Beoordelingen over The Historic Huis ter Duin 5-sterren

Koningin Astrid Boulevard 5 -1, 2202 BK Noordwijk aan Zee, Nederland

#8 van de 23 hotels in Noordwijk aan Zee

Gebaseerd op 2017 beoordelingen over dit hotel

Fantastisch gelegen hotel, kwaliteit verder conform prijs.
    • Grote Charme Kamer met Uitzicht op Zee

Fantastisch gelegen hotel, kwaliteit verder conform prijs. Personeel goed zoals je mag verwachten maar één persoon dient toch wel speciaal genoemd te worden. We kwamen uit Spanje en hadden vreemd, lastig probleem met auto. Onderweg al bij Audi-garage geweest, "niets aan de hand". Probleem bleef. Gevraagd om hulp bij receptie Huis ter Duin, de gebelde garages hadden geen tijd vóór ons vertrek. Gelukkig een concierge die alles op alles heeft gezet om de auto voor terugreis weer in orde te krijgen. Dat scheelt een hoop stress en maakt je verblijf een stuk aangenamer, hulde Mustafa!

Locatie, ontvangst, vriendelijk personeel en een heel goed...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Badkamer was minder. Versleten vloeren, douche, wastafel, kranen enz. Badkamer zal schoon zijn, maar hoogt niet hygiënisch.

Locatie, ontvangst, vriendelijk personeel en een heel goed ontbijt.

De ligging van het hotel.

Er waren maar voor 2 pers. handdoeken en glazen/kopjes aanwezig voor een drie persoons kamer. Gemeld bij de receptie begin van de avond , bij terugkomst om 23.00 u nog steeds geen handdoeken , weer gemeld en toen gekregen. Afspraak om de volgende ochtend 7.00 u het extra koffie kopje en glas te brengen waren ze het weer vergeten ! Slechte service voor zo’n mooi hotel!

De ligging van het hotel.

Heerlijk verblijf, wel gedateerd
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het gedeelte waar wij zaten, was gedateerd. Toe aan modernisering. De water in de douche werd afwisselend warm en koud, en als de ander water pakte bij de wastafel werd het onder de douche gloeiend heet...

Ruime kamer, zeezicht, fijn en groot bed, dagelijks service op de kamer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, verrukkelijk ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

dankzij mooie weer veel buiten geweest op de verschillende terrassen met prachtig uitzicht op strand
    • Deluxe Plus Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

ontbijt in zaaltje aan achterkant hotel waar het koud was. Aanbod viel tegen gezien status hotel: veel verpakt (geen verse yoghurt of fruit, koffie uit automaat, suikerbrood uit fabriek etc.)

het uitzicht en terrassen bij het hotel zijn heerlijk. mooi plek en lekker eten (heerlijke salade lunch aan terrasbaar en avondeten in breakers aan het strand). aardig behulpzaam personeel. locatie dicht bij winkelstraat, maar toch rustig gelegen

Genoten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De tafels in de kamer waren niet helemaal schoongemaakt en we vonden het zonder airco vrij warm in de kamer. We zaten in het historische gedeelte, de inrichting van de kamer was iets gedateerd, maar dat vonden we wel wat hebben.

We genoten het meest van het uitzicht op zee. De bedden waren prima, ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid. Het diner hebben we genuttigd in de brasserie en dat was fantastisch. Kortom: prima verblijf gehad.

Lekker even uitgewaaid aan het strand, heerlijke strandtenten, en geslapen in een goed bed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer was erg gedateerd, sanitair niet netjes, wc vies om te zien. Alleen het bed was prima. Bij reserveren van restaurant terasse en de strandtent beneden zouden ze beide vol zitten en konden we later op de avond terecht bij terasse. Later werd er gebeld dat we toch wat eerder konden komen. Toen we daar zaten waren er 4 tafels en een groepje aanwezig, het was dus gewoon stil, vreemd dat ze zeggen dat ze vol zitten.....

De sfeer is goed, personeel aardig en netjes, ontbijt prima verzorgd.

