Beoordelingen over ibis Den Haag Scheveningen 3-sterren

Gevers Deynootweg 63, 2586 BJ Scheveningen, Nederland

#15 van de 26 hotels in Scheveningen

het ontbijt was prima, werd steeds bijgevuld.

het ontbijt was prima, werd steeds bijgevuld. Wij hadden jammer genoeg een kamer zonder balkon met dit mooie weer, verder was de kamer lekker groot met een vast bankje achter in de kamer, en een bureau stoel. Jammer genoeg maar 1 lekkere fauteuil om naar de tv te kijken, Dus moet 1 pers. altijd op de harde bureau stoel zitten. in de gang nog een vast bankje. Alles was schoon en lekkere bedden. wifi was ook oké.

Super vakantie

Dat er geen balkon bij de kamer was. Vonden wij erg jammer.

Het hotel was prima we konden zelfs al vroeger op de kamer. Personeel was heel vriendelijk. De afstand naar het stand was lekker dichtbij. En ook het ontbijt was goed geregeld en lekker.

Goed en mooi in het centrum

De lift was klein maar dat is misschien persoonlijk probleem en de deuren gingen zwaar vooral wij lagen op kamer 302 dat was een "klapdeur" s'nachts schrokken we er van dus niet de kamer deur maar de toegangsdeur.Maar dat weerhoudt ons niet om volgende keer weer te "Ibus" Het was niet de eerste keer en hopelijk samen met de buurvrouw volgend jaar weer.Groeten vanuit een zonnig Noord Nederland(Winsum)Janny Wouda Lijnemagoed

Het ontbijt was goed prijs en comfort was naar verhouding

Tegenvallend.
    • Vierpersoons-familiekamer met Balkon

De conditie van de kamer: die was veel te klein voor 4 personen. Onvoldoende stoelen. Brandgaatjes in bank en vitrage, roest in de kozijnen op het balkon, afbladderende verf, een veel te krappe badkamer - dit is by far niet wat we op basis van de website bij boeking te zien kregen. En wel heel prijzig, vanwege het piekweekend. Een stevige tegenvaller.

Het bed lag redelijk goed, het was leuk om een balkon te hebben, de ligging op loopafstand van de zee was fijn.

Weekend Scheveningen
    • Vierpersoons-familiekamer met Balkon

Kleine badkamer in de familiekamer, geen schapje oid om toilettassen op de zetten

Ligt parallel aan de boulevard maar vijf min lopen. Superlocatie (wél goedkoop, en toch vlakbij Blvd. Tram voor de deur!!

De tweede kamer, met bijbetaling was een verdubbeling van de...

De eerste kamer. Echt heel klein

De tweede kamer, met bijbetaling was een verdubbeling van de grootte. De prijs kwaliteitsverhouding met de eerste kamer is niet goed. De tweede wel.

Lekker ontbijt en vriendelijk personeel.

Kleine kamer

Lekker ontbijt en vriendelijk personeel. Zeer centraal gelegen in Scheveningen. Kamers hebben alles wat je verwacht maar uitvoering is basic

We hebben het naar de zin gehad.

Het ontbijt viel ons tegen, weinig variatie.

Goed hotel op een prima locatie, tram en bus stoppen voo de deur en het strand is op loopafstand. De kamer was klein maar comfortabel.

Heel aardig personeel.

1 nachtje voor 140€ is veel dan had je er wel ontbijt bij kunnen doen.

Heel aardig personeel. Lieve jonge medewerkers. Vooral de jonge getinte jongen met krullen was heel sympathiek.

heb ervan genoten .

Toch even klein puntje , ik had een rolstoel nodig kreeg ik ook maar de bandjes waren lek !

Heerlijk ontbijt , kamers niet heel groot maar wat je nodig hebt is er . Lekker dicht bij zee !!

Heerlijk weekend gehad!

Kleine ontbijtruimte, die erg warm is als deze vol zit.

