Beoordelingen over ibis Amsterdam Centre 3-sterren

Stationsplein 49, Amsterdam Centrum, 1012 AB Amsterdam, Nederland

#221 van de 410 hotels in Amsterdam

Geen ontbijt genomen.

Geen ontbijt genomen.Te duur (€ 19,00) voor wat wij zagen! Een straat verder hetzelfde voor 8 euro. De receptie van het hotel is belachelijk minimaal (het hotel onwaardig) , al zijn de receptionisten heel behulpzaam. Geef hen toch wat meer ruimte dan een tafeltje van 1,5 m op 2 m. Kamers OK. proper. Prima bar om nog even na te genieten. Vlakbij station centraal. Voor ons in de kamer geen hinder door treinen.

Doorsnee hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel spreekt amper Nederlands en dat in Nederland!! Raar concept in hotel, geen incheckbalie, personeel staat kriskras door de lobby, allemaal met een ander T-shirt maar ze kunnen wel alles, voelde vreemd aan, toilet niet duidelijk aangegeven, weinig stopcontacten in kamer, kamer veel te koud, zelfs met de airco uit.

Lekker ontbijt. Toplocatie voor wie met de trein reist.

Zeer goede bedden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen of zeer beperkte mogelijkheid om uw bagage achter te laten in het hotel. We hadden een zeer kleine standaard kamer. (Komen hier al vele jaren en deze keer was de kamer het kleinste). We hadden een reservatie gemaakt via Booking.com de betaling zou in het hotel gebeuren (en door het hotel, niet door Booking.com ) blijkt in het hotel dat ze alles al geregeld hadden. Het was niet de bedoeling dat er aan het doorgegeven credicardnummer gezeten werd, juist daarom hadden we die formule gekozen om te reserveren.

Zeer goede bedden.

Mooi verblijf gehad op een zeer centrale locatie!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de douchekabine was een beetje aanslag. Het station hoorde je behoorlijk. Een persoonlijke touch zou ook leuk zijn (zeepje, klein bloemetje of welkomstbriefje/kaartje), voelde een beetje kaal.

De gastvrijheid van het personeel en de moeite die gedaan is om voor ons een mooie kamer te regelen wisten we ten zeerste te waarden. Ons uitzicht was top!! Ook de centrale locatie is geweldig!!

uitstekend. volgende keer zoek ik het buiten amsterdam geen 100 euro pernacht

De prijs van het ontbijt.Ik eet thuis in de morgen ook maar 2 boterhammen en 1 kop thee. wat moet ik nu in eens met ontbijt van 17euro .Er moet een uitgebreid ontbijt zijn en een ligt ontbijt voor 17 euro en 10 euro

Geboekt Deluxe 2 persoonskamer van 9juli t/m 13juli. Nette kamers geen lawaai van buiten af en zeer comfortable bedden. Er was elke dag koffi,thee en 2 flesjes water op de kamer.Personeel was vriendelijk speciaal de barman(kaapverdiese) op de 1e verdieping,maar de bar was niet gezellig en beneden was er een verbouwing aan de gang.Ontbijt is prijzig 17euro perpersoon ik ben elke morgen naar het centraalstation gegaan om broodjes te kopen voor mij en mijn vrouw7euro en op de kamer genuttigd met de koffie+thee op de kamer.

Uitgebreid ontbijt!

Voor langere periode zijn de kamers vrij klein, zeker wanneer een kamer wordt bezet door 3 personen. Voor onze citytrip van 3 dagen was dit voor ons echter geen probleem.

Uitgebreid ontbijt! Het hotel heeft een zeer goede ligging vlak naast het centraal station, van hieruit kunnen vele bezienswaardigheden te voet worden gedaan. Voor bezienswaardigheden die iets verder liggen is er vanaf het centraal station voldoende openbaar vervoer beschikbaar. Vanop het 6de verdiep hadden wij geen overlast van de treinen.

