Beoordelingen over Hotel Huys ter Schelde 2-sterren

Vlissingsestraat 38-40, 4371 RE Koudekerke, Nederland

#2 van de 10 hotels in Koudekerke

vrouw en man
    • Grote Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

het was de derde keer ,maar nog altijd perfekt. veel parkeer ruimte ,zeker voor 30 auto,s .gangen toilet .alles perfekt schoon .volgende keer zeker weer .f a crijns

Relaxte sfeer.
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Fijne plek. Prachtige oud pand met ontbijtkamer met sfeervol muziekje, heerlijk gevarieerd vers eten (incl. Zeeuwse bolus!) en leuk contact met de eigenaar die zelf het ontbijt verzorgt en oog heeft voor de gast zijn wensen. Met humor. Ontvangst door eigenaresse verwelkomend. Rustige ligging. Natuur. Persoonlijk, met aandacht.

Rustige locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Als enig minpuntje hadden we liever vanaf 08:00 u kunnen ontbijten , wat maar pas vanaf 09:00 u kon

Het ontbijt is super , niets tekort , en alles is kraaknet

rustig!
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Het tijdstip van het ontbijt: 8,30 uur !!!

De kamer is basic maar verzorgd. Het ontbijt is prima voor ons maar we zouden de openingstijd liever om 8,30 uur hebben.

voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

uitgebreid ontbijt, goed aangevuld door de vriendelijke gastheer. Kamer was mooi en proper. Zeer rustig. Grote parking op het domein en overdekte fietsberging.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Een echte vakantie!
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

De badkamer is erg klein, als je doucht is de hele vloer nat.

Het huis ziet er prachtig uit, een monument, goed onderhouden. de ontvangst door de eigenaar is vriendelijk. het ontbijt is heel goed verzorgd, met uitstekende koffie in een mooi ingerichte oude burgemeesterskamer. de gasten slapen in het oude koetshuis. Wij hadden de goedkoopste kamer, klein, maar van alle gemakken voorzien. Wil je Walcheren verkennen, dan is dit een prima locatie!

Een ontspannen, rustig en fijn verblijf.
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Onze kamer was, door de ligging, erg donker en daardoor koud. Andere kamers hadden hier wellicht minder last van.

Het ontbijt was zeer goed. Kamers waren heel schoon.Alles wat je nodig hebt is aanwezig. En het was heerlijk rustig.

We hebben genoten!
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Ontbijt was heerlijk. Was je koffie op, direct een nieuwe. Kamer was klein maar in orde. Aparte wc is fijn. We hadden er een trouwfeest, het eten was geweldig ! We hebben genoten!

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Heerlijk verblijf
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

De 2e dag was er eind van de dag geen wifi op de kamer. De dekens kraakten ( hier had 1 van ons wat last van)

Het was erg netjes. Wat gebruikt was op de kamer was de volgende dag weer bijgevuld (bekertjes, staafje cacao, staafje koffie, roerstaafjes, handdoeken). Het ontbijt was heerlijk en werd geserveerd in een prachtige authentieke zaal. Onze kamer (nummer 5) op de benedenverdieping en de ontbijtzaal waren goed te gebruiken voor mijn moeder die met een rollator loopt. De drempels waren laag genoeg. De auto mocht na het uitchecken nog op het terrein blijven staan.

Ontbijt was top niets ontbrak er met zeer gedienstige...
    • Grote Tweepersoonskamer - Begane Grond

Ontbijt was top niets ontbrak er met zeer gedienstige uitbater die voor alles oog had, was er iets bijna op aan het buffet het stond direkt weer rijkelijk gevuld en aan koffie of thee geen gebrek een aanrader.

Prachtige locatie, maar kamers zijn ontzettend klein!
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Kamers zijn heel klein, bedden te krap, en voor die prijs.. Ontbijt had uitgebreider gemogen. Weinig keuze qua beleg.

Prachtige locatie! Op een zeer goede plek. Prima service.

