Beoordelingen over Sandton IJsselhotel 4-sterren

Worp 2, 7419 AD Deventer, Nederland

#10 van de 15 hotels in Deventer

Zeer tevreden!
    • Charme Kamer

De kamer was erg warm, waarschijnlijk omdat de vloerverwarming in de badkamer aan stond. Gelukkig konden de ramen open.

Uiterst vriendelijk personeel en een prachtige locatie aan de IJssel in Deventer. We komen terug!

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Een prima hotel, goed personeel waar je heerlijk kan dineren.
    • Charme Kamer

De buiten uitgang van de keuken zou beter afgeschermd moeten worden. Je komt er langs als je naar de ingang van het hotel gaat en staat open met veel spullen buiten. Geen fraai beeld. €25.00 voor het ontbijt wat er geserveerd wordt is aan de hoge kant.

De locatie, prima personeel en heerlijk diner.

Ligging was perfect, aan de IJssel met zicht op Deventer.
    • Suite

Airco viel in de nacht stil, waardoor het in de ochtend behoorlijk warm was op de kamer.

Ligging was perfect, aan de IJssel met zicht op Deventer. Op loopafstand en per pont voor de deur bereikbaar Goede keuken

Prachtige locatie aan het water
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

alhoewel het idee van een geserveerd ontbijt best slim is was de uitvoering wat onduidelijk.

snelle & efficiënt inchecken. Goede info van de receptie. Zeer vriendelijk personeel

Ok, maar een te duur hotel.

Ontbijt.

Prachtig hotel en prachtige locatie. Kamers en bed prima. Het personeel 'doen hun best maar knullig'; kunnen het niet anders omschrijven. Het ontbijt is veel, veel te duur voor het gebodene en ook raar uitgeserveerd.

Goed hotel prachtige ligging en omgeving
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Roomservice :bedden werden dichtgeslagen maar kussens en onderlaken werd niets mee gedaan Ontbijt was ok maar prijs/kwaliteit was buiten proporties

Ligging hotel en uitzicht waren geweldig

Mooi hotel aan de oevers van de IJssel t.o. de prachtige stad Deventer.
    • Charme Kamer

Geen separate douche. Erg onhandig om over de rand van het bad te stappen, de jeugd zal hier geen probleem mee hebben maar de oudere gast wel.

ontbijt uitstekend en dat geldt ook voor het diner. Geweldige keuken

Een heel fijn gastvrij verblijf gehad!
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De warmte in de kamer en badkamer was echt veel te warm! In de nacht airco aan gedaan maar was vanzelf uit gegaan dus met wakker worden was het weer erg warm! Het bed vonden we te zacht.

Locatie was top!

Mooie locatie en hotel, maar kom hier niet meer terug...
    • Charme Kamer

Geklungel met de reservering (na veel communicatie toch gewoon niet de kamer met uitzicht krijgen die is toegezegd) en nog een arrogante check-in procedure ook. De foto is het uitzicht van de kamer. Deze kamer werd ons verkocht als zicht op de stad... Zelfs al zou het plantsoenzicht zou zijn, klopt het niet. Ik ben er nog steeds niet achter of het nou onprofessioneel geklungel is, of dat het personeel nu bewust een loopje met je neemt. Hoe dan ook, hierdoor is het echt een eenmalig bezoek, ook al is de locatie nog zo mooi.

Deventer is een super mooie stad en vanuit dit hotel met het veerpontje kom je direct in het centrum uit.

• Cosy Kamer

Prima ligging van het hotel aan de IJssel, met het pontje vaar je naar het centrum. Ontbijt was goed verzorgd, en het diner was geweldig! Wij komen zeker terug in dit hotel.

Veel te duur voor wat het is!
    • Cosy Kamer

De kamers zijn te klein en badkamer zeer onhandig. Het ontbijt was ondermaats en steeds liep er iets verkeerd in de bediening. Het hotel is veel te duur voor wat je krijgt.

Gezellige bar met zicht op het water. Vriendelijk personeel. Goede ontvangst bij aankomst.

veel uiterlijk vertoon, slordig personeel
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

In de nacht ruzie op de gang, 2x gemeld bij de balie. Niet nagekomen beloftes van personeel. Bij de bediening : erg jong personeel die niet de tijd namen om het antwoord op hun vragen af te wachten

Mooie locatie en goede service
    • Cosy Kamer

De kamer was redelijk krap. Geen toiletborstel in het toilet en geen plankje in de douch om de shampoo etc. Op te zetten.