Ik kan dit hotel echt aanraden!
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Wat een mooi hotel! We hebben er echt van genoten de bedden lagen heerlijk, het ontbijt was super uitgebreid en de locatie aan het strand is heel mooi!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Matig verblijf, goede service, vriendelijk personeel
    • Deluxe Plus Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De accommodatie was minder, de kamer was zeer gedateerd, niet echt schoon en zo was bijvoorbeeld de vloerbedekking versleten en vies. Een 5 sterren hotel onwaardig. Kwaliteit prijs zeker niet in verhouding!

Het ontbijt was heel erg goed, personeel zeer behulpzaam en de ligging is fantastisch.

Heerlijk familie weekend!
    • Deluxe Plus Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Balkon met meubilair is verouderd,niet echt in lijn met de luxe van het hotel. Badkamer: Koud en warm water kwam afgewisseld uit de douche. Ook best wat kalkaanslag bij het bad en in de voegen.

De ambiance was geweldig.Heerlijk ruim opgezet. Veel plekjes om lekker te zitten. Heerlijk luxe-Super ontbijt

De prijs van het ontbijt vind ik buitendsporig duur.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

De prijs van het ontbijt vind ik buitendsporig duur. Het staat totaal niet in verhouding tot het aanbod. Raar fenomeen dat dit zo geprijsd is bij dit hotel.

Heerlijke dagen gehad en op terras zeer aardig personeel.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Had kamer 561 en er was geen inloopdouche. Gezien mijn leeftijd was het niet aangenaam douchen in het bad.

Het ontbijt was heerlijk. Het diner buiten op het terras was smakelijk.

Genieten op een prachtige locatie met fantastisch uitzicht
    • Charme Kamer met Uitzicht op Zee

De badkamer was aan de kleine kant.

De ligging. De gastvrijheid. Het gevoel dat je er toe deed. Een plek om terug te keren. Alles is goed geregeld. Het personeel op het terras is uitermate vriendelijk en gastvrij.

SUPER EN GOED
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Niets we zijn zeer tevreden

De sfeer van hotel is goed . Ontbijt was heerlijk en goed. De kamers in historisch gedeelte waren mooi je voelde je een koning te rijk. Het uitzicht vanaf het terras en de beachclub.

Fantastisch, genoten!
    • Grote Charme Kamer met Uitzicht op Land

een klein min puntje vind ik dat er geen kinderwagen/buggy (en geen honden) in het zit gedeelte bij de bar mogen. Vooral geen kinderwagens is erg onhandig! Geen honden kan ik nog enigszins begrijpen.

Alles! Fantastisch ontbijt, fijne kamer, de luxe, alles is schoon, prettige sfeer.

Een heerlijk weekend
    • Deluxe Plus Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De espresso was slappe koffie en op het terras werd shag gerookt. Vooral dat laatste was asociaal en stinkend. We zijn gevlucht naar een andere plaats

Accommodatie en personeel

We hebben het fijn gehad, ook al door het geweldige mooie weer, maar boeken niet weer bij dit hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De hautaine houding van veel andere gasten ,geenvriendelijkheid aan te ontdekken, vreselijk uit de hoogte.

Het ontbijt was geweldig goed. Strand was prachtig

De ligging Han niet beter.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Één kleine lift die constant in gebruik was en dan nog een langzame ook. Details: de kap over de gordijnen was in de hoeken bedekt met stof. Was duidelijk al een tijdje niet meer gestofzuigd. Geldt trouwens ook voor de trappenhal in het oude deel. Ik nam de trap en waarschijnlijk begint het vasttapijt te verslijten, maar in de plooien lag het vol opgewolde pluis die dan ook goed zichtbaar was op de bovenste trede van het groene tapijt. Vind ik jammer.

De ligging Han niet beter. Voor de eerste maal in het oude gedeelte geslapen en ik vind de kamers gezelliger dan in het nieuwere deel. Mooiere kleuren en een balkon.

