Beoordelingen over Hotel ibis Den Haag City Centre 3-sterren

Jan Hendrikstraat 10, Den Haag Centrum, 2512 GL Den Haag, Nederland

#18 van de 40 hotels in Den Haag

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Kamer was ruim genoeg.

Helaas stond er nergens aangegeven dat je 18+ moest zijn als je met vrienden zou komen. Hier werd in het begin wat moeilijk over gedaan

Kamer was ruim genoeg. Helaas geen waterkoker of koffiezetapparaat.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Ideaal hotel als je in het centrum van Den Haag wilt zijn

Aan de achterzijde ligt een garage oid en daar wordt veel lawaai gemaakt. Dat is niet bevorderlijk voor de nachtrust.

Super ligging t.o.v. het centrum Den Haag

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Heerlijk verblijf gehad!
    • Familiekamer - 2 Onderling Verbonden kamers (4 Volwassenen)

Met vrienden een weekend weg geboekt. Ibis hotel ligt mooi centraal, goed te doen met het OV. We konden al voor de aangegeven tijd inchecken, wat erg prettig was. Het pand is goed beveiligd, zo kun je met je kamerpasje de lift bedienen. Ontbijt niet inbegrepen, dus niet gehad. Zag er wel lekker uit.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Te dure kamer voor wat je krijgt

Geen airco en bloedhete kamer. Ook geen koelkast op de kamer. Het personeel kwam 4 keer aankloppen vanaf 7 uur in de ochtend, terwijl checkout 12 uur was. Personeel heeft mij daardoor ook gewekt, terwijl dat NIET de bedoeling was.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Heel prettig verblijf tegen acceptabele prijs!

Nette, ruime kamer met uitstekende badkamer. Centrum Den Haag lopend zeer goed bereikbaar en openbaar vervoer naar Kijkduin, Scheveningen enz. meer dan goed!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Het bed was veel te hard, we hebben beide slecht geslapen en hadden allebei last van onze rug s’ ochtends. Weinig ruimte voor kleding op te bergen. Kamers zijn perfect geluids isolerend maar daarom ook erg warm in de kamer, de verwarming stand deed het wel maar de koeling kant deed het niet.

Gezellige lounge en bar op de begane grond.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Ideale locatie in het bruisende centrum, op wandelafstand...

Ideale locatie in het bruisende centrum, op wandelafstand van restaurantjes en winkels. Zeer vriendelijke ontvangst bij check-in. Parkeren makkelijk bij het Medisch Centrum op 5 min wandelen (we betaalden 25 euro van vrijdagavond tot zondagavond). Nette kamers.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Afgezien van wat ongemakken, prima verblijf.

Kleine liftjes die ook nog eens steeds lang op zich lieten wachten. Pas tegen middernacht kwam ik er achter dat t raam niet dicht wilde en dus wat geluidshinder. En niet het tijdstip om daar de receptie voor in te schakelen.

Centrale ligging, schoon, goed bed, ruime kamer

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Warm verblijf op goede locatie

Geen koffie/ thee op de kamer. Je slaapt naast de Grote kerk dus raam dicht houden helaas. Bij ons was het stikheet op de kamer, 30 september met 14 graden buiten. Binnen kon de airco niet aan want het was kouder buiten. Jammer want hierdoor een slechte nacht slaap.

Prima hotel op mooie locatie. Je slaapt op een paar minuten van het binnenhof. Kamer en douche verder echt prima. Mooi uitzicht vanaf de kamer 4e verdieping.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Het verblijf was prima en voldeed aan al onze verwachtinge. Jammer van die hoge parkeerkosten.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De parkeervoorziening. Omdat het hotel zelf geen parkeervoorziening heeft, moesten wij uitwijken naar de naastgelegen parkeergarage. Daar betaalde ik 28 euro voor een middag en de daaropvolgende nacht. Dit is zodanig duur, dat dit een reden zou kunnen zijn om dit hotel niet meer te bezoeken. Waarom sluit het hotel geen deal met de garage voor bv een korting voor hotelgasten?