Locatie is super, de straat over en je staat op de boulevard. Het personeel was erg aardig en behulpzaam. We mochten onze auto iets langer laten staan toen we uitgecheckt hadden. In verband met het mooie weer waren alle parkeerplaatsen in de buurt vol. Kamer was wat klein, maar geen probleem voor 2 dagen. Bedden heerlijk.

terugkomen?? ja zeker

er was geen voldoende pakeerplaats, maar de naastgelegen pakeergarage had er genoeg, de tram naar centrum stopt voor de deur, heerlijk geslapen. rustige kamer.

Ideale ligging vlakbij zee!

Kunnen we geen bedenken...

Ideale ligging vlakbij zee!! Tramhalte voor de deur! Heerlijk uitgebreid ontbijt wat continu aangevuld werd! Heel vriendelijk personeel! Eenvoudige kamers maar netjes en met Airco! Bagage opslag na uitchecken!

De hygiëne en properheid van de kamer was heel goed.

De grootte van de kamer viel echt tegen. Leek op een noodkamertje. Juist 30cm tussen muur en voet einde van het bed.

De hygiëne en properheid van de kamer was heel goed.

• Tweepersoons-familiekamer met Balkon

De deur van de badkamer kwam steeds met een knal tegen de wc pot. Verder was het prima schoon!

Het ontbijt was prima,er was alleen te weinig ruimte om het te nuttigen

Leuke vakantie gehad.
    • Tweepersoons-familiekamer met Balkon

Hadden geen koelkastje op de kamer. En redelijk veel moeten betalen om de hondjes te laten verblijven in het hotel, in vergelijkig met andere hotels was dat aan de dure kant.

Het ontbijt was superlekker. En zeer positief om met de hondjes te verblijven.

Mooie locatie in Scheveningen, dichtbij zee en dichtbij het...
    • Vierpersoons-familiekamer met Balkon

Krappe badkamer voor 4 personen en veel te weinig gelegenheid om een zitplaats te hebben tijdens het ontbijt. Ontbijten met je bord op schoot is niet wat je verwacht voor de prijs.

Mooie locatie in Scheveningen, dichtbij zee en dichtbij het Circustheater.

• Vierpersoons-familiekamer met Balkon

Het parkeren was vrij duur bij jullie .Dus niet geparkeerd in de garage bij jullie wat eigenlijk jammer is .

Alles was top .Ook een pluim voor de schoonmakers.

Personeel was vriendelijk

Dat er honden bij het ontbijt zaten, kwijlende dieren bah

Ontzettend kleine kamer met 1 bed. Ontbijtruimte veel te klein. Zo vies dat er honden bij het ontbijt zaten. Ontzettend kleine liften.

Locatie was perfect.

Het zag er wat oud en her er der stuk uit. Kamer erg klein. Weinig stopcontacten, vooral in de buurt van het bed. Personeel wel redelijk, maar niet heel erg vriendelijk

Locatie was perfect. Ontbijt was goed

Prima verblijf lekker dicht bij het strand.
    • Vierpersoons-familiekamer met Balkon

Geen plek om te parkeren, uur rond gereden voor een parkeerplaats. Geen stopcontacten bij nachtkastje. Totaal maar 2 stopcontacten, niet meer van deze tijd.

Locatie was perfect

Schone en ruime kamer, vlakbij de boulevard voor een vriendelijk prijsje.
    • Vierpersoons-familiekamer met Balkon

Slaapbank was oke voor 1 nacht, voor een volwassene, maar niet langer. veel verkeer, maar dat stoorde mij niet zo erg. Al met al goed geslapen. Oud design meubilair, maar functioneel.

Dichtbij de boulevard voor een vriendelijk prijsje. Kamer en badkamer waren schoon. Fijn dat er een balkon was. Ruime kamer.

Betalen voor een toplocatie maar genoegen nemen met een verminderd comfort.
    • Tweepersoons-familiekamer met Balkon

Het beddencomfort was beduidend slecht, harde bedden en matrassen die oud waren. De badkamer erg klein en er ontbrak linnengoed.

De ligging is echt top! Naast het casino, bij de boulevard, geweldig.

Nooit weer dit hotel!

