Beoordelingen over Huis van Bewaring 3-sterren

Marktstraat 7, 7607 HC Almelo, Nederland

#1 van de 4 hotels in Almelo

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Heeeel aangenaam. Wil er graag een keer heen met m'n ega.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is wat magertjes. Er is ook niemand om even wat te vragen, Af en toe zie je opeens iemand even wat opruimen. De parkeerplaats bij het hotel kost 10 Euro. Even verderop kan je na 9.00PM gratis parkeren. Boeken via booking.com is prima, alleen kan je niet aangeven dat je ook ontbijt wil. Ook staan de prijzen voor het ontbijt er niet bij.

De kamers, vond deze hartstikke leuk. Ook werd ik vriendelijk ontvangen en werd ik even geïnformeerd omtrent de kamer en ontbijt etc. . De oude trap omhoog....mooi hoor. Ze hebben een mooi zitje waar je zelf koffie kan pakken, en dan ook nog diverse apparaten waar je de koffie mee kan maken. Daarbij is Almelo een mooi stadje om eens te bezoeken. Gezellige eetgelegenheden. Kon er jammer genoeg niet heel lang vertoeven.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Ontbijt was prima, kamers waren super!
    • Deluxe Suite

Niks dan lof. Geen negatieve punten te noemen!

Ontbijt was prima, kamers waren super! Enige jammere misschien, als ik dan echt wat moet noemen, is, dat er geen all-inn prijs is inclusief ontbijt. Maar wat een luxe kamer... en wat een lekker bed???!!!! Lekkerste bed ever.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een grotere afscheiding tussen wc en kamer zou helemaal top zijn. Iets meer authentieke details.

Super mooi hotel. Echt de ervaring van luxe. We hadden iets meer authentieke details verwacht maar desondanks goed verblijf. .

Net niet.
    • Suite

Geen lift en 3 trappen op met je koffer. Parkeren hopeloos ook parkeerterrein in de buurt helemaal vol. Douche kop kapot.Bubbels in bad deed het niet. Bedlamp paste niet eens in stopcontact. Ect.

Wel leuke inrichting

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Goed geslapen in karakteristiek gebouw
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen deur voor het toilet Lamp boven spiegel te hoog, je kunt je niet goed opmaken Bed is zacht Verwarming stond op 5 bij aankomst, snikheet

De styling van de kamers, het karakteristieke gebouw Vriendelijke ontvangst

Leuk voor 1 nacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waterdruk. Bed zat achter de voordeur waardoor die niet volledig opende. Open toilet is een leuk concept maar niet echt privé.

De historie van het hotel is geweldig.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Leuk, onconventioneel, en comfortabel. Luxe voor een koopje.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer (op de BG) was een beetje klein, en de gordijnen een beetje dun. Ik kon ook mensen horen praten bij de balie vanaf mijn kamer. Maar nog steeds had ik alles wat ik nodig had in die kamer, zelfs een kleine koelkast.

Interieur was ontzettend geestig gekleed. Het voelde echt heel chic, meer dan ik had verwacht op die prijs. Ook leuk dat je nog kunt zien dat het ooit een gevangenis was, maar het nog steeds heel mooi is geworden.

Mooi onderkomen, maar moet nog veel aan gebeuren.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De afwerking van de kamer. Veel dingen miste wc rolhouders - deur tussen slaapkamer en toilet, deur in de douche. Beperkt aantal parkeerplaatsen en het je laten betalen voor extern parkeren. Veel te duur ontbijt.

Mooi gebouwd, ze gunstige ligging.

Teleurstellende en te dure accomodatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toilet zonder deur, goedkoop douchegordijn, geen thee of koffiezetfaciliteiten op de kamer, sombere directe omgeving hotel. 100 euro zonder ontbijt veel te duur voor het gebodene. Inrichting gedateerd. Dat hoogpolige tapijt en overal zwart, paars en zilver is niet meer van deze tijd.

