Beoordelingen over Hotel Oostergoo 2-sterren

Nieuwe kade 1, 9001 AE Grou, Nederland

#4 van de 7 hotels in Grou

Prachtplek!
    • Budget Tweepersoonskamer

De locatie was prachtig! Het terras aan het water en het oude gebouw in het centrum van het dorp. Je zat ook geweldig in de ontbijtzaal met zicht op het water en de boten en niet te vergeten een heerlijk ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Ontbijt was uitgebreid in leuke zaal.

Veel steile trappen. Voor ons geen probleem maar wel als je slecht ter been bent. Nooduitgang Alleen via die trappen.

Ontbijt was uitgebreid in leuke zaal.

Een heerlijk verblijf bij een toplocatie !

De TV was wat minder.

Het ontbijt was heerlijk. Prima kamer met een groot bed. Het personeel was heel vriendelijk. Heerlijk gegeten in het restaurant of buiten op het terras. Als het s'avonds toch wat frisser werd, dan kreeg je een dekentje. Deze locatie aan het water vonden wij heel fijn.

Heerlijk gelogeerd in dit hotel, ik zou het anderen zeker aanraden.

Howel ik het hotel erg netjes vond en de kamer superschoon was, is het altijd weer een beetje een afknapper dat het tapijt in hotels vaak zo sleets en vlekkerig is. Begrijpelijk, maar het doet zoveel afbreuk aan de rest van de mooie accomodatie.

Wat een mooie locatie :) Aardige medewerkers en een heerlijk ontbijt met een geweldig uitzicht over de haven.

We hebben een fantastisch weekend gehad, alleen de kamers vielen ontzettend tegen.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamers waren heel erg sober. Verflagen slecht, behang slecht en vloerbedekking. Heel klein. Badkamer klein. Bed was een twijfelaar. Is echt niet meer van deze tijd. Heel kleine tv. Geen info op de kamer over ontbijt ed. Het ergste was de kerkklok die ieder half uur zei hoe laat het was. Daar kan het hotel niets aan doen, maar we waren dus Wel wakker.

Ontbijt was heerlijk. Ook ons glutenvrije brood was voorradig.

we hebben het goed naar onze zin gehad omdat we ons goed hebben aangepast.

was weinig fruit en variatie. kale plekken in de vloerbedekking. teveel (43) treden naar de kamer. er was helaas geen lift.

het ontbijt was goed, zeer zeker de gebakken eitjes. de kamer was goed en werd goed schoon gehouden.

In 1 woord fantastisch.

Wij zaten drie hoog en er was geen lift. Er werd niet aangeboden de koffertjes naar boven te brengen. Bij het weggaan hebben wij het nadrukkelijk gevraagd en toen was het zo geregeld.Er is ik ook heel weinig parkeergelegenheid.

Het ontbijt was voortreffelijk. Het buffet was op de eerste verdieping met een prachtig uitzicht.Je kon er voor een redelijke prijs uitstekend eten op een prachtig gelegen terras aan het water.Bij slechter weer was daar ook terrasverwarming.

Wij hadden geen ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer

Zie hierboven. Het was erg lawaaierig, waardoor een paar vrienden pas na drie uur 's nacht konden slapen.

Wij hadden geen ontbijt. Er was wat discussie m.b.t. de kamers. Ook kwam er een opmerking m.b.t. het boeken via Booking.com. Ik vind het niet handig: als men dit niet wil, moet men er niet aan meedoen.

Supeeeer !!!!
    • Budget Tweepersoonskamer

Heel goede lokatie midden in de centrum heel mooie teraas bij de haven heel super.!!!! Bedankt van een mooie lokatie we komen zeker terug . Ooo niet vergeten heel vriendelijk personeel.!!! Super verblijft Bedankt

Locatie, vriendelijk personeel en heerlijke keuken.

Wij sliepen op de bovenste verdieping met een dakraam. Dat gaf mij een opgesloten gevoel. Televisie was wel erg klein, niet van deze tijd.

Locatie, vriendelijk personeel en heerlijke keuken.

Goed goede ligging hotel prima ontbijt enkel de kamer kon beter

De kamer was op3de verdiep moeilijke trap moest op een bankje staan om buiten te kunnen zien was geen confortkamer zoals gereserveerd was

Schone kamer.

