Beoordelingen over Ibis Schiphol Amsterdam Airport 3-sterren

Schipholweg 181, 1171 PK Badhoevedorp, Nederland

#4 van de 8 hotels in Badhoevedorp

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Praktisch.

Bed was zweterig: niet het goede materiaal.

Efficiënt en praktisch. Shuttle naar vliegveld. Al het personeel (ook schoonmakers!) geduldig, vriendelijk en behulpzaam. Parkeermogelijkheden.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Prima overnachting voor als je 's ochtends heel vroeg op Schiphol moet zijn

Nadat we lang gewacht hadden op de pendelbus waren we vrij laat in het hotel. Omdat iedereen op tegelijkertijd moest inchecken duurde het ook nog een tijd voor we op de kamer waren. Al met al een korte nacht.

Het bed was heerlijk zacht. De kamer schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Verrassend rustig massa-hotel

Wel massa-hotel zonder franje

Prima hotel, beetje massa hotel maar de kamers waren goed en bedden waren prima. Heel aardig personeel. Locatie is zeer aantrekkelijk mbt Amsterdam en Schiphol. Verrassend rustig mbt vliegverkeer!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Verblijf was matig

Kamer veel te krap als je reist met 2 koffers en handbagage. Zijn door bed gezakt! Kregen wel een voucher voor een drankje, dat was dan wel weer aardig.

Het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Slecht ervaring, pech!

Ik heb deze hotel speciaal geboekt ivm vroege vlucht. Helaas heb ik slecht geslapen door de buren continu lawaai maken. Ze gingen hele tijd de deur open en dicht doen, slecht geluid isolatie. Misschien idee voor de personeel de camera beelden vaker kijken en dit soort klanten aan te spreken. Ook op de tapijtvloer, muur, bedrand met witte vlekken, niet zo hygiënisch.

Shuttle bus dienst is goed

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

We kregen een gratis upgrade naar een grotere kamer en...

Je kunt ‘snachts al ontbijten als je vroeg naar Schiphol wilt maar ik vond €17,- vrij duur voor een ontbijt dus dat hebben we niet gedaan.

We kregen een gratis upgrade naar een grotere kamer en gratis koffie en thee. Handige shuttleservice van en naar Schiphol.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

restaurant voortreffelijk eten 9 op 10

geen zalm geen spek bij het ontbijt , sinas sap automaat was steeds defect geen nederlandse taal bij ontvangst ontbijt zaal

restaurant voortreffelijk eten 9 op 10

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Redelijke overnachting als je de volgende dag vanaf Schiphol vertrekt

De bediening in de bar was zeker in het brgin van de avond niet best. Later op de avond ging het beter, mits je zelf de drankjes haalde.

De shuttlebus van Schiphol-Ibos v.v.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Oke!
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

We hadden graag een koelkast in onze kamer gehad.

Ik ben met mijn vriend en ouders hier verbleven in een 4 persoons kamer. Dat was zeker ruim genoeg en erg schoon. Top Douche met een goede straal. Ik en mijn vriend kwamen terug van vakantie en zijn met de gratis shuttle vanuit Schiphol naar het Hotel gegaan. Daar hebben we ingecheckt en zijn we nog even gaan slapen. Eind van de middag kwamen mijn ouders ook naar het hotel omdat we nog naar een concert gingen. Zo konden ze ons de volgende dag mee naar huis nemen en hebben we lekker rustig kunnen genieten van een leuke laatste avond van onze vakantie!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Dit zijn we niet van Ibis gewend.

Hygiëne, één handdoek, onvriendelijk personeel, matig ontbijt (slecht aangevuld), vieze vloeren (schoenen bleven plakken).

De ligging ten opzichte van Schiphol

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Vriendelijk personeel, leuk hotel, lekker gegeten in het...

Veel lawaai in de gangen en door slaande deuren.