Personeel, zeer attent

Lekker rustig hotel. Weinig lawaai 's avonds en 's nachts.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Het enige wat ons tegenviel was, dat je je moest douchen in een bad. Mijn man is erg stijf en heeft veel last van de spieren. Moeilijk om uit en in het bad te komen. Volgende keer zou ik vragen om een kamer met bv alleen een douche.

Wij vonden de accommodatie bijzonder. Omdat het een Huis van Bewaring geweest is. Nog goed zichtbaar, zowel binnen als buiten. Verder goede bedden , heerlijk om zelf koffie of thee te kunnen pakken. Ruimte om de krant te lezen .

Op het bad na, perfect!
    • Deluxe Suite

Weinig gratis parkeermogelijkheden. Onduidelijk waar niet geparkeerd mocht worden op terrein. En het duurde tot 2x toe lang voordat er iemand aan de bali kwam. We wilden sochtends in bad (hadden onze bruiloft gevierd de avond ervoor) en dit lukte niet omdat het water weg liep. Stop sloot niet goed. Dit vermeld, maar geen compensatie oid.

Zeer comfortabel, luxe. Ontbijt was erg goed, toplocatie.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Mooi vormgegeven hotel in het centrum van Almelo
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op veel plaatsen zijn kleine beschadigingen of kapotte dingen (haakjes, deurklinken, etc.). Er zou wat onderhoud gepleegd kunnen worden. De ontbijtzaal is niet al te groot en dat gaf op zondag enige 'filevorming'.

Mooi ingericht hotel. We sliepen in de cipierswoningen, dus de ander hotelkamers hebben we niet gezien. De locatie is prima - alle bezienswaardigheden, winkels, bars en restaurants zijn op loopafstand.

Super hotel met een geweldige gastvrijheid.Aanradertje!!!
    • Suite

Super hotel! Netjes en schoon! De gastvrijheid was top! De gastvrouw achter de balie was super behulpzaam. Echt iemand die aan haar gasten denkt. Zeker voor herhaling vatbaar👌👌

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Prachtig uitziende lokatie , de gevangenis historie is mooi...
    • Suite

Onpraktisch ingedeeld, deels door de oorsprong maar ook vooral door teveel oog voor styling en te weining voor comfort. Alles is vrij donker, met minimale verlichting.

Prachtig uitziende lokatie , de gevangenis historie is mooi zichtbaar gebleven.

Leuke ervaring!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren is wat lastig; de auto moesten we een stukje weg parkeren. Wij vinden het persoonlijk altijd fijn als de auto dichtbij is. De kamer was erg koud en het was ons niet duidelijk hoe we hem warmer konden maken. Ook had de douche een douchegordijn (ipv een deur) en hierdoor werd alles nat (wc/vloerbedekking). Het hotel is ook erg gehorig: je kan de gesprekken beneden aan de balie letterlijk volgen en de douche van de buren maakte ons al vroeg wakker.

De bedden waren erg goed en ze lagen erg lekker. Fijn dat dit hotel geen regendouche had, maar een normale douche (welke overigens erg goed was). Daarnaast kon je beneden gratis koffie en thee pakken en het personeel was super vriendelijk. De locatie van het hotel is top. Midden in het centrum genoeg restaurants en winkels op loopafstand.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Leuke ervaring
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

We hadden “de mazzel” dat er een evenement was op het plein achter het hotel. Doordat de ramen niet helemaal dicht konden was de muziek die heel hard stond goed te horen en konden we pas slapen toen het was afgelopen. 00.00uur

Mijn dochter was ziek geworden en ik had gevraagd of we wat later konden uitschenken, zodat zij nog even op bed kon liggen. Dat was geen probleem! Erg aardig en leuk personeel. Leuke ervaring in een voormalige gevangenis te logeren.

Speciaal !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij boeken onduidelijkheid dat je wel of niet in het voormalig gevangenisgebouw kon overnachten. Bij aankomst is dat voortreffelijk opgelost.

