Beoordelingen over ibis Amsterdam City West 3-sterren

Transformatorweg 36, Amsterdam Westpoort, 1014 AK Amsterdam, Nederland

#224 van de 410 hotels in Amsterdam

Een dagje Amsterdam

Ik vind het niet leuk dat de mensen bij het ontbijtbuffet steeds maar blijven Engels praten. In Amsterdam?

Lekkere bedden. Ruime parking en makkelijk naar het centrum reizen met de bus die bijna voor de deur stopt.

Prima hotel voor weekendje Amsterdam

Onvriendelijk, chagerijnig personeel (je gast is je beste reclame, dat begrijpen de dames en heren bij dit hotel nog niet helemaal; een lach en een vriendelijk woord is niet zo heel moeilijk), ontbijt karig voor de prijs van € 16 (tip...ontbijten in het centrum), absurde prijzen voor de take away corner (een flesje Heineken voor € 6 gaat natuurlijk helemaal nergens meer over).

Prima uitvalsbasis voor bezoekje Amsterdam, parkeren in de garage voor € 7,50. Kamers niet heel groot, maar netjes. Gratis kluisje, prima badkamer en goede bedden. Openbaar vervoer op 100 meter en in 15 minuten op centraal station.

Handig locatie voor havengebied en openbaar vervoer.

Bij uitcheck was beloofd het factuur per email op te sturen. 2 dagen laten nog niets ontvangen. Per email erom gevraagd en een factuur vanuit 2016 ontvangen. Heel slordig en niet conform huidige wetgeving.

Handig locatie voor havengebied en openbaar vervoer. Anders niet veel te beleven.

Het bed was zalig.

Geen waterkoker op de kamer en na 24u geen thee of koffie meer te verkrijgen. Wij hadden onderweg naar van huis naar het hotel een autongeluk gehad. Toen we dit vertelden aan de balie die lachte de receptioniste dit weg en gaf daarna niks van reactie. Ze waren heel vriendelijk, maar super onpersoonlijk. Wij voelden ons een beetje een nummer in plaats van een persoon. Op de site staat er in het weekend ontbijten tot 12u, maar dit klopt niet, want het ontbijt was maar tot 11u. De kamer is redelijk warm, maar als je de ruit openzet die kom je zot van het lawaai van het verkeer.

Het bed was zalig. Goed ontbijt. Televisie op de kamer.

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer kleine kamer voor de prijs met minimum aan faciliteiten.

Zeer vriendelijk personeel. Hielpen ons goed verder na een foute booking van één van de collega's. Grote parking.

Ibis je weet altijd wat je hebt.

Menu kaart pas beschikbaar bij navraag of wordt gebracht wanneer je aan takel komt. Ontbijt ca va voor 2 dagen, bij langer verblijf ontbreekt variatie.

Ergonomie van de kamers, hoewel een beetje klein. Uistekende kleine bistro keuken

Aangenaam weekendje Amsterdam

Voor die prijs hadden we graag een waterkoker met koffie en thee op de kamer gehad zoals in andere hotels.

Aangename kamer, grote douche en heel warm water.

Verse dagmelk bij het ontbijt, dat gebeurt niet vaak meer.

Moesten naar het concertgebouw. Beetje omslachtig met openbaar vervoer. Ont bijt was voor de prijs niet zo bijzonder.

Verse dagmelk bij het ontbijt, dat gebeurt niet vaak meer.

Uitgebreid ontbijt.

Personeel mag wat meer spontaan communicatief en klantvriendelijk tegemoet komen. Geeft een redelijk onpersoonlijke en gelaten indruk.

Uitgebreid ontbijt. Alles voldoende en tijdig bijgevuld.

Ok voor een nachtje, maar niet meer

Er lag bij aankomst een grote prop nat papier in de douche. Dat was niet zo smakelijk omdat er ook haren inzaten. De badkamer is klein maar prima, maar het is wel raar dat de ventilator de hele nacht onnodig door blijft lopen. Maar al met al vond ik het vervelendste dat het personeel zo ongeïnteresseerd was. Ze stonden voornamelijk met elkaar te smoezen en negeerden me totdat ze me echt niet langer konden negeren. Ik zou digitaal een factuur ontvangen (die wordt in het hotel niet voor je geprint blijkbaar) maar na 2 keer gemaild te hebben en 1 keer gebeld te hebben, heb ik nog niks.

