Beoordelingen over Hotel Restaurant in den Hoof 3-sterren

Akersteenweg 218, 6227 AE Maastricht, Nederland

#24 van de 51 hotels in Maastricht

Het was verschrikkelijk! Wat hebben wij toch een pech met hotels.

Warme slaapkamer, geen airconditioning. Wij hebben een ventilator gevraagd, ze zijn vergeten het te plaatsen. De kamer aan de straatkant, raam open gedaan omdat het te warm was, zeer gehorig door het verkeer. Heel weinig geslapen!

Vriendelijkheid bij ontvangst en het gratis ophalen na evenement

Heerlijk relaxt.

Vriendelijkheid, personeel doet alle moeite voor de gasten. Vier keer per uur een bus vlakbij die binnen 10 minuten in Maastricht is. Praktische kamer die zeer schoon is.

Heerlijk genieten

We zijn ontzettend vriendelijk ontvangen. Je kon op de kamer een keuze maken of je een zacht of hard kussen gebruikte. Douche was ruim en de bedden lagen heerlijk. Ontbijt was erg goed met heerlijk vers fruit en een eitje na keuze. Gratis parkeren voor de deur.

Prima ligging en zeer vriendelijk personeel

het hotel ligt aan een grote weg en je hoort het verkeer.

Heel vriendelijke personeel. We konden bij het hotel fietsen huren, ze hadden een kaart van de omgeving en we kregen tips voor een leuke fietsronde inclusief lunchplekken. Top!

Zeer aangenaam verblijf.

Het TV scherm was te klein en stond te ver van de bedden af en was zodoende bijna niet te gebruiken.

Bedden waren prima,schone kamer en badkamer. Zeer behulpzaam personeel en vriendelijk Fijne omgeving

Super!

Geweldig meegedacht door het personeel! Toen ze zagen dat we met een baby reisden en ze hoorden dat de baby altijd bij ons in bed slaapt, kregen we een andere kamer met een 2-persoonsbed ipv 2 1-persoonsbedden aan elkaar en een bad ipv een douche, zodat we de baby lekker in bad konden doen. Er werd ook meteen een heel handig kinderstoeltje voor ons gepakt tijdens de maaltijden. Gewoon super!

Zeer aangenaam pinksterweekend

Mss het ontbijt voor mensen met gluten en lactose wat uitgebreider maken maar deden hun best om te kijken wat ik mocht eten

Ik heb gluten en lactose intolerantie en niks was hen teveel om te kijken wat ik mocht eten hebben zelf de menu aangepast. Zeer bebulpzaam

Wij gaan zeker terug !!!!

Kraaknette kamers, zeer vriendelijk personeel, super ontbijt en zeer lekker avondeten en dit alles aan een scherpe prijs ! Ook onze motoren stonden in een grote afgesloten garage . Omdat we met 10 personen waren werd dagelijks onze tafel gereserveerd voor zowel ontbijt als avondeten. Idem voor de tafeltjes in het salon om onze aperitief te nuttigen of s'avonds gezellig na te praten...kortom een heel geslaagd weekende .

ontbijt had misschien wat uitgebreider gemogen maar was wel heel lekker en vers! Zeer beperkte kaart in restaurant

Mooie , nette, ruime kamer. Heel vriendelijk personeel. Rustig gelegen. Mooi terras is extra troef! Lekker eten!

Wij hebben genoten. Prima hotel aan rand van Maastricht

De gastheer en vrouw waren erg vriendelijk en attent! Racefietsen veilig in stalling. Gewone fietsen ter plekke gehuurd. Ze namen alle tijd om ons routes aan te wijzen.

Super verblijf gehad, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Ik beveel dit hotel van harte aan.

Niets viel ons tegen!

Ontzettend vriendelijk geholpen door het personeel! Dit hotel is perfect voor een fietsweekend met paar vrienden/vriendinnen! Wij hadden de 4 persoonskamer, deze was zeer ruim, schoon en netjes, met prima sanitair. Locatie hotel is 10 min fietsen vanaf het station. Fietsen kunnen veilig/afgesloten weggezet worden! En ook heel fijn was dat we wat eerder op de kamer terecht konden. Wifi werkte ook prima, zelfs nog op het terras.

