxe Kamer

Prijs was na kleine correctie in datum opeens 50 euro duurder en dat 2 seconde na boeking. Terug op de site weer oude prijs maar wij betaalden gewoon 59 extra pp. Zonde en niet netjes

Diner

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Mooi verzorgd Hotel. Jammer van het gedoe met de bedden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klimaatbeheersing op de kamer. we hebben het 's nachts erg warm en benauwd gehad en wat we ook aan het apparaatje veranderede het maakte niet uit. Gek genoeg had de kamer maar één luie stoel, terwijl we echt voor twee hadden gereserveerd. We hadden speciaal vermeld dat we als collega's samen een kamer hadden (niet als partners) en om twee losse bedden gevraagd. De bedden moesten we zelf uit elkaar trekken, dit werd bemoeilijkt door de nachtkastjes waardoor de bedden een stuk de kamer ingeschoven moesten worden. Hierdoor werd de loopruimte erg klein. Wij vonden het een knullige constructie.

De ontvangst was vriendelijk. De ligging. Het restaurant was verzorgd en het eten lekker. De badkamer was schoon, netjes en mooi. De douche heerlijk. De bedden lagen heerlijk.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Heerlijk dagje weg
    • Deluxe Kamer

Ontbijt minder dan we gewend zijn bij v.d. Valk. Géén verse yoghurt (bakje) en de "frozen Yoghurt" gaf alleen een koude drap. Veel bakken (bijna) leeg ondanks dat het 0900 was.

Uitstekend restaurant. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamer met uitzicht (14e etage) richting Utrecht.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Subliem en voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Kamer

Het was even worstelen om de kamer lekker warm te krijgen, vooral omdat het buiten al vroor. Het duurt even met dit systeem. Badkamer ook koud.

Mooi hotel. Heerlijk dineren. Goede kaart en veel keuze. Dit type kaart zou ook welkom zijn in hotel Blijdorp van der Valk. Zeer eentonige kaart daar! Ontbijtbuffet ook subliem. Heerlijk bed en mooie kamer.