Er kwam een slap straaltje uit de douchekop. Service met in en uitchecken was niet goed. Om uit te checken hebben wij een kwartier moeten wachten. Door verschillende personeelsleden zijn we gezien, echter werden we niet geholpen. Vervolgens zijn we om iemand gaan vragen, echter was deze persoon te druk bezig met koffie zetten en plannen bespreken met een collega, waardoor wij 10 minuten op hem hebben staan te wachten (dit bleek achteraf de eigenaar te zijn). Uitchecken duurde nog geen 30 seconden dus hij had best zijn gesprek even kunnen uitstellen.

Schone kamer. Het bed lag lekker.

Heerlijke overnachtingsplek voor een weekend Friesland. Alles bij de hand. Natje droogje, bootje, et
    • Budget Tweepersoonskamer

De budget kamer is het sanitair netjes maar wat krap, voor 2 verliefde twintigers te doen, maar voor de wat oudere gast toch wel wat aan de krappe kant.

Locatie is op en top als je van Friesland houdt. Bediening en gastvrijheid helemaal Oke, ontbijt Oke en een heerlijk terras

Eens maar niet weer

Gastvrijheid vond ik niet goed. Ik kreeg het gevoel van: je red je maar. Restaurant had een penetrante visgeur.

De locatie is goed. Alleen slecht parkeergelegenheid. Waarschijnlijk Duitstalig gericht. Tv-programma's beginnen Duitstalig.

fantastis

Het hotel is prachtig gelegen aan het water. Heel vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Het ontbijt was goed maar na een week mocht er wat meer afwisseling zijn. Het avondmaal was heel lekker en daar mijn man chef-kok is kan hij het wel weten, zeer lekker. Een adresje om weer naartoe te gaan.

verder prima

De ontvangst kan heel veel beter Ook service. Na eten op terras vroeg ik aan de serveerster of het bij de rekening van het hotel kon. Dat wist ze niet en zei dat ik het zelf binnen kon navragen. Naar mijn mening had de serveerster dit zelf even moeten navragen. komt voor de klant vriendelijker over en bovendien weet ze dit voor de volgende keer. Eten was prima al duurde het lang eer de serveerster kwam na het afgeven van het menu.

de locatie

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Fijn.

Ontbijt.

wij vonden het ontbijt heel matig. En ongezellig. Niemand die wat zei en ook de serveerster was sjagrijnig. Daarintegen was de bediening in het restaurant wel vriendelijk.

Mooie plek in Friesland

Door trage 'ict' duurde het in- en uitchecken wel wat lang.

Het is een prima overnachtingsplek. Hotel is gedateerd en door de bouw toch wel wat gehorig. Ik heb daar overigens geen last van gehad.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel.
    • Budget Tweepersoonskamer

Toilet op de kamer was erg klein. Voor het "natte deel" (incl toilet) zat geen deur.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Info voor uitstapjes was voorhanden of werd opgezocht. Prima ontbijtbuffet. Diner was uitstekend.

Het verblijf was top, maar wat een afknapper achteraf !

Bij aankomst stond de reservering niet op de juiste dag, maar een dag later. Gelukkig was het hotel niet volgeboekt en was dat geen probleem (wel even vervelende spanning natuurlijk). Een regelrechte afknapper van een op zich super leuk verblijf was de discussie met het hotel na het afrekenen! Toen ik bij thuiskomst zag dat de prijs op de factuur hoger was dan die van de boeking en ik daarover kontakt opnam, kreeg ik als antwoord dat dat inderdaad klopte maar dat ik eigenlijk te weinig had betaald voor het ontbijt! Dat moest daarom maar verrekend worden. De prijs van het ontbijt was echter wel conform de informatie die werd gegeven bij het inchecken. Die was ook precies goed voor wat je ervoor kreeg. Waardeloze gastvrijheid natuurlijk wanneer 2 fouten worden gecorrigeerd ten koste van de gast. Het hotel wordt momenteel gerenoveerd aan de buitenzijde. Op zich kun je daar begrip voor opbrengen, want dat moet een keer gebeuren. Wel jammer dat ze al om 8.00 uur begonnen met kabaal maken precies voor ons raam, terwijl om 9.30 uur iedereen weer was vertrokken. Dan vraag je je toch af waarom ze daar niet wat later mee hadden kunnen beginnen. Het personeel is erg onervaren. De bestelde drankjes en hapjes werden steeds naar de andere gasten op het terras gebracht voordat ze eindelijk op de juiste bestemming arriveerden. Hilarisch maar irritant als zich dat een paar keer herhaalt. Het weer en de ligging van het hotel aan het water was prachtig!