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Er is mij niks tegen gevallen

Personeel is super vriendelijk en gastvrij, hotel was nestjes onderhouden en schoon, eten was heerlijk en vers en de prijsverhoging is prima met wat je krijgt... kortom Fantastisch!!!! Zeker de moeite om of is terug te komen

uitstekend.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Wij zijn niet gelukkig met het feit dat jullie melden dat wij niet konden annuleren. Terwijl het volgens de directie van het hotel wel moest kunnen.

rustig, lekker, netjes en zeer vriendelijk!

We hadden een familiekamer met een zithoek en die was in 1...

Geen idee

We hadden een familiekamer met een zithoek en die was in 1 woord geweldig! Het ontbijt was ook goed verzorgd regelmatig vers aangeleverd super!

Prima hotel met goede ligging. Jammer van nachtkastje en geen mogelijkheid van neerzetten shampoo.ed

Je kunt in de douche je showergel of shampoo niet neerzetten. Moet op de vloer, Beetje armoedig. Maar 1nachtkastje. Verder prima ingerichte lichte kamer.

Vriendelijk personeel, lekker eten. Schone kamer. Rustig aan de achterkant.

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Niet geschikt voor lang verblijf wegens beperkte kaart restaurant. Wel mogelijkheden genoeg in het nabije stadscentrum.

Onthaal, ontbijt, hygiëne en vriendelijkheid personeel

Prettig verblijf.

Bonusvraag over accommodatie klopt niet echt. Ik zou eerder "rustiek" zeggen.

vriendelijk personeel. kleine menukaart, maar ik heb smakelijk gegeten.

Het personeel is heel aardig.

De kussens zijn erg hard. Ook is het gehorig. Je kunt de mensen in de kamer naast je horen praten en de sloten en deuren zijn niet bepaald stil.

Het personeel is heel aardig. Locatie is super: net buiten het centrum. Met de auto goed te bereiken en gratis parkeren. Met de fiets is het ongeveer 15 minuten, en er is een fietsenstalling. In de omgeving kun je mooi fietsen.

Prima uitvalbasis voor wielrenners

Drukke straat zorgt voor lawaai 's nachts

De slaapkamer was schoon en netjes met lekkere bedden. Goede uitvalsbasis om (als wielrenner) de omgeving te verkennen. Ongeveer 15 minuten per fiets naar Maastricht centraal. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Warm en welkom gevoel.

Enige minpuntje is misschien terras aan de weg, maar dat namen we er voor lief bij.

We zijn met een groep wielrenners neergestreken, aankomende en vertrekkend op verschillende tijdstippen was geen probleem. Ook kregen we een eigen garage om veilig onze fietsen op te bergen. Vanwege een zieke op het laatste moment, werd er meegedacht om nog wat om te boeken. Fijne hartelijke diensteverlening!

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

De kamer is zeer mooi en verzorgd

Ontbijt op de zaterdag pas om 8:00 En de veiligheid vond ik niet zo goed Ik stond smorgens te wachten om de zaak in te kunnen vanaf m'n kamer , en dacht als er snachts brand is waar ga ik eruit

De kamer is zeer mooi en verzorgd

Dit hotel is een échte aanrader!

De koffie was (volgens mijn vriend) niet zo geweldig qua smaak. Ook waren de hoofdkussens van het bed ietwat plat (let wel, er zijn extra kussens beschikbaar bij de receptie. Hier kan om gevraagd worden).

Het ontbijt was zeer goed en vrij uitgebreid. Absoluut waar voor je geld. Daarbij was de gastheer zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam. De kamers waren perfect schoongemaakt, en de badkamer is van alle gemakken voorzien!

Plezierige uitwijk als alle hotels in de stad vol zijn.

Het zeil om het matras vermindert het ligconfort. Het ontbijt was heel basic.