De klantvriendelijkheid en het uitzicht vanuit het lounge gedeelte.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Al met al een heerlijk weekend.
    • Cosy Kamer

De ruimte van de kamer is aan de kleine kant. Het ontbijt wordt geserveerd aan tafel. Het ontbijt menu is verwarrend en 25 Euro pp is téveel

De plek is perfect ten opzichte van Deventer. Met de pont ben je zo aan de overkant. De douche prima. De wastafel onhandig. Heerlijke vloerverwarming in de badkamer.

Heerlijk ontspannen verblijf op een mooie plek bij een prachtige stad.
    • Charme Kamer

Ruime kamer met een heerlijk bed. Rustige en mooie lokatie aan de IJssel. De overtocht met de pont maakte het extra leuk. Prima ontbijt voor een normale prijs. Zeer de moeite waard.

Wij hadden een heerlijk weekend😀
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Uitzicht op de IJssel. Alleen als we voor het raam gingen staan. We keken vanuit ons bed op een dak. Spinrag en dikke langpoot recht boven ons hoofd aan het plafond

Heel fijn bed, heerlijke badkamer. 2de dekbed werd snel bezorgd. Heel lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Goed hotel in een mooie omgeving
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Na een dag winkelen wilden we graag nog even koffie drinken in het restaurant maar er bleek geen plek meer te zijn. Vonden wij vervelend ook omdat je een gast bent van het hotel. Het had leuk geweest als extra service om aan te bieden een kopje koffie mee te nemen naar de kamer.

Kamer was mooi en rustig met een heerlijk bed. Heel leuk om met het pondje over te varen naar het centrum van Deventer, pondje vaart af en aan, maar let op wel tot 23.00 u Kosteloos parkeren bij het hotel

Het diner was voortreffelijk, ontbijt was goed.
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Het diner was voortreffelijk, ontbijt was goed. Wij hadden aangegeven dat de bedden niet goed waren en daardoor een mindere nachtrust hadden gehad. Dit werd direct gecompenseerd met het weg laten van het diner op de rekening. Pluspunten!!!

De ontzettend mooie ligging: vanuit het restaurant een...
    • Cosy Kamer

Slechts kleinigheidjes: onze cosy kamer was (volgens verwachting) aan de krappe kant, maar prima voor ons verblijf. Het sanitair is netjes, maar de straal uit de douchekop had wat meer power mogen hebben en de wasbak is ietwat onpraktisch.

De ontzettend mooie ligging: vanuit het restaurant een schitterend uitzicht op de IJssel en de 'skyline' van Deventer en vanaf onze hotelkamer keken we uit op een rustig stukje groen. Het hotel zelf (prachtig pand) is netjes verzorgd en het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. En ook het heerlijke zachte bed verdient zeker een compliment!

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Prima kamer, stil en goed verduisterd, maar in de badkamer...
    • Cosy Kamer

De heren in de bediening en bij de receptie iets te popie. De dames deden het uitstekend. De waterdruk in de douchen zou iets hoger mogen.

Prima kamer, stil en goed verduisterd, maar in de badkamer is zwarte lichtknop op de zwarte tegels iets te ver van de deur niet te zien en wij waren niet de enigen die in het duister tastten. De nachtverlichting daarentegen uitstekend.

Fijn plekje aan de rivier.
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Mijn matras. Voor mij was het een beetje dun / hard.

De plek is prachtig. Deventer is met het pontje snel te bereiken. De bediening bij het inchecken en het ontbijt was heel aardig.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Mooie kamer met uitzicht op de IJssel.
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Niet alleen geen restaurant maar ok in het geheel geen room service als alternatief

Mooie kamer met uitzicht op de IJssel. restaurant helaas die avond vanwege groepsboeking niet beschikbaar. Ontbijt niet genuttigd

Prachtige locatie, uitzicht over de rivier.
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Er was geen gelegenheid om koffie of thee op de kamer te zetten. De wasbak in de badkamer is kwa design erg mooi maar erg onpraktisch. Beetje krappe kamer. Restaurant beetje te exclusief voor ons maar centrum is dichtbij!

Prachtige locatie, uitzicht over de rivier. Met het pondje tot 's avonds laat nog overvaren naar het centrum. Er kan een raam open op de kamer, lekker fris! Rustig hotel met prima personeel. Top!

Fantastisch!
    • Cosy Kamer

Mooi hotel, super vriendelijk personeel die een uitstekende service verlenen. Perfecte ligging! Lekker rustig maar binnen 5 minuten midden in het centrum. Uitstekend gegeten in het restaurant. Echt een aanrader!