Uitstekende lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De benedenverdieping en dus ook receptie en hotelbar werden verbouwd. Aankomst was dus ongezellig en totaal anders dan op de foto's (op de website ook geen melding van deze verbouwing). Op de kamer bleek de eerste nacht de airco niet te werken- met 26 graden proberen te slapen valt niet mee.

Uitstekende lokatie

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Zakelijk dus perfect

Nachttafeltje, kasten en afstandsbediening vuil. Dit was niet enkel van de vorige klant aangezien er vuiligheid lag op de nachttafel letterlijk stof en iets dat op zand leek. Kamer 951

Ligging en eenvoudigheid Ik kan bij jullie meestal minder dan 48u nog een kamer boeken met een goede ligging. De kasten en meubilair een keertje extra kuisen wekelijks zou ik merken, maar niet dat het erover was hoor. Ik probeer jullie te helpen zoals ik zakelijk ook zou willen geholpen worden 🙂 Voor mij is jullie hotel perfect ok door andere zaken zoals ligging en mogelijkheid om op minder dan 48u nog een kamer te kunnen boeken die goedkoper is dan Radison Blue.... Het is eenvoudig te boeken, in te checken fast en topligging voor mij 🙂 Dus dank aan jullie. Elk hotel dient eenvoudig te zijn maar terzelfder tijd rustpunt voor elke reiziger toerist of zakelijk. Dus dit zijn mijn “verwachtingen” Groetjes en tot de volgende Ik weet hoe belangrijk deze info voor jullie dienst ‘support’ kan zijn

Eigenlijk niet voor herhaling vatbaar. En toch was het al onze 2e keer.

Kamer was veel te warm. Airco was niet in te stellen.

Gelijk je ontbijt kiezen bij inchecken. Als je later besluit het ontbijt alsnog te willen betaal je 3,50 meer. Maar eigenlijk wordt er gezegd dat je geen ontbijt meer mag nemen. Belachelijk. Gelukkig kon Naima ons helpen en kwam alles toch nog goed.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

de ontbijtzaal was erg kil, totaal geen sfeer ook het personeel bij het ontbijt was niet erg vriendelijk, niet enthousiast, sprak geen nederlands` De nachtlampjes in de kamer waren erg fel!

handig de pc's met printer in de lobby, zo konden we mooi onze entreetickets voor madame tussauds uitprinten

• Beoordeeld op: 22 december 2017

een makkelijk bereikbare plek midden in de stad .

Heel schoon alles, heel aardige en vriendelijke ontvangst en een geweldig uitzicht over de stad , we zaten 7 hoog en keken uit op de plek waar de meeste rondvaartboten vertrokken en de stad was heel mooi verlicht vanwege Kerst en het Amsterdam Lightfestival.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

beter een luxekamer boeken dan een standaardkamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we hadden kamer met zicht op stad gevraagd,maar kregen zicht op andere blok met kamers en treinen.Kon verwarming niet minder zetten,bleef stijgen tot het midden in de nacht wel 22.5 graden was! Met open raam slapen was niet te doen door het scherpe geluid van de wissels v/d treinen.

zeer vriendelijk personeel,zowel bij het inchecken als in de bar! Prima ontbijtbuffet!

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Relaxed gelegen maar veel te veel lawaai.

Kamer was gelegen aan de achterzijde. Daarom heel veel last van lawaai van de treinen. Heel erg slecht geslapen . Daarom vind ik deze overnachting erg duur.

Ligging hotel dicht bij station . Mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

De kamer waren eeg klein.

Verkeerde kamers. Geen ontbijt in eerste instantie. Werden van kastje naar de muur gestuurd met een bon. Moet wel zeggen dat de ochtendploeg op maandag bij de receptie het wel heel correct heeft opgelost.