De kamer heel erg klein en alles heel oud en onverzorgd. Geen waterkoker in de kamer, waarschijnlijk is hun bedoeling dan dat de gasten hun dure, kwalitatief laag ontbijt gaan nemen. Je kon niet eens fatsoenlijk langs het bed lopen, zo klein was de kamer. Zo gehorig heb ik nog nooit een gebouw meegemaakt. Voor mij nooit weer!

Personeel was aardig. Het schoonmaakteam en receptioniste (meerdere) waren super aardig

Verzorgd en erf

Ik heb geen idee vond het top!

De kamer was erg ruim en het ontbijt was goed verzorgd. Het hotel lag dicht bij het circustheater en de pier van scheveningen, top locatie dus!

• Driepersoons-familiekamer met Balkon

geen parkeerplaats. Terwijl hierop geselecteerd was. Stond in de kleine letters dat hier geen rechten aan ontleend konden worden. kamer met balkon. Uitzicht op het parkeerterrein.

Erg aangenaam en voor herhaling vatbaar

Dat de kamer ontzettend groot was en dat, ondanks dat deze naast de lift lag, wij daar totaal geen last van hebben. Tevens was deze zeer gunstig gelegen ten opzichte van de boulevard en het theater.

Leuk feest gehad, mooie omgeving en slapen in een matige accommodatie

De kamer was erg klein. Je kunt er niet met 2 personen in lopen zonder elkaar op de tenen te trappen. De badkamer had een rioollucht die na 1 keer openen ook de hele kamer bedwelmde. In eerste instantie leek dit hotel goedkoop maar doordat er 32 euro ontbijt, 30 euro parkeerkosten en kosten voor de hond bij kwamen was de prijs boven de 160 euro voor 1 nacht. Ik denk dat in de omgeving betere hotels zijn die meer kwaliteit bieden voor dit geld.

De ligging van het hotel is goed.

Eenvoudig hotel op een handige locatie.
    • Vierpersoons-familiekamer met Balkon

Een van de matrassen was kapot, dit had ervangen moeten zijn. Verder had het wel wat schoner gemogen.

Het hotel staat op een ideale locatie; vlak bij het strand, bij het circustheater en bij de tram richting centraal.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Bezoek Den Haag, verblijf in Scheveningen. Perfect.
    • Driepersoons-familiekamer met Balkon

Geen ijskastje op de kamer. Geen waterkoker. Te weinig berg ruimte.

Dichtbij strand, recht over tramhalte. Tram brengt je zo naar Den Haag en Delft. Grote kamer. Heel veel eet adresjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Nooit meer Ibis

Paasweekend, veel te weinig personeel. Broodjes waren op bij ontbijt. Oude geschilderde koude fabriek eieren. Brood was smaakloos. Fabriekskaas en oud fruit. Je moest overal om vragen, kamer was niet schoongemaakt, dus geen handdoeken. WC papier niet voldoende. Kamer was heel erg klein, te klein voor 3 sterren hotel. En als klapstuk kwam de nachtportier na 22.00 uur, met zijn sleutel onze kamer binnen. Hij dacht dat het de voorraad kamer was. We lagen al te slapen. We waren ontzettend geschrokken, ik hoorde dat er iemand binnen kwam en dat hij/zij na ons geschreeuw weer gauw wegging. Wij moesten zelf naar de balie lopen om te informeren, wat er aan de hand was, toen pas kwam er een excuus. Een week lang heb ik nachtmerries gehad en schrok steeds wakker van geluid. Het had toch meer met me gedaan dan ik gedacht had. Bij uitchecken mijn verhaal gedaan, maar werd weinig mee gedaan. Ik kreeg het gevoel een oude zeur te zijn. Ik moest gewoon niet klagen, gewoon betalen, vertrekken en verrekken. Voor ons geen Ibis meer.

Douche

Door de ligging perfect. Kom terug.
    • Tweepersoons-familiekamer met Balkon

Een waterkoker en een wc-borstel ontbraken wederom op de kamer!! Dit mag je toch wel op z'n minst verwachten op een familiekamer. Ontbijt is goed maar erg duur. Personeel vriendelijk. Wil je een balkon dan ben je aangewezen op een (duurdere) familiekamer, dit voor de rokers onder ons.

Ligging is perfect.

