Beoordelingen over Huis Ter Geul 3-sterren

Neerhem 87, 6301 CG Valkenburg, Nederland

#31 van de 52 hotels in Valkenburg

Prima hotel voor een prima prijs!

Er waren geen sloten aanwezig om de fiets in de garage zelf op slot te zetten, en de fiets mocht niet mee het hotel in(logisch). Volgende keer zelf even een slot meebrengen dus. Overigens ging de garage wel gewoon op slot, maar stonden er ook fietsen van andere gasten.

Het was een schoon en net hotel. De kamer was ook prima! En de croissants aan het ontbijt waren om te smullen! Daarnaast was er een aparte garage aanwezig waar de (race)fiets gestald kon worden.

Zeer zeker de moeite waard !

Ons is NIETS tegen gevallen, alhoewel de bar van mij best een uurtje langer geopend had mogen blijven, maar volkomen begrijpelijk dat dat over het algemeen niet rendabel is ;-)

Geweldige locatie, op enkele minuten loopafstand van het centrum. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel en eigenaren. Eenvoudig ingericht maar zeker voldoende, uitstekende bedden en keurig schoon. Uitstekend ontbijt wat continu wordt aangevuld. Goede betaalbare parkeergelegenheid en al met al dus zeer zeker een aanrader, en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Ik zal niet zo snel meer daar een kamer boeken.

De kamers vond ik heel erg gehorig, konden precies horen wat de buren tegen elkaar bespraken . We hadden twee kamers . waarvan er 1 de vloer slecht was . daar kon je naar mijn idee zo door heen zakken .

personeel heel vriendelijk . ontbijt was goed ,

De kamer was prima, met de voorzieningen die je ervan...

NVT

De kamer was prima, met de voorzieningen die je ervan verwacht, zoals Douche, Toilet, Wastafel, TV en een eigen parkeerplaats voor de auto. Ik had een kamer aan de achterkant van het hotel en dat was de stille kant, geen verkeer van een drukke straat. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zowel voor als achter het hotel een terras, voor overdekt en achter een aantal zitmogelijkheden onoverdekt. Prima hotel voor een paar daagjes Valkenburg en omgeving.

Super naar onze zin gehad!!

als je met de lift gaat moet je naar sommige kamers nog een trapje af of op.

Goed ontbijt met verse broodjes. Lekker dicht bij het centrum =/- 600 meter lopen Geen last van nacht lawaai van het centrum omdat het er net even buiten ligt.

Vriendelijk, goede prijs kwaliteit verhouding.

Het was erg warm. De kamer had geen airco. Maar het was onmogelijk te slapen met de ramen open aan een lawaaiige weg. De muren waren zo dun dat ik de tv van de buren woordelijk kon verstaan.

Zeer vriendelijke ontvangst. Prima ontbijt. Alleen de koffie is voor hedendaagse begrippen onder de maat. Gedateerd maar netjes en schoon interieur.

Het waren heerlijke dagen, goede uitvalsbasis om Valkenburg te ontdekken.

De badkamer was netjes, schoon beetje gedateerd. Het was erg warm op de kamer, miste een ventilator, vooral met een hond en 28 graden zou dat geen overbodige service zijn.

De ligging van het hotel, dicht bij de gezelligheid maar er geen overlast van ondervonden, ook voor het uitlaten van de hond dichtbij groen. Eigen parkeergelegenheid, goeie uitvalsbasis om Valkenburg te ontdekken.

Klimaatbeheersing op de slaapkamer. Het was nu wel extreem warm weer. Op ons verzoek werd een ventilator op de hotelkamer geplaatst. Overigens volop medewerking vanuit het personeel om het aangenaam te krijgen

Het vriendelijke personeel en het ontbijt

Ontbijt was ruim voldoende zoals in zoveel hotels en B B...