Mooie rustige locatie, enthousiast ontvangst, schone kamer.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Tikkende verwarming, ontbijt niet dagvers ( geen vers fruit, geen verse jus d’orange , droge croissants)

Mooie rustige locatie, enthousiast ontvangst, schone kamer.

Heel geslaagd!
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Het ontbijt was fantastisch. De ontvangst heel hartelijk. Zeer aardige man begeleidde ons naar de kamer. De kamer was wat klein, maar het bed was uitstekend. Wc en badkamer super schoon! Koffie en thee aanwezig, goed internet en tv.

Dit was een zeer rustgevend en tot in de puntjes verzorgd verblijf

Voortreffelijk en zeer uitgebreid ontbijt, mooie en nette kamers, uitstekende service, prachtige ligging in eigen park : zeer mooie villa en locatie, hartelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Uitstekend gevarieerd ontbijt.
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Niets. Het was conform verwachtingen.

Uitstekend gevarieerd ontbijt. Met positieve oneliners van Jos de DGA 's morgens vroeg. Een tot hotel " verbouwd "koetshuis in een boomrijke en rustige omgeving. Ietwat gehorig door de structuur van de bouw. Voor de Bar moet jezelf zorgen en vele restaurants vindt je op 4 km afstand in Vlissingen aan de boulevard.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Klassieke autentieke villa met uitstraling in rustige...

Dat er geen mogelijkheid om te dineren is

Klassieke autentieke villa met uitstraling in rustige omgeving met rustgevende tuin. Stijlvol. Uitstekende en voldoende parkeerplaatsen die zo gelegen zijn dat ze het oorspronkelijke karakter van het landgoed geen geweld aan doen.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Het verblijf is prima bevallen.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Jammer dat er geen gelegenheid is iets te drinken of eten buiten het ontbijt om. Je kunt dan enkel op je kamer zitten er zijn geen faciliteiten buiten je hotelkamer.

Uitgebreid ontbijt en vriendelijke bediening. Mooie ruimte voor het ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Accomodatie, locatie, kamers, ontbijt : Top !
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Een prachtig gelegen authentiek gebouw voor het uitstekende ontbijt. Het daarnaast gelegen gebouw bevat de zeer schone, comfortabele en stille kamers. Een vriendelijke eigenaar met aandacht voor zijn gasten.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Het ontbijt was heerlijk
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Bij onze aankomst werd vermeld dat er normaal geen honden toegelaten waren,in Booking.com. Werd vermeld honden toegelaten mogelijk worden er kosten gerekend

Het ontbijt was heerlijk

Slechte ontvangst,niet gastvrij.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Slechte ontvangst,niet gastvrij.Wilde ons niet helpen met het bellen voor een taxi.We kregen een nummer om zelf te bellen.Een uurtje later uitchecken was echt geheel onmogelijk!erg ongastvrij.

• Grote Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Ontbijt was goed maar er waren alleen maar broodjes en geen gewoon brood, keuze voor kinderen maar kinderen waren niet aanwezig ,dus min of meer overbodig volgens mij. Maar prijs kwaliteit prima overnachting.

Heel vriendelijk personeel, zalige omgeving in het groen,...
    • Grote Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Een dubbel bed was leuker geweest dan 2 enkele bedden tegen elkaar.

Heel vriendelijk personeel, zalige omgeving in het groen, mooi gebouw, uitgebreid en lekker ontbijt.

geweldig
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

De kamer was erg netjes, koelkastje erbij en koffie en thee, goede bedden. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker, de broodjes waren nog warm. Hartelijke gastheer, erg gastvrij. Erg mooi hotel, mooie ligging.

Was voor 1 nacht vanwege bezoek aan familie.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

eigenlijk niets, maar de kamer was wat klein maar voor 1 nacht voldoende.

Alles was keurig netjes verzorgd. en heel schoon. Lekker rustig ook. Bedden waren heerlijk.

We hebben het prima naar ons zin gehad!

Ik zou zo niets weten.