Goede uitvalsbasis voor verblijf in Scheveningen
    • Tweepersoons-familiekamer met Balkon

Kamers aan de achterkant zijn dan wel rustig, maar het uitzicht op andere gebouwen is saai (2e verdieping). Parkeren is een flinke extra kostenpost. Verwarming was uit toen we aankwamen en het duurde flink lang voor het aangenaam voelde. (Het was dan ook wel bitter koud buiten).

De wat duurdere kamers zijn lekker ruim, met bank. Kamers aan de achterkant van het hotel zijn rustig. Prima ontbijt, wel wat prijzig voor mijn kind dat alleen een croissantje eet. Locatie is goed, de straat oversteken en je bent al bijna op de boulevard en vlakbij de restaurants en winkels.

Beslist voor herhaling.

Het enige wat wij misten was een koffie zet apparaat of waterkoker. En wij konden de verwarming niet lager krijgen dus het bleef wat warm, waarschijnlijk de verkeerde kant op gedraaid.

De kamers waren lekker groot voor een gezin(wij hadden twee kamers). Het ontbijt was meer dan genoeg en heel veel keuze,en heerlijk vers.En fijn dat de auto bij het hotel kon staan, en overal dicht bij, Circustheater en het strand. Wij komen zeker terug. En het personeel was heel gast vrij, gevraagd of de auto nog even mocht blijven staan na het uitchecken was geen probleem.helemaal top en ga niet met andere reviews mee die negatief er over schrijven.

Prettig verblijf

Kosten van ontbijt redelijk hoog. Er zijn veel ontbijtmogelijkheden in de buurt met een prettigere prijs. Kosten van parkeren van de auto ook hoog en onprettige parkeerplaatsen.

Ontvangst weer zeer vriendelijk. Locatie van het hotel erg prettig.

Teleurstellend

Prijs van de kamer was te duur ivgl met de kwaliteit. Piepkleine kamer waar je elkaar niet kon kruisen. Waterleiding maakte ganse nacht kabaal, geen vitrage achter de gordijnen voor het raam waardoor iedereen kan binnenkijken als je de gordijnen wil openen, badkamer niet echt schoon. Parking was duur en hoewel we eerst moesten aanbellen om aan te melden voor de parking en ons op een plaats parkeerden met bordje 'ibis parking' werd er ons gevraagd om in de snijdende koude terug naar de auto te gaan om een nota te leggen achter de voorruit om te vermijden dat de auto zou weggehaald worden??

Vriendelijk personeel. Goed bed.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Fijne ligging.

Prijs toch wel aan de hoge kant tov hotels in de omgeving. Ondanks beschrijving op booking.com toch nog extra toeslagen moeten betalen.

Fijne ligging. Gewoon goed en rustig hotel. Ruime parkeergelegenheid. Goed bed!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Komen zeker terug om ons weekendje af te maken...

Het super vriendelijke personeel... moesten door omstandigheden eerder weg, werd door het dienstdoende personeel buitengewoon netjes op ingegaan, echt super fijn...

Erg prettig verblijf

Het zijn prima kamers de kamer die wij hadden was erg ruim met een halletje zelfs het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam mijn man zit tijdelijk in een rolstoel maar ze zijn erg behulpzaam geweest en het ontbijt was prima erg veel keus

Een goed hotel, komen zeker nog eens terug. Ideaal dat je achter het hotel kunt parkeren.

We zijn 1 nacht geweest, hebben het circustheater bezocht. Het beviel ons heel goed dat het lopend heel goed te doen is er naar toe. Heerlijk geslapen op een goed bed, en het ontbijt was uitgebreid.

• Vierpersoons-familiekamer met Balkon

was fijn geweest als er een kopje thee of koffie op de kamer gezet had kunnen worden. Verder miste ik een prullenbak in de kamer. Was alleen in de badkamer aanwezig

lekker dichtbij het Circustheater

Prima hotel voor paar dagen scheveningen, goede locatie.

kosten parkeren, 25 euro per dag vind ik aan de hoge kant. Was op een binnenplaatsje waar men wat parkeerplekken gecreerd had. Snel verdiend.

ontbijt niet bijzonder maar voldoende

We gingen voor Lion King en moeder-dochterplezier. Had geen hoge eisen qua verblijf.
    • Tweepersoons-familiekamer met Balkon

Prullenbak in kamer miste. Had ook wel waterkoker mogen staan. Kleinigheidje dus. Verder prima!