Wij reisden met 3 motoren en hadden 1 garage gehuurd : kostprijs 8,5 € per nacht x 4 = 34 €. Bij aankomst werd ons onmiddellijk de rekening gepresenteerd van 102 € parkeren.dwz 1 garage met 3 moto's erin is identiek als 3 garages huren ???? Kom daar zeker nooit meer terug. Eens bedrogen is bij mij over en out. Bij aankomst staat ge daar helemaal bezweet van het rijden bij 35° C ,geen drank aangeboden maar onmiddellijk de volledige rekening.Nog nooit meegemaakt na zoveel jaren motorreizen. Vermoedelijk hebben de uitbaters een tekort aan gezond commercieel verstand en tellen er enkel de euro's.

Ontbijt was ruim voldoende zoals in zoveel hotels en B B 's

Prima verblijf behulpzaam personeel

ik verbleef maar 1 nacht, jammer dat de ventilator het niet deed. Dit door gegeven aan de receptie

Goede ontvangst service van de sleutel om na 21.00u nogbinnen te kunnen in het hotel.

Relaxe werknemers. Prima parkeerplekken achter. Terras zowel voor als achter. Vlakbij centrum.

Badkamer gordijn geeft niet zo'n fris idee. Het gordijn zelf rook zelf ook niet al te fris. Maar is een kwestie van wassen, of een nieuwe kopen. Of (mocht er budget zijn) een afneembare douchedeur.

Perfecte locatie. Vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt. Omdat ik zelf in de horeca heb gewerkt voelt het soms zo vanzelfsprekend om mensen vriendelijk te benaderen. De realiteit is soms anders. Bij Huis ter Geul was iedereen vriendelijk. Van de mannen bij check-in tot de jonge man die ons op het terras hielp tot de mensen bij het ontbijt. Hou dat vast! Dat maakt een verblijf van 'prima' naar 'super'!

wij hebbenons goed vermaakt

dat er gasten zijn die geen rekening houden met andere mensen. maken een verschrikkelijk kabaal als men laat s`nachts thuis komt.

ontbijt was goed , voldoende keus restaurant niet benut vanwege uitstapjes

Sowieso een aanrader in verhouding met de prijs. Topservice en -ontbijt!

Mijn verblijf was gewoon tiptop in orde. Ik had een eenpersoonskamer gereserveerd. Klein, maar netjes en in verhouding met de -lage- prijs. Zeer goede service, geweldig ontbijt (dat het aantal sterren van het hotel ruim overtreft). Parking achteraan. Goede wifi en op een boogscheut van het hart van Valkenburg. Geen luxe, maar zééér degelijk en je krijgt er meer dan waar voor je geld! Een aanrader.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

De kamers waren eenvoudig maar wel schoon,maar gedateerd.

De wifi verbinding

De kamers waren eenvoudig maar wel schoon,maar gedateerd. Het ontbijt was zeer uitgebreid! De locatie was top! Een paar minuten van het centrum. Parkeer gelegenheid achter het hotel. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

Nooit meer

Geen vriendelijk onthaal met huisdier mits vermelding, vooraf boeken van een huisdier was niet mogelijk, enorm veel nachtlawaai vanaf 5 uur s'morgens wakker gelegen. Extra bijbetaling van 15€!!! Voor een huisdier. Kamer rook niet fris en er wa geen ventilatie aanwezig. Hier zien ze ons niet meer.

Buiten het ongemak van de kamer, een leuk verblijf gehad.

De kamer, was geschikt voor 1 persoon niet voor twee. Tafel stond te kort tegen bed, je kon ze niet verplaatsen. Badkamertje moest je met een trapje betreden, wastafel op kamer, minpunt. Toilet stond te kort tegen de douche. Ruimte was te klein.

Het ontbijt was goed, we hebben in het restaurant een maaltijd genuttigd. Deze was voortreffelijk. Het personeel was vlot in omgang.

Goede uitvalsbasis om Valkenburg te verkennen!

De badkamer was erg klein; geen plek voor je benen als je op de WC zat. Gezien de betaalde prijs had ik een grotere / luxere kamer verwacht, maar alle pluspunten lieten ons dit snel vergeten ;-)

Ontbijt was erg goed en uitgebreid. Bedden lagen heerlijk en de ligging was perfect tov het centrum. Eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij. Niet onbelangrijk: het was schoon!

