Beoordelingen over Hotel Hulst 3-sterren

Van Der Maelstedeweg 4, 4561 GT Hulst, Nederland

#2 van de 3 hotels in Hulst

Heel prettig en zeker voor herhaling .

omdat het warm was die dag zou een airconditioning geen luxe zijn. de ventilator kon net niet het bed bestrijken zonder verlengsnoer. Deze maar even gekocht bij de Action.

Douche badkamer was goed. Bed sliep goed.

Absoluut zijn prijs niet waard.

Het ontbijt was wel ok alhoewel niet super. Eitjes moest je zelf bakken, jam was in voorverpakte potjes, geen ontbijtgranen.... De kamer was piepklein, geen airco, geen muggenraam, geen terras of balkon. Wij hadden een dakkamer en als ik uit bed kwam stootte ik telkens mijn hoofd tegen de schuintes van het dak. Badkamer mag zelf de naam badkamer niet dragen. Is enkel een plastic cabine dat ze in de kamer geplaatst hebben met daarin douche, lavabo en toilet en dat voor de prijs van 99€/nacht! Echt zijn prijs niet waard. Alles was wel netjes.

prima verblijf; beetje korte nacht

advies om waar mogelijk wat aan geluidsisolatie te doen.

ontbijt prima; kamers prima; sober maar goed en schoon. wel wat gehorig ivm houten vloeren en werkmannen die om 6 uur al gingen ontbijten en op een deur klopten en de trap af liepen. Wij hadden ook een lange dag :)

Gehorige ligging aan doorgaande weg. Er zouden dubbele kamerdeuren moeten komen. Te gehorig.

Ontbijt uitstekend de kamer fantastisch modern. Heerlijke bedden. Badkamer een 10.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Niets aan de hand hotel, geschikt voor een enkele overnachting.

De wel erg kleine TV voor zo'n ruime kamer. De wat erg krappe instap bij de overigens prima douche. Daar kom je niet door met een rolstoel. De gangdeur sluit onder niet goed aan, waardoor er relatief veel geluid doordringt van andere gasten.

De locatie, aan de rand van het centrum en op loopafstand van de markt. De ruime kamer voldeed op zich prima aan mijn verwachtingen. De 'lunchbox' was prima gevuld, zeker ook omdat ik die zelf grotendeels kon aanvullen. De parkeerruimte direct voor het hotel.

Prima.

Kamers op bovenverdieping alleen met trappen en met buitenlift bereikbaar. Bij warm weer zijn kamers boven ook warm, er zijn losse ventilatoren voor wat verkoeling.

Hotel is recent opgeknapt en sanitair vernieuwd. Kamers en sanitair zijn netjes en goed schoon. Ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Goede en ruime accommodatie. Situering op loopafstand van stadscentrum.

Kamer was netjes en schoon, goede bedden.

We hebben maar 1 personeelslid gezien, en kregen de tip de lift niet na 23:00 te gebruiken omdat er dan niemand meer zou zijn mochten we vast komen te zitten. Ik ben niet bang uitgevallen maar het gaf me geen veilig gevoel dat er niemand aanwezig was in het hotel. De trappen zijn erg smal en erg lastig met een koffer naar boven te sjouwen dus de lift heb je echt nodig als je wat slechter ter been bent. Het ontbijt was redelijk, maar karig voor de prijs die je betaald per nacht. Alles bij elkaar geef ik dit hotel,ondanks dat de bedden goed waren en de kamers schoon, toch een onvoldoende en zou ik er een volgende keer niet meer naar terug gaan.

Kamer was netjes en schoon, goede bedden.

Eens maar nooit weer

Kleine hokkerige kamer, enorm gehorig. Wij hadden de kamer naast de trap. Om 1.45 uur kwamen mensen de trap op strompelen en 's morgens vroeg begon het al weer. Verder laat de kamerdeur veel licht door en staat te klapperen. Erg slecht geslapen hierdoor.