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Deventer
    • Cosy Kamer

Slappe douche straal. Prijzig ontbijt (we zijn in de stad gaan ontbijten, prima oplossing voor bijna helft vd prijs). Kamer ruim genoeg maar oogt beetje krap door de donkere meubels en vloerbedekking.

Locatie aan de IJssel, prachtig uitzicht en leuke overtochten naar t centrum met de frequent varende pont die direct bij het hotel voor de deur ligt. Vriendelijk personeel.

Comfortabel
    • Cosy Kamer

Kamer was een beetje aan de krappe kant, maar wel goed ingedeeld en niet heel storend.

Kamer was heel mooi, netjes, schoon en comfortabel. Bed was heerlijk. Ontbijt was prima.

Heerlijke plek om even helemaal bij te komen
    • Cosy Kamer

Prijzen restauarant bijv. ontbijt, € 25 p.p.

Uitzicht over de IJssel, geweldige kamer, vriendelijk, goed en professioneel personeel 👍 Locatie t.o.v. de stad zowel per auto als per pont. Wij komen zeker dit jaar nog eens terug!

Teleurstellend
    • Cosy Kamer

Het bed was erg slecht. Bij aankomst lag er een te kleine topper op het bed 160cm voor een bed van 180cm, aan weerszijden dus 10 cm te kort. Na de klachtmelding werd deze topper vervangen door een andere topper. Naar later bleek 2 enkele toppers op een tweepersoonsbed, hierdoor ontstond er een split/opening in het midden. Bovendien was deze topper erg dun en oncomfortabel. Niet bepaald wat je zou mogen verwachten van een Sandton hotel. Opnieuw een klacht ingediend bij het personeel in de ochtend, dit werd correct behandeld en met 30€ retour. Al had ik liever gezien dat ons een nieuwe overnachting werd aangeboden, om zodoende een positieve ervaring over te houden aan Sandton Deventer. Dat is helaas nu niet het geval. De hotel manager zou geraadpleegd worden om ons een overnachting aan te bieden, dat is tot op heden niet gebeurd.

Sfeervol hotel met uitzicht op het water vanaf de eetzaal. Prachtige locatie! Goede parkeergelegenheid in nabijheid.

Redelijk tevreden
    • Cosy Kamer

Onze kamer was erg klein en donker (slechts een smal raam aan de zijkant) en er was geen kapstok of hoge kast om de jassen aan of in op te hangen, verder vonden wij het ontbijt erg duur.

De stadswandeling met gids en de verrassing onderweg. Verder vonden wij het personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima verblijf voor een paar dagen Deventer.
    • Cosy Kamer

In de badkamer misten we een scheerspiegel. In de kast was weinig ruimte voor kleding. We vonden de kamer erg duur vwb de kwaliteit tov andere hotels.

Ideale ligging tov Deventer. Pontje gaat vaak op en neer en dan ben je zo in het centrum. Nette kamer, fijn bed.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

onrustig weekend

Zie vorige reactie

De boeking via booking.com voor twee nachten was niet bij het hotel doorgekomen. Voor de tweede nacht moesten we verhuizen naar een ander hotel.

Mooi leuk liggend hotel, vriendelijk personeel, wat rommelig bij het dure ontbijt, kamers klein.
    • Cosy Kamer

De verhouding van de prijs tot het ontbijt erg overdreven hoog. De kamers muf en klein, vooral kamer a de badkamer erg stinkend van mufheid of riool. Wij zetten de deur open naar de kamer om de vieze lucht er uit te halen en tevens een raam open, dat hielp een klein beetje. Bediening eerste dag ontbijt goed, tweede dag erg rommelig, vergaten wat we bestelden, servies werd laat voor de vijfde persoon gebracht.

De ligging van het hotel was erg leuk. de ruimtes waar je wat kon drinken en eten gezellig.

Prima maar prijzig
    • Cosy Kamer

Iets meer luxe op de kamer voor deze prijs, bijv. koffiezetmogelijkheden, en wat onhandigheden zoals geen zeepbakje in de douche, geen licht in het halletje, doordat prullenbak in dameswc bij receptie lastig te bereiken is liggen er vieze handdoekjes op de grond, maakt slechte 1e indruk.