Hondvriendelijk?
    • Deluxe Plus Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ondanks dat het hotel diervriendelijk claimt te zijn mag men met de honden niet in het restaurant, in hun strandpaviljoen of uberhaupt op het strand komen. Deze items zijn dus ook niet door ons beoordeeld. Ondanks de warmte (28 graden)was het niet mogelijk s'avonds na 10:30 uur iets te bestellen op het terras.

Verwachtingen kamer.

Vergane glorie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Totaal verouderde kamers, klein balkon met oude plastic stoeltjes, vieze vloerbedekking, defecte douche.

Vergane glorie. Prijs van een 5 sterren hotel, comfort en uiterlijk van een 2 sterren hotel.

Fantastische locatie, prachtig verhoogd terras, met...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

vloerbedekking in de gangen waren een beetje muf

Fantastische locatie, prachtig verhoogd terras, met waanzinnig uitzicht over het strand, de zee en Noordwijk. zeker doen: een kamer met uitzicht op zee boeken!

een fantastisch verblijf, met alles erop en eraan. heerlijk ontbijt.
    • Deluxe Plus Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

de badkamer was netjes, alleen iets gedateerd. het strandpalviljoen "breakers" konden wij twee avonden niet reserveren omdat het al overvol was, heel erg jammer.

Ontbijt was voortreffelijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamers zijn zeer gedateerd. Voor deze kamerprijs mag je verwachten dat het inclusief huur strandbedjes 12,50 p.p. en parkeerkosten € 15,00 per dag is.

Ontbijt was voortreffelijk.

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De lift is erg onstabiel. Knoppen werken niet goed.

Het hotel ligt direct aan zee. Je hebt diverse restaurants in het hotel en een geweldige strandtent. Je komt hier echt tot rust.

Prachtig zeezicht maar wel oordoppen nodig om te kunnen slapen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er was een feest in het hotel en dat ging door tot 12 uur 's nachts waardoor we niet goed konden slapen. Dat vonden we niet ok. Erg jammer want de kamer was heerlijk en de gratis late check out was ook super. Verder vind ik het vreemd dat je als gast van een 5 sterren hotel moet betalen (en ook veel) voor het huren van een bedje op het strand. Ik zou dit anders oplossen of geef gasten een voucher voor 1 dag of dagdeel gratis strandbed huur.

Heerlijke ruime kamer met prachtig uitzicht.

Voor wat je kreeg betaal je wel teveel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Voor wat je kreeg betaal je wel teveel Het ontbijt is net een vreetschuur Beetje raar dat je op privestrand nog steeds voor een parasol moet betalen en stoelen

Heerlijke minivakantie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

-Waarom dikke donsdeken op bed bij deze (30+) temperaturen? -Prijs ligbedden/ parasol/ scherm op Breaker-strand. -Parkeertarief als je er slaapt/ eet/ drinkt.

Lokatie, goede airco in hotel en kamer. Uitstekend eten.

Nachtje weg
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Het personeel aan de balie was niet overdreven vriendelijk. Gaf niet veel informatie en bij een foutieve rekening geen excuses. Erg zakelijk

Kamer was netjes en goed verzorgd.

Een aanrader !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamer in het oude gedeelte aan een renovering toe. Maar was wel schoon !

Top ontbijt ! Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam . Prachtige ligging van het hotel.

• Deluxe Plus Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Bediening op terras .werden niet benaderd..ben zelf maar gaan vragen..kwam nog niemand..na heel.lang wachten kwam een dame met excuus de gasten kwamen steeds ...nu wij waren toch ook gasten..

Heerlijk uitwaaien aan ons favoriete strand.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamers in het oude gedeelte hebben weliswaar schitterend uitzicht maar ze zijn wel gedateerd. Niet dat het een probleem is want de bedden zijn fantastisch maar de vlekken in de vloerbedekking kunnen toch eigenlijk niet in een 5 sterrenhotel. Wij hadden een groot probleem met de sleutelkaart, iedere keer hebben we het personeel moeten halen om ons binnen te laten en dit op de 5e verdieping. Er is in de 3 dagen dat we er waren helaas geen oplossing voor geboden en gevonden. Jammer maar we komen graag weer terug naar onze favoriete plek aan het strand in Noordwijk. Alleen geen nummer 560 meer voor ons.