Vriendelijk personeel, leuk hotel, lekker gegeten in het restaurant. + goede verbinding naar de luchthaven

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Kreeg een upgrade naar een kamer in nieuwe vleugel (Bedankt!

Kamer was erg warm.

Kreeg een upgrade naar een kamer in nieuwe vleugel (Bedankt!). Op de gang waren gratis koffie- en theefaciliteiten. Aardig personeel bij inchecken.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Praktisch, goede shuttle verbinding met nabij gelegen station en luchthaven Schiphol. Goede verbindingen met openbaar vervoer. Ook goed voor stedenbezoek Amsterdam en omgeving.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

bij arriveren eerst lokale belasting betalen nergens was...

bij arriveren eerst lokale belasting betalen nergens was vermeld dat die nog extra kwam hetzelfde 17.5 Euro betalen voor een bijna onvindbare parkeerplaats was ook nergens vermeld

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Voor kort verblijf goed bediend.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Kamer voor drie volwassenen aan de krappe kant. Dure parkeerplaats,per nacht €20,00

Voor 1 nacht, na een evenement in de Johan Kruijf Arena (Amsterdam), was de kamer voor ons drieën krap maar OK, Wel goed schoon en OK ingericht. Ontbijt: ruime keus en goed verzorgt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prima uitvalsbasis voor reis naar/vanaf Schiphol
    • Superior Tweepersoonskamer - 1 Tweepersoonsbed

Hotel is groot en daardoor minder sfeervol. Soms lange wachttijd voor receptie.

Hotel gemakkelijk bereikbaar met shuttelbus vanaf Schiphol. Ontbijttijd is zeer ruim; vanaf 4-12 uur. Ontbijt is overcompleet en heerlijk. Ideaal als uitvalsbasis bij vroeg vertrek en/of late aankomst.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Ontbijt was niet van toepassing.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Het verplaatsen van de koffer op wieltjes is zwaar, omdat er in de gangen vloerbedekking ligt.

Ontbijt was niet van toepassing. Erg duur!! En geen tijd voor omdat we op tijd op Schiphol moesten zijn. Het hotel ligt op prima afstand van Schiphol, goed te bereiken met de shuttle bus. De kamer was prima.

Goed hotel

Wachttijd voor inchecken, lange rij en maar 2 balies waarvan 1 iemand in moest werken, niet efficiënt. Ik vind het ontbijt erg duur!

Heel goed hotel, goede ligging, schoon, busshuttle, aardig personeel.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Ibis Schiphol, altijd goed, courtesy bus kwaliteit wisselt.

Sommige courtesy bus chauffeurs zijn beleefd en behulpzaam, sommigen zijn ware horken, zoals degene die mij 's ochtends naar het vliegveld bracht. Er was genoeg ruimte in de bus voor een paar meer passagiers. In plaats van mense te vragen even door te lopen, gooide hij zonder aanzien van het feit dat een gast nog bezig was in te stappen de deuren dicht. Ik moest tussen de deur springen om te voorkomen dat de vrouw meeging en haar koffer bleef staan. Dat kon echt niet.

Goed gemanaged hotel. Goeie courtesy bus service.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Voor herhaling vatbaar. Zeer goed hotel.

Geen opmerkingen

Comfortabel en verfrissend. Goede organisatie (shuttle/hotel) en het personeel is zeer professioneel en vriendelijk. Zakelijk maar ook gezellig ingericht.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

verder prima

Medewerkers/medewerksters over het algemeen wel vriendelijk, maar wat ons stoorde was dat een overigens wel vriendelijke medewerkster van de frontoffice tegen ons zei" "I am sorry, I don't understand dutch.

Kamer was prima. Bed was prima. Geen ontbijt genomen omdat we al vroeg op vliegveld moesten zijn. Daarom op de luchthaven wat gegeten en gedronken.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Wij hadden 2 kamers geboekt.