De ligging is prima en personeel aardig.

helemaal goed
    • Charme Kamer

Kamer(s 'uitstekend, ligging hotel tegenover oude binnenstad magistraal. Oversteek per pontje, ook al duurt dit maar enkele minuten,geeft dit alles iets bijzonders

Zeer prettig verblijf in een prachtig pand en dito omgeving.
    • Cosy Kamer

De kamertemperatuur was iets te hoog naar onze smaak (vooral 's nachts); gordijnen konden aan de uiteinden onvoldoende volledig sluiten, zodat er nog licht naar binnen kwam; onder de nachtskastjes aan weerszijden van het bed, zitten aansluitpunten (electra) voorzien van licht, hetgeen we zelf hebben moeten afdekken (tassen ervoor) om hier geen last van te hebben tijdens het slapen.

Prachtige locatie, rustig gelegen langs De IJssel en in het groen.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

De prachtige ligging aan de overkant van de IJssel tegenover...
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Voor een ****hotel is naar mijn mening de kamer (P) te klein, ook in verhouding met de prijs! In de badkamer is er een design wastafel. Mooi om te zien, maar erg onhandig in gebruik.

De prachtige ligging aan de overkant van de IJssel tegenover Deventer. Goede gratis parkeergelegenheid. Wij kregen kamer P in het nieuwe gedeelte. Erg klein, zeker ook omdat ik gebruik maak van een rollator. Na 2 overnachten kregen wij een upgrade (100,=) naar een veel betere kamer (suite) in het oude gebouw, zodat de volgende 5 overnachtingen naar onze volle tevredenheid waren.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Dichtbij het centrum, aan het water en in een park : super ligging.
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De ligging van het hotel is fantastisch. Bovendien is de binnenstad van Deventer zeer nabij met het pontje. Perfecte verbinding. Hotel zelf is ook prima. Instap van het bad/douche zou iets lager mogen, maar dat is detail. Een 2e stoel in de kamer zou ook fijn zijn, maar ook dit : detail.

Goed als uitvalsbasis naar Deventer en eventueel de omgeving.
    • Cosy Kamer

Voor die prijs had ik beslist een grotere kamer verwacht. Deze was klein en door de opstelling van het meubilair niet heel praktisch. Echt te veel geld voor een dergelijke kamer met slechts 1 matig zittende fauteuil. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt; € 25,- PP is echt extreem duur. Hoe verzin je zoiets? Eveneens geen gebruik van het diner gemaakt; ook dat is niet goedkoop. De ruimte om te dineren was heel netjes, luxe ingericht, het uitzicht mooi, maar het geheel niet heel uitnodigend en gezellig.

De prachtige ligging aan de IJssel, zodat je heel snel aan de overkant bent en direct in het centrum van Deventer. Verder was het hotel vrij nieuw en alles schoon en hygiënisch. En het personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Fraaie locatie aan de rivier met zicht op Deventer;
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Kleine kamer (weliswaar met zicht op de rivier); prijs voor het ontbijt is hoog.

Fraaie locatie aan de rivier met zicht op Deventer; vlakbij het hotel makkelijk en leuk pontje naar de stad.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

5,5
    de locatie was goed de rest was ondermaats by vertrek ging de slagboom niet omhoog we zyn zelf naar
    • Cosy Kamer

de kamers waren veel te klein de kleerkast was veel te klein er lag veel stof op de kast en de tv het is veel te duur voor allleen te slapen

ontbyt veel te duur

Het hotel is zoor
    • Cosy Kamer

De vriendelijke, hartelijke service van een ieder die we van het personeel spraken. Bovendien werd ik na vertrek gebeld om te zeggen dat er een kledingstuk op mijn kamer was achtergebleven, waardoor ik dat ik dezelfde dag nog op kon halen.

Uitzicht en veerpontje geven bezoek aan Deventer net iets extras
    • Suite

De suite viel enigszins tegen; het was een ruime(mere) kamer met prima badkamer, maar het had geen wow-factor. De suites met uitzicht op de rivier, kunnen wellicht wel de wow-factor hebben, maar die hadden wij helaas niet. 25 euro p.p. voor een ontbijt, vonden wij te veel geld. Waarschijnlijk is de kwaliteit er wel naar, maar wij vonden 50 euro voor een ontbijt gewoon te veel. We hebben er voor gekozen om op een terrasje in de binnenstad te ontbijten en hadden een heerlijk ontbijt voor bijna de helft van het geld.

Mooie locatie met fantastisch uitzicht op Deventer. Zo in het centrum via het voetgangersveerpontje. Vriendelijk personeel. Gratis parkeergelegenheid.

Hotel straalt luxe uit, maar zie dat niet terug bij de kamers
    • Suite

De kamer viel heel erg tegen, suite geboekt, grote kamer dat wel, maar zeker niet luxe en ook niet mooi ingericht,, staat een grote tafel met zes stoelen waar je niks mee kan, achter in een hoek staat een zo genaamde mini bar op de grond,, kan echt veel beter!!