• Beoordeeld op: 8 december 2017

kamer is niet meer van deze tijd.

badkamer was te krap, scheef op toilet zitten, ieder keer het opstapje op en af. 2 hoge kasten in de kamer naast het bed.. Geen plankje waar je de bril of wat water neer kon zetten, moesten ieder keer uit bed om de bril of een glas water te pakken.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Voor herhaling vatbaar.

Wat gehorig maar door de kleinschaligheid van het hotel niet als echt storend ervaren. In de badkamer deed de afzuiging het niet waardoor er wat schimmel in de badkamer zat. Maar na dit te hebben gemeld werd het meteen gereinigd.

Vriendelijk personeel en goed ontbijt. Ook de bedden waren goed.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Heerlijk ontspannen weekend gehad met gastvrije mensen bij de Receptie.

s 'nachts een lampje bij de lift aan zou wel handig zijn. Het is daar aarde donker.

Het ontbijt was goed verzorgd met in ruime mate beleg varianten. lekkere koffie.

Accomodatie is dicht bij het centrum van Valkenburg op 5 minuten lopen.

Wc trok wat minder goed door. Maar voor ons niet echt een probleem.

Na telefonisch contact werd de meest geschikt kamer gezocht voor mijn moeder van 89 jaar die dlecht trappen kan lopen.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima verblijf, ontbijt is niet bij de prijs inbegrepen.

Via boeking.com geboekt waarbij in de beschrijving stond dat er altijd gratis ontbijt is. Bij aankomst bleek dat niet zo te zijn, als je geen ontbijt neemt krijg je € 10,- korting op de kamer. Echter is dit niet duidelijk. Als je het gesprek aangaat dat het op de site wat onduidelijk is wordt er niet al te flexibel en klantvriendelijk op gereageerd. Aangegeven wel gebruik te willen maken van het ontbijt, dat kost dan ineens € 12,50 p.p ipv € 10,- p.p. omdat het niet meteen bij de boeking is aangegeven. Ook de parkeerkosten waren hoger dan op de site vermeld stond. Jammer dat dat de leus klantvriendelijk beperkt ingezet wordt. Uiteindelijk geen gebruik van het ontbijt gemaakt en lekker buiten de deur een leuk restaurantje gevonden om te ontbijten. Kamer eenvoudig maar schoon, prima te doen. Na aankomst en de discussie over de boeking was het personeel verder wel vriendelijk.

Eenvoudig maar prijswaardig

Reinheid van de douche en het douchegordijn lieten te wensen over.

Uitgebreid ontbijt buffet, veilig afgesloten parkeren (in kleine garage) van fietsen of motoren, parkeergelegenheid (betaald) achter hek. Op kleine loopafstand van centrum met veel horeca.

wij hadden via u geboekt en gevraagd een kamer aan de achter zijde van het hotel maar door u niet door gegeven dat vinden wij een min punt . hebben een nacht aan de voorkant van het hotel geslapen. de eigenaar van het hotel heeft het een dag later voor ons opgelost door ons een kamer aan de achterzijde van het hotel aan te bieden

het ontbijd en vriendelijk

kort

Wat tegen viel was dat je bij booking.com nergens aan kon geven dat je een hond mee neemt Dus de kamer die bedoeld was voor met een hond was eigenlijk al bezet we hadden het bij bijzonderheden neer gezet dat we een hond mee zouden nemen en dat we een parkeerplaats wilde

ontbijt was goed, vriendelijke bediening , dat uiteindelijk we de hond wel mee konden nemen naar kamer ook al was deze bezet

Ontbijt was lekker en de koffie helemáál.

Gezamenlijke badkamer (gelukkig geen andere gasten in de andere kamer)

Ontbijt was lekker en de koffie helemáál. Mijn motor mocht in de garage geparkeerd worden Per ongeluk oplader laten liggen, deze werd kosteloos nagezonden Douchen moest in een gezamenlijke badkamer wat ik persoonlijk minder vind, desalniettemin was de straal helemaal top!