De kamer waren eeg klein. Ook de Premium kamer. Ontbijt was weinig keus.

goed verblijf

kleine badkamer geluidsoverlast door de treinen die passeren onder het hotel. ontbijt niet inbegrepen in de prijs en is redelijk duur om apart bij te betalen

goed bed kamer is ruim genoeg gratis wifi

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Echt geen leuk hotel. Er zijn veel betere tegen een goedkopere prijs in Amsterdam. Kortom deze dus

Vreselijk kleine kamers. He jan geen kant opdraaien in de badkamer met wc waar je knieëen in je nek moeten. Het was 24 graden in de kamer, raam opengezet en ook geprobeerd met airco op 17,5 graden maar het bleef 23 graden minimaal.

De locatie is goed. Je kan ook eenvoudig je kofer stallen na het uitchecken. Het personeel is vriendelijk. Het is heel netjes en het bed is ook heel goed.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Aangenaam verblijf,overal dichtbij en vriendelijk personeel.

Je kon kiezen om te ontbijten tot 12 uur en het ontbijt was prima,genoeg keuze! We hadden een kamer met zicht op de rivier,de koffiefaciliteit op kamer was een pluspunt!

Het was een vakantie van 2 nachten enkel om Amsterdam te...

Het was een vakantie van 2 nachten enkel om Amsterdam te verkennen. Dit is het ideale hotel, volledig in stad zelf en dicht bij openbaar vervoer. de kamer was voor ons perfect. ook al reden de treinen onder het hotel door toch hadden we er geen last van.

Handige mini-bar/self-shop;

Voor heel snel internet moet jij bijbetalen.

Handige mini-bar/self-shop; Locatie; standaard prijs voor het veel te dure hotellandschap in Amsterdam

Comfortabele kamer die voldoende groot is. Het ontbijt is veel te duur.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt hebben we buiten het hotel genomen want 17,5 € per persoon voor een ontbijt vinden we schandalig duur. Het ontbijt zou moeten inbegrepen zijn in de prijs.

De ligging van het hotel is uitstekend, vlak naast het Centraal Station.

gezellig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het binnen en buiten rijden van de treinen zeker om 5 uur s morgens het leek wel of ze met een slijpschijf naast je bed stonden

Mooi uitzicht over het water

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

4,0
    ontbijt hebben we elders genoten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt hebben we elders genoten. € 17 voor een boterham met kaas en een kop thee ( onze wens ) was voor ons elders goedkoper te krijgen. Verder een ideaal hotel

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Niet voor herhaling vatbaat

Ondanks dat er op de boeking stond een kamer met uitzicht over de stad te krijgen had ik uitzicht op het perron. De kamer is super klein en minimalistisch ingericht. Daarnaast had ik de pech op de 2de verdieping te liggen. Ondanks isolatie is het geluid van de trein en het station hoorbaar.

Omdat ik bekend ben in Amsterdam wist ik waar te parkeren . Dit in combinatie met het doel en locatie van mijn reis was het hotel een goede keuze wat bereikbaarheid betreft.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Uitgebreid ontbijt.

Ontbijt werd dubbel aangerekend. Ook twee formules voor ontbijt zonder dat wij hiervan op de hoogte gebracht werden. Verschil werd nadien wel terugbetaald, maar we moesten de fout wel zelf aangeven.

Uitgebreid ontbijt. Goede ligging.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Goed voor volgende keer!

Op onze verdieping, zelfde als ontbijtzaal, loopt iemand van personeel al 's morgens vroeg op hakken-schoenen heen en weer over de betegelde ontbijtzaal. Zeer gehorig en vervelend. Kamer en zeker badkamer/toilet erg krap. Jammer dat je als Nederlander bijna niet meer herkent wordt, alles is Engelstalig.

Ontbijt prima. Locatie t.o.v. openbaar vervoer is ideaal!

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Wij hebben een gezellig weekend gehad, dankzij de prima locatie.

Erg krappe badkamer met toilet. Echt éénpersoons. De avond vóór ons vertrek wilden we nog een paar consumpties drinken in de bar, maar deze sloot om 12.00 uur, terwijl 01.30 uur was aangegeven.