De ligging aan het water was geweldig en het weer!

Heerlijk hotel zeer mooie ligging in het "bezit" van vriendelijk personeel en heerlijk eten

Er was geen lift mijn man had moeite met de zware koffer en er voor een paar dagen een knieblessure aan overgehouden

Restaurant was super goed ontbijt ook Ik had de gerilde bloemkool zeer byzonder

Heerlijke locatie aan het water.

De keuken is niet geweldig. Ontbijt wel goed, maar avondeten niet zo.

Kamers ruim en schoon. Personeel heel aardig, vooral de eigenaar was enorm behulpzaam en vriendelijk.

Super hotel en ontzettend gezellig.
    • Budget Tweepersoonskamer

Een knus leuk hotel, waar je heerlijk aan het water kan zitten onder het genot van een drankje en een hapje. Het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam. Ook de eigenaar is een gezellige man en weet van aanpakken. Kortom als je het leuk vind om bootjes te spotten en van gezelligheid houd dan is dit de juiste plek. Op naar een volgende keer😊

fantastisch
    • Budget Tweepersoonskamer

het bed viel mij erg tegen, het zakte heel erg door. ik werd wakker met pijn in de rug.

prijs / kwaliteit is zeer goed. Netjes schoon en prima ontbijt.

Genoten van omgeving, hotel en ontbijt.

De deuren van de kamers hebben een dranger waardoor er veel lawaai is als deze dichtklappen De druk van het water in de douche was matig.

de ligging van het hotel en het plaatsje Grou zijn erg mooi!

Prima voor een nachtje
    • Budget Tweepersoonskamer

WiFi was slecht, weinig bereik, viel telkens weg, kamers ZEER gehorig, kon letterlijk verstaan wat mijn buren tegen elkaar zeiden terwijl ze op normale toon spraken. Tijdens het avondeten was men de cocktailsaus vergeten te serveren bij mijn garnalen (heb er zelf om gevraagd en kreeg het toen alsnog) en bij het nagerecht werd bij het kaasplankje krentenbrood geserveerd terwijl er roggebrood op de menukaart stond, het smaakte allemaal prima maar dat vond ik wel jammer.

Prima ontbijt

bij de incheck werd gevraagd of we 's avonds wilden...
    • Budget Tweepersoonskamer

bij de incheck werd gevraagd of we 's avonds wilden dineren. Daar hebben we voor gekozen. 's Avonds bleek dat dit niet doorgegeven was aan het restaurant. We konden gelukkig toch nog een tafeltje krijgen. Bij het afrekenen bleek dat de restaurantrekening niet op de factuur stond. We hebben dat keurig gemeld en alles betaald. Jammer dat er niet even een bedankje afkon.

Uitstekende locatie, vriendelijk personeel en prima hotel voor een overnachting.
    • Budget Tweepersoonskamer

De omvang van het bed (erg klein voor 2 personen). Daarnaast de gehorigheid van de kamer (wij konden onze buren horen snurken).

De locatie, in het centrum en prachtig uitzicht over het water.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Zeer tevreden
    • Budget Tweepersoonskamer

Parkeerplaats... viel Niet tegen maar was weinig mogelijkheid door de vergunninghouders plaatsen in de straat

Mooie locatie en fijne rustige sfeer. Zeer vriendelijke bediening en personeel. Ik kom zeker nog eens terug

Ik zou deze accomodatie afraden om te gaan overnachten.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was zoooo ongelofelijk gehorig. We konden letterlijk verstaan wat de buren zeiden en deden . We troffen het niet dat de buren blijkbaar geen behoefte aan slaap hadden. dus die kregen wij ook niet. Er was onvoldoende parkeergelegenheid. Er werden geen alternatieve parkeerplekken aangewezen. Dus dat was gesteggel in de ochtend met het verplaatsten van auto's. Vervolgens klopte de rekening compleet niet. De maaltijd van andere gasten was er bij opgeteld.