De stranden zijn top, heel veel ruimte. De strandtenten zijn een bezoek zeker waard. Er is veel variëteit voor iedereen, voor een heerlijke koffie of een glaasje champagne. Heel leuk is het hondenstrand aan het begin bij afslag 2. De lokatie van het hotel is schitteren en iedere keer weer een verademing om de trap af te dalen richting het strand. Het personeel in de buitenbar is supervriendelijk en altijd in voor een gezellig praatje. Ze doen allemaal hun uiterste best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

ontbijt was fantastisch en de kamer met zeezicht ook!

Strandbedjes moeten los betaald worden. Dat is toch elke dag €25

ontbijt was fantastisch en de kamer met zeezicht ook! Wie wil er nou niet wakker worden met het geluid van de zee en de zee ook nog zien! Geweldig!

Zoals altijd: fantastisch!
    • Suite

Eigenlijk was alles perfect, maar als ik dan toch een tip zou mogen geven aan het hotel: ga over op ander toiletpapier, ik vind dit niet passen bij een 5 sterren hotel. Daarnaast is het personeel echt geweldig, maar sommige jongere meisjes bij de balie zouden iets meer mee mogen denken en uit zichzelf informatie mogen geven.

We gaan hier jaarlijks naar toe en het lijkt wel elk jaar beter te worden. De locatie is waanzinnig mooi, direct aan het strand, waar het heerlijk rustig is. Het terras is geweldig en de restaurant voorzieningen idem dito. Erg leuk dat we een uitnodiging kregen voor een borrel bij bubbles & bites, daar hebben we zeer van genoten. Ook de cakejes als welkom terug gebaar, vonden we een fijn detail.

Lekker om
    • Deluxe Plus Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer was laat klaar. Een van de twee kamers was pas om 17 uur klaar. Gebrekkige communicatie daarover. Dat viel tegen en verwacht je niet van dit hotel.

Mooie locatie, ruime kamers, prettige faciliteiten

Het gevoel van gastvrijheid en service, strand.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Het gevoel van gastvrijheid en service, strand. Ontbijt . Ja alles. En ook heel fijn met het extreme zomerweer dat de airco al lekker aan stond. In een woord 👍top

Mooie grote kamer met zeezicht en balkon.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Parkeren zou wel gratis mogen.

Mooie grote kamer met zeezicht en balkon. Airco, wat erg prettig is in deze hitte. Ontbijt is prima. Als je ontbijt met yoghurt is er wel weinig keus. Danone Yoghurt ipv lekkere verse yoghurt. De sfeer in het restaurant is een beetje stijfjes. Personeel met pak aan en het publiek is ook wat stijf.

Goede locatie en geweldig personeel. Maar verouderde kamers
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De algemene ruimten en gangen zijn goed verzorgd, maar de kamers waren wat gedateerd. Met name het balkon zag er beroerd uit evenals de kozijnen en deuren die helemaal afgebladderd zijn. Het uitzicht blijft prachtig, maar ik denk dat met wat kleine ingrepen er veel meer uit te halen is. De ruimte tussen zee en hotel is mooi ruimtelijk en prettig te vertoeven maar zou ook wat extra aandacht kunnen gebruiken.

Het personeel was erg behulpzaam, met name in het restaurant en bij het ontbijt. Ook hartelijk en professioneel en in grote getallen aanwezig.

Weet je wat het is? Historisch zegt het al.
    • Charme Kamer met Uitzicht op Zee

Weet je wat het is? Historisch zegt het al. Ook al is men hard onderweg de boel op te pimpen, maar het blijft oude glorie. Prima restaurants, dat wel! En bar met ligbedjes enz. is ook super. Goed personeel is ook in Noordwijk slecht te vinden. Bar sluit - ook bij 25 graden - keihard om een uur of 7, 8.

Grandioos
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Dat het in de 1e instantie fout was gegaan.