Het ontbijt was goed verzorgd. De Man v/d bediening was geknipt voor zijn vak. Het was een kleinschalig hotel en dat is ons juist goed bevallen. Het hotel lag op een prachtige locatie. We komen hier beslist nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Een klein tafeltje om aan te zitten ontbrak in de kamer.

Hartelijke ontvangst. Prima ontbijtpakket vanwege vroeg vertrekken (er is keurig rekening gehouden met de aangegeven voorkeuren)

Komen zeker terug .
    • Grote Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

In de badkamer vonden wij de wastafelruimte aan de krappe kant.

Ruime nette kamer , aparte badkamer , toilet. Mooie rustige omgeving . Ontbijt is TOPPIE mooi verzorgd en voldoende.

Het schitterende en authentieke hoofdgebouw op rustige...

Het gesloten zijn (na het ontbijt) van het hoofdgebouw en het ontbreken van een andere gemeenschappelijke zitruimte, bijvoorbeeld om 's avonds wat te bridgen

Het schitterende en authentieke hoofdgebouw op rustige locatie (in gebruik voor het ontbijt)

Super plekje
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Hele fijne kamer. Mooie kamer met aparte toiletruimte en aparte doucheruimte. Super schoon. Vriendelijke gastheer. Zeer uitgebreid ontbijt in prachtige ontbijtruimte. Rustig gelegen geen last van verkeer.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

De kamer was prima verzorgd.

NIETS

De kamer was prima verzorgd. Al het nodige was aanwezig. Ook kleine frigo en haardroger. Er is een fietsschuurtje , zodat fietsen binnen kunnen ... Het ontbijt was uitstekend ! Buffet met alles erop en eraan. Lekkere koffie en zeer vriendelijke bediening. Tot in de puntjes verzorgd ! Als we nog eens enkele dagen fietsvakantie doen in de buurt komen we hier graag terug !

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

• Grote Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

s avonds moet je de auto nemen om iets te gaan eten , drinken. geen enkel cafeetje of restaurantje op enkele minuten wandelen.

goed ontbijt, spijtig geen brood wel broodjes, verse fruitsla. de rust.

prima!!!!
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Een mooie tuin rondom het hotel zou zeker de sfeer verhogen.

Uitgebreid ontbijt. Keurig verzorgd, vers en in een mooie ontbijtkamer. Gastvrijheid van de gene die ons goedemorgen wenste. En de opmerkzaamheid.als

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Voortreffelijk ,een locatie om zeker terug te komen en iedereen aan te bevelen.
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Meteen al het hele plaatje toen we de mooie oprijlaan op kwamen rijden. Genoeg parkeer plaatsen en een schuurtje waar we onze fietsen in konden zetten. Het geheel schitterend gelegen in en rondom het groen. Vriendelijke ontvangst. Schone hotel kamer. Smorgens een superontbijt in de sfeervolle voorkamer van het mooie landgoed en verzorgd door de gezellige gastheer.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Een rustoord.(voor ons dan)
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

niets val ons tegen,we waren verleden jaar ook al geweest,dus we wisten hoe zal zijn als je daar bent.

het is daar lekker rustig en mooi gelegen,daar houden wij van. Het ontbijt was heel lekker en goed verzorgd,dat doet een heel vriendelijke kok die daar ons heel goed verzorgde. De kamer waar we verblijven,was netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Heerlijke, zonnige en prima verzorgde vakantie

ontbijt is mogelijk vanaf 09.00 uur; dat mag wat ons betreft vanaf 08.00 uur

Mooie kamer prima ontbijt prettige, leuke mensen prima service prima locatie

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Fantastisch verblijf in Huys ter Schelde ! Alles naar wens !!!
    • Grote Tweepersoonskamer - Begane Grond

Niets eigenlijk ! Alleen de kiezeltjes in onze schoenen bij het betreden van de kamer !