De kamer was rustig gelegen; geen last van straatgeluid of geluid op de gang. De locatie was voor mijn doel perfect (bestemming was in de Houthavens). Het ontbijt was prima, genoeg keuze en genoeg zitruimte. Wifi is erg snel en gratis, en het bed is comfortabel.

Het was een mooie citytrip.

De prijs van de bar was redelijk duur. Het personeel sprak elkaar soms wel is tegen en ze gaven niet echt veel uitleg. Wij moesten meestal doorvragen als we iets wouden weten.

Het waren goede kamers. Niet echt groot maar meer plaats hadden wij niet nodig.

Dicht bij afrit snelweg en prachtige Westerpark.

Achterkant hotel kijkt uit op snelweg, industriegebied en hoge fabrieksschoorsteen met rook. Voorkant veel aangenamer: Groene boulevard.

Dicht bij afrit snelweg en prachtige Westerpark. Gratis parkeren in weekend rond hotel. Ondergronds parkeren hotel slechts €7,50 op weekdagen. Voor mensen met aardgaswagen: OrangeGas op 350m.

goed maar niet meer kamer naast lift op 1e verdiep

lawaai in de nacht en de lift gehandicaptenbadkamer had ik niet gevraagd - gigantisch koud en onhandig om te douchen zeer ouderwetse badkamer

ontbijt en goed bed

Aanrader!

(voor ons) te harde matras

super prijs-kwaliteitsverhouding. Buiten een (voor ons) veel te harde matras, niks op aan te merken. Leuke ingerichte kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt, goede locatie (amper 10 minuutjes met de bus, bushalte voor de deur, 3 euro per persoon voor enkele rit), en goedkope parking (7,5 euro per (week)dag)

Een goed hotel aan de rand van de stad.

De badkamer is eigenlijk een module dat in de kamer is geplaatst. Op zich is dat voldoende en proper, maar het brengt toch enkele kleine ergernissen met zich mee.

Een net hotel aan de rand van Amsterdam. Het personeel was steeds vriendelijk en behulpzaam. De kamer zelf is vrij ruim. Wifi is beperkt gratis (genoeg om gwn wat te surfen). We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt (€16pp),maar ook dat zag er zeker in orde uit. Het hotel ligt niet in het centrum, maar is wel makkelijk te bereiken met de metro (halte Isolatorweg, 33 min met 1 overstap) of de bus (lijn 22, rechtstreekse verbinding naar centraal station).

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Was prima.

Geen koelkastje op kamer.

Beetje raar die caravan badkamer maar verder prima schoon. Personeel erg vriendelijk. Prijs kwaliteit goed. Gratis parkeren in weekeind. Tot laat ontbijten en uitchecken!

Badkamer, geen vuilnisbak op de kamer geen koeling of kleine...

Badkamer, geen vuilnisbak op de kamer geen koeling of kleine mini bar Erg inflexibel met opstellen van factuur. Ik vond het personeel niet klantgericht

4,0
    niets positief gewoon standaard hotel zonder extra.

niet eens de vraag gesteld of we ontbijt wilden... te fijne matras ...als je dat een matras kan noemen bij laatste dag zagen we dat je voordelig naar de stad kon met de bus...ook geen informatie gekregen

niets positief gewoon standaard hotel zonder extra...niet eens een flesje water op de kamer

Goede locatie, prima bed. Maar echt comfort kamer voor 3 vind ik dit zeker niet.
    • Driepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

erg krap voor 3 personen met een koffertje. En de douche wc was een soort cabine erg klein, en maar 1 handdoek p.p. ook geen standaard koffie/thee maker op de kamer.

De locatie was voor ons handig.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Ideale hotel voor een citytrip

Wij hebben geen ontbijt in het hotel genomen. We vonden 16 euro per persoon relatief duur. We hebben in het centrum steeds goedkoper kunnen ontbijten. Badkamer is aan de kleine kant. Niet mogelijk om met twee in de badkamer te staan.