De prima locatie naast Amsterdam Centraal. Vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Goed ontbijt

Geen social media op wifi Te krappe badkamer/toilet als je 2 meter bent. Te warme kamer airco maakt iets teveel geluid.

Goed ontbijt Prima bed Vriendelijk en attent personeel

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Had met Booking.com ontbijt geboekt, dit is bij het inchecken niet mee genomen. Bij het ontbijt stond ik niet op de lijst en moest ik dit terplekke alsnog betalen.

De kamers zijn erg netjes, het personeel vriendelijk en het ontbijt perfect.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima bevallen maar even de kamers en bedden beter nakijken

Beddengoed was gescheurd en matras niet optimaal en onder de hoeslaken vies,haar. Het was niet goed schoon

Ontbijt uitstekend en je kan heerlijk uitslapen want tot twaalf uur kan je ontbijten

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Prijs/kwaliteit een van de beste

Lawaai van Engelsen in de gang. En het raam was aan de kant van de treinsporen. Soms wel wat lawaai.

Naast het station dus handig. Nog een ruime kamer en proper.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

gelukkig maar voor 1 nacht

kleine kamer, net een caravan. ook de badkamer, je moet bijna douchen met je benen in de toiletpot. er is niet eens ruimte om je af te drogen. slechte en vieze bedden

snelle check in en out, goede locatie

• Beoordeeld op: 2 december 2016

prijs- kwaliteitsverhouding is niet oke.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

lange proces tijdens inchecken. Via booking.com zijn de namen al doorgegeven / ingevuld maar de receptioniste vraag weer wie we allemaal zijn en alle ID-kaarten of paspoorten aan haar overhandigen. Airco kamer 618 maakt veel lawaai. Beter uit dan aan doen. Of doen jullie expres om energie te besparen :-)

locatie

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Prettig, no nonense, hotel.

ontbijtzaal doet een beetje aan een kantine denken.

Basic hotel, efficiënt, alles wat je nodig hebt, goede locatie, goede prijs kwaliteit verhouding als je een maand van te voren reserveert.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

6,0
    Het personeel was heel erg vriendelijk.
    • Standaard Driepersoonskamer

Kamer vonden we niet erg netjes. Zeer krap met drie en veel lawaai van treinverkeer ondervonden.

Het personeel was heel erg vriendelijk. Ook een ideale locatie om Amsterdam te verkennen.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Bed lag heel goed.

Badkamer was zo klein dat je zittend op de wc, met je knieën de wc-rol raakt en je tijdens het tanden poetsen niet om kon draaien zonder de wand te raken. Vriend van 2 meter kon er niet eens in. Hier kregen ze vaker klachten over blijkbaar. De kamer zelf was ook erg klein, voor 138 euro per nacht verwacht je toch echt meer. Op maandag kon je niks eten of drinken in de bar, was gesloten. Wc's in de lobby zijn niet te gebruiken zonder pasje dat je bij de incheckbalie moet halen, kamer-sleutel is niet geschikt.

Bed lag heel goed. Aardig personeel. Ligging is top, 2 minuten lopen vanaf het station.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Goed ontbijt.
    • Standaard Driepersoonskamer

3 persoonskamer is kleine 2 persoonskamer met extra uitklapbed. Dit kan men beter duidelijk aangeven bij boeken. De prijs was daardoor te hoog. We hebben dit aangegeven bij de receptie maar de reactie was dat ze alleen dit soort kamers hebben.

Goed ontbijt. Perfecte locatie, erg centraal.

Kamer was te klein voor 3 volwassenen.
    • Standaard Driepersoonskamer

Kamer was te klein voor 3 volwassenen. Je kreeg stress van zo'n kleine kamer. Je betaalt de ligging.

Meer dan sober hotel en niet erg hygiënisch
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bagage kon alleen in te betalen kluis. Absurd!

De locatie en de goede isolatie, zo ook het personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zwarte haren in de douche

De locatie en de goede isolatie, zo ook het personeel

Fantastisch verblijf gehad bij Ibis in Amsterdam!

ik heb geen opmerkingen

uitstekend ontbijt, nette kamers en fantastische ligging

Direct naast het station.