Prachtig gebouw met historie, sfeervolle kamer.

Het bijzondere gebouw, de locatie middenin het centrum en...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Men was aan het verbouwen en dat gaf wel wat overlast en maakte de boel wat rommelig. Maar dat leidt vast tot een nog mooier hotel.

Het bijzondere gebouw, de locatie middenin het centrum en het erg vriendelijke personeel.

Jammer dat er geen airco was.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat er geen airco was. Wel een ventilator, dat maakte het nog een beetje om te doen. Hadden helaas een kamer op de begane grond, wel deuren die open konden maar die je ‘s nachts dicht doet vanwege dat iedereen anders zo je kamer kan in lopen, en door geluiden , het zit nl wel in de binnenstad.

Leuke en vooral ook unieke omgeving met veel zorg en smaak...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was warm en en moeilijk te ventileren. Maar dat is ook wel heel typerend voor de locatie.

Leuke en vooral ook unieke omgeving met veel zorg en smaak ingericht.

Schitterend gebouw
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mega heet op de kamers nog nooit zo slecht geslapen . Het is echt een leuk hotel voor de winterperiode Personeel viel ook wat tegen .

Schitterend gebouw

Een gevangenis waar je welkom bent en je je thuis voeld.
    • Premium Suite

Het was tijdens mijn verblijf erg heet, daardoor niet echt kunnen genieten. Hier moet echt een airco geplaatst worden. Een airco is voor een hotel als dit echt een must.

De ontvangst, deze was bijzonder vriendelijk en er werd ruim de tijd voor genomen. Ik had een grote suite en deze was echt mooi ingericht. Overigens is de manier hoe dit huis van bewaring is omgetoverd naar hotel erg goed gelukt. Het is een mooi luxe hotel, schoon met erg vriendelijk personeel, waarbij het gelukt is om toch nog de sfeer van het voormalige huis van bewaring te behouden. Een gevangenis waar je je thuis voeld....raar he.

Weekendje "Brommen";)) - Echtpaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was héél erg warm,er is geen airco,er stond wel een fan maar die kreeg de kamer totaal niet koeler. Vanwege de "gevangenis ramen" die natuurlijk maar een klein gedeelte open kunnen was het héél warm. Wij waren hier 2 nachten en beide nachten niet kunnen slapen. Dit probleem hebben al veel gasten gemeld. Misschien toch een idee om mobiele airco's te plaatsen.

Het hotel is prachtig en luxe ingericht. Het personeel is erg vriendelijk. Het is een uitzonderlijke locatie met comfortabele bedden.

Zeer vriendelijk en behulpzaam.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Hadden via Booking geboekt, kamer met bad voor onze kleine. Echter bleek de kamer geen bad te hebben, verkeerde info van Booking. Personeel / eigenaresse regelde voor de volgende nacht een kamer (deluxe kamer) met bad, zodat onze kleine toch nog in bad kon. Dit zonder meer prijs. Heel erg bedankt Andrea en eigenaresse. Onze kleine had een geweldige tijd. De kamers zijn ook zeer verzorgd en echt brandschoon.

Het was een boeiend verblijf in een indrukwekkend hotel.
    • Deluxe Suite

Wij hadden de Cipier kamer. Echt een prachtige slaapkamer, prachtige badkamer, aparte zit gedeelte met bank, barstoelen & tafel en wij hadden een dakterras. Het hotel bevind zich in het centrum. En het personeel is zeer vriendelijk. Dit hotel is echt een aanrader!!

Bezoeken van de omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen idee alles was echt top

Een fantastische ligging direct aan het centrum Het privé parkeren van onze Harley,s De geweldige unieke kamer Het ontbijt overweldig

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Bijzonder gebouw, veel aandacht besteed aan decoratie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen warmteregulatie, ramen kunnen alleen op een keer dus geen luchtstroom. Warme stoom van douche gaat ook rechtstreeks de kamer in dus met huidige temperaturen bloedheet snachts Duur vergeleken mooie bed en breakfasts in omgeving

Bijzonder gebouw, veel aandacht besteed aan decoratie. Thee gratis te verkrijgen.