Ontbijt was prima

Kamer 203 was m.i. de lowest budgetkamer die ze konden vergeven Krakende vloer Gaten/ kuilen onder vloerbedekking (kamer 203) Klein hokje douchegordijn zwart? Met licht aan was t nog donker. En ding viel er constant af. Ondanks redelijk scherpe prijs zeer matige kamer. Wel goed ontbijt en net restaurantje. Als je als stel een "romantisch weekendje weg bent" zou je je geld terug eisen Voor 2 motorrijdende vrienden is t net acceptabel voor dat geld.

Ontbijt was prima Bedden oke

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

De vriendelijkheid van de eigenaar, zijn vrouw en personeel zorgden voor een aangenaam verblijf

Gezien de extreem hoge buitentemperatuur was het op de kamer voor ons veel te warm.

Kamer en bedden prima, ontbijt ook. De afstand naar het centrum lekker kort,

Bedden lagen comfortabel.

Ontbijt werd heel slecht bijgevuld. Kamers zijn mega gehorig door de houten vloeren.

Bedden lagen comfortabel. Medewerkers zeer vriendelijk. Ligging ideaal.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Voor 3 nachten goed zat, langer zou ik er niet gebleven zijn.

Voor de prijs hadden we op wat meer gerekend, comfort kamer. Het was sober te noemen. Nogmaals bedden uitstekend, mooie TV maar wat gedateerde inboedel, zeker de wastafels!

Ontbijt was goed. Kamers netjes en schoon, gedateerd jaren '60. Bedden uitstekend ook niet onbelangrijk.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

We zijn veel weggeweest maar desondanks komen we er niet meer terug!!!!

Veel minder gehorig maken en er zijn heel veel trapjes. Niet makkelijk met koffers.

de kamers waren heel erg gehorig en het water bij de douche liep heeel slecht weg. Dat was bij de vorige huurder ook al aangegeven maar heeft niets geholpen. We zijn er voor ongeveer 4 jaar terug ook geweest maar nu moest je de parkeerplaats ook betalen.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Uitstekend hotel als uitvalsbasis voor uitstapjes in en rond Valkenburg of verder

Veel niveauverschillen waardoor, ook na gebruik van de lift, er trapgelopen moet worden. Voor mij overigens geen probleem.

Ontbijt was meer dan fantastisch

Goed maar niet wow

de kamers waren een beetje gedateerd. Harde bedden en kamers zeer gehorig.

gratis wifi. mogelijkheid om iets te eten/drinken in hotel. wandelafstand van centrum Valkenburg.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Fijn en gezellig verblijf op een hele goede lokatie.

Erg gehorig, daardoor slecht geslapen. Gasten boven ons liepen de hele nacht heen en weer te stampen, was soms om bang van te worden. Leuk barretje, maar helaas nooit s 'avonds open. Dat was jammer.

Enorm hartelijke ontvangst, super vriendelijk en gezellig. Een prettige vrolijke sfeer, top ! Op zich fijne kamer met goed bed. Heel goed verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Leuk adres voor een paar dagen er tussenuit.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Jammer dat je 's avonds na ongeveer 21:30 niets meer te drinken kon krijgen in het hotel, omdat alles dan al gesloten was.

Prima bedden en ontbijt. Zeer vriendelijke mensen. Locatie uitstekend en eigen parkeerplek achter hotel binnen hek.

locatie, rustig gelegen

beetje gedateerd.

locatie, rustig gelegen

Een leuk hotel.

Een leuk hotel. Lekker uitgebreid ontbijt 🥣

Was allemaal ,maar de kamers gehorig

Kamer zeer gehorig

Dicht bij het centrum

De bad kamer kan schoner

Dicht bij het centrum

Goede kamer netjes en schoon, goed uitzicht

Geen minpunten

Goede kamer netjes en schoon, goed uitzicht

Supervriendelijke en behulpzame eigenaars, heerlijk ontbijt,...