Bij vraag 1 met wie ik was, kon ik mijn optie hier niet aanklikken. Nl mijn 19 jr dochter

Heeft geheel aan de verwachtingen voldaan.

Aankleding van de ontbijtruimte weinig sfeervol. (Ontbijt zelf overigens prima!)

Prima locatie voor bezoek strand, Pier, Sea Life, Madurodam. Nette, ruime kamer. Badkamer voldoende groot. Uitstekend ontbijtbuffet. Weinig tot geen geluidshinder. Goed bed. Verduisteringsgordijnen.

De inzet en vriendelijkheid van het personeel.
    • Tweepersoons-familiekamer met Balkon

Dat de eerste kamer klachten had, die toch bekend hadden moeten zijn.

De inzet en vriendelijkheid van het personeel. We wilden graag gebruik maken van de HDMI aansluiting op de tv. De tv was echter ingebouwd in een kast. Werd super opgelost. Onze kamer had twee klachten, de dag erna ‘s middags een andere kamer gekregen. Zonder moeite ervoor te hebben moeten doen.

Dankzij het personeel een fijne ervaring

kamer, geen extra's, outdated

Een eenvoudig hotel. De kamers zijn heel klein. wel schoon. De inrichting van de bar is echt niet goed. Die ligt als het ware midden in de hal. Het personeel is echter geweldig. Dat maakt het verblijf prettig!

Geen 2e keer meer

De kamer die wij hadden lag op 2e verdieping bij noodtrap en de kamer was heel klein niet zoals op fotos getoont werd

De entree en buitenaanblik was mooi

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Geweldig!!!
    • Tweepersoons-familiekamer met Balkon

Er ligt laminaat (achtig iets) en als iemand een etage hoger haar hakken niet uitdoet, dan klinkt dat behoorlijk door.

Veel keuze bij het ontbijt, enorm aardig personeel, fijne bedden en heerlijke douche!!

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Was gewoon weer goed geregeld door booking.com

de kamer die wij haddden 615 was iets aan de kleine kant maar goed vertoeven

ontbijt was gewoon goed schone kamers en goede douche verder gewoon goed standaard

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

De prijs voor het parkeren bij het hotel. We hebben nu gratis geparkeerd bij het zwarte pad. Let wel op dat je hier echt geluk moet hebben om een plek te kunnen bemachtigen. In de zomer is dit trouwens wel betaald parkeren.

De ligging en het vriendelijke en behulpzame personeel. Ook het uitchecken tot 12:00 is iets waar veel andere hotels wat van kunnen leren.

Goed en heerlijk rustig

Parking mogelijkheden van hotel.

Kamer was klein maar voor deze prijs is dat wel acceptabel. Ontbijt was uitgebreid en goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Prijs voor hotelparking auto is overdreven hoog.

Prima hotel, lekker dicht bij alle toeristische dingen.
    • Vierpersoons-familiekamer met Balkon

Het toilet lekte, dus natte voeten 's nachts. Doorgegeven bij de receptie en wordt opgelost.

Prima ontbijt, fijne kamer, goede bedden en een schone (bad)kamer.

Gewoon een standaard goed hotel.

Het ontbijt was te duur (16,-- per persoon) voor wat je ervoor kreeg. Raam miste een stand om het een klein stukje open te doen.

De kamer was klein maar keurig. Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

voor 1 dag is het wel te doen ten opzichte wat je moet betalen voor het ontbijt en het parkeren
    • Tweepersoons-familiekamer met Balkon

Parkeren is heel duur. We hebben geparkeerd in een parkeer garage deze was 19 euro per dag en bij het hotel kost het 25 euro per dag

we hebben geen ontbijt genomen omdat het ten verhouding van de kamer heel duur was en wij zijn geen echte ontbijt mensen. De kamer was eenvoudig maar wel netjes.