Vriendelijke ontvangst en goede service. De ligging maakt Maastricht per fiets gemakkelijk bereikbaar.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Uitstekend hotel, vlakbij het centrum en goed bereikbaar.

Kussen was vrij hard en het kussen in de kast was hetzelfde soort. Een zachter kussen in de kast zou fijn zijn geweest.

De ontvangst was vriendelijk. De kamer zeer ruim met goede bedden en prima badkamer

Prima verblijf voor 1 of 2 nachten

Waren in drie persoons kamer maar waren handdoeken voor twee pers ook de bekertjes. Het ontbijt mag voor het geld wel wat luxer. Bedden erg hard maar verder prima.

De kamer en badkamer

Ok

Redelijk gehorige kamers. Bij aankomst kregen wij een kamer waarin een zware sigarettenrooklucht hing. Gelukkig was er een andere kamer beschikbaar, dus probleem opgelost. Diner vonden wij niet zo.

Ontbijt is erg goed. Kamers netjes en schoon, maar gedateerd. Badkamer was modern. Vind het persoonlijk geen locatie voor jonge gezinnen, maar meer voor gasten van een oudere leeftijd. Goede gratis parkeergelegenheid aanwezig. Je bent met de auto in iets meer dan 10 minuten in het centrum van Maastricht.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Prima qua prijs- kwaliteit verhouding

Geluid van de naast gelegen provinciale weg, deze is goed hoorbaar in de kamers aan de weg kant en houden u al snel uit uw slaap. De kussens van de bedden zijn wat aan de harde kant. Matrassen zijn prima en de kamer is voldoende groot, met een gemoderniseerde badkamer (helaas niet met thermostaatkraan). Ontbijt is goed doch eenvoudig van opzet, maar keurig verzorgd.

Bereikbaarheid, en snelheid van inchecken

prijs-kwaliteit was best ok.

de vriendelijkheid van de gebroeders. het volledige begrip toen we wegens het overlijden van mijn schoonbroer een dag vroeger dienden uit te checken.

Ik heb mijn vriend met een weekendje Maastricht verrast en we hebben het ontzettend leuk gehad.

Ik had wat meer Limburgse vriendelijkheid/gastvrijheid verwacht. We kwamen op zondag 24-12 terug uit de stad en wilden nog even gebruik maken van het toilet voordat we de rit naar huis zouden gaan maken, bleek het hotel al gesloten te zijn zonder enige aankondiging. Ik begrijp dat het de feestdagen zijn, maar een bordje of waarschuwing was wel handig geweest. Wat ik gelukkig van te voren al gelezen had en dus op voorbereid was: de kamers zijn vrij gehorig. Het is een oud gebouw, je hoort iedereen over de gang lopen en de wekservice is meteen voor de hele gang.

wat mij het meest beviel was de goede prijs en de locatie ten opzichte van Maastricht centrum. De buslijn 350 was op loopafstand, je was binnen 10-15 minuten in de stad. Top! Wat ook erg prettig is zijn de recent gerenoveerde badkamers!

Wij waren er eerder geweest en zijn terugkomen omdat de eerste keer ons goed bevallen was

Had graag een kamer op begaande grond gehad jammer genoeg hebben we dat niet aangegeven wij waren er eerder geweest

De gezelligheid van de accommodatie

Goed.

De bedden, matrassen waren te zacht voor ons, wij zijn gewend om op een harde matras te slapen.

Kamers waren goed, zo ook het diner en het ontbijt. De vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Gewoon goed hotel op een top locatie!

Wij hadden een kamer op de tweede verdieping. Het hotel heeft geen lift, je moet dus sjouwen met de spullen.

Gewoon een goed hotel. Onze kamer was normaal van grote. De badkamer was wat aan de kleine kant maar wel nieuw en schoon. Het ontbijt was heerlijk. De locatie is helemaal top!! De bushalte ligt schuin voor het hotel. Bus 350 komt meerdere keren per uur en brengt je binnen enkele minuten in het centrum van Maastricht.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

* (Kerst)sfeer.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

* Locatie -> Drukke weg voor hotel. Lawaai als je aan de voorkant slaapt. * Geen warme zaken bij ontbijt zoals bijvoorbeeld roerei, spek enz.