Goede locatie met parkeergelegenheid. Eenvoudig maar prima ontbijt

Heerlijke schone en ruime kamer met zeer vriendelijk personeel. Een aanrader

Ik kan niets bedenken. Alles was naar wens.

Hadden een brocante beurs in Belgie net over de grens bij de Verbeke Foundation en het hotel lag het zeer dichtbij. Parkeren voor de deur zeer prettig en zeer vriendelijk personeel.

Prima hotel, niet bijzonder, maar alles wat je nodig hebt.

Prima hotel, niet bijzonder, maar alles wat je nodig hebt. Riante kamer met goede bedden en badkamer. Ontbijt lekker en uitgebreid. Locatie op loopafstand van centrum.

Kamer was prima, heerlijk bed.

Kamer erg gehorig, als mensen de trap op kwamen gaf dit erg veel lawaai en muziek van restaurant beneden was 's avonds erg goed hoorbaar. En ligging midden in het centrum gaf ook veel geluidsoverlast.

Kamer was prima, heerlijk bed. Ontbijt wat ook prima

Zeer goed gelegen prima hotel

Van een kamer kon alleen de deur opengezet worden die van buiten gemakkelijk te bereiken was zonder sleutel

De ligging tov de Wallen van het vestingstadje en volop parkeerruimte in de directe omgeving

Perfect,

Perfecte locatie voor ons, kamer voor 3. Het ontbijt kon al vanaf 7 uur, en perfect geregeld, veel keuze zag er verzorgd uit. De ruimte was gezellig en sfeervol ingericht.

Prettig verblijf met name door de vriendelijkheid van het personeel

Geluiden op de gang/beneden best goed te horen op de kamers op de 1e verdieping voorkant nieuwe gebouw.

Vriendelijk personeel, fijn dat het parkeren voor de deur kon, goed ontbijtbuffet, fijn dat er een fietsenstalling was, flexibel personeel ivm met wijzigen van de boeking, mooi uitzicht op het centrum.

Uitstekende plek waarvandaan je lekker van een weekendje...

nvt

Uitstekende plek waarvandaan je lekker van een weekendje Hulst en omgeving kunt genieten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. (niet exclusief, maar daar betaal je ook naar) Vriendelijke behulpzame mensen; loopafstand centrum Hulst

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Gastvrij hotel voor een vriendelijke prijs

Comfortabel, vriendelijk geprijsd hotel. Uitstekende ligging voor bezoek aan de stad en uitstapjes in de buurt. Uitgebreid ontbijt, met als extra de mogelijkheid om zelf een roer- of spiegeleitje te bakken (veel lekkerder dan die droge roereieren die in de meeste hotels van tevoren zijn klaargemaakt). Persoonlijke sfeer en zeer vriendelijk personeel. Geen overbodige luxe, maar alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

ruime kamer

geen echte hoofdkussens en geen extra dekbed het badkamerraam geeft veel licht in de slaapkamer het grote raam in de badkamer maakt het daar koud; als dan ook de (kleine) radiator hangt tegenover de (sterke) afzuiging, dan snap je dat die ruimte met het licht aan niet warm te krijgen is beperkt ontbijt voor de prijs van het hotel; wij zijn voor dit geld uitgebreider gewend

ruime kamer moderne badkamer vriendelijk personeel

Het ontbijt was zeker OK.

De ons toegewezen kamer was een gelijkvloerse kamer die erg klein uitviel en uiterst sober was ingericht. De badkamer was ok met een comfortabele inloopdouche. Als ik prijs en kwaliteit vergelijk heb ik in Nederland toch al betere accommodatie gehad voor deze prijs.

Het ontbijt was zeker OK. De ligging vlakbij het centrum was ook OK. Het aanrijden van het hotel was erg eenvoudig. In de nabijheid is er een groot winkelcentrum AH en Karwei en nog een aantal meer. Dat viel zeker mee.

Heerlijk hotel op een mooie locatie.