Zeer matig

Zeer sobere kamer, hoewel ze het een superior room noemden.... Nu er was niets superior aan... Gewoon een simpele kamer. Zeer simpel duur ontbijt...voor 16 euro is dat een afzetterij. Paar broodjes, plakje ham en kaas, alles zeer simpel. Niet zoals bij van der Valk!!!! Duur parkeren. Kleine tv. Een flesje shampoo en douchgel vast aan de muur. Extra kosten voor balkon dat onder water stond .... afvoer zat verstopt, dat heb ik gemeld, maar geen 5 euro terug. Ik beveel dit hotel zeker niet verder aan.

Het ontbijt kostte nog eens 16 euro per persoon en was erg, erg simpel. Veel geld voor weinig speciale dingen. Brood, wat vlees en kaas, zoetigheid beleg. Wat flakes en müsli. Slechte koffie uit een automaat! 2 sapjes. Roerei en gekookt ei. Een verouderd hotel met zeer simpele kamers. We hadden nog een upgrade van 5 euro betaald voor een balkon met uitzicht achter, niet op de zeekant , maar dat hele balkon stond onder water. Belachelijk dure parkeerplaats achter hotel, wat leeg was, voor 25 Euro vaste prijs voor enkele uren. Niet erg klant vriendelijk. Uiteindelijk was ik dan 125 euro kwijt I.P.V. de geboekte 60. Heel dun beddekovertrek, we hebben er wel nog een bij kunnen vragen zonder extra kosten ..... Geen hotel om verder aan te bevelen. Personeel matig.

Het ontbijt was goed en het personeel was vriendelijk en...

Te veel lawaai op de kamer. We sliepen op de bovenste verdieping maar je hoorde de airco in de gang teveel.

Het ontbijt was goed en het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

een keer maar nooit weer

de kamer was belachelijk klein. Om aan de andere kant van het bed te komen moest ik met de rug naar de muur zijdelings schuifelen. Daarnaast vind ik 25 euro voor additionele parkeerkosten voor een nacht volslagen krankzinnig.

het was schoon

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Functioneel en prima

Muffe kamer Gedateerde inrichting Voor 75 euro ex belasting zou ik wel graag ontbijt er bij inbegrepen willen hebben

Bed was prima Douches heerlijk Ligging was goed Personeel heel vriendelijk

Gratis up-grade naar (een grotere ) familiekamer.

Geen afgesloten ruimte om de fietsen veilig te kunnen stallen. En parkeertarief erg hoog.

Gratis up-grade naar (een grotere ) familiekamer. Prima ontbijt.

Prima voor kort verblijf, geen aanrader voor meerdere dagen.

De kamer was erg klein, de badkamer ook. Dubbele douchedeur onhandig. De ontbijtruimte was klein en daardoor erg druk.

Ligging van het hotel. Ontbijt werd steeds bijgevuld, alles vers en goed verzorgd.

ruime kamer, goede bedden, ontbijt in het weekend tot 12 uur!

Geluid van de benedenburen (vermoedelijk) een verdieping lager die in de nacht praatten en het balkon op en af liepen, dit maakt logeren aan de balkonkant in dit geval minder luxe of aantrekkelijk. Het was heel even dus ook goed geslapen.

ruime kamer, goede bedden, ontbijt in het weekend tot 12 uur! Eigen parking bij het hotel. Ligging hotel ideaal in hartje Scheveningen. Fijne hotelbar/lounge waar je nog avond laat een drankje kunt halen. Vrijkaartje voor Holland Casino.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prima hotel met perfecte ligging

Housekeeping kwam 2 keer aan de deur kloppen waardoor we wakker werden en eigenlijk wilde uitslapen.

Perfecte ligging. Afstand naar crazy piano’s was ideaal.

Genoten

Temperatuur kamer erg hoog

Ontbijt aan de dure kant maar wel compleet. Ontbijt tot 12.00 uur op zondag, ook ideaal. Parkeren bij locatie goed geregeld. Halte tram naar Den Haag centrum voor de deur.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

• Vierpersoons-familiekamer met Balkon

Koffie en thee op de kamer was niet toegankelijk

Het hotel ligt perfect gelegen alle grote attracties op minder dan 5 minuten gelegen. De bedden sliepen uitstekend! Pluspunt. We dachten dat we een 2persoon slaapbank kregen dit was achteraf een gewoon 2 persoonsbed!