Net terug van twee nachten. Openbaar vervoer zo goed als voor de deur. Op 10 minuten ben je in het centrum van Amsterdam. Er zijn verschillende bussen per uur. Dus nooit lang wachten. Ook ideaal dat je gratis kan parkeren in het weekend.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Aangenaam en ontspannend, vriendelijk en vakkundig personeel

Dagtemperatuur aan de lage kant en niet regelbaar. Elektrisch kacheltje gekregen

Gezellige inkomhal. Mooie en originele inrichting van kamer en badkamer. De ruimte is optimaal benut. Parking gratis in 't weekend Bus naar centrum vlakbij en rijdt om de 10 minuten. Goede geluidsisolatie

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Te duur voor de ruimte die er was.
    • Driepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

De kamer was zeer klein. Zeker voor 3 volwassen personen. Er was amper ruimte om langs het bed te lopen en eigenlijk niet te doen met 3 personen de een moest op bed gaan zitten zodat de ander er langs kon lopen. De badkamer was ook erg klein. De kamer was heel warm. Raam open zetten was geen optie want in de buurt stonk het naar verbrande dieren. Je moest echt met je neus dicht buiten lopen. Was een verschrikkelijke stank. De parkeergelegenheid was overdekt en dat is fijn. Alleen erg onduidelijk hoe je van de parkeergarage weer in het hotel komt. Ook daar was de stank van buiten heel goed te ruiken.

dat je goedkoop bij het hotel kon parkeren. En de late uitcheck. Ontbijt hebben we niet gehad want dan was het helemaal niet te betalen geweest.

Locatie en bereikbaarheid met OV

Liften en ontbijtruimte niet berekend op grote drukte. Personeel was duidelijk niet in control en communiceerde onderling ook op die manier - minder prettig voor de gasten

Locatie en bereikbaarheid met OV

Indien het dichterbij centrum was zeker voor herhaling vatbaar. Of als hotel goedkoopst blijkt

Kamers waren in orde met heel speelse inrichting. Kast was bv niet traditionele schuif/klapdeur maar een vaste ronde eenheid waarbij frames over elkaar gaan die precies voor twee personen voor een nacht. Badkamer was naar hotelmaatstaven het einde. Douchcabine leek net of je een compleet andere ruimte kwam. vrijwel rond met een emaille wand . Het was eigenlijk win,win want nu was alles makkelijker schoon te houden en de klant slaapt in een schone omgeving afstand tot centrum te ver. Verstandigst om fiets te huren kom je uit Nederland. Beter met trein en dan een fiets huren.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Goed hotel, een aanrader.

Netheid van de kamer kon beter.

Parking gelegenheid, bereikbaarheid met de auto, openbaar vervoer in de nabijheid, rustig, ontbijt was lekker maar redelijk duur. We konnen reeds om 12.00u inchecken bij aankomst.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar

Eerder opvallend was dat er op vrijdagavond geen à la carte beschikbaar was in het restaurant. Maar de wel beschikbare pizza smaakte prima

De perfecte en klantvriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg, meedenken met de klant en prima antwoorden op onze vragen. Het hotel is heel goed gelegen voor tripjes naar het centrum, waarbij de parkeergarage een betaalbare perfecte uitkomst biedt.

• Driepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

We hadden 3 kamers geboekt en 1 kamer was nog niet klaar maar werd netjes opgelost en drankje van het hotel aangeboden gekregen.

Personeel Zeer vriendelijk, en kamers schoon

Goed en rustig verblijf

Prijs-kwaliteit; 150,- voor één nacht zonder ontbijt vonden wij erg prijzig.

De kamer was goed in orde, we hebben hier geen opmerkingen over. I.v.m. 7-maanden zwangerschap en een bruiloft heeft het hotel goed geregeld dat we, tegen een klein extra tarief, vroeg in de ochtend konden inchecken. Dit was erg fijn, bedankt hiervoor!

goed, geschikt voor zakentrip

na de parkeerkelder gevonden te hebben moest je op een knop drukken om binnen te komen. na drie keer bellen helemaal terug naar de receptie. werkte dus niet. draadje was losgeschoten uit het systeem.

receptioniste was erg beleefd en wist wat ze aan het doen was.top !