De ligging van het hotel is erg mooi,,,

In Deventer is veel te ontdekken, naast het winkelen.
    • Cosy Kamer

De kamer was te klein voor 2 personen. Weinig ruimte door veel en te groot meubilair. De airco was kapot waardoor het erg warm was op de kamer. Het terras was niet elke dag beschikbaar voor gasten door reserveringen (bruiloft).

De locatie met fraai uitzicht op de IJssel en de stad Deventer. Goede en snelle verbinding (voetveer) naar de stad.

Behalve de mooie ligging was het een teleurstellend verblijf
    • Charme Kamer

Prijs/ kwaliteit verhouding slecht. Airco werkte niet . 1 van de 2 ramen functioneerde slecht. Aangezien de straatkant van de kamer een grote glazen pui is werd het behoorlijk warm. Ontbijt werd uitgeserveerd waarbij je voor de 25 euro pp wel een heel matig ontbijt kreeg. Personeel leek ook weinig geinteresseerd . Zowel op het terras als bij het ontbijt kreeg je het bestelde maar daarna werd er niet meer in jouw richting gekeken. Wat extra bestellen lastig maakte

Prachtige hotel, qua bouw en qua ligging, maar fascilitair en kwalitatief weer tegenvallend
    • Cosy Kamer

Eerste ochtend compleet ontbijt besteld. Werd uitgeserveerd, was goed. 2e ochtend a la carte. Onduidelijk of het klopte qua hoeveelheden. Bij navraag bleek meer geleverd, maar was een geste van de ober (?). Jus d órange zou vers zijn, volgens de menukaart ( 5 euro), maar was het zeker niet. Onze kamer bleek na een dag fietsen niet schoongemaakt. Omdat de schoonmaakdienst al naar huis was, werd ons eerst gevraagd of we zelf ons bed even wilden opmaken. Dat vonden we niet passen bij dit niveau van hotel. Na overleg met de manager ging de receptioniste zelf aan de slag, met de opmerking dat zij thuis tenslotte ook haar eigen bed moest opmaken..... je verwacht in zo'n hotel toch een iets andere benadering..

de ligging van het hotel, het uitzicht op de stad Deventer. Prima bedden, mooie badkamer.

Locatie en accomodatie
    • Cosy Kamer

Ontbijt veel te duur, 25 EUR en daar moest je ook nog uit kiezen. We vonden dit echt slecht......en zeer slechte mopperende bediening.

Locatie en accomodatie

Hotel wilde zich fijner( chiquer )voor doen dan het is,
    • Cosy Kamer

A was de kamer mooi ingericht , was het niet practisch ingericht- als je snachts naar de toilet ging stoote je aan het bureau. Airco werkte niet en al deden wij de raam open was het nog steeds waar op de kamer. De vloer in de badkamer was vuil- veel stof langs de randen en onder de wastafel. Deze was zeer onpractisch in gebruik. Ontbijt werd aantafel geserveerd en al is dit soms fijn was het in dit geval niet. Voor 25eu. kreeg je sap, 1 koffie/thee wat vruchten sap en 1croissant( + 2 kleine zoetedingen) je had dan de keus van of wat brood(die niet smaakte) met beleg of yoghurt met wat granola. Wilde je extra dan moest er flink voor worden betaald- ham 5eu, koffie 4eu, omelett 8eu. Ik zei dat een buffet voor het prijs dat het ontbijt kost beter was geweest. Als de prijs van het otbijt inclusief was hadden wij wrs. niets gezegd. Zo als ik eerder noemde is dit wel door het personeel goed opgelost. ( PS het hoogst dat wij ooit voor een ontbijt hebben betaald was 22eu. bij een Radissen Blu en dat was voor een zeer zeer uitgebreide buffet.) ' .

de ligging aan de Ijssel is prachtig. Je kunt zo met het veertje naar de overkant en het centrum van Deventer. Kamers zijn wel mooi ingericht. personeel was zeer vriendelijk en toen ik vertelde van de schimmel smaak aan mijn verse jus dórange hebben zij mij gelijk nieuwe gebracht. Bij het ontbijt was er ook iets niet goed maar het personeel hebben dit adequate opgelost.

de ligging en het uitzicht van het hotel
    • Cosy Kamer

In de badkamer de wasbak. Je kon niet je gezicht wassen zonder je hoofd tegen de bovenliggende stenen plaat te stoten. Verder geen toiletborstel aanwezig.