De kamer was goed. Schoon Het eten was ook ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Teleurstellend.

Het hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken. Viezige, armoedige vloerbedekking, te weinig parkeerruimte bij het hotel. Kamers ongezellig en kaal. Wel twee aparte bedden, zoals besteld, maar helaas met 1 groot matras.

Aardig personeel. De kamer was ruim met een goede badkamer.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

zo rustig had ik het niet bedoelt.

toen we op zondag aankwamen kregen we te horen dat het hotel eigenlijk gesloten was. maar we mochten als enige gasten wel slapen en ontbijten. omdat alles verder dicht was en niemand aanwezig konden we nergens lekker ontspannen zitten, drankje nemen aan de bar of dineren of loungen. we kregen de sleutel van de voordeur en waren alleen in het hotel. op maandagochtend bleken de schilders aan het werk te gaan, zaten we 2 dagen in de verflucht. de kamer was zo klein en ongezellig dat het niet mogelijk was om bv op een stoel te zitten en tv te kijken. het was wel schoon. ik had liever gehad dat ze de reservering van ons geannuleerd hadden. we hebben deze locatie speciaal uitgezocht door de foto's van de gezellige bar, restaurant en terras. en dat was allemaal op slot.

het ontbijt was heerlijk en het personeel vriendelijk. het uitzicht is geweldig.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Mooi aan het water gelegen, in een pittoresk plaatsje.

In de vroege avond was het nogal gehorig op de gang in de openbare ruimtes. Wellicht was er iets te vieren. Eenmaal slaaptijd was het toch wel rustig.

Gastvrije ontvangst, en de mogelijkheid om vroeger als gewoonlijk te ontbijten, de receptionist ging onmiddellijk informeren en regelen dat dat mogelijk was. Super!!

Prima ontbijt.

Er was die avond/nacht dat wij er waren een groot feest gaande. Prima, maar we hebben die avond vanwege het geluid tot 2 uur 's nachts wakker gelegen. Was wel handig geweest als men ons toch ff vooraf had geïnformeerd.

Prima ontbijt. Aardige geste was ook dat wij vanwege overlast (zie klacht hierboven) op een volgend verblijf in Oostergoo 50% korting krijgen.

Verschrikkelijk!!!!!!!

Eigenlijk alles kamer stonk naar plas meisje bevestigde dit en heeft ons een nieuwe kamer gegeven avond eten was koud dessert ijs was oud korrelig ontbijt kaas stonden de randen omhoog oud brood

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Ligging is prachtig, personeel vriendelijk, hotel zou een opfrisbeurt kunnen gebruiken!

Hotel was ouder dan op de foto's zichtbaar was. Bij het ontbijt leek het brood wat oud en er was niet veel keus. Er was geen sap of iets dergelijks bij het ontbijt. En er was wel melk, maar geen glazen.... op zoek naar de medewerkster voor een glas, maar die was nergens meer te bekenen.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

te duur en gedateerd hotel
    • Budget Tweepersoonskamer

We hadden een budgetkamer genomen omdat het maar om 1 overnachting ging, 55euro, prima prijs dan neem ik de kleine ruimte voor lief. Echter...de kamer /het hotel was erg gedateerd en de kamer was zo klein dat er net een twijfellaar in paste, het bed was dus te klein voor twee personen en heel erg zacht. Op het linnen bedversiersel zaten vlekken. Bovendien durfden ze 15 euro pp te vragen voor ontbijt wat de overnachting op 85euro laat komen, dat vind ik geen budgetaanbieding meer. Bij nader inzien zal ik voortaan een luxer hotel of mooie B&B uitzoeken voor deze prijs

de locatie

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Ruime familleiekamer voor bescheiden tarief. Hygiene en verwarming was onder de maat.

Hygiëne kon wel wat beter: tapijt was niet recent gezogen (veel pluizen en plukjes op de vloer) en de verwarming schoot beslist te kort. Koffievlekken onder de senseo (met een simpele handdoek heb ik deze weggepoetst) één radiatorplaat die voor minder dan de helft warmte afgaf (de andere helft zat vol lucht) Jammer.