Genoten!
    • Premium Suite

Jammer dat je geen lunch kan nuttigen in het hotel. (Ontbijten kan wel!)

De mooie kamer, leuke inrichting zowel van de kamer als het hotel zelf. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We komen zeker nog eens!

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Super locatie met fijne kamers en vriendelijk personeel!
    • Suite

Kamer was eigenlijk te warm zonder airco, maar onder aleen hoeslaken goed volgehouden!

Heerlijke kamer met zachte bedden, lekker balkon en goede sanitaire voorzieningen!

Leuke inrichting, oude elementen, gastvrij, prima locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was warm in de kamer en de kleine ramen brengen weinig verkoeling. Geen airco of ventilator oid. Het is ook vrij gehorig maar wij waren weinig aanwezig.

Leuke inrichting, oude elementen, gastvrij, prima locatie

Niets in het bijzonder
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik sliep in een cipierswoning op de benedenverdieping. Op de kamer boven mij was nogal een verschuif van meubilair. Was dus behoorlijk gehorig.

Niets in het bijzonder

Ontevreden.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Gordijn kon niet dicht, waardoor in de ochtend vroeg wakker en mensen vanaf buiten zo naar binnen konden kijken. Verder wat rommelige afwerking. Bedspijler met ductape vast. Gaten in de muur. Badkamerplankje hing scheef en viel er bijna af. Vieze vlekken en haren in het bad. Tv werkte niet. Heel zacht bed, je ligt in een kuil.

Unieke plek, mooi in het centrum van Almelo. Koffie en thee corner.

Mooi, maar niet in verhouding met de prijs
    • Deluxe Suite

Er zijn vier parkeerplaatsen die ook gedeeld worden met 'de baas'. Buiten parkeren is niet gratis. Het ontbijt is ok, maar niet speciaal. Het zou ook aardig zijn om de prijs bij boeking.com te melden. Er zaten wat vlekken in de vloerbedekking en n die bleven ook gedurende ons gehele verblijf zitten. Het personeel besteed meer tijd aan buiten roken dan aan de gasten. De locatie is prima, maar op uitgaansavonden is Er wel veel lawaai van buiten.

Het design van het hotel is mooi. De ruimte in de cipiers woning is groot en goed ingericht.

Comfortabel en grenst aan de winkelstraten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt soorten brood prima echter beleg vleeswaren en kaas van mindere kwaliteit. Gekookt ei per persoon hard. Koffie goed hus dorange zelf persen. Ontbijt is veel te duur voor wat je krijgt. Bijboeken stond bij de kamer een patio was er niet. Wel een heerlijk bad in kamer. Kraan wastafel onprettig erg breed en spat

Dichtbij de stad. Kamer cipierswoning fijn, mooie badkamer

Geen standaard hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toilet en douche zonder deur. Vanwege tegenoverliggende appartementen dan maar de gordijnen voor het raam dicht doen. Het missen van een lampenkap waardoor je een kale spaarlamp aan 1 kant van het bed had.

Goede bedden, uitgebreid ontbijt. Locatie, midden in het centrum. Leuk om in een voormalig huis van bewaring te slapen, veel originele dingen aanwezig. Beneden een gezellige ruimte waar je zelf koffie en thee kon zetten, met daarbij een bak chocolade eitjes en koekjes.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Apart concept, smaakvol en goed ontbijt in gezellige ruimte.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waardeloze kraan op wastafel. Wel mooi maar NIET functioneel. Direct vervangen dus!!! Wel een bureau in cipierskamermaar GEEN stopcontacten voor bv je computer of opladen telefoon. Ook geen lamp. Beetje zitten slapen bij dit onderdeel.