Wij hadden 2 kamers geboekt. De één prima in orde. In het bad van de andere kamer was het bad niet schoon en lagen er nog haren in het bad. De kinderen kwamen in onze kamer douchen. Dat had niet nodig mogen zijn!

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Na lang wachten, een prima verblijf.

Helaas, geen roomservice. De tijdrooster van de gratis shuttlebus viel erg tegen. Vooral als je van een warm land komt en in de regenen en kou een halfuur moet staan wachten. Je ziet dan 3x shuttlebussen van de andere hotels steeds voorbij komen, Dan denk je wel; had ik maar een ander hotel genomen op dat moment.

Er waren dubbele deuren in de kamer tegen geluid overlast vd gasten die in de gang liepen. Door de deur een aparte badkamer. Het uitzicht naar de snelweg. En een raamhor tegen muggen zie je ook niet overal.

Ideaal voor 1 nacht en als je naar de luchthaven moet

Filterdunne muren waarbij alles nogal gehorig was. Niet fijn als de buren s nachts om drie uur opstaan en met alle lawaai zich klaar maken om naar de luchthaven te gaan. De extra kostprijs voor de parking van 17,50 euro per dag. Mensen die de auto op de hotelparking achterlaten om op reis te gaan betalen evenveel als mensen die een paar dagjes te gast zijn in dit hotel. Veel te duur hotel voor wat het eigenlijk maar is. Eerste en laatste keer in de ibis verbleven

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Praktisch verblijf voor vroege vlucht vanuit Schiphol

Vond persoonlijk de prijzen heel erg hoog. 17 euro voor ontbijt pp en het restaurant was ook erg duur.

De kamer die we hadden was wel wat aan de kleine kant, maar op zich ook wel heel praktisch. Alleen met babybedje erbij erg vol. Wel erg vriendelijk en attent personeel en de shuttle service was echt perfect.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Aangenaam verblijf, kamers waren ruimer dan ik had verwacht. (dit i.v.m. claustrofobie)

Luchtcirculatie blies koude lucht, wat met aangewezen knop niet viel te regelen. Luchtcirculatie maakte teveel lawaai.

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Nette kamers met goede bedden. Tv is van goede kwaliteit. Sanitair blok is wat aan de krappe kant maar wel erg netjes.

Zonde van je geld

Prijs kwaliteit verhouding is helemaal zoek! Kleine kamers waar je geen twee koffers kunt open doen, minuscule badkamer waar je je toilettas niet kwijt kunt. Bij Ibis budget kan je het misschien verwachten maar hier... nooit meer ibis voor ons

De douche is warm.

Prima locatie, met een schulte bus naar Schiphol.
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Oude kamers, met niet al te nette/schone badkamer. Versleten vloerbedekking. En in de bar spreken ze geen NEDERLANDS 🤔

Prima locatie, met een schulte bus naar Schiphol. En 4 persoons kamer is handig.

Betrouwbaar en solide hotel met alle faciliteiten.

Parkeergelegenheid was door de weekend drukte minder, maar op doordeweekse dagen zal dit beter zijn. De prijs van de kamer viel me wel wat tegen, zeker gezien het feit dat de recent gebouwde Corendon Village enorm met de andere hotels rond Schiphol concurreert. Het wordt tijd voor een prijsreductie wil Ibis competitief kunnen blijven, maar, zo werd mij door een personeelslid meegedeeld: "we zitten toch wel vol". Of dat ook voor de toekomst gaat gelden is nog maar de vraag.

De kamer was schoon en redelijk groot, met alle noodzakelijke faciliteiten. De upgrade die we kregen van de staf van de receptie werd zeer gewaardeerd, evenals de bon voor een welkomstdrankje. We konden door de upgrade gebruik maken van de coffee-corner. Gezien de prijs van de kamer was dit een leuk extraatje.

rustig slapen vlak bij de luchthaven

In de douche lagen lange donkere haren. Aan de hygiëne moet dus nog wel meer aandacht worden besteed. We hebben dit niet aan de poetsdienst gemeld, we hebben ze zelf verwijderd.