Kamer goed, ontbijt goed. Wel aan de dure kant. Voor een bezoek aan de binnenstad van den Haag is de locatie prima.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Goed bed.

De kamer was sober. Badkamer toont erg goedkoop. Slechts één handdoek pp en geen koffie of thee voorziening.

Goed bed. Prima locatie en een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Comfortabel verblijf met professionele medewerkers in een levendig deel van de stad.

De plastic badkamer is wat krap. De ontbijtruimte is bij het buffet ook niet echt ruim.

Ontbijt is prima, bedden zijn heel goed, hygiene prima. Toevallig had ik een kamer op een hoge verdieping met een schitterend uitzicht.

Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Den Haag
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer is wel erg basic. Weinig kastruimte, geen ruimte om spullen in de badkamer te zetten. Eén handdoek per persoon (die overigens netjes elke dag vernieuwd wordt).

De locatie: vlakbij de stad. Mooi uitzicht vanuit 7e verdieping

Super goede prijs/kwaliteit! Wij komen zeker nog een keer!
    • Standaard Driepersoonskamer

Op de zevende verdieping hing een hele muffe geur op de gang. Gelukkig roken we dit niet op de kamer.

De locatie van het hotel is top! Je loopt zo naar de winkels en leuke restaurantjes. Ontbijt zou ik niet in het hotel doen, zitten genoeg tentjes om de hoek van het hotel. We sliepen met z'n drieën op een kamer, dit kon prima. Tip: vraag een kamer op de 7e verdieping, heb je prachtig uitzicht over Den haag. Prijs/kwaliteit is heel goed, als we weer naar Den Haag gaan, boeken we sowieso dit hotel weer.

Prima voor een overnachting

Ik voelde me enigszins ‘opgeborgen’. Weinig sfeer op de kamer. De mogelijkheid voor het maken van koffie of thee ontbrak helaas.

De ontvangst was zeee vriendelijk en persoonlijk! De kamer was netjes, efficiënt. Het bed was heerlijk.

Zeer vriendelijk onthaal!

Geen ontbijt genomen wegens aan de dure kant, dat is spijtig….

Zeer vriendelijk onthaal! Een applaus voor het onthaal personeel! Kamers voorzien van basis comfort, maar dat weet je bij Ibis, niets mis mee

De locatie is echt prima, overal dichtbij.

De extra’s maken een verblijf in dit hotel duurder dan gepland. Parkeren ondanks 20% korting prijzig, ontbijt 17 euro pp en toeristenbelasting is hoog. Al kan het hotel aan dit laatste niets doen. Nu bleek dit al uit de reviews, dus je kunt het op een andere manier regelen. Hebben auto bij Bronovo geparkeerd tegen weekendtarief en in de stad zijn voldoende ontbijtadresjes.

De locatie is echt prima, overal dichtbij. Personeel is heel vriendelijk. Temperatuur in kamer goed te regelen. Kamers zijn erg schoon. Er is een fietsenstalling.

Prima lokatie, maar wel prijzig.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

de prijs voor het ontbijt. het was weliswaar een prima ontbijt, maar NIETS meer dan elders, maar wel te duur ! dat kan (als eerlijk vergelijkend) zeker voor E 5,- pp minder. Bij Bakker Bart (om de hoek) kun je ook lekker ontbijten en voor heel veel minder. Wij reizen erg veel (in binnen- en buitenland, dus roepen niet zomaar iets) Zowel zakelijk als prive.

De lokatie is super. ongelooflijk dicht bij het centrum. voor dames zeker een aanrader. met de tram in no-time aan het strand en voor weinig. een dagkaartje onbeperkt kost E 6,50 pp

Mooie propere kamer, vriendelijk personeel.
    • Standaard Driepersoonskamer

Ik ging ervan uit dat parking voorzien was bij het hotel. Dit bleek niet zo te zijn bij aankomst

Mooie propere kamer, vriendelijk personeel. niet ontbeten in het hotel

Aangenaam
    • Standaard Driepersoonskamer

De bedden vielen tegen vooral de bed die er bij geplaatst was. Want dat was een opblaas matras. Die lag niet lekker,je voelde alles door de matras.