Supervriendelijke en behulpzame eigenaars, heerlijk ontbijt, alles prima in orde

Heerlijk genoten van de prachtige en gezellige stad

Kamer was schoon. Goed bed en heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Het personeel, de kamer en de hulp die wij kregen in de nacht, onze sleutel was gebroken. Erg snel en vriendelijk geholpen

goede lokatie op gunstige ligging

ligging

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Service en vriendelijkheid personeel.

Service en vriendelijkheid personeel.

Goed verblijf en geen overbodige franje

parkeergeld, niet op gerekend veel kleine trapjes

goede bedden rustige ligging ventilator ivm temperatuur degelijk ontbijt

Ligging, vriendelijkheid personeel, prijs

Ligging, vriendelijkheid personeel, prijs

geweldig. goed uitgerust op heerlijke bedden

Ontbijt was super, totaalplaatje super qua kwaliteit/prijsverhouding

Mooi hotel op uitstekende locatie met vriendelijke aardige bediening voor lage prijs

Vriendelijkheid

Vriendelijkheid

Ruime kamers

Was niet heel schoon.Kagen overal haren

Ruime kamers

ok

alles ok

Gezellige sfeer en leuk personeel

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Het ontbijt was overdadig en echt geweldig.

Het ontbijt was overdadig en echt geweldig. Zelfs een omelet of roerei met uitgebakken spek werd er voor je gemaakt. Super gastvrije gastvrouw.

1 groot feest

de kamer was geweldig.

Netjes en medewerkers snel en netjes

Geen thermostaatkraan en de plaats van wc-papier op verkeerde plaats.

Netjes en medewerkers snel en netjes

• Beoordeeld op: 23 december 2017

heerlijk verblijf

kamer was wel gehorig

het ontbijt was super.

we hebben genoten van het verblijf.

ontbijt was goed kamer was oke alles wat je nodig hebt was er

Personeel

Kamer

Personeel

🎄🎅 de kerst markten en de aankleding van het dorp

gedateerd maar erg vriendelijk personeel

de badkamer en de bedden en het ontbijt

de vriendelijkheid van het personeel

prima verblijf, op een goede ligging van het centrum met behulpzaam en vriendelijk personeel,

kamers waren wat sober en zouden wel een upgrade kunnen gebruiken

ontbijt was goed, erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Was geheel volgens verwachting en naar ons zin. We warrn twee weken daarvoor ook al 2 nachten hier.

Het ontbijt!

De manier waarop we ontvangen werden erg vriendelijk.

De manier waarop we ontvangen werden erg vriendelijk.

Weekendje kerstmarkt

Is de bar accommodatie ? Ja zeker hé 😀 die ging iets te vroeg dicht...

Eenvoudig maar goed, zoals ik het graag heb

Gastvrij en behulpzaam.

Alles was naar wens

Gastvrij en behulpzaam. Uitstekend ontbijt en goede lokatie

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Perfecte prijs & kwaliteit verhouding

Perfecte prijs & kwaliteit verhouding

Aan te bevelen!

Prima bedden en lekker ontbijt. Zoals altijd vriendelijke eigenaars en personeel.

Goed voor deze keer maar vanwege gehorige kamers zal ik niet snel terugkomen in dit hotel

De kamers zijn enorm gehorig, zeer storend als je naar de scheten van de buurman moet luisteren en het gerochel onder de douche

Goed hotel op redelijke afstand van het centrum

Alles was goed

Dicht bij het centrum, parkeergelegenheid

bediening en ontbijt

bediening en ontbijt

Dat onze hondje welkom was.

Erg gezellig hotel

De lift erg oud haha

Ontbijt top Kamers netjes

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Super fijne lokatie dicht bij centrum

Super onbijt en heerlijke bedden

Zeker voor herhaling vatbaar. Erg vriendelijk en behulpzame mensen.

Geen tegenvallers

Hotel lag niet direct in het bruisende Valkenburg, maar met 5 minuten lopen zat je in het centrum.