2. Hotelbeoordelingen Nederland

#33 van de 64 hotels in Noordwijk aan Zee

7,4

7,5

• Beoordeeld op: 13 maart 2024

Fanstische plek, zeker aan te raden, neem een kamer in historische deel!
    • Historische Zeezijde

1- Onderhoud van het gekoppelde deel, dus niet het historische gedeelte is beneden pijl. 1 lift werkte, deze soort glazen koepel lift is zo slecht onderhouden dat het me moest denken aan een trip 20jaar geleden in Uzbekistan. Roest, vies en totaal niet onderhouden, jammer want dat was vroeger een wauw factor, zo een glazen lift en nu een schaamte factor. Parkeer garage, zou eens kijken naar ondergrondse van Moscow, dit is zo vies en armzalig, zo niet nodig. Ook kapotte panelen bij ingang plafond en en en, gewoon onderhoud plegen, zodat die 5 sterren met trots gedragen kunnen worden. 2-Het totaal renoveren van de kamers is natuurlijk helemaal goed, maar vervang dan ook de bedden, rugpijn bedden mag je ze noemen, wat een ellende bedden zijn dat. Zowel ik als mijn vrouw hadden er last van. 1ste keer dat een Hoel bed ons zoveel rugpijn terug gaf. Niet nodig en de essentie van een hotel is een rustige nachtrust, zeker voor een 5 sterren hotel, investeer erin, het is echt nodig, anders slaap er zelf een nachtje in, kamer 255. Volgende dag bijgeboekt, kamer 564, die had wel een goed bed.

Eigenlijk is het een nieuw hotel, tenminste het historisch deel, kamers zien er heel mooi uit en zijn up to date. Uitzicht is fenomenaal en uniek. Personeel is 80% van de waarde en beoordeling van een Hotel voor mij en voor velen denk ik. Het personeel is uitmuntend! Vooral de managers bij check-in, zijn niet toeristen moe, die houding zie je vaak bij andere hotels. In tegendeel ze zijn probleem oplossend en geven aandacht aan je vragen, bedankt daarvoor! Verder is iedereen vriendelijk en zegt ook vriendelijk gedag, dat telt en voelt als de kwaliteit die je mag verwachten van een 5 sterren hotel. -Breakers Beach House Restaurant, gewoon perfect!Heerlijk eten, als er nog een kleine verbetering moet komen, dan etiquette menu kaart aanbieden/in serveren, uit serveren, voor de rest gewoon zo een mooie lokatie en goed eten, met fijn personeel.

• Beoordeeld op: 13 januari 2024

Heerlijke tijd met m’n familie

Fijne ligging

• Beoordeeld op: 25 september 2023

• Historische Zeezijde

Samenwerking tussen booking.com en het hotel. Bij aankomst bleek dat er iets mis was gegaan bij de boeking. We hadden een reserverings en betaalbevestiging van booking.com echter het hotel was niet op de hoogte van onze komst, waardoor de kamer die we geboekt hadden niet meer beschikbaar was. We hebben een prima alternatief gekregen, alleen het is niet fijn arriveren op deze manier,

Super locatie en sfeervol hotel. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Goed hotel met fantastisch personeel. Faciliteiten hebben wat liefde en aandacht nodig.
    • Historische Zeezijde

Faciliteiten zoals de sauna is zwaar achter haalt. Fitness is een kleine ruimte. Zwembad is oud en er zit schimmel aan de muren. Het ontbijt rond 0930 is in de grote zaal. Deze was fantastisch. De volgende ochtend gingen wij eerder ontbijten. Dit ontbijt was in de kleinere zaal en minder uitgebreid.

Locatie is prachtig! Het eten is fantastisch! Personeel enorm vriendelijk en goed opgeleid.

• Beoordeeld op: 1 september 2023

Heerlijk
    • Historische Grote Zeezijde

We bleven 2 nachten maar onze kamer werd pas om half vier schoongemaakt waardoor je eigenlijk niet ongestoord gebruik kunt maken van je kamer/balkon

Zoals altijd de sfeer en de ligging en deze keer een mooie gerenoveerde kamer met balkon

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

super verblijf
    • Historische Zeezijde

receptie, duurde veel te lang om in te checken, hoewel we al bij booking geboekt hadden, (20 minuten)

alles top

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

Misschien wel de beste hotel-locatie van Nederland, Mijn kamer was 4-ster, niet 5. Ik kom wel terug
    • Historische Zeezijde

De kamers: wc-bril kapot, bijzonder vieze ramen, geen faciliteiten voor (minder valide) bejaarden ook al had ik daar van tevoren om gevraagd, en de televisie/media - als je achter knop 1 NL1, knop 2 NL2 enz verwacht kom je bedrogen uit. TV menu is nodeloos ingewikkeld en onoverzichtelijk.