Prijs is te hoog. Basic ongezellig ingericht, geen extra’s, hoge prijs.

Direct naast het station.

Prima, uitstekend, schoon

Service en veilig

Alleen doen als je echt dicht bij het station wilt verblijven.

Kleine kamer. Warm, airco werkt niet. Zeer kleine badkamer. Rommelige receptie.

De ligging is, als je met de trein reist, perfect.

Zeer slecht
    • Standaard Driepersoonskamer

Het minst was de schoonheid. Veel stof. Schimmels. Een afvoerputje wat niet doorloopt.

Het inchecken en uitchecken

Ok

Kleine badkamer

Leuk

Ik miste gebakken soek bij het ontbijt

De croissants waren top

Voldeed volledige aan de verwachting!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede kamer, goed ontbijt en ideale locatie.

Locatie en personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers was niet goed schoon.

Locatie en personeel.

Ge-airconised....

Harde airco met veel lawaai

Dichtbij het station, bus en metro

Mooi uitzicht, maar slechte ventlatie

De ventilator maakte herrie en stond hele nacht te blazen...kou gevat.

Uitzicht op het IJ.

Ideaal wanneer je vroeg op het station moet zijn

Prijs/kwaliteit

Ideaal wanneer je vroeg op het station moet zijn

Kussens en matrassen waren ondermaats.
    • Standaard Driepersoonskamer

Kussens en matrassen waren ondermaats. Geen haakje voor je jassen op te hangen dichtbij de deur.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Geen thee- en koffiefaciliteiten op de kamer

Geen thee- en koffiefaciliteiten op de kamer

Weinig stroompunten op de kamer

Het ontbijt was lekker maar buiten onze boeking 17 euro...

Het ontbijt was lekker maar buiten onze boeking 17 euro betalen voor wat het was vonden wij wel minder.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Overlast van treinen

Overlast van treinen

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Bed

Bed

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Noodzakelijk geboekt geef liever iets meer uit aan een klasse hotel.

Kamergrootte

Ontbijt goed, veels te kleine kamer

kleine douche/toilet

Hotel op loopafstand van het station en stadscentrum

• Beoordeeld op: 28 september 2017

prima verblijf

kamer was prima, doucheruimte aan de krappe kant. Uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Tof verblijf maar ontbijten in hotel doen we niet meer.
    • Standaard Driepersoonskamer

Ontbijt.Prijs kwaliteit te duur.

Kamers ok

Meer ruimte in de badkamer. De treinen die langs de hotelkamer kwamen. Dat er geen ontbijt bij in zit.

Het bed.

ok

teveel nachtlawaai onder de kamer,vertrekhall was daar

da was ok

Super en direct bij openbaar vervoer en centrum.

Super en direct bij openbaar vervoer en centrum.

kort goed en gezellig verblijf

niks op te merken eindelijk

kamers netjes en alles aanwezig ontbijt heel goed voor iedereen iets aanwezig

Het uitzicht van de kamer

De kamer was geweldig

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

temperatuur in kamer kreeg ik niet goed geregeld

comfort & locatie

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

ligging, vlak naast station
    • Standaard Driepersoonskamer

Helaas hoor je de treinen heel de nacht (met ramen dicht)

ligging, vlak naast station

Wel oke.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed zwarte haren helaas en de prijs kwaliteit verhouding van de kamers maar je betaald natuurlijk in amsterdan voor de ligging.

De tv

kamer was basic maar netjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer te klein en te warm

lekker ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Ruimte toilet

• Beoordeeld op: 13 april 2017

gekozen vanwege de plaats.

kleine kamers slechte ventilatie en warm

ontbijt te duur voor wat je krijgt.

prijs voor deze kamer

prijs voor deze kamer

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

prima voor kort verblijf vlak bij Thalys

geen koffie op kamer

de ligging aan het centraal station

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van ibis Amsterdam Centre