Prima hotel voor 1 nacht.

Kamer en badkamerdeuren maken veel lawaai. Wij werden er regelmatig wakker van.

Ontbijt was lekker, vriendelijk personeel, gastvrij, hotelkamer was schoon, locatie top vanaf het station!

Het was prettig dat we al op de kamer konden hoewel we te...

Al jaren hetzelfde basic ontbijt. Jammer.

Het was prettig dat we al op de kamer konden hoewel we te vroeg waren. De bus naar het centrum stopt vlakbij. Hoewel het geen inspirerende buurt is kan je via een binnenweg wel naar het Westergas terrein lopen.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Ontspannen verblijf in Amsterdam

Niet zo veel keuze bij het ontbijt.

Erg rustige kamer. Geen geluiden van buiten, en heel weinig geluiden op de gang. Bushalte van en naar het centrum voor het hotel, in 15 minuten sta je op centraal station.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

niet aangenaam

Ontvangst in het Engels, kamer voldeed niet aan verwachtingen zoals gewend bij Booking.com. de kamer en douce was voor mindervaliden ingericht, een plastic stoel, diverse muggen op de muur en plafond dood geslagen, op eerste dag bij ontbijt diverse schalen leeg, diner viel tegen door bijzonder dikke rand vet (spare ribs ) bij pinnen pin apparaat niet afgeschermd ieder kan dus je pincode zien zeer slechte zaak.

weinig

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Super slecht geslapen door het matras en de kussens

Super slecht geslapen door het matras en de kussens, bed was ook aan de kleine kant voor 2 personen. Ontbijt aan 16.5 per persoon is echt aan de dure kant, heb wel korting gekregen 12.5 per persoon, dus 25€ voor twee personen wat nog steeds duur is.

Personeel heel vriendelijk, ze liepen er allemaal met een glimlach rond en als je iets vroeg werd je meteen geholpen. Op zich een deftig hotel. Ontbijt was volledig en van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Hele sfeer was buitengewoon gastvrij. Ook mijn #KNGFGeleidehond Buddyhond Lio werd enthousiast ontvangen. Ontbijt was prima..fijn dat de auto (tegen betaling) in een parkeergarage kan

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam waar nodig!

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam waar nodig! Heel goede ligging en gratis privé-parking in het weekend! Zeer tevreden van dit verblijf!

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Badkamer mag iets ruimer, en beter aangeven hoe je, als je beneden in de parkeergarage staat, naar de ingang van het hotel komt.

ontvangst door personeel en hulp bij route plannen voor de volgende ochtend naar onze bestemming

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Ideale locatie: veilige parking voor je auto, perfecte...

Ideale locatie: veilige parking voor je auto, perfecte verbinding naar het centrum met het openbaar vervoer, vlakbij de hippe wijk De Jordaan. Prima slaapkamer met goede douche.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Op 15 min sta je met de bus in het centrum , halte bevindt...

De deur van de kamer sloeg soms wanneer een persoon de kamer voorbij kwam 's nachts

Op 15 min sta je met de bus in het centrum , halte bevindt zich recht over het hotel. Heel vriendelijk personeel. Ontbijt was uitgebreid en lekker :) Zeer grote douche aanwezig

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Ideaal voor een citytrip met de wagen! Gratis parking in het weekend!

Het ontbijt is aan de dure kant, maar je krijgt er wel een uitgebreid ontbijt voor. Drukke baan, dus slapen met raam open niet aangewezen. Ligt aan een industrieterrein, buiten de Burger King net naast de deur, is er niets te zien! Maar met de bus ben je zo in Amsterdam centrum!