Vriendelijk personeel, ruime familiekamer.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Wij moesten snel iets eten na het inchecken omdat wij optijd...
    • Budget Tweepersoonskamer

De draai die de hotel kamer deur maakte was erg onhandig

Wij moesten snel iets eten na het inchecken omdat wij optijd ergens moesten zijn. Dit werd snel geregeld

Ontbijt was prima, leuke vriendelijke vrouw !

Door enorme sneeuwval moest ik 1 nacht eerder dan gepland naar huis. Ik moest gewoon het volle bedrag betalen. Ik kom er regelmatig, op dat moment was er geen leiding aanwezig om te overleggen. Ik moest zelf maar een mailtje sturen. Dat viel mij tegen. Ik snap dat het mijn eigen keus is geweest om te gaan ( op aanraden van het KNMI), maar ik had gedacht dat er met mij meegedacht zou worden voor een oplossing, al was het bv een tegoedbon, omdat ik er vaker kom. Jammer

Ontbijt was prima, leuke vriendelijke vrouw !!!

Netjes verzorgd, fijne bedden

Het is redelijk gehorig en de badkamer is erg krap

Ons gezin bestaande uit vader, moeder en 2 pubers hebben fijn geslapen in de nette, ruime familiekamer. De bedden lagen erg fijn. Ontbijt hebben we niet genuttigd want voor 15 euro pp kunnen we leuke andere dingen doen. Dus bij de plaatselijke supermarkt ontbijt gekocht.

Fantastisch verblijf in een schoon hotel op een supermooie locatie.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het is er nogal gehorig. De buren kwamen om half 12 de kamer binnen met luide stemmen en daardoor werd ik wakker. Hierdoor merkte ik dat de wandjes tussen de kamers nogal dun waren.

De locatie van het hotel is perfect. Het uitzicht is prachtig en het hotel is vlakbij de kerk. Het bed was erg prettig om in te slapen en alles was lekker schoon.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Voor herhaling vatbaar en dat gaan we zeker doen!

Eenvoudige, niet al te grote kamers, goed ontbijt en erg vriendelijke eigenaar en personeel. Prima ligging aan de haven, mooi uitzicht en niet ver van Leeuwarden, waar wij moesten werken. Aanrader!

Hotel waar je je thuis voelt!
    • Budget Tweepersoonskamer

Ach er is altijd ruimte voor verbetering in ons geval de waterdruk van de douche was wel erg laag kamer 7.

Goede sfeer, je voelde je welkom, uitstekende keuken , zeer vriendelijke bediening, prima ontbijt, een aanrader, wij konen zeker terug

Heerlijk weekend en huislijk hotel.

Er hing een nare lucht in de kamer, elke keer als we terugkwamen, iets met afvoer?

Heerlijke plek aan het water in een fraai dorp. Grote kamer met zitje, gezellige ruimtes en dicht bij Leeuwarden via een snelweg. Gemoedelijk en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Het ontbijt was prima, vriendelijke bediening.

Het ontbijt was prima, vriendelijke bediening. Ook in het restaurant beneden. Locatie ken ik goed omdat ik er regelmaat met mijn platbodem in de zomer vlak bij Oostergo afmeer aan het steiger.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Een fijne avond in een heerlijk dorp

Het hotel is wel wat verouderd. Bovendien hadden ze ons wel even kunnen waarschuwen dat er 's avonds een feest was waardoor we uit moesten wijken voor het eten en ook geen echte ruimte hadden om te zitten na het eten.

De ligging is prachtig: aan het water in het centrum van het dorp.

Ouderwets leuk hotel

Net als in (vrijwel) alle hotels in nl, zijn de dekbedden te warm in de zomer. Nu (deze mooie warme dag in okt.) zijn de nachten tenminste nog fris en nóg dreven wij ons bedje uit. Doe liever een dun dekbed en leg een extra fleecedekentje in de kast. Ook een douchescherm of minstens -gordijn zou fijn zijn, zeker in het kleine badkamertje dat bij onze kamer hoorde.