Ruime inloop douche.

Prima verblijf in het centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tips: Wat weinig mogelijkheid iets neer te leggen. Plankje boven de rail om iets op te hangen zou een goede toevoeging zijn. Ook een ophangmogelijkheid voor handdoek naast de wastafel zou iets toevoegen. Na 1 nacht slapen geen aanvulling van gebruikte items minibar.

Goede, rustige kamer.

bijzondere locatie en goede prijs kwaliteit
    • Premium Suite

wifi langzaam. ontbijt betaal je los maar dit staat nergens. ca 10 euro pp dus valt wel mee.

ruime kamer (suite) en een prachtige locatie. bijzonder om op zo'n plek te slapen! goed ontbijt, niet heel uitgebreid maar wel vers.

mooie stijlvol ingerichte kamer met een apart bad en...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het was wel jammer dat we niet in het hoofdgebouw zaten maar in een bijgebouw waardoor we toch steeds onze jas moesten aantrekken om te ontbijten

mooie stijlvol ingerichte kamer met een apart bad en inloopdouche. we hadden een cipierskamer

Het plaatje ziet er goed en luxe uit, maar de inhoud viel tegen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontvangst mag met een meer open houding. De indeling van de kamer. Niet functionele zithoek. Een open toilet, naast een zithoek. Er werd pas gereageerd op mijn mail over meebrengen hond, toen annuleren zonder kosten niet meer mogelijk was. Er moet een onbegrijpelijk hoog bedrag worden betaald voor de hond. Waar je, of de hond, niets extra's voor krijgt. Kortom een ontmoedigingsbeleid. Geen haakjes om iets op te hangen. Geen standaard inbegrepen ontbijt. Ontbijt was goed, maar ook eenvoudig. Gezien de prijs van de kamer, had het inbegrepen moeten zijn. Op de begane grond erg gehorig, kamers liggen naast ontvangsthal en bij de balie.

Nette, mooie aankleding. Authentieke onderhouden details. Locatie. Fijn bed. Gratis thee en koffie.

Prachtig hotel, jammer van de omgeving.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Almelo zelf is niet speciaal. Voor het hotel zou je teruggaan, voor Almelo echter niet.

Het was prima verzorgd. Vriendelijk personeel, prachtige accommodatie. Hele leuke ervaring.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Verblijven in een voormalige gevangenis heeft toch wel iets...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verblijven in een voormalige gevangenis heeft toch wel iets bijzonders. De kamers in de voormalige cellen zijn prima en door de ligging aan de achterzijde is het bijzonder rustig.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

• Premium Suite

Goede ruime kamer. Aanwezigheid van bad, douche en infraroodsauna. Ligging ideaal in het centrum, op paar minuten lopen van cafe’s en restaurants. Geluiddichte kamer, we hebben geen andere gasten gezien of gehoord ( terwijl die er toch echt wel waren). Perfecte plek voor een weekendje weg!

Niet waard voor je geld. Het is het allemaal net niet. Jammer van zo’n super pand/locatie
    • Deluxe Suite

Het is het allemaal net niet. Schitterend pand, ingericht met goedkope spullen, slecht zittende stoelen, defecte badkamer, los hangende Electrabel in natte ruimte, weinig in zgn minibar.

Locatie, prima ontbijt

Gezellig
    • Suite

Slecht bed hebben wij gehad. Rolden telkens naar het midden van het bed en hierdoor de hele nacht slecht geslapen.

Mooie nette kamer en keurig verzorgd

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Ik heb genoten, en ga zeker terug!
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Hier en daar een likje verf zou leuk zijn, maar zelf maak ik daar geen probleem van!

Het is een leuk hotel, netjes en dat is voor mij het belangrijkste. De koffiecorner is echt super, leuke inrichting, of het hotel romantisch is weet ik niet :-) maar de kamers kunnen zeker romantisch overkomen. luxe uitstraling ook! De details van het oude Huis van Bewaring zijn leuk, en stijlvol! Zeer vriendelijk en beleefd personeel! Goed geïnformeerd om je eventueel de weg te wijzen in de stad, als je daar net als ik niet bekend bent.