* (Kerst)sfeer. * Vriendelijke en snelle bediening. * Ruime keuze ontbijtbufet. * Mooie en ruime kamers + badkamer

Het was een perfect hotel voor een weekendje in de december maanden!

We hebben niet gegeten bij het restaurant en ook geen koffie gedronken dus daar kunnen we niet over oordelen. Ook is het heel luidruchtig. Je hoort elke voetstap en elke deur in het kozijn vallen. Verder hebben we snachts last gehad van de lampen buiten aan de gevel van het hotel. De gordijnen kunnen niet goed sluiten dus komt er enorm veel licht naar binnen door de lampen.

Heel leuk hotel, heel knus. Perfect te doen met het openbaar vervoer. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Genoten van sfeervol hotel, heerlijk gegeten na wandelingen in prachtige omgeving .

Kamer was een beetje klein

De ligging van dit knusse hotel en het restaurant . Diner was erg goed en hoewel de inrichting van het restaurant enigszins gedateerd is, heeft het heel veel sfeer. Mooie badkamer. En.. makkelijk met de bus naar Maastricht.

Het was er netjes en schoon mooie kamer en badkamer het...

Het was er netjes en schoon mooie kamer en badkamer het personeel was erg vriendelijk het hotel ligt niet in het centrum maar met de bus zeer goed te doen ik vind het een aanrader top

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Only stayed one short night this time, would not mind to go back

Jammer genoeg was er geen mogelijkheid om koffie en thee te zetten op de kamer. Bediening is tot 23.30 u. Helaas kwamen we na die tijd pas terug in hotel, in overleg hebben ze aangeboden een thermos met heet water en theezakjes voor ons klaar te leggen.

Schoon en ruim, heb begrepen dat de kamers van de begane grond volgend jaar gerenoveerd worden dus wordt het nog beter. personeel is erg aardig

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Kan niet beter.

Geen

Alles was perfect, fijne kamer aan een doorgaande weg maar hebben we niks van gemerkt. Klantvriendelijk, gastvrij en s'morgens heerlijk ontbeten. We komen vast en zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Super!!!!

Het lawaai boven onze kamer, maar hebben dit gemeld aan de hotelmanager. En hebben in compensatie een flesje wijn ontvangen, onze dank hiervoor.

De vriendelijkheid en de hygiëne.....en de goede ligging

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Redelijk hotel ,diner mogelijkheden beperkt ( licht vrij afgelegen van het dorp)

Wat we steeds vaker meemaken in hotels, is dat in de douche ruimte, geen schapjes zijn voor het plaatsen van de shampoo en de zeep . een kleine moeite om een schapje te monteren. Voldoende kledinghaken zou ook wel handig zijn .

De kamers waren goed , het ontbijt was ook prima. Misschien is het een optie om tegen betaling een gebakken eitje te serveren bij het ontbijt.

De website doet een mooier verblijf voorkomen dan in werkelijkheid geboden.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Volgens Booking.com was de prijs van een 3-gangendiner € 19,--. Bleek echter € 28,50. Hoewel bij boeking voor twee personen aangeklikt reserveren we toch een kamer voor een eenpersoonsverblijf blijkt achteraf. Prijs blijkt dan € 40,- duurder voor 2 nachten. Kamer erg gehorig.

Goed ontbijt, niet super. Vriendelijk personeel en toegankelijk eveneens in Limburgs dialect. Mooi verzorgde en goed ingerichte badkamer echter geen houdertje voor zeep.

Aangenaam en huislijk
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Druk verkeer op de belendende weg, maar vrijwel stil! in de slk. door de dubbele beglazing

Heel prettige (persoonlijke aandacht) staf/eigenaars! Lekkere gerechten uit de keuken; voelde een beetje als thuis

Prima voor 1 nachtje.