Mooi gelegen aan het water met een fijn terras. Vrolijk en attent personeel.

Fantastiche locatie, super!

Kamers kunnen wel een verf (opfris) beurtje gebruiken en nieuwe vloerbedekking zou geen overbodige zaak zijn. Maar dat is bijzaak....

Superleuk weekend gehad! Gezellig dorp, en het hotel ligt fantastisch. Leuk personeel, je voelt je welkom! Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Jammer, in september is het seizoen voorbij (zeggen ze), dus waren vele restaurants al dicht
    • Budget Tweepersoonskamer

Bedden waren klein en beweeglijk. We hadden een budgetkamer, maar dat hadden jullie niet vermeld. Er waren veel grotere en betere kamers, die wij best hadden willen hebben, graag je site aanpassen!!!!!!!

Ontbijt was perfect

Fijn hotel met heerlijk terras en gezellige sfeer.

De ophangpunten in de kamer en de badkamer. Met vier personen veel te weinig plaats om handdoeken en kleding kwijt te kunnen. Er zouden meer haakjes en ophangmogelijkheden voorzien moeten worden.

De ligging, super fijn dat onze ouders met de boot bij het hotel mochten liggen. Zo konden onze twee kleinste kinderen bij hen aan boord slapen en hadden wij met onze twee oudsten even echt vakantie!!

Geweldig hotel!
    • Budget Tweepersoonskamer

Toilet op de kamer was in de doucheruimte en zonder deur. Toilet alleen gebruikt om te plassen. Voor het overige naar een toilet op de gang!

Heerlijk en ruim ontbijt

geweldig,en hotel oostergoo bevind zich op een geweldige locatie aan het water,prachtig uitzicht!
    • Budget Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijk personeel ,en ze zijn er zeer meegaand, want wij moesten om familie omstandigheden eerder naar huis en toen hoefden wij niet eens de volle pond betalen!

• Budget Tweepersoonskamer

Meer parkeerruimte en lift zat er niet in.voor mensen met handicap of iets dergelijks,is dit een probleem.

ontbijt was goed,maar ook niet...je van het. Hotel, mooi gelegen aan water.

Ontstressen in Grou

Ook wij vonden het ontbijt te duur en hebben gewoon een kopje koffie los genomen met een croissantje erbij, maar voor € 10 zouden we zeker aangeschoven zijn bij het ontbijtbuffet

Het zeer vriendelijke personeel, de goede sfeer en de ligging

Locatie is perfect als je met de boot bent.
    • Budget Tweepersoonskamer

Er gehorig. Geluidsoverlast van grote feestende groep op terras van het hotel.

Locatie is perfect als je met de boot bent. Gezellig terras aan het water. Midden in het dorp.

Prima voor kort verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer

De deuren van de kamers vallen heel hard in het slot waardoor we wakker werden van vroeg vertrekkende gasten.

Prachtig plekje aan het meer, tevens direct in het centrum van Grou.

Kamer was aan kleine kant, badkamer ruimte tussen wastafel...
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer was aan kleine kant, badkamer ruimte tussen wastafel en toilet te krap!! Miste fohn en geen aanvulling van plastic beker en of douche gel. Kwaliteit / prijs verhouding oke. Geen gebruik gemaakt van ontbijt, vind € 15 p/p prijzig. Uitzicht prachtig!!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Prima hotel op een prachtige lokatie. Goed voor een of een paar nachten.
    • Budget Tweepersoonskamer

ruimte van de kamer en sanitair niet echt groot maar voor een of twee nachten prima

Prima ontbijt en gastvrij. We zouden een kamer op de derde etage krijgen maar ivm de mobiliteit van ons , hadden we wel doorgegeven, zonder problemen een kamer op de dichtstbijzijnde vrije kamer op de eerste etage. Goed opgelost. Prachtig uitzicht vanuit restaurant en ontbijtruimte over het water !

Jammer van de vele op/afstapjes en geen lift,wel prima ontbijt.

Ik wist niet van tevoren, dat er geen lift was. Accommodatie is niet geschikt voor mensen, die slecht ter been zijn. Dus viel het trappen lopen en de vele op/afstapjes tegen. Verder wat achterstallig onderhoud qua inrichting.