De check-in verliep vlot en we hadden een rustige kamer. Ook 's nachts was het heel rustig en we hebben heerlijk geslapen. We kregen de nodige info ivm de vertrektijden van de shuttlebus naar de luchthaven en zo geraakten we ruimschoots op tijd in Schiphol.

Goed bed en fijne douche

Geen koffie op kamer en in lounge was alles op. Mistte een klokje op de kamer. Shuttle chauffeur reed als doldwaze door de bochten. Onduidelijk dat er verschillende ibis haltes zijn. Dus ik stapte met bagage te vroeg uit.

Goed bed en fijne douche

Pas gerenoveerde kamers, goed bed en ruim bureau met...

Badkamer blijft wat krap in IBIS. Parkeerruimte is inmiddels ook krap.

Pas gerenoveerde kamers, goed bed en ruim bureau met (eindelijk een hotel die het gaat begrijpen) voldoende stopcontacten!

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Perfect voor een korte (zakelijke) overnachting

De badkamer/douche had een vervelende geur en was zeer basic (maar netjes en proper)

Vlot bereikbaar, zeer vroeg ontbijt mogelijk, vriendelijk personeel.

Handig hotel voor een vroege vlucht
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

De badkamer vonden we voor een familiekamer wat aan de kleine kant. Jammer dat er ook geen waterkoker op de kamer stond, dat is toch een service die weinig kost en erg handig is.

Prima familiekamer, met de bedden tegenover elkaar, net even anders dan anders. Voldoende ruimte. We hebben hier alleen geslapen en verder geen faciliteiten gebruikt. De shuttlebus was superhandig.

verblijf was oke

de " hufterchauffeur " van ibis lijn 2 van hotel naar Schiphol. ca 1.85 a 1.90 lange, ca 65 jarige chauffeur met zonnenbril en " einsteinstein " grijs kapsel. Hondsbrutaal schreeuwen tegen reizigers en zelfs dreigen om met uit de bus te gooien. Hij stonk verder naar alcohol. Weigerde weg te rijden en scheurde vervolgens als een gek naar schiphol. Ging daar vol op de rem staan zodat passagiers bijna omver vielen. Dit direct gemeld bij Kmar Schiphol en managet Ibis hotel. Daar wist men gelijk om wie het ging en dat dit zeker niet de eerste keer was. Dit gesprek heb ik opgenomen. Foto' s van bus gemaakt. Schandalig !!

precies wat we nododig hadden alleen de precies wilde men ruim 40 euro duurder maken was geboekt en betaald. Administratieve foutje en werd rechtgezet

4 personen op 1 kamer was erg prettig.
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Het parkeren vond ik erg duur. Onverwachte bijkomende kosten.

4 personen op 1 kamer was erg prettig. Bus station aan de overkant maakt reizen erg makkelijk.

Zoals altijd prima!

De prijzen van de restaurants: belachelijk hoog. € 80,- voor 5 hamburgers met friet en frisdrank! Niet van Ibis, maar er is weinig anders voorhanden.

Zoals altijd prima uitvalsplaats voor een (vroege) ochtendvlucht (onze vlucht ging om 1145 uur). Geen stress, prima shuttle.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

zwaar frustrerend, veel te dure kamer en moest alsnog parking zoeken.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

k had geboekt via Park en Fly, het doel was slapen en goede parkeergelegenheid voor de vakantie (18 dagen) maar er bleek geen parking included, en er bleek zelfs geen ontbijt inclusief. De kamer was erg krap, er stond geen koelkast in en geen waterkoker of koffiezetapparaat. Voor de prijs van €143, erg beneden peil

t was netjes

Prima locatie, vlakbij Schiphol. Goed restaurant.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Kamer voor drie personen zou iets ruimer mogen zijn.