Het was erg warm in de kamer. Daarom de ramen open gezet 's nachts, maar daardoor veel lawaai van de redelijk drukke weg voor het hotel.

Mooie ruime kamers en super schoon. Goede tips en folders gekregen van de hotelmanager inzake de stad Maastricht.

Heerlijk weekend bij de formule 1 dankij Hotel in Den Hoof
    • Comfort Vierpersoonskamer

Kamers zijn erg gehorig.. als je de tv aanhebt kan je het op de gang makkelijk meeluisteren

Hele schone kamers Mooie badkamer Personeel is erg vriendelijk Paar tientallen meters tot de bushalte Genoeg parkeerruimte Goed avondeten Heerlijke tuin In combinatie met de Formule 1 heel handig!!

Perfect verblijf

Het hotel is gelegen op de rand van Maastricht aan een doorgaande weg, desondanks hebben we hier heerlijk rustig kunnen slapen. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij.

Matig hotel. Niet al te vriendelijk personeel.

Zeer dicht langs een drukke weg. Het was warm op de kamer maar de ramen konden niet open vanwege de herrie. Niet al te vriendelijk personeel.

Nette badkamer. Grote kamer.

het ontbijt was prima en voldoende keuze.

het matras was aan de harde kant en voelde de veren in mijn rug. Tevens was het kussen erg hard er lag een reserve kussen in de kast maar ook deze was hard het zou mooi zijn dat ze deze omruilde voor een zachter soort. voor de rest was het prima.

het ontbijt was prima en voldoende keuze. de kamer was perfect en heerlijk schoon

Heel goed

Wat wij misten was dat er geen koffie of thee op de kamer was Als je vroeg wakker bent is dat wel lekker

De kamer en badkamer was prima in orde En lekker rustig

Keurig hotel, kleine kaart warme maaltijd, maar erg lekker.

Jammer dat we dit jaar met onze koffers 2 trappen op moesten lopen, geen lift aanwezig. Voorgaande jaren hadden we een kamer op de beneden verdieping.

Het ontbijt is goed verzorgd, voldoende van alles. De kamers zijn netjes en schoon , met een goede badkamer. Voldoende ruimte, niet overdreven groot.

Prettig verblijf in een gemoedelijke sfeer

De 3 gangen diners zijn lekker maar lijken wel veel op elkaar.

Gezellige sfeer en inrichting openbare ruimten en terras van het hotel. Prettig personeel en gemoedelijk.

Schoon en goed verzorgt, doen erg hun best er iets goeds van...

Ligt naast drukke weg; omdat de ramen dicht moeten blijven wordt het heel warm in de kamer omdat er dikke verwarming buizen door de kamer heen lopen. Geen goed klimaat om lekker te slapen. Het eten is duur en niet veel keus.

Schoon en goed verzorgt, doen erg hun best er iets goeds van te maken.

Zie boven
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het restaurant was donker en de bedden te zacht. Er was op onze kamer geen mogelijkheid om buiten te zitten dus volgens mij in de zomer aan de warme kant, maar over het algemeen was het geheel zeer goed, dus voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt was heel goed . De verzorging etc en alle rest ook.

vriendelijk personeel.

weten we even niet

Ontbijt prima en de kamer en badkamer zagen er prima uit. Ondanks dat we aan een drukke weg zaten konden we 's nachts goed slapen.

Zeer goede uitvalbasis voor een bezoek aan Maastricht.

Het personeel was super vriendelijk. Er werd ons spontaan heel wat nuttige info gegeven voor ons bezoek aan Maastricht. Er is een ruime parking aan het hotel. De kamers zijn ruim en heel proper. Lekker ontbijt/ontbijtbuffet.

Heerlijk en gezellig hotel, lekker terras, kortom, ondanks de drukke weg kom ik hier graag nog eens

De ligging is niet bepaald rustig, zo direct aan een drukke weg. Wist niet dat er zoveel tractoren kunnen langskomen ;-)). Aan de andere kant: slapen in een hotel is altijd een uitdaging, de houding van personeel maakte alles goed!!