Ontbijt was super -- de bediening was perfect -- ontvangst was zeer vriendelijk ! Hygiëne was zoals het hoort : uitstekend ! NIETS aan te merken op dit verblijf ! Komen nog weer in Koudekerke in Huys ter Schelde !

Een echt vakantie gevoel.
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Mooie badkamer met inloop douche die niet optimaal afgeschermd is van wasbak waardoor de vloer daar nat spettert.

Mooie ligging in heerlijk Walcheren. Schitterend pand met mooie dependance met kamers. Uitstekend ontbijt met vriendelijke gastheer en vrouw.

• Grote Tweepersoonskamer - Begane Grond

De grootte van de badkamer. Het douchegordijn te kort waardoor het water de badkamer in liep. De spiegel voor kleinere personen aan de hoge kant.

Zeer rustige ligging direct bij diverse steden, strand en dorpen. Prachtige locatie, met vriendelijk personeel. Goed ontbijt met rustige licht klassieke klanken op de achtergrond.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Mooie locatie, vriendelijk personeel....Heerlijke plek om uitstapjes te maken

Het ontbijt start pas om 09.00 uur....voor aktieve mensen enigszins laat

Het ontbijt was heerlijk, zeer uitgebreid. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, wij wilden die ochtend vroeg op pad, voor de start van het ontbijt....Was geen probleem , alles stond klaar

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

De vriendelijke gastheer, mooie locatie.
    • Grote Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

De kamers zijn vrij basic ingericht en zijn nogal gehorig. Prijs-kwaliteit is dit echter een prima hotel!

De vriendelijke gastheer, mooie locatie. Uitgebreid ontbijt

Het viel tegen
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Dat je er 's. Middags en 's. Avonds niet eens koffie of iets anders kunt drinken en niet kunt lunchen en dineren dit was echt slechte service vonden wij.

Het ontbijt was zeer goed

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Prima kort verblijf
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

In de directe omgeving is weinig beschikbaar qua eten/drinken waardoor de auto haast onmisbaar wordt.

Kamers waren net, ontbijt goed verzorgd met vriendelijke bediening en onthaal wat maakt dat dit hotel een prima prijs/kwaliteitverhouding heeft en dus zeer geschikt is voor een kort verblijf.

Warm ontvangst op een heerlijk rustige lokatie!

Kan niets bedenken.

De kamers zijn heerlijk ruim en schoon. Het ontbijt was goed verzorgd en voldoende met oa. heerlijk vers fruit. Ook heeft de gastheer er voor gezorgd dat we bij het ontbijt niets tekort kwamen. Een heerlijke rustige lokatie met een warm ontvangst van de gastheer. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Huys ter Schelde prima locatie!
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

De locatie. Als je de foto van het hotel ziet, denk je groen/ landelijk te zitten, maar je komt eerst langs een nieuwbouwwijk.

We waren de enige gasten. Ontbijt was Prima. Vriendelijk personeel. Parkeren voor de deur. Dicht bij Middelburg en Vlissingen.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Een aanrader met persoonlijke ontvangst en goede verzorging!
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Er is ons niets tegengevallen. Als ik iets moet bedenken, zou ik het uitzicht kunnen noemen (we keken uit op de parkeerplaats).

We werden door de gastheer zeer hartelijk en persoonlijk ontvangen. Verder ontbrak het ons aan niets, zeker niet bij het zeer uitgebreide ontbijt in de mooie eetzaal met klassieke muziek. Prima en schone kamer in een apart gebouwtje met goede bedden en moderne badkamer met inloopdouche, wastafel, föhn en een apart toilet. Verder was er op de kamer een tv, mini-koelkastje en een waterkoker met koffie/thee. Ligging van het hotel: net buiten Vlissingen en Koudekerke. Wat ons betreft een aanrader! Waar krijg je van de gastheer nog persoonlijk een hand bij binnenkomst en vertrek!

• Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Naargelang de prijs had het sanitair wel een beetje comfortabeler mogen zijn

Ontbijt was voortreffelijk ... overvloed aan keuzes en alles vers .... zeer vriendelijke bediening

Huys ter Schelde
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Geen lunch of diner mogelijkheden.