Handige locatie, vlakbij Schiphol. We gingen met de shuttlebus vroeg naar Schiphol omdat we op tijd moesten zijn voor onze vlucht.

Heel erg vies, met zwarte beestjes in en op het bed!
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Onze kamer was op gelijkvloers en had een raam dat uitkeek IN een zaaltje waar constant mensen ah werken waren en lawaai maakten. Veel privacy hadden we dus niet. Er zaten zwarte beestjes in en op de bedden. Douche liep niet af. Het was echt vies en vuil.

Vriendelijk personeel.

Achteraf dus teleurstellend door extra kosten en onduidelijkheden.

Allereerst het boeken, de creditkaart!!!!!. Geen creditkaart geen boeking. Dan kun je met Booking.com de park niet gelijktijdig boeken, tegenvaller dat je daar nog even extra voor moet betalen. Verder gelukkig geen tegenvallers meer gehad.

Met een gerust gevoel aan de vakantie beginnen. Geen problemen om op tijd op Schiphol te zijn.

prima hotel voor vroege vlucht

Niets, eventueel het feit dat de bus van en naar Schiphol bomvol was, ongetwijfeld vanwege de vakanties, maar ook omdat die bus meteen het ernaast gelegen Ibis Budget Hotel bedient.

Mooie kamer, badkamer met gelukkig alléén een inloopdouche (douchen staand in een badkuip vind ik erg onhandig), goed restaurant, heel geregelde busverbinding (ongeveer 5 min) met de luchthaven, van heel vroeg tot heel laat.

Een fijn verblijf in een goed hotel met vriendelijk hotelpersoneel.

De gastvrijheid en de klantvriendelijkheid van het personeel. Na het uitchecken mocht ik mijn koffer achterlaten om zonder bagage een dagje van Amsterdam te gaan genieten. Ondanks de drukte liep iemand rustig met me mee om na het dagje uit mijn koffer uit de bagageruimte te halen. Het ontbijtbuffet was uitstekend.

Schande hotel

Koud ontbijt wat warm of tenminste lauw moet zijn, lege bakken eten wat niet bijgevuld werd. Onbeleefd personeel, zelfs bestek dozen waren leeg en moesten wij 5 personen aanspreken om blazend geholpen te worden. Ik had vervroegd inchecken gevraagd wat kan, kamer was vrij maar moest nog eens 20 bijbetalen om ze te krijgen NOOIT MEER IBIS

prima hotel dicht bij schiphol airport

kreeg een cabine/capsule gevoel. wel fijn dat raam openkon. toiletdeur kon niet op slot en moest je hard dichttrekken. verder ok hoor! shuttle bus schiphol gaat tot 01.30 en die hadden we net gemist ivm aankomst vliegtuig 00.30 uur.. de taxi schiphol naar ibis kostte vervolgens 23 euro en wat vervelende opmerkingen vd taxichauffeur die kennelijk baalde vd korte rit.

vriendelijke receptie. gratis thee, koffie, choco of vruchtenwater op de verdieping. en dichtbij schiphol. schoon. goede bedden en kussens. goede douche.

Het vriendelijke personeel aan de receptie en de...
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

De service in het hamburgerrestaurant. Alles wat fout kon gaan ging fout en niet alleen voor ons. We kregen tot twee keer toe iets anders dan we besteld hadden en de hamburgers bleken van binnen nog rauw. Duidelijk gebrek aan ervaring. Omdat iedereen de kans moet krijgen om te leren van fouten is dat niet erg. Alleen het ervaren personeel lostte het in mijn ogen niet vriendelijk op: zowel niet richting de persoon die de fouten maakte, als richting ons.

Het vriendelijke personeel aan de receptie en de faciliteiten!