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

De kamer was schoon maar erg klein (budget kamer) dus we mochten niet mopperen
    • Budget Tweepersoonskamer

Het diner was erg goed. Alleen jammer dat er een groot gezelschap was, zodat het heel erg lang duurde voordat wij ons eten kregen. het zou goed geweest zijn als er als vergoeding voor ons geduld en mandje stokbrood met boter was geserveerd.

het ontbijt was ruim voldoende, en erg lekker. Gelukkig geen ontbijtbuffet maar persoonlijke bediening.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Prima zeerr netjes schoon en vriendelijk ontvangst
    • Budget Tweepersoonskamer

Ontbijt goedkoper. Door verlaging in badkamer kunnen lange mensen niet staan. Douce straal zeer minimaal ( leek weinjg druk op te staan)

Geen ontbijt .vond te prijzig 15 pp. Zeer behulpzaam .tv deed niet ander werd geinstaleerd. Room service netjes. Vriendelijk mensen

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Puur voor de locatie. Aan het water.
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamers gedateerd Lekkage plekken Heel gehorig Melding maken wanneer er muziek beneden draait. Ontbijt duur 15 euro. Groot verschil paar jaar terug. Daarom niet genomen.

De locatie De prijs.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Zeer betaalbaar hotel op mooie plek met een duur ontbijt.

Simpele kamer, maar verder niets mis mee, zeker voor de prijs.

Het ontbijt was geweldig, Gebakken eieren met spek en alles wat je maar wenste. Je betaalt daar wel 15 € pp voor. Zeer vriendelijk en ongedwongen personeel. Ook het diner was voortreffelijk: goede Hollandse maar toch originele keuken voor een schappelijke prijs. Goede wijn! Mooie plek aan het water.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Prima al moest ik wel om roomboter vragen
    • Budget Tweepersoonskamer

Ik was zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de matras. En de hoofdkussens. Ook al is dit een budget kamer. Dit kom je echt nergens meer tegen. Jammer. Verder was nl alles uitstekend. Kamer 7

Prima al moest ik wel om roomboter vragen

• Beoordeeld op: 27 december 2016

De ligging is prachtig en het ontbijt was goed.

Het was koud op de kamer (bovenste verdieping), er kwam erg weinig water uit de douche, de vloerbedekking is erg smoezelig en de stoelen in de ontbijtruimte zijn aan vervanging toe.

De ligging is prachtig en het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

a wedding weekend in Hotel Oostergoo

Vanwege de tijd van het jaar was maandag het restaurant gedeelte 's morgens dicht ( heel begrijpelijk eigenlijk). Ondanks dat hebben ze ons toch nog geholpen aan een lekkere koffie.

We zijn een heel weekend in hotel Oostergoo geweest met familie en vrienden het personeel was het hele weekend vriendelijk en behulpzaam. De locatie van het hotel aan het water en direct in het gezellige dorpje Grou is ideaal. Ook was het erg genieten van het uitzicht over het water bij het ontbijt op de 1ste verdieping

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Hard klein hoofdkussen. Slechte ventilatie in de badruimte.

Vriendelijk personeel . Fijn dat je nog ergens je liefste vriend(hond) mee kan nemen. Perfect ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Voor een nachtje oke, langer niet.

De prijs van het ontbijt is €15 pp, ook voor een jong kind. Belachelijk duur en er viel niet over te praten. Geen parkeerplaatsen bij het hotel. Veel geluid van buiten (kroeg) tot laat in de avond en ook weer vroeg wakker door de beierende kerkklokken.

Kamer was bijzonder klein, maar prima schoon en een smal, maar lekker bed. Leuke locatie, maar wel wel geluid van buiten.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Perfect!
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer met uitzicht op de haven

Voor 1 nacht goed

Dat we naar 3 hoog moesten lopen (73 jr)

• Budget Tweepersoonskamer

Mooie Locatie in een fijn dorp aan het water.

Mooie locatie!

Kamers gehorig

Mooie locatie

Perfect wanneer er een betere kamer was

De kamers zijn zeer gedateerd heeft dringend een update nodig

De locatie perfect

• Budget Tweepersoonskamer

De prijs voor het ontbijt, hiervan hebben we geen gebruik gemaakt.