Het hotel is ideaal gelegen wanneer je met de wagen naar Amsterdam gaat. Tijdens het weekend mag je gratis parkeren in de ruime parking net naast het hotel (verbindingsdeur rechtstreeks naar het hotel) Amsterdam is zeer duur om te parkeren, dus dat is zeker meegenomen! Het ontbijt is duur, normaal 16€ pp, maar werd ons aangeboden aan 12,5€. Nog steeds een behoorlijk bedrag, maar je krijgt er wel een uitgebreid ontbijt met roerei, worstjes, croissants, yoghurt, vers fruit, allerhande zout en zout beleg,... voor in de plaats. De kamers zijn redelijk basic, typisch Ibis, maar ruim genoeg voor een citytrip. Het bed en de kussens waren heel goed. Slapen met het raam open is niet aan te raden, omwille van het verkeer. De bushalte van bus 22 is vlak voor het hotel gelegen. Deze bus rijdt om de 10 minuten naar het Centraal Station, na half 1 's nachts om het uur. 24, 48 of 72u tickets zijn te verkrijgen in het hotel. Wij gingen naar een evenement in het Westerpark. De bus heeft daar ook een halte. Prima geregeld dus!

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Fijn hotel nabij Amsterdam centrum.

Te weinig handdoeken.

Heel erg vriendelijk personeel. Schone kamer en eigen parkeergelegenheid. Wij hoefden voor het parkeren niet te betalen (normaal uitsluitend gratis in het weekend). Heel attent dus!

• Beoordeeld op: 14 december 2016

basis hotel met value for money alleen onbijt was aan de dure kant

ontbijt was goed maar 16 euro voor ontbijt is een beetje te duur. ontbijtruimte is ook niet zo gezellig

goed bed, rustige kamer en kamerperatuur was goed

fijne bedden, goed ontbijt en lange tijd om te ontbijten.

de kussens, kleine kamer

fijne bedden, goed ontbijt en lange tijd om te ontbijten. bus aan de overzijde v.d. straat om naar Amsterdam centrum of waar ook te gaan.

Redelijk hotel vlakbij prachtige trouwlocatie
    • Driepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

Remsporen in het toilet, de driepersoonskamer die wij boekten was een tweepersoonskamer met een stretcher als derde bed. Resultaat: nauwelijks ruimte om te kunnen lopen en al helemaal geen ruimte om spullen van drie personen kwijt te kunnen!

Goede matrassen, goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Prima Hotel

Ligt wat verder van centrum als verwacht.

Goede kamer ,rustig ,alles is aanwezig. Geen ontbijt genomen. Prima parkeer gelegenheid in de kelder. Opletten met parkeren voor de deur ,hiervoor moet betaald worden.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Zeer vriendelijk personeel, alles schoon en netjes.

Kamer is wel erg hoe de future er in zestiger jaren uitzag, met een plastic douche-wc-unit en dito meubels. Verder niet groot maar comfortabel. Bij ons was de temperatuur 's nachts te hoog.

Zeer vriendelijk personeel, alles schoon en netjes. Gratis, afgesloten parkeergarage in het weekend. Door het Westerpark in iets meer dan een half uur naar het centrum gewandeld, geweldig.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

De kamer was mooi in orde een goed bed ook

Prijs aan de bar viel tegen meer dan 3 euro voor een biertje is wat overdreven ookal is het een 4 ster hotel voor dat geld kon ik naast het hotel in de burger king een menu bestellen...

De kamer was mooi in orde een goed bed ook

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Ontbijt was ruim voldoende, kamers was schoon en de bedden...

Buiten moesten we een middenberm oversteken waar geen voetpad was naar de dichtst bijzijnde openbaar vervoer was. parkeren was ook niet echt duidelijk omdat men de parkeergarage moesten delen met andere bedrijven, duidelijk verwijzen waar men naar toe moet lopen om in het hotel te komen.

Ontbijt was ruim voldoende, kamers was schoon en de bedden lagen heerlijk.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Genoten en kom zeker terug!

IBIS parkeergarage niet kunnen vinden. Personeel gaf aan dat die stukje verderop ligt. Wellicht slecht aangegeven. Wél in het weekend gratis, als je hem kunt vinden :)

Super vriendelijk personeel. Vroegen mij waar ik het liefst slaap. Mooie kamer op bovenste verdieping. Heerlijk bed. Genoten!

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Modern hotel

De douche was moeilijk op temperatuur te houden.

Mooie kamer, Leuke badkamer. Super internet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Handige ondergrondse en afgesloten parking

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Top prijs/kwaliteit, meer heb je niet nodig!