Doordat er iets mis was gegaan met de boeking is het door de manager van huis ter duin fantastisch oplost. Alle lof voor het personeel

Top locatie
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Zeer goed verzorgd, uitstekende bedden en goed ontbijt. Minpunt : parfum interieur spray is vrij sterk in het hotel en dat is niet prettig voor mensen met allergie.

Heel vriendelijk en zorgzaam personeel.
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Heel vriendelijk en zorgzaam personeel. De kamer was uitstekend met een geweldig uitzicht. Hebben genoten van een heerlijk warm bad en een heerlijk bed.

Uitzicht op zee en balkon (ook al is dat ook enorm...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamer zeer verouderd, lekkende kranen in badkamer. Koffie apparaat lekte. Voor die prijs, mag het wel in orde zijn!!

Uitzicht op zee en balkon (ook al is dat ook enorm verouderd).

5 sterren aan het ruime strand.
    • Deluxe Plus Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Fantastisch uitzicht op het stand, zee en tuin. Ruime kamer en uitstekende voorzieningen als zwembad en wellness. Bij mooi weer een ruim terras op verschillende niveaus en een terras en restaurant op het strand. Echt 5 sterren hotel. Restaurant serveert uitstekende schotels.

We hadden een heel aangenaam verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

toilet buiten de badkamer en een douche apart

Het ontbijt was uitstekend! Wij hadden jammer genoeg een kamer in het oud gebouw. Wel heel netjes allemaal.

de badkamer was schoon en ze hadden fijne was spulletjes van...
    • Deluxe Plus Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer was ouderwets en muf, veel ruimte die ongebruikt bleef door onlogische indeling van de kamer met een grote inloopkast waardoor de grootte van de slaapruimte tegenviel.

de badkamer was schoon en ze hadden fijne was spulletjes van rituals die je kon gebruiken.

De locatie (aan zee) en de luxe uitstraling

Ik vond persoonlijk de ontbijtzaal wat massaal ogen, een mooie ruimte maar meer voor een feestelijk diner dan voor een intiem ontbijt. Verder was het grootste deel van het personeel op het buitenterras vrij onervaren

De locatie (aan zee) en de luxe uitstraling

Goed ontbijt, mooie kamers, zwembad, gym helemaal top.
    • Grote Charme Kamer met Uitzicht op Land

Voor de prijs van de kamers zou parking erbij moeten zitten. Niet chique dat je daar weer apart voor moet betalen.

Goed ontbijt, mooie kamers, zwembad, gym helemaal top. En zo op het strand.

Airco deed het niet.
    • Charme Kamer met Uitzicht op Zee

Airco deed het niet. Verschillende kamers gehad en nergens deden ze het. Personeel zei dat het gemaakt zou worden. We wilde terug gebeld worden hierover omdat we weekend daarop ook wilde boeken maar nu niet. Eerst moeten ze garanderen dat airco het doet. Er is niet terug gebeld.

Mooie locatie, mooi hotel, goed en uitgebreid ontbijt
    • Deluxe Plus Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Land

Zwembad in hotel sloot om 21.00 uur. Dat vonden wij jammer en wat aan de vroege kant. Anders hadden we graag nog even gezwommen na het avondeten. Maar daar was nu geen kans voor.

Mooie locatie, mooi hotel, goed en uitgebreid ontbijt

Fijn verblijf in luxe hotel.
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Jammer dat je als gast voor de ligbedjes bij het hotel huur moet betalen, nog niet eerder meegemaakt.

De kamer is netjes, badkamer héél netjes, mooie inloop douche, Nespresso apparaat en waterkoker op de kamer. Badjassen en slippers, fijne Rituals verzorgingsproducten, genoeg handdoeken, fijne bedden. Parkeren voor het hotel is ook top.

Locatie en parkeervoorziening zijn prima.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Kamers zijn gedateerd met te zachte bedden. Ernstige en lelijke betonrot op balkon. Dat kan echt niet voor een hotel met deze pretenties.

Locatie en parkeervoorziening zijn prima.