Uitstekend ontbijt, helaas geen bar of restaurant, alleen ontbijt mogelijk en overdag wat drinken, konden wel glazen en fles drank mee naar kamer krijgen. Aparte schuur voor fietsen. Redelijke WiFi. Mooie locatie.

Ergerlijk oubollig en nog erger personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Personeel, wij kregen op alles commentaar, hoe wij onze hond behandelden, dat mijn vrouw 2 eieren had gegeten, gewoon een verschrikkelijk man.

kamers zijn verschrikkelijk oubollig en klein. Badkamer had geen verwarming buiten een levensgevaarlijk electrische verwarming dat je zo kon electrocuteren. Stond na het douchen (zonder glas met gordijn) in het water. Ik ben blij dat ik nog leef.

• Grote Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

De slaapkamers waren in een bijgebouw en niet in het mooie, oude hoofdgebouw (wat wel op de foto stond). Bijgebouw was wat gehorig.

Het ontbijt en locatie waren prima!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

rustoord
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Informatie waar je eventueel fiets kan huren,bij een dichtbij zijnde fietsverhuur bedrijf.

Het ontbijt was heerlijk en de kamer was erg goed,schoon en mooi.Het hotel is mooi gelegen en de omgeving is prachtig. En niet te vergeten een goede en prettige gastheer bij het ontbijt die ons uitstekend verzorgde.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Bravo!
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Voor zware mensen: de bedden kunnen wat steviger en groter maar daar is niet veel ruimte voor denk ik...

De locatie, de rust... Genoeg parkeerruimte Humorvolle beheerder

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Het ontbijt en de vriendelijkheid waarmee dit geserveerd werd, heeft ons verblijf goed gemaakt
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

In verband met een bruiloft een kwartier gewacht bij aankomst omdat er niemand in de receptie aanwezig was. Vervolgens keukenpersoneel gewaarschuwd. Ook van 00.00 uur tot 00.30 uur 's nachts lawaaiige en rennende kinderen (van dezelfde bruiloft?) onder het raam gehad waardoor we ons raam hebben moeten sluiten.

Fantastisch ontbijt met super vriendelijke kok!

• Beoordeeld op: 22 september 2016

We hebben ongelooflijk genoten van ons verblijf.
    • Grote Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Jammer dat het ontbijt om 9 u pas kon. Dat maakt de start van de dag pas mogelijk vanaf 10u wat wij wat laat vonden. Een half uurtje vroeger zou aangenaam zijn. Maar de gastheer kon ons overtuigen om de dag rustig te beginnen en te genieten van een heerlijk vakantiegevoel.

Het ontbijt was heerlijk, de gastheer heel aangenaam, de accommodatie zeer mooi, aangenaam, proper en zeer rustig.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Het ontbijt was uitstekend.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

In de badkamer is alleen een lamp aan het plafond en niet boven de spiegel, zodat bij avond je gezicht in de schaduw zit bij het scheren of opmaken.

Het ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Gedateerd maar schoon en rustig hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

De kamer had geen airco, screens of rolluiken.

Het ontbijt was goed en een vriendelijke bediening. De eigenaar die het ontbijt verzorgde had een leuke dosis humor.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Zeer mooie en gastvrije accommodatie waar onze hond ook zeer welkom was.
    • Grote Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Klopt niet dat het strand 2,2 km verwijdert is kunnen zeggen dat dat toch op z'n minst het dubbele was.

Onbijt prima verzorgt in 'n sfeervolle omgeving, eigenaar aparte humor, en heel veel hart voor de zaak.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Lekker weg!
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Iets betere geluidsisolatie, met name in het trappenhuis. Het is goed te horen als mensen naar boven en beneden gaan.

Mooie locatie, zeer goed ontbijt. Vriendelijk personeel, mooie kamer.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Absoluut een aanrader op een geweldige locatie!