Heerlijk hotel op een mooie locatie. Onze kamer met zeer mooie badkamer keek uit op de Veste van Hulst. Je loopt vanuit het hotel zo naar het centrum van Hulst. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt. Zeker voor herhaling vatbaar!!

De locatie is mooi, lekker centraal.

De kamer is totaal anders dan dat ze aangeven, wij hadden een oude zolderkamer ipv de mooie kamers die ze op de site plaats en. Veroudert sanitair

De locatie is mooi, lekker centraal.

Wij hebben een prim a weekend gehad in Hulst

Kamer gedateerd, prijs kwaliteitsverhouding is groot. Teveel gevraagd voor deze kamer!

Wij zaten in het oude gedeelte van het hotel, het comfort is gedateerd, badkamer, schoon en alles is er, maar aan de krappe kant! Prijs kwaliteitsverhouding is groot. Het ontbijt was goed en het personeel vriendelijk. 95,00 per nacht is teveel gevraagd. 75,00 zou het waard zijn. Je kunt zien dat dit het enige hotel in Hulst is, dus ze rekenen dat ze willen!

Redelijk aangenaam.

Kamer in dependance een stukje verderop. De kamer was oké, uitzicht niet bijzonder (achterkant hotel). De badkamer heel klein, verschilde nogal per kamer. Badkamer van meereizende vrienden was 3 x zo groot. In de badkamer geen plaats voor een wastafel; was in de kamer...Bedden vrij zacht. Geen roomservice mogelijk. Geen onaangenaam verblijf overigens, zou wel terugkomen maar wel naar een andere kamer.

Personeel was heel vriendelijk. Centraal gelegen.

Ruime kamer en goede parkeergelegenheid.

Lakens zijn synthetische, kussens slecht en alleen een dik winterdekbed terwijl het buiten nog warm is. Ontbijt oke maar weinig vers fruit

Ruime kamer en goede parkeergelegenheid.

Stil, nette badkamer, uitstekend ontbijt

Slecht bed, verouderde boxspring waarbij je de vering voelde. De houten vloer op de kamer kraakte enorm wanneer je door de kamer liep. Slechte en niet goed verduisterende lamellen voor het raam, terwijl wel goede gordijnen voor de deur naar de galerij hingen. Mini tv aan de deur met maar enkele zenders. Geen waterkoker en geen minibar

Stil, nette badkamer, uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Prima voor één nachtje slapen met ontbijt.

Trap naar bovenste verdiep. Kamer eveneens aan vernieuwing toe

Vernieuwde badkamer , uitgebreid ontbijt, fietsstalling Vriendelijke uitbater/ personeel . Bij het uitwuiven ieder nog een zadelhoesje kado

Mooie badkamer

Zacht bed en zeer kleine kamer. Voor 95 euro per nacht verwacht je toch een grotere kamer. Verder waren er geen koffie of thee faciliteiten op de kamer. Jammer.

Mooie badkamer

Prima bevallen voor de tweede keer!

Geen waterkoker op de kamer.

Kamers waren prima in orde. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.Ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Ook eetzaal prettige accomodatie.

goed hotel voor een scherpe prijs!

we hebben er een nacht geslapen. De ontvangst was heel gemoedelijk en vriendelijk. De kamers zijn schoon, netjes en lekkere bedden. Het ontbijt was goed, veel keus en werd goed aangevuld.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Kamer en hoofdeind van het bed ligt direct aan de gang, waardoor je mensen over de gang hoort lopen.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer was erg schoon. Hotel ligt op loopafstand van het centrum.

Het ontbijt was heerlijk , het personeel erg vriendelijk.

dat de kamer aan een galerij lag waar hotelgasten de gelegenheid hadden om te roken. Erg veel last gehad van geluidshinder tot laat in de nacht.

Het ontbijt was heerlijk , het personeel erg vriendelijk.