Bijzonder gastvrij en sfeervol hotel
    • Premium Suite

Wij konden de auto niet kwijt op het hotel terrein dus hele dag betaald parkeren.

Bijzondere sfeer, heel vriendelijk leuk personeel en erg mooie suite (c30)

Prima verblijf in een bijzonder hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren vrij zacht.

Het hotel zelf is natuurlijk al bijzonder. Daarbij vriendelijk personeel,een nette kamer en een goed ontbijt maken het helemaal af.

leuke ervaring op een aparte plek
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen parkeerplek en in Almelo moet overal betaald worden om te parkeren daardoor moet je voor 9 uur 's ochtends de parkeermeter bijvullen.

Mooi opgezet met leuke details nog.

Ok
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Vervelend aandringen op een aankomsttijd. Later vertelde de receptioniste dat ze nl naar huis kon als iedereen was ingechecked.. was niet zo gastvrij

In het centrum en een prachtig gebouw van binnen.

Hele leuke ervaring
    • Deluxe Suite

Hoe een voormalig huis van bewaring verbouwd is tot hotel. En daarbij het in stand houden van de orginele deuren, relingen, sfeer, etc! Geweldig gedaan!

• Beoordeeld op: 15 december 2017

bijzonder gebouw
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

parkeren 's avonds senseo kan echt niet meer, terwijl er een echte horeca machine naast staat. synthetisch dekbed erg warm

Cultureel erfgoed karakter

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Voelde als een warm onthaal.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles aan dit hotel is goed! Vooral de sfeer dat het interieur met zich meebrengt, alles is netjes en schoon en het geeft een knus gevoel. Wij hebben genoten van ons korte weekendje weg!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Voldeed aan mijn verwachting.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen haakje voor winterjas, alleen een legkast. Voor mij was het voortdurend gebrom 's nachts van de koelkast erg hinderlijk.

Gastvrije ontvangst, de sfeer, warm en comfortabel. Efficiënte inrichting.

Plezierige overnachting op een ludieke locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluidsoverlast van andere gasten. Zeer goed opgepakt door het personeel en naar tevredenheid afgehandeld.

Ruime kamer met prima fasciliteiten in het cipiersgebouw.

• Suite

Het was betaald parkeren, er waren onvoldoende plekken bij de b&b. Het ondbijt zat niet bij de prijs in, had dit wel verwacht voor de kamerprijzen.

Ruime kamers verder is het gebouw prachtig.

De sfeer in het hotel is fantastisch.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De sfeer in het hotel is fantastisch. Prachtige inrichting. Mooie ruime kamer. Heerlijk bed. Grote inloopdouche. Goede verlichting in de badkamer. Prima ontbijt. Ik had een rustig muziekje op de achtergrond tijdens het ontbijt wel fijn gevonden. Het was erg stil.

Prettig hotel maar net niet top in relatie tot de prijs
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was wel iets gedaan aan het idee van een oude gevangenis, maar dat was toch minder duidelijk dan we gehoopt hadden, terwijl we wel een beetje voor die ervaring gingen (anders kun je net zo goed een ander, goedkoper hotel boeken). De zaken die je normaal gesproken op een hotelkamer vindt vielen wat tegen. Als je bijna 100 euro betaalt voor een 'normale' tweepersoonskamer (dus niet voor de luxe suite) verwacht je toch een wat betere douche (deze was ok maar niet uitmuntend), doucheproducten (roken goedkoop en waren niet prettig in gebruik) en meer dan 1 theezakje (smaak citroen) en 1 zakje oploskoffie op de kamer. Ook het ontbijt was matig; niet inbegrepen en voor €9,50 pp werd een glutenvrij ontbijt geregeld met een aardige kwaliteit glutenvrije broodjes - maar verder was de keuze aan beleg niet indrukwekkend en was de enige 'luxe' versgeperste sinaasappelsap en een hardgekookt ei. E.e.a. was dus zeker niet slecht te noemen en het is ook niet zo dat we het een onprettig verblijf vonden - maar we hadden voor het bedrag dat we betaalden, iets meer verwacht.