Sweet Wing, Sweet Lounge moet altijd hygienisch SWEET blijven.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Het drinkwater was onhygienisch en stonk omdat men pas na drie dagen het fruit en mintbladeren ververst heeft. Het schoonmaakdoekje heeft men gebruikt om het waterkan mee schoon te maken en al die vliegjes. Men heeft gevraagd om daar iets aan te doen (een spray) maar niks werd eraan gedaan. Meer aandacht voor de hygiene, men kan ziek worden en dat is niet goed voor het hotel.

De Sweet Wing en de Sweet Lounge. Have a drink on us.... we hebben genoten van diverse koffie en thee... (mist wel een koekje).

Prima kamer, wat klein, maar stond in verhouding met de...

Prima kamer, wat klein, maar stond in verhouding met de prijs. Shuttle dienst was top! Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt wat aan de dure kant. (Was wel zeer verzorgd en lekker) Ideaal voor een doorreis!

De schutle naar het vliegveld.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

We waren met 3 personen en vond het moeilijk met drie bedden. Te weinig ruimte om in je bed te stappen. Misschien beter een slaapbank meer te zetten. In plaats van 3 bedden strak aan elkaar. En misschien een ontbijt te serveren in plaats van apart te verkopen.

De schutle naar het vliegveld.

Parkeren was in tegenstelling tot julie reactie vooraf niet inclusief, hier heb ik jullie over meerdere keren over gemaild maar tot nu toe geen enkele reactie gehad! Wanneer krijg ik die alsnog???

Fijne bedden.
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

De transfer tussen Schiphol en het hotel en vv. Zowel heen als terug was de chauffeur erg onbeschoft tegen de passagiers. Dit was een nare ervaring waardoor ik zeker niet meer voor ibis Schiphol zou kiezen. Hier moet echt actie op ondernomen worden. Naargeestige oude mannetjes waren het.

Fijne bedden. Dicht bij Schiphol.

De kamer viel qua formaat erg tegen, drie 1 persoonsbedden...
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

De kamer viel qua formaat erg tegen, drie 1 persoonsbedden strak tegen elkaar. Ook was er bij het verlaten van de parkeerplaats een betaling vereist die niet vermeld, en verschrikkelijk duur was.

Een verkwikkende tussenstop om verder te reizen.

De ruimte was krap , maar voor een kort verblijf is dat niet belangrijk, alles wat je op dat moment nodig had , was aanwezig.

De super matrssn en hoofdkssns vr een zalige nachtrust. De douchegel waar je haar mooi van glanst en heel zacht werd. Een zalige warme douche om je te ontspannen na een vermoeiende reis nr Schiph. De mensen in de hal waren heel vriendelijk.

De bus shutle naar de airport en vooral de tijden en de...

de temperatuur van de kamer en het raam wat maar een klein stukje open kon. Het was een Sauna binnen .

De bus shutle naar de airport en vooral de tijden en de frequentie wanneer de bus rijdt.

Prima proper hotel! Wij vlogen ‘s ochtends zeer vroeg vanaf Schiphol en daarom was dit voor ons prima mogelijkheid om nog een aantal uurtjes slaap te pakken om onze vakantie uitgerust te kunnen aanvangen.

beste optie bij vroege vlucht, geen last van verkeersproblemen bij vroeg aanrijden

Eigenlijk niets, de shuttle bus mag van mij de hele nacht rijden. Ik moets om 4 uur inchecken en dat ben je aangewezen op een taxi, dat kost ongeveer 20 euro.

uitzicht op de runway vanaf gebouw B (luchthavenzijde)

Alles was oke

Dat er geen airco was het was 30 gr buiten en sliepen op bovenste verdiep laatste kamer klein raam kon maar klein stukje open denk binnen 35/40 graden was te warm

Alles was oke

Handig maar geen luxe

Kamer bloedheet, ook ‘s nachts. Geen airco en raam kan maar op kleine kier.

Ontbijt prima en verbinding met Schiphol (shuttlebus) uitstekend geregeld. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Geweldig.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

De prijzen van het eten/dinken waren erg duur.