Qua locatie prima, maar niet voor herhaling vatbaar

Wij hadden een driepersoonskamer op de 2e verdieping. Gedateerd is nog zeer zacht uitgedrukt en ook aan de badkamer is al in geen jaren iets gebeurd. Hoewel e.e.a. redelijk schoon was, ziet het er alsnog smerig uit vanwege de schimmelranden, verkleuringen door ouderdom etc. Zeker geen 120 euro per nacht waard. Tevens erg gehorig in het gehele pand.

Vriendelijk personeel en hotel ligt aan de rand van het centrum. Wij konden, op verzoek, zelfs al om 11.00 uur inchecken.

Prima hotel om Zeeuws Vlaanderen te ontdekken

Erg gehorig De bonusvraag van het ontbijt: hoe beviel de spek? Deze vraag kan ik niet goed beantwoorden., want ze hadden geen ontbijtspek.

Prima verzorgd, nette en schone kamers.

Verzorgd hotel nabij het centrum met prima voorzieningen en verzorgd ontbijt.

Eigenlijk niks.

Ligging nabij centrum, net buiten bastion. Gratis parkeergelegenheid in de buurt. Verzorgd ontbijt, goede bedden, WiFi in heel het hotel, mooie functionele badkamer.

Aan te bevelen.

Kamer voor 3 pp iets te klein

Uitstekend ontbijt erg schoon basic kamer heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima voor paar dagen. Goede bedden. Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer maar wel beneden in de ontbijtzaak. Hele dag

prima locatie, ook fietsstalling ter beschikking

minder geluid op de gang!

Nette kamer, badkamer was up to date! spijtig van de niet zo goed geisoleerde kamer. ontbijt was zeer verzorgd en uitgebreide keuze.

Een heerlijk verblijf gehad, veel restaurants in de bruurt en fijne omgeving om te fietsen.

Heb alleen een tip voor evt. een vergrootspiegel in de badkamer.

Geweldige gerenoveerde badkamer, mooie kamer met uitzicht op het meer en een heerlijk ontbijt 's morgens.

slecht geen aanrader

er kan heel wat beter de bedden zijn gewoon barslecht dat kan zeker beter

de kamer was slecht je kan het niet donker genoeg maken hele slechte bedden en overlast van geluid als de deur dicht was kwamen de licht stralen nog maar binnen van de lamp in de gang het eten mijn vrouw had smeerkaas maar helaas die was beschimmel slechte zaak

Gemiddeld.

Een kamer aan de weg is pech, want dan moet je met de ramen dicht slapen. Gelukkig is Hulst een rustig dorp qua verkeer. Bij aankomst alle 8 parkeerplaatsen voor de deur reeds ingenomen door andere gasten. Weer pech dus.

Een 10 voor wat ons het meest beviel en een 8,5 voor wat ons een beetje tegenviel

Even Hulst doorkruist om het te vinden. We waren per fiets.Geen aanduiding gezien langs de weg. Mogelijks is die er wel, maar toch niet gezien

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel

prima prijs/kwaliteit

badkamer wat verouderd maar blijkbaar gaan ze deze volgend jaar vernieuwen

grote parkeerruimte nabij, sinds kort gratis dus makkelijk, mogelijkheid om fietsen te stallen. prima ontbijt. prijs/kwaliteit prima, mag niet duurder

het hotel en de ligging is perfect

de parkeer situatie achter zijde, moeilijk uit rijdend maar het gaat. ook fietsen moeilijk wat moeilijk opslag.

ja een heel goed ontbijt met div mogelijkheden wat kamer betreft zeer ruim een goede ligging zeer netjes en de badkamer was zeer goed zuiver , en de kamer een fijne locatie alles voor herhaling een keer terug te gaan.

Het zeer vriendelijke personeel.

De gedateerde badkamer, kan wel een opknapbeurt gebruiken. Het ontbijt was goed, maar het feit dat je zelf je eitje moest bakken, Ons ik iets minder. Tip: zorg dat er warmhoudbakken staan met bijvoorbeeld roerei en spek. Is ook gastvrijer.