De kamer die we kregen was erg mooi en er was overleg mogelijk over welke kamer het meest geschikt voor ons was. Vriendelijk personeel!

Comfortabel en gezellig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden geboekt bij booking.com. We hadden de laagste prijsgarantie. Achteraf bleek echter dat we voor 1 persoon hadden geboekt. Dit was niet duidelijk op de site. Je vult voor 2 personen in en later blijkt het toch dat het voor 1 is. Je gaat ook uit van de laagste prijs. Blijkt dit gewoon de prijs van het hotel te zijn. We zullen het waarschijnlijk wel ergens over het hoofd gezien hebben maar het zal dan ook misschien niet goed zijn aangegeven. Je geeft bij de gegevens twee personen aan dus verder let je daar niet zo meer op

Luxe kamer. De uitstraling

Quit, comfortable, clean and friendly people

can't say....

Fantastisch gevoel in dit pand te slapen. (ooit is het anders geweest ) Aandacht voor details.. toen ik arriveerde hoorde ik wel wat straatlawaai en dacht nog... hier gaan van deze nacht last van hebben maar was niet het geval... zalig geslapen

Eentje om nooit meer te vergeten!
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De koffiekamer werd afgesloten 's avonds , niet zo fijn voor ochtendmensen zoals wij.

Het is een unieke lokatie, een aangename sfeer, zeer smaakvol ingericht. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Unieke sfeer, warme aankleding en vriendelijk personeel!
    • Deluxe Suite

Parkeren op eigen terrein beperkt tot 3-4 plaatsen, parkeren in de buurt is goed mogelijk. Maandag t/m zaterdag is dit betaald parkeren.

We kregen de suite die we specifiek, via aanvullende email, gevraagd hadden. Alle kamers zijn uniek, dus fijn dat een voorkeur vastgelegd kan worden. We lezen in reviews over matig ontbijt, dat moet vroeger geweest zijn. De keuze in broodsoorten is enorm (12 soorten), verse jus, uitgebreide koffievarianten met vers gemalen koffiebonen en veel soorten (vers) beleg. Echt top! De kamer was geweldig, afwerking en styling waren heel warm en alles was superschoon. Fijn bad en douche op de kamer en een keurig wasmeubel en separaat toilet aan het begin van de suite. Vriendelijke receptioniste vroeg of we nog tips voor bezienswaardigheden wilden, aardige eigenaresse bij het ontbijt. We komen wellicht nog eens terug, we hebben genoten!

Mooi gerestaureert
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verblijf in bijgebouw, oude cipierswoningen, liggen aan de doorgaande autoweg en vlakbij uitgaansgebiedaan. Hierdoor geluidsoverlast in de nachturen van buiten. Inrichting is erg kitch en veel zwart

Mooi gerestaureert

Verrassend hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is geen hotelbar, dat was jammer, er is genoeg horeca in de directe omgeving.

Prachtige kamers, mooi ingericht, heerlijke bedden, ontbijt zeker aan te bevelen!

Niet voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer staat op de begane grond, midden in een uitgaansgebied. Zelden zo slecht geslapen. Allerlei dronken mensen langs de ramen te lopen, taxis, etc.

Mooie kamer, vriendelijk personeel

Leuk idee, matige uitvoering
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Aankleding (erg kitsch), het was mooi geweest als je meer het gevoel kreeg dat je daadwerkelijk in een voormalige gevangenis sliep. Wij kozen de locatie juist vanwege het gebouw; dit aspect viel tegen.