Leuke kamers met comfortabele bedden en vanuit ons bed konden we vliegtuigen zien landen. Vriendelijk personeel.

Leuk verblijf, stelend personeel!
    • Superior Tweepersoonskamer - 1 Tweepersoonsbed

2 nachten hebben we hier verbleven en dus amper spullen. Toch vond een iemand van de kuisploeg het nodig om na het kuisen van onze kamer om onze spullen te doorzoeken en rustig van alles mee te pakken wat niet van hun is. Toen wij op onze propere kamer terug kwamen, miste zowel ik als mijn partner 2 korte broeken, een pet, parfum, medicatie en een zonnebril. Het hotel management belooft een onderzoek,maar stuurt gewoon de dag erna een kleine nutteloze verontschuldiging waarin staat dat ze niets kunnen doen. Wat is een hotel als je niet eens je spullen er veilig kunt achter laten? Gelukkig gaat het maar om kleren..wat als we echte waardevolle spullen hadden achter gelaten. Een grote schande is het!

Slechte ervaring.
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

De kamer was precies een studentenkamer. We lagen aan de parking en er waren geen gordijnen dus iedereen kon zo de kamer binnenkijken. Er waren wel overgordijnen maar dan was het donker in de kamer. De meubels waren heel simpel en de inrichting van de kamer was slecht waardoor je weinig ruimte had. We wilden nog iets gaan eten in de burgerzaak. Het was om half elf 's avonds. De zaak was tot elf uur open. De kelner kijk al verveeld op zijn horloge en was niet geneigd om nog veel te doen. De kok daarentegen was wel behulpzaam en wou zelfs nog mensen verder helpen na elf uur. Als je aan een luchthaven ligt weet je dat er vele mensen laat toekomen en nog iets willen eten. We vonden de kelner en het personeel aan de incheck onvriendelijk en niet klantgericht. Ze deden uit de hoogte. Wij zullen er in ieder geval nooit meer slapen. Er zijn betere opties in de buurt van Schiphol waar dit hotel nog veel van kan leren. Dit hotel is dit bedrag zeker niet waard. Veel te duur.

Goede bedden.

Hotel was super mooi en frontdesk jongen heel lief om ons zo spoedig mogelijk een kamer te zoeken!

Dat er geen porters waren om met bagage te helpen bij aankomst en vertrek??? Ik reisde met mijn man die blind is en we vielen bijna zowel bij aankomst als bij vertrek. Geen ziel om ons met bagage te helpen?????

We hebben niet ontbeten, te moe!! Wel lunch gehaald bij restaurant 2de verdieping heerlijk

Dat we nog konden slapen naar een vliegreis.

Bij aankomst s'morgens om 2.30 was er geen kamer en zouden we ondergebracht worden in Hotel Zandvoort wij gingen hiermee niet akkoord bleek er toch noch een kamer te zijn die eerst moest worden schoon gemaakt deze stonk vreselijk naar rook maar we hadden geen keus s'morgens stonk het nog wel melding van gemaakt.Dus geen aanrader.

Dat we nog konden slapen naar een vliegreis.

Prima verblijf voor 1 nacht en als je naar Schiphol moet.

Niet een enorm minpunt, maar het personeel in het restaurant boven was erg bezig met elkaar in plaats van met de gasten! Erg jammer, want er valt meer uit te halen denk ik.

De kamers waren erg netjes en wij sliepen hier omdat onze vlucht de volgende ochtend vroeg ging. Ideaal was de shuttle service naar Schiphol. Middags ook nog lekker vliegtuigjes kunnen kijken.

Prima hotel voor één nacht als je de volgende ochtend vroeg van Schiphol moet vliegen.

De ontvangst aan de receptie was erg zakelijk.

Prima kamer. Wel fijn was dat er gratis (bonen)koffie en thee voor de gasten te verkrijgen was. En er was een ruimte waar ik mijn fiets kon plaatsen.