Het zeer vriendelijke personeel.

Prijs/kwaliteit is goed

Geen aankomst drankje; koffie oid. Hadden lange rit van 2,5 uur achter de rug. Tolweg. Hond in ontbijtzaal

Ontbijt was prima. Ligging hotel betreft uitstapjes was prima.

Gezellig hotel in Zeeland

De matras was wat aan de zachte kant. Helaas was er geen waterkoker aanwezig. Onze kamer had een plat dak en was daarom erg warm. Hier was rekening mee gehouden in die zin dat er een ventilator aanwezig was. Persoonlijk denk ik dat een airco meer effect zou hebben.

Mooie ruime schone kamer. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Prachtige locatie vlak bij het centrum.

prima voor een kort berblijf

de lift was wat primitief en ging tot de 2de etage en je moest met een soort brandtrap verder.

locatie, hygiëne, goed bed, mooie badkamer, gratis parkeren

- Ontbijt is standaard maar wel vers en lekker

- Het hotel bestaat uit 2 delen waardoor onze kamer zich 2 gebouwen verder bevond en dus niet in het hoofdgebouw. Op zich geen probleem voor ons. Bij slecht weer is het wel niet ideaal om langs buiten terug naar het hoofdgebouw te gaan voor het ontbijt/bar. - Ouder gebouw met houten trap en vloer waardoor veel lawaai van andere kamers wanneer zij rondstappen

- Ontbijt is standaard maar wel vers en lekker - Personeel is heel vriendelijk. - Gratis WiFi. - Gratis parking voor of achter het hotel. - Kamers zijn netjes. Goede bedden.

Gastvrij hitel

Kamers waren sober. Gedateerd. Witte wanden zonder kleur of decoratie. Steile trap naar kamers met smalle treden.

Gastvrij hitel Ontbijt was uitgebreid en netjes in een ruim opgezette ruimte Badkamer nieuw en schoon. Prima bedden en hoofdkussens.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

tegenvaller

stijle trap naar de verdieping doolhofachtig gangenstelsel vloer niet egaal onhandig vloeroppervlak heel erg gehorig (bovenburen kunnen horen lopen en geluiden op de gang duidelijk hoorbaar) a-sociale hotelgasten (veel lawaai om 02.00 uur in de nacht)

Gemoedelijk, leuk,hotel

Niets...prijs/kwaliteit perfect!

Propere basic kamer met moderne nieuwe badkamer.! Ontbijt met ruime keuze..je kan zelf een eitje bakken..gezellig...vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Voor een nacht was het goed te doen.

Water in wasbak liep niet goed weg. Aan de achterkant van het bed te weinig loopruimte. Toen we op de kamer kwamen een muffe geur.

Het ontbijt en de rustige ligging aan de achterzijde van het hotel.Douche prima.

Commentaar van ons gezelschap. Hier komen we zeker nog eens terug!

Niets eigenlijk.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamer en sanitair, gevarieerd ontbijt. Op wandelafstand van het centrum. Fietsers zijn er zeer welkom.

Niet volgens de foto's

Dependance is een verbouwd woonhuis. Stootte mijn hoofd aan het schuine dak. Kamer is spartaans en niet volgens de foto's op Booking.

Prima locatie, zeer vriendelijk personeel en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Het ontbijt was heerlijk!

We hadden een boeking van 7 kamers via Booking.com gedaan en bevestiging gekregen van jullie. Maar bij aankomst waren er maar 5 kamers geboekt. Dit was niet ok voor ons.

Het ontbijt was heerlijk!