Het personeel was super vriendelijk. En het ontbijt was erg lekker.

• Standaard Driepersoonskamer

De gordijnen waren te korten konden daardoor niet helemaal dicht, hierdoor werd het vroeg licht in de kamer

Het hotel lag op een hele fijne centrale plek, vanaf daar makkelijk het centrum van Den Haag in.

Heerlijk weer en mooie culturele omgeving
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Duurde tot paleistuin voor er gras/tuin was waar de hond kon plassen

De kamer was groot genoeg. En het Hotel lag mooi centraal. In minder als 10 minuten bij de koninklijke tuinen en in minder als 5 minuten in het centrum. Rondom volop tram haltes en restaurants

Het was rustig, aangenaam. Geen stress alles verliep vlotjes, personeel stond altijd klaar.

Geen ontbijt inbegrepen

Personeel super vriendelijk, je voelt je meteen thuis op je gemak. Gelegen in een Leuke omgeving. Kamers zijn rustig je hoort de drukte niet van de stad.

Goeie locatie.

Hele felle lampen in de kamer. Geen trap, dus je moest persé met de lift die erg smal waren.

Goeie locatie. Aardig personeel. Relaxte sfeer. Goeie bedden. Airco

De hulp en beleefdheid van het personeel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

geen ontbijtje kon er af voor die prijs.... het dichtklappen van de deuren van de kamers naast gelegen. (komt door dranger op de deur)

De hulp en beleefdheid van het personeel

Comfortable location, large room and friendly service
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Opstapje om naar de badkamer in te lopen

Super vriendelijk receptionist Katrina met persoonlijke service, advies en attentie! De kamer was groter dan verwacht (vergeleken met Ibis Utrecht bvb)

Net basic hotel met vriendelijk personeel.

De prijs van het ontbijt is veel te hoog . In een gerenomeerde zaak in het centrum genoten we van een uitgebreid ontbijt voor 2/3 van de hotelprijs .

Net basic hotel met vriendelijk personeel. Goede locatie om de stad te bezoeken . Leuk initiatief om tegoedbon te geven als na 1nacht verblijf de kamer niet gepoetst moest worden .

Super.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Soms erg warm op de kamer.

Goede uitvalsbasis om te shoppen en te combineren met cultuur. Hotel is schoon en goed verzorgd. ERG vriendelijke en behulpzaam personeel.

Het was een kort verblijf in Den Haag met een uitstekend hotel en voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het ontbijtbuffet was gevarieerd en lekker. Het personeel was vriendelijk. Ik had koud op mijn kamer en meldde dit aan de receptie. Een 5min later werd er een extra deken gebracht op mijn kamer, dit was vrij snel!!

Erg fijn

Niets. Koelkastje op kamer zou n nice to have zijn. Maar dan als extra.

Ontbijt was compleet met heel veel keus en werd steeds aangevuld. De tijd v 0630 tot 1200 u was ook ruim.

Alles was naar wens. We hebben 2 geweldigen dagen gehad.

Uiteraard het parkeren, zo`n hotel zou een eigen parkeerplaats moeten hebben.

Ontbijt was uitstekend en op de kamer was het heel goed vertoeven. Het ontvangst was ook uitermate vriendelijk. Ook de 20 % korting op de kosten van het parkeren was een meevaller.

Hartje den Haag
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wij hadden 's avonds en 's nachts echt last van het holle lawaai van de vlak naastgelegen parkeergarage. Moet gezegd dat we het raam open hadden en een kamer hadden pal naast de parkeergarage (aan de achterzijde)

Het hotel staat midden in het centrum, de meeste bezienswaardigheden bevinden zich op loopafstand. Toch heeft het hotel ook een prachtige binnentuin waar je heerlijk rustig kunt zitten. Het personeel was heel vriendelijk!