Locatie en vriende3lijkheid+behulpzaamheid van de medewerkers

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Heerlijke verblijf!!!
    • Historische Zeezijde

Prachtige kamer met uitzicht op zee. Goed ontbijt en super professioneel personeel.

• Beoordeeld op: 26 juni 2023

Fantastisch!
    • Historische Zeezijde

Voor prijs/kwaliteit had ik wel ontbijt verwacht

Ligging, vriendelijkheid personeel. Zeelucht kamer.

• Beoordeeld op: 24 maart 2023

Voldoet niet aan verwachtingen. Te prijzig voor de service die geboden wordt.
    • Historische Zeezijde

Voor de prijs erg weinig faciliteiten op de kamer: geen mini bar, geen gratis water. Koffie niet bijgevuld. Overvolle en te drukke ontbijtruimte. Kamertemperatuur bleef koud ondanks melding.

Mooi complex, leuke toegang tot het strand. Lekker, uitgebreid ontbijt. Prachtige champagnebar.

• Beoordeeld op: 12 februari 2023

• Historische Zeezijde

voor in de avond had het wel fijn geweest als er een iets uitgebreidere tv aanwezig was waar je bijvoorbeeld Netflix o.i.d. op kan kijken.

De mooie nieuwe schone gerenoveerde kamer.

• Beoordeeld op: 1 februari 2023

geweldig
    • Historische Zeezijde

Bed is goed maar de molton is van plastic en erg zweterig eraf gehaald dus.

top locatie mooie renoveerde kamer in oude gedeelte

• Beoordeeld op: 30 oktober 2022

Fijn weekend gehad
    • Historische Zeezijde

Dat je wel €12 50 parking moet betalen.

De heerlijk fijne kamer

• Beoordeeld op: 16 oktober 2022

• Historische Zeezijde

de multi media faciliteiten op de mooie kamers zijn zeer beperkt

prachtige locatie en mooi gerenommeerde kamers!

• Beoordeeld op: 3 september 2022

Geweldig

Niets geweldig

Ontbijt matig prijzig

• Beoordeeld op: 18 juli 2022

• Met huisdier
    • Historische Landzijde

Het ontbijt , onder de maat voor dit hotel

• Beoordeeld op: 27 maart 2022

Alles in orde maar gezien bovenstaande viel het toch op enkele punten tegen voor 5! sterren hotel
    • Historische Landzijde

Geen dubbele wastafel en badkamer redelijk klein. Bed voorzien van waterdichte bescherming, is daardoor erg warm. Welness en zwembad heel erg gedateerd. Onder het bed nog een badslipper gevonden. Bij uitchecken gevraagd om badslippers met het logo van het hotel. Beetje vernederend behandeld. Na TE lang wachten alsnog "gewone"badslippers gekregen. DANK maar die heb ik al voldoende.

Kamer was in orde. Personeel vriendelijk en talrijk. Parkeren gemakkelijk. Restaurant Latour is perfect zoals ook de ligging van het hotel.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 12 december 2021

fantastich!

niks

luxe

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 21 november 2021

mooie locattie aan zee voortreffelijk ontbijt
    • Historische Zeezijde

kamer is aan vernieuwing toe

ontbijt was super

• Beoordeeld op: 15 november 2021

• Historische Zeezijde

de prijs van het ontbijt

de ligging

• Beoordeeld op: 14 november 2021

• Historische Zeezijde

Kamer was een oude bende. Veel te duur voor de soort kamer

Personeel en uitzicht

• Beoordeeld op: 9 november 2021

voor herhaling vatbaar
    • Historische Landzijde

Hoewel ik de argumenatie snap vond ik de lege minibar een beetje karig. Op z'n minst een flesje koud water was fijn geweest. Maar da's dan ook het enige minpuntje

Alles ging goed, heerlijk rustige en weldadig. We hebben het uitstekend naar ons zin gehad. Heerlijk gegeten gedronken, gezwommen en van de sauna genoten. Het ontbijt was fantastisch, teveel om op te noemen, laat staan op te eten...

• Beoordeeld op: 8 november 2021

• Historische Zeezijde

prima kamers, alleen jammer dat je moet douchen in de badkuip & zelf je warme water moet mengen

mooie locatie, mooi hotel

• Beoordeeld op: 31 oktober 2021

Perfecte locatie met fijne bedden - kamer wel wat gedateerd.
    • Historische Zeezijde

Er zitten meerdere restaurants in het hotel, maar die waren allemaal volgeboekt toen wij er waren, dus daar hadden we helaas weinig aan. De douche is prima, maar je moet wel douchen in het bad. En de kamers ogen wel erg gedateerd. De kamer is wel lekker ruim en het balkon op de eerste verdieping ook. Later verhuisden we naar de vijfde verdieping waar het balkon een stuk kleiner was.

De locatie is perfect, direct aan het strand. Bedden zijn van goede kwaliteit.