• Beoordeeld op: 19 april 2017

kort

de grootte van de kamer ,vloer in de gang kraakte als er mensen overheen liepen om heel vroeg in de ochtend gebruik te maken van het ontbijt.prullenbakje in de badkamer zat nog vol met afval van de vorige gasten.

ontbijt was oke

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Goede overnachting in leuke omgeving

Het ombijt was goed en compleet. Uitgebreid beleg, gekookte eieren en mogelijkheid om je eigenieten eitje te bakken. Verse jus d'Orange en verse koffie

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Goed gelegen hotel voor een bezoek aan het gezellige stadje Hulst, totaal omgeven door oude vesten.

Snelheid koffiemachine en volume kopjes (voor wie graag veel koffie drinkt bij het ontbijt).

Zeer vriendelijk personeel. Nette kamer, keuzemogelijkheid tussen zicht op de vestingen, maar aan een matig drukke straat, of een rustige kamer zonder noemenswaardig zicht.

Lekker ontbijt, gezellige ontbijtruimte.

Opfrissing van de muren in de slaapkamer. Gerenoveerde badkamer & dan valt vuile muur nog eens zo goed op.

Lekker ontbijt, gezellige ontbijtruimte. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

heerlijk gelogeerd in Hulst.

We hadden verwacht dat kamer na 2e dag gestofzuigd zou worden, deed men niet uit zichzelf. We hadden het wellicht moeten vragen.

Bijzonder gastvrije bejegening! We voelden ons echt welkome gasten. We vroegen en kregen rustige kamer, die redelijk ruim was. Goede stoelen, goed bed. Heerlijk was het (gedeeltelijk) overdekte eigen terras. Badkamer gedateerd maar ruim en functioneel.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Ik kwam laat aan en was vroeg weer weg, geen punten die me...

Ontbijt was in keuze wat karig. Kwaliteit van de producten waren goed. Algeheel is het hotel wat ouder kijkend naar inrichting en kamers.

Ik kwam laat aan en was vroeg weer weg, geen punten die me hier zijn opgevallen. Prima hotel voor een nachtje.

Kort

De vloeren waren van tapijt en houten plafonds waardoor uiterst gehorig. De verwarming deed het niet heel erg jammer na een dag buiten te hebben gestaan

Ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Zeer tevreden

Zicht vanuit ontbijtplaats (vuile muur met opslagplaats van.....)

Ruime kamer, voldoende warm, ruime badkamer, vriendelijk onthaal, vriendelijk personeel, goede ligging, zicht op water, gratis parkeergelegenheid, enz..

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Niet voor herhaling vatbaar !!!

Prijs totaal uit verhouding voor wat je krijgt kleine kamers met of een stink badkamer en de andere had een plastic douche cabine in de toch al kleine kamers waarvan de doucheput overliep.

Keurig hotel om Hulst te bezoeken

De gangen zijn wat smal maar wel netjes

Ontbijt was prima. Vriendelijkebegeleiding door personeel. Kamers groot en netjes, wel gedateerd. Hygiene: alles netjes

Kamer zou iets meer gezelligheid kunnen hebben.

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Restaurant bij het hotel was uitstekend met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Personeel restaurant ging flexibel met wensen om

Slapen, niet meer dan dat ...

Het is een uiterst sober hotel, magere inrichting. Wat nodig is, staat er. Maar meer ook niet. Het personeel (ik heb één mevrouw gezien) is uiterst voorkomend.

Het was een handige plek bij een locatie waar we een afspraak hadden; het is geen hotel als bestemming op zich.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Het ontbijt was prima.

De kamer was erg gedateerd. Slecht onderhouden. De badkamer was in slechte staat. Hier en daar roest, afgebroken dingen enz. De muren waren erg dun dus is heb erg slecht geslapen. Al met al voor mij geen aanrader.

Het ontbijt was prima. Zo ook de medewerkers.

• Beoordeeld op: 3 december 2016

heel goed

parkeergelegenheid is jammer genoeg beperkt aan het hotel maar je kan hem achter de hoek parkeren op een plein

het ontbijt was heel goed vriendelijk personeel en zeer goede ligging alles is op wandelafstand bereikbaar

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prima locatie!