Perfect

Geen negatieve ervaringen gehad

Ideale ligging, heel dicht bij het centrum en de winkelstraten. De kamer was heel netjes met alle comfort die je nodig hebt voor een weekendje weg en gratis Wifi. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende service

Dat wij vooraf de bagage konden stallen.
    • Standaard Driepersoonskamer

Wij boekten een kamer voor 3 personen. Bij aankomst moesten we zelf het derde bed regelen. Uitklappen en opmaken. Het hoeslaken was niet fris. Gelukkig vonden we een ander laken om dit te bedekken. Zelf regelen van het derde bed bij en boeking voor 3 personen is echt een gemiste kans van het hotel!

Dat wij vooraf de bagage konden stallen.

Perfect hotel op een perfecte locatie, voor een perfecte prijs!

Geen mogelijkheid om koffie of thee te zetten op de kamer. Maar ach, je loopt de hoek om en je gaat lekker op een terrasje zitten...

Perfect hotel op een perfecte locatie, voor een perfecte prijs. En Den Haag is echt een geweldig mooie stad!

Prima bedden, geweldige lokatie midden in het centrum, alles...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Prima bedden, geweldige lokatie midden in het centrum, alles op loopafstand bereikbaar. Parkeergarage naast hotel, betaalbaar door kortingsvoucher van het hotel.

Goed hotel voor een stedentrip

Dit hotel ligt op een goede locatie voor een stedentrip. In de Binnenstad van Den Haag met tramhalte, café's, restaurants en winkels om de hoek. Mijn kamer op de 6e verdieping had een fijn uitzicht op de stad. De kamer was ingericht met dat wat je nodig hebt voor een kort verblijf. Het bed sliep heerlijk.

fijn hotel, fijne locatie, prima service

De badkamer is relatief klein, plastic, basic maar wel schoon. Jammer dat er maar 2 handdoeken waren, want als je beide onder de douche bent geweest heb je geen handdoek meer over om je handen aan af te drogen.

De locatie is perfect voor het centrum (om de hoek), het ontbijt was best uitgebreid en erg fijn dat je tot 11:30 kunt ontbijten. Naast het Hotel zit een Q-Park garage dus fijn voor het parkeren, en bij vetrek kregen we plotseling een kortingskaart voor deze parking van de receptie, top !

Value for money
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het ontbijtbuffet was divers en prima maar voor de prijs had ik net wat meer verwacht

Perfect voor een kort verblijf in hartje stad. Behulpzaam front office personeel en prima schone kamer met lekkere bedden. en dat alles voor een mooie prijs

Heerlijk centraal.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer aan de kleine kant met kleine douche.

Alles schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Goed ontbijt. Mooi uitzicht vanaf de zevende verdieping.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Zeer goed hotel met een topligging

De gratis WiFi is soms niet sterk genoeg. Werken in de straat maar dat kan het hotel niet kwalijk genomen worden.

Zeer leuk hotel, topligging nabij het centrum en parking. Zeer nette kamer, niet groot maar voldoende voor een zakenreis. Ruim ontbijt en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

niet slecht maar veel dingen te duur !!!!!!!!!!!!
    • Standaard Driepersoonskamer

te dure parking doe daar iets aan dan komen we zeker nog eens terug

parking veel te duur sorry hoor voor 2 dagen 60 euro ontbijt ook wat aan de dure kant 17 euro en als je dan alleen maar een koffietje drinkt voor de rest ok

de omgeving van het hotel, makkelijke verbinding naar strand...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

de receptie, informatie over openings-tijden van vis winkel Simonis was onvoldoende en niet correct. het meisje had even kunnen bellen in plaats ons alleen de weg te wijzen. zodat we niet voor niets er heen liepen. Parkeer garage was ondanks de korting erg duur.

de omgeving van het hotel, makkelijke verbinding naar strand etc.

Aanrader bezoek aan de stad Den Haag

Het personeel achter de balie was niet erg adequaat. We hadden één reservering met een grotere groep, maar tijdens het uitchecken werd toch gevraagd om kamers los af te rekenen.