Géén 5 sterren waardig !!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het viel ons héél erg tegen dat de slaapkamers en badkamers zo verouderd zijn....dat is zeker géén 5 sterren waardig ! Het ontbijt was niet slecht maar had ook zeker beter verwacht ...was ook eveneens géén 5 sterren waardig !

De ligging van het hotel is perfect en het personeel is uiterst vriendelijk !

tevreden, maar geen WOW-gevoel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Als je een glaasje droge, witte wijn bestelt en je vermeldt daarbij, dat je graag de huiswijn wilt, dan verwacht je de minst dure wijn. Maar dat is niet het geval in Huis ter Duin: je krijgt dan een wijnmerk waarin het woord "huis" is vermeld! (6,75 euro); terwijl de minst dure wijn 5,50 euro kost. Ik vind dit erg tricky; zeer klantonvriendelijk!

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet; alle produkten heerlijk vers. Geweldige locatie.

Prima, luxe en herlijk.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

We moesten erg vroeg uitchechen om de vlucht vanaf Schiphol te halen. Helaas denk ik bij de verkeerde persoon (nachtportier?] Deze beweerde bij hoog en laag dat er niet betaald was, terwijl via Booking.com vooraf was betaald. Dus nogmaals moeten betalen, en opnemen met Booking.com... er was geen andere optie.

Ontbijtpakket meegekregen door een zeer vroege uitcheck. Prima verzorgd en heerlijk vers. Zeer vriendelijk personeel bij de receptie en op terras.

Het was een aangenaam verblijf
    • Deluxe Plus Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Personeel is erg vriendelijk, maar ze zijn niet allemaal even professioneel.

De locatie is prachtig, de bar mooi en gezellig, restaurant Breakers erg aangenaam met een leuke kaart

Om morgen meteen weer te komen. Stefan Stokkermans kan trots zin op zin mensen.
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Alles was prachtig, tot de service bij de strandbedden en het winkeltje aan toe.

De uiterst vriendelijke ontvangst, snelle incheckservice en van Desiree de bijzondere zorg rond het veranderen van mijn boeking op 6 juni naar kr 523 Charming Landzijde. Dat is nou precies de service die maakt dat ik graag vaker boek. Een dikke pluim. Hartelijk bedankt en tot snel,

Je kan zeggen, ik heb in HTD geslapen 🙃
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij zaten in het originele gedeelte van HTD. Ik heb in het hotel gewerkt in de jaren ‘90, sindsdien is er aan de kamers in het originele gedeelte weinig veranderd. Badkamer was echt nostalgisch met “hier en daar” een haar van de vorige gasten. De Grandeur van lobbies en zalen is er en de faciliteiten zijn oké, de kamers in het originele gedeelte verdienen echt geen 5* maar je kunt wel zeggen dat je er een keer overnacht hebt.

1 x daar logeren is voldoende. Er zijn betere hotels voor lagere prijzen.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Hotel is gedateerd. Kamers mogen best een opknapbuurt hebben. Kamers zijn niet schoon. Kijk bij de deuropeningen en de plinten... Vloerbedekking vies. Restaurant voor ontbijt is ook gedateerd. Presentatie van ontbijt niet aantrekkelijk, en duur. Daarom 2e ochtend ergens anders gaan ontbijten. Restaurant voor diner erg donker en somber. Eten redelijk goed van kwaliteit.

Mooie ligging aan het strand. Mooi strandhuis, The Breakers, om te eten. Vriendelijk personeel.

Een fijn weekend, vol verrassingen!
    • Grote Charme Kamer met Uitzicht op Zee

Als het dan toch gevraagd wordt... Kamer pas tegen zessen klaar na aankomst om 16 uur. Eerste ochtend ontbijt in een provisorische ontbijtzaal met een half ontbijtbuffet en koude koffie. Rekening avondeten klopte niet. Room service (24/7) was niet bereikbaar. Onaangekondigd medewerker achter ons in de badkamer (!). De parkeerinstallatie werkte niet bij vertrek. Allemaal geen schokkende dingen, maar alles bij elkaar veel extra contact met medewerkers nodig gehad, en dat verwacht je toch niet bij een zorgeloos weekendje in een 5*accommodatie. Evengoed vrolijk genoten van een mooi en zonnig weekend, in een ruime en goed geoutilleerde kamer en een aansprekend hotel!