de ligging en het uitzicht van het hotel

Hoge verwachtingen maar viel erg tegen.
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De kamer zou uitzicht hebben op de IJssel, dit was deels waar, we keken namelijk schuin op de IJssel en schuin tegen een bijgebouw aan. Erg jammer! Bovendien werden de ramen duidelijk te weinig gewassen, vreselijk vieze ramen overal. Niet echt een visitekaartje. In de kamer waren te grote meubels geplaatst, hiervoor was de ruimte gewoon te klein. Van het ontbijt hebben wij geen gebruik gemaakt, €25 pp vinden wij een beetje overdreven. Hiervoor zijn wij het centrum ingegaan waar we heerlijk goedkoop hebben ontbeten.

Het bed was heerlijk.

Prachtige locatie
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De kosten voor het ontbijt in a la carte vorm (dus geen buffet) waren € 25,00. Dit was een continentaal ontbijt zonder gebakken eieren of roerei of iets dergelijks. Er is de mogelijkheid om bijvoorbeeld gebakken eieren te bestellen, maar daar moet dan extra voor worden betaald. Voor een kopje koffie wordt € 4,00 gerekend. Deze prijzen zijn naar mijn mening aan de hoge kant. De hotelkamer was op zich niet groot en voelde nog kleiner aan omdat er teveel meubilair in was geplaatst (bureau, 2 stoelen, grote kast). De badkamer was goed, alleen de wasbak was door haar vorm erg onpraktisch. De airconditioning was kapot en daardoor was het erg warm in de hotelkamer. Na een opmerking hierover tegen de receptioniste is dit op een goede wijze door het aanbieden van een gratis ontbijt gecompenseerd. In de hotelkamer waren boven de toegangsdeur en boven de badkamerdeur grote spinnenwebben aanwezig. In een vensterbank en op de vloer op de 1e verdieping aan het eind van de gang lagen veel dode muggen. Het lijkt mij zeer wenselijk wanneer het Sandton IJsselhotel meer aandacht gaat besteden aan het aspect hygiëne !

Het Sandton IJsselhotel is prachtig gelegen. Het personeel was vriendelijk. Naast het hotel kan gratis op een met een slagboom afgesloten parkeerterrein worden geparkeerd. Het uitzicht vanuit de hotelkamer op de 1e verdieping op de IJssel en op Deventer was mooi. Met een veerpontje, waarvan het vertrekpunt naast het hotel is gelegen, is het centrum van Deventer lopend en varend in ongeveer 10 minuten te bereiken. De kosten voor een retour voor het veerpontje waren € 3,00 per persoon.

Heerlijk ontspannen verblijf. Een en ander heeft zijn prijs, maar is het wel ten volle waard.
    • Charme Kamer

Ontbijt wat aan de prijzige kant.

Grote, comfortabele kamer. Mooie locatie aan de IJssel met pontje letterlijk naast de deur: in vijf minuten in het centrum van Deventer. Heerlijk terras. Heerlijk ontbijt.

De locatie van het hotel.
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Geen idee waarom dit hotel een hoog punt krijgt. Dit is alleen voor de ligging van het hotel naar mijn mening. Hotelkamer was slecht schoongemaakt, het bed was van uitermate slechte kwaliteit, sliep vreselijk en het ontbijt was ronduit belachelijk voor de prijs die ze ervoor vragen. Kortom, ik zou dit hotel niet aan iemand aanbevelen, jammer!

De locatie van het hotel. Gratis parkeerplaats.

• Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Gangen en kamer warm door niet functioneren airco (wordt aan gewerkt) Kleine kamer volgepropt met te grote meubels ie. bureau en stoel waar eigenlijk geen ruimte voor is en waardoor de kast nauwelijks open kan) Bobbelig en te groot kussen (lag een alternatief in de kast, maar helaas niet op tijd gezien) Ontbijt belachelijk duur Niet goed gezogen (er lagen nog zaken van vorige gasten op de vloer van de kamer)

Vriendelijk personeel Lokatie Gratis parkeren Design en uitstraling hotel + kamers

Uiterst plezierig en lekker.

Zie boven.

Het ontbijt was uitstekend. Als idee zou ik ter overweging geven de toilettafel te wijzigen in een normale wasbak. De huidige uitvoering is erg onhandig. Kleuren door het hele hotel heen zijn prachtig

service was ronduit pet
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Luchtbehandeling wel gekocht niet gekregen, de automatische toegangsdeuren slaan tegen je aan als je naar buiten wilt, kapotte flessen op de grond in overdekte afsluitbare fietsenstalling, driegangen menu duurde tussen elke gang meer dan een uur en was dan nog hier en daar slecht, van de betaling via booking.com snappen ze niets, allemaal jonge meiden die het vak echt nog moeten leren.