Prijs/kwaliteit-verhouding is heel goed. Voor een weekendje Den Haag waarin je weinig in het hotel bent is dit een ideale plek om te verblijven. Middenin het centrum, goede parkeergelegenheden en de kamers zijn niet bijzonder, maar prima! Meerdere sleutels per kamer en 24-uurs receptie, fijn.

Personeel was uitmuntend!
    • Standaard Driepersoonskamer

Er waren erg veel dronken, luidruchtige groepen in het hotel, maar kan het hotel niet perse iets aan doen vrees ik

Personeel was uitmuntend!! Ik werd ziek in de nacht... we mochten iets langer op de kamer blijven tot er een oplossing voor vervoer was en ik kreeg kopjes thee van ze, heel fijn!

Prima verblijf in ruim hotel

Ruim opgezet hotel op goede locatie in de binnenstad. Lekker ontbijt, alhoewel wel aan de prijzige kant. Vriendelijk personeel. Handig dat je van te voren alles al betaald en niet hoeft te wachten met uitchecken. Dan laat je gewoon je kamerkaart achter in de glazen bak bij de uitgang.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prettig verblijf op goede locatie

Ontbijt was niet inbegrepen en vrij prijzig, wij zijn uitgeweken naar een lunchroom om de hoek.

Erg vriendelijke personeel en kamer voldeed aan verwachting. Wij sliepen aan de achterzijde, dus erg rustig. Uit kunnen checken om 12 uur was ook heerlijk.

Top locatie en goede kamer.

Ontbijt is in verhouding erg duur. Ik heb er dan ook voor gekozen om ergens anders te ontbijten. Het hotel ligt tussen allemaal leuke restaurantjes dus ontbijten buiten de deur is goed te doen.

In de bar een hapje en drankje was gezellig en lekker. Alles was ruimer dan gedacht en ik had een kamer op de bovenste verdieping wat een leuk uitzicht gaf.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

De locatie is prima en verder is het hotel in al zijn...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Niks extra's. Nog geen zeepje. Heel basic allemaal. En vloerbedekking. Dat vind ik niet zo fris.

De locatie is prima en verder is het hotel in al zijn eenvoud gewoon netjes.

prima voor die locatie en prijs
    • Standaard Driepersoonskamer

parkeerkosten, grootte van kamer voor drie personen; daarbij was het bijgezette bed dun en klein voor een jongen van 15 jaar.

ontbijt en bar beneden, locatie in centrum

Wij komen zeker terug.
    • Standaard Driepersoonskamer

De parkeergarage waar met korting kan worden geparkeerd kan worden was heel slecht bereikbaar vanwege een wegopbreking. Daardoor slepen met koffers in de koude.

Het personeel was superaardig en behulpzaam.

verblijf paste prima in ons opzet van vakantie.

Trappenhal was zeer eng. om er te geraken dien je steeds doorheen de buitenlucht. de vloerplaten zijn van metaal met doorkijkrooster. Zo keek je verschillende verdiepingen hoger en lager doorheen elk platform..... Dochter van 12jaar, durft niet in de lift. Haar kamer was op 7e etage. Niet prettig om via traphal te passeren.....

Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

De temperatuur op de kamer was op deze winterse dag aan de frisse kant ook bij de hoogste thermostaatstand.

Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Duur ontbijt, kamers versleten
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Extreem kleine badkamer, welke niet erg schoon was... Ook was het ontbijt voor €17.50 pp aan de dure kant. (was het zeker niet waard)

Het persooneel was wel aardig, jammer dat we een preek kregen omdat we de creditcard niet snel genoeg konden vinden.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Een waterkoker met koffie en thee op de kamer zou het wat warmer maken. Jammer dat er geen fitness faciliteiten zijn.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Locatie is ideaal, in het centrum en vlakbij openbaar vervoer en een parkeergarage. Service is goed en personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Een heel fijn verblijf en een aanrader voor wie Den Haag wil bezoeken.