Ontbijt was eenvoudig, maar goed. Hoeft ook niet uitgebreider, wat ons betreft. Personeel was meedenkend, vriendelijk, helemaal goed.

Een prima hotel voor een kort verblijf.

Onze kamer lag aan de straatkant. Veel geluiden van auto's.

Het ontbijt was lekker. De bedden waren goed. Personeel was heel vriendelijk. Een goed en verzorgd restaurant.

Wij hebben een prima hotel met vriendelijke bediening getroffen.

Misschien os een lift voor de wat oudere gast een optie? Daarnaast is het restaurant nog wat ouderwets maar zeker niet ongezellig.

Kamers waren geluiddicht ondanks dat het hotel en ook onze kamer aan een doorgaande, vrij druk bereden, weg lag. Daarbij was de kamer zoals het plaatje. Modern, schoon en perfecte bedden!

verzorgd envriendelijk

nette kamer met heerlijk bed het hotel had vervoer voorzien om naar het concert van Andre Rieu te gaan , en s'avonds werden we netjes teruggebracht!!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Zeer vriendelijk personeel.

Ontbijt was voldoende. Ik zelf vindt een croissantje er bij wel lekker en luxe.

Zeer vriendelijk personeel. Een allerhartelijkst ontvangst. Tegen een kleine vergoeding kon je na afloop van het concert van Andre Rieu opgehaald worden.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Hebben genoten van de rust en toch een goede verbinding naar het centrum om te Shoppen :-)
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Matrassen waren zeer zacht en temperatuur op de kamer was aan de warme kant.

Ontbijt was ruim voldoende , alles wat nodig is. Zeer vriendelijk personeel, goed restaurant. Prima parkeren aan het hotel en gratis.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Voor 2 dagen net te doen.

Er is geen ijskastje en geen airco. Ook geen koffie of thee faciliteiten;

Ontbijt was heel goed en zeker voldoende. Kamer was proper alsook het sanitair;

Zeer goede bestemming

Er is geen airco op de kamer aanwezig

Zeer vriendelijke ontvangst. Wij kwamen voor het concert van André Rieu. Ze boden direct een pendeldienst aan vanuit het hotel naar- en terug vanaf het Vrijthof. Er is op enkele minuten loopafstand een bushalte. Zeer ruime kamer en badkamer.

Ondanks een paar ongemakken hebben wij een heerlijk weekend gehad.

Een vreemde schuifdeur van glas voor het toilet, die dus niet afsluit..............heel apart. Nog vreemder was de glazen deur in de douchecabine. Wij zijn vrij slank, maar konden maar nauwelijks de douche ruimte in.................Dat was echt passen en meten. Stel je voor dat je stevig gebouwd bent, dan wordt het een moeilijk verhaal. Bed en kamer was prima, het kussen was verschrikkelijk, leek wel beton.

Het ontbijt was prima. De bediening/personeel was fantastisch! Service, zoals een pendel-taxi naar het centrum voor een klein bedrag; super geregeld! Zeer prettige sfeer, fijne tuin, alles gezellig.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Zie bovenstaand, prettig en gastvrij, verblijf een aanrader!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De gastvrijheid staat hoog in het zadel, het meedenken dit mbt vervoer naar André Rieu, heel goed geregeld en voor een zeer schappelijke prijs, het diner, variatie, vis, vlees of wild, was verrukkelijk! Verblijf is een aanrader!

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

We wan blij dat we ondanks de drukte in Maastricht toch nog...

Het rook bij aankomst niet fris op de kamer, een soort vislucht. Het was erg warm op de kamer, het beddengoed was ook erg warm. Fijn zou het zijn als er een normaal laken beschikbaar is op extreem warme dagen, zodat je geen dekbed hoeft te gebruiken om ergens onder te kunnen liggen.