Diner in Breakers Beachhouse (hotelrestaurant op het strand): culinair zeer goed, vriendelijk en attent personeel, een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding. Gaan we zeker weer heen.

de start was uren niet goed; daarna wel goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

vraag aan hotel zelf : kamer pas schoon om 17.35 uur en daarom kreeg ik korting. Maar ik ga niet naar ***** hotel voor korting ! in badkamer zelf geen enkele haakjes om kleding op te hangen

de ligging van het hotel

Tja, het meest luxe hotel en het mooiste uitzicht die je maar kan wensen aan de Nederlandse kust
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Personeel echter aan de kakkerige kant over het algemeen.

Superschoon, uitstekende uitzicht, heel mooie bar die echter al om 23.30 dicht was op maandag avond door personeelstekort

Verder immer zeer prettig verblijf, komen hier al jaren!
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Dat er mensen roken op balkon ( komt kamer binnen). Maar rookverbod zal niet helpen vrees ik..... En de overlast 's morgens vroeg van personeel met bladblazer en ramenlappers met machine onder je kamer

Heerlijk ruime kamer, rustig en mooi uitzicht over zee. Zeer comfortabel bed.

Ligging, locatie, ontvangst en kamers.
    • Grote Charme Kamer met Uitzicht op Land

Terras gesloten vanwege tekort aan personeel op één van de zonnigste dagen van het jaar tot nu toe. Maar er waren alternatieven zoals Breakers of elders op het strand.

Ligging, locatie, ontvangst en kamers. Maar bovenal de vriendelijkheid van het personeel.

De kamer met zeezicht, terwijl wij landzicht hadden geboekt.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Verouderde kamer, mag wel een keer gerestaureerd worden.. lekkende kraan in bad. Badkamer mag ook wel een opknapbeurt gebruiken

De kamer met zeezicht, terwijl wij landzicht hadden geboekt. Top!

Het is geen 5-sterren service, ontbijt niet goed, badkamer...
    • Deluxe Plus Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het is geen 5-sterren service, ontbijt niet goed, badkamer zwaar verouderd, achterstallig onderhoud, eten veel te duur voor kwaliteit, er wordt bezuinigd op de verkeerde dingen, onoplettend personeel, in breakers beach club verkeerde prijzen op kaart en slechte bediening.

Helaas teleurstellend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Nagenoeg de gehele kamer was erg gedateerd, aan niets te merken dat je in Huis ter Duin zat, badkamer simpelweg oud met hier en daar schimmel, balkon viezigheid met 2 oude stoeltjes, lift was niet heel aangenaam, ontbijt was prima, maar de eetzaal chaos en naar.

Hotel als geheel is en blijft mooi en uitzicht is prachtig aan zeezijde. Bedden zijn super!!

Een goed hotel met een unieke ligging dat z'n naam wel iets meer zou mogen waarmaken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

'Huis ter Duin' is misschien wel te groot om aan een 5-sterrenstatus te voldoen, alhoewel andere 5-sterren resorts dit wel waar kunnen maken. De sfeer in het hotel straalt geen eensgezindheid uit en over het algemeen is er een matige betrokkenheid bij de gasten. De ontvangst bij de receptie is (te) zakelijk, vrijblijvend en weinig persoonlijk. Het hotel drijft (vanwege een in het verleden opgebouwde luxe situatie?) misschien wel iets te veel op de gedachte dat de gasten toch wel blijven komen terwijl die 5-sterren status niet (meer) waargemaakt wordt. En dat is jammer, want alle voorwaarden zijn aanwezig om dit wel te kunnen realiseren. Minpuntje is daarnaast nog dat in de badkamer de showergel, etc. niet aangevuld werd en er geen aparte douche is.