-De eerdere reacties van de temperatuurwisseling van de douche zijn inderdaad terecht, beetje vervelend. -Nog een klein handdoekje extra voorzien met washandje, je krijgt enkel 1 handdoek/persoon en 1 handdoek voor op grond -Bij onze 2de dag ontbijt hadden we warm appelsiensap, ik heb liever gekoeld.

2 nachten met ontbijt (95€) -Makkelijk online te boeken -Perfecte prijs/kwaliteit -Vriendelijk personeel -Zeer propere/stille kamer -Zalige bedden -Handige zeeptubes in kamer -Bushalte met bus 22 voor hotel, deze bus is perfect zowel voor rond als in het centrum van Amsterdam af te stappen, de bus komt heel regelmatig!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Goed hotel voor budgetvriendelijke citytrip!

De aanpak van het personeel is helemaal niet persoonlijk. Bij aankomst een rappe uitleg gekregen over het hotel waar je weinig mee bent als het zo rap gaat. Het water van de douche versprong van ijskoud naar heet ookal stond de temperatuur ingesteld op lauw.

Lekker ontbijt. Kamers zijn ruim genoeg voor een citytrip. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het hotel heeft een goede ligging om vandaar naar Amsterdam te reizen.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Goed!

Weinig fruit aan het ontbijt, ik had op gesneden fruit zoals ananas of meloen gewenst maar er waren alleen appels in een kom. Voor de rest alles prima!

Redelijk uitgebreid ontbijt, mooi hotel, vrij ruime kamers. Top! Zeker aan te raden.

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Erg schoon en net hotel.

De locatie was toch iets moeilijker te bereiken van de binnenstad als van te voren bedacht. Bus naar Amsterdam CS ong. 25 min. Museumplein met metro en tram 30 min.

Erg schoon en net hotel. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Rust

Afstand

Rust

Leuke dagen gehad
    • Driepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

Nette kamer en zeer geschikt voor 3 personen. Vriendelijk personeel en vlakbij openbaar vervoer.

Prima hotel en zeer netjes.

Jammer genoeg ontbraken er bij mij wel handoeken

Prima hotel en zeer netjes. Ideaal qua ligging en comfort

Keurig

Veel zwervers voor de deur die bedelen. Aantal handdoeken maar 2 kan wel verdubbeld worden.

Service hotel fantastisch, schoon gezellig

Vlot vervoer van / naar Amsterdam

Personeel spreekt zo goed als geen Nederlands.

Vlot vervoer van / naar Amsterdam

Zalig. Indien we terug een bezoekje aan Amsterdam zouden nemen boeken we zeker dit hotel

Super vriendelijk personeel , heel behulpzaam. Hele propere kamers en grote overdekte parking

Telefonisch moeilijk bereikbaar, duurt te lang voordat je een medewerker aan de telefoon krijgt

Uitstekekend

Bad schuim en douche fris in 1

De snelle afhandeling

redelijk hotel maar net te duur

riool lucht op de kamer ontbijt was simpel maar goed

Het weer

Prima verbindind met het centrum,uitstekende locatie

Aangenaam

Geen propere handdoeken

Goed ontbijtbuffet

Voor werk

Het personeel avonds zeer bot tegen mijn vrienden heel onvriendelijk bij inchecken. Was oké toen waren ze zeer vriendeljk

Niks beviel ons

Lekker uit de amsterdamse drukte en via het goede openbaar vervoer alles voldoende dichtbij.

Niets, of ik moet iets verzinnen.

Het bed was buitengewoon goed!

Ok

Geen klachten. Alles in orde.

Goede kamer, bed, douche. Rustig gelegen.

meer ruimte in de badkamer

alles ok

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

De kamer was schoon en een fijn bed dicht bij de feest lokatie

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Prijs kwaliteit top

Niet de gezelligste buurg

Makkelijk te bereiken Gratis parkeren in weekend Snacks en restaurant on site

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Niets eigenlijk

De bus die u tot in het centrum bracht om de 10min

Perfect voor een overnachting op zakenreis

Rustig gelegen, parkeermogelijkheden bij het hotel

Badkamer

PRIMA
    • Driepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

prijs van het ontbijt naar de dure kant

gratis parking in het WE BUS NAAR HET CENTRUM AAN DE OVERKANT

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van ibis Amsterdam City West