Het uitzicht vanaf het terras

Prachtige locatie .
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Badkamer klein , wanneer licht aan bij wastafel gruwelijk heet daardoor. Slechte afbuiging. Wastafel priegelig . Airco kapot en erg hete kamer daardoor. Geen melding door personeel vooraf. Geen oplossing uit zichzelf of een goede vergoeding. Uiteindelijk wel andere kamer met werkende airco na drukken . Maar hard geluid en niet eens oordopjes op vraag....en prijs ontbijt/koffie belachelijk ...

Prachtige locatie . Fijn bed.

Genoten van het prachtige terras met uitzicht en het heerlijke eten.
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Tegen niets. De airco deed het niet op de kamer en er kon maar een klein raampje een stukje open. Overigens is het hotel ons voor het ongemak naar tevredenheid tegemoetgekomen.

De locatie is prachtig. Terras aan de IJssel met uitzicht op de stad Deventer. Pontveer op twee minuten lopen die je brengt aan de overzijde waar je zo de binnenstad inloopt. . Je hebt de auto niet nodig.

slaapconfort
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

DE airco werkte niet afdoende. Het was broeierig in de kamer en het dekbed te warm om onder te slapen. Het raam kon niet goed open. Het mechanisme was stuk.

ligging ten opzichte van het centrum van Deventer

Mooie plek
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Kamer aan de kleine kant, veel stoten. Grappige maar onhandige wastafel. Ontbijt a la carte duur en onhandig, Liever lopend zodat je nog wat bij kunt kiezen. Bediening traag, eerst ca 15 min wachten voordat iemand kwam ' opnemen' vervolgens werden wij die als eersten bestelden het laatst bediend, onnavolgbare logistiek, personeel niet allemaal vriendelijk, onpersoonlijk, niet gastvrij

Telleurstellend
    • Cosy Kamer

Er was afgelopen weekend een bruiloft. Hierdoor was het personeel alleen maar met de voorbereiding van de bruiloft bezig. Wij werden niet echt hartelijk ontvangen. We konden wel dineren maar geen keuze menu en tussen een bepaald tijdstip. Er werd niet eens verteld waar het ontbijt was, waar je een drankje eventueel kunt drinken. We hadden 2.5 uur gereden hebben de spullen op de kamer gezet en wilde een drankje drinken. Daar zat het personeel niet op te wachten: wacht u op het pontje? Wilt u ook iets eten? We zijn eigenlijk druk met de voorbereiding van de bruiloft bezig. Gemeld bij de receptie. Wij voelde ons niet echt welkom! Indien wij in de avond nog een drankje hadden willen drinken, dan zaten we met de bruiloft gasten!! Jammer. Als dit gemeld was van te voren hadden we een andere keuze kunnen maken.

Prijs/kwaliteit verhouding niet juist.
    • Cosy Kamer

Grootte van kamer viel tegen. Prijs kwaliteit verhouding niet goed. Kamerprijs is te hoog in verhouding wat je er voor krijgt. Vb. Geen bad, geen waterkoker en koffiezet apparaat. Ontbijt te duur.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Mooie locatie maar het ontbijt is geldverspilling
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Het ontbijt. Voor €25-, pp! kreeg je per persoon 1 sneetje brood. fruit, plakje kaas, plakje ham. 1 gekookt ei en een croissant. Buffet hadden ze niet meer. Voor een gebakken ei o.i.d moest je €8-, bij betalen. Een stukje brood konden we gelukkig wel kosteloos erbij krijgen. Verder hadden we een diner op zondag maar omdat alles op was konden we niet van de kaart kiezen maar hadden ze 2 menu's. Het smaakte prima, maar wel jammer dat dit van te voren niet aan was gegeven. Dan hadden we waarschijnlijk in het centrum wat gegeten. Personeel was vriendelijk. Kamer erg klein maar prima. Netjes en erg schoon!

de locatie/omgeving. Vriendelijk personeel en het is er erg schoon.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

uitsekend
    • Cosy Kamer

Misschien had het iets duidelijker kunnen zijn dat we exclusief ontbijt hadden gereserveerd.

Zeer vriendelijk en opgeruimd personeel. Zeer behulpzaam en geinteresseerd.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Goed. Positieve ervaring.
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Bediening (ontbijt, terras 's avonds) was een paar keer heel traag. Eén keer meer dan een half uur op mijn koffie moeten wachten bij het ontbijt, terwijl ik gehaast was. Andere keren was de bediening wel snel.