Een waterglas in de badkamer zou heel erg op prijs worden gesteld... dit is écht een gemis. We sliepen aan de achterzijde met zicht op tuintjes. Het léék heel rustig.... Maar de 2 nachten dat we er waren, hoorden we 's nachts mensen roepen, schreeuwen zelfs en hoorden we autodeuren toeslaan... Dit heeft helemaal niets met het hotel te maken, wellicht met de(open) parkeergarage vlakbij .... Ongelooflijk jammer is dat voor het hotel én alle omwonenden... Misschien is het rustiger aan de straatkant (?)

Prima ligging om de stad te voet te verkennen! Het hotel heeft zelf geen parking, maar stelt een uitstekend alternatief voor. Heel goede dienstverlening: goede uitleg over waar de tram te nemen en welke tram, verkoop van de tram dagkaart aan de receptie van het hotel....Het ontbijt is zeker in orde en ik heb eenmaal s'avonds een lekkere salade in het hotel zelf gegeten: leuk om een kaart met wat keuze te hebben. Het bed was prima. Fantastisch idee om de gasten de keuze te laten om hun kamer eventueel een dagje niet te laten poetsen en het bed niet te laten opmaken. Je hangt een kaartje aan de deur en ontvangt bij je volgende consumptie in de bar een korting van 5€. Goed gezien voor het milieu en win-win voor het hotel en de gast.

centraal gelegen hotel
    • Standaard Driepersoonskamer

Kleine kamer en ook de omvang en faciliteiten vd badkamer waren minimaal. Tweemaal stond tot onze verbazing in de ochtend een schoonmaker (na een zeer kort klopje) in de kamer.

Het ontbijt was uitgebreid en goed. Wel prijzig

Een goede basis om in Den Haag dingen te bezoeken en uit te rusten.

De nachtkastjes erg klein, spullen vallen er makkelijk af; bij wastafel was ruimte om wat spullen neer te zetten erg klein voor 2 personenl

Het ontbijt: zelfbediening; voldoende plekken om te zitten, vlotte doorloop (het hotel leek niet helemaal volgeboekt), ruime keuze in brood en beleg, warme ontbijt gerechtjes, fruit enz., redelijk milieu-bewust. Ook goed: geen geluidshinder van kamers op verdieping boven of onder ons. bovenburen.

Heel sober hotel op prima locatie

De bedden zijn zacht. De kussens al helemaal. En de vloerbedekking is onhygiënisch. Last van lawaai van de buren. Verwacht verder niets extra's. Echt helemaal niks. Zelfs geen shampoo of drinkbekertjes. Het is slapen, douchen en wegwezen in dit hotel.

Centraal gelegen. Aantrekkelijk geprijsd. Vriendelijk personeel. Schone badkamer.

Modern hotel, schoon, vriendelijk personeel.

Het ontbijt is in orde maar wel erg duur (EUR 17).

Modern hotel, schoon, vriendelijk personeel. Aandacht voor styling van de inrichting in het hele hotel, hoewel de kamer daardoor niet echt een warme uitstraling heeft. Efficiënte check-in en praktische check-out. WiFi zonder code is praktisch. Badkamer is in feite een soort kunststof unit die in de kamer geplaatst is. Waarschijnlijk gemakkelijk te onderhouden en ziet er daardoor ook clean uit. Leuk detail zijn ook de projecties achter de incheckbalie, met diverse, afwisselende informatie. Veel (ook redelijk ongebruikelijke) tv-zenders .

Prima budgethotel, net buiten de drukte van het echte...

Echt budget. Alles is netjes en schoon, maar geen extra's zoals koffie of thee faciliteiten op de kamer.

Prima budgethotel, net buiten de drukte van het echte centrum. Rustig hotel en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Prima kamers, netjes, schoon, modern, comfortabel, heerlijke...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Prima kamers, netjes, schoon, modern, comfortabel, heerlijke bedden. Hotel is modern, leuke lounge in de hal. Ontbijt is prima en redelijk uitgebreid. De prijs voor het ontbijt 17 euro vind ik wel aan de hoge kant.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Goed hotel en supervriendelijk personeel. Fijn verblijf

Er is wel vlakbij een parkeergarage, maar duur! Werken vlak voor de deur. Maar geen last van lawaai

Supergoed ontbijt tot 12u. Late incheck mogelijk. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer proper en ruim.