Bijzonder gebouw

Heerlijk geslapen in lekkere bedden
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

had verwacht in het hoofdgebouw te verblijven, maar bleek de bewaarderskamer op de begane grond te zijn, waar in de nacht behoorlijk veel mensen langs liepen...

mooie kamer met heerlijke bedden en mooie sanitaire voorzieningen

leuke ervaring, alleen balen van die parkeerbon
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

parkeer gelegenheid is minder, zelf een parkeerbon van 63 euro opgelopen omdat je als gast maar moet weten dat op donderdag avond koopavond is in Almelo

ontbijt was helemaal top

Prachtig hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat ik wel jammer vond is dat er stond geadverteerd dat er gratis parkeren was, maar dat bleek maar voor 5 plaatsen te zijn. Verder vond ik het ook wel een beetje ongemakkelijk dat de wc in de kamer geen deur heeft. Ik ken mijn vriend erg goed, maar dit zijn toch dingen die je niet van elkaar hoeft te horen/zien ;) Het gaf wel een extra gevangenis gevoel ;)

Het is een ontzettend mooi hotel, mooie kamers, gave sfeer, goeie locatie en erg vriendelijk en behulpzaam personeel!

geweldig
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

dat wij gelukkig beneden sliepen, want de trap zou tegen gevallen zijn

het was een leuke overnachting, niks moest en heel apart om daar te slapen, het ontbijt was goed geregeld. de uitleg over het voormalig huis van bewaring was leuk om te horen. we gaan zeker nog een keer terug

Prima hotel in een ietwat saaie stad!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche en toilet zijn in een nis in de kamer gebouwd, zonder deur. Hierdoor weinig privacy. Je zit/ staat uit het zicht, maar je bent goed hoorbaar voor je kamergenoot.

Mooie inrichting, oude functie van het hotel (huis van bewaring) een mooie plaats gegeven in unieke inrichting. Mooie verzorgde kamers. Ontbijt was uitgebreid in buffetvorm. Vooraf geïnformeerd of mijn racefiets binnen mocht staan, was geen enkel probleem. Omdat we een kamer op de begane grond hadden kon de racefiets zelfs mee op de kamer. TOP! Vriendelijk personeel, hulpvaardig.

Ontbijt was prima
    • Suite

Geen deur voor de wc (maar dat hoort wel bij een huis van bewaring 😉), slechte verlichting in de douche (wel een mooie douche, maar zwarte tegels en nauwelijks licht, dan wordt het wel een redelijk donkere ruimte) Tv stond tegen de muur, onmogelijk om tv te kijken vanuit bed, tenzij je de kast verplaatst

Ontbijt was prima Groot bed

Echt een aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een heel klein dekbed kwamen we savonds achter, dus mijn man ging maar onder het sprei liggen. Toen we dat de volgende ochtend aangaven dat we dat een beetje jammer vonden vond de gastvrouw dat ook heel erg en ze zei dat we even hadden moeten komen want dat is niet goed gegaan. Ze haalde gelijk iets van de kosten af wat ook weer niet hoefde, maar verder was alles top!!

Echt een aanrader!! De kamers waren prachtig, helemaal waar wij van houden en midden in het centrum!

Kamer was prima, jammer dat er tussen kamer en douche/wc...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel maakt een gehaaste indruk, inchecken werd afgeraffeld.

Kamer was prima, jammer dat er tussen kamer en douche/wc geen afscheiding zit. Ontbijt opzich goed, maar beperkt

Graag de gevangenis in
    • Deluxe Suite

Géén lift, waarschijnlijk ook niet mogelijk

Locatie, in het centrum maar wel rustig. Grote woonkamer, badkamer en slaapkamer én dat voor die prijs. Heerlijke bedden en uitstekend ontbijt . Én wat het bijzonder maakt is dat het nog herkenbaar is als voormalige gevangenis. Goedkopere kamers in de cellenblok, kamer zelf is luxe. Cipierkamers en de directiekamer (bruidskamer)