We wan blij dat we ondanks de drukte in Maastricht toch nog een hotel vonden. Blij dat we aan de achterkant sliepen, zodat we geen last hadden van verkeer op de doorgaande weg. Het personeel was erg vriendelijk. Geen ontbijt genomen omdat we graag buiten wilden zitten tijdens dat ontbijt.

zeer prettige verblijf gehad.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

(Dier)Vriendelijk personeel, gastvrij. Schone en ruime kamer met mooie badkamer. Goede ligging, met de auto binnen 5-10 minuten in Maastricht centrum.

Bedienend personeel zeer vriendelijk 👍‼️
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

We hadden kamer op tweede etage... volgende keer liever begane grond of eerste etage.. Weinig waterdruk op douche sproeier 👎

Bedienend personeel zeer vriendelijk 👍‼️

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Mooie ruime kamer met goed uitgangspunt voor Maastricht, maar behoorlijk aan de prijs.

Er werd zaterdag 's morgens al heel vroeg (voor 7 uur) voorraden voor het hotel gelost van een vrachtwagen met draaiende motor onder ons raam. Bij afrekenen: Er was discussie over de aanmelding, waarbij zij uit waren gegaan van 1 persoon, terwijl ik 2 personen met namen had opgegeven. Dat hadden ze wel gezien, maar er niet op gereageerd naar mij of naar Booking.com. Ook ontbijt bleek niet inclusief, hoewel ik via Booking.com altijd aangeef, dat ik inclusief ontbijt reserveer.

Ruime kamer, goed bed. Goede busverbinding met de stad Maastricht

Fijn verblijf gehad.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Niets. Ligt wel aan drukke weg, maar geen last van gehad.

Ontbijt goed kamers goed alleen gehorig(oude gedeelte) fijne badkamer. Mooie omgeving en je kunt er heerlijk buiten zitten. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Prachtige kamer op een prettige fietsafstand van Maastricht.

Het interieur beneden is nogal donker en nodigt niet echt uit om te gaan zitten. De kamers en badkamer zijn wel heel mooi gerenoveerd.

Het was een prima ontbijt.

De grote en netheid van de kamer en de kwaliteit van de...

Er is geen waterkoker en gelegenheid op de kamer om thee of koffie te zetten. Het hotel ligt aan een drukke weg. Met de ramen dicht heb je geen last van het verkeer, maar met het raam open is het bijna niet te doen met het lawaai. De kamer heeft geen airco, dus is het of herrie of een benauwde kamer.

De grote en netheid van de kamer en de kwaliteit van de bedden.

Het was erg gehorig, wij werden s'morgens al om 7.

Eigenaar??? Was niet erg vriendelijk. Geen gastvrij ontvangst. Bij het verlaten van het hotel werd de rekening op de toonbank gelegd, het bedrag werd niet genoemd, we moesten zelf kijken wat het bedrag was, en werd niets gezegd toen we weggingen, ze zouden op z'n minst kunnen vragen of we een prettig verblijf hebben gehad, en of alles naar wens was geweeest.

Het was erg gehorig, wij werden s'morgens al om 7.00 u wakker van de bovenburen die wel een uur lang in hun kamer rondliepen , wij hoorden steeds de vloer. En de tv ( ook van de bovenburen?) hoorde wij heel goed.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Een prima verblijf om in de avonduren tot rust te komen na een dag erop uit geweest te zijn.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Voor een van de twee personen was het kussen te hoog.

Goed ontbijt (voldoende keuzemogelijkheden); prachtige badkamer! Doelmatige slaapkamer: rustplaats na dagrecreatie in en rondom Maastricht.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Aangenaam verblijf.

Goed ontvangst, lekker ontbijt, avondeten goed verzorgd en lekker. Verzorgde kamer en mooie, vernieuwde badkamer. Ideale ligging om stad en omgeving te verkennen.

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Maastricht en heuvelland
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

We hadden kamer aan de binnenzijde, lekker rustig. Aan de voorzijde heb je meer last van verkeer.

Prima ontbijt, dichtbij Maastricht, fietshuur mogelijk.