• Beoordeeld op: 24 november 2017

super

Ruimte voor ontbijt, zag er niet gezellig uit

Dat onze kamer super schoon was en lekker warm, verwarming deed het goed en goede verlichting in de badkamer

Voor ons verblijf (1 nacht) was dit prima. Indien meerdere nachten zouden we graag een iets grotere kamer willen hebben.

Prima ligging t.o.v. alle lokaties die wij bezocht hebben.

Prima uitvalsbasis

Krappe ontbijtruimte, vrij kleine kamer

Fijn extra lang bed, 's nachts stil, fijne douche, prima ontbijt, om de hoek van het circustheater, vlak bij de boulevard, hond mag mee

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prima hotel met goede locatie voor ons doel

Kamer was klein, maar prima! Bed lag prima en de kamer was netjes en schoon goede ramen, zaten aan de straat kant en hebben weinig last vh verkeer gehad Locatie ook uitstekend

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Zalmeerst wat anders zoeken niet mijn eerste keuze
    • Driepersoons-familiekamer met Balkon

Zie bovenstaande had nl al in aug geboekt

Kamer was minder begane grond. Kon geen raam open in de nacht was er niet alleen de balkon deur deze was echter begane grond. Maar dan was er inbraak mogelijkheid.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Goed hotel en centraal gelegen t.o.v. openbaar vervoer en uitgaansmogelijkheden.

De kamer was aan de kleine kant, maar dat kan ook zijn dat we dat bij het boeken over het hoofd hebben gezien.

Het ontbijt was prima, alles was goed verzorgd. Alleen de kamer was aan de kleine kant.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima ontbijt, gastvrije vriendelijke ontvangst, prima...

Parkeren voor een nacht € 25, vrij duur had wat ons betreft gratis mogen zijn.

Prima ontbijt, gastvrije vriendelijke ontvangst, prima bedden en uitstekende ligging.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Goed.

Jammer genoeg waren er een aantal zenders op maandag waaronder die van de publieke omroep die achter een codering waren gezet. Dit vind ik jammer en niet passend.

Het ontbijt was goed! De kamer was ook prima. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Hotel wel goed, maar gezinskamer blijkt gewoon een kleine 2 persoonkamer te zijn.
    • Vierpersoons-familiekamer met Balkon

We hadden voor 4 personen geboekt. De kamer was echter maar voor 2 personen klaargemaakt. We moesten zelf een bed maken van de bank en er waren geen handdoeken en badlakens voor 4 personen

Ontbijt was goed

Goede accomodatie maar totaalprijs klopt totaal niet.
    • Driepersoons-familiekamer met Balkon

De totaalprijs van 210 euro volgens booking.com bleek bij aankomst 270 euro. Toeristenbelasting begrepen wij, maar 20 euro per nacht per hond was niet de deal. Wij hebben van te voren opgegeven dat we een hond mee nemen bij opmerkingen. Daar hebben we verder niets meer van gehoord, behalve een totaalbedrag van 210 euro. Maar bij aankomst bleek dit dus 40 euro extra. WIj gingen niet akkoord maar konden niet anders dan betalen. Volgens de medewerker hadden we dit op de website moeten lezen. Dit klopt niet; we zouden hier van te voren over geinformeerd moeten worden. Dan hadden we zeker niet geboekt. We sturen ook een mail naar het hotel hierover en booking.com. Wellicht kunnen jullie hier wat aan doen.

Kamer was netjes en prima. Ook rustig,

Beetje tegengevallen
    • Tweepersoons-familiekamer met Balkon

Parking kost 25 euro per nacht, maar auto moet om 12 uur weg. Ontbijt is te duur (16,00 euro) en maar heel gewoontjes. Geen vers gesneden fruit. In Frankrijk betaalden we deze zomer 9,95 euro voor een heerlijk ontbijt bij Ibis !

Afstand tot het strand. Kamer was ruim.