De ligging en aan zee en het uitzicht is schitterend; daarnaast zijn er uitstekende faciliteiten als 3 restaurants, spa, lounge, bar. De kamer met uitzicht op zee is comfortabel. Een ruime badkamer met bad (geen douche) is prima in orde. Een klein balkon met een zitje biedt uitzicht op zee. De inrichting van het hotel met bijzondere kunstwerken waarin steeds een clown-figuur centraal staat verhogen de sfeer van de grote ruimtes.

Verblijf was verder prima
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

De airco werkte niet goed en was het erg warm op de kamer. Voor een groot hotel weinig strandbedjes op het strand met t gevolg dat je niet een bedje meer kon reserveren om 10:30 uur

Nette kamer Ontbijt was erg goed. Mooie accomodatie. Gunstige ligging

Goede kamers
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Er was geen eten, maar een paar snacks.. Zelfs een salade was onmogelijk. Als je weet dat het druk is, ivm zomers weer, rijd je desnoods naar een supermarkt die op zondag open is om extra eten in te kopen. Veel te veel tijd kwijt bij de balie om in te checken. Reservering stond onjuist in het systeem.

Goede kamers

Top hotel op top locatie, luxe, schoon, klantvriendelijk. Aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Helaas de eerste dag geen scrambled eggs; of ik heb ze niet kunnen vinden... :) Ik miste ook de pannenkoekjes/poffertjes; dit was alleen bij de kidscorner, maar die waren toch wij kwamen beide dagen om 9:30 uur op en werd niet meer bijgevuld. Jammer dat ik voor de parking per dag 12,50 euro moest betalen; dit is mij van te voren niet verteld. Op het strand behoorlijk wat kleine vliegjes; misschien toevallig op de verkeerde plek gelegen?

Ontbijt was heerlijk! Allerlei soorten sap, broodjes, verse zalm, kaa, heerlijke banaanbroodjes ofzo(?) Voor ieder wat wils. De, schone en mooi opgedekte, tafels werden erg snel opgeruimd. Bediening vroeg af en toe of alles naar wens was. Zeer vriendelijke en nette bediening, ze weten in het hotel hoe het hoort.. Hotelkamer was super schoon; erg leuk de Rituals artikelen. Heerlijk en schoon bed! Heerlijke plek aan het strand en hele mooie zitjes (erg luxe stoelen) bij het hotel richting het strand.

Heel erg aangenaam.
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

De badkamer: ouderwets, gevaarlijk, douchen in het bad! En niet schoon, oppervlakkig wel, maar overal bruine randjes van kalk. Veel personeel, erg vriendelijk over het algemeen, maar weinig deskundig, jammer hoor.

Het bed is prima! De kwaliteit van food & drinks is uitstekend. Het strand is prachtig.

Prettig.
    • Charme Kamer met Uitzicht op Zee

De enrourage en inrichting van het hotel. Nouveauté riche atmosfeer.

De vriendelijkheid van het personeel. Ook in het beach restaurant. Dat is bepaald niet altijd het geval als je alleen reist.

Mooi verblijf pal aan zee
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Zwembad werd net gerenoveerd, de data van de renovatie waren niet correct aangegeven op de booking.com website. Op de website van het hotel zelf staat dit wel aangegeven.

Uitgebreid ontbijt. Zalig bed en kopkussen. Zeer vriendelijk personeel.

Verder heerlijk genoten van ons verblijf!
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Ik vind het vreemd dat hotelgasten moeten betalen voor het parkeren op het parkeerterrein van het hotel. Bovendien was het jammer dat net dat weekend het zwembad stuk was waardoor we geen gebruik konden maken van de welness.

Het ontbijtbuffet was fantastisch, heel uitgebreid.

Tophotel.

Tophotel. Alles klopt. Zeer vriendelijk en attent personeel. Vragen worden direct beantwoord. Restaurant Latour beslist sterwaardig. Lunch met vrienden in breakers beach house was echt top met perfect eten en bediening! We komen terug!