Badkamer eenvoudig. Kleine reparaties zijn nodig (kamer 103). Bar sluit 22:00 uur. Geen 24 uurs receptie.

Prima bedden, goed ontbijt en een vriendelijke staf. Goede locatie, net buiten het centrum. Vanaf deze zomer (2016) gratis parkeren in de buurt. Komen bij een volgend bezoek aan Hulst zeker terug.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Ik ben wat teleurgesteld over dit hotel.

Ik ben wat teleurgesteld over dit hotel. Bij aankomst blijkt dat er in feite 2 hotels zijn. Een nieuwer deel en verderop in de straat een ouder deel. Wij hadden een kamer in t oude deel. 35 traptreden op. Geen lift. Om te ontbijten moet je dan buiten via de straat naar t nieuwe deel lopen. Kamer redelijk schoon. Weinig sfeervol. Een kleine tv die vanuit t bed half achter de kast schuilging. De gerenoveerde badkamer met stortdouche was okee, zij het wel minimaal met 1 kleine wastafel voor een 3 persoons kamer. Wat me echt stoorde voor deze prijs was dat er geen waterkoker oid was om wat koffie te maken. Echt ongastvrij gezien de lange weg buitenom naar t deel van t hotel waar de lobby was. Het ontbijt volstaat maar is niet meer dan standaard en ook erg zuinig. Als verse broodjes alleen witte kaiserbroodjes. Niet eens verse croissants bijv. of bruine harde broodjes. En dat terwijl t hotel tegenover een uitstekende bakkerij gelegen is. Het volstaat voor een nachtje, maar het kan zoveel beter. Jammer dit.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Heel persoonlijk allemaal, alles is goed en schion

Hulst viel een beetje tegen, heel rustig. Maar brugge en antwerpen zijn geweldig. Ons gezin moest de eerste nacht in twee verschillende gebouwen omdat alles vol zat. Maar dat is uiteindelijk goed opgelost

Heel persoonlijk allemaal, alles is goed en schion

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Voor mensen die alleen reizen geen aanrader.

Kamer (eenpersoons)was gelegen in een uithoek van het hotel. Alleen te bereiken via allerlei gangetjes en trapjes. En de kamer keek uit tegen een aantal muren, niet echt gezellig als je toch al alleen bent.

Dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Volledig tot tevredenheid in een goed, centraal gelegen hotel in een heel mooi historisch stadje

geen enkele klacht!

de kamer met uitzicht op de vesting was erg mooi; de kamer voldeed volledig aan onze wensen en was zeer schoon. Het ontbijt was goed verzorgd en het personeel was steeds erg vriendelijk. We hebben 5x (lekker) gedineerd op 5 verschillende adressen; Parkeren (gratis) konden we steeds achter het hotel.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Bedden waren goed, ontbijt prima, personeel vriendelijk.

De trappen waren wat smal en aan de stijle kant. Geen lift. Ik had het netjes gevonden als de koffer naar boven gedragen zou worden.

Bedden waren goed, ontbijt prima, personeel vriendelijk. De kamer was ruim en de badkamer gewoon groot met ligbad en aparte douche. De kamers aan de voorkant van het hotel hebben een mooi uitzicht over de vesting.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

basis met potentie voor meer.

kamers met rare vormen als legpuzzels van in elkaar grijpende hoeken van omliggende kamers. kleine badkamer met douche in klein bad. (haal dat bad weg en zet een goede douche neer!). prijs is gezien de omvang en vorm van de kamer te hoog.

vriendelijkheid personeel. goed voorzien ontbijtbuffet. ook op zondag vanaf 7 uur ontbijt. grote gratis parkeerplaats dichtbij.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Aangenaam verblijf; we komen vast nog eens terug

Wat gedateerde kamers in het oude gebouw. Maar ach, daar moet je ook de charme van zien.

Gastvrij personeel; prima ontbijt. Ook de locatie was prima.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Hulst