Alles was top!

Prachtige groene locatie en schone mooie kamer, uitstekend ontbijt waarbij rekening werd gehouden met een dieet. Wifi en parkeren gratis....naast een geweldige behulpzame eigenaar waar geen moeite te veel voor was om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Absoluut een aanrader waar wij zeker snel weer terugkomen!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Zorgvuldig ingerichte kamers, groene omgeving,

Nu niets.

Zorgvuldig ingerichte kamers, groene omgeving, in het algemeen een sfeer van aandacht. Mooi om te ontbijten in de villa, kaarsje op tafel, zicht op de waterpartij in het park.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

We hebben hele leuke dagen gehad.
    • Grote Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Stroom voorziening was traag. Buiten bij de zitjes zou er buitenverlichting moeten zijn.

Het ontbijt was erg goed en gezellig. Er was een ruime keus. Gezellige kamer en goede bedden.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Het ontbijt,was heel veel maar n beetje rommelig aanbod.
    • Grote Tweepersoonskamer - Begane Grond

Het martiaal van t bed. Alles synthetisch Erg warm. Geen blower en geen plek om je koffer op te leggen

Het ontbijt,was heel veel maar n beetje rommelig aanbod.De entourage en personeel was erg mooi/aardig

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Ontvangst niet vriendelijk, stugge dame, locatie verder van zee dan gecommuniceerd. We zaten in de dependance, dat vonden we wat armoedig. De kamer was wel heel schoon.

Heerlijk ontbijt, leuk ingerichte ontbijtkamer. Vriendelijk en correcte man.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

We hebben het prima naar ons zin gehad.
    • Grote Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Aangeven dat er geen lift is.

Prima ontbijt. Slaapkamer was keurig schoon en netjes. Tafeltjes om iets op te zetten bij de stoelen waren er genoeg. We hebben genoten, ondanks valpartij tijdens fietsen.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Eenvoudig maar voldoende voor een korte periode.
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Een kleine kamer en geen locatie voor een drankje in de avond.

Het ontbijt was prima, voldoende keuze en tijdige aanvulling, door zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Gezellig, comfortabel, leuk.

Geen opmerkingen.

Klantvriendelijk onthaal en verzorging. Keurige kamer. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Ruime parkeerplaats. Samenvattend: een aanrader!

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Prachtige locatie, gastvrij, dichtbij Middelburg....
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Eigenlijk niets... Misschien een hor voor een slaapkamerraam. Maar alles was heerlijk.

Gastvrije ontvangst ontvangst, heerlijke kamer. Nieuw sanitair, heerlijk ontbijt

• Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Het ontbijt en met name de bediening was geweldig.

Prima comfortabele locatie .

Laat en kort tijdstip voor ontbijt. 9.00-10.00 uur

Rust en comfort. Ontvangst door de gastvrouw.

Heerlijk verblijf!
    • Tweepersoonskamer Standaard - Begane Grond

Niets viel tegen. Verdient meer sterren!

Rustige ligging, veel buitenruimte, prima ontbijt.

• Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Geen gelegenheid om savonds iets te nuttigen

Kamers prima en schoon, heel goed ontbijt, vriendelijke en gastvrije mensen

Prima verblijf, gezellige accomodatie. Vervoer is wel noodzaak.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Geen schrijftafel in de kamer. Wat lasting is wanneer je nog even wat werk wilt doen.

Hele nette kamers, alles goed verzorgd en fijn personeel.

De mogelijkheden voor savonds

Prima ontbijt en gezellige gastheer

Heerlijk. Mooie lokatie en prima uitvalbasis.

niets op te merken.

Ontbijt prima en keurig verzorgd, kamer eenvoudig maar van alle gemakken voorzien keurig netjes schoon.

Prima vermaakt.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Gastvrij...zeer nette kamers...ontbijt uitgebreid en lekker.

Schoon, vriendelijk personeel en mooie omgeving.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Schoon, vriendelijk personeel en mooie omgeving.