Meeste personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Leuk verblijf maar voldeed niet aan de verwachting
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Het schoonmaken van de kamers valt een beetje tegen. Veel stof op het hoofdbord, stof en dooie vliegen in de lampen en op de kozijnen. Er loopt erg veel jong personeel dat rechtstreeks van de hotelschool lijkt te komen. Wij houden van een persoonlijke touch of een gezellig praatje, maar daar werd een beetje onwennig op gereageerd. Net als bij veel hotels was er een centrale verwarming. Maar op een warme zomeravond is dat niet uit te houden. Een airco/verwarming die alleen waaierstand 2 of 4 heeft en niet lager dan 19 graden kan is voor de zomer niet zo fijn.

Mooie moderne kamer met uitzicht op de IJssel. Fijne badkamer met een heerlijk groot bad. Het hotel heeft een fijn terras met genoeg keuze tussen zon en schaduw. Voor de frisse zomerdagen biedt de serre een perfecte combi. Zit vlak naast het pontje om je naar de stad te brengen. Erg fijn ook dat je in het hotel een kaartje kan kopen!

Fijn hotel, te duur ontbijt, suite is meer een luxe kamer.
    • Suite

Suite geboekt en had geen koffie/thee fasciliteiten, parkeren op eigen terrein niet mogelijk, ontbijt 25 Euro PP !

vriendelijkheid personeel was super! Ligging is super, dichtbij t centrum en toch rusting aan de andere kant van de ijssel

Een aanrader
    • Charme Kamer

De hoofdkussens van het bed zijn zeer slecht, plat met harde ingewerkte rol

Mooie ruime kamer, zeer goede ligging vlakbij de overzet naar de stad, uitzicht van op het terras over de IJssel-rivier. We bezochten Deventer en de hoge Veluwe

Mooie locatie, rest tegenvallend
    • Charme Kamer

Konden niet dineren, er waren wel tafels vrij maar geen personeel genoeg. Ontbijt belachelijk duur. Geen balkon of terras bij kamer. Geen koffie-faciliteiten op kamer. Airco ging automatisch uit in de nacht. Voor 4 sterren en die prijs bood het hotel veel te weinig.

Heerlijk aan de IJssel
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Jammer dat je geen thee/ koffie kunt maken op de kamer, dat verwacht je wel bij dit klasse hotel!

Geweldig goed hotel, met mooie kamer met Ijsselzicht en heerlijk groot bed! Ontbijt werd aan tafel geserveerd (heerlijk buiten op t terras) en was erg goed! Mooie plek ook, naast t hotel kun je zo met t pontje naar de overkant.

Gezellig een weekendje Deventer, we hebben genoten.
    • Cosy Kamer

Kamer erg vol,en het was erg warm in de kamer. Wasbak in badkamer erg onhandig. Ontbijt duur.

Bedden waren erg goed. Goede verbinding met de stad Deventer. Personeel vriendelijk.

Heerlijk verblijf. Fijne locatie.
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Keuzevrijheid bij het ontbijt was beperkt. Prijs was beslist te hoog voor het gebodene. Waarom geen onbeperkte keuze voor deze prijs?

het uitzicht was fantastisch. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt en diner goed verzorgd.

De kamer was royaal en van alle gemakken voorzien.

Hoge prijzen , ontbijt

De kamer was royaal en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt werd uitgeserveerd aan tafel en was duur naar wat je kreeg. Dit was standaard en wilde je extra dan moest er bij betaald worden. De drankjes in de bar en op het terras waren duur. Het hotel ligt prachtig aan de Ijssel met uitzicht op het centrum van Deventer. Pontje voor de deur

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

We hadden zin om het ijsselhotel eens te proberen en onszelf te verwennen!!
    • Cosy Kamer

Ontbijt viel wat tegen, prijs verhoudingsgewijs aan de hoge kant

Keurige en heel prettige kamer, fantastische bedden, heerlijk geslapen. Geweldige locatie! Prachtig zicht op de Ijssel en op Deventer

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Mooi prijzig hotel unieke ligging aan de IJssel.
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Badkamer was prachtig,maar met grote plank boven fontijn/kraan zodat je amper bij de kraan kan zonder je nek en rug in vreemde onmogelijke houdingen te moeten draaien. Kleine kamer je stoot tegen bureau of kast. Mooi maar prijzig hotel.

Met pontje over de IJssel naar Deventer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Sandton IJsselhotel