Net onder de norm
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Inrichting drie persoonskamer. Was een tweepersoonskamer met een bed erbij gepropt. Toilet was vies

Matrassen /bedden lagen prima en parkeren was prima

Prima kamer, nare ervaring met de shuttle.

De shuttlebus was een nare ervaring. Veel te weinig vervoer beschikbaar voor het aantal reizigers. Er werd onbehoorlijk voorgedrongen voor een plaatsje in de bus. De meesten moesten maar gewoon wachten op de volgende bus. Een koord om de mensen netjes op hun beurt te laten gaan zou al een hele verbetering zijn. Ik zou deze locatie niet weer kiezen door deze ervaring.

Fijne kamer, schoon en rustig gelegen. Verdere faciliteiten goed.

Makkelijk overnachten, handig bij vroeg vertrekkende vlucht!
    • Superior Tweepersoonskamer - 1 Tweepersoonsbed

Door het komen en gaan van reizigers viel het geluid tegen vanuit de gang naar de kamer. Onrustige nacht zo.

Prima hotel voor een redelijke prijs vlak bij Schiphol. Maak je een korte trip, dan kan je je auto op de Hotel parking laten staan, gratis shuttlebus.

Ibi$

De prijs-kwaliteit verhouding in zijn algemeenheid. De prijzen van de artikelen (b.v. 3 euro voor een klein flesje water) Geen airco in de kamer én geen ventilator. Het raam kon maar op een kier open. Erg warm. 34 uur op de parkeerplaats van het hotel kost 35 euro. Ik ga hier nooit meer naar toe.

Het personeel is erg vriendelijk. De bediening in het restaurant was heel vriendelijk en professioneel.

Teleurstellend

De wifi was beperkt gratis. Je moest 10 euro betalen als je je bijlage wilde downloaden bij de mail. Daarnaast rijdt de shuttle heel beperkt, niet op tijd en zijn de chauffeurs niet behulpzaam. Een buschauffeur heeft een oude man en zijn bagage aangereden omdst zijn bagage niet op de stoep stond. Ontzettend kwalijk.

De front desk staff was aardig en behulpzaam

In vergelijking met andere accommodaties een teleurstelling. Voor ons geen Ibis meer.

Super kleine kamers waar je met 2 personen amper bewegingsvrijheid hebt. Geen extra voorzieningen zoals koffie en koelkastje. Erg irritant is dat je als gast € 17,50 parkeerkosten kwijt bent maar dat staat in de kleine lettertjes!! Bedden zijn niet erg comfortabel en dekbedden erg warm. Er zijn andere hotels die een veel betere prijs kwaliteitverhouding bieden.

Prima ontbijt buffet

Dat je wat kon drinken in het hotel

Wij moesten drie kwartier wachten op de shuttlebus op schiphol. Het ontbijt a 17 euro p.p. Is buiten proportioneel!!!

Dat je wat kon drinken in het hotel

zeer plezierige beleving.

niets; alles was goed tot prima geregeld. was natuurlijk ook heerlijk weer (eind mei 2018 ) en in vakantie-stemming.

de vriendelijkheid en gastvrijheid van het hotel personeel met name van de HORECA. heb gegeten in burger-restaurant en gedronken in bar/cafe.

aan te bevelen

communicatie bookings.com en hotel/klant

ontbijt was overweldigend. kamers prima, heerlijke bedden. gastvrij onthaal. goede parkeergelegenheid, helaas wel betaald. dichtbij openbaar vervoer

PICCOBELLO

Niets Enkel ter eventuele verbetering: - Bij het ontbijt ("poeder"roerei met worstjes ?), liever echt roerei en gebakken spek - Bij veel boekingen gerelateerd met optredens in de ARENA, misschien eens overwegen van een (al dan niet betalende) op en afhaalpendeldienst van het hotel in te leggen

Alles was dik OK !

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Ibis Schiphol Amsterdam Airport