Aangenaam en modern.
    • Standaard Driepersoonskamer

Een ontbijt komst 17 euro binnen het hotel. Daardoor zijn we niet binnen het hotel gebleven om te ontbijten.

Behulpzaam en ordelijke kamers. Bedden werden goed opgemaakt.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

City trip
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het bed was niet goed. Wij hadden 2 losse bedden waarvan het matras schuin af liep.

In het centrum, alles op loopafstand. Goedkoop parkeren kan bij het ziekenhuis, €15,- per dag. Dit is een klein stukje lopen. Je moet dit wel zelf aangeven en om een uitrijkaart vragen! In de parkeergarage naast het hotel is het een stuk duurder, maar krijg je 20% korting.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Zeer goed

Ontbijt was wat aan de dure kant, maar wel zeer royaal en gevarieerd.

Het geweldige uitzicht (achterkant, 6de verdieping) op het Nieuwjaarsvuurwerk in de binnenstad.

Uitstekend Hotel

Centrale ligging. Uitstekend verzorgd Hotel. Vriendelijk en gastvrij personeel. Beetje last van Parkeergarage waar luid geschreeuw van uitgaand publiek de auto ophaalde, maar was incident en raam even dicht en bijna niets meer te horen

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Geweldig genoten.

Het ontbijt zal ongetwijfeld heel lekker zijn maar wij vonden het toch echt te duur; 17 euro pp. We hebben daarom ontbeten bij Bakker Bart, samen voor 12 euro.

Alles. Ook de ligging is ideaal.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Ideaal hotel voor enkele dagen
    • Standaard Driepersoonskamer

Redelijk duur om je auto te parkeren maar je krijgt wel een kortingskaart. 48€ voor 2 dagen wat normaal 60€ had gekost

Dicht bij het centrum, rustig en zeer verzorgde kamer.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Prima hotel en fijn verblijf gehad.

De badkamer was erg klein. Daarnaast hadden we uitzicht op de tuin, vanaf de 4e verdieping. Echter zit daarnaast een open parkeergarage. Je kon je dus niet even zomaar omkleden, want er stonden vaak mensen in de garage zo naar binnen te kijken.

Heerlijke douche, fijn bed en mooie ligging in het bruisende Den-Haag.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

We hebben het niet slecht ervaren
    • Standaard Driepersoonskamer

Jammer dat het hotel geen eigen parkeer gelegenheid heeft.

We hebben geen ontbijt genomen omdat we wilden uitslapen . Locatie was perfect omdat we maar 5 minuten van onze feestlocatie zaten. We verblijven vaak in hotels en vonden de kamer en de badkamer aan de krappe kant. .

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Kom graag weer, maar ik zoek een andere parkeerplek.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

de informatie over parkeren; er staat dat je tegen schappelijk bedrag kunt parkeren bij Westeinde ziekenhuis: voor zo'n 18 uur was ik meer dan 40 euro kwijt! Op de site van het hotel stond een heel ander tarief

de lokatie

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Tof
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Voor mij persoonlijk zijn de bedden te zacht maar wel groot genoeg in vergelijking met sommige ander éénpersoons bedden.

De ligging is super, kamer ruim genoeg en het ontbijt meer dan voldoende met lekkere koffie !

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

De prijs van het ontbijt stond overal op € 16,-- ook op het...

De prijs van het ontbijt stond overal op € 16,-- ook op het bord bij de receptie. Toen we ontbijt reserveerde was het ineens € 17,--. Uit coulance is € 16,-- gerekend. Vind de prijs voor het ontbijt wel duur.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Netjes schoon.

Het was erg warm in de kamer, terwijl de verwarming uit stond. Gelukkig kon er een raam open maar daardoor was er veel herrie van straat en nachtleven binnen luid hoorbaar. We hadden een kamer aan de voorkant.

Netjes schoon. Prima bed en douche. Centraal gelegen. Parkeren op 10 min lopen bij het ziekenhuis is prima.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